Vlada Srbije će formirati telo koje će koordinisati rad svih državnih organa, obaveštavati javnost i predlagati i analizirati efekte mera koje Srbija sprovodi u cilju zaštite životne sredine.
Zasto RIGOROZNA kontrola... Zasto ne normalna kontrola koja podrazumeva NORMALAN rad pri kontroli..... RIGOROZAN JE IDIOTSKI IZRAZ U OVOM KONTEKSTU......inace znaci strog....dosledan u primeni..... E sad bices dosledan da mi ne dozvolis da registrujem auto koji zagadjuje vise od dozvoljenog ali neces biti rigorozan kod filtera na termoelektranama i kod posumljavanja itd sa izgovorom nema se para.... pa ko mene pita imam li para... Budi rigorozan...
Termoelektrane i ostale fabrike koje ugradnju filtera nemaju ni u planu. Pogotovo povlasceni i zasticeni strani i domaci beli medvedi. Sve ostalo je glupost i samo ce namaci neku novu otimacinu. A ovo sto je bitno ce se zaboraviti cim vetar rastera maglu i oblake. Samo ce novi nameti od cele price zaziveti i opstati. Tako nam je uvek i tako smo zasluzili.
A prenaseljavanje?
NS i BG ništa ne može spasti od zagađenja!
Koliko se više zagadi ako odmah parkiraš a koliko ako pola sata tražiš parking mesto!
Ali građevinska mafija je nedodirljiva!
Poboljšanje javnog prevoza?
Zašto, pa morali bi otpustiti stranačke privatne mastere!
Da li postoji bilo kakvo istrazivanje koje je utvrdilo da automobili starosti od 10 do 20 god uticu do 25% u zagadjenju vazduha? Iskreno ne verujem u to, a i sam iskaz je dvosmislen i ne moze se iz njega izvuci neka korisna informacija.
Dakle prosecna starost automobila je oko 16-17 god, pa mozemo onda pretpostaviti da se jako velik procenat automobila u Srbiji nalazi u intervalu 10 do 20 god starosti. Samim tim automobili iz te starosne grupe najvise doprinose zagadjenju jer ih brojcano ima mnogo vise nego automobila mladjih od 10 i starijih od 20 god.
Drugo, odakle se pojavljuje tih magicnih do 25% od ukupnog zagadjenja? Do 25% moze biti i 0%.
Kakve li samo lose automobile voze u Beocinu i Kosijericu? Tamo je redovno najgori index kvaliteta vazduha, pa sad ne znam jel to od automobila ili termoelektrana ili sto se ne greju na gas..
Odmah ukinite zakonsku obavezu upaljenih svetala na vozilima tokom dana. Kola trose do 10% vise goriva kada su svetla upaljena. Vecina zemalja je ukinulo ovaj zakon nakon sto je uveden jer su rezultati pokazali da ne utice na bezbednost u saobracaju.
"4. Zamena filtera na termoelektranama "
"5. Pojačano pošumljavanje"
Ово двоје нам једино може помоћи, а све друго је свирање к..... Да нису уништили толике шуме и посекли толико дрвеће по граду, не би ни било загађења.
Zasto ne zabranite stranim kompanijama da loze otpadno ulje, gume, petrol koks, medicinski otpad, zivotinjski otpad, plastiku,..?
Sve je pocelo sa onom cuvenom posetom Fratinija (lobista FIAT-a) i zahtevom da se zabrani uvoz polovnih vozila kako bi Srbi kupovali FIAT-ovo djubre iz Kragujevca.
Prvo resite da gradski prevoz bude na gas! Posto o metrou mozemo samo da sanjamo!
Vojne i pokazne vezbe sa tenkovima masinerijam i eksplozijama isto zagadjuju, ako vas neko pita!
Sankcionisite firme, toplane i ostale velike zagadjivace! A onda krenite u obracun sa narodom, euro 3 i Perom lozacem!
Treba da vidite sta cementara u Beocinu lozi, a sigurna sam da je i u Kosjericu isto.
Najvise mi se svidja kako brinu o nasem zdravlju tako sto dozvoljavaju strancima da rade u nasoj zemlji sta hoce, da vidim da li to smeju da rade u Francuskoj !
Samo cutite i trpite ovo, jadni smo !
automobili su potpuno sporedan uzrok zagadjenja. privatna lozista i termoelektrane su problem. Lepo je posumljavanje i treba ga sprovoditi ali kakve veze ima suma na kojoj nema ni jednog lista u januaru?
S obzirom da nije zabranjeno loženje u gradovima sve ove mere mogu da okače mačku o rep. Cena gasa je i dalje preskupa za naš standard što sve govori o našem standardu.
Kako je rigorozna kontrola na kaanalu tenickog da smanji zagadjenje, to me zivo interesuje _Biomasa dimi isto kao i drvo,ugalj, plastika, nema tu nikakvog napradka ! Sve ovo se svodi na norme zagadjenja koje sad srbistan mora da ispostuje jer potpisao neka poglavlja, sad su udarili o prazno i po narodu a fabrike im rade po starom jos od vremena tite, niko tu nije ni stavio bilo kakve filtere, zakoni ostali isti jos iz 50-60 godina proslog veka, jedva smo se otarasili plasticnih kesa na pola ali ih i dalje koristimo !
Povodom stotog rođendana Tita u svim većim gradovima posaditi drveće kao u doba SFRzj.Srušiti staklene zgrade i izgraditi parkove i igrališta za decu.Sve firme koje imaju sedište u Beogradu dislocirati na krajnju periferiju grada.Sav prevoz prebaciti na železnicu i dodatno oporezovati kamionski prevoz (švajcarski model).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Šest mera države za bolji kvalitet vazduha, među njima rigorozna kontrola na tehničkom pregledu
Autor: Novosti
Info
•16.01.2020.
•09:24
Komentari 23
andra
Ja se kopcam
Inspektor Višekruna
NS i BG ništa ne može spasti od zagađenja!
Koliko se više zagadi ako odmah parkiraš a koliko ako pola sata tražiš parking mesto!
Ali građevinska mafija je nedodirljiva!
Poboljšanje javnog prevoza?
Zašto, pa morali bi otpustiti stranačke privatne mastere!
@Vladan
i svaki nov auto ima ugradjene led-ove za dnevnu voznju.
Tih 10% si lupio kao i ministar za 25%.
Dnevna svetla jako pomazu pri voznji van grada i ne treba ih nikad ukinuti.
w/e
Dakle prosecna starost automobila je oko 16-17 god, pa mozemo onda pretpostaviti da se jako velik procenat automobila u Srbiji nalazi u intervalu 10 do 20 god starosti. Samim tim automobili iz te starosne grupe najvise doprinose zagadjenju jer ih brojcano ima mnogo vise nego automobila mladjih od 10 i starijih od 20 god.
Drugo, odakle se pojavljuje tih magicnih do 25% od ukupnog zagadjenja? Do 25% moze biti i 0%.
Kakve li samo lose automobile voze u Beocinu i Kosijericu? Tamo je redovno najgori index kvaliteta vazduha, pa sad ne znam jel to od automobila ili termoelektrana ili sto se ne greju na gas..
Vladan
Tursija KISELA
Upravo ta ekipa koja je juče donosila ove odluke je ta koja daje amin ovima koje ste pomenuli!
Mirce
ok
Ovo je jednostavno LAZ,
starost nema veze sa zagadjenjem,
problem je skidanje katalizatora i slicno.
Mislim
Јое
"5. Pojačano pošumljavanje"
Ово двоје нам једино може помоћи, а све друго је свирање к..... Да нису уништили толике шуме и посекли толико дрвеће по граду, не би ни било загађења.
Fertilizator
Djole
Sve je pocelo sa onom cuvenom posetom Fratinija (lobista FIAT-a) i zahtevom da se zabrani uvoz polovnih vozila kako bi Srbi kupovali FIAT-ovo djubre iz Kragujevca.
Lala
Poenta svega u ovoj nasoj jadnoj napacenoj zemlji!
Jova
Tinker
Vojne i pokazne vezbe sa tenkovima masinerijam i eksplozijama isto zagadjuju, ako vas neko pita!
Sankcionisite firme, toplane i ostale velike zagadjivace! A onda krenite u obracun sa narodom, euro 3 i Perom lozacem!
Sanja
Najvise mi se svidja kako brinu o nasem zdravlju tako sto dozvoljavaju strancima da rade u nasoj zemlji sta hoce, da vidim da li to smeju da rade u Francuskoj !
Samo cutite i trpite ovo, jadni smo !
Max
1.9 TDI bez filtera
Dejan
dragan perković
Drug Crni
Ziran
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H