U Srbiji gotovo pola miliona ljudi vozi automobile starije od 21 godinu, a početkom 2019. je bilo registrovano tek 40 električnih automobila i 250 hibrida.
Da uvozimo ukrsene polovne hibride i elektricne automobile pa da sve stare baterije zavrse kod nas na deponiji :( Da se udeli Srbiji jos malo para.
Zabranite uvoz krseva gospodo.
Pa sam naslov teksta dovoljno govori, nema razloga za uznemiravanje. Ovo je zemlja Superhika, otimati siromašnima i davati bogatima. Horor strip mogu vam reći, ali livestream-ing!
Trivan rekao i svi su shvatili,samo ON NIJE.Hoće da kaže da je zagađenost u Boru ili nedavni loš vazduh u mnogim gradovima Srbije izazvao automobilski motor.Zaboravio je TV snimak čišćenja reke,prebacivanjem smeća sa jedne strane mosta na drugu ali opet u tu istu reku.Nedavno je objavljeno da se OZONSKA ili tako zvana CRNA RUPA SMANJILA.Pustite se VI ćorava posla,brigom o EKOLOGIJI preko siromašnog naroda.SREDITE PRVO SEBE,sve fekalije Vam idu u reke,sečete drveća i šume .....Sa STANDARDOM PODIŽE SE I SVEST I MOGUĆNOST MANJE ZAGAĐENOSTI.
Električni automobili su već subvenisani i to više puta:
- kada pune svoje akumulatore sa električnom energijom iz mreže, obično to rade noću kada je jeftinija tarifa
- na tu elektrčnu energiju ne postoje takse i razne druge dažbije za habanje puteva, kao što je to na benzinu
Znači da će samo oni koji nemaju mogućnost da kupe električni automobil plaćati održavanje i izgradnju puteva.
Pa kakve ima veze, kad već imaju tolike pogodnosti treba da im se daju još neke subvencije kao što je oslobadjanje od carine i poreza, pa kao i taksistima dati par hiljada evra da im bude auto jeftiniji,...
"U nekim zemljama bivšeg SSSR-a, poput Gruzije, uvoze polovne hibridne i električne polovne automobile iz Japana."
Istina, bio sam u Gruziji, čak sam i vozio tamo. I ne uvoze samo iz Japana već mahom iz SAD. Ono što je gospodin propustio da kaže da tim automobilima zbog starosti, baterija ili ne radi ili ima veoma mali kapacitet, pa automobil ni ne ide na električni pogov već mahom na benzin. Zbog dodatne težine baterija i električnog motora, automobil zapravo troši dosta više goriva i time više zagađuje sredinu.
Dakle, nije to strategija, već prosto raspodela otpada među istočnim blokom.
Glupa konstatacija. Najbogatiji i ne kupuju električne u hibridne automobile. Ovi automobile ne spadaju među najskuplje I najluksuznije, a njihova upotreba u našim uslovima je dosta problematična. Kupcima ovih automobile nisu potrebne nikakve subvencije, samo im treba smanjiti uvozne dažbine, jer doprinose poboljšanju ekološke situacije. Kada smo već kod subvencija, predlažem da subvencije taksistima treba odobriti (ako su uopšte potrebne) samo pod uslovom ako koriste električne ili hibridne automobile. Lako je utvrditi da su taksi vozila najveći zagađivači, jer su na ulicama najprisutniji.
Dajemo subvencije onima koji vec imaju nekoliko automobila sa motorom sa unutrasnjim sagorevanjem... nesto kao Norveska, jedino sto za razliku od njih ne mozemo da zivimo od izvoza nafte i pritom pricamo o ekologiji.
U pokušaju vladavine bogatih i dominacije dešava se sledeće:
1. Izmišlja se problem staklene bašte i emisije CO2 koji drastično utiče na klimu. Korporacije plaćaju izveštaje naučnika, za koje se ispostavlja da su lažni još 1999-te.
2. Kreira se pojam poreza na ugljenik, takozvanog karbonskog poreza.
Cilj tog poreza je da se slabije razvijene i nerazvijene zemlje zaustave u razvoju.
U ime toga se kreiraju i obveznice i trguje se njima. Cela ideja pada zbog krize 2008-me i te obveznice više niko ne želi da kupi.
Objasniću Vam na primeru Srbije:
- U Srbiji se otvaraju mnogobrojne fanrike prljave tehnologije, sa visokim izbacivanjem ugljenika. Primenom ugljeničkih poreza, one postaju nekonkurentne u EU, jer bi im na proizvode išao visok porez.
Ukoliko Srbija uvede isti takav zakon, fabrike bi zatvorile vrata i otpustile radnike, jer bi bile
nesolventne u proizvodnji. Građani bi morali plaćati visok karbonski porez.
Jednako je sa automobilima. Zbog toga je naša vlada i donela ovakav zakon.
Treba da se dodvorimo bogataškom svetu i ostanemo bez automobila, koje će moći da kupuju samo oni sa 30.000 evra, kolika je najmanja cena električnog.
Pokret Zelenih je u sprezi sa bogatašima, na redukciji ljudi na svetu.
Da ne objašnjavam formulu koji je Gejts na YT objasnio, najeftinije je pogubiti ljude.
Broj ljudi * Usluge koje jedna osoba koristi * broj usluga koje koristi = Propast sveta
Kroz uskuge je prikazano oslobađanje CO2.
Odlučili su se na redukciju ljudi, samo nisu rekli.
Možda mi koji nismo u tih 2% ne možemo da pruštimo hibrid, ali možemo da ne bacamo smeće gde god nam padne na pamet, za ti ne treba novac, samo osnovno kućno vaspitanje i savest.
Evo taksiste kao sto je bilo reči pre nekoliko nedelja. A, i gacki prevoz .
Sve to umesto Francuske , Italije i ostalih koji će se naći uvredjeni u nabrajanju.
Ja ne znam jel ljudi u Srbiji imaju internet ali ako malo guglujete videcete da se u Kini odlican nov elektricni sedan sa pet vrata moze kupiti za manje od 10 hiljada evra.
Ovo he problem svuda u evropi el. Automobile kupuju najvise kompanije zbog poreza i subvencija .Cene novih modela su vece od mnogo boljih automobila na benzin i dizel zato ih i u eu privatno mnogo manje kupuju .
Nemoguće da je registrovano samo 250 hibridnih vozila, u Nišu ima dosta taksija Prius, u Negotinu čak sa ugrađenim plinom, to su polovna vozila ali ipak su hibridi. Istovremeno i primer kako u siromašnom opštinama taksi prevoz može da bude na nivou razvijenog sveta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Subvencije za električne automobile - pogodnost za dva odsto najbogatijih
Autor: Danas
Info
•15.11.2019.
•17:11 > 17:24
Komentari 18
B
Zabranite uvoz krseva gospodo.
Nemanja
Nataša
NIA
Rotkvarija
Dr
Novosadjanin
Realista
- kada pune svoje akumulatore sa električnom energijom iz mreže, obično to rade noću kada je jeftinija tarifa
- na tu elektrčnu energiju ne postoje takse i razne druge dažbije za habanje puteva, kao što je to na benzinu
Znači da će samo oni koji nemaju mogućnost da kupe električni automobil plaćati održavanje i izgradnju puteva.
Pa kakve ima veze, kad već imaju tolike pogodnosti treba da im se daju još neke subvencije kao što je oslobadjanje od carine i poreza, pa kao i taksistima dati par hiljada evra da im bude auto jeftiniji,...
Mudri
Istina, bio sam u Gruziji, čak sam i vozio tamo. I ne uvoze samo iz Japana već mahom iz SAD. Ono što je gospodin propustio da kaže da tim automobilima zbog starosti, baterija ili ne radi ili ima veoma mali kapacitet, pa automobil ni ne ide na električni pogov već mahom na benzin. Zbog dodatne težine baterija i električnog motora, automobil zapravo troši dosta više goriva i time više zagađuje sredinu.
Dakle, nije to strategija, već prosto raspodela otpada među istočnim blokom.
U center
Tokmačić
w/e
Proverite
1. Izmišlja se problem staklene bašte i emisije CO2 koji drastično utiče na klimu. Korporacije plaćaju izveštaje naučnika, za koje se ispostavlja da su lažni još 1999-te.
2. Kreira se pojam poreza na ugljenik, takozvanog karbonskog poreza.
Cilj tog poreza je da se slabije razvijene i nerazvijene zemlje zaustave u razvoju.
U ime toga se kreiraju i obveznice i trguje se njima. Cela ideja pada zbog krize 2008-me i te obveznice više niko ne želi da kupi.
Objasniću Vam na primeru Srbije:
- U Srbiji se otvaraju mnogobrojne fanrike prljave tehnologije, sa visokim izbacivanjem ugljenika. Primenom ugljeničkih poreza, one postaju nekonkurentne u EU, jer bi im na proizvode išao visok porez.
Ukoliko Srbija uvede isti takav zakon, fabrike bi zatvorile vrata i otpustile radnike, jer bi bile
nesolventne u proizvodnji. Građani bi morali plaćati visok karbonski porez.
Jednako je sa automobilima. Zbog toga je naša vlada i donela ovakav zakon.
Treba da se dodvorimo bogataškom svetu i ostanemo bez automobila, koje će moći da kupuju samo oni sa 30.000 evra, kolika je najmanja cena električnog.
Pokret Zelenih je u sprezi sa bogatašima, na redukciji ljudi na svetu.
Da ne objašnjavam formulu koji je Gejts na YT objasnio, najeftinije je pogubiti ljude.
Broj ljudi * Usluge koje jedna osoba koristi * broj usluga koje koristi = Propast sveta
Kroz uskuge je prikazano oslobađanje CO2.
Odlučili su se na redukciju ljudi, samo nisu rekli.
Milan
onako iz glave
Sve to umesto Francuske , Italije i ostalih koji će se naći uvredjeni u nabrajanju.
Lazo
Ali
Vozač
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H