Zbog deficita kadrova majstorskih zanimanja, naročito obrazovnog profila "instalater" ili "monter liftova" Privredna komora Srbije - Savet za liftove, odlučila je da pokrene i razvije novi program obuke za njih.
Ma, ja, to se može sve naučiti na kursu.
Uskoro ćemo tako obučavati i mašinovođe, a što ne bi i pilote...
Pa majku mu, valjda postoji neki dobar kurs i za hirurge?
Nije bitno da li će se ti ljudi osposobiti po nekakvom ubrzanom kursu. Bitno je da će pare za kurseve i licence pokupiti nekoliko beogradskih lezilebovića. Sva obuka će trajati nedelju, dve kao i ostale...
Naravno to uključuje i zvučni naziv kao: profesionalni licencirani expert za liftove.
A "stručnih" kursadžija napretek, komunalni milicajac, profesionalni upravnik...
Ko će držati obuku kad se liftovi ne izučavaju u školama već duži niz godina?
Pokojni profesor Branko Šelendić je napisao izvrsnu knjigu o liftovima, njome su pokriveni klasični elektromehanički liftovi sa dvobrzinskim motorima sistema "Šindler" koje su u Jugoslaviji proizvodili beogradski "David Pajić-Daka" i zagrebački "Radnik", a kasnije "Rade Končar", kao i pokretne stepenice.
Vlada veliko šarenilo što se tiče ugradnje liftova, postoje vrlo dobri, ali i katastrofalno loši liftovi, kako klasični, tako i hidraulični. Da li će biti bar pokušaja standardizacije.
Ko će davati sertifikate, hoće li majstori koji to završe moći da rade samostalno (nadam se da ne, bar dok ne steknu malo iskustva).
Tu je i problem rezervnih delova. Užetnjače za "Daka" liftove je nekad pravila Livnica Kikinda, ali to više ne radi. Ne verukem ni da Željezara Nikšić pravi kablove.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Manjak montera i servisera liftova, uskoro počinju obuke
Autor: Tanjug
Info
•01.03.2020.
•12:31
Komentari 3
Očas posla
Uskoro ćemo tako obučavati i mašinovođe, a što ne bi i pilote...
Pa majku mu, valjda postoji neki dobar kurs i za hirurge?
Dok ne padne prvi lift.
Milana
Naravno to uključuje i zvučni naziv kao: profesionalni licencirani expert za liftove.
A "stručnih" kursadžija napretek, komunalni milicajac, profesionalni upravnik...
Pustinjski Banderas
Pokojni profesor Branko Šelendić je napisao izvrsnu knjigu o liftovima, njome su pokriveni klasični elektromehanički liftovi sa dvobrzinskim motorima sistema "Šindler" koje su u Jugoslaviji proizvodili beogradski "David Pajić-Daka" i zagrebački "Radnik", a kasnije "Rade Končar", kao i pokretne stepenice.
Vlada veliko šarenilo što se tiče ugradnje liftova, postoje vrlo dobri, ali i katastrofalno loši liftovi, kako klasični, tako i hidraulični. Da li će biti bar pokušaja standardizacije.
Ko će davati sertifikate, hoće li majstori koji to završe moći da rade samostalno (nadam se da ne, bar dok ne steknu malo iskustva).
Tu je i problem rezervnih delova. Užetnjače za "Daka" liftove je nekad pravila Livnica Kikinda, ali to više ne radi. Ne verukem ni da Željezara Nikšić pravi kablove.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H