Udruženje "Roditelj" najoštrije je osudilo svaki oblik manipulacije decom u reklamne svrhe i zatražilo od nadležnih organa da posebnu brigu posvete deci kroz poboljšanje zakonske regulative.
Ako smo kritični onda to budimo do kraja - ova reklama je verovatno samo kap koja je prelila čašu jer i većina drugih je odavno "zloupotrebljavala" decu. Kao primer - zašto bi beba bila "presrećna" jer piški u .ampers a ne u neke druge pelene ? Beba jasno uočava razliku u upijajućoj moći pelena jel' da ?
A da ne podsećam na reklame drugih banaka u kojoj se vide samo "srećna dečica" koja đipaju u dečjem krevetcu - a reklama je takođe za stambene kredite...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Apel da se deca ne koriste u reklamama
Info
•25.04.2011.
•13:13
Komentari 2
Vaskez NS
A da ne podsećam na reklame drugih banaka u kojoj se vide samo "srećna dečica" koja đipaju u dečjem krevetcu - a reklama je takođe za stambene kredite...
jatzans
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H