Autor: Tanjug

Info
27.12.2019.
15:07 > 17:41
Vlada Srbije donela je novu Strategiju zaštite potrošača za period 2019. do 2024. godine, objavljeno je u Službenom glasniku.
  • ekspanzija prevara

    28.12.2019 01:30
    Poj'o vuk magare
    pa generalni je stav da zaštita zapravo i ne postoji i da zato bezobrazni trgovci odbijaju garanciu robe i prigovore na nju a prevare kupaca onda takođe tu podrazumevaju.
    tu spadaju sve prevare kupaca i klijenata i potrošača.
  • duško

    27.12.2019 21:34
    svaka briga o potrošačima, a da se "ne načepe i pritisnu" javna preduzeća (tj. monopolisti) je besmislena. kome su mogli ljudi da se žale kada, nedavno, pola grada danima nije imalo vode?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna