U Srbiji ima više od dva miliona vozila čija je prosečna starost 17 godina, a činjenica da većina ima euro 3 ili euro 4 motor i da reciklaža nije na zavidnom nivou, signal je da je neophodno raditi na rešavanju problema i podsticanju kupovine eko-vozila da bi se zagađenje smanjilo, rečeno je na javnoj debati "Upravljanje otpadnim vozilima u Srbiji" u PKS-u.
Pa kako da kupim auto sa platom od 42,000,00 dinara. Radim kod privatnika neznam koliko nisam kreditno sposoban. Šta treba da dam svoj dom pod hipoteku za četiri gume. Gospodo političari ljudima obezbedite siguran posao i pare,pare,sve se plaća bukvalno. E onda ćemo imati svi nova kola u skladu sa primanjima ali sve novo i lepo. Nemojte prodavati toplu vodu niti možete samo lupate da ispunite normu sram vas bilo. E zato ćete pući politički....
celo autotrziste srbije se zasnivalo na polovnim kradenim kolima i sada bi to opovrgnu.
/iskreni mogu da potvrde kako se dacic danima preko medija kleo u postenje srbije pa mu onda zli zapad posalje satelitski snimak garaze u koju stize kraden automobil na prepravke i rasklapanje/
Petrović zastupa uvoznički lobi koji bi da onemogući registraciju krševa kojih su se nauvozili, pa da obrnu novi ciklus. Nešto slično kao sa tablicama ili saobraćajnom. To nema nigde u svetu. U Italiji još uvek ljudi voze auto koji imaju možda i 50 godina sa originalnim tablicama. Zašto ne bi mogao da se registruje Yugo ili Kec? Nek zabrane uvoz, ali ono što ljudi sad imaju mora da može da se registruje po standardu koji je tad važio. Glupost i sramota.
Kupovina polovnog auta nije stvar ega nego isplativosti. Mnogo manje ces izgubiti pri preprodaji automobila starog 15 god. Drugo za marke koje si naveo uvek postoji dobra potraznja, nebitno od godista.
Zasto bi kupio nesto samo da bi rekao da je novo? Kada auto od pre 15 god ima bolje performanse, udobnost, kvalitet, bezbednost i izgled. Uzmi najjcesci primer, nova Dacia Sandero kosta ~10k eur i nema nista od onoga sto sam naveo. Krajnje jednostavan automobil bez ikakve opreme sa slabim motorom i jeftinim materijalima. Do 10k eur se moze kupiti i registrovati npr. ~11-12 godina star BMW E60 535d sa skoro 300ks, automatskim menjacem, koznim sedistima sa grejacima, siberom, multimedijom i gomilom druge opreme. Ukratko receno neuporedivo udobniji, jaci, kvalitetniji i bezbedniji automobil koji pritom izgleda atraktivnije, barem vecini. Kada ti dosadi, prodas ga opet za dobre pare, za razliku od dacije koju prodas na kilogram.
Svako bi voleo novo al nemamo mi para za to sa ovim platama. Ako neko i skrpi pare pre ce uzeti 15 godina star Audi, BMW, Mercedes jer - ego. Ko se jos dokazuje u novoj Fabiji npr? Nazalost.
Bugari su u Uniji pa imaju stariji vozni park, pa ne vidim da je babaroga onuda prošla. Naravno da bi ljudi voleli nova kola, ali ne mogu da priušte.
Čak imam utisak da se ovde daje za kola i VIŠE nego što realno ekonomski ima smisla, jer su ljudi željni drugih stvari koje ne mogu da priušte, pa daj bar da mlađi i bolji auto voze....!
2013. evropski vozni park je bio prosečno mlađi npr. ...! Dakle tendencija od onda sa preko 10 je da je sada oko 12 godina prosek, a kolike su tamo zarade a kolike ovde?
Ovde samo mozak ima nisku prosečnu starost sa tendencijom da biva sve mlađi!
U Americi je prosecna starost vozila 14 godina i ne predstavljaju opasnost po ekologiju. Automobili cine minoran procenat zagadjenja kod nas su problem lozista u nasim gradovima se masovno lozi. Tu situaciju ce narodna vlast isarikirati i iskoristiti priliku da dodatno optereti vozace.
"Prosečna starost automobila iznosi 17 godina ne zvuče dobro, što znači da ima i vozila starijih od 30 godina."
Srpski politicar uspeo da iz informacije o srednjoj vrednosti odredi disperziju / varijansu tj. meru rasipanja oko srednje vrednosti za koju smrtnici moraju da vrse funkciju nad uzorkom.
Malo se prica o euro standardina pa onda o starosti vozila, nek se odluce sta im je bitnije. Ocigledno je da je samo bitan interes uvoznika novih automobila. Ne pominju se problemi koji dolaze sa novijim automobilima poput nenormalno velikih troskova odrzavanja novijih sistema za preciscavanje izduvnih gasova i gomile elektronike koja ne postoji na starijim modelima. Takodje niko ne uzima u ozbir to da je danas tehnologija toliko sofisticirana da se mnogo preciznije moze isprojektovati zivotni vek bilo koje komponente automobila, sto dovodi do toga da na novijim automobilima cesce pucaju lanci, lezajevi radilice, lancanici, crkava skupa elektronika itd, da ne ulazim u detalje. To je sve uredu prvih 100 000km ili u garantnom roku, gde na redovne servise u ovlascenim servisima placate nenormalne cifre, pa im tako na jos jedan suptilan nacin odrzavate posao u zivotu, a za uzvrat oni vam uvazavaju reklamacije u garantnom roku. Naravno, ozbiljni problemi dolaze nakon isteka garantnog roka, kada u najboljem slucaju vozilo vredi 1/4 pocetne cene, pa su neke popravke neisplative.
Sto se tice 1.2M vozila, naravno da ce ih 90%+ proci tehnicki i dalje, uz neku eko taksu.
1. Ratno profiterstvo i ratni zločini
2. Šverc i izbegavanje poreza
3. Političke manipulacije i privatizacija
Nastavite da pišete tekstove plaćene od Udruženja ljubitelja italijanske opere i dobićete dublje istine nego što možete da zamislite.
Napišite uz ovakve tekstove i koliko automobila i kojeg godišta voze vaši novinari i objavite sve njihove rezultate analize izduvnih gasova sa tehničkog pregleda.
Eeeeeee ja bi voleo da teram nov automobil samo sa ovom platom i životom van Beograda nemože kako vam to nije jasno ....ko nebi voleo nov automobil--eto ja baš hoću da teram auto star 17 godina koja budalaština
U zemlji u kojoj 10% stanovništva nema celu osnovnu školu, a 5% stanovništva diplomu fakulteta, i još 3 % diplomu neke megableje, 17 godina je neverovatan rezultat. Delimično zahvaljujući i broju od pedesetak hiljada prilično novih vozila u svojini republike, pokrajina, kancelarija, zavoda, uprava, sekretarijata, direkcija, agencija, kancelarija i javnih preduzeća
U Evropi se zabranjuju stariji automobili da bi fabrike radile i da bi se novi automobili prodavali, u Srbiji je preblom nizak standard, a država može da podmladi vozni park samo povlasticama raznim za kupovinu novih automobila, preskupi su trenutno za srpske plate, a što se tiče polovnih svaki majstor će potvrditi da su kvalitetniji polovni automobili 2005 godište nego 2012 ili 2013, ovi noviji čim izdađu iz garancije kreću kvarovi jer su lošijeg kvaliteta, a popravci mnogo skuplji nego na starijim polovnjacima, nažalost ista priča kao sa belom tehnikom
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prosečna starost automobila u Srbiji 17 godina
Autor: Dnevnik
Info
•15.02.2020.
•17:05 > 21:14
Komentari 15
Milan
/
/iskreni mogu da potvrde kako se dacic danima preko medija kleo u postenje srbije pa mu onda zli zapad posalje satelitski snimak garaze u koju stize kraden automobil na prepravke i rasklapanje/
Konstantin
Srpska posla VLADE
Vlada sama sebe demantuje," NIKADA BOLJI STANDARD", A AUTOMOBULI SVE STARIJI, tu nema logike, baš kao i kod Vlade RS.
w/e
Zasto bi kupio nesto samo da bi rekao da je novo? Kada auto od pre 15 god ima bolje performanse, udobnost, kvalitet, bezbednost i izgled. Uzmi najjcesci primer, nova Dacia Sandero kosta ~10k eur i nema nista od onoga sto sam naveo. Krajnje jednostavan automobil bez ikakve opreme sa slabim motorom i jeftinim materijalima. Do 10k eur se moze kupiti i registrovati npr. ~11-12 godina star BMW E60 535d sa skoro 300ks, automatskim menjacem, koznim sedistima sa grejacima, siberom, multimedijom i gomilom druge opreme. Ukratko receno neuporedivo udobniji, jaci, kvalitetniji i bezbedniji automobil koji pritom izgleda atraktivnije, barem vecini. Kada ti dosadi, prodas ga opet za dobre pare, za razliku od dacije koju prodas na kilogram.
Pepe
Boki
"Average car age europe"
Bugari su u Uniji pa imaju stariji vozni park, pa ne vidim da je babaroga onuda prošla. Naravno da bi ljudi voleli nova kola, ali ne mogu da priušte.
Čak imam utisak da se ovde daje za kola i VIŠE nego što realno ekonomski ima smisla, jer su ljudi željni drugih stvari koje ne mogu da priušte, pa daj bar da mlađi i bolji auto voze....!
2013. evropski vozni park je bio prosečno mlađi npr. ...! Dakle tendencija od onda sa preko 10 je da je sada oko 12 godina prosek, a kolike su tamo zarade a kolike ovde?
Ovde samo mozak ima nisku prosečnu starost sa tendencijom da biva sve mlađi!
fact
Koliko mandata?
w/e
Srpski politicar uspeo da iz informacije o srednjoj vrednosti odredi disperziju / varijansu tj. meru rasipanja oko srednje vrednosti za koju smrtnici moraju da vrse funkciju nad uzorkom.
Malo se prica o euro standardina pa onda o starosti vozila, nek se odluce sta im je bitnije. Ocigledno je da je samo bitan interes uvoznika novih automobila. Ne pominju se problemi koji dolaze sa novijim automobilima poput nenormalno velikih troskova odrzavanja novijih sistema za preciscavanje izduvnih gasova i gomile elektronike koja ne postoji na starijim modelima. Takodje niko ne uzima u ozbir to da je danas tehnologija toliko sofisticirana da se mnogo preciznije moze isprojektovati zivotni vek bilo koje komponente automobila, sto dovodi do toga da na novijim automobilima cesce pucaju lanci, lezajevi radilice, lancanici, crkava skupa elektronika itd, da ne ulazim u detalje. To je sve uredu prvih 100 000km ili u garantnom roku, gde na redovne servise u ovlascenim servisima placate nenormalne cifre, pa im tako na jos jedan suptilan nacin odrzavate posao u zivotu, a za uzvrat oni vam uvazavaju reklamacije u garantnom roku. Naravno, ozbiljni problemi dolaze nakon isteka garantnog roka, kada u najboljem slucaju vozilo vredi 1/4 pocetne cene, pa su neke popravke neisplative.
Sto se tice 1.2M vozila, naravno da ce ih 90%+ proci tehnicki i dalje, uz neku eko taksu.
Radojica
1. Ratno profiterstvo i ratni zločini
2. Šverc i izbegavanje poreza
3. Političke manipulacije i privatizacija
Nastavite da pišete tekstove plaćene od Udruženja ljubitelja italijanske opere i dobićete dublje istine nego što možete da zamislite.
Napišite uz ovakve tekstove i koliko automobila i kojeg godišta voze vaši novinari i objavite sve njihove rezultate analize izduvnih gasova sa tehničkog pregleda.
Gari
Vozač
Dejan
Kasper
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H