Autor: Danas

Info
15.11.2019.
17:11 > 17:24
U Srbiji gotovo pola miliona ljudi vozi automobile starije od 21 godinu, a početkom 2019. je bilo registrovano tek 40 električnih automobila i 250 hibrida.
  • B

    16.01.2020 14:03
    otpad za baterije
    Da uvozimo ukrsene polovne hibride i elektricne automobile pa da sve stare baterije zavrse kod nas na deponiji :( Da se udeli Srbiji jos malo para.
    Zabranite uvoz krseva gospodo.
  • Nemanja

    17.11.2019 11:32
    Superhik
    Aposlutno nikakve subvencija ne treba da se DAJU, dovoljno bi bilo da država ništa ne UZIMA od kupaca EV/hibrida.
  • Nataša

    16.11.2019 09:14
    Super i to Hik
    Pa sam naslov teksta dovoljno govori, nema razloga za uznemiravanje. Ovo je zemlja Superhika, otimati siromašnima i davati bogatima. Horor strip mogu vam reći, ali livestream-ing!
  • NIA

    16.11.2019 08:10
    A sta je sa subvencijom za taksi preduzetnike? Sad se daje 14 miliona evra subvencija sa svajcarsku firmu da bi zaposlila 100 ljudi!
  • Rotkvarija

    16.11.2019 07:37
    Ekologija
    Državne firme, organi i velike firme kupuju Škode, jer moraju. Zabole ih za ekologiju.
  • Dr

    16.11.2019 01:17
    Trivan
    Trivan rekao i svi su shvatili,samo ON NIJE.Hoće da kaže da je zagađenost u Boru ili nedavni loš vazduh u mnogim gradovima Srbije izazvao automobilski motor.Zaboravio je TV snimak čišćenja reke,prebacivanjem smeća sa jedne strane mosta na drugu ali opet u tu istu reku.Nedavno je objavljeno da se OZONSKA ili tako zvana CRNA RUPA SMANJILA.Pustite se VI ćorava posla,brigom o EKOLOGIJI preko siromašnog naroda.SREDITE PRVO SEBE,sve fekalije Vam idu u reke,sečete drveća i šume .....Sa STANDARDOM PODIŽE SE I SVEST I MOGUĆNOST MANJE ZAGAĐENOSTI.
  • Novosadjanin

    15.11.2019 23:38
    Metan
    Zašto ne pomognete nama koji hoćemo da kupimo auto koji ide na metan?
  • Realista

    15.11.2019 22:48
    Realnost
    Električni automobili su već subvenisani i to više puta:
    - kada pune svoje akumulatore sa električnom energijom iz mreže, obično to rade noću kada je jeftinija tarifa
    - na tu elektrčnu energiju ne postoje takse i razne druge dažbije za habanje puteva, kao što je to na benzinu
    Znači da će samo oni koji nemaju mogućnost da kupe električni automobil plaćati održavanje i izgradnju puteva.
    Pa kakve ima veze, kad već imaju tolike pogodnosti treba da im se daju još neke subvencije kao što je oslobadjanje od carine i poreza, pa kao i taksistima dati par hiljada evra da im bude auto jeftiniji,...
  • Mudri

    15.11.2019 21:54
    "U nekim zemljama bivšeg SSSR-a, poput Gruzije, uvoze polovne hibridne i električne polovne automobile iz Japana."

    Istina, bio sam u Gruziji, čak sam i vozio tamo. I ne uvoze samo iz Japana već mahom iz SAD. Ono što je gospodin propustio da kaže da tim automobilima zbog starosti, baterija ili ne radi ili ima veoma mali kapacitet, pa automobil ni ne ide na električni pogov već mahom na benzin. Zbog dodatne težine baterija i električnog motora, automobil zapravo troši dosta više goriva i time više zagađuje sredinu.
    Dakle, nije to strategija, već prosto raspodela otpada među istočnim blokom.
  • U center

    15.11.2019 20:57
    Za proverite;Zaslužuje komenta
    Svakako najbolji komentar u nazad trideset(30)godina!Bravo.
  • Tokmačić

    15.11.2019 20:49
    Glupa konstatacija. Najbogatiji i ne kupuju električne u hibridne automobile. Ovi automobile ne spadaju među najskuplje I najluksuznije, a njihova upotreba u našim uslovima je dosta problematična. Kupcima ovih automobile nisu potrebne nikakve subvencije, samo im treba smanjiti uvozne dažbine, jer doprinose poboljšanju ekološke situacije. Kada smo već kod subvencija, predlažem da subvencije taksistima treba odobriti (ako su uopšte potrebne) samo pod uslovom ako koriste električne ili hibridne automobile. Lako je utvrditi da su taksi vozila najveći zagađivači, jer su na ulicama najprisutniji.
  • w/e

    15.11.2019 20:46
    Norveska
    Dajemo subvencije onima koji vec imaju nekoliko automobila sa motorom sa unutrasnjim sagorevanjem... nesto kao Norveska, jedino sto za razliku od njih ne mozemo da zivimo od izvoza nafte i pritom pricamo o ekologiji.
  • Proverite

    15.11.2019 20:18
    Zaslužuje objavljivanje
    U pokušaju vladavine bogatih i dominacije dešava se sledeće:
    1. Izmišlja se problem staklene bašte i emisije CO2 koji drastično utiče na klimu. Korporacije plaćaju izveštaje naučnika, za koje se ispostavlja da su lažni još 1999-te.
    2. Kreira se pojam poreza na ugljenik, takozvanog karbonskog poreza.
    Cilj tog poreza je da se slabije razvijene i nerazvijene zemlje zaustave u razvoju.
    U ime toga se kreiraju i obveznice i trguje se njima. Cela ideja pada zbog krize 2008-me i te obveznice više niko ne želi da kupi.
    Objasniću Vam na primeru Srbije:
    - U Srbiji se otvaraju mnogobrojne fanrike prljave tehnologije, sa visokim izbacivanjem ugljenika. Primenom ugljeničkih poreza, one postaju nekonkurentne u EU, jer bi im na proizvode išao visok porez.
    Ukoliko Srbija uvede isti takav zakon, fabrike bi zatvorile vrata i otpustile radnike, jer bi bile
    nesolventne u proizvodnji. Građani bi morali plaćati visok karbonski porez.
    Jednako je sa automobilima. Zbog toga je naša vlada i donela ovakav zakon.
    Treba da se dodvorimo bogataškom svetu i ostanemo bez automobila, koje će moći da kupuju samo oni sa 30.000 evra, kolika je najmanja cena električnog.
    Pokret Zelenih je u sprezi sa bogatašima, na redukciji ljudi na svetu.
    Da ne objašnjavam formulu koji je Gejts na YT objasnio, najeftinije je pogubiti ljude.
    Broj ljudi * Usluge koje jedna osoba koristi * broj usluga koje koristi = Propast sveta
    Kroz uskuge je prikazano oslobađanje CO2.
    Odlučili su se na redukciju ljudi, samo nisu rekli.
  • Milan

    15.11.2019 19:49
    98%
    Možda mi koji nismo u tih 2% ne možemo da pruštimo hibrid, ali možemo da ne bacamo smeće gde god nam padne na pamet, za ti ne treba novac, samo osnovno kućno vaspitanje i savest.
  • onako iz glave

    15.11.2019 19:42
    bez fakulteta
    Evo taksiste kao sto je bilo reči pre nekoliko nedelja. A, i gacki prevoz .
    Sve to umesto Francuske , Italije i ostalih koji će se naći uvredjeni u nabrajanju.
  • Lazo

    15.11.2019 19:00
    Ja ne znam jel ljudi u Srbiji imaju internet ali ako malo guglujete videcete da se u Kini odlican nov elektricni sedan sa pet vrata moze kupiti za manje od 10 hiljada evra.
  • Ali

    15.11.2019 18:21
    Ovo he problem svuda u evropi el. Automobile kupuju najvise kompanije zbog poreza i subvencija .Cene novih modela su vece od mnogo boljih automobila na benzin i dizel zato ih i u eu privatno mnogo manje kupuju .
  • Vozač

    15.11.2019 17:49
    Nemoguće da je registrovano samo 250 hibridnih vozila, u Nišu ima dosta taksija Prius, u Negotinu čak sa ugrađenim plinom, to su polovna vozila ali ipak su hibridi. Istovremeno i primer kako u siromašnom opštinama taksi prevoz može da bude na nivou razvijenog sveta.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna