Autor: Novosti

Info
25.11.2019.
14:13
Pojedina komunalna preduzeća i kablovski operateri nedelju računaju istovremeno kao radni i kao neradni dan.
  • Naivno

    25.11.2019 21:48
    Verujte slobodno
    U zemlji u kojoj advokati tvrde da sud radi za banke, koje nemaju druga posla nego da krše zakone i da se sude, a koje niko ne nadzire i e kontroliše, kojima je vaš novac jedini cilj po cenu bilo kakvih žrtava, a koje je država unapredila da obavljaju neke državničke poslove, koje preko kartice već znaju sve i gde kupujete i šta, da li želite da vam se banka automatski "brine" još i o računima iako je ne možete je dobiti na sudu ? Pod tim uslovima ja ne bih.
  • /

    25.11.2019 20:24
    /
    @Marko
    mozes ali uslugu naplacuju sa jos 50din

  • Neša

    25.11.2019 18:47
    Ah
    "Rešenje" za ovaj "problem" je elektronsko bankarstvo. Bankama date sve vaše lične podatke i finansijsku imovinu a ona na njima profitira. Sledeći korak je čipovanje "ljudi". Ma, divno!
  • xyz

    25.11.2019 18:18
    @Marko

    citaoc je veovatno mislio na racun za mobilni telefon .
  • Branko

    25.11.2019 18:14
    @Marko
    Kakav Telenor i postarina?
    Ja nikada racun nisam mogao da platim u Telenor poslovnici."

    Od skoro moze u telenoru da se plati racun .Ja danas platio u poslovnici preko puta futoske pijace .
  • Srpski jezik

    25.11.2019 18:04
    Ne razumeju pitanja :(
    Oduvek mi se činilo da ti ljudi u Ministarstvima iskreno uopšte apsolutno ne razumeju ni jedno pitanje ni bilo šta što im se napiše. Možda je to problem. To je jedino tumačenje za njihove odgovore.
  • s

    25.11.2019 17:53
    @programerka
    @programerka Rok za placanje struje je najcesce do 28-og u tekucem mesecu
  • Prerano odustao

    25.11.2019 17:42
    Novinar nije istrajao
    Novinar je trebao da objasni Ministarstvu da građane ne zanima toliko kako da izbegnu tu zateznu kamatu za jedan neradan dan već da li i kako Ministarstvo kontroliše i obavezuje preduzeća i da li i kako čita i rešava prigovore građana.
  • Reklamacije na sud

    25.11.2019 17:35
    Trajnim nalogom do Strazbura
    Trajnim nalogom, pa kad pogreše u računu, što je često, morali bi preko suda decenijama da tražite odštetu. Pošto niko ne rešava reklamacije kako bi trebalo. Pa onda u Strazbur.
  • Jako lepo

    25.11.2019 17:22
    Država i nalozi
    Banke koje rade trajne naloge su naviše vršile pronevere na bazi istih, se i obogatili nezakonitim izvršnim postupcima, time na primer što su samo u jednom modulu svog sistema evidentirale umrlicu dok su nastavile u tajnosti trajnim nalogom godinama da potražuju sa kamatama praveći se da drugi delovi sistema ne vide umrlicu i blokiran račun, a sve sa ciljem da posle višestruko uvećanja tajnih potraživanje sa kamatama izvršnim postupkom tajno i brzinski prodaju budzašto imovinu.
    Osim toga banke u Srbiji nisu više banke već državne agencije koje samo daju neke bankarske usluge jer se ne poštuje zakon o bankarstvu.
  • To je dokaz haosa

    25.11.2019 16:58
    Haos u Ministarstvu trgovine
    Nisu smeli da odgovore na obično malo pitanje novinara o prigovorima, već su zaobišli temu, što pokazuje da nemaju ni strategiju ni pr službu ni nadležne i da tamo vlada haos i da bilo ko može da da zvaničan "odgovor" za medije i to koji uopšte ne odgovara na pitanje.
  • ???

    25.11.2019 16:49
    Da li je Ministarstvo trgovine specificiralo i banku preko koje ono uslovljava plaćanje računa trajnim nalogom za čitanje prigovora građana?
  • Komifo

    25.11.2019 16:42
    Vrlo je teško platiti račune državi u roku kad poštar ne donese račune na vreme. Ja ni ne pokušavam i uopšte se ne jedim, to što mi ukradu na zateznoj kamati zakinem im desetostruko na druge načine. Lud je onaj ko sve uredno plaća ovoj državi da rasipaju to na crkvu, vojsku i bosanske glasače.
  • Užas od odgovora

    25.11.2019 16:28
    Ministarstva
    Strasno je to kako su u Ministarstvima obučeni da izignorisu poentu prigovora i promene temu. Time su pokazali da ih to kršenje zakona uopšte ne interesuje već da računi treba da se plaćaju automatski preko banke ?
  • Nejasan odgovor

    25.11.2019 16:15
    Pa jel' bilo prigovora ostalih
    Trajnim nalogom (?) za plaćanje se plaćaju obično krediti. Verovatno nije bilo prigovora jer se automatski skida po prispecu. Nejasan je odgovor potpuno, da li su banke povezane sa informatikom? Retko ko koristi trajne naloge nije posao Ministarstva da reklamira trajne naloge već da rešava prigovore.
  • Keva

    25.11.2019 16:06
    @progamerka
    Racun za struju mozete uvek da proverite na sajtu ED. Jednostavnim prijavom na sajt. I da pausalno uplacujete do 10. u mesecu ( uvek je isti poziv na broj). Naravno pod uslovom da novca uopste I imate oko 25. u mesecu.
  • dragan perković

    25.11.2019 16:03
    Ah
    Nijsu tačni mavodi.Komunalni i kabloski operateri prihvataju datum na računu a kad je ne radni dan računaju prvi radni dan.Veći je problem što banka,pošta treba nekoliko dana da prebaci novac.Trajni nalog je sumnjiv jer prilikom reklamacije nemate nikakav dokaz o plaćanju.Radnici u komunalnom ili kablovskom operatoru nemaju uvid u vaš račun da provere dali im je skinut novac za njih.
  • Marko

    25.11.2019 15:27
    @banditizam25.11.2019

    Kakav Telenor i postarina?
    Ja nikada racun nisam mogao da platim u Telenor poslovnici.
  • programerka

    25.11.2019 15:05
    Danas je 25.u mesecu, poštar se nije pojavio ni sa penzijom a još manje je doneo račun za struju a rok za uplatu je danas. EDB će da zaračuna kamatu bez problema, Kome se žaliti? Pošti? EPSu?
  • Nich

    25.11.2019 14:47
    Nisu razumeni
    Pa kako vam nije jasno? Kad treba da se uzimaju dnevnice za sluzbena putovanja i gorivo, onda je radni dan. Kad stranka dodje da se zali, onda je neradni dan :D
  • banditizam

    25.11.2019 14:36
    U poslovnicama Telenora vam naplacuju postarinu SKUPLJE nego u posti .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna