pa generalni je stav da zaštita zapravo i ne postoji i da zato bezobrazni trgovci odbijaju garanciu robe i prigovore na nju a prevare kupaca onda takođe tu podrazumevaju.
tu spadaju sve prevare kupaca i klijenata i potrošača.
svaka briga o potrošačima, a da se "ne načepe i pritisnu" javna preduzeća (tj. monopolisti) je besmislena. kome su mogli ljudi da se žale kada, nedavno, pola grada danima nije imalo vode?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vlada Srbije donela novu Strategiju zaštite potrošača
Autor: Tanjug
Info
•27.12.2019.
•15:07 > 17:41
Komentari 2
ekspanzija prevara
tu spadaju sve prevare kupaca i klijenata i potrošača.
duško
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H