Autor: Gradsubotica

Info
08.01.2020.
15:34 > 15:44
Mađarska vlada planira da Segedin učini centrom regiona Južnog Alfelda, čemu između ostalog služi izgradnja mreže regionalnog tramvaja-voza sa Segedinom kao centrom. Investicija obuhvata i Suboticu.
  • Mia

    11.01.2020 18:21
    @Mosorinac
    Pa šta su mu onda Vojvodina i NS krivi za to?! Nek' poštuje sredinu u koju je došao i koja ga je primila!
  • Mošorinac

    10.01.2020 09:55
    @Mia
    Nema svako mogućnost izbora. Izbor se sveo na moranje!!
  • Kondor

    09.01.2020 19:08
    Sjajno. Ovo je bas, bas dobro. Ostavis auto u Subotici, skoknes do Madjarske, vratis se, pokupis auto, cao.
  • dr

    09.01.2020 13:04
    @purgerNS09.01.2020
    Pa i dosao si iz blatnjave varosice, pisao si o tome
  • Aleksandar NS

    09.01.2020 10:00
    Zamena teza...
    ...vi zajedljivi što komentarišete NS kako je u zaostatku oduvek,vodovod i slično...hajde vi lepo pogledajte vaše prćije i ostatak Srbije,kad su šta dobili i šta sada imaju. Činjenica je da je Vojvodina unazađena u zadnjih 30 godina a sa njom i NS. NS je postao jedan urbani haos koji sada možda ima vodovod ali nema kulturne i normalne ljude,nema zelenila,nema higijene,nema parkinga....A moj komentar na vest je da je to svakako super potez.
  • Lotre

    09.01.2020 09:18
    @Vujadin M
    Gresis. Sinobus ide po sinama gde i svaki drugi voz, a Tramvoz silazi sa zeleznicke mreze i ulazi u gradski sistem sina.
  • @Mr M

    09.01.2020 09:01
    Tamo gde sam otisao je prekid izmedju Ashafenburga I Regensburga, zbog rekonstrukcije. Nikakvi autobusi, nikakve deonice.
  • Vujadin M

    09.01.2020 07:48
    Terminologija
    Ovaj "tramvajski voz" se nekada zvao sinobus - ili mozda gresim !?
  • purgerNS

    09.01.2020 02:44
    simpatični i neuki...
    počnu sa mržnjom i žalom za mađarom kao gazdom i neskrivenom mržnjom prema srbiji i svemu srpskom pa se onda prave mutavi ...
    vi gospodo ne volite ni sami sebe...
    verovatno vas je dvojica....ne više
    ja sam vam samo objasnio gde je bio Novi Sad u ta vaša "zlatna"austro-ugarska vremena
    zimi blatnjava a leti prašnjava palanka ...100 godina za budimpeštom i 50 za osijekom
    i ko vam uopšte kaže da sam došao
  • Kaćanka

    08.01.2020 22:52
    @+384
    Može, može samo će kontrolor biti Princip
  • Mia

    08.01.2020 22:39
    @Purger
    Kao da ste ovde došli po kazni... Svako ima mogućnost izbora i može da ide tamo gde mu je lepše...
  • Mr M

    08.01.2020 22:38
    Antoan de S.
    08.01.2020 • 18:08
    Koliko neobavešten moraš biti pa da rekonstrukciju pruge nazivaš ukidanjem iste. Jezivo je koliko su ljudi neobavešteni, zato sam i napustio Srbiju....

    KAd si vec toliko pametan, primeti da tamo gde si otisao verovatno kada popavljeju prugu ne ukidaju celu liniju tri godine (tako je najavljeno, a videcemo kada ce biti zavrseno) nego se radi u deonicama i ljudi se prevoze autobisima tamo gde je prekid, ali za nas je to naucna fantastika.

    A sto se tice tog voza izmedju Sub iSegedina, pa nadam se da cemo za 10 godina biti tamo gde smo bili u drugoj polovinani 20. veka kada je postojao sinobus izmedju dva grada
  • Deks

    08.01.2020 22:22
    Dobra ideja, međutim trebalo bi i dalje - do Sombora i Osijeka!
  • Ilija Čvorović

