Neko nije dobio svoj deo i eto ti zaplene.Ni prvi ni zadnji.Sto se tice kapetana uz dnevnicu od 100 EUR i procentom od prodaje vrlo dobro je upoznat sa posledicama.Na kraju nije to neka kolicima jer se u Smederevu svaki dan ukrade min 10 t pa niko nista da učini.
Pa kad je cena goriva u smrdiji ne prihvatiljiva!! Plate 35000 a litar loseg gorivja oko 160 rsd. Tako se razvija crno trzite i naravno da ce ljudi da kupuju po 100-120 rsd kod svercera!! Ali naravno ovi nasi strucnjaci sa sega mega diplomama nece to ukapirati...
Čemu tolika začuđeno ste u vezi sa godinama kapetana?
Kao prvo, upravljati brodom traži godine iskustva i znanje. Jednostavnije rečeno ne traži se partijska knjižica nego poznavanje plovnog puta i još mnogo toga.
Kao drugo, lađari koji su radili po brodovima najčešće su oterani sa posla da bi se na njihova mesta zaposlili izbeglice. Nedugo zatim ove firme su propale kao na primer Heroj Pinki ili JRB
Kao treće, privatni poslodavci koji imaju brodove imaju potrebu za posadom. Ko će raditi na tim brodovima osim onih koji su isti posao obavljali pre 90-ih godina prošlog veka. Ono što je realnost je da ti ljudi sada uveliko imaju preko 67 godina i naravno da su penzioneri.
Okolnost da se na brodovima nalazi nafta i da se ona lako može preprodati je već u domenu bizMisa...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Iz broda kod Bezdana "isparilo" devet tona nafte
Autor: 021.rs
Info
•11.03.2020.
•08:58 > 09:00
Komentari 8
Joca
Kaćanka
DjakoN
Sabahudin
Kao prvo, upravljati brodom traži godine iskustva i znanje. Jednostavnije rečeno ne traži se partijska knjižica nego poznavanje plovnog puta i još mnogo toga.
Kao drugo, lađari koji su radili po brodovima najčešće su oterani sa posla da bi se na njihova mesta zaposlili izbeglice. Nedugo zatim ove firme su propale kao na primer Heroj Pinki ili JRB
Kao treće, privatni poslodavci koji imaju brodove imaju potrebu za posadom. Ko će raditi na tim brodovima osim onih koji su isti posao obavljali pre 90-ih godina prošlog veka. Ono što je realnost je da ti ljudi sada uveliko imaju preko 67 godina i naravno da su penzioneri.
Okolnost da se na brodovima nalazi nafta i da se ona lako može preprodati je već u domenu bizMisa...
;
kiki
Laloš
Dragan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H