Autor: 021, Tanjug

Info
25.03.2020.
13:36 > 13:41
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je danas da će vrlo brzo biti ukinuta odluka o šetanju pasa na sat vremena tokom zabrane kretanja.

Komentari 208

  • Selena

    29.03.2020 19:50
    Vlasnica psa
    Jednostavno mi je nezamislivo na koji način bi virus mogao da se širi ako izvedem psa na 15 minuta, čisto zbog izvršavanja fizioloških potreba, gde pritom nema ni žive duše oko mene. U mom kraju ima jako malo pasa, i svi mi koji ih imamo - ne živimo tako blizu jedni drugih, tako da su male šanse da se uopšte sretnemo i tokom dana, kada nije policijski čas.
    Veći je problem okupljanja gomile ljudi i dece tokom dana u tom kraju, na klupama ispred zgrada. Bukvalno - gomila ljudi bez maski, čak i nakon što počne policijski čas. Danas je prošla policija, videla tu scenu i samo nastavila dalje (ponavljam - u toku policijskog časa). Ali ako ne daj Bože izvedemo psa u tipa 20:30h, pritom noseči masku i rukavice - zaslužujemo da platimo debele pare ili čak možda da budemo privedeni. Pa dobro onda.
  • Dejan

    29.03.2020 07:56
    Mi smo korumpirano društvo to država jako dobro zna i otud ova kolektivna kazna jer ovde sve ide na mufte, ja imam veze, meni niko ništa ne može, zato smo tu gde smo, i sam @ Djurica kaže da on ima psa šetao bi ga sat vremena iako je bilo naređenje 20 min i bez grupisanja ljudi,ali džaba to pričati društvu u kojoj od vrha države kreće korupcija, i gde zakoni selektivno važe, moj komšija koji isto tako misli ja imam veze, poznanstva-može mi se šetao je psa po 40 minuta iako ima kući i dvorište.SADA je vreme da razmislimo o društvenoj odgovornosti i svi vi koji ste KRŠILI naređenje o šetanju kućnih ljubimaca da shvatite da to što se vama može - kako vi hoćete da u ovoj kolektivnoj situaciji će nam se samo obiti o glavu i biće mnogo više zaraženih,obolelih itd SHVATITE TO!
  • Djurica

    29.03.2020 05:06
    Kerovi, vlasnici i ostali
    Samo potpuni kreten je mogao da donese odluku da se kerovi setaju izmedju 8 i 9 ali samo 20 minuta. Pa jasno je da ce 70% vlasnika ostati napolju ceo sat. I ja bih ostao ceo sat da imam kera.
    A i svima je jasno da ce zbog takvog ponasanja odluka biti vrlo brzo ukinuta, ali se svi ponasaju kao Neron koji je pevao dok je goreo Rim. Ko vele dok traje traje. A da su se mozda sami organizovali pa napravili smene od po 20 minuta po komsilucima pa to poslali nadleznima mozda bi im produzili dozvole (ili neki slichan plan)). A sto se ne skuplja za kerovima to je za drugu prichu.
  • Ivana

    28.03.2020 23:20
    Vlasnik psa
    Dragi sugradjani, psi imaju fizioloske potrebe kao i svi mi. Mi njima ne mozemo da objasnimo da je policijski cas i da ne mogu napolje. Sto se mene tice (a verujem i vecini vlasnika pasa), treba mi 5 minuta ispred zgrade da izvedem psa uvece. Zamislite da ne mozete otici u toalet 14 sati. To zaista nije humano. Ukoliko zelite da pomognete psima, u nastavku je link ka peticiji. Hvala! Cuvajte se i budite zdravi!

    https://www.peticije.online/dozvolimo_kunim_ljubimcima_da_vre_nudu_ispred_zgrade_u_vreme_policijskog_asa#share
  • Hipokrat

    28.03.2020 21:59
    Ljubimci
    Pitate se zasto moraju postovane zivotinje uvece napolje na 15 inuta? E,ovako: Svima vama treba zabraniti odlazak u toalet pre spavanja cak i onima koji imaju problema sa prostatom. Zabranjen wc svima od 15h-5h. Laka vam noc!
  • Doll

    28.03.2020 20:17
    .
    Slazem se da nije bitno vreme koje nam odobre, samo da je bitno sa psi imaju setnju ujutru, popodne i uvece. Što se tice komentara da imaju problem sa besikom smatram da su jako ne umesni. Zamislite da vama ne dozvole da idete u tolet i da vas ogranice na dva puta dnevno. Kako bi se onda osecali. Mogu da razumem ljude koji nemaju zivotinje i ne znaju kako je to kad Vam pas cvili zato sto je navikao da izadje uvece, a pritom ne zeli da obavlja nuzdu u stanu, nisu macke da mogu da ostanu u kuci i obavljaju u pesku. Ja konkretno imam dva psa i mnogo mi znaci da mogu da izadjem sa njima bar na 10ak min kako bi obavili nuzdu. I smatram da su ljudi, mladji, stariji , komsije od 65+ slusale instrukcije i ostale u kuci, a da nisu setali parkom tokim dana , kejom itd, sada ne bih imala ovaj problem i ostali vlasnici pasa. Zato bi bilo lepo da razmisle jos jednom o odluci.
  • Lemi

    28.03.2020 15:00
    Prostatitis
    @Marko
    Što bi rekao onaj gradonačelnik iz Italije možda im psi "boluju od prostate".
  • Goran

    28.03.2020 14:18
    @Nemanja
    S obzirom da postavljaš komentare od jutra do mraka na Radio 021, a druge zoveš botovima i ni sam nisi pročitao tekst sa linka koji si postavio, reklo bi se da se ti ne "družiš" puno sa ljudima.
    Čini se da imaš dosta vremena da prošetaš psa u bilo koje doba dana koliko često i postavljaš komentare, te ne znam što si toliko navalio sa glupim argumentima ako se to uopšte mogu nazvati argumenti.
    @Uplašena: Nismo svi u istom sosu i to nikad nije bilo tako. Ako vas plaši korona, ništa se ne sekirajte od decembra meseca do danas je umrlo u svetu 1/4 ukupnog broja ljudi koji je umro u Srbiji 2018. godine, i od toga je umrlo 21.7% od raznih tumora. Dakle, razloga za brigu imate i u toku godine, ili se prosto urazumite i napravite razliku između realnog straha i panike, kao i da se strah i konformizam najviše eksploatišu u socijalnom inženjeringu. Svako dobro!
  • Marko

    28.03.2020 09:20
    meni stvarno nije jasno zašto je bitno voditi psa napolje između 20 i 21. Da li svi psi vrše nuždu u to vreme? Ili moraju u to vreme da su napolje? Zašto ne 21 - 22... ili 19-20... ili 23... Do 17h možete da šetate psa koliko hoćete, posle toga neka kaki/piški u stanu... napravite mu kutak u kupatilu na terasi... pa i vlasnici idu u wc u stanu... ili vam smeta da vam ljubmac to radi kući? Kažu neki "naučeni su da to rade napolje" pa naučite ih da rade unutra.... stvarno mi nije jasno...
    PS Nemojte da me shvatite pogrešno, zaista mi ne smeta, i neka dozvole izlazak vlasnicima pasa bilo kada, ali mi nije jasno zašto baš to vreme i zašto ne mogu kući to da obave....
  • Vlasnik psa

    28.03.2020 09:02
    Za sve koji ce razumeti
    Da, imam psa, rase nemacki ovcar. Uredno obavi sta ima pre 17,00 , a za posle imamo gajbu sa peskom na terasi. Prva dva puta , imali smo manji problem da prihvati mesto , ali nuzda cini svoje. Sad smo sasvim u redu po tom pitanju.

    Sto se tice samog setanja- povodac je duzine 1,2 metra i NIKAD nismo preprecili put prolaznicima , kao sto to cine neki ljubitelji pasa sa povodcima od pq metara. Istrcavanje obavljamo na lokaciji na oeriferiji grada , gde nema zive duse na vidiku. Eto toliko , ako bas volite , ili ne volite pse

    Inace , pre bih dozvolio mom komsiji sa 65+ godina da proseta nego mom psu.
  • Darko

    28.03.2020 06:41
    Voda
    Nije problem drzati psa u stanu ako je vlasnik savestan, brine i voli svog psa. Problem su roditelji koji kupe deci psa i cim malo odraste sutnu psa na ulicu. Takodje treba psa prijaviti kao novog clana porodice u informatiku, isto kao sto se prijavi i beba kad se rodi. Trose istu kolicinu vode.
  • Ne volim vlasnike

    28.03.2020 01:53
    Psi su OK
    Kuckari svih zemalja, dodjite u Srbiju! Ovakva mesavina nepostojanja pravila i ubedjenja kuckara da su visa rasa se retko srece.
    U Zap. Evropi je posedovanje pasa strogo uredjeno, cipovanje, obuka i skupljanje izmeta su obavezni. Postoje sluzbe koje nadgledaju vlasnike i kaznjavaju po potrebi. Neke rase je zabranjeno drzati. Ponekad je potrebno dobiti dozvolu od ostalih stanara u zgradi.
    U Srbiji nema nista od toga. Danas je to tvoj pas, sutra ga sutnes na ulicu i postane niciji. Obuka? Sta je to? Skupljanje izmeta? Nije obavezno. Nemar prema pravilima kolektivnog stanovanja i bilo cemu javnom je neverovatan; svi vicu: kako moze on/a, a ja ne.
    Ne-kuckari se naviknu da idu kroz minska polja, da vriste na decu svaki put kad rukom dotaknu tlo, da suspregnu paniku kad keretina bez povoca i korpe nahrupi na njih, dok vlasnik sa 50m udaljenosti vice: "Nece on! Samo se igra!", da cute i trpe, a najvise da ne razmisljaju koliko poremecen neko mora biti da sva svoja osecanja projektuje na psa, da uzdize zivotinju iznad nivoa coveka, a da ipak zivi u ljudskom, a ne zivotinjskom drustvu, u gradu, u zgradi, a ne negde daleko od ljudi, gde ce mu zivotinja stvarno biti jedini drug.
    Kad nastane ovakva vanredna situacija, kuckari postaju opasni, spremni na sve osim da se odreknu pasa. Krecu generalizacije, projekcije, lazi na veliko i malo, besmislice koje najbolje pokazuju koliko su daleko od ljudskosti.
  • E

    27.03.2020 22:48
    Neka
    Si se ti naljutio-cujes li ti sebe ikada
  • mislim stvarno

    27.03.2020 20:06
    @Komifo

    Ma da, sigurno 100 % bilo na netu da psi ne prenose virus. Al kad naidje zemo sa koronom, pa po sred džade " izrkne" po ustaljenom običaju koji vlada , a pas ti šapom, njuškom nagazi, zakači virus, pa ti ga unese u stan, ti posle guglaj na netu, odakle ti virus u stanu, kako si ga zakačio :-) Ali ti znaš, ti si pametan, ja idot, pogotovo što te dobronamerno savetujem.
  • Vaso

    27.03.2020 16:46
    Epidemiolog
    @Komifo
    Opet Marica o krivom k...
  • Mmmm

    27.03.2020 15:28
    Sve u svoje vreme
    Mali Mirko,trebao si ranije da budes covek i udomis bilo kakvog × dzukca× ,koga nikada ne bi menjala za od poznanika poznanika,tj.takvog kao sto si ti
  • Mali Mirko

    27.03.2020 14:44
    Kako kome
    Nisam bot,ne glasam za AV, niti ću ikada, no ovaj put sam u potpinosti saglasan sa sa ovakvom odlukom (ako bude donesena) jer nemaoci paščadi su manje jednaki od imaoca kerova. Ovo je čista diskriminacija a ako su pogođeni ljubitelji džukela, neka razmisle za ubuduće da li će uz svoje ljubljene mezimce moći da prežive ovu ili ne daj bože neku sledeću kataklizmu.
  • Komifo

    27.03.2020 14:36
    @mislim stvarno

    Ali ja zato potpuno kapiram da idiotima kojima ne možeš objasniti 15 drugih jednostavnih stvari isto tako ne možeš objasniti ni da psi. ne. prenose. koronu.

  • Lemi

    27.03.2020 14:03
    Hund
    @mislim stvarno
    Kako kad stalno urlaju fuj, fuj!!!
  • mislim stvarno

    27.03.2020 12:53
    o čemu se raspravlja
    Ne kapiram kako pojedinci konačno ne mogu da shvate da se najlakše zaraziti virusom, preko ljubimca koji šeta ulicom.
  • Maxa

    27.03.2020 11:54
    Botovi u akciji na portalu.
    Alo botovi ......
    Kakav je osecaj pisati za propagandnu masineriju jednog diktatora ? Jel mozete da se pogledate u ogledalo dostojanstveno ?
    Prodali ste buducnost svoje dece za kratkorocnu finansijsku korist petokolonasi smrdljivi.
  • zoran

    27.03.2020 09:06
    empatija
    Država u kojoj su i ljubimci važniji od dece.
  • 314пезос

    27.03.2020 08:17
    Јесте да није тема за шетњу паса од 20 до 21 али је стварно непримерено актуелном ванредном стању у Србији.

    Јутрос 8 у "парку" за псе на окретници Лимана4, само су пси били на безбедној удаљености једни од других а њихови власници (њих четворо) су стајали једно до других и причали а како ме је пут водио ка послу, такође на лиману 4 на ливади код обданишта сигурно једно 7-8 власника паса се са радошћу друже као да су најсретнији дани и исту ситуацију сам видео и у лиманском парку како видех кроз дрвеће једно 4-5 власника паса у дружењу.

    Ето толико ... све мере које су донешене, смо заслужни сами ми грађани својим поступцима !!!
  • Milan

    27.03.2020 04:28
    Neophodno setanje ljubimca se svodi na manje od 15min.To radi jedna osoba,nigde ne ulazi,nije u kontaktu pri tome sa nekim.Mi to obavimo i za manje od 15.Mozda period setnje jos vise skratiti ali period za obavljanje fizioloskih potreba se ne moze produziti na 12 sati.To bi predstavljalo maltretiranje zivotinja sto je krsenje sopstvenih zakona i izazivanje povecane nehigijene u stanovima sto moze dovesti do drugih bolesti koje bi moglo opteretiti zdravstveni sistem.Molim struku da reaguje.Pitajte bilo kog lekara sta dodatna nehigijena u stanu moze da donese.O moralnosti maltretiranje zivotinje da ne govorim.
    Kao vlasnik psa koji savesno pokupi sve za svojim ljubimcem i bez kazne apelujem da se zakon,pa i kazne rigorozno primenjuje.
  • Legend

    26.03.2020 23:01
    Apokalipsa2
    Jos uvek nisam ulovio nijednog zombija. Ako neko zna neka napise kada ce poceti da se pojavljuju.
  • Anti2021

    26.03.2020 21:01
    Srbska cast i levijatani
    Naleteh na neku budalu sa blinkerima na bulevaru oslobodnjenja, dere se na ljude da idu kuci, na prvu sam mislio policija...
    Nisam ga video, predaleko je bio, ali neki sivi raspali auto sa blinkerima, urla i psuje...
    Esu krenuli desnicari da patroliraju i dele pravdu?
    Nema problema, sledeci put drugacije reagujem, i nosim psa sa sobom.
  • Uplasena

    26.03.2020 20:21
    @ Nemanja @ Goran i svi ostali
    Ljudi hajde nemojte se prepucavati, nije vreme za ruzne reci, svi smo u istom sosu. Daj boze da izvucemo zive glave iz ovoga pa ce biti prilike i za razne razmene misljenja. Uzdravlje svima i cuvajte se!
  • f

    26.03.2020 19:00
    Hedona
    25.03.2020 • 20:23
    Mere
    Tako i treba, svi treba da ostanemo kod kuće. Što manje izlaženja, i kretanja. Srbija se danas cela, razvija i gradi.

    Najogavniji bot!
  • Nina

    26.03.2020 15:48
    Gradjanine X i ostali minusasi!

    Moj ljubimac je labrador i ima 8 godina!
    I kad neko napise tekst i iznese cinjenice ja se ne osecam prozvanom !
    Bude me sramota zbog nesavesnih vlasnika a ima ih...
  • Nemanja

    26.03.2020 14:56
    @Goran

    'Većina sistema GRADSKOG javnog transporta u Evropi, ne prevozi ništa drugo osim životinja koje koriste ljudi sa posebnim potrebama.'

    