Memorandum o razumevanju i izradi planske i tehničke dokumentacije za izgradnju autoputa Beograd (Borča)-Zrenjanin-Novi Sad, sa kineskom kompanijom Čajna Šandong Internešnal, potpisan je danas, a kako je najavljeno u Ministarstvu građevinarstva, dokumentacija za taj autoput od 113 kilometara biće završena ove godine.
Autoputevi se grade tamo gde je promet drumskih vozila dovoljan da opravda njihovu gradnju, sve ostalo se moze resiti dobrim magistralnim pravcima. U Srbiji postoji samo jos par nepokrivenih pravaca gde treba graditi autoputeve, NS-Sabac, NS-Zr, Zr-Bg, Pa (Zr)-Vrsac i eventualno Preljina-Kraljevo-Krusevac.
Sve ostalo je bacanje para na buduce prazne drumove.
Ово је невероватно! Било би добро истражити шта заиста укључује та цена. Пут ће се градити у равници. Од компликованијих објеката ту су мостови преко Тисе, Бегеја. Такође, потребно је премошћавање и канала на неколико места. Код Борче већ постоји обилазница на коју ће се пут прикључити. Нема тунела, нема клизишта. Ко зна шта ће се све провући кроз трошкове изградње.
Ha ha ha...pa dal si ti covece realan? Pa zaboravio si da napises i potpuna rekonstrukcija postojeca 2 auto puta i kompletan zavrsetak brze pruge BG-NS-SU, pa tek onda bilo sta drugo juzno od Save.
Nemam nista protiv izgradnji autoputeva naprotiv,ali smatram da se moraju postovati prioriteti.
Moravski koridor bi morao biti na poslednjem mestu.
Prvo Novi Sad-Ruma-Sabac-Zvornik
Drugo Krak od Vrbsa do Sombora i granice sa madjarskom prema Baji.
Trece ovo sto ste danas pisali
Cetvrto obilaznica oko Bg
Sve ostola je cista politika. Koji je prioritet moravskog koridora? Da spoji sta?
Zavrsavajte autoput do granice sa Crnom Gorom. To ima smiala.
I onda Banacanin moze za 15 minuta da stigne do Beograda I prikljuci se saobracajnom kolapsu.
Dete vidi da se na postojeci put Zrenjanin Novi sad mogu dodati dve trake. Nema naseljenog mesta na tom putu. Nema objekata pored puta. Ima jedan most (1). Pravo je ko strela. Ravno je ko strela.
Cist danak centralizacije. Madjari su u potpunosti uspeli. 20 km u Budimpesti se vozi 2 do 4 sata. Zagreb ima po 20km reda na Luckom vikendom i svaki dan u sezoni.
U tu cifru je i uracunata pljacka odkupa zenljista pkb gde su domace dileje prodale navodno nekom arapinu hektar za 4000e a posle istu tu zemlju odkupili za 39000eura ! Dokle gig bgd kroji kapu nama ovde u Vojvodini, nema nama buducnosti !
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izgradnja autoputa Beograd-Zrenjanin-Novi Sad koštaće 600 miliona evra
Autor: Tanjug
Info
•22.01.2020.
•12:31
Komentari 13
Opstina Zabalj
dujasporac
Sve ostalo je bacanje para na buduce prazne drumove.
Maratonac
Neko se vec opario!
Куп је битан
Stvarno
pajo patak
Kac
Vlada
Petar
Moravski koridor bi morao biti na poslednjem mestu.
Prvo Novi Sad-Ruma-Sabac-Zvornik
Drugo Krak od Vrbsa do Sombora i granice sa madjarskom prema Baji.
Trece ovo sto ste danas pisali
Cetvrto obilaznica oko Bg
Sve ostola je cista politika. Koji je prioritet moravskog koridora? Da spoji sta?
Zavrsavajte autoput do granice sa Crnom Gorom. To ima smiala.
Миллош
Dete vidi da se na postojeci put Zrenjanin Novi sad mogu dodati dve trake. Nema naseljenog mesta na tom putu. Nema objekata pored puta. Ima jedan most (1). Pravo je ko strela. Ravno je ko strela.
Cist danak centralizacije. Madjari su u potpunosti uspeli. 20 km u Budimpesti se vozi 2 do 4 sata. Zagreb ima po 20km reda na Luckom vikendom i svaki dan u sezoni.
Dejan
Ekonofinansista
PROMENADA
Kada se već kopa, tako duboko!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H