Položaj potrošača u Srbiji nije ni blizu onome kakav je u zemljama EU, rekao je danas na panel diskusiji o zaštiti potrošača u Srbiji član užeg pregovaračkog tima Srbije u pregovorima sa EU Nebojša Lazarević.
Iz ličnog iskustva znam da se garancija i prava kupaca ne poštuju. Velika firma sa pobedom u imenu (Win) zavlači i samo traži razloge da ne prizna reklamaciju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Položaj potrošača u Srbiji ni blizu standardima EU
Autor: Beta
Info
•28.01.2020.
•17:14 > 18:22
Komentari 1
Kupac = Ku*ac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H