Radnik JKP "Put" danas je lakše povređen tokom farbanja horizontalne signalizacije na raskrsnici Mičurinove i ulice Novosadskog sajma, kada je na njega fizički nasrnuo jedan vozač.
Bio sam prisutan lično na mestu događaja od početka do kraja i mogu da kažem da sam ogorčen načinom na koji je događaj predstavljen u medijima. Prvo vozač uopšte nije napao radnika! Radnik je mlad, nervozan i nije sposoban da kontroliše svoje postupke. Vozač je na početku slučajno udario u čunj ali je stao. Nije imao nameru da nekoga napada niti učini nešto loše. Nervozni mladi radnik je pretrčao celu raskrsnicu, došao do auta, otvorio je čoveku auto i započeo galamu. Odmah sam video da nije normalan. Vozač je nastavio još glasnije i rekao mu da se odmakne od auta. Zatim odgurnuo radnika i zalupio vrata. Onda je radnik svom snagom zavitlao neki sitan predmet u u prednje levo staklo u pravcu vozača. Staklo nije puklo ali to se čulo i videlo i preko puta raskrsnice. To je toliko razljutilo vozača koji je izašao iz auta i krenuo prema radniku. Tada je započela žestoka tuča. Ovakvu tuču nikada u životu nisam gledao. Tukli su se tako kao da žele da ubiju jedan drugog. Radnik je ciljao vozača nogom u prepone, a vozač je pesnicom pokušavao da ga patosira iz jednog udarca. To je tako trajalo dok im obojici nije ponestalo snage. Zanimljivo je pomenuti reakciju ostalih 5-6 radnika Puta koji su stajali okolo i mirno gledali. Nisu ni pokušali da ih razdvoje dok nije postalo kritično. To je neverovatno jer i mala deca kada se u školi potuku, uvek bude neko ko priđe da ih razdvoji. U međuvremenu iza crnog Passat-a iz koga je izašao vozač formirao se red automobila i niko nije smeo da mrdne. Samo se jedan vozač novog skupog BMW-a drznuo da obiđe celu kolonu dođe do mesta događaja. Naleteo je pravo na njih dvojicu dok su ležali i tukli se do iznemoglosti. E tu su ostali radnici pomogli tako što su obojicu podigli i premestili malo dalje kako bi nesmetano nastavili borbu, a BMW je prošao. Iz auta je odjednom istrčao mali dečak koji je vrištao "Nemoj tata!". To mi je bilo žalosno. Kada se tuča završila vozač nije hteo da ode nego je zvao nekoga mobilnim, možda policiju. Više puta je pitao radnika "Sa kojim pravom". Radik se tada odvojio malo dalje i zapalio cigaru dok su ostali radnici zadržavali vozača. U jednom momentu je radnik krenuo da se vraća ka grupi. Tada je moglo da dođe do nastavka tuče. Nisam imao vremena da ih dalje gledam. Takav radnik neće dugo raditi u bilo kojoj firmi i siguran sam da u Putu znaju kakva je budala. Neverovatno kako ljudi mogu da zarate zbog sitnice. Vrlo rado bih svedočio na sudu u korist vozača ali znam kako to može da se razduži i dobije neželjene posledice. Pravda je spora uvek na kraju pobedi i svakoga stigne.
U ulici Novosadskog sajma, narocito na raskrsnici sa ulicom Branimira Cosica,vec duze vreme, zbog nepropisno postavljenih basti kafica (postavljaju ih na pesacke staze, uz same pesacke prelaze i raskrsnice, ogradjuju baste cempresima, stavljaju neprozirne visoke ograde, velike suncobrane, unistavaju ionako malo zelenila...). S tim u vezi postoji velika ugrozenost svih ucesnika u saobracaju, kako vozaca, tako i pesaka, najvise dece koja idu u obliznju osnovnu skolu Petefi Sandor, usled smanjenje vidljivosti, narocito kazem na raskrsnici ulica Novosadskog sajma i Branimira Cosica. Tu svakodnevno prolazim.
Zato je potrebno da komunalna policija, komunalna inspekcija, saobracajna inspekcija i saobracajna policija odmah zastiti bezbednost nas gradjana Sajmista i nase dece i da hitno uklone sve baste kafica koji ugrozavaju bezbednost svih ucesnika u saobracaju.
Nisu ni morali da farbaju kada će to oprati dve kiše. Samo su izazvali ovakav incident bez potrebe. Na biciklističkim stazama su takodje obeležili SLIKOM BICIKLA za šta je namenjena ista, ali nafurane mamice i dalje vozaju svoja kolica i šetkaju klince na rolerima, tako da ste i tu uzalud trošili vreme. Nekom ni slova ni crteži nisu dovoljni, pa dragi moji vratite se na livade tamo ne morate da brinete ni o čemu, osim da vas ne šutne neki bik sa ispaše u glavu !!!!
au i vi novosađani ste zakerala! kad se ne vide linije-ne valja, kad farbaju-ne valja, kad ima-ne valja, kad nema-ne valja... a osim toga, mogu da garantujem da niko od vas koji zakerate ne poštuje pravila koja "primenjuje" na druge. manite se!
ima boljih načina, tehnologija, boja, sve stoji, al' dajte, bar da imamo te štrafte. mnogo bolje nego da "štede" narednih par godina ili da ih imamo samo "na većim saobraćajnicama"!
I mnogi radnici su arogantni i neće da se pomere sa prolaza već se šetaju ispred automobila kao pauni , pa pored već smanjene propusnosti vozila i oni guše prolaz. Takva je arogantna i izjava rukovodeć struktura povodom slučaja.
U svakoj normalnoj drzavi te trake se lepe. Em su dugotrajnije, em su fluorescentne a i kada se menja horizontalna signalizacija odlepe se a ne kao kod nas kada neko resi da promeni signalizaciju na raskrsnici stare ofarbane oznake probijaju kroz nove i zbunjuju. A tek sto ovi iz JKP Put izvlace one isprekidane linije po Bulevaru je prava umetnost. Na pojedinim trasama se na samo 10cm levo ili desno od novo ofarbanih linija vide i one stare od prosle godine. Pogledajte samo kako su glupavo prefarbavali i zafarbavali te linije i strelice prosle godine kod Uspenske crkve kada se vozi iz pravca pozorista. U traku za levo naglo ulecu stare oznake tj isprekidane linije koje su nekada cinile traku za pravo. Totalna katastrofa. Narocito ste ce ove linije koje sada frabaju vec u septembru toliko izbledele da ce se poklopiti sa onim starim linijama i strelicama koje su ucrtane prosle godine kada je na odredjenim lokacijama bio drugi rezim saobracaja od ovog danas. Da, jos nesto. Samo kod nas se te linije farbaju masnom farbom tako da kada padne sneg i stvori se sljapavica svako ko na pesackom prelazu na zebri stane na ofarbanu povrsinu krene da se klize i rizikuje da polomi nogu ili ruku prilikom pada. Svuda na zapadu bela boja tj. nalepnice koje se koriste za pesacki prelaz na dodir ruke izgleda kao gruba smirgla sto sprecava klizanje pesaka po snegu i kisi.
je stvar koja je vrh. ne crta ce nego se lepi toplotom kao ona crna hidro izolacija... asfalt se zagreje postavi se vec unapred isecena linija potom opet greje brenerom i zatim predje valjkom ili necim... ovakva linija traje 10 puta duze od one nacrtane....i 50 puta duze od one nacrtane u novom sadu. iskljucivo ovakve oznake znam da se koriste u holandiji, a znam da se koriste i za obelezavanje autoputeva u madjarskoj pa ko je vozio kroz madjarsku zna da to izgleda kao da je nacrtano tik pre nego neko prodje tuda, od ove termo plastike se prave i one protiv uspavljivajuce reljefne trake za odvajanje zaustavnih traka na autoputu.
Uzimaju pare svakih mesec dana sa tim farbanjem jer se to vise ne radi samo farbom vec se koristi posebna smesa. Obratite paznju u drugim zemljama, pa cak i u Beogradu se pocelo sa ovim, zato sto je dugortrajnije i vidljivije.
Ne mogu da verujem da im uspeva da u 2011 godini sa ovim farbanjem uzimaju pare!!!
Obeležavanje puteva i saobraćajnica treba da se vrši kvalitetnijim bojama(koje postoje odavno), a koje su trajnije i postojanije. Ubeđen sam da je to isplativije, jer i pored skuplje boje, nije potrebno svake godine ponavljati postupak bojenja i obeležavanja. Kada naša javna preduzeća budu pravdala svoje troškove i ponašala se tržišno, tako će i biti!
Ovakvi poslovi se u Novom Sadu i rade vikendima i praznicima, dragi moji razmaženi sugrađani! Momci su radili i na velki petak i na uskrs a radiće i za prvomajske praznike, i tako već godinama unazad. Noću se radi čim to temperatura dozvoli. A da li se farba skida sa automobila, pa baš i ne, a na trepnama i vratima je završila iz razloga bahatosti i nepažnje vožača, Baš Volem! A što se ovog gore idiota ''ako i treba'' tiče, da te obavestim, naši su pobedili!
A da li neko može da mi objasni zašto se ti radovi izvode u saobraćajnim špicevima, a ne noću i vikendom? Zar je toliko teško imati obzira prema svim učesnicima u saobraćaju. Dragi moji iz JP "Put"-a da li znate kako je teško skinuti tu vašu boju sa auta, jer vaši radnici nemaju baš puno obzira prema onima koji se silom prilike zateknu pored njih....
Zasto se ovakvi poslovi ne rade subotom posle podne i nedeljom kada nema saobracajne guzve?Novi Sad je sa takvom poslovnom politikom pre svega javnih preduzeca postao urbana selendra...prodjite samo kroz raskrsnice na Bulevaru pa ce te viseti o cemu pricam.
Ovog sto je napao radnika treba krivicno goniti,a ne prekrsajno!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozač povredio radnika Puta
Info
•27.04.2011.
•12:36 > 08:38
Komentari 17
Svedok sa lica mesta
Đura Sajmište
Pera Sajmiste
Zato je potrebno da komunalna policija, komunalna inspekcija, saobracajna inspekcija i saobracajna policija odmah zastiti bezbednost nas gradjana Sajmista i nase dece i da hitno uklone sve baste kafica koji ugrozavaju bezbednost svih ucesnika u saobracaju.
noj
baga
gavra
"Šta je bre majmune zar ne vidiš da radimo pos'o ? "
zec
ima boljih načina, tehnologija, boja, sve stoji, al' dajte, bar da imamo te štrafte. mnogo bolje nego da "štede" narednih par godina ili da ih imamo samo "na većim saobraćajnicama"!
Acca
Vukajlo
termo plastika
Vladan
Uzimaju pare svakih mesec dana sa tim farbanjem jer se to vise ne radi samo farbom vec se koristi posebna smesa. Obratite paznju u drugim zemljama, pa cak i u Beogradu se pocelo sa ovim, zato sto je dugortrajnije i vidljivije.
Ne mogu da verujem da im uspeva da u 2011 godini sa ovim farbanjem uzimaju pare!!!
jumanjee
Saša Milošević
pawlle
semtex
Ovog sto je napao radnika treba krivicno goniti,a ne prekrsajno!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H