    08.01.2020 22:08
    Po završetku II svetskog rata, Novi Sad je imao oko 1.000 bunara i kućnih vodovoda i 106 javnih bunara, međutim, sve to nije moglo da zadovolji potrebe za zdravom pijaćom vodom, ni po količini ni po kvalitetu, što je zahtevalo izgradnju gradskog vodovoda. Izgradnja i rekonstrukcija objekata je počela 1951. godine, a 1952. godine započela je izgradnja 9 kilometara vodovodne mreže. Izgradnja reni bunara i objekata za preradu vode počela je 1959. godine, a objekti novog vodovoda pušteni su u probni pogon 1964. godine, a u aprilu 1965. godine novosađani su dobili gradski Vodovod.
    -da se ne lazemo
  • milentije

    08.01.2020 21:52
    Purgeru
    Prvi vodovod u NS je proradio 1938. Sto se tice kvaliteta te vode, to je druga prica. Oduvek je bio problem u Vojvodini obezbediti kvalitetnu vodu. To je zivot u ravnici, neki se na njega nisu navikli ni danas kad u NS postoji vodovod. Sto se tice jugonostalgicarskog povezivanja, pruge treba graditi tamo gde postoji dugotrajan ekonomski ili turisticki interes. To nije slucaj sa Osijekom. Vise sam za povezivanje sa Madjarima.
  • Bora

    08.01.2020 21:16
    neke činjenice
    Mrežu pruga u Vojvodini je gotovo kompletnu izgradia Austro-Ugarska. Novi Sad je imao vodovod u delu centra i pre rata, a kompletnu mrežu nema ni danas, u Sajlovu se tek sad gradi. Segedin nikad nije bio na pruzi Beograd - Budimpešta. Mreža pruga u Mađarskoj je impresivna, kao i broj vozova. Pozdravljam povezivanje Subotice i Segedina tramvajem, naravno da će to biti samo za lokalno stanovništvo.
  • burger

    08.01.2020 19:15
    @purgerNS
    Dokle mislis da lazes u vezi ns vodovoda
  • Nenad

    08.01.2020 18:16
    Komesar je nadalje savetovao mađarskoj vladi da hitno počne obnovu železničke pruge Budimpešta-Segedin, koja je u veoma lošem stanju???? Znaci da Vucic baronise da se gradi pruga Beograd Budimpesta?
  • Antoan de S.

    08.01.2020 18:08
    Koliko neobavešten moraš biti pa da rekonstrukciju pruge nazivaš ukidanjem iste. Jezivo je koliko su ljudi neobavešteni, zato sam i napustio Srbiju....
  • /

    08.01.2020 17:00
    /
    @purgerNS
    cemu mrznja prema ovdasnjima
  • Bojan

    08.01.2020 16:36
    pauza
    Čuvena efikasnost HU carinika čini čitavu operaciju besmislenom.
  • Dejan

    08.01.2020 16:06
    Posao
    Hoce li biti kolosek sa afu ? Brze i bolje ce biti vise sireva,kobasica, raznih televizora, vajkrema,margarina !!
  • High ISO

    08.01.2020 16:02
    Purgeru, do bacanja jogurta izmedju sela je postojao redovan sinski saobracaj, sinobus. Da, do bosanaca ljudi ovde nisu znali da zive, nije nego. A dotle izgradili pruge, prokopali kanale, osnovali Maticu....Ajd malo uporedjujte sta se sve zasralo .
  • purgerNS

    08.01.2020 15:18
    kmetonostalgicar
    +38408.01.2020 • 14:30
    Da je srece pa da se brzim prugama povezu svi gradovi bivse drzave - Budimpesta, Zagreb, Ljubljana, Varazdin, Osijek, Novi Sad, ...

    svi ti gradovi su pre Novoga Sada dobili vodovod....do 1964 ovdi se voda uzimala iz bunara
    A ako cemo pravo....i Sarajevo i Banja Luka su bile u toj drzavi...
    cemu mrznja prema bosancima....dok nisu dosli vrsio su veliku nuzdu iza kuce,a kucu krpio blatom i pokrivao slamom....

  • Anonimus

    08.01.2020 14:41
    Dok se u Evropi svi povezuju šinama, Vlada Srbije donosi odluku da se ( porivremeno) ukine voz na relaciji Novi Sad- Beograd.
  • pera

    08.01.2020 14:39
    ..
    Svaka cast Vucicu. Ako ovo bude, mozda i svratim u Suboticu.
  • +384

    08.01.2020 14:30
    Da je srece pa da se brzim prugama povezu svi gradovi bivse drzave - Budimpesta, Zagreb, Ljubljana, Varazdin, Osijek, Novi Sad, ...
  • rac

    08.01.2020 14:26
    povratak matici, polako ali sigurno

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna