Има неколико разлога зашто продаја модела 500Л слабо иде а то су.
1.Потребно је уградити нове модерније моторе ГСЕ архитектуре који се производе у Пољској фабрици мотора а то су
1.о турбо са 100кс и 120кс
1.3 турбо са 150 и 177кс за америчко тржиште
2.Потребан је редизајн и промена изгледа модела он треба ,да буде нешто као велика ПАНДА или бразилски АРГО.
3.Уградити нове електронске системе за најмање 5 звезда на Еуро-нкап тестовима.
4.Уградити милд-хибрид систем батерија.
5.Мала серија АБАРТ модела са алфиним 1.75 мотором и 250кс
Поздрав из града Охрид,Македонија.
I ovako vest da država subvencionise taxiste sa 8.000 eura...pa eto uslov da bude kupujte domaće... Auto komforan,ima dosta mesta baš za taxi, em domaći proizvod.. em pare ostaju tu,em radnici rade,em taxisti imaju nova kola... Problem rešen...8000 dobiju, ostatak par hiljada na lizing i milina. Isto važi i da se kupuju za državne firme i službe
Imama 500L, kupio nov novcat, 12500 EUR u full opremi i sa 5 godina garancije. Za taj novac ne postoji bolji novi, porodicni auto. Tacnoje da je 95KS motor malo slabasan za ovaj auto, ali pod uslovom da ocete da se trkate ... Medjutim taj motor je skroz OK za neku mormalnu voznju. Idemo svake godine do Grcke i nazad, vozimo po gradu i zemlji bez ikakvih problema. Meni se dopada dizajn (o tome ne zelim da pricam).
Moje pitanje je - da lije neka Corola koja na snizenju kosta 16000 EUR bolja za cak 4500 EUR od 500L? Nije.
Isto tako nemojte porediti POLOVNE audije stare 15 godina sa NOVIM autom jer to nije uporedivo (ni klasom, ni stazom niti bilo cim drugim).
Sandero i tako to mi se ne dopada, a kvalite unutrasnje izrade svega u tom autu je ispod kvaliteta fiata.
Ja se slazem da je A3, A4, mercedes, BMW i sl.. da su to bolji automobili od Fiata, tehnoloski napredniji i lepsi dizajnom - ali oni kostaju bar 10.000 evra vishe od Fiata i to za neki paket minimalne opreme.
Po meni - Fiat500L na snizenju nbudi dosta toga za novac koji traze za njega, a slazem se da je 15-16000 previse za ovaj auto.
Dinkićev dil je prevarantski dil veka tj subvencije su prevara veka.
Inače auto ko auto, tj osrednjeg izgleda i kvaliteta što pokazuje i prodaja. Mimo ovih navedenih stvari poodavno je trebao novi model da se pravi a sada ćemo da vidimo šta će se desti sa Fijatovim fabrikama od ovog zadnjeg udruživanja sa PSA.
Fiat 500L je ogroman auto iznutra, pogotovo za te pare. 12000 nije mnogo za auto sa motorom od 95 konja. Ko nudi više za te novce? Možda može da se uzme Hyundai i20 ali to je mnogo manji auto ili neki ogoljeni Focus sa motorom od šatro 100 konja i daleko manje prostora u kabini. E a ako je neko "klasa" pa hoće više neka uzme 500X za 18000. To je već druga priča.
Proglasen za najgori auto na dosta mesta. Izuzetno nekvalitetan i ruzan, bas me cudi sto niko nece da baci 15k eur na kantu kojoj cena opadne na 5000 za 2 godine. Normalno da ce se vecina vozaca odluciti za ili drugog proizvodjaca ili polovan automobil znatno viseg i kvalitetnijeg segmenta.
Zao mi je onih postenih radjana Srbije koji nisu glasaci retrogradnih snaga koje su Srbiju dovele do nivoa Moldavije ili tek nesto iznad toga. Ovo je nevjerojatno da jedna drzava privatnom investitoru nudi ovakve privilegije da bi isti investirao svoj kapital i vec u startu isplatio investiciju. Autokrat Sasa Vucic Srbiju doslovno prodaje investitorima u bezcjenje. Poklonis mu zemljiste, oslobodis ga placanja doprinosa za radnike, poklonis mu 9.000 eura ( u zemlji gdje vecina radi za 300 e na mjesec ) bespovratno, izgradis mu infrastrukturu i radnike placas kikiriki. To je ispod nivoa dostojanstva, i dosta govori o urusenom sistemu na svim nivoima i razinama u Srbiji danas. Sasa Vucic je napravio ono sta je jedino mogao, a to je velikodusna rasprodaja Srbije. Doslovno! Obzirom da je on skoncentrirao svu vlast u svojim rukama, a on sam i oni oko njega bolje ne znaju, posluzio se jedinom polugom koja mu je dostupna . polugom svemoguceg gospodara. Jako loseg gospodara. Uz sve to, isti se sluzi manipulacijama i lazima na dnevnom nivou, sta je nevjerojatna i strasna spoznaja. Nakon njega ce ostati spaljene institucije. Ovo je logican sljed drzave koja se nije suocila sa vlastitim zlocinima.
Autor teksta voli da prikazuje se kao poznavalac raznih oblasti ali u ovom tekstu je pokazao da se nije bar elementarno raspitao o nekim stvarima. Tokom ove nedelje je objavljeno fuzionisanje FCA i PSA, to je autor teksta mogao proveri pre nego što je tekst objavljen. Ali šta reći o tome da je autor teksta Markionea nazvao Markioni...
Pogledas tu rugobu od vozila, baciš pogled na Hyundai, Kia ili Toyota vozila-i momentalno ti bude jasno zašto mu je prodaja takva kakva je.
Preskup, gadan i prevazidjen.
Naravno da je opala prodaja pa samim tim i proizvodnja.Razlog tome je ne previse interesantan dizajn kao ni previse zanimljiv 1.2 motor koji trosi kao kamion a recimo isti ne mozes preteci za 2 dana....dizajneri cuveni,pizza majstori,uradite nesto sa tim autom,malo ga spljostite odozgo,uradite nesto i nece on biti tako los za te pare
Ovaj auto je pravljen za polu patuljke, jeste sediste podesivo po visini al kad je na max visini jednostavno instrument tabla se ne vidi od volana ! Ima prostora za ostale puntnije, graska sto nisu prodavali 1,6 benzinjaru na metan ! Cena auta katastrofa,za domace uslove mnogo puno,za te pare se se komotno kupuje neka Corolla koja kilometarski i vremenski gazi bilo koji fiJatov model ! Tredicionalno da se razumemo,fijat je sve svoje neuspele modele slao u Kragujevac na proizvodnju, zar nije jugo florida bila dovoljna,sad i ovo ! Vidim nasla rupa zakrpu, fiat i psa grupa su u bandi divna ekipa poluprevaranata !!!
Realno skup je mnogo, za 13000 kupus Audi kakav hoces, neka je i 10 godina star, ne moze da se poredi..Kad spuste cenu nu na realnih 7000 za novi imace prodaju..
Imali smo priliku prosle nedelje da rasturamo 500l-a. Kolege su skidale glavu posto su izgoreli ventili (nema plina). Auto je presao 70.000 gradske voznje za 5 godina. A ja sam skidao armatur tablu da zamenim mali hladnjak klime u kabini (evaporator) posto je crko, pusta freon. Da bi to uradio mnooogooooo nepotrebnih stvari sam poskidao (mnogo losa resenja su konstrukcijski napravljena) tako da.... Toliko o 500l-u. Taman mu vreme za takozvani veliki servis a mi mu napravismo skoro polu generalnu..
Da se ne lažemo, 5 godina je mnogo za jedan model. Treba ga menjati i praviti novi. To je tako kod svih proizvođača samo je pitanje hoće li se novi model praviti kod nas ili ne.
Nek sluzbrna vozila budu domaca kao u poljskoj sto je fiat, zasto skode, secamo se kad su predstavnici do zave poljske kod mad dosli fiatima po izjavili da mi mora da smo mnogo bogati kad vozimo uvozne automobile, o da ni cena ne bi bila 15000 nego 8-10000 al cuveno a di sam ja tu se ne uklapa u celu semu, nije lepse parce u tudjem tanjiru, rodjena pokoljenja ce vas proklinjati, postajemo roblje u svojoj zemlji, u tudjoj smo uvek
Alternativa je da ti ljudi izgube posao, pa da primaju socijalnu pomoc koja bi iznosila taman onoliko koliko su subvencije Fiatu. Jedino sto bi umesto da ustanu ujutro u 7 da idu na posao ustajali u 10, pili i gledali Pink i nikada vise nigde ne bi mogli da se zaposle jer bi ih tehnologija presisala.
Ocekivano.
500L je zavrsio karijeru, trazi se novi model, a njega nema u Kragujevcu nego u Turskoj.
Nije to Yugo ili Skala, pa da se prave 30 godina.
U danasnje vreme je zivotni vek modela 6-8 godina. Prva polovina inicijalni modeli, pa onda restyling i zaborav...
Škoda Fabia i Dacia Sandero mogu da se kupe za 8000e
Fiat Putno kada se proizvodio mogao je da se uzme za 6000e
Veoma je jednostavna logika sto bi neko dao vise para za skuplje? Za istu cenu kao 500l mogu da uzmem Dacia Duster. A verujte mi mnogo je bolji od 500l.
Nažalost proizvode se automobili koji nisu za srpski džep.
Svaka država ima svoju domaću proizvodnju malih automobila i većina ljudi njih vozi. Uvek sam pre za noviji a manji auto nego sa krš iz Nemačke koji pređe 300 000 ali bajo moj marka je marka
Nadajte se, nema ništa is toga. Samo u poslednjih mesec dana, za fijat, a kroz moju železničku stanicu prošlo više kompozicija nego u poslesnjih dve godine.
Razlika između novinarstva i 021 je u tome što novinar ne mrači namerno, već se potrudi da ispita celu priču. Garantujem da ćemo iz FIAT-a uskoro imati neke pozitivne novosti.
Zanimljiv osvrt na tešku saituaciju u FAS- u, a pred pregovore o daljem radu tvornice. Autor je u pravu, neće biti lako poboljšati kvalitet ugovora, po srpsku stranu lošeg od prvog dana. Sa druge strane, nema računa opet ogromnim subvencijama, javnim novcem, održavati proizvodnju...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Fiat 500L vozi ka provaliji
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•19.12.2019.
•09:40 > 17:09
Komentari 29
Бизнис
1.Потребно је уградити нове модерније моторе ГСЕ архитектуре који се производе у Пољској фабрици мотора а то су
1.о турбо са 100кс и 120кс
1.3 турбо са 150 и 177кс за америчко тржиште
2.Потребан је редизајн и промена изгледа модела он треба ,да буде нешто као велика ПАНДА или бразилски АРГО.
3.Уградити нове електронске системе за најмање 5 звезда на Еуро-нкап тестовима.
4.Уградити милд-хибрид систем батерија.
5.Мала серија АБАРТ модела са алфиним 1.75 мотором и 250кс
Поздрав из града Охрид,Македонија.
Milan
Milanche
Moje pitanje je - da lije neka Corola koja na snizenju kosta 16000 EUR bolja za cak 4500 EUR od 500L? Nije.
Isto tako nemojte porediti POLOVNE audije stare 15 godina sa NOVIM autom jer to nije uporedivo (ni klasom, ni stazom niti bilo cim drugim).
Sandero i tako to mi se ne dopada, a kvalite unutrasnje izrade svega u tom autu je ispod kvaliteta fiata.
Ja se slazem da je A3, A4, mercedes, BMW i sl.. da su to bolji automobili od Fiata, tehnoloski napredniji i lepsi dizajnom - ali oni kostaju bar 10.000 evra vishe od Fiata i to za neki paket minimalne opreme.
Po meni - Fiat500L na snizenju nbudi dosta toga za novac koji traze za njega, a slazem se da je 15-16000 previse za ovaj auto.
Guster iluminat
Jedino zamerka tehničkog tipa: proizvodni takt, a ne ritam.
Sve ostalo napisano za svaku pohvalu.
PetarPP
Inače auto ko auto, tj osrednjeg izgleda i kvaliteta što pokazuje i prodaja. Mimo ovih navedenih stvari poodavno je trebao novi model da se pravi a sada ćemo da vidimo šta će se desti sa Fijatovim fabrikama od ovog zadnjeg udruživanja sa PSA.
Gnojko
w/e
Zao mi je Srbije
Dzo
www
Bacvanin
White Power
Preskup, gadan i prevazidjen.
××
Trgovac
Dejan
Voja
Inspektor Višekruna
Fiat 500 je bio dobar za papu Franju a za ove naše nije?
vodvilj
Ivan.
Mrđo
Bombon
Jaa
Nesa
Lazo
:/
500L je zavrsio karijeru, trazi se novi model, a njega nema u Kragujevcu nego u Turskoj.
Nije to Yugo ili Skala, pa da se prave 30 godina.
U danasnje vreme je zivotni vek modela 6-8 godina. Prva polovina inicijalni modeli, pa onda restyling i zaborav...
Dusan
Fiat Putno kada se proizvodio mogao je da se uzme za 6000e
Veoma je jednostavna logika sto bi neko dao vise para za skuplje? Za istu cenu kao 500l mogu da uzmem Dacia Duster. A verujte mi mnogo je bolji od 500l.
Nažalost proizvode se automobili koji nisu za srpski džep.
Svaka država ima svoju domaću proizvodnju malih automobila i većina ljudi njih vozi. Uvek sam pre za noviji a manji auto nego sa krš iz Nemačke koji pređe 300 000 ali bajo moj marka je marka
Orlovat ŽS
Razlika između novinarstva i 021 je u tome što novinar ne mrači namerno, već se potrudi da ispita celu priču. Garantujem da ćemo iz FIAT-a uskoro imati neke pozitivne novosti.
Anonimus
ostatak krs
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H