Autor: Politika

Info
26.11.2019.
08:43 > 20:52
Zaljubljenost može da bude olakšavajuća okolnost za ubicu samo ako je dovela optuženog u stanje jakog afekta i smanjene uračunljivosti u trenutku izvršenja zločina, a to je stvar subjektivne procene suda.
  • Ranko Trba

    02.12.2019 13:13
    za slucaj i jedno i drugo
    Obavezna oslobadjajuca presuda! hik
  • @To

    02.12.2019 12:34
    uskačete u zaključke
    Ne, napredovao je ljudski "mozak", a "to" je dokaz da se vrši zloupotreba tehnologije u cilju unazađenja ljudskog "mozga" koji je napredovao. Nisu svi ljudi jednan mozak. Tehnologija je omogućila da njome upravljaju oni koji to ne zaslužuju jer se služe obmanama. "To je dokazalo" da se narodi u svetu razvijene tehnologije nisu snašli kako da spreče obmane putem istih, i da na to treba da stavi fokus. Kao i da ima onih koji uskaču u zaključke, tj ne misle duboko.
  • Pucao na pravo

    02.12.2019 12:17
    Malodušnost većine advokata
    Kakvo poruku sudije šalju time ?
    I to kada nezadovoljan narod nema kome da se žali na advokate, dok se oni dodatno štite od nasilja koje ukazuju da nešto ozbiljno nije uredu sa organizacijom pravnog sistema.
    Da neko ko ima 20 godina ko je glup i nezreo , misli da je odbijanje ljubavi potpuni smak sveta ili naiđe na nekoga ko ga užasno nervira, pa čak i tada bi samo narcisoidni poremećaji samo pomislili na tako nešto, ali advokat sa svojih skoro 70 sigurno nije prvi put bio nesrećno zaljubljen pa da nije umeo da se nosi sa odbijanjem.
    Kao advokat je sigurno i te kako morao da bude i mudar i da kontroliše emocije.
    On je pucao u pravni sistem sistem Srbije jer ga je kao advokata pravni sistem sigurno više nervirao od neke žene. Na ženi se samo istresao za svoje drugo nezadovoljstvo.
    Umesto da se pravnim putem borio za to šta treba da se reši u sistemu.
    Osim toga, kako je negde rečeno, ta žena ga je nečim užasno nervirala. Nerivrao ga je možda način na koji ga je odbijala , a možda zato što ga se plašila i nastojala da ga ne iziritra pomišlju da ga ne poštuje.
    Nije u redu ako sudija ne pomišlja na žrtvu i kako se ona osećala i da "pada" na takve izgovore.
  • Lenka

    02.12.2019 10:50
    ludilo, ludilo
    "da je zapravo hteo da izvrši samoubistvo pred njom. Ipak, ceo šaržer je ispalio u nju. "

    omaklo mu se pa je slučajno je ispraznio šaržer u ženu a na sebe. Sram vas bilo i sudije i psihijatri i celu ovu užasnu zemlju. Juče sam uhvatila miša i stanu i nisam ga ubila nego pustila ga na travu a on je SLUČAJNO ubio ženu i to je olakšavajuća okolnost. Jako ju je voleo. Deco bežite davde glavom bez obzira
  • Umisljeni bogovi

    29.11.2019 23:08
    sve advokate na sud časti
    To je lako moglo biti sa predumisljajem.
    Komora zna kakvi su advokati ali cuti.
    Advokati namerno cine krivicna dela jer znaju kako da se izvuku. Advokatima bi trebalo dati da rade do neke godine, a posle ih staviti na sud vasti i analizurati sva njihova dela. To je jedini nacin da paze na postenje dok rade. Ovako nemaju zasto pa i ne paze. Jako dobro znaju da nece odgovarati nikome. Pokusajte da se zalite na advokata - nema sanse , dzaba!
  • /

    29.11.2019 21:59
    a smanjena vidljivost i vlažan kolovoz ?

  • To

    29.11.2019 13:25
    je
    To je dokaz, koliko god tehnologija napredovala, ljudski mozak nije odmakao daleko od srednjeg-novog doba. Mislim na ceo svet, ne samo Srbiju.
  • Zena

    28.11.2019 22:46
    Vredi li isto i za zene?
    Ma u tim slucajevima im ne treba ni suditi.
    Pravo kazete.
    Sra*je!
    Za ubistvo smrtna kazna.
  • tuga

    28.11.2019 10:30
    ljubav ubija
    gluposti! jos jedna sramotna presuda isasla iz glave nekog kretena koji se bavi poslom u sto se ne razume.. zena ubijena ko ker, a neki sticu utisak da je ubica ipak imao neka plemenita osecanja.. a sudija - umesto da svoj posao radi strucno, upravo salje takvu idiotsku poruku..
  • Станко

    28.11.2019 06:27
    Ха ха коментар
    Колико ће коштати процена судије.
  • Jezivo

    28.11.2019 01:36
    "Pamet u glavu"???
    Žene trebaju da demonstrirajui i traže da sudija Trešnjev dobije otkaz u bude kažnjen.
  • Olga

    27.11.2019 18:57
    Sudstvo
    Ubistvo je ubistvo.Jedino se razlikuje ako je nenamerno ucinjeno u saobracajnoj nesreci.Razlika je namera.
  • Carls Tejlor

    27.11.2019 18:16
    Ako neuropsihijatri i psiholozi strucnjaci tako kazu onda je sve cisto te bi takvu okolnost trebalo uzimati kao olaksavajucu.
  • ovako

    27.11.2019 13:07
    Tekst je nesrećno napisan, neprikladno koristi reči koje se pogrešno shvataju ("zaljubljenost") i otud reakcija šoka kod ljudi. U realnosti, ništa u tom zakonu nije nenormalno, sličan postoji i u drugim savremenim državama, i sasvim je u redu. Dobar tužioc tuži, dobar advokat brani, sudija sudi, u sred toga veštak psihijatar daje svoju procenu psihičkog stanja koja utiče na sve... U zdravoj državi čitav ovaj lanac i sistem funkcioniše dobro, a jedini razlog zašto u ovoj našoj isti taj ne funkcioniše je korumpiranost svih slojeva. Znači nije ovaj - kljakavo prepričan zakon - loš, sasvim je solidan za pravdu, nego je problem zloupotreba i mito i korupcija nekih ili svih karika u lancu koje donesu neistinito i protivzakonito mišljenje i presudu. Znači konkretno - nisu zločinci iz teksta pušteni jer je zakon loš, nego jer je neko podmazan načinio novi zločin lažnog mišljenja i presude, gubljenja i izmišljanja dokaza itd... Veći kriminal je u korumpiranim visokim strukturama, nego jednom običnom pojedinačnom mrzitelju svoje žene i ubici.
  • Jelica

    27.11.2019 12:35
    Svašta!
    Takvi, koji to rade, zaljubljeni su samo u svoj ego! Kako sud procenjuje da su to učinili iz "ljubavi"?
    Kakva ljubav! Samo čista mržnja, a posle na sudu lažu;ili sami znaju ili ih poduči advokat. Ovaj je to znao i sam!
    Hvala što ste o ovome pisali.
  • ...

    27.11.2019 12:15
    @Nemanja

    Gomila minusa koje si dobio upravo potvrdjuju tvoje reci.
    Svi se ovde zgrazavaju, ali mnogima vise smeta sto si uvredio drustvo, nego bezakonje i nasilje.
    Bar je pluseva vise (bar u momentu dok ovo kucam)...
  • MIMA

    27.11.2019 11:50
    ŠOK
    Ne mogu da dođem sebi od kad sam ovo pročitala. Već 30 min sedim razgoračenih očiju i čitam iznova i iznova nadajući se da sam nešto pogrešno protumačila.

    Nisam robot...
  • Blind faith

    27.11.2019 11:35
    Pre će biti da je olakšavajuća okolnost što je u pitanju advokat, a ovo je najbolje što su smislili.
  • Rezervna država

    27.11.2019 10:35
    Onda zaljubljenog koji je istovremeno i pijan treba maltene pustiti na uslovnu.

    Naravno da se svi ovi potezi donose da bi se podstaklo raseljavanje, a čovek ovde osetio nesigurnim, naročito ako ima porodicu.

    Dok se ne uverite u moje reči, zapitajte se u čijem interesu se sve ovo radi, ko ima toliku moć uticaja i pogledajte ko se doseljava uz dobijanje državljanstva.
  • Gordana

    27.11.2019 10:34
    Bez mozga
    Da li postoji gradacija zaljubljenosti i da li bi ona najviša donela oslobađaju presudu, čisto da znam, da zavolim neke spodobe bezgranično?
  • Nemanja

    27.11.2019 09:45
    @Sto

    U pravu si. Preciznost nalaže da se kaže da je ova zemlja ostrvo govana na kojem žive poremećeni domoroci i gde se ne primenjuju nikakvi zakoni.
  • Maja

    27.11.2019 09:18
    Glupost
    Ovo su čiste gluposti. Muškarci koji kroje zakone. Šta mene briga što si ti zaljubljen?! Heeej! Ili ako je žena isporvocirala nekom pričom? Pa to je suludo. Ako ti se ne sviđa šta neko priča, izađi iz prostorije, a ne da je ubiješ. Muški zakoni treba da se menjaju pod hitno. Ovo je čisto patrijarhalno društvo, koji dopušta nasilje i opravdava ga. Pa da li samo čitate komentare poput,, Zasluži je, Kurva je, Provocirala je odećom...I slično. Shvatite da su to samo izgovori za nasilje, silovanje, batine...
  • ...

    27.11.2019 09:14
    Pa, logicno. Ukoliko bi bilo suprotno, ljudi bi vise pazili sta rade, manje bi pili, manje bi maltretirali zene, a takve stvari prete da odzvoni ovom skladnom drustvu.
    Setimo se reci onog blagog coveka koji je rekao da zena treba da trpi sve od muza.
    Da, ironican sam...
  • čitač

    27.11.2019 08:53
    neverica
    Pročitao sam članak i zapitao se da li sam ja lud ili je nešto drugo u pitanju....???
  • vladaNS

    27.11.2019 08:29
    ?
    Niije mi jasno ko je veći psihopata, ovi idioti što tuku i ubijaju žene i slabije od sebe u bilo kakvom stanju da se nalaze ili ovi napredni dvogrami mozgovi što smišljaju olakšavajuće okolnosti.....?????
    Pozdrav iz Vojvodine
  • Nomad

    27.11.2019 08:04
    A ako sam pijan i zaljubljen u isto vreme, onda nikom ništa?
  • Realista

    27.11.2019 07:45
    Realnost
    Subjektivna procena suda je čista demagogija.
    Sud treba da sudi prema zakonu i u skaldu sa dokazima. Znači da primenjuje zakon, a ne da ga tumači ili da sudi prema nekom subjektivnom osećaju tj. sopstvenoj proceni, jer to može da se zloupotrebi.
    Prema ovome neko može da ubije nekoga i da kaže: Bio sam zaljubljen i da mu kazna bude minimalna ili da čak nosi samo nanogicu i da ide na neke razgovore sa psihologom gde će mu on reće kako to nije lepo raditi. Neko drugi će dobiti kaznu od 20 godine. Neki bogati ludak neće biti kažnjen, ali isfrustrirana sirotinja koja nema da plati oće.
    Ubistvo je ubistvo bilo ko da ga uradi. Mogu postojati razni razlozi, ali zaljubljenost ne. Neko ko je zaljubljen i voli ne želi zlo toj sobi, a ako želi to nije zaljubljenost u tu osobu već ljubomora zbog narciosidnosti i sebičnosti. On je nije ubio zbog ljubavi prema njoj, nego zbog "ljubavi" prema sebi i želji da je kazni. To važi i obrnuto.
    Ubistvo iz "ljubavi" treba najstrože kazniti. U suprotnom će te potpuno obesmisliti ljubav.
  • Djole

    27.11.2019 07:27
    Kriterijum
    A na osnovu kog kriterijuma ce neko utvrditi da li je zlotvor bio zaljubljen ili ne?
    Znaci ako je pijan ubio nesrecnu zenu to je olaksavajuca okolnost? Po meni to je kao u saobracaju - otezavajuca okolnost!
  • BRE!!

    27.11.2019 06:45
    "Zaljubljenost može da bude olakšavajuća okolnost za ubicu samo ako je dovela optuženog u stanje jakog afekta i smanjene uračunljivosti u trenutku izvršenja zločina, a to je stvar subjektivne procene suda."
    A kriterijum te subjektivne procene je debljina koverte, je li?
  • Sto

    27.11.2019 06:12
    @iva 1962
    Sve to sto pricate je istina, u pravu ste i lepo zvuci u usima slusaoca. Ali mi nikada nece biti jasno zasto tako pricate za svoju zemlju? Iz toga ispada da smo mi ostrvo na moru na kom zive domoroci i da se primenjuju zakoni plemena iz Afrike. Ali znajte da niste u pravu. Tokom karijere sam procitao mnoge presude iz zemalja EU, i mogu Vam reci da je situacija veoma slicna. Nasi zakoni su uskladjeni sa zakonima Evrope. Znajte da se i kod njih tako sudi. Nemojte pljuvati toliko molim Vas kao boga. A bez razloga.
  • pravda i zakon

    27.11.2019 01:05
    ne dele misljenje
    Pa dobro... opste je poznato da zene umeju da zavrte coveku mozak... zanima me samo kakav je stav premijera o svemu ovome?
  • Čemu služi sud?

    27.11.2019 00:21
    mrze zene?
    jesu te sudije normalne? sve se ovo dešava jer narod ne zna šta se dešava? a pravo na život?
  • laik

    26.11.2019 23:51
    Ko je pisao ovo pravo? Kakvi su ovo zakoni?
    Kosi se sa svim normalnim stavovima.
    Ubistvo je ubistvo. Kakva olaksavajuca okolnost?
    Mislim da su u svim nabrojanim slucajevima potegnute veze i veze.
    Obrnuto, nema pravne drzave i s punim pravom , ja laik, smatram da čitanje izmedju redova u normalnoj drzavi nije dozvoljeno. Pogotovo za ubice.
  • Columbo

    26.11.2019 22:55
    021
    "... Djura ce da ti oprosti što te je tukao... " Banana republika. Obavezna literatura - "ID discovery" - kako funkcionise pravi pravosudni sistem i pravna država.
  • king dzulijan

    26.11.2019 22:54
    ubistvo
    Znaci ovaj naslov je otprilike kao da sam dosao nasred ulice u roknuo nekog to bi bilo kao da ga nisam roknuo.
  • Iva 1962

    26.11.2019 22:38
    Ostaće samo šljam u Srbiji
    I onda se čudimo zašto ljudi sa šest grama mozga i poštenom diplomom ekspresno odlaze odavde i zašto nema više medicinskih sestara,frizerki,konobarica,prodavačica,telefonistkinja,tur operatorki,novinarki.

    Slučaj Zoran Babić ubijena majka četvoro dece autom na naplatnoj rampi pre godinu dana čovek i dalje direktor Puteva Srbije i prima platu bez dana zatvora i on i vozač,sad ovaj matorac osudjen na devet godina a pušten da se brani SA SLOBODE do donošenja presude.

    Taman da kupi još jedan pištolj sa tri šaržera umesto jedan koji je ceo ispraznio u ubijenoj prošle godine i da pobije ostatak porodice ubijene koju je ubio prošle godine.A to što je ubistvo izvršeno na javnom mestu ispred zgrade pred decom,komšijama nikom ništa?

    Ovo više nije država.Ovo je smrad od države.Septička jama je predobar izraz za ovo u čemu živimo u pravnom,koruptivnom i sigurnosnom smislu reči.




  • Novosađanka

    26.11.2019 22:36
    What?!
  • m

    26.11.2019 21:45
    Ubistva ciji je uzrok 'Razliciti problemi u partnerskim odnosima'???-to nisu partnerski odnosi vec patologija ubice!
  • Tata Ikun

    26.11.2019 21:18
    Ubicama pod dejstvom bilo kakvih opijata treba duplo povećati kazne, a ne olakšavati, kakve su to gluposti... Napije se st*ka pa im je to olakšavajuća okolnost, pa gde to ima...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna