Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je da će radovi na dve deonice brze pruge od Beograda do Novog Sada biti završeni do jeseni 2021. godine i da će se tada između ova dva grada vozom putovati pola sata.
ovo skoro svakodnevno više nego isprazno tupljenje o "brzoj" pruzi i Inicijativi nema nikakve druge svrhe nego da promoviše strateškog partnera i njegove ekonomske interese ovde. Kina te vozove koji putuju ka Evropi subvencioniše imajući računicu, a šta Srbija ima osim ovde onde raporta ZM o % izvedenih radova ili njene najave budućih rekonstrukcija više stotina km pruge? Friški podaci o realnom stanju u saobraćaju u kojem je ona glavna zvezda, a koji su rezultat politike koju ona sa naprednima sprovodi ovde godinama su blago rečeno tuga, bačeno je brdo para na železnicu, od konsultantskih usluga, preko socijalnih programa, nabavke voznih sredstava, čega sve ne sa železnice, a vozove možeš naći samo na vestima o vanrednim događajima; ni stanica, ni osoblja, ni saobraćaja nigde, samo nesreće i štete:
"Vazdušni, cevovodni i železnički saobraćaj beleže pad u količini prevezene robe, dok rečni i drumski saobraćaj beleže rast."..........."U istom periodu, prevoz robe železnicom beleži pad od 5,9%. Obim rada, iskazan u tkm, opada za 11,9% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Saobraćaj unutrašnjim plovnim putevima beleži rast u količini prevezene robe od 16,7%, a obim rada, iskazan u tkm, povećan je za 19,6%."
Dakle, kuda dalje s brzom prugom i ministarkom na čelu, osim u održivo nestajanje železnice.
https://plutonlogistics.com/logistika/kamionski-prevoz-robe-porastao-za-255-pad-u-zeleznickom-i-avio/
- VUUUUUUŠ!
-Šta je ovo bilo, sunce ti?!
-To ti je bio voz za Beograd iz Novog Sada.
-Čekaj, pa što onda ne staje, ja kupio kartu za njega???
-Pa ne sme, da bi stigao za 30 minuta, naredila Zorana da mora stići.
-Znači, ne staje ni na jednoj stanici?
-Tako je, brale.
evo na sl se vidi zasto nije trebalo da se sklanja stara pruga da moze preko nje da se dovlaci materijal kao na ovoj slici i masine za rad.Kako misle da ih provlace tamo kod Čortanovaca ?
To je divno što će brzi vozovi od Novog Sada do Beograda i obratno stizati za samo pola sata. Jedino ne mogu saznati, kakve će koristi od pruge imati meštani Beške, Čortanovaca i Karlovačkih Vinograda, ako osim tih brzih vozova neće biti i onih sporijih koje bi ovi meštani mogli koristiti!?
Tu su da završe posao umesto velikih sila, jer plan je da se Vojvodina kao evroregija pridruži Evropskoj uniji , da se Sandžak priključi Kosovu, i da se Srbija na taj način konačno kazni i dokrajči, a Srbiju će naseliti migranti i neki drugi ljudi, a naši ljudi će pobeći u inostranstvo, i Beograd postaje pašaluk......
Ajde, molim te, pa kao da se pravi spejs-šatl...
Bez 300km/h ne vredi ulagati ovolike novce.
Da,da...to od 120-160km/h smo trebali još u prošlom veku da imamo. Sada treba da imamo infrastrukturu za 300km/h i to cela zamlja da bude povezana,a ne bednih 70-100km.
Moj savet je da ste pre sadašnjeg ukidanja pruge na nekoliko godina, jednostavno trebali napraviti “pod obavezno” jednu običnu traku na auto-putu za male motore i bicikliste da mogu da putuju.
A, možda i za zaprezna vozila, jer eto, sve više razmišljam da kupim konja i odem do BG, kao pravi pobednik:)
“...Zarad Beograda na vodi, najsumnjivijeg njihovog projekta,, " pokvarili" su železničku stanicu..”
Нису само “покварили” београдску ж. с., него и у комплету бешчанску, чортановачке две, као и станицу карловачке винограде!
Није то нека брза пруга (160 km/h), па да не могу да саобраћају и локални возови!
Између два “брза”, могао је комотно саобраћати обичан локални, па да и остали мештани уз пругу, имају неке користи!
Како смо се само, ми, Чортановчани и Бршчани, радовали тој брзој прузи, а сада, боље да је нису ни градили, када смо остали без ж. станица и на губитку!!!
Radovi su počeli ove godine oko 8 meseci,2020 još 12 meseci i do jeseni 2021 još 8 meseci to je ukupno oko 840 dana.Neka se radi dužine 84 km,račun pokazuje da 10 dana rade 1km što iznosi 100 m dnevno.Sada se pitam jel se radi ručno ili sa mašinama.Koliko će se onda raditi sve ostale deonice.Dok mi izgradimo brze pruge STVARNO će se patentirati u svetu LETEĆI AUTOBUSI.
Koja gomila defetista ovde. Majko mila. Pa nisu svi ko zuta banda. Ovi nesto i grade. Hayd malo do Karlovaca pa pogledaj levo. Cudno al gomila nekih stubova. Kanda ce tuda pruga.
Sve i da je istina i da je sama izlopatala sav taj sljunak i postavila pragove, to je opet benefit koji ce da vazi samo na relaciji BGNS. Dobro dokle vise u BG ovo, u BG ono, ili u NS, sta je sa ostatkom drzave? Sela se raspadaju, ostaje pustos za vama. I dalje 3 sata do Zrenjanina... Nebitno. Nek ide ipswitch 2+ prvo poluvreme. Ziveli!
Са пругом до 200кмч је то сасвим изводљиво. Али, увек има оно али. Неисплативо је да нема између станица, а самим тим се пут продужава на сат времена. Једино ће међународни за Пешту са само једним стајањем у Инђији да буде близу тих пола сата јер реално највише се времена губило на деоници од Бешке до НС где су биле кривине и лоша пруга, а сад изградњом вијадукта и тунела ће то да се среди.
Него нешто друго мене занима, када ће тунел кроз ФГ ка Руми??? 7 година само приче, а ни лопату једну земље нису извадили.
ponavljanje mantre o brzini neko bi pomislio da samo srbija ima pruge neverovatne dužine 40-tak kilometara sa svetlosnim brzinama,mantra,mantra,alo jer vi još nešto radite osim rušenja trga republike u bg,spomenika neznanom junaku,valjevskom krušiku,zgubidani ni jedni
Brze pruge Srbije Beograd-Stara pazova itvirio tada predsednik vlade Srbije Radoman Božović devedesetih.Bio na stanici Stara Pazova kad je dolazio na svečanost.Id Beigrada do Subitice pokradena sugurnosna oprema.Crveni ruski vizovi nemaju ništa od sigurnisne opreme i po zakonu nebi smeli na prugu.
Kad bi ovde bilo pravo kladjenje,sad ovog momenta bih smeo staviti hiljadarku na opkladu da nece stici ni za 40min ! Ako je racunala od table NS do table Bg onda da sigurno ali svakom drugom slucaju,od perona do perona, ne !!
svaki dan neko od NJIH ponovi kako ce se putovati tada i tada… a u Srbiji to vise nikog ne zanima - ni to ni gondole ni jarboli ni prevrtanje kocki po 100 puta... nista to ljude vise ne interesuje.
sve pristojne i postene ljude zanima samo kako da iz Srbije pobegnu zauvek. dakle nije bitno koliko brzo voz ide, vec da ide samo u JEDNOM PRAVCU!
"kriticna masa" je konacno postignuta i process je nepovratan - "srpski etnicki prostor" ce uskoro biti ispraznjen od Srba i ostalog stanovnistva - bar onog dela koji valja. ostace samo nesrecna sirotinja raja i ovaj olos koji pljacka i to malo sto je ostalo! a onda ce sve zusammen za tepsiju ribe kupiti neki "prijatelj" sheik ili Kinezi ili...
nikakvi genocidi ni etnicka ciscenja, nikakve ustase ni balisti nisu mogli da postignu to sto je ucinio ovaj do srzi korumpiran rezim, fokusiran samo na bespostednu pljacku
za generaciju ili dve-tri u toj Svedskoj, Kanadi ili Engleskoj, asimilovace se i poslednji tragovi srpskog naroda…
Zarad Beograda na vodi, najsumnjivijeg njihovog projekta,, " pokvarili" su železničku stanicu..
Ni beograđani ne umeju da dođu do nekog prokopa u bestragiji ,obrasloj korovom aako i stigneš tamo , nemaš prevoz i izlaz do BGD.
Novosađani će i dalje u BGD ići linijskim taksijem a stranci če i dalje ovilaziti bgd i železnicu Srbije.
Ne lipši magare do zelene trave. Kao da prave prugu preko Durmitora, a ne ravnim Sremom. Glupost nema granice. No, nadam se da će se do jeseni 2021. desiti nešto MNOOOOGO važnije. Posetioci ovog sajta znaju šta.
Ko ce da se vozi??Koliko putnika ??100 ljudi dnevno??
Ova pruga se pravi zbog interesa stranih kompanija da niihova roba moze da putuje brze a ne zbog gradjana...Linijski taksi od Ns do Bg 600din i to odveze te na adresu gde hoces..Zasto bi neko isao vozom pa onda izlazio na prokopu pa onda placao taksi u Bg da ga odveze na adresu jos 800-1000din...Mi kao zemlja smo se zaduzili 300miliona eura da napravimo prugu koja nikom sluziti nece.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mihajlović: Od jeseni 2021. vozom od Novog Sada do Beograda za pola sata
Autor: Beta
Info
•16.10.2019.
•14:09 > 14:58
Komentari 58
+384
iguman
Bas preterano lazete.
Data
"Vazdušni, cevovodni i železnički saobraćaj beleže pad u količini prevezene robe, dok rečni i drumski saobraćaj beleže rast."..........."U istom periodu, prevoz robe železnicom beleži pad od 5,9%. Obim rada, iskazan u tkm, opada za 11,9% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Saobraćaj unutrašnjim plovnim putevima beleži rast u količini prevezene robe od 16,7%, a obim rada, iskazan u tkm, povećan je za 19,6%."
Dakle, kuda dalje s brzom prugom i ministarkom na čelu, osim u održivo nestajanje železnice.
https://plutonlogistics.com/logistika/kamionski-prevoz-robe-porastao-za-255-pad-u-zeleznickom-i-avio/
Goran
tenkista
NS51
https://www.youtube.com/watch?v=efo-cSjmdvE
hm
Razgovor u Inđiji
-Šta je ovo bilo, sunce ti?!
-To ti je bio voz za Beograd iz Novog Sada.
-Čekaj, pa što onda ne staje, ja kupio kartu za njega???
-Pa ne sme, da bi stigao za 30 minuta, naredila Zorana da mora stići.
-Znači, ne staje ni na jednoj stanici?
-Tako je, brale.
strucnjak amater
Mislilac
Rotkvarija
White Power
Jos se hvali...
Putnik voza
Nije to bas tako
A koliko mi treba od Prokopa do centra BGa?
Trenutno autobus ide svakuh 50 minuta. Pa kad stigne, još manje od pola sata vožnje.
V8
Vladimir
hahaha
i u prošlom veku
Bez 300km/h ne vredi ulagati ovolike novce.
Da,da...to od 120-160km/h smo trebali još u prošlom veku da imamo. Sada treba da imamo infrastrukturu za 300km/h i to cela zamlja da bude povezana,a ne bednih 70-100km.
Moj savet je da ste pre sadašnjeg ukidanja pruge na nekoliko godina, jednostavno trebali napraviti “pod obavezno” jednu običnu traku na auto-putu za male motore i bicikliste da mogu da putuju.
A, možda i za zaprezna vozila, jer eto, sve više razmišljam da kupim konja i odem do BG, kao pravi pobednik:)
/
jel ona putinova crkva jos tamo?
dragan
Fubija
Paor
Чортановци
Нису само “покварили” београдску ж. с., него и у комплету бешчанску, чортановачке две, као и станицу карловачке винограде!
Није то нека брза пруга (160 km/h), па да не могу да саобраћају и локални возови!
Између два “брза”, могао је комотно саобраћати обичан локални, па да и остали мештани уз пругу, имају неке користи!
Како смо се само, ми, Чортановчани и Бршчани, радовали тој брзој прузи, а сада, боље да је нису ни градили, када смо остали без ж. станица и на губитку!!!
Dr
Rastibudjilizovani
vzr
Vlade
комша
Него нешто друго мене занима, када ће тунел кроз ФГ ка Руми??? 7 година само приче, а ни лопату једну земље нису извадили.
Nenad Kojic Novi Sad
Anonimus
NS
Mad Hatter
Liman
Novosađanka
need for speed
alex
dragan perković
Dejan
Cargo
Pa sad treba vozu 25 min ili se boje brze voznje?
Juju
Ljudi lete u svemir a mi u BG
N
StAV
ex chapman
sve pristojne i postene ljude zanima samo kako da iz Srbije pobegnu zauvek. dakle nije bitno koliko brzo voz ide, vec da ide samo u JEDNOM PRAVCU!
"kriticna masa" je konacno postignuta i process je nepovratan - "srpski etnicki prostor" ce uskoro biti ispraznjen od Srba i ostalog stanovnistva - bar onog dela koji valja. ostace samo nesrecna sirotinja raja i ovaj olos koji pljacka i to malo sto je ostalo! a onda ce sve zusammen za tepsiju ribe kupiti neki "prijatelj" sheik ili Kinezi ili...
nikakvi genocidi ni etnicka ciscenja, nikakve ustase ni balisti nisu mogli da postignu to sto je ucinio ovaj do srzi korumpiran rezim, fokusiran samo na bespostednu pljacku
za generaciju ili dve-tri u toj Svedskoj, Kanadi ili Engleskoj, asimilovace se i poslednji tragovi srpskog naroda…
Baten
Milos
@Vojvodjanin
novosađanka
Ni beograđani ne umeju da dođu do nekog prokopa u bestragiji ,obrasloj korovom aako i stigneš tamo , nemaš prevoz i izlaz do BGD.
Novosađani će i dalje u BGD ići linijskim taksijem a stranci če i dalje ovilaziti bgd i železnicu Srbije.
Drakče
Tegridy Farm
Interseantan sam saznati koje su konsekvence ako se pruga, mozda ipak, ne otvori do gore-navedenog datuma?
Marko
hm
Kokakole
DragChe
NS65
bum bam
40 na sat ?
Dule
Ova pruga se pravi zbog interesa stranih kompanija da niihova roba moze da putuje brze a ne zbog gradjana...Linijski taksi od Ns do Bg 600din i to odveze te na adresu gde hoces..Zasto bi neko isao vozom pa onda izlazio na prokopu pa onda placao taksi u Bg da ga odveze na adresu jos 800-1000din...Mi kao zemlja smo se zaduzili 300miliona eura da napravimo prugu koja nikom sluziti nece.
Kolega
Koja ste vi banda!!
smeh i
Vojvodjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H