Autor: RTS

Info
09.01.2020.
09:01
Od fabrike vojnih aviona do praznih hala. Posle skoro 100 godina, "Ikarbus" je bez posla a radnici već nekoliko meseci bez plata.
  • veselin

    27.03.2020 17:32
    ja
    kolege su otisle uz socijalni program ostalo je oko 40 radnika koi nisu dobili zaostale zarade kao redovne tako ne i minimalne mi sto smo ostali nadamo se boljim danima kad prodje ovaj virus(COVID-19).
  • /

    09.01.2020 17:22
    /
    proći će ko Goša, pustiće se nizvodno.
  • Dno

    09.01.2020 15:16
    Dna
    mnogo toga ovde je na dnu
  • Veliki maestro

    09.01.2020 14:14
    .
    Gde je onaj zlatousti sto je lepio mercedesov znak, da nam objasni da je za sve kriv Djilas, Obradovic, Jeremic. I da je to ustvari nasa razvojna Sansa, jer za dve,tri,najvise 5godina nece ni imati ko da se vozi u njima.
  • Shone84

    09.01.2020 14:03
    Autokaroserija
    A Neibus izvozio u Saudijsku 209 visokoturustickih buseva 80-ih...eh
  • Dejan

    09.01.2020 13:51
    Servusi
    Kako je i nastao,tako i očo ! Sve sto je ,,sagradjeno,, za vreme tileta je imalo samo jednokratnu kratkotrajnu ulogu i da se hvali kako je tada bilo dobro. Pa ko je unististio sve te fabrike,sami radnicnici su prvo poceli da maznjavaju sta im je palo od ruku a posle su ,,tuzili,, svoju firmu da neiplacene zarade, pa su razvukli i to malo sto je ostalo. 13-15 plata, ouri, radnicki saveti, zimovanja-letovanja, polutke, bunde, trosilo se vise nego sto se zaradjivalo, sve dok komplet titova generacija ne ode pod 2m ilivace,imacemo secanja na ovakve dogadjaje ! Gde su sad siptari, ustase, balije, da nisu oni mozda krivi za ovu propast, kod srba ide sve po potrebi,samo se trazi krivac sa druge strane a u medjuvremenu politika,kladinice,sport drze u laznom moralu kako smo naj naj u svemu. Dok je ceo Svet radio od 1. Januara, srbi su praznovali 4 dana !!!
  • somi

    09.01.2020 13:51
    koliko ste mercedesa prodali na evropsko trziste?
  • dragan perković

    09.01.2020 13:50
    Ah
    Hale neobusa sa okolinom i svim postrojenjima poklonjena robovlasničkom APTIV Novi Sad.
  • Mile

    09.01.2020 13:40
    @Scotch Bonnet
    Pljačkaška privatizacija je počela znatno pre 5. oktobra, odnosno sa prvim obrisima tzv. antibirokratske nrevolucije. Prvih godina pripremao se teren za otimačinu zajedničkih dobara (društvene svojine). Nakon "početnih uspeha" nastupa vreme pljačkaške privatizacije, devastacija društva, institucija i države. Nakon toga nastupa vreme kupovine društvenog statusa (sa opljačkanim novcima) kroz kupovinu diploma, zvanja, položaja u društvenoj hijerarhiji. Šoferi postaju ministri, goli gulanferi vlasnici opljačkane imovine, nepismeni postaju direktori atraktivnih firmi, najčešće velikih sistema koji se postepeno urušavaju i prodaju u bescenje uz značajne provizije itd itsl. I tako ulazimo u njihovo "zlatno doba" u kome nema lične odgovornosti za učinjeno i neučinjeno
  • Sremac

    09.01.2020 13:31
    @dje ba plaataa
    Za vreme omrazenog nam komunizma Neobus i Ikarbus su radili punom parom i plata je bila redovna. Sada imamo srBski politicki feudalizam i partokratiju koju zdusno podrzavate na izborima ili cutanjem. Gde je sada AV sa Mercedesom?

  • Lider nad

    09.01.2020 13:30
    Liderima
    kako je lepo ziveti u ovom neprikosnovenom lideru regiona .
  • Djeba

    09.01.2020 12:58
    Tamo odakle si
    Da je nama komunizma da se ova bagra necemu nauci. Sve sto je napravljeno u ovoj smrdiji napravili su komunisti, voleli vi to ili ne. Pre njih kralj izdajnik je drzao sve u nemastini i neznanju. Posle njih to rade desno orijentisani nesposobnjakovici koji svoje neznanje i unistavanje bacaju na komunizam
  • NS Sale

    09.01.2020 12:50
    Svaka ti čast Kole
    Što kole kaže,a NEOBUS????To se zaboravlja....eeee Srbijo prćijo nad prćijama....Sve se svodi na Beograd i Beogradski svaštaluk ovaj paŠaluk....
  • High ISO

    09.01.2020 12:41
    Vi jos verujete patriJotskim mantrama? Mercedes, nebeski....
  • Светозар Милетић

