Razvijene države širom sveta, ali i zemlje regiona, sve više podržavaju tržište električnih vozila, vodeći računa o smanjenju zagađenja vazduha, pa tako mnoge već daju subvencije za kupovinu elektromobila i uvode poreske olakšice za njihovu registraciju.
Davala bi i Srbija da Đilas nije ukrao 500 miliona evra hahahahahaha... Pa ovo botovanje uopšte nije teško, mogao bih glatko da otmem hleb pravim botovima iz školice sns-a.
Džabe vi to sve pišete,u Srbiji je največa akciza na svetu za najčistije gorivo,plin.Ovu državu zabole briga za ekologiju bitno je samo da se namakne neka kinta za državni aparat.
Subvencija je direkno sipanje našeg novca u džepove proizvođača te se to u zemljama trećeg sveta radi lobiranjem i krakom globalizacije aka kontrolisanjem a poreske olakšice ili pak parking mesta, žuta traka i sl su prave dobrobiti.
Inače ovom cenom struje mogli bi da se vozite za 1.000-2.000 din mesečno. Za konvencijalni automobil je potrebno oko 12.000-15.000 din ili više. Sa 2-3kW solarnim panelima na kući i potpuno besplatno.
Prognoziram i jedva čekam tržište puno jeftinih električnih vozila, novih i modernijih baterija i da Srbi skontaju dobrobiti istih.
Koliki je vek tim baterijama, koliko košta zamena tih baterija, koliko one zrače kada znamo da baterije iz mobilnog telefona zrače, koliko košta reciklaža starih baterija.... Da je manje ispitivanja nuklearnih bombi, raketa i ostalih vojnih sranja manje bi bilo zagađenja. Ajde onda da se vratimo na konje i zapregu to ne zagađuje, naprotiv djubri zemlju i imali bi svi organsku hranu.
Prvo da sve državne institucije MORAJU da kupuju fiat 500L sa pogonom na TNG, ukinuti akcizu na TNG.
Subvencije građanima i privredi za nabavku tih istih vozila.
Time svi dobijaju. Državna fabrika radi, smanjuju se uvoz i deficit, narod vozi manje krševa a više bezbednih novih auta, manje emisije štetnih gasova u gradovima i dizelaša, jeftinija vožnja ostavlja više novca privredi.
Jedini minus je manjak akcize na dizel, ali sve ovo je daleko veći plus.
Novembar 2018 av otvara nov pogon u Pancevcu za preradu nekog nula nula eura dizela, takve investicije se rade na period od minimum jedne decenije ! Naravno da sad Europa pritiska subvencije za hibride i plug in vozila,srbistan to koci sa rujama jer su tu akcize jako tanke,ne moze tako lako pljackati kad trenutno, zato i kasnimo za ostalima a nismo ni svesni koliko ! Zato trcimo za rusijom,branimo crkvenu imovinu a rezultat je sve bedniji zivot
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sve više zemalja subvencijama i olakšicama podstiče građane da kupuju električna i hibridna vozila
Autor: Blic
Info
•01.01.2020.
•20:57 > 21:40
Komentari 11
ciga
E sa tim subvencijama bi pomogao iste te koji uzimaju mito i ugrađuju se,pošto takva kola samo oni mogu da kupe.
Allfather
Bojkot
Arapi,Burazer,drugi
Milos
Sve te povlastice su za bogatase, nista drugacije nije ni na zapadu.
PetarPP
Inače ovom cenom struje mogli bi da se vozite za 1.000-2.000 din mesečno. Za konvencijalni automobil je potrebno oko 12.000-15.000 din ili više. Sa 2-3kW solarnim panelima na kući i potpuno besplatno.
Prognoziram i jedva čekam tržište puno jeftinih električnih vozila, novih i modernijih baterija i da Srbi skontaju dobrobiti istih.
Zolff
biciklista
Toma
Subvencije građanima i privredi za nabavku tih istih vozila.
Time svi dobijaju. Državna fabrika radi, smanjuju se uvoz i deficit, narod vozi manje krševa a više bezbednih novih auta, manje emisije štetnih gasova u gradovima i dizelaša, jeftinija vožnja ostavlja više novca privredi.
Jedini minus je manjak akcize na dizel, ali sve ovo je daleko veći plus.
Лука Лабан
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H