Usluga koju u trgovinama dobijaju potrošači u Srbiji je na gotovo upola nižem nivou nego na Zapadu, pokazuje najnovije istraživanje kompanije "Intelligence".
Neljubaznost , nekulturo obraćanje , arogancija i nerazumevanje da su oni tu radi potrošača , a ne obrnuto , je deo kulture ovog naroda , ali i posledica mizernih plata ovih radnika. Menađžeri treba više da rade sa radnicima na podizanju kulture i na poznavanju robe i prava kupaca , ali i da ih korektno plate.
Suština je u tome da u supermarketima zaista nema dovoljno radnika, a mnogi nisu ni kvalifikovani za konkretno radno mesto. Radnika nema jer većina ih radi za minimalac šest dana u nedelji po osam sati dnevno, prekovremeni rad i rad državnim praznikom su česti, a plaćeni prema standardnoj ceni rada... Kriza radnika je sve osetnija u Srbiji u raznim sektorima, ne samo trgovini - biće sve vidljivija i u prosveti, u zdravstvu i gradskom prevozu odavno... Zašto bi ljudi gubili vreme, živce i energiju radeći za minimalac u Srbiji, kada puno više mogu da zarade negde drugde... Eto to je, na žalost, naša realnost... I boljitka, za sada, nema na vidiku...
Idite u Ideu na uglu Šumadijske i Visarjonove pa da vidite šta je neprofesionalizam,javašluk i bezobrazluk.Osoblje tragedija.Ozbiljna inspekcija bi pronašla svašta !
Zivim na Naselju i redovno kupujem u Maxiju. Nikako ne mogu da shvatim da objekat koji ima toliki promet, nema vise ljudi u smeni. Da li je moguce da su vlasnici i menadzment toliko nezajazljivi kad je u pitanju profit da su spremni da meltretiraju i ove jadne ljude koji tamo rade i nas koji smo prinudjeni da kupujemo. Nazalost, situacija je u svim objektima ista ili slicna a kupci prosto nemaju drugog izbora.
Kvalitet usluga?Više puta mi se desilo da cena u rafu proizvoda ne odgovara ceni na kasi, kaže nisu stigli da promene cene u rafu ,ima nas malo.Zaključak poslodavac, vlasnik pljačka I kupce I radnike.Tražimo nešto što nije moguće!!!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kvalitet usluga u prodavnicama u Srbiji ispod evropskog nivoa
Autor: Tanjug
Info
•28.01.2020.
•11:47
Komentari 10
Sloba53
Živa Istina
Kaćanka
Građanka
Djura
Vlada
0070
I građani su ispod evropskog nivoa.
Samo su službe koje rade na propasti ove dežele - na svetskom nivou.
gr
C
Lenka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H