Autor: Blic, Novosti

Info
07.11.2019.
08:35 > 11:03
Najmanje 1,2 miliona vozila, od nešto više od dva miliona registrovanih prošle godine, 2021. godine ne bi mogla da prođu tehnički pregled jer imaju emisiju štetnih gasova veću od propisane za to vozilo, pišu "Novosti".
  • Beograd

    07.11.2019 23:02
    Baš bih voleo da zabrane "automobile koji mnogo zagađuju", da vidimo kako će narod da reaguje. :)
  • /

    07.11.2019 22:42
    /
    pa sluzba uvozi automobile i prodaje ih.
    kome idu te pare

    vi jos uvek verujete da drzava radi u interesu gradjana
  • Nesa

    07.11.2019 17:31
    Ah
    "Briga za ekologiju" je biznis, da je nema vozni park i mnogo toga ne bi se menjali godinama, decenijama. Otud zakon kojim vas nateraju da kupite sto vam ne treba jer vise ne mozete da koristite ono cime ste (pre)zadovoljni. To se zove konzumerizam. Ali on sam je protivrecan sebi jer stari proizvodi postizu cene vece od novih. To neoliberalna "nauka" ne moze da objasni pa precutkuje. Planetu najvise zagadjuju lazni borci za njeno ocuvanje.
  • комша

    07.11.2019 16:49
    Да би неко средио да му мотор не загађује није само довољно да има катализатор и ДПФ, већ да му је и цео мотор исправан и да има исправно сагоревање. Човек који вози неки старији ауто који вреди ни сома евра нема те паре да среди цео мотор. Немогућа мисија. Иначе ако је сагоревање у мотору добро ниво гасова ће бити у оквиру дозвољеног па чак и ако нема катализатор и дпф. Они служе за честице, а не гасове.
  • w/e

    07.11.2019 16:32
    Kompromis
    Ne verujem da bi drzava mogla da priusti da izgubi 1.2M pretplatnika na godisnji harac, verovatno ce samo podici takse za ove sto ne ispunjavaju propisane norme. Nerealno je uopste ocekivati da i euro3 automobili nakon 15+ godina mogu da rade isto kao kada su bili novi. Prosli put su tako pokusali da podvale sestomesecni tehnicki na vozila od 15+ god. jer je sasvim slucajno prosecna starost vozila ~16 god.
  • Tomo

    07.11.2019 16:30
    Da da..
    Ako eliminisemo ili raselimo ljude, niko nece voziti automobile, pa ce biti ko u sibirskoj step, sve cisto.. A fabrike sto unistavaju zemlju, vodu I vazduh u ozbiljnim kolicinama niko nista., npr Rafinerija Zelezara, Bor it'd..
  • Ja

    07.11.2019 16:04
    Mazda
    Sve se slazem za stara vozila, mora se ograniciti uvoz jer smo groblje Evope za vozila. Ali ima jos jedan problem, ja licno vozim novh mazdu i ima gomilu fitera i emisija stetnig gasova je na minimumu, ALI me kosta djavi ipo odrzavanje i ne daj Boze zamena filtera ili senzora za filtere i sl. Pa su me savetovali da ih skinem kao i VECINA baja sto voze besna kola. I sta cemo sad! Ja licno nisam hteo da skinem.I gde je ovde kontrola! sta se sve radi u Srbiji ni ne zna se
  • saobraćaj

    07.11.2019 15:46
    pazi ovog prodavca, ako može da on proda skuplji automobil i da kupac dobije besplatan parking? sve su smislili za burazersku trgovinu!

    hajde da ako mogu da kupim sadnicu oraha u rasadniku, pa da dobijem besplatno parče javne površine ispred zgrade da zasadim i negujem to drvo, makar će biti više koristi za sve!
  • /

    07.11.2019 15:29
    /
    e zato nam treba eu
    da dodje maca na vratanca i vama liberalnim kapitalistima pa da vas razjure iz jp i plata po ucinku

    pa onda kupujte eko vozila
  • Bole

    07.11.2019 15:18
    Bole
    Dajte veće plate biće novih auta i manje zagadjenosti. Stvar je vrlo jednostavna.
  • Siatem

    07.11.2019 14:53
    Dokle
    Vise samo se donose zakoni i uredbe koje odgovaraju uvoznickom lobiju.(mislim na nova kola). Kada ce te uvesti olaksice za TNG i CNG? Pri registraciji recimo kada su to naj cistija fosilna goriva. Cak i ovaj sto tera ladu iz '96 manje zagadjuje nego neka A4 iz 2006 ako vozi na gas.
    Bole njih uvo za ekologiju.
  • Gušite se, ako

    07.11.2019 14:52
    Lete neki avioni po nebu i ostavljaju tragove koji nisu po eko standardima.

    Pa se nijedna guza ne uznemiri, a kamoli da poleti i analizira o čemu se tu radi.

    Meni nemojte pričati da su to prirodni oblaci.
  • Гордана

    07.11.2019 14:27
    кх кхМо
    Мој ауто еуро5, 2007, у савршеном стању, сервисна књижица, признајем кошта од првог дана. Ко нема пара нека вози ГСП. Пун је град запуштених кршева опасних по остале учеснике у саобраћају. И ново возило тражи пажњу која кошта. Ја свој ауто возам бар још петнаестак годин, наравно уз редовно одржавање.
  • Baš lepo

    07.11.2019 14:21
    Brižna vlast
    I onda u sledećoj vesti pročitate kako ta ista Vlada razmatra da popravi avione koji 23 godine stoje u muzeju. Baš dosledno!
  • deki

    07.11.2019 14:13
    zdravlje
    ekoloska i zdravstvena svest u SRB=0. rezultat= cancer, srcko, smrt itd,itd
  • Stavra

    07.11.2019 14:12
    Stavra
    Svaki čovek ima pravo na život i potrebe u životu. Ove gluposti o zagađivanju ko ima taj vozi onaj ko nema nesme da vozi. To nije normalno pisati i razgovarati u 21veku. Gospodo dajte normalna primanja da svaki čovek može da vozi auto to je danas pozteba a ne liksuz. To je pravo na život svaki čovek želi da vozi novi auto ali kada ima ponižavajuću platu to je sramota za državu i društvo. Znači veće plate noviji automobili jednostavno je sve.
  • pawlle

    07.11.2019 13:53
    pa ,ni preCednik ne ispunjava ni jedan standard pa nista
  • Dejan

    07.11.2019 13:42
    Cccc
    Znali su za ovaj zakon jos davno,pustili su da se uveze svakojako izvozano smece i sad primenjujemo zakonska akta ! AV otvorio novi pogon za eurodizel,dva puta ga remontovali do sad, hocemo cist vazduh,na osnovu cega ? I dalje se registruju stari tamići,wartsburzi, stojadini,golf 1-2-3 i ostale dimilice, al kad bi sve ovo ugasili odmah bi se javili glasaci nacionalnih manjina ( znate na koje mislim) i tu staje primena ukidanja istih ! Ovaj srbistan je raj za muljatorske poslove, sve se radi dosledno i ne selektivno po potrebi, kad idu izbori onda se cuti,poske toga guli do koske
  • I zabole me

    07.11.2019 13:26
    @bulevar
    Ja vozim rusku ladu. Zagadjujem jos od 1996.
  • Toma Diploma

    07.11.2019 13:06
    Ko je ovde lud?
    Narod da placa razne eko taxe i "evro 20" motore a Oni da truju vodu i ceo eko sistem!
    Pogledajte danasnji prilog trtovanju vode kod Srbobrana
    https://www.021.rs/story/Info/Vojvodina/227273/Masovno-uginuce-ribe-u-kanalu-kod-Srbobrana-zbog-zagadjene-vode.html
  • Zahe Bant

    07.11.2019 13:03
    Pitam se
    Gde je komentar onog Okanovića iz Komiteja za bezbednost? Ta, on sve zna!
  • Milos

    07.11.2019 12:53
    Ako hocemo da smanjimo zagadjenje vazduha u gradovima, treba da na neki nacin ogranicimo saobracaj. Neka poskupi parking, neka se uvede naplata za ulazak u centar grada, ili sl. Ne samo sto cemo tako ocistiti vazduh, nego cemo biti i fizicki aktivniji. Novija vozila samo za nijansu manje zagadjuju, iz njihovih auspuha takodje izlaze stetni gasovi.
  • Marko

    07.11.2019 12:41
    @Bulevar
    Kamo sreće da vam već koliko danas zabrane da vozite tu raspalu astru!
  • Dusan

    07.11.2019 12:16
    Odlicna ideja
    treba eliminisati zagadjivace i ekoloski neispravne automobile. Ujedno na konto toga treba eliminisati i katastrofalno lose i nebezbedne puteve, jaruge pored njih ,lusu signalizaciju , jame po putevima , lopatare koji krpe kratere i eto ,rezultat bi bio 1:1
    Nema zagadjivaca i svi putevi su extra, sta cete lepse od toga?
    Posto ovo cita vlast , ponudite gradjanima da mogu kuupiti fiat tipa ili nestrecnu 500l iz Kragujevca za dzabaka , bez poreza i ostalih opterecenja
  • avav koalicija

    07.11.2019 12:14
    A jel pitao neko ovog našeg sveznalicu šta ćemo sa gsp vozilima? Sada kada Ameri lupe sankcije zbog hvalisanja sa s-400 nema potrebe da bilo šta menjamo. Nećemo moći ionako nigde.
  • Nomad

    07.11.2019 12:09
    @Bulevar

    Molim te da mi objasniš kako je stariji automobil bolji od novog?

    Ovde se maši jedna jako bitna stvar - nisu automobili sa Euro 3 standardom toliki zagađivači, već je problem neodržavanje tih vozila. Naši ljudi će pre da kupe npr. Audi A4 iz 2004. godine, zatvore mu EGR, iseku DPF i voze ga tako "jer bolje ide" a i popravka ove dve stavke košta.

    E sada, ako se podigne norma na Euro 5, automobili će da poskupe, održavanje će da bude skuplje jer sa Euro 5 sva dizel vozila imaju DPF, i opet će da bude budženja, jer litar tečnosti za DPF(ako nije ceo umetak) košta od 50 do 100e.

    Šta to povlači - starija vozila će biti duže u opticaju, neće "nestati" vremenom, jer će biti pristupačna.

    Sa našim standardom i statističkom platom od 420e - automobil je luksuz.
  • Quatro

    07.11.2019 12:09
    Astra g
    Tvoju astru G u Nemačkoj stavljaju pod presu...A mi trgovci uvoze Nemački odpad sa 600.000 km i prodaju ovde za lepe pare a vi se radujete kad kupite 2005 godiste kao vidi novo...Sad ćeš reći nemam para za bolje...pa nemoj ni da voziš onda idi busom! Plata 50.000 din a kvačilo 70.000 ako ima zamajac ili ako nema onda 25.000 plus ruke.. pa od čega živiš?Registracija i gume da ne pričam,veliki servis,kvarovi...Na silu vozite kola samo da bi vozili a grcate u dugovima!U Ns gužve na putu a parkinzi puni...previše kola jer svaka šuša vozi kola.Na pumpi sipate za 1000din.Ja kad nisam imao para išao sam bajsom,peške i busom.Sad imam pa vozim dobar auto kao čovek!
  • Bulevar

    07.11.2019 11:30
    Prevara
    Kakve su to gluposti o zagadjenju, mafija. Cuj krsevi, moja Astra G bolja od mnogih novijih i za koju godinu necu moci da je vozim, strasno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna