U zemlji u kojoj advokati tvrde da sud radi za banke, koje nemaju druga posla nego da krše zakone i da se sude, a koje niko ne nadzire i e kontroliše, kojima je vaš novac jedini cilj po cenu bilo kakvih žrtava, a koje je država unapredila da obavljaju neke državničke poslove, koje preko kartice već znaju sve i gde kupujete i šta, da li želite da vam se banka automatski "brine" još i o računima iako je ne možete je dobiti na sudu ? Pod tim uslovima ja ne bih.
"Rešenje" za ovaj "problem" je elektronsko bankarstvo. Bankama date sve vaše lične podatke i finansijsku imovinu a ona na njima profitira. Sledeći korak je čipovanje "ljudi". Ma, divno!
Oduvek mi se činilo da ti ljudi u Ministarstvima iskreno uopšte apsolutno ne razumeju ni jedno pitanje ni bilo šta što im se napiše. Možda je to problem. To je jedino tumačenje za njihove odgovore.
Novinar je trebao da objasni Ministarstvu da građane ne zanima toliko kako da izbegnu tu zateznu kamatu za jedan neradan dan već da li i kako Ministarstvo kontroliše i obavezuje preduzeća i da li i kako čita i rešava prigovore građana.
Trajnim nalogom, pa kad pogreše u računu, što je često, morali bi preko suda decenijama da tražite odštetu. Pošto niko ne rešava reklamacije kako bi trebalo. Pa onda u Strazbur.
Banke koje rade trajne naloge su naviše vršile pronevere na bazi istih, se i obogatili nezakonitim izvršnim postupcima, time na primer što su samo u jednom modulu svog sistema evidentirale umrlicu dok su nastavile u tajnosti trajnim nalogom godinama da potražuju sa kamatama praveći se da drugi delovi sistema ne vide umrlicu i blokiran račun, a sve sa ciljem da posle višestruko uvećanja tajnih potraživanje sa kamatama izvršnim postupkom tajno i brzinski prodaju budzašto imovinu.
Osim toga banke u Srbiji nisu više banke već državne agencije koje samo daju neke bankarske usluge jer se ne poštuje zakon o bankarstvu.
Nisu smeli da odgovore na obično malo pitanje novinara o prigovorima, već su zaobišli temu, što pokazuje da nemaju ni strategiju ni pr službu ni nadležne i da tamo vlada haos i da bilo ko može da da zvaničan "odgovor" za medije i to koji uopšte ne odgovara na pitanje.
Vrlo je teško platiti račune državi u roku kad poštar ne donese račune na vreme. Ja ni ne pokušavam i uopšte se ne jedim, to što mi ukradu na zateznoj kamati zakinem im desetostruko na druge načine. Lud je onaj ko sve uredno plaća ovoj državi da rasipaju to na crkvu, vojsku i bosanske glasače.
Strasno je to kako su u Ministarstvima obučeni da izignorisu poentu prigovora i promene temu. Time su pokazali da ih to kršenje zakona uopšte ne interesuje već da računi treba da se plaćaju automatski preko banke ?
Trajnim nalogom (?) za plaćanje se plaćaju obično krediti. Verovatno nije bilo prigovora jer se automatski skida po prispecu. Nejasan je odgovor potpuno, da li su banke povezane sa informatikom? Retko ko koristi trajne naloge nije posao Ministarstva da reklamira trajne naloge već da rešava prigovore.
Racun za struju mozete uvek da proverite na sajtu ED. Jednostavnim prijavom na sajt. I da pausalno uplacujete do 10. u mesecu ( uvek je isti poziv na broj). Naravno pod uslovom da novca uopste I imate oko 25. u mesecu.
Nijsu tačni mavodi.Komunalni i kabloski operateri prihvataju datum na računu a kad je ne radni dan računaju prvi radni dan.Veći je problem što banka,pošta treba nekoliko dana da prebaci novac.Trajni nalog je sumnjiv jer prilikom reklamacije nemate nikakav dokaz o plaćanju.Radnici u komunalnom ili kablovskom operatoru nemaju uvid u vaš račun da provere dali im je skinut novac za njih.
Danas je 25.u mesecu, poštar se nije pojavio ni sa penzijom a još manje je doneo račun za struju a rok za uplatu je danas. EDB će da zaračuna kamatu bez problema, Kome se žaliti? Pošti? EPSu?
Pa kako vam nije jasno? Kad treba da se uzimaju dnevnice za sluzbena putovanja i gorivo, onda je radni dan. Kad stranka dodje da se zali, onda je neradni dan :D
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pojedina komunalna preduzeća i operateri nedelju računaju i kao radni i kao neradni dan
Autor: Novosti
Info
•25.11.2019.
•14:13
Komentari 21
Naivno
/
mozes ali uslugu naplacuju sa jos 50din
Neša
xyz
citaoc je veovatno mislio na racun za mobilni telefon .
Branko
Kakav Telenor i postarina?
Ja nikada racun nisam mogao da platim u Telenor poslovnici."
Od skoro moze u telenoru da se plati racun .Ja danas platio u poslovnici preko puta futoske pijace .
Srpski jezik
s
Prerano odustao
Reklamacije na sud
Jako lepo
Osim toga banke u Srbiji nisu više banke već državne agencije koje samo daju neke bankarske usluge jer se ne poštuje zakon o bankarstvu.
To je dokaz haosa
???
Komifo
Užas od odgovora
Nejasan odgovor
Keva
dragan perković
Marko
Kakav Telenor i postarina?
Ja nikada racun nisam mogao da platim u Telenor poslovnici.
programerka
Nich
banditizam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H