    09.01.2020 12:39
    @dje ba plaataa, није Икар пао јер је перја лепио смолом већ јер није слушао оца Дедала да се не приближава превише Сунцу које је истопило смолу а перја су се затим раздвојила ;-)
  • Branimir

    09.01.2020 12:00
    PROJEKTOVANO DNO
    Nikakvog razloga nije bilo da da se Ikarbus spusti na dno. Ima tržište Beograda, Novog Sada, verovatno i drugih gradova. Uništen je glavni domaći konkurent, NEOBUS iz Novog Sada, Gradovima nedostaju autobusi. Postojala je politička volja i prethodnog i sadašnjeg režima za razvoj ovog preduzeća.
    U čemu je onda problem ?!? Zašto je zaustavljena proizvodnja? Šta kaže menadžment?
  • dje ba plaataa

    09.01.2020 11:55
    Ikar je pao jer je lepio krila smolom a ikarbus je pao jer ga je "lepio" komunizam.
  • DERAN

    09.01.2020 11:13
    BUDI BOG S NAMA
    Ko nam je kriv kada se ne bunimo,svi smo postali letargični.Mi samo možemo ovde po komentarima da pišemo i da se bunimo na ovaj način.A tamo gde treba nema nas,i neće se ovde nikada ništa popraviti....
  • Goran

    09.01.2020 11:13
    Jgsp
    Pitajte vozače GSP Novi Sad kakav je kvalitet vozila proizvedenih(sklopljenih) u Ikarbusu pa će vam odmah biti jasno zašto je propao možda će te se izčuđavati kako se to ranije nije desilo.
  • NS građanin

    09.01.2020 11:10
    Mile tranzicija
    Sve je ovde jasno, sa državnim firmama se ne može kombinovati tojest uzimati masne provizije a sa privatnim može. Pa zašto Gras kupuje samo iveko i turske buseve?! Pa tu ima po 20tak hiljada evra po komadu čistog keša, korupcija u procvatu
  • Inspektor Višekruna

    09.01.2020 11:00
    Patriotizam!
    Za mitinge iznajmljivati isključivo domaće autobuse!
    Rešen problem!
    SPC i sve državne ustanove da kupuju kragujevački fiat!
    Rešen problem!
  • Vozim se autobusom

    09.01.2020 10:54
    Lideri
    Mi smo lideri u regionu i autobusi nam ne trebaju! (osim meni, ali neka)
    Lidersku poziciju ćemo očuvati proizvodnjom dihtung guma, kablova, automobilskih guma, auspuha i ostalog što ima nisku tržišnu cenu.
  • Unisti pa kupi

    09.01.2020 10:28
    tja
    Namesteni tenderi i onda oni koji nisu u njihovoj zoni interesa ne mogu ni da dobiju posao.
  • Ja

    09.01.2020 10:01
    dobro
    Pa kako na dnu,zar nije veliki vođa nalepio mercedesov znak na bus,nešto vi tu meni vrdate
  • Mile

    09.01.2020 09:45
    sve je bilo pljačka - icilj i sredstvo. I zato je uništen svaki oblik normalnosti. Uživamo u plodovima stvaralaštva najgorih od nas.
  • Kokakole

    09.01.2020 09:41
    Kako? Uništi>prodaj>uzmi proviziji>ponovi
    Ide standardna mantra. Nismo mogli, mora se prodati, biće bolje kada prodamo ono što je neko izgradio, nananan. Mi kao najtupavija raja na Svetu sedimo i gledamo kako nam zemlju rasprodaju i to je to. Svaka vlast bi nas za narod poželela. Kako kada bi deda koji je imao puno njiva ostavio svojim mnogobrojnim unicima njive da žive od njih, a to sve preuzeo jedan koji ih je prodao, pa propio, a ovi ostali otišli da nadniče kod novog gazde na onome što je nekada bilo njihovo.
  • PetarPP

    09.01.2020 09:36
    Pričao je i o tome pre više godina gdin Radulović ali je šteta što ga mnogi ne slušaju.
    Naseli ljudi na Šešeljevu frazu "ludi Radule" pa ga sad tako zovu i dave se u sopstvenim g.
  • Allfather

    09.01.2020 09:35
    Molim vas ljudi, Vučić je dao sve od sebe ali Đilas. Hahahahahaha
  • RVosha

    09.01.2020 09:29
    Smrdija
    da li je u pitanju onaj Ikarbus sto ce da pravi Mercedesove autobuse ?
  • Maxa

    09.01.2020 09:26
    Koja sprdnja od drzave kada nismo u stanju vise da proizvedemo jedan autobus.
    Onda kada je vladao zli Socijalizam, firma je poslovala punom parom.
    A sada dosla bagra, direktori namerno sahranili firmu i niko nece odgovarati za ovo.
  • Kole

    09.01.2020 09:11
    A NEOBUS
    Sudbina Ikar busa je zapeča ćena..ako ne verujete setite se NeoBusa u Novom Sadu. Nekad bilo sad se pripoveda..vuk pojeo magarca
  • Scotch Bonnet

    09.01.2020 09:11
    Тако што је уништен у пљачкашкој приватизацији након 5. октобра.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna