Neljubaznost Madjarskih carinika na najgorem nivou. Treba snimiti i pustiti na sve TV i zameniti arogantne bahate. Svakog pojedinacno su pregledavali satima.
A što vozači koriste magnete i tuđe kartice i tako voze bez odmora to je OK.Na granici uvesti obaveznu kontrolu kartica vozača,zna se kolika je kolona i koliko vremena treba da se pređe granica pa ako je nešto manipulisano isključiti ga skinuti tablice i rigorozno kazniti.
Zalost za nastradale prvo, a drugo, zbog cega su odmah nakon saobracajke madjari pustili dve vage, zbog cega cekamo po dva dana, zbog cega unutra radi samo jedan šalter i to neljubazni. Bila je magla cuo sam, kako bi izbegao jedan udes ispred, probio je u drugu traku, stres je to. Vozac je na slobodi, znaci da nije bio kriv. Saucesce za porodice...
Citam svakojaka glupa misljenja i shvatanja !! U EU je transport i voznja kamionima zabranjena od Petka 23:59:59 pa do Nedelje 23:59:59, ( samo u srbistanu nije) ! Taj kamion i vozac su cekali od Petka uvece na omw pumpi na parkingu,tamo je bilo na stotine kamiona koji su cekali na polazak. Sto znaci da je vozac bio odmoran i spreman za put. Po poslednjim informacijama,vozac nije kriv i vec je pusten kuci i na slobodi je !!!
Proveo na granici dan i noc, drndali ga na granici polasata ili vise...
Pustali ga da prodje oko ponoci kad sav normalan dvet spava,
Znali su za nevreme...
Covek naravno cuvao posao i krenuo dalje i...
E sta je uzrok udesu-saznacemo kad strucnjaci utvrde uzroke.
Do tada ce mnogi da pametuju i budu sudski vestaci...a veze nenaju ni gdecsu suplji.
Tako da, komentari su suvisni.
Tragedija je velika.
Udarnih rupa na autputu u Mađarskoj nema - prošao sam tim putem od Segedina do Budimpešte desetine puta.
Autoput je ograđen ogradom, tako da ni životinja nema.
Nije to Srbija da kod Novog Sada na autoputu zatekneš kera kog je neko ostavio i koji unezvereno pokušava da pretrči autoput.
Jedina mogućnost koju si naveo, a da je realna je pucanje gume.
Ljudi umor je neverovatan, na granicama se drzi 10 15 sati nekad u duze, ljudi su umorni, to je tesko, isao sam prosle godine na turu sa drugarom za svedsku, cekali smo granicu od 12 do 10h uvece, posle toga vec pocelo da mi se tumara i morao sam spavati, dogurali do djera i spavanje..da je normalja granica taj dan smo trebali biti u pratu eventualno drezdenu.. zao mi je i poginulih i coveka vozaca...
Мислим да си у праву. Италија је управо увела бетонске баријере као једино могуће решење за аутопутеве (аутостраде) истог нивоа. Ова плехана ђубрад ничем' не служе.
Nije zaspo ne pije vozi novi kamion gde nemoze magnet profesionalac je isao u kolonu sa dvoicom kolega sta je nateralo da probije ogradu ce se utvrdit zalosno za ljude a i za njega jos nezna gde je i sta ga je snaslo
Sad ustao i citam vest, prosao sam tu oko 2h ujutro,magle je bilo u periodicnim oblacima,bukvalno se nije nista videlo, sacekajte istragu do kraja pa onda sudite !
Da ste napisali da je umoran jer se granica prelazi po 2 dana razumeo bih, ali magneti su nesto sto uglavnom vozaci koriste bez icijeg znanja, da bi se sto pre vratili kuci, da ne bi cekali, da prave tzv 45icu kod kuce i sl.. Da bi imali voznje, da ne gube vreme prelazeci granicu i slicno.
Kazne su ogromne za firme, kontrole redovne, tako da je bas retkost da neko tera vozaca da radi sa magnetom.
Moguce je i da se uspavao, ali ste odmah pokusali da prebacite krivicu na drugoga. Za takve stvari postoje vestaci, koji ce izvestaciti tahograf, gde ce se videti kao na dlanu sta se desilo, kojom brzinom je probio ogradu, I koliko mu je trebalo da se kamion zaustavi.
U svakom slucaju tragedija. I da ne bude zabune, zao mi je i vozaca. Siguran sam da nije namerno, ali jako lako shvataju voznju, telefoniraju, slikaju se, najjaci I najveci su na putevima.
Pamet u glavu svima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Pretpostavlja se da je "tehnička greška" uzrok sudara kamiona iz Srbije i dva vozila u kojem je sedmoro stradalo
Autor: Agencije
Info
•28.10.2019.
•19:26 > 19:29
Komentari 25
Neven Stefancic
Rale
LKV Driver
Dejan
mrgud
Pustali ga da prodje oko ponoci kad sav normalan dvet spava,
Znali su za nevreme...
Covek naravno cuvao posao i krenuo dalje i...
E sta je uzrok udesu-saznacemo kad strucnjaci utvrde uzroke.
Do tada ce mnogi da pametuju i budu sudski vestaci...a veze nenaju ni gdecsu suplji.
Tako da, komentari su suvisni.
Tragedija je velika.
Limanac
Udarnih rupa na autputu u Mađarskoj nema - prošao sam tim putem od Segedina do Budimpešte desetine puta.
Autoput je ograđen ogradom, tako da ni životinja nema.
Nije to Srbija da kod Novog Sada na autoputu zatekneš kera kog je neko ostavio i koji unezvereno pokušava da pretrči autoput.
Jedina mogućnost koju si naveo, a da je realna je pucanje gume.
Detelinarac
Dejan
Detelins
Radojica
Zdravko
Limanac
Kako vozač kamiona koji je probio zaštitnu ogradu i prešao u drugu traku može da ne bude kriv?
Enes
Комша
Enes
Dejan
kom da uzme prase
@timarov
Kazne su ogromne za firme, kontrole redovne, tako da je bas retkost da neko tera vozaca da radi sa magnetom.
Moguce je i da se uspavao, ali ste odmah pokusali da prebacite krivicu na drugoga. Za takve stvari postoje vestaci, koji ce izvestaciti tahograf, gde ce se videti kao na dlanu sta se desilo, kojom brzinom je probio ogradu, I koliko mu je trebalo da se kamion zaustavi.
U svakom slucaju tragedija. I da ne bude zabune, zao mi je i vozaca. Siguran sam da nije namerno, ali jako lako shvataju voznju, telefoniraju, slikaju se, najjaci I najveci su na putevima.
Pamet u glavu svima.
a danas
A
Velja
timarov
Kizo
Jovan
Kolega
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H