Evropi je potrebna deponija koja donosi profit a ne trosak.
Zasto placati odvozenje, odlaganje, gomilanje i preradu otpada kada moze da se proda. Garderoba, bela i ostala tehnika, prevozna sredstva. hrana, kultura, obrazovanje, zdravstvo...
Neka AVAV prica sa nemcima i neka nam poklone sve dizelase koji su do 10 godina ,a ovaj neka podeli vlasnicima polovnjaka 1990 - 2005 u srbiji po sistemu vnago za vnago i da sklonimo barem ruzne aute sa ulica, da prividno bolje zivimo .
A krenula je od susreta Vucica i Fratinija koji ima vrlo tesne veze sa FIAT-om.
Ideja je da se gradjani Srbije nateraju da kupuju vozila proizvedena u Kragujevcu jer ih niko drugi nece. Uz vec poznatu pretnju da ce drzava Srbija za dve godine eliminisati vozila koja nemaju EURO 4 motore!?!
Nije problem, problem je sto mi nemamo prosecnu platu 1500 ili 2000 evra pa da kupujemo nova vozila.
A dobar deo gradjana nema uopste platu, zar ne?
Ne brinite sve sto je bolje ide u reizvoz u eu u zemlje kao sto su spanija portugal i ostale drugorazredne zemlje eu a djubre koje nasi prevaranti uvoze stize na vasu adresu .Treba da imas mozak deteta pa da poverujes u ovakvu vest.
Bas razmisljaju o Srbiji i Hrvatskoj dok srbin zagleda svaku tackicu ovo ono izvede predstavu za kupovinu auta pogleda hel ima broj motora dodje rumun ili bugar i kupi sve.A fakat sto ovde u srb vise nema para a i ko da kupuje.
DW spinuje o dizel motorima i ovo im nije prvi put.
Najbolji dokaz da ovo nije istina ćete dobiti ako odete na sajt mobile.de.
Cene dizelaša se nisu pomerile ni 2% naniže.
Vlasnici tih velikih placeva u Austriji i Nemačkoj su u 90% slučajeva Turci ili ex-Ju ekipa, tako da ne računajte da je tu sve pošteno, pogotovu kada znaju da je izvoz na Balkan.
Ma koji je to polovni avto iz Njemačke preš'o 300000 km? 90% avtomobila iz Njemačke vozile su apotekarke/doktor'ce u pemziji nedljom do crkve i pijace, a za to nema boljeg motora od 1.7 TDI sa plivajućim zamajcom... Troši k'o kandilo...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemci ne znaju šta da rade sa 350.000 dizelaša, savetuje im se da ih šalju u Srbiju i Hrvatsku
Autor: Dojče vele
Info
•04.12.2019.
•05:26 > 06:51
Komentari 20
UniRent
Savet
Mare
PetarPP
Neša
Zasto placati odvozenje, odlaganje, gomilanje i preradu otpada kada moze da se proda. Garderoba, bela i ostala tehnika, prevozna sredstva. hrana, kultura, obrazovanje, zdravstvo...
Dusan
hm
Žare
Osjeti se pometnja na tržištu.
Ima neka pauza u prodaji.
Toza
Djole
Ideja je da se gradjani Srbije nateraju da kupuju vozila proizvedena u Kragujevcu jer ih niko drugi nece. Uz vec poznatu pretnju da ce drzava Srbija za dve godine eliminisati vozila koja nemaju EURO 4 motore!?!
Nije problem, problem je sto mi nemamo prosecnu platu 1500 ili 2000 evra pa da kupujemo nova vozila.
A dobar deo gradjana nema uopste platu, zar ne?
need for speeed
Dule
Miki
Rade
Wolf 359
Dragi
Srdjan
Limanac
Najbolji dokaz da ovo nije istina ćete dobiti ako odete na sajt mobile.de.
Cene dizelaša se nisu pomerile ni 2% naniže.
Vlasnici tih velikih placeva u Austriji i Nemačkoj su u 90% slučajeva Turci ili ex-Ju ekipa, tako da ne računajte da je tu sve pošteno, pogotovu kada znaju da je izvoz na Balkan.
Sabahudin
diesel 4ever
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H