Radnik sam saobracajne sluzbe Zeleznice. Nije tacno da vozovi teretni idu 20km na sat, oni razvijaju i mnogo vece brzine u zavisnosti od stanja pruge. Potpuno je jasno da ne vide voz narocito nocu jer se on maltene i ne cuje do samog prilaska na nekoliko metara. Ljudi svasta rade, krse pravila, ne shvataju daa vozu treba pri punoj brzini i do 1000 metara zaustavnog puta. Cak i da ih uoci, masinovodja moze stati tek za 700 do 1000 metara, sto obicno bude vec mnogo kasno. Velika tuga za dva mlada coveka. Saucesce porodici.
Naši teretni vozovi idu 20km na sat,nemoguće je da ga neprimetiš,a što se tiče rampi,naši vozači redovno prolaze i kada su rampe spuštene,imate hiljade snimaka na YoTubeu .Saučešće porodici.
Za sve one koji su odgovorili na moj komentar, moram da dodam da je ovaj članak dopunjen fotofrafijama i podacima kojih u prvoj objavi i na koju sam ja ostavila komentar, nije bilo. Dakle, nije pisalo koji je tačno pružni prelaz, a ja sam opisala onaj koji je frekvetan i onaj koji dobro znam, pretpostavljajući da je taj. Komentator koji je moj komentar okaraktetisao kao da je iz rubrike " nije se desilo" ili je zelen ubran ili nema nikakvih dodira sa svakodnevicom.
Nažalost, da li taj ili neki drugi pružni prelaz, najmanje je bitno kada u Srbiji na svim pruž-
nim prelazima ljudi gube život zbog gluposti. Svoje ili tuđe. Sve u svemu, to je naša zajednička glupost i zato tako i živimo i zato tako nestajemo.
Osuđujete vozače, a niko ne pominje prugu zaraslu u šiblje i otežan vidljivost sa leve i desne strane pružnog prelaza! Ko prelazi prugu redovno, zna o čemu pričam. Voz iskače iz žbunja!
@arhiva
Gledajuci video rampa je stupstena 2 min. U gradu gde zivim dupli kolovoz za voz (light rail), red voznje kaze voz na svakih 10 min u svakom smeru. To bi znacilo da bi rampe bile non spustene. Po meni 10 sekundi svetlo, onda se spusti rampa, 30 sekundi pre voza, koji ne ide brze od 50-60 km/h, kada voz prodje rampa se dize. Sve ukupno maksimalno 1 min.
Da li je kriv vozac automobila ili nije ,uopste nije ni bitno.Kriv jeste jer se nije uverio da moze bezbedno da prodje.Da li je taj put rezervisan za saobracaj motornih vozila je vazna stvar.Taj put nije namenjen za auta i kamione i svi ga koriste da bi skratili put.Zasto su ga pravili kad nije za koriscenje?!Jeftinije je bilo da postave branike ili polubranike.Ovo su necija deca,i njihovi roditelji su u zalosti,pa shodno time postujte te ljude,zanemarite ko je kriv,dva mlada zivota su ugasena.Saucesce porodicama.
#Mare i ostali stručnjaci... Ne znam gde ste polagali za B kategoriju i da li ste polagali ali kad prilazite pružnom prelazu imate najmanje tri znaka. Sa tri crtice koji označava da ste 240 m udaljeni, dve 160 i jednu 80m. Bez obzira na to kad dođete do prelaza obavezno zasutavite vozilo i pogledate na obe strane. Voz je svetlosno obeležen u noćnim uslovima vožnje. U svakom slučaju mi je žao tih momaka i njihovih porodica. Izjavljujem im saučešće. Apelujem na sve vozače da se pridržavaju saobraćajnih pravila i da budu oprezni.
Ajd ne lupajte gluposti. Da li je neko od vas ikada presao pruzni prelaz a da nije pogledao? Zaj...te političke poene na nečijoj smrti. Saučešće porodici, ali i dalje tvrdim da je isključivo nepažnjom vozača automobila doslo do nesreće.
Normalna radnja je da neko od saputnika izlazi iz vozila i stavlja uho na šine kao Komanči da oslušne dolazi li voz? Gde si ti to prelazio pružne prelaze, u Ruandi? Nego kako da pređem isti ako nemam saputnika? Da nosim kuglu I tarot sa sobom?
Na tom putu je zabranjen saobracaj za putnicke automobile i teretna vozila,put je namenski napravljen za traktore i poljoprivredne masine i to se zna,a sto je njima iz kucure krace pa koriste taj put do zmajeva to je njihov problem..........
Kome je normalno da u 21.veku IZLAZI iz auta i proverava da li ide voz, taj i nije za bolje. Da li ste videli prelaze u Austriji, Sloveniji, cak i Hrvatskoj?
Na pruznom prelazu, treba da stoji i vertikalna i horizontalna signalizacija...koja treba da je u funkciji. Sta se podrazumeva pod vertikalnom? Znak Stop? Alo to je pruga, treba da radi RAMPA. Saučešće
Na tom pruznom prelazu nema rampe.Aleksandra vi ste pomesali taj pruzni prelaz sa prelazom u Stepanovicevu.Ova nesreca se desila na prelazu u Zmajevu na letnjem putu za Kucuru.
Momci pocivaj te u miru
Roditeljima najiskrenije saucesce :(
Jadni momci. Uzela im Srbija život. Zato verujte kad vam šoferčina kaže da je ovde isto kao u Evropi, ako ne i bolje. Vidimo se na nacionalnom stadionu.
Dzabe im sve - kad nemaju dusu i drustveni zivot (sto bi rekao ministar) kao mi...Jedino sto kod nas pomenuta dva vrlo cesto umeju da kostaju zivota...
" Mi smo, znajući to, uvek stali ispred rampe, neko je izlazio da vidi ide li voz i tek onda nastavljali. To nije normalna radnja, nego posledica iskustva zbog nečega što ne funkcioniše."
To, draga moja, JESTE normalna radnja, a ta rampa je neispravna upravo zbog nestrpljivih i bahatih balkanskih vozača kojima je mnogo da sačekaju jbnih 30 sekundi, i koji ne znaju ali ni ne haju za to da se rampa, kao što pokazuje snimak koji je komentator arhiva naveo, spušta MINUT I PO pre nailaska voza! Ne bi tu ni 100 rampi pomoglo! Jedini način da se vozači u Srbiji uteraju u red jesu DRAKONSKE novčane kazne i oduzimanje vozila, i to bez pardona i izuzetaka!
Saučešće porodici zbog strašne tragedije a i mašinovođi koji će ni kriv ni dužan nositi na duši dva ugašena života. Vozovi koji jure 200km/h?! Biće kao na ratištu. Nemamo saobraćajnu kulturu da bi primetili i poštovali signalizaciju a signalizacija je često neispravna i loše postavljena.
@Miodrag Nemacka
eno u onom slucaju kada je vozac autobusa sa decom presao preko sina bez zaustavljanja prebacili su krivicu na masinovodju zato sto nije usporio pre udesa
Tamo postoji rampa, ali ona nikada, odgovorno tvrdim - NIKADA nije bila u funkciji onako kako treba. Pet godina sam putovala na posao i s posla sa kolegama i desilo nam se par puta da smo jedva izvukli glavu. Ta rampa se vrlo često ne spusti kada nailazi voz, odnosno ako se spusti, nakon prolaska voza se ne podigne. Onda nastane kolona, pa je neko od vozača bukvalno razvali. Mi smo, znajući to, uvek stali ispred rampe, neko je izlazio da vidi ide li voz i tek onda nastavljali. To nije normalna radnja, nego posledica iskustva zbog nečega što ne funkcioniše. Onaj ko to ne zna, iako nije prekršio ni jedno pravilo, lako može da nastrada. Moje saučešće.
Traze masinovodje za 50 hiljada dinara plate koji ni kriv ni duzan mora da nosi ljude na dusi i da zaglavi zatvor ni kriv ni duzan a cice sa kupljenim diplomama uposlenim preko politicke stranke rade u administraciji za 110 hiljada njih 20 ro u kancelariji 5x3 metara kvadratnih od cega 2 dodju danas a 18 su na vecitom bolovanju.
Saucesce porodici nastradalih.
Javasluk,korupcija,nepotizam.To je sve sto imam da kazem u vezi Srbije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Dva mladića poginula u udesu na pružnom prelazu kod Zmajeva
Autor: 021.rs
Info
•09.02.2020.
•10:46 > 12:55
Komentari 30
Dzoni_2020
zokizoki
Aleksandra
Nažalost, da li taj ili neki drugi pružni prelaz, najmanje je bitno kada u Srbiji na svim pruž-
nim prelazima ljudi gube život zbog gluposti. Svoje ili tuđe. Sve u svemu, to je naša zajednička glupost i zato tako i živimo i zato tako nestajemo.
Ljuba
Aleks
Igor
Gledajuci video rampa je stupstena 2 min. U gradu gde zivim dupli kolovoz za voz (light rail), red voznje kaze voz na svakih 10 min u svakom smeru. To bi znacilo da bi rampe bile non spustene. Po meni 10 sekundi svetlo, onda se spusti rampa, 30 sekundi pre voza, koji ne ide brze od 50-60 km/h, kada voz prodje rampa se dize. Sve ukupno maksimalno 1 min.
Kasper
PlaviAndjeo
Marko Markovic
VB
Betmen
Vojvosadjan
marko
Bljuc
Mare
Zmajevo
Momci pocivaj te u miru
Roditeljima najiskrenije saucesce :(
@aleksandra
Marenc
Bombon
Zoran
Potpuno se slažem sa tobom, pogotovo o korupciji i javašluku.
Sauçešce porodicama
Sremac
Dzabe im sve - kad nemaju dusu i drustveni zivot (sto bi rekao ministar) kao mi...Jedino sto kod nas pomenuta dva vrlo cesto umeju da kostaju zivota...
Gramzi - Bagins
To, draga moja, JESTE normalna radnja, a ta rampa je neispravna upravo zbog nestrpljivih i bahatih balkanskih vozača kojima je mnogo da sačekaju jbnih 30 sekundi, i koji ne znaju ali ni ne haju za to da se rampa, kao što pokazuje snimak koji je komentator arhiva naveo, spušta MINUT I PO pre nailaska voza! Ne bi tu ni 100 rampi pomoglo! Jedini način da se vozači u Srbiji uteraju u red jesu DRAKONSKE novčane kazne i oduzimanje vozila, i to bez pardona i izuzetaka!
drr
Velja
Zašto ginu ljudi?
/
eno u onom slucaju kada je vozac autobusa sa decom presao preko sina bez zaustavljanja prebacili su krivicu na masinovodju zato sto nije usporio pre udesa
turista
cak i u albaniji su modernizovani .
Aleksandra
Miodrag Nemacka
Traze masinovodje za 50 hiljada dinara plate koji ni kriv ni duzan mora da nosi ljude na dusi i da zaglavi zatvor ni kriv ni duzan a cice sa kupljenim diplomama uposlenim preko politicke stranke rade u administraciji za 110 hiljada njih 20 ro u kancelariji 5x3 metara kvadratnih od cega 2 dodju danas a 18 su na vecitom bolovanju.
Saucesce porodici nastradalih.
Javasluk,korupcija,nepotizam.To je sve sto imam da kazem u vezi Srbije.
arhiva
https://youtu.be/bJbeOne36bI
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H