Autor: Tanjug

Info
23.01.2020.
10:18
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je danas da ne razume ideju o uvođenju zabrane rada nedeljom.

Komentari 160

  • Rebecca

    12.01.2021 17:24
    Zašto se ne bi radilo nedeljom....onaj ko radi nedeljom ima slobodan dan u toku nedelje. Da li treba da se vratimo u 18. vek?
    Nama koji radimo svaki dan mnogo znači da odemo smireno u kupovinu nedeljom.
  • Subota

    31.01.2020 13:57
    Šabat
    Izl-Exo 20:8

     8 Spomeni se dana subotnjega, da ga držiš svetim.

    Remember the sabbath day, to keep it holy.

    Izl-Exo 20:9

     9 Šest dana radi i obavljaj sav svoj posao,

    Six days shalt thou labour, and do all thy work:

    Izl-Exo 20:10

     10 a sedmoga je dana subota posvećena GOSPODU, Bogu tvojemu. Nikakva posla tada nemoj raditi: ni ti, ni sin tvoj, ni kći tvoja, ni sluga tvoj, ni sluškinja tvoja, ni stoka tvoja, ni došljak koji se nađe unutar tvojih dveri.

    But the seventh day is the sabbath of the Yahuah thy God: in it thou shalt not do any work, thou, nor thy son, nor thy daughter, thy manservant, nor thy maidservant, nor thy cattle, nor thy stranger that is within thy gates:

    Izl-Exo 20:11

     11 Jer je u šest dana GOSPOD stvorio nebo i zemlju, more i sve što je u njemu, a sedmoga je dana počinuo. Stoga je GOSPOD blagoslovio dan subotnji i posvetio ga.

    For in six days the LORD made heaven and earth, the sea, and all that in them is, and rested the seventh day: wherefore the LORD blessed the sabbath day, and hallowed it.


    Subota je sveti dan odmora
    Subota zapamtite
  • Voja

    28.01.2020 15:06
    Nedelja
    Ovo pravilo ne treba da bude toliko kruto,ali treba da se uredi.Mladom čoveku, sa manje obaveza, nije problem da radi nedelju i bude adekvatno plaćen.Svi mi smo kao klinci radili vikendom i ništa nam nije pravilo problem.Sa druge strane potpuno je suludo da istrošen čovek radi vikendom.Samo treba urediti kako treba, a ne sve po kratkom postupku.
  • Maki

    27.01.2020 23:43
    Robovi
    Privatnici ni minimalac nece da plate a duplo za rad nedeljom, eee tek onda nista.Gde je inspekcija? Pa sta je ovo, zakon? Pa ko donosi zakon kada u skupstini sede njih desetinu? Jesam za rad, ali me plati za to sto radim. Nedelja je za odmor! Daleko je do penzije, treba odmoriti. Sa radom po 15h bez odmora, neces penziju docekati. A to vam je cilj, ocigledno
  • Gordana

    26.01.2020 19:29
    Đilas i Jeremić su toliko upropastili ovu državu da bih trebali svi da radimo osam dana u nedelji, sa Predsednikom na čelu!
  • D

    26.01.2020 18:24
    .
    Skupstina, cika Vucicu, recimo ne radi ni kada treba da radi. A dobija plate kao neko ko radi 24h dnevno. Seri seri moj golube beli.
  • Tina

    26.01.2020 17:38
    Vrsac
    Ne slazem se da nedelja bude radna jer u vrscu kod kineza nema slobodnih dana ili ce da je ukinete ili cu ja sama da se izborim za to ne razumem te koji pisu za slobodne dane jer to ne postoji nego se radi ceo mesec bez slobodnih dana dokle vise.
  • Tatjana

    26.01.2020 15:25
    Kad je neko nekompetentan i neobrazovan, posebno kad ima ozbiljan problem za koji postoji dijagnoza, za sve nas je bolje da bude lenj nego vredan. Sto jedan takav pokvari mnogo pametnih treba da bi se popravilo.
  • Petar

    26.01.2020 13:03
    Covek na pogresnom mestu
    Po ko zna koji put pokazuje koliko nema smisla za pristojan dijaliog.To je ozbiljan problem licnosti ,posebno kada se neko takav nadje na tako vaznoj drzavnoj funkciji,Svaki njegov istup sa novinarima pokazuje tipican karakter konfliktne licnosti.
  • Vlada

    26.01.2020 11:22
    Narocito se u radu isticu kadrovi sns pa neka rade i nedeljom, gde god se pojave sve upropaste pred sobom, nemaju pojima o poslu, neobrazovani su i primitivni, drugi moraju da rade za njih a oni se samo pozivaju na stranku i nesto prete, traze prava a za obaveze ne znaju, sa njima nam je propast zagarantovana, zato je sve pametno otislo i oticice
  • Mile

    26.01.2020 08:23
    Psihijatrija bato
    U EU a da ne gledamo u Dansku , 40 radih sati nedeljno i svi zadovoljni . To sta je naš bolesnik obecao stranim kompanijama je njegov problem kao sto je i on kanda jedini naš problem
  • dendzo

    25.01.2020 22:44
    rad nedeljom
    Pa gos-ne Predsedniče,
    ako je već tako, da se uvede da sve državne službe, kao i pošte, banke i ostali, rade subotom i nedeljom, i to puno radno vreme kao i svi ostali, znači obaveza,
    Da im se plaća kao i svaki drugi radni dan, kao i kod svih ostalih preduzeća, znači normalna, a ne povećana dnevnica, a da ne pričamo i o 3 smeni, koja se takodje tretira kao normalan rad ( gde to ima, samo u Srbiji ), obidji radnje nedeljom i u 3 smeni, pa ćeš videti reakcije, neka ti nadležne službe daju papire od tih koji rade, da li im se taj rad posebno plaća na listiću, n e m a.
    treća stvar da rade svaki praznik, kao i svi ostali radni ljudi, a ne privatnici da rade, a država koja uzima pare od njih da odmara, e pa da li je to uredu? pa prvo državne službe treba da daju primer kako Srbija i privreda treba da radi i razvija se,
    da dodam još neke stvari,
    da prosećna plata bude u celoj Srbiji za sve, a ne samo za državne službe,
    četvrto da se stranim firmama koje doleze u Srbiju ne ograničava visina plate, to jest niža od one koju bi oni stvarno dali,
    peto da se stranim firmama uslovi da plata ne sme da bude ispod prosečne plate u Srbiji,
    Radni narod ne iskorišćava državu, već država iskorišćava radni narod, jer država živi od njih, a ne oni od države, očigledno da je ovde došlo da zamene teze,
    da ne pišem još, već da skratim, zašto se radnici, ljudi u Srbiji razdvajaju, drugačije tretiraju? Na gospodu i na stoku.
    ja jesam za tebe, alo ovo nije u opšte u redu.
  • Teodosije III

    25.01.2020 21:33
    Prvi put se slažem sa dotičnim. Naravno da se podrazumeva poštena nadoknada.
  • Nedelja sa vladom

    25.01.2020 21:20
    Ugnjetavac
    Sta ce nama svi drugi kada nas sopstveni "predstavnik" ugnjetava.Sramota jedna!Treba unistiti i ovo malo naroda sto je ostalo ovde.
  • Boro Čorbo

    25.01.2020 20:30
    U Wuhanu su najbolje lignje na svetu.
  • Bobi Tajson

    25.01.2020 18:46
    ON je NERAZUMEN! Kao i njegov politički posinak Miša Vacić.
  • Zex

    25.01.2020 18:34
    Besramnik
    Ti si osvedočeni neprijatelj radničke klase. Celu naciju si pretvorio u armiju robova za strane kolonizatore. U životu ništa radio nisi, a celog veka si na grbači ovog naroda sram te bilo.
  • Nebojša B

    25.01.2020 18:18
    Platiti
    Problem je sto se rad nedeljom ne placa DUPLO kako bi moralo a ni treca smena se ne placa duplo kako bi trebalo.
    Inace mi imamo komociju da kupujemo 24h dnevno a to nema nigde, a ni pekare nigde ne rade kao kod nas.
  • Olgica

    25.01.2020 15:49
    Ko kaže
    Takvi kao Vučič koji ništa nisu radili do svoje četrdeset pete godine treba da nadoknade taj nerad,,u pravu je , ON treba da radi 24/7.Naravno da nedelja treba da bude neradan dan,tako je u svim civilizovanim državama a s obzirom da se kiod nas na ulicama u centru glavnog grada postavlja kaldrma kao u XVIII veku...mnogo smo mi daleko od civilizacije !
  • Bobi

    25.01.2020 15:31
    Vecita sirotinja
    Narod koji radi od jutra do mraka je vecita sirotinja!
  • Savka

    25.01.2020 14:07
    Vi svi kukate oko nebitne stvari dok Pešićka razara državu i zavodi teror preko Tvitera!
  • Šta se dešava

    25.01.2020 13:37
    Zaškripali primeri
    Naš predsednik sve zna, osim da POSLODAVCI NE PLAĆAJU rad nedeljom! Naš predsednik spominje tu neke države u okruženju, a ne spominje Nemačku iber ales! I ne poredi sa drugim razvijenim zemljama.
  • Ahmed

    25.01.2020 13:13
    Ama brate, ne radi SVI nedeljom, koji je vama djavo?

    A i vi koji radite nedeljom dobijate druge slobodne dane od poslodavca!

    A i niko vas ne tera da radite posao koji radite. Ako necete vi da radite (zbog porodice ili bilo cega), ima ko hoce! A ima dosta nas koji nemamo porodicu, a volimo da radimo, VOLIMO DA KUPUJEMO i UZIVAMO za vikend! Shopping, restorani...
  • Сремац

    25.01.2020 11:23
    НЕ РАЗУМЕ ?
    Не разумем зашто нам је он Председник кад имамо бољег.
  • Vlada NS

    25.01.2020 10:49
    Prenesite poglavaru
    Kratko i jasno:

    RADI PORODIČNOG OKUPLJANJA
  • Niko

    25.01.2020 08:42
    Sta bre nedelja
    Radna nedelja traje 40 casova, a ne 56 kad radis za poslodavca posto on uzima kajmak a nama mrvice. Nasi poslodavci svesno i otvoreno krse zakon. Ne placaju po zakonu prekovremeni rad, rad na dane drzavnog praznika , rad nocu i daju pare u koverti i time ostecuju i nas a i drzavu. Majke male dece koje su oslobodjene rada po smenama teraju da rade trecu smenu ako nece plata 30% manja. Da ti minimalac pa te tera da vratis pare u kesu. Kako se ovo zove? Uredjena drzava? Predsednice ovo ti je do sad najvece proseravanje u karijeri! Ako meni nesto treba kupicu to u subotu ili sledeci radni dan u ponedeljak, to sto pricate su velike gluposti. Sedi 1
  • Agroekonomista

    25.01.2020 07:36
    Statistika
    Da radimo 24 sata ako treba da bi on mogao da se hvali statistikom posle kako je Srbija eto stvorila veću vrednost i kako je ON zaslužan za to. Čovek kojem je jedini posao bio da nosi gajbe dok nije šef rekao drugačije. I dok druge zemlje smanjuju radni dan na šest sati jer prepoznaju vrednost porodice i znaju da je to baza svega ovaj ima drugi plan za nas. SRBIJO PROBUDI SE!
  • rebuff nwo

    24.01.2020 21:37
    JBG POZZ
    vucicu nista ti nerazumis.. pozz is croatije
  • Alex

    24.01.2020 21:34
    Vučić nema jedan dan radnog staža! Kako ga nije sramota da priča o radu. Pametnjaković
  • Dr

    24.01.2020 21:31
    licemer
    Šta očekivati od osobe koja nikad nije ništa radila u životu osim što se bavila politikom.Nema pojma šta je to raditi a nemati,ne biti plaćen, ne samo za rad ,bar za dostojanstvo.Nemoj pričati o radu nedeljom i praznikom jer je taj dodatak obesmišljen ako je osnovica mala a uvek je mala,onima koji stvarno rade.dNpr 20 % je dodatak za rad nedeljom,26 % za prekovremeni...to znači da ako je cena sata 150,oo dodatak je 30,oo i gle strašne zarade-dodatka za 8 h rada nedeljom 8x30,oo=240,oo ali rada a ne vaših SNS magli,LOPOVI.
  • novosađanka

    24.01.2020 21:29
    On ne živi naše živote pa lupeta. On je Marija Antoaneta poručuje nam da kad nemamo hleba jedemo kolače.
  • JA

    24.01.2020 19:38
    Pun mi je kural svaki dan na televiziji njegove izjave kao da nemamo nekog pametnijeg.
  • Dragan

    24.01.2020 19:25
    Pa on neka radi, ali ne mora druge da tera da rade na nedelju. I u praksi ovo funkcioniše jedino ako se ima zabrana rada nedeljom. Jer reci ti tvome "gazdi" da nećeš da radiš u nedelju, naravno dobrovoljo... Nema tu dobrovoljno : nećeš? traži drugi posao! Sve što je dobrovoljno je sloboda za preduzetnike i obaveza za radnike.

    Nedelja nije samo dan Gospodnji kad se ide u Crkvu - nedelja je u toku dve hiljade godine naše istorije i civilizacije postala dan familije, porodice, rodbine, prijatelja; nedelja je danas socijalni dan, dan ljudskog društva. Terati ljude da rade nedeljom je asocijalno.

    Ali, u savremenom društvu valja učiniti i ustupke, npr. u gastronomiji, ugostiteljstvu itd. Jer gastronomija zarađuje na mome slobodnom vremenu, dakle kada ja imam slobodno; sa druge strane šta mi vredi slobodan dan ako moram da sedim kući... Za zdravstvene i bezbednosne ustanove da ne govorimo.

    Znači, dobro je da učinimo ustupke, ali sve u svemu da nedelja bude zakonski zaštićen slobodan dan. A gazda ako hoće da radi, neka radi, samo drugima ne sme da "odobri" vaistinu da naredi. Njemu neka bude slobodno ali njegovim radnicima da bude zabranjeno - ta zabrana brani njih; njima, radnicima, dolazi na dobro. Jer sve što je dobrovoljno je sloboda za preduzetnike ali obaveza za radnike, radnik tu nema slobode.
  • Ns 49

    24.01.2020 18:48
    Rad nedeljom se mora reguliati zakonom i treba ga se pridržavati. Ima puno službi koje moraju da rade pa zašto ne bi i naprimer trgovine jer sećam se nekada dođe 29. novembar od 5 dana praznovanja a mi se društvo četvrti dan negde sastanemo a nema ništa za popiti i prezalogajiti. Sv radnje zatvorene pa smo čak i po kafanama kupovali pivo. E toga više ne sme biti i sve se može lepo urediti.
  • Bez imena

    24.01.2020 18:41
    Robovi
    Dragi naš predsedniče, ako Vama nije važno ili želite i nedeljom da radite slobodno. Žalosno je to što nam deca odrastaju skoro sama jer roditelji rade po ceo dan, neko nema bake i deke da im pričavuju decu pa moraju da se snalaze. Plate o tome ne želim da govorim jer su nam iznad proseka, a radimo ko robovi po ceo dan. Zaista ne znam o kojim bajkama Vi govorite i koja naša ekonomija raste.Porodice bi trebalo bar vikendom da su zajedno. Strašno dokle nas sve ovo vodi, radite robovi nema odmora.
  • Marina

    24.01.2020 18:16
    mi ne znamo
    ... zna se kako se plaća rad nedeljom.... Mi ne znamo.
  • Daja

    24.01.2020 17:44
    Neradna nedelja
    U Austriji gde radim i živim nedelja je neradna pa čak i subota ako želiš da radiš ,možeš ali se to dodatno mnogo više plaća tako da gdine Vučiću ja sam zbog rintanja za sitne pare i otišla sa 48 godina u tuđu zemlju gde moj rad i trud mnogo više cene i vrednuju.Sramota da ne želite odmorne ljude za rad već umorne i nezadovoljne.Ja nemam ništa protiv da gdin Vučić radi i nedeljom ako on to želi njemu će to i biti plaćeno.Žao mi je da je ovakvog mišljenja gdin Predsednik jer taman sam se ponadala da će urefiti državu po evropskim standardima i šta sad bi????Ljudima treba dati pravo na odmor i na vreme da ga provedu sa svojom porodicom ako se to ne uvede onda je velika sramota za državu koja ne akceptira ono što Evropske zemlje odavno primenjuju.
  • Jagoda u super marke

    24.01.2020 17:34
    Privatnici
    Neka on malo pošalje kontrolu i inspekciju privatnivima pa neka vidi kako se placa radna nedelja.. Nekima u ugovoru stoji da im je vikend neradan a oni rade. Placa gazda 176 sati a ti imas 200 i kusur koje ti niko ne plati. Jebo mu ja mater naprednjačku idem u Nemačku da berem jagode bar necu da rintam ceo mesec za 250 evra
  • Bivša trgovkinja

    24.01.2020 17:31
    Vule gonič robova
    Ko u opšte plaća nedelju više nego radni dan? Ona se tretira i plaća kao radni dan, kao da je to nešto najnormalnije. U tržnim centrima u većini butika ne postoji opcija da se dobije slobodan dan tokom vikenda. Tako da su majke dece školskog uzrasta u jako nezgodnoj poziciji, jer tokom vikenda ne mogu da provode vreme sa svojom decom. I na ovo njegovo: "..da ne radimo ni petkom..." Niko nije tražio dan više, nego da taj dan bude nedelja, ko što je nekad i bilo, da postoji jedan dan kad porodica ili bližnji mogu da budu na okupu. Mislim da on može to da razume bez problema, već mu prosto do toga (ili bolje rečeno do nas) nije stalo.
  • Хајнал Чурушки

    24.01.2020 17:23
    Рад недељом
    Да је некад нешто радио и бавио се нечим другим послом осим политиком знао би зашто је људима тешко да ринтају и недељом за плату од које једва обезбеђују преживљавање.
  • Sunčica

    24.01.2020 16:49
    Samo
    Narod može pomoći narodu,nikakvi političari,sindikati,peticije...niko nam neće pomoći jedino jedni drugima ! Zato prekinite nedeljom da kupujete,kada poslodavci ostanu bez prometa sami će ukinuti rad nedeljom !
    Zajedno možemo mnogo toga ! VCCPDR
  • Tomas Mor

    24.01.2020 16:41
    Masonska posla!
    Pa da,tako je Vucicu,nabavi koze,pa ih Stepa u Stan,nek tvoj Danilo muze koze,da ga podsetis na to kako su vasi precious ziveli kad ste dosli posle 45’-te
  • Sreten

    24.01.2020 15:59
    prevedeno
    Što iz prevedenog znači, narod nosi krivicu za stanje u državi, to je poenta izjave. Ogradjivanje, eto narode ja sam vam sve pružio, a vi nećete da rintate ko stoka za male pare, vi ste krivi narode, što se ne osećate kao stanovnici švedske.
  • Sreten

    24.01.2020 15:54
    ne razume
    To što on ne razume, ne znači da ja ne razumem. Ništa on ne shvata i ne razume, pa želi i narod da ne shvata i ne razume, da bude u bunilu. Bože spasi nas ludila.
  • Sreten

    24.01.2020 15:47
    Kontradiktorno
    Logično je da ako ekonomija je jača i bolja, znači da ne treba puno da se radi. Što imamo kao dokaz u zemljama sa dobrim standardom. Logično je da ako mora sve više da se radi, da onda nešto nevalja, ili su male plate ili cene visoke, što znači niko ne radi sve više da bi pojačao standard, jer to nije standard, to je puko preživljavanje. Nema tu puno filozofije, zaduži se, stranac otvori firmu i pare idu kod njega, a narod odakle je on ima standard i radi sve manje, a lepše živi. Skontajte sami.
  • Samo pitam .....

    24.01.2020 14:47
    imas li staz
    Ovaj bi najradije da ukine i slobodne dane i GO i sl., da nas sve pretvori u roblje.Veliki radnik, bez dana staza, polemise o radu. Rast ekonomije cccc Koji bre rast ekonomije?
  • Marko

    24.01.2020 14:42
    Pa to je odlično. Šalteri pošte, matični ured, SUP sve če da radi subotom i nedeljom? To prvo uvedite. Svaj avna preduzeća da rade i nedeljom. E onda kada to uvedete kao primer kako treba onda ćemo da vidimo za dalje...
  • Pjer

    24.01.2020 14:39
    Bravo preCedniče
    Tako je treba raditi svaki dan, ceo dan, da bi vi bili što bogatiji. Naravno treba da je plata 32 hiljade konjvertibilnih dinara. Pitam se samo ko to glasa za tebe? Da li si svim tim ljudima isprao mozak?
  • Snezana

    24.01.2020 14:08
    Naravno
    da ne treba da se radi nedeljom. Zarad ocuvanja zdravog razuma i porodice. Nedelja je dan odmora, dan posvecen Bogu i dan kada se ide u crkvu. Previse je ocekivati da je to blisko doticnom.
  • Najveci srpski strah

    24.01.2020 13:34
    Strah od rada
    U Japanu (koji toliko spominjete, a pojma nemate), Kini, Tajvanu, Hong Kongu, Singapuru, Tajlandu, RUSIJI (Moskva), i mnogim drugim zemljama prodavnice i shopping centri su otvoreni do 22h, svim danima, i SUBOTOM i NEDELJOM. I niko nema problem s tim. Ugledajte se malo na njih.
  • eliminisan

    24.01.2020 13:08
    Sve stručnjak do stručnjaka na ovom portalu, komentarišu li komentarišu. A činjenice govore sledeće - u Crnoj Gori gde je pre samo dva meseca sličan zakon stupio na snagu, došlo je do smanjenja broja zaposlenih u sektoru trgovine za 15 odsto, jer toliko otprilike iznosi smanjenje broja radnih dana pošto se ne radi nedeljom. Alternativa je bila, smanjenje plata svima, poslodavci su pribegli ovoj prvoj meri. S druge strane promet se u trgovinama nije samnjio, samo se prelio u druge dane, tako da kako god okreneš...radnik je na gubitku. Jedini način i mogućnost poboljšanja prava radnika i zaposlenih je u striktnoj primeni zakona, odnosno poštovanju istog, plaćanju prekovremenog rada, noćnog rada i rada nedeljom.

    p.s.

    Ovi što pišu nebuloze o radu u Nemačkoj, kako samo rade 5 dana u nedelji i od toga lagodno žive, neću ni da komentarišem, to su priče za malu decu. Mali broj ljudi u Nemačkoj, pogotovo ljudi sa naših prostora, useljenici u Nemačku, ne radi dva posla istovremeno. " Mini job" je sasvim normalna stvar u Nemačkoj...prevedeno na srpski , radiš dva posla da bi živeo. Jednim pokrivaš troškove, drugi služi da ostane nešto...sve ostalo je šarena laža botova koji nisu mrdnuli iz svoje palanke.
  • VladaN

    24.01.2020 11:05
    Ov je izjavila lenština...
    ...kojoj je najteži "rad" to odvratno oblizivanje tih lažljivih usta
  • jajara

    24.01.2020 10:33
    eto...
    čovek je ispunio svoj san... od završetka studija do 2012 nije ništa radio - NISU MU DALI... pa sad gleda da nadoknadi!!!
  • Danilo

    24.01.2020 10:19
    Danci uveli četvorodnevnu radnu nedelju. Zato su tako jadni i siromašni. Nisu oni ekonomska velesila k'o Srbija.
  • Zdenka

    24.01.2020 09:19
    ...i vise
    Da li to znaci da treba izmisliti odmodnevnu radnu nedelju ili...pa promeniti kalendar??? Sto je puno, pa makar i od Vucica, puno je. ;)
  • commie

    24.01.2020 09:13
    Prvo ti nama vrati neradnu subotu a za nedelju ćemo se dogovoriti.
  • strucnost

    24.01.2020 09:11
    i organizacija
    Vise mora da se radi samo tamo gde nema dobre organizacija ili gde nije strucna i kvalitetna radna snaga. jer ako postavis plato pa ga posle vadis pa ponovo postavljas jer ga prvi put nisi dobro postavio logicno je da moras vise da radis.
  • Ftugjj

    24.01.2020 08:34
    Obećao je za procenat nekim kinezima ili drugim lopurdama koji hoće da dođu kao "investitori" i otvore 5.000.000.000 novih radnih mesta u ovoj modernoj sredini
  • Stanoja

    24.01.2020 07:42
    Da napravimo kompromis, ti proglasi nedelju za neradnu pa onda uvedi da šesti i sedmi dan budu dve subote. Ako ne razumeš kako, pitaj za aflatoksin. Lako je.
  • Tata Ikun

    24.01.2020 06:50
    Mašimo poentu. Psihotični vladar univerzuma na funkciji koja je maltene protokolarna nam je pokazao srednjak i poručio da možemo i da dubimo na glavi, ali nedelja neće biti neradna. To što je on otuđen od ljudi, radi ceo dan i ne viđa ni ženu ni decu, to znači da i mi možemo tako. Zato izdržite maksimalno njegovu cifru. I ne gubite vreme na borbu za neradnu nedelju. Sin mudrosti je odlučio umesto vas.
  • Necuveno

    24.01.2020 00:55
    Neko ko nema ni jedan dan radnog staža, govori drugima da treba da rade više.
  • Nada

    24.01.2020 00:33
    Jel ima u Srbiji
    Neki normalan, pametan i hrabar psihijatar da pomogne ovome?
  • Nemanja

    23.01.2020 23:36
    Sta je ovaj Vodja do sada radio sem sto je ucio tehnike manipulacije narodnim masama i sto je radio za DB i Jovicu Stanisica. E kako smo mi samo retardiran narod pa to je za udzbenike! Ovaj sopstveni narod tretira kao robove zapada. Odvratan je i on i oni njegovi!
  • xhamster

    23.01.2020 22:52
    Tako je...
    Treba krasti svaki dan, malo ili mnogo, ali btino da je konstantno.
  • Burger

    23.01.2020 22:23
    Predlog
    Drage kolege i koleginice, i ovaj predlog ili zakon kao za penziju trebalo bi uzeti Švajcarski model...
  • Pera

    23.01.2020 21:54
    Nedelja je BOZIJI DAN...
    U malom crkvenom kalendaruu l pise:
    4.(BOZIJA ZAOVEST)"Сећај се дана одмора да га светкујеш; шест дана ради и обави све послове своје, а седми дан је одмор Господу Богу твоме."
    Ni u jednoj normalnoj drzavi NEDELJOM SE NE RADI.....
    A ta nedelja koja bi trebalo da se plati duplo i ne placa se kod privatnika....Zasto pofesori,nastavnici,sudije i ostale drzavne ustanove ne rade 7 dana....Ako vec rade privatnici neka rade svi...
    A Vi prosti ljudi ,radite umesto da sa porodicom uzivate u slobodnom danu...Idite u kupovine posto to ne mozete da zavrsite u toku nedelje....Bas Vam je taj dan potreban za kupovinu..SVASTA!!!
  • Mile

    23.01.2020 21:00
    Samo sns
    Realno cela Srbija je za radikale.... Još ih sps podržava a neće dobiti ništa... Samo rokaj
  • Chaki

    23.01.2020 20:25
    Ulazak u EU ?
    Znate kada ? Nikada !
    Zašto bi nas EU prihvatila kada im ova naša vrhuška obezbeđuje bolje uslove poslovanja nego što imaju u matičnim državama. Nemojte daleko. Idite u Segedin i vidite šta i ko radi nedeljom . A ove naše derikože bi ti uvele sedmodnevnu radnu nedelju bez plaćanja rada nedeljom. Moja supruga radi u trafici tako da znam o čemu pričam.
  • Target

    23.01.2020 19:43
    Naravno
    NJegovi glasači rade u državnim firmama i nemaju radnu ni subotu.
    Zašto im uskratiti vikend uživanje i šetnju po tržnim centrima...tamo i onako ne rade ničiji roditelji...niti ljudi.Rade oni (uz ostale neradnike) koji stvaraju PDV i imaju manje plate od botova, poltrona uhlebljenih, lopova,lažova, polumoralnih i ljudskih .....a.
    NJegov rad treba ispitati...efekte vidimo.. a sud bi trebao da mu da i ocenu.
    Ja sam sa porodicom otišla za Nemačku. Još smo krhki po svim pitanjima.
    Kada sam došla na razgovor za posao...pri čemu dete od 11 godina je prevodilac...poslodavac me pita da li želim TAJ posao jer sam prekvalifikovana i da li imam...zbog deteta posebne zahteve?
    Radila u trgovini 17 godina u Srbiji...
    Morao je da mi prevede pitanje na engleski...mislila sam da ne razumem da li me to pita...zaista!
    Nije ni ovde sve dobro..ali prava imaš i to mora da se poštuje...a ne da ti pokvareni lik objašnjava da treba nešto da trpiš da bi njemu bilo dobro!


  • /

    23.01.2020 19:39
    /
    Pa ovaj ce da uvede i osmi dan u nedelji
  • Dezorijentisana

    23.01.2020 18:17
    Na granici
    Na svim granicnim prelazima ka Srbiji treba da stoji
    Rad oslobadja
  • Ns

    23.01.2020 18:12
    Zamislite samo na sekund da predsednik Francuske izadje i izjavi ovo??? Sutradan bi milioni slobodnih Francuza izasli na ulice, za max 24 sata bi ga pojela istorija!!! Ovaj nas ponizava iz dana u dan a mi mu aplaudiramo!!!! Dokle ljudi,sta nam fali,ko vise podrzava ovaj mazohizam?????
  • Ns

    23.01.2020 17:52
    Nedelja
    Aako se radi nedelja,neka plate rad nedeljom u zakonu pise da se placa,al niko neplaca rad nedeljom,nego imas slobodan dan,kao i svaki drugi dan,,,,
  • Realista

    23.01.2020 17:52
    Realnost
    Kod nas ne poštuje mnogo toga. Neki poslodavci računaju i subotu u radni dan za godišnji odmor iako ne bi smeli.
    Kada radnik radi nedeljom to se u većini slučajeva računa kao preraspodela radnog vremena i ne plaća mu se kao da je rad praznikom. Kad bi se nedelja uvela kao zvaničan neradni dan onda bi se rad nedeljom morao plaćati kao rad praznikom, za šta nemam ništa protiv,
    Što se tiče preraspodele radnog vremena postoji Zakon o radu koji je tačno definisao šta to znači, ali mnogi poslodavci to ne poštuju i višak sati koje radnik nakupi u 9 meseci koliko maksimalno traje za radnika preraspodela u toku godinu dana mu ne odobri u naredna tri meseca kao slobodne dane na koje mu ide i topli obrok i prevoz, a često mu i ne plati. Zakon je definisao i šta je prekovremeni rad i koliko se dodatno plaća, koliko se plaća noćni rad itd.
    Nemam ništa protiv da trgovine ne rade nedeljom, samo to treba regulisati Trgovina koja želi da radi nedeljom neka plaća dodatnu taksu državi, tj. lokalnoj samoupravi, a radnicima da se plati bar kao prekovremeni rad.
    Inspekcije bi trebalo da malo pročešljaju trgovine i vide koliko sati mesečno rade neki radnici, a koliko su plaćeni. Kako im se obračunava godišnji odmor, praznici, noćni rad,...
  • Ns

    23.01.2020 17:51
    Nedelja
    Aako se radi nedelja,neka plate rad nedeljom u zakonu pise da se placa,al niko neplaca rad nedeljom,nego imas slobodan dan,kao i svaki drugi dan,,,,
  • ljubica

    23.01.2020 17:37
    palacanje
    Kada bi svako radno mesto bilo samo da se palaca jezikom i pri tom da ga drugi hrane , oblace, peru i peglaju onda bi svi mogli da "rade" i nedeljom.
  • Deutschland

    23.01.2020 17:10
    Hmm.
    Koji su ovo botovi majko mila izadjite ljudi iz drzave vidite sveta nemojte da vam politicari prodaju maglu .ja radim u nemackoj 5 dana u nedelji imam platu 2200 radim 10 sati svaki dan zena mi ima 1900e super zivimo vise se druzimo i putujemo u nemackoj nego sto smo u srbiji nikad nece biti bolje uvek ce dolaziti nove i nove generacije lopovluka pozdrav.
  • Mile BS

    23.01.2020 16:58
    Rece i ostade citav
    "Radite ljudi, a ja cu pohvaliti nas napredak ..." ...
  • Tatjana Jovanović

    23.01.2020 16:49
    Ovaj što komentariše nema dana radnog staža u realnom sektoru, te njegovo mišljenje nije relevantno. Rad nedeljom treba zabraniti, makar i nasilno. Kao potrošač, i sama bojkotujem obavljanje bilo kakve kupovine nedeljom. Ne podržavam predstavnike krupnog kapitala, kojima je stalo jedino do profita, a za zdravlje svojih zaposlenih ne mare. Možda se moje mišljenje neće svideti mnogima, ali ću ga bez obzira izneti. Sve što predstavnici ove interesne grupe navode kao argumente protiv zabrane rada nedeljom obične su budalaštine, oprostite na izrazu. Da budemo otvoreni, praksa da se nedelja izjednačava sa radnim danom je uvedena usled naše razmaženosti. I najzaposlenija osoba ima itekako vremena da obavi kupovinu hrane i svega drugog svim ostalim danima sem nedelje, ili vam baš nedeljom fali prašak za pecivo, pasirani paradajz i sunđer za sudove? Sveta je nedelja vreme za porodicu; da muž i žena imaju vremena jedno za drugo, za decu, za familiju i prijatelje, a ne besciljno londranje po potrošačkim šetalištima i drugim tržnim centrima.
  • High ISO

    23.01.2020 16:03
    Tipicna bosanska posla. Drugi da radi a ovaj ce da sefuje i filozofira.
  • Zla...

    23.01.2020 15:57
    @Kad BOTOVI UTUHNU
    Hvala. Sve ste rekli uputivši nas na ovu lepu priču Davida Albaharija.
    Trebalo bi da je pročitaju svi, posebno oni koji ne znaju ( ili neće da znaju) šta je nedelja!
    Nedelja ( i porodica ) nas je održala, njojzi hvala- dosad. A onda je jurnjava za profitom uništila porodicu - osnovnu ćeliju jednog društva ( tako su nas bar učili nekad).
    Posledice su vidljive....
  • Secer

    23.01.2020 15:51
    Finansista i ekonomija
    To je verovatno stav naseg poznatog "finansiste po struci" ..da se ekonomija razvija brze ako marketi rade i nedeljom. U Nemackoj ni jedan ne radi nedeljom.
  • Maxa

    23.01.2020 15:46
    Naravno da ne razume kada nema ni Radnu Knjizicu.
  • dragan perković

    23.01.2020 15:41
    Ah
    U vučićevom APTIV i Lear vi imaste iznad svakog mesta štopericu koliko radite.Čim stanete na sekund stane i štoperica.Imate i smenu 22-06h i za to vreme morate raditi kao da je dan.A dal ćete imati vikend odlučuje poslodavac.Ako mu niste ostvarili plan radićete i vikendom uz mogućnost smanjenja plata do 20% zbog ne ispunjenja norme (target plan).Vaš šef ne postoji,postoji team-leader koji vam je sve.Stojite 7,5h jer stolica u hali ne postoji.
  • Hahahohohuhu

    23.01.2020 15:39
    Mrš
    Bitno da si ti išao u Davos da smetaš ostalima koji te ni tamo ni ovde ne šljive ni 3%. Kliknite na booking, nema mesta gotovo nigde sem u nečemu što je sa jednom dve zvezdice a i takvo ne košta ispod 2-3000e smeštaj. Zamislite koliko košta samo smeštaj njega i svite mu u nečemu s pet zvezdica.
    On se zajebava i troši otete pare poreskih obveznika a nama tu došao da spočitava što ne radimo 24/h za 300€, bez bolovanja i godišnjih odmora.
    Dabogda se ruka osušila svakom ko glasa za ovo zlo!
  • Xxx

    23.01.2020 15:37
    Xxx
    Bedna i jadna Srbija gde se zakon kroji kako Vučiću odgovara... A svi vi sto ste glasali za njega srecan vam rad nedeljom koji ce biti placen kao normalan radni dan... Uostalom taj dan nema cenu za mene obicnog smrtnika!
  • Zdrav

    23.01.2020 15:18
    Razum
    Ja hoću da radim nedeljom i ja radim nedeljom. Ne vidim zašto bi mi neko to moje pravo na rad zabranjivao. Država treba što manje da se meša u ovakve stvari. Mislim da pekari rade noću. Zar oni nisu ljudi? Ima mnogo delatnosti koje se moraju obaviti u vreme koje nije od 8-3 od ponedeljka do petka. Ima mnogo ljudi koji ne mogu recimo kupovati tokom nedelje, već im odgovara vikendom ili noću. Cena rada u to vreme treba da je veća. To je država već regulisala. Prema tome ko hoće da radi nek radi, ko neće ne mora. Ne može ono - hoću da radim, ali pod mojim uslovima. U stvari može, otvori svoju firmu i radi onako kako si zamislio i daj sebi veliku platu.
  • Mm

    23.01.2020 15:02
    Kako da ne
    Samo poštujte odredbe Zakona o radu, broju radnih rada, prekovremenih sati, da niko ne pristaje na poslove koji mu nisu u opisu posla, da se ukine preraspodela radnog vremena, i "ostali poslovi po nalogu pretpostavljenog".Onda niko neće raditi nedeljom jer će to dodatno da košta poslodavce! Oteraste ljude iz zemlje, dobro vam ide, svaka čast. Odoše neradnici da rade manje za vișe para i uživaju sa decom preko vikenda, budale!
  • Pera

    23.01.2020 15:01
    Sns pljackasi bil klinton
    Sotono od coveka pa nama je malo da radimo i 24 sata kolike si namete i pljackaske trikove kroz racune uveo.nadam se da ce te jednog dana stici kazna za sva zla protiv srbije a pogotovo protiv svetinja
  • Djordje Musicki

    23.01.2020 14:54
    Za to smo se borili!
  • ........

    23.01.2020 14:21
    Kad BOTOVI UTUHNU
    Ljudi kad vas molim pročitajte samo ovaj divan tekst DAVIDA ALBAHARIJA objavljen u "POLITICI " još u NEDELJU 04.07.2010. - evo samo nekih delova :

    Šta se desilo s nedeljom? Juče sam je celog dana tražio i nigde nisam mogao da je nađem. Nekad je, sećam se, svaka nedelja bila praznik, oblačila se bela košulja i prale se uši i vrat. Nedeljom se išlo na porodične ručkove posle kojih su svi dremali, razbacani po stanu kao nasukani kitovi, i tek bi nas miris crne kafe budio iz te omamljenosti. Ustajali smo polako, pažljivo, ništa nije smelo da bude brzo i naglo. Nedelja je bila dan sporosti, dan lenjosti, dan koji se provodio tako kao da mu ništa nije prethodilo ili kao da se ništa neće desiti posle njega.


    Ostatak teksta pogledajte na

    http://www.politika.rs/sr/clanak/141019/Pogledi-sa-strane/Nedelja
  • I eto, opet ja

    23.01.2020 14:19
    Za one...
    ...negativne...
    Ovo NAM je VAŠA borba dala...
  • Parasit

    23.01.2020 14:10
    Ne može o radu da priča čovek koji nikada nije radio.
  • Pedja

    23.01.2020 13:51
    Heroj rada
    Nema dan radnog staža.
  • ciga

    23.01.2020 13:43
    sramota
    Ja bih samo ako može,da se onima koji podržavaju i daju plus za ovu jednu od nebrojanih nebuloza osuše ručice kojima kuckaju,a onda da umesto što botuju jadni narod sednu kod nekog Feudalnog privatnika i rade kao njihov voljeni 37 sati dvevno.Od mene toliko,daće bog !
  • Observer

    23.01.2020 13:41
    Botovi se ućutali
    Da li nam treba ovo nešto da znači?
    Rasplet je blizu?

  • Radnik

    23.01.2020 13:39
    Klovn
    Dotični je očigledno tu samo za zabavljanje narodnih masa suludim izjavama, odnosno on je klovn. Bojim se da nam njime zamazuju oči, a neki mnogo jači igrači vode celu priču u ponor.
  • Razumljivo

    23.01.2020 13:33
    Za puno para nije tesko raditi
    Svako kome se otvore vrata da dobro zaradjuje, rado radi i nedeljom ako ima posla.
    Ali kad radite za 350evra kao ljudi zaposleni u marketima koji vuku robu na ledjima onda je nije radost raditi i nedeljom.
  • haha

    23.01.2020 13:32
    @Neka me nazovete bot
    ne pismen ili nepismen kao svi botovi

  • firer je bio kesa

    23.01.2020 13:23
    @sanja
    Samo ti "gradi" smrdiju. Najveće dostignuće ne smatram to što si stigla od kifle do sendviča sa majonezom.
  • Србин Бачван(ИН)

    23.01.2020 13:15
    Недеља је за сваког Хришћанина свети дан и ако се може не ради се већ се оде у цркву, посете се ближњи и томе слично...дотични, иако је носилац ордена Светог Саве, опет показује да нема никакве везе са Хришћанством и да је тај орден добио на срамоту оних који су му га дали...
  • A

    23.01.2020 13:13
    Pošta, Eps, Zelenilo, Parking servis, Vodovod, držvne firme koje ne rade nedeljom. A od skora, dosta banaka ne radi ni subotom.
  • B

    23.01.2020 13:07
    Ni ja ne razumem
    Zašto gradske, opštinske i republičke uprave ne rade nedeljom, šalteri RFZO ili PIO fonda, šalteri za izradi i izdavanje ličnih dokumenata, zaposleni u ministarstvima itd....


    EEEE kada sve to bude radilo nedeljom onda bi možda ovakva izjava (iz teksta) imala smisla
  • I eto, opet ja

    23.01.2020 13:06
    Zaista ne razunem...
    ...zašto bi (sveta) nedelja bila slobodan dan, kada su se tajkuni još devedesetih represijom i bednim platama izborili da se ukine ono ružno komunjarsko nasleđe od PET radnih dana (po OSAM sati dnevno), gde se sve ostalo tretiralo kao prekovremeni rad (i bilo dodatno plaćeno).
    ;-)))
  • Zeka

    23.01.2020 13:03
    El Presidente
    Tako je! Jos malo i shvaticemo staru filozofiju da rad oslobadja!
  • Ivan Grozni

    23.01.2020 13:03
    brze-jace-bolje
    Kaze neko ko nema dana staza a da nije politicarenje...
  • C-3PO

    23.01.2020 13:01
    Sunday bloody sunday
    @Sanja
    Nadam se da si sarkasticna, jer u protivnom si zrela za neko ispitivanje...

    Kada smo najjace rastuca ekonomija, sto onda nedeljom ne rade svi, i Banke, i drzavni organi...itd???
  • Slepi pesnik

    23.01.2020 12:45
    Od iskona je još sama reč NEDELJA izvedena iz negacije NE i glagola DELATI.
  • Vel

    23.01.2020 12:45
    Vel
    Nerazume al mora da malo s....!
    Sultan ponovo u borbi protiv zdravog razuma. Misli da svi kao on treba da rade 25 sati dnevno,9 dana nedeljno 33 dana mesecno, 15 meseci godisnje, stim sto on samo vredno radi na raspamecivanju i zaludjivanju naroda, i progon svih onih koji imaju drugacije mqisljenje, to je jedini negov uspeh.
  • Raste

    23.01.2020 12:37
    Samo
    Ludilo u tvojoj glavi....da si radio kao sto pricas mi bi bili svajcarska a ne zemlja iz koje beze glavom bez obzira
  • Istina

    23.01.2020 12:35
    davidnikolic@gmail.com
    Nije ni cudo da ti to ne razumes.Pitaj one jadnike koji rade kod tih privatnika,koji im ne placaju rad nedeljom i ne dobijaju slobodne dane.Ovako bi bar bili sigurni da ce imati jedan slobodan dan ali me ne bi zacudilo da im u tom slucaju smanje ionako malu platu.Desava se da im uplate minimalac,da bi proslo papirologiju a da su radnici da im vrate na ruke odredjeni deo,recimo 5-7 000 din.Drzava se pravi da to ne zna i ne kaznjava takve privatnike.
  • Sanja

    23.01.2020 12:12
    Koliko nezadovoljnika na jednom mestu! Predsednik se jedini trudi za ekonomiju i spas naše otadžbine a vi bi da sve rasprodate strancima dignete sve četiri u vis i da vam on još plaća za to. Mora se raditi, neće se Srbija izgraditi sama od sebe.
  • NikolaDet

    23.01.2020 12:05
    Neka se zaposli u jednoj od kompanija koje je "otvorio", sve ce mu biti jasno.
  • Valter

    23.01.2020 12:04
    Zbog porodice, zbog Srbije,zbog iscrpljenosti. Predsedniče okupite se sa porodicom u kući, ne u stranci i ne u Vladi.
  • Vikiliki

    23.01.2020 12:03
    Hajde prvo da napravimo nacionalni sajt o gazdama koji nece da isplacuju plate,maltretiraju itd....Pa da onda radnik jednim klikom vidi ko je kakav gazda....Ovo je smesno da predsednik prica o poslu i staje na stranu tih bitangi i klosara koji kasne mesecima sa platama ali zato se radi non stop....
  • Paor

    23.01.2020 12:01
    U baš
    Ne razumeš ti ni diferencijalne jednačine pa im ništa ne fali.
  • Јое

    23.01.2020 11:59
    ???
    А да ли има нешто што ти разумеш?
  • Zemunka

    23.01.2020 11:58
    pare!
    Ne može sve da se plati, pa ni rad nedeljom tamo gde nema potrebe. Dan odmora proveden sa porodicom nema cenu
  • Ateista

    23.01.2020 11:54
    Odlično
    Znači li ova izjava da će i državne uprave raditi nedeljom? Ako je tako, slažem se sa njegovom izjavom.
  • Neka me nazovete bot

    23.01.2020 11:48
    Delimicno se slazem sa Vucicem ma koliko to bila jeres ovde napisati.Ljudi 21 je vek...kakve nedelje kakvi bakraci? I zasto to samo trgovci ne bi radili nedeljom, kakva je to logika. Onda neka i bolnice, porodilista, javni prevoz, taksisti, elektropruvreda, vodovod, rudari, novinari prestanu da rade nedeljom, po uzoru na grobare sa Lisja, koji nedeljom ne rade, jer jelte nedeljom se ne umire.Rad nefeljom, vikendom treba da bude duplo placen, odnosno u skladu sa zakonom,kakve zabrane kakvi bakraci.
  • Ns

    23.01.2020 11:42
    Normalan svet
    Pa valda da bi bar malo izgledali ko NORMALAN SVET
  • Zaki

    23.01.2020 11:39
    To može samo debil komentarisati!!! Pa niste u stanju da naterate poslodavce da isplacuju plate svaki mesec samo iz razloga zato što vam familija drži firme... Evropejac prvo da vidimo gde i kako ti radi familija....
  • Hm...

    23.01.2020 11:36
    "Не мислим да је то реално и никада нисам волео да обмањујем народ" - казао је он...Јасно нам је свима...Шта нормалан човек да каже на ово?
  • Vesna

    23.01.2020 11:35
    Ponavljaci
    Znaci, to je bilo to. Veliki vodja je rekao sta misli, sad ce svi ostali (njegovi) da ga citiraju, sa mozda zarezom/naglaskom izmenjenim, te je ideja kao takva u startu proapala.
  • Zoolok

    23.01.2020 11:33
    "Najbolje je da ne radimo nista, a da plate budu velike."

    Pa jeste, to bi bilo najbolje.

    Sa ozbiljne strane: ovde je stigao onaj najgori, najodvratniji, najsuroviji kapitalizam. Diktatori nisu (samo) na vlasti, njih bar smes da kritikujes, pravi diktatori su po firmama i "javnim preduzecima", gde bilo kakvo slobodno misljenje zavrsava otkazom.
  • Bacvanin

    23.01.2020 11:33
    Sta ima drzava da određuje pivatniku kolko sme da radi ,kakva glupost
  • Stanija

    23.01.2020 11:33
    Bez dana radnog staza
    Covek nema dana radnog staza, veciti politicar.
    Japanci imaju ubedljivo najvise neradnih dana ali ne slucajno jer su utvrdili da na mesec dana rada radnik mora imati duzi odmor jer dolazi do automatizacije rada, smanjenja produktivnosti, gresaka i povreda na radu.
    Citamo ovih dana da je jedna firma smanjila radnu nedelju na 4 dana i POVECALA PRODUKTIVNOST!?!
    Na zalost mi (drzava Srbija) sve vise "radimo", a produktivnost i skart (pljacka, korupcija, pronevera) sve veci.
  • Ja

    23.01.2020 11:31
    ...
    Pa i treba da radimo Nedeljom, onda ce jedino penzioneri da idu na glasanje. Najbolje da radimo po 16 sati, sedam dana nedeljno i da se dobrovoljno odreknemo odmora i bolovanja
  • Lenin

    23.01.2020 11:31
    Aco majstore
    Dosta je bilo blejanja od drugog svetskog rata do danasnjih dana. Ima da se radi a ne da neko sa strane donesi boljitak. Ko nece da radi moze u Jovanjicu tamo je ladovina.
  • miki

    23.01.2020 11:28
    kenjanje po narodu
    Ovaj (ne)čovek je sigurno programiran da nas zajebava i vređa......
  • Stop

    23.01.2020 11:27
    Stop
    Ne vidim nista lose u tome da se radi nedelja (ako radnik to zeli) ali nedelja mora biti placena. Radim van Srbije i radim i nedeljom ali samo tada kada ja to zelim. Kakva je situacija u Srbiji za taj rad nedeljom ne znam. Ali ako je nekome mala plata a ne moze naci posao sa vecom ne vidim zasto ne bi radio i nedelju da podigne svoju mesecnu zaradu.
  • White Power

    23.01.2020 11:23
    Zemlja budaka
    Ti kako radiš, bolje nemoj ni jedan sekund raditi.
    Manje ćeš štete napraviti.
  • Predragg

    23.01.2020 11:19
    Ako budete radili kao nas Despot 25 sati dnevno,imacete i vi odela koja kostaju preko 8000 eura/kom. Moci cete samo deliti lekcije i drzati predavanja,bez da odgovarate na pitanja strucnjaka,ugovarati nezakonito poslove sa strancima i domacim tajkunima.koje ste vi stvorili u zaru borbe protiv tajkuna. Imati cete sektu koju cete nazivati strankom ,kupovati grcke televizije narodnim novcem. Samo treba raditi.
  • Prodavac

    23.01.2020 11:17
    Pelene za odrasle
    Prodajem pelene za odrasle, koje podstiču produktivnost i minimiziraju trošak radnog vremena zbog odlaska u toalet!

    Šifra za poručivanje: Evo usraću se...
  • Radejn

    23.01.2020 11:16
    Sablažnjava činjenica da 40% Novog Sada glasa za ovo. Lično ne poznajem nikog ko glasa za sns, ali opet, kada dođu izbori, sns ipak nekom magijom na 40% u Novom Sadu. Kako, kada niko ne glasa za njih? A da, glasa, samo ćute o tome. Fasciniraju me oni kojima je svejedno za koga glasaju, u fazonu, 'da učinim bratancu, značiće mu da dobije posao'. Jesi glasao? Pa makar i zbog tako nečeg? Jesi, glasao si. Naredne 4 godine nemaš prava reč da kažeš protiv tog Vučića, inače si licemer. Ja imam, jer ja za ovo ne glasam!
  • Zos

    23.01.2020 11:14
    Ko to tamo priča
    I sve to nam priča čovek koji nikada nije radio.
  • Pikac

    23.01.2020 11:12
    BOG
    Onaj ko veruje u Boga taj razume...
  • Реља

    23.01.2020 11:09
    Демагогија
    Прво- дужина радног времена је дефинисана законом (40 сати седмично), исто тако је дефинисана максимална дужнина прековременог рада (40 сати месечно). Плаћање рада недељом и државним празником такође. Проблем је што послодавци не поштују регулативу, што врло често неће да запосле довољан број радника и додатно оптерећују тренутно запослене.
    Друго- Радити више не значи радити дуже (осим у земљи мотача каблова). Продуктивност и рад нису исте категорије. Доста често се бољи радни резултат оствари мањим утрошком времена (коришћењем новог, унапређеног, начина рада, иновацијом и слично)
    Треће- Маркети не треба да раде недељом.
    Још један у низу спинова by Firstborn
  • Fićko

    23.01.2020 11:07
    Ovaj lupeta protivu radnika.
  • Korčagin

    23.01.2020 11:05
    Ova izjava Predsednika ide u korist samo interesima krupnog kapitala tj. tzv. stranim investitorima. Pogotovo onaj deo o plaćanju za rad nedeljom.
    Robovlasnički sisrem je onaj kome naša "elita" teži.
    U tom smislu se ubrzano urušava obrazovanje ( dualni sistem, uvodjenje velike mature, hologramski nastavnici i sl.)
    Krajnje je vreme da se oformi nova, prava sindikalna organizacija na nivou Republike, koja bi uz neku pravu levičarsku stranku istupila u borbi za osnovna radnička prava.
    U tom smislu:

    SLOBODA, JEDNAKOST, BRATSTVO!
  • Dejan

    23.01.2020 11:04
    ...
    Jos malo ni u wc necemo ici, samo da se radi.
  • Novosađanka

    23.01.2020 11:02
    Ta nemojte kasti
    Čovek bez dana radnog staža priča o radu. Pritom je predsednik jedne države. Hehe, države.
    The end is near.
  • Zoran

    23.01.2020 10:55
    Tuzno
    Netacno je da se rad Nedeljom placa vise, trebao bi ali je u praksi sasvim suprotno....
    Ekonomija drzave nece biti usporena ako se uvede neradna Nedelja....
    Trgovacki lobi je uticao na ovakvu izjavu predsednika, jer je poznato da se trgovci hvale da najvecu dobit ostvaruju upravo nedeljom....
  • ns

    23.01.2020 10:53
    gde
    u kojim firmama se plaća rad nedeljom. mislim da se placa samo u zdravstvu i u nekoliko privatnih firmi.
  • +384

    23.01.2020 10:52
    Naravno da ne razumes jer si sveo radnu snagu ove jadne zemlje na nivo manufakture polinezijskih zemalja i to od pre dve decenije. A pre toga ste nacionalizmom i bezumnim ratovima za "Veliiku Svbiju" (Kavlobag-Kavlovac-Vivovitica) ovu zemlju vratili 100 godina unazad i ponistili ono malo civilizacijskog napretka kog smo imali 1945-1990. U takvim uslovima je cak i razmisljanje o savremenim civilizacijskim tekovinama poput cetvorodnevne radne nedelje naucna fantastika a kamoli neradna nedelja. A to je nesto sto smo osvojili jos pre 60 godina ali ste nam dovodjenjem ove zemlje na nivo bede zemalja treceg sveta oduzeli.
  • Pavle

    23.01.2020 10:51
    nsns
    znas li ti sta je napred?
    i kAKVOM NAPREDOVANJU pricas.

    a vi botovi vidite koliko ima tablisa NS-broj pa NS to su sve Naprednjaci kako bi se prepoznavali. ni jedan auto ne vredi ispod 30.000 eur, pa vi vidite dokle cete lupati napredne crvene za malo sendvica i nesto sice.


  • Apotekarka

    23.01.2020 10:48
    Nismo ni ocekivali drugacije
    Sit gladnom ne veruje :-( :-( Sistem je poslodavcima to i omogucio...U NS se apoteke utrkuju koja ce duze raditi, radimo i po 20 dana bez slobodnog dana. Menadzerka kaze koristicete slobodan dan kad se ukaze prilika. A u Becu 8-18h radnim danom, subotom 8-12h, nedelja NERADNA! Pri tome mozete da birate hocete da radite 8,6 ili 4 sata i placeni ste za to sto znate da radite. Molim vas onda da nas ne zadrzavate u ovoj zemlji kad krenemo.DOVIDJENJA!
  • Neko

    23.01.2020 10:44
    Samo ti radi, ja hocu da budem sa svojom porodicom
  • Jole

    23.01.2020 10:43
    Dokazalo se da trgovina ne trpi puno u slucaju takvih mera, skoro sve se prelije na druge dane. Ali bi populacija bila bitno psiholoski zdravija samo sa jednim zagarantovanim danom da se provede u odmoru sa sobom ili svojima.
  • АРМАГЕДОН

    23.01.2020 10:43
    ЈЕР БОГ ТАКО КАЖЕ
    али авај, прворођени подржава израбљивање и понижавање људи. Рад недељом никако не може да утиче на економију, али може на здравље запослених.
  • Strajo

    23.01.2020 10:42
    Ne mogu da verujem sta ovaj prica, treba da radimo i nedeljom za 300e, narod je birao vlast nije vucko birao zapamtite to!
  • radnik

    23.01.2020 10:40
    bravo
    Bravo Vođo! Treba uvesti i osmi dan u sedmicu,da bi još više radili, sve u interesu ove fantastične ekonomije!
  • proka

    23.01.2020 10:39
    NE RAZUME
    posledica tipičnog IZLIVA VLASTI NA mozak !!!
  • Vlada

    23.01.2020 10:39
    Mene je sramota, kad vidim Vas koliko radite gospodine Presednice, svaki put kad sednem ili legnem na krevet. Kakvo ukidanje radne nedelje, ima da se radi 365 dana u godini, nikako manje. Da ovi strani investitori koje ste teskom mukom namamili ovde nekakvim subvencijama, zarade neki dinar, a ne sve da im ode na nase plate.
  • Mali Gan

    23.01.2020 10:32
    Ne.
  • Maksa,Novi Sad

    23.01.2020 10:32
    Ala je njemu dobro...
    Ko to plaća rad nedeljom?
    Treba prvo da tužiš firmu...
  • skep

    23.01.2020 10:32
    Predsednik ponovo iskazuje da misli da smo svi lenji džabalebaroši. Hajde ti radi 10 sati nedeljom u marketu - zna se kako naši poslodavci plaćaju rad nedeljom.
  • A71

    23.01.2020 10:30
    koko
    Ovi su na drogama 100%.

    Evo sada cu ovde ispod kliknuti na taj Нисам робот.
    Ne bih da radim ko robot. Roboti rade kao roboti.
    Civilizacija ce svakako konvergirati ka tome da sto vise posla nestane i da se mi bavimo zanimljivim stvarima ne repetitivnim. A ti kokaj do zore care.
  • Aleksej

    23.01.2020 10:27
    Samo usta ti rade 24/7
    Ti se ubijas od rada, ali samo ustima, nikad u zivotu nisi nista radio, samo laprdas.
  • /

    23.01.2020 10:26
    /
    sluzba koja je ovo pustila ipak od ove drzave pravi smrdiju

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna