Nadležni tek treba da odluče od kada će zabraniti uvoz starih automobila i za koja vozila će to važiti, ali je i onima koji uđu u Srbiju pre rampe - neizvesna sudbina.
Za vozilo uvezeno do 2014 vazi jedan propis, a za ista vozila iste euro norme, vaze drugi propisi. Draga gospodo to se zove diskriminacija, jer su u pitanju ista vozila iste godine proiyvodnje, samo se razlikuje godina uvoza! Tako izlazi da su gradjani nejednaki pred propisima iako imaju ista vozila sto je kriminalno!
Koliko sam citao zakon samo ce se zabraniti uvoz automobila ispod euro5 standarda sto je ok.
To je auto star skoro 10 godina.
Niko nece zabraniti da se voze i prodaju registrovana kola sa euro1,2,3,4..... ako su ispravna.
Najvise cu nastradati vozaci sa euro 4-5 automobilima kome su izvadjeni dpf filteri i katalizatori.
automobili koji fabricki nemaju dpf ili katalizator nece morati i da se isti ugradjuju. Ako je auto krs sa produvanim motorom i neispravan ne treba i da se registruje.
Licno imam megana 2 2003 euro3 i nemam problema sa registracijom izduv je u evro 3 normi, a i co2 je manji nego kod nekih automobila sa vecom normom.
Slazem se da treba smanjiti emisiju stetnih gasova ali kontrolu istih bi trebalo uvesti na carini a ne nakon registracije.Vecina auto placeva je odmah izasla sa predlogom da see uvede euro4 ili euro 5 standard ,veca zarada...Kada kupite auto na placu ili od ljudi koj ih uvoze imate samo papir na kome pise euro4 ,kada odete na tehnicki pregled I izmere kolicinu stetnih materija tada je vec kasno ( auto ste platili ,pare ne vracamo )
Zbog toga uvesti kontrolu pre uvoza a ne prilikom registracije ,
P.S.
NIJE mi zao ako sam uvredio gospodu uvoznike
Za ove sto se bune postavio bih samo jedno pitanje. Da li vi znate da je u Bosni i Hercegovini vec 15-20 godina na snazi zakon po kom se ne moze uvesti u BiH vozilo starije od 7 godina? Znaci, u ovom trenutku tamo nemozete uvesti auto starije od 2012. godista. A Euro 3 u Evropskoj uniji (odakle je 99% polovnjaka uvezenih u Srbiju) je zabranjen od kraja 2005. godine. Znaci u BiH se vec vise od 7 godina ne smiju uvoziti vozila sa Euro 3 motorima.
Jel se ovo odnosi i na gradski prevoz jer imate 10 metara lima i 20 metara dima, smrdi nafta da se ugušiš i onda se tu nabiju ljudi kao, ali baš kao stoka koja ide na klanje (krave, svinje, ovce...….).
Užas, dajte nam plate od 1000 evra pa ćemo izdvojiti 25.000 za ratu za auto. Šta vi očekujete od ljudi kad ovde 90% stanovništva ima platu 50.000 i manje sve do 15.000-20.000. Od čeka kupiti auto a u vašim smrdljivim užasnim Gradskim prevozima neću da se vozim.
Kako je to odjendanput nastalo zagađenje, potrefilo se dolaskom Kineza koji su pokupovali fabrike Smederevo, Bor...…..ko je tu onda lud, kakvi bre automobili koga vi lažete, za Kineska sranja i vaše procente mi da stradamo.
U kom servisu se za vreme tehničkog pregleda ne mere izduvni gasovi? Da li si svestan da se svaki pregled SNIMA kamerom i da mora da traje minimum pola sata?
1. Ekoloski problem o kome se diskutuje resava se vrlo jednostavno: Povecajte narodu primanja bar za 100% i odmah cete videti pomak i na polju smanjenja zagadjenja iz auspuha!
2. Mnogo veci zagadjivaci su "projekti" poput Kineza u Boru od automobila sa normom ispod euro 4. Nije narod glup da kupi novo nego nema "uslova". Kada prijatelji Kinezi zavrse svoj posao, ekoloske posledice po Srbski narod bice nesagledive. I nepopravljive!!! Ali: O tome se ne diskutuje jer je neko vec uzeo % i ko pita narod!!!)
3. Drzavi (citaj: bagri koja sedi u Republickoj Skupstini i baskari se o trosku istog tog naroda koji ugnjetava) bi bilo mnogo pametnije da preispita svoju odluku o izdavanju vise od hiljadu dozvola za izgradnju MHE na planinskim rekama, najcesce u zasticenim prirodnim dobrima, umesto sto globi ionako vec iscrpljeni narod preko taksi, euro normi iz auspuha, zabrana... Razlozi za preispitivanje navedene odluke su ti sto postoje naucni dokazi kakve su katastrofalne posledice po zivi svet i okolinu na lokaciji gde imate MHE i sto vec imate prilike da svojim ocima sagledate stetno dejstvo takvog "projekta" obzirom da su pojedine MHE vec aktivne!!!
Ok, ja vozim Euro 3 i zagadjujem ovde po Novom Sadu gde nema nekog drugog zagadivaca. Sad pokusajte nekog u Boru da ubedite da je on veci zagadjivac od onih Kineza zbog kojih vide sta udisu...
Sirotinja, bla, nemamo novaca, bla, dajte veće plate, siroti smo, bla, a tek kako autobusi zagađuju, bla..
Gospodo: automobil koji vozite će morati da zadovolji ekološke parametre koje je imao kada je proizveden. Dakle ako vozite euro3, on će morati da zadovolji euro3 norme.
Ako to ne može - pa sami ste krivi što ste kupili smeće. 15 godina već postoji zakon koji dopušta uvoz vozila koja ZADOVOLJAVAJU euro3 standard. Jedino vam je država do sad gledala kroz prste, a sada više neće. I još imate godinu dana da ss prilagodite.
Izvinite, vi ste maksimalno bezobrazni, sebični i samoživi.
U mnogim tehničkim pregledima izduvni gasovi se NE kontrolišu (ma šta gasove.. mnogi ni kočnice ne gledaju), a tamo gde se i kontrolišu rezultate ne pokazuju vlasnicima, već iz nekog razloga čuvaju za sebe. Verovatno formiraju bazu po kojoj će da šalju ponude za prepravke kada to bude unosno.
Zakljucak znaci auta koji mnogo zagadjuju treba izbaciti sa put pa kako na to niste mislili kada ste udarili silne poreze za kola na TNG koja daleko manje zagadjuju...
Da se ne duzi , nije cilj zagadjenje nego NOVCI !!!!
Znaci od 2021 i cipele ce poskupeti zbog preterane potrosnje djonova jer za automobile delove i registracije necemo imati.od 2021 koristimo prevoz TABAN TRANS.
Jedan zakon za vozila uvedena do 2014 drugi za ona uvezena posle I to sve retroaktivno, ajd pa dobro ako tako kazu Novosti beogradske one nikada ne lazu. Pozdrav za Vojvodjane.
Sve je to ok a šta ćemo sa vozilima GSP, kombi vozilima, kamionima, traktorima, i svime ostalim što zagadjuje okolinu, fabrike, rafinerije itd, najlakše je udariti po sirotinji, o jebemtedržavo
Prvo valjda zabranis uvoz npr. Ispod euro 4 ili euro 5 pa onda kroz neko vreme (min. 3-5 god.) krenes da sankcionises ta vozila (porezi, ograniceno kretanje... pa ne mozes da zabranis nekome da registruje svoje vozilo, zakonski!) A ne danas pustis da se uveze krs a sutra kazes ne moze da se registruje! Idiotizam! Bice blokade pa cemo da vidimo...
Koje su šanse da ova nesposobna država reciklira 800.000 vozila.
Gde će ih i kako odlagati?
Ekologija i zaštita životne sredine u Srbiji su na nivou sprdnje.
Pa sta sada da mi radimo. Ne daju nam da dilujemo devize na ulici, ne daju nam da prodajemo benzin , ne daju nam da prodajemo humanitarnu pomoc, sada nam ne daju ni da prodajemo krsheve. Pa dokle vishe tako.
Nikakav problem svakom čoveku sa vozačkom b kategorije dati pet hiljada eura za noviji auto i bog danas vidi. Pa mismo građani a ne taksisti. Ptebićemo rate preko plata pošto govore biće veće plate i svi zadovoljni.
Ostra kontola uvoza je bila vec pocetkom 2000-te,kada je za evro-3 motor trebalo lepo da se iskesira.
Bilo manje auto placeva,manje stranih polovnjaka,vise se prodavala domaca vozila na domace table.
Danas autoplaceva ima vise nego pecenjara (nikad ne bi pomislio da ce se to desiti).Kad se cujes sa generacijom...ko sta radi? uvozi automobile.
Ako prodajes domaci polovnjak,tesko da ces ga prodati jer svi kupuju iz uvoza.Ne moras prvi put platiti prenos apsolutnih prava,vozila izgledaju bomba iako su presli 400k valjda zato sto preko ne voze pijani sa slave kuma pa ne grebu bandere i ograde.
I tako,evo nas danas sa "jacim zivotnim standardima" kako kazu.Pa kontam ako smo mogli onda,mozemo i danas.
A ne moze niko da mi kaze kako nemamo problem sa zagadjenjem i krsevima od automobila. Jer danas se vozika ko stigne,gde stigne.Fala bogu nikad nije trebalo manje para da sednes na tockove.Nekad se plate odvajale.
Ljudima je tesko da shvate da posedovanje auta, redovno odrzavanje, gorivo i registracija kostaju 100-150 eura mesecno. To je cinjenica za prosecno vozilo, moze biti i mnogo vise zavisno od segmenta. Ko nema barem 500 eura platu ne treba ni da razmislja o tome. Nije racionalno da ti pola plate bude taj trosak, to niko normalan ne bi trebao da radi.
Druga je stvar sto nas covek kupi u startu krs, pa jos i ne ulaze u njega, cak ni redovan godisnji servis.
A ja sam mislio da ce radikali opet uvesti izlaznu taksu kad ono...setili se ovoga. Neka, neka, vi bi jos u Rusiju. .I samo vi mantrajte ono patriJotsko ,,,Cuti, moze i gore,, negde ljudi izadju na ulicu pa se pobrinu za sebe. Ali srbin se radije uclani, postane žbir, uvlakač... Rumuni su jos pre tri decenije resili problem onako kako treba.
Jedini problem koji ja ovde vidim je taj što se to ne radi odmah. Odmah bi isključio iz saobraćaja sva vozila koja ne ispunjavaju EURO4. Euro 5 bi morali na kontrole i to rigorozne i to ne još dugo vremena pa se i to zabrani. Nemaš para za auto, nemoj da se voziš i kraj priče. Apsolutno me se ne tiču tužne priče ili kako će ovaj kada nema bla.... Trujete nas zbog toga što vam je jeftino.....
Boli me kurac za auto i vaše standarde, ionako sve više pešačim i vozim bajs, prodam ga ili neka istruli neregistrovan i ćaozdravo.....videćemo kako ćete nas zajebavati i klepati kad vam pola nacije bojkotuje kupovinu goriva na najskupljim pumpama u Evropi.
Ništa svi u javna preduzeća, Vladu i Predseništvo Republike Srbije po automobile i ovako su kupljeni od naših para. Imate da birate od džipova, Audia, BMW-a, škota superb ili oktavia……….ogroman izbor.
Kad vodiš radni logor u ime starnih gazda, onda sve u tom logoru podešavaš prema volji gazda a radi kontrole robova.
-Ukineš nauku, zatvariš institute koji proizvode domaće vakcine.
-Ukineš obrazovanje, isečeš ga tako da bude dovoljno za prost manuelni rad.
-Ukineš zdravstvo, a onda pljačkaš robove preko privatnih lekara, koje pljačkaš ti.
-Ukineš svaki oblik slobodnog odlučivanja, a ako neće da odlučuje onako kako si ti već odlučio, prozivaš ga kukavicom.
-Počinješ da ukidaš slobodni saobraćaj, kako bi kretanje robova ograničio, a još montiraš i kamere da ih sve vreme nadzireš.
-A što se tiče hrane, napisao bih - ali ne smem da napišem, da bi ovo što sam do sada napisao bilo objavljeno. Toliko o slobodi govora robova.
Kažu da smo zemlja eksperimenta za vladare sveta i zamišljenu piramidu budućnosti,
koja će kao ovakva i još gora nastati ukoliko ne bude Rusije i Kine i balansa koji sprečava umišljene vladare da brzo ostvare to što su naumili.
Za sada, naš sadašnji život pokazuje da jesmo zemlja nečijeg eksperimenta.
Hoće i u tom slučaju za jedan autobus Gradskog saobraćajnog preduzeća biti formirani timovi koji će prevoziti putnike guranjem vozila, jer neće smeti da se upale zbog onih izduvnih gasova od kojih, kada idete iza jednog autobusa, mislite da je pao mrak ?
Samo jako po sirotinji! Kada će vaše isprazne lobanje sa dva grama mozga shvatiti da je za Srbiju novi automobil onaj koji je star desetak godina. Nije tačno da su automobili najveći zagađivači, kada govorite o zagadjenju ono je najveće u vašim krezavim redovima. Tu ni jedan filter i katalizator ne pomaže!
Pozdrav iz Vojvodine
Mislim da će država ostati bez 85% vozila, tako da će mnoge firme propasti, a onaj koji vozi automobil od 2001 do 2010 sigurno nema novca za nov. Takođe će se znatno umanjiti prodaja goriva tako da i tu država ostaje bez para, jer je to jedan od glavnih prihoda na kojima funkcionišu finansije države (najveće marže u celoj Evropi). Srećno državi, voziću bicikl.
Ma dajte ljudi, ne ložite se.
Ovi što glasaju za napredne (penzosi, oni zaposleni po javnim preduzećima) uglavnom voze starija vozila.
Nema šanse da će gurnuti prst u oko svojim najvernijim glasačima
Lepo dodjes sa 800 hiljada automobila ispred Vlade Srbije i pitas nadlezne u Vladi Srbij"Sta dalje"?
Kada mogu taksisti sa 2000 vozila da blokiraju grad sa dugovanjima za porez od 500 hiljada dinara i nakon toga da DOBIJU SUBVENCIJE OD 5 hiljada eura po vozilu moze i narod sa platom od 200 eura koji placa sve na vreme i da dobije 5 hiljada subvencija po vozilu.
Ova vlast nas konstantno pravi budalama.
Prvo sa tablicama i slovima a sada sa ovim. Pustili su da se uveze milion vozila pa onda narodu koji je ispod svakog evropskog standarda neda da ih više registruje.
Narode ne bi da spominjem da se bliže izbori pa malo upotrebite mozak
Jos jedan u nizu poteza recikliranih radikalskih bandita, da se napune dzepovi kriminalcima na vlasti.
Sve motaju u oblande nekog "usaglasavanja sa EU", a jedini smisao im je otimacina.
Istovremeno, njihove kriminalne horde se voze u zatamljenim vozilima, prepravljeni, bez registracija, sa sve rotacijom.
O ekologiji vozila u državi koja Dinara nije dala za hibride, struju itd.
Pričamo o zabranama vozila u državi gde ljudi rade 350 ili 400 evra prosečne plate, a ukoliko iz proseka izvadite BG i NS, kao i ove na državnim jaslama, dobićete 200 evra, ako i toliko.
U Alibunaru, Dimitrovgradu, Sabirnom Selu i Rekovcu ljudi mogu samo da maštaju o plati od 32000 dinara. I sada neka idu peške.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vlasnici polovnjaka uskoro teže do registracije, prepravke će koštati "papreno"
Autor: Novosti
Info
•15.11.2019.
•11:21 > 12:36
Komentari 52
penzioner
Nenad
To je auto star skoro 10 godina.
Niko nece zabraniti da se voze i prodaju registrovana kola sa euro1,2,3,4..... ako su ispravna.
Najvise cu nastradati vozaci sa euro 4-5 automobilima kome su izvadjeni dpf filteri i katalizatori.
automobili koji fabricki nemaju dpf ili katalizator nece morati i da se isti ugradjuju. Ako je auto krs sa produvanim motorom i neispravan ne treba i da se registruje.
Licno imam megana 2 2003 euro3 i nemam problema sa registracijom izduv je u evro 3 normi, a i co2 je manji nego kod nekih automobila sa vecom normom.
Nenad
Zbog toga uvesti kontrolu pre uvoza a ne prilikom registracije ,
P.S.
NIJE mi zao ako sam uvredio gospodu uvoznike
Todor the Terrible
Jel
Užas, dajte nam plate od 1000 evra pa ćemo izdvojiti 25.000 za ratu za auto. Šta vi očekujete od ljudi kad ovde 90% stanovništva ima platu 50.000 i manje sve do 15.000-20.000. Od čeka kupiti auto a u vašim smrdljivim užasnim Gradskim prevozima neću da se vozim.
Kako je to odjendanput nastalo zagađenje, potrefilo se dolaskom Kineza koji su pokupovali fabrike Smederevo, Bor...…..ko je tu onda lud, kakvi bre automobili koga vi lažete, za Kineska sranja i vaše procente mi da stradamo.
Limanac
U kom servisu se za vreme tehničkog pregleda ne mere izduvni gasovi? Da li si svestan da se svaki pregled SNIMA kamerom i da mora da traje minimum pola sata?
Pepi
2. Mnogo veci zagadjivaci su "projekti" poput Kineza u Boru od automobila sa normom ispod euro 4. Nije narod glup da kupi novo nego nema "uslova". Kada prijatelji Kinezi zavrse svoj posao, ekoloske posledice po Srbski narod bice nesagledive. I nepopravljive!!! Ali: O tome se ne diskutuje jer je neko vec uzeo % i ko pita narod!!!)
3. Drzavi (citaj: bagri koja sedi u Republickoj Skupstini i baskari se o trosku istog tog naroda koji ugnjetava) bi bilo mnogo pametnije da preispita svoju odluku o izdavanju vise od hiljadu dozvola za izgradnju MHE na planinskim rekama, najcesce u zasticenim prirodnim dobrima, umesto sto globi ionako vec iscrpljeni narod preko taksi, euro normi iz auspuha, zabrana... Razlozi za preispitivanje navedene odluke su ti sto postoje naucni dokazi kakve su katastrofalne posledice po zivi svet i okolinu na lokaciji gde imate MHE i sto vec imate prilike da svojim ocima sagledate stetno dejstvo takvog "projekta" obzirom da su pojedine MHE vec aktivne!!!
Rumpelstiltskin
socko
Gospodo: automobil koji vozite će morati da zadovolji ekološke parametre koje je imao kada je proizveden. Dakle ako vozite euro3, on će morati da zadovolji euro3 norme.
Ako to ne može - pa sami ste krivi što ste kupili smeće. 15 godina već postoji zakon koji dopušta uvoz vozila koja ZADOVOLJAVAJU euro3 standard. Jedino vam je država do sad gledala kroz prste, a sada više neće. I još imate godinu dana da ss prilagodite.
Izvinite, vi ste maksimalno bezobrazni, sebični i samoživi.
Vasa
Gorki
Samo da skoknem po kokice, pa možete početi sa kukom i motikom. Baš sam se naoštrio to da gledam.
Gimli
Драган
Zoki
Zagadjenje
Da se ne duzi , nije cilj zagadjenje nego NOVCI !!!!
Micko
Grbavi
G4ne
Pedja
Ns
Rotkvarija
Gde će ih i kako odlagati?
Ekologija i zaštita životne sredine u Srbiji su na nivou sprdnje.
Aleksandar
Klempavi Zemo
Miša
Boki
Bole
prolaznik
Bilo manje auto placeva,manje stranih polovnjaka,vise se prodavala domaca vozila na domace table.
Danas autoplaceva ima vise nego pecenjara (nikad ne bi pomislio da ce se to desiti).Kad se cujes sa generacijom...ko sta radi? uvozi automobile.
Ako prodajes domaci polovnjak,tesko da ces ga prodati jer svi kupuju iz uvoza.Ne moras prvi put platiti prenos apsolutnih prava,vozila izgledaju bomba iako su presli 400k valjda zato sto preko ne voze pijani sa slave kuma pa ne grebu bandere i ograde.
I tako,evo nas danas sa "jacim zivotnim standardima" kako kazu.Pa kontam ako smo mogli onda,mozemo i danas.
A ne moze niko da mi kaze kako nemamo problem sa zagadjenjem i krsevima od automobila. Jer danas se vozika ko stigne,gde stigne.Fala bogu nikad nije trebalo manje para da sednes na tockove.Nekad se plate odvajale.
anonym
Druga je stvar sto nas covek kupi u startu krs, pa jos i ne ulaze u njega, cak ni redovan godisnji servis.
high ISO
Marko
kurac
Ništa
Srednji vek
-Ukineš nauku, zatvariš institute koji proizvode domaće vakcine.
-Ukineš obrazovanje, isečeš ga tako da bude dovoljno za prost manuelni rad.
-Ukineš zdravstvo, a onda pljačkaš robove preko privatnih lekara, koje pljačkaš ti.
-Ukineš svaki oblik slobodnog odlučivanja, a ako neće da odlučuje onako kako si ti već odlučio, prozivaš ga kukavicom.
-Počinješ da ukidaš slobodni saobraćaj, kako bi kretanje robova ograničio, a još montiraš i kamere da ih sve vreme nadzireš.
-A što se tiče hrane, napisao bih - ali ne smem da napišem, da bi ovo što sam do sada napisao bilo objavljeno. Toliko o slobodi govora robova.
Kažu da smo zemlja eksperimenta za vladare sveta i zamišljenu piramidu budućnosti,
koja će kao ovakva i još gora nastati ukoliko ne bude Rusije i Kine i balansa koji sprečava umišljene vladare da brzo ostvare to što su naumili.
Za sada, naš sadašnji život pokazuje da jesmo zemlja nečijeg eksperimenta.
gradjanin
Novosadjanin
vladaNS
Pozdrav iz Vojvodine
alex
Šta
Limanac
Ovi što glasaju za napredne (penzosi, oni zaposleni po javnim preduzećima) uglavnom voze starija vozila.
Nema šanse da će gurnuti prst u oko svojim najvernijim glasačima
Mila
Kada mogu taksisti sa 2000 vozila da blokiraju grad sa dugovanjima za porez od 500 hiljada dinara i nakon toga da DOBIJU SUBVENCIJE OD 5 hiljada eura po vozilu moze i narod sa platom od 200 eura koji placa sve na vreme i da dobije 5 hiljada subvencija po vozilu.
Prosto ko pasulj.
Bulevar
Nskb4ever
Naprednooooo
A-Yeah!!! Zivela Srbija!!!
???????
Prvo sa tablicama i slovima a sada sa ovim. Pustili su da se uveze milion vozila pa onda narodu koji je ispod svakog evropskog standarda neda da ih više registruje.
Narode ne bi da spominjem da se bliže izbori pa malo upotrebite mozak
White Power
Sve motaju u oblande nekog "usaglasavanja sa EU", a jedini smisao im je otimacina.
Istovremeno, njihove kriminalne horde se voze u zatamljenim vozilima, prepravljeni, bez registracija, sa sve rotacijom.
Easy rider
Osoba M
Puk. Ratko Puškaš
malena
DjakoN
Malo nas je al smo govna.
EvoOvako
Pričamo o zabranama vozila u državi gde ljudi rade 350 ili 400 evra prosečne plate, a ukoliko iz proseka izvadite BG i NS, kao i ove na državnim jaslama, dobićete 200 evra, ako i toliko.
U Alibunaru, Dimitrovgradu, Sabirnom Selu i Rekovcu ljudi mogu samo da maštaju o plati od 32000 dinara. I sada neka idu peške.
Baten
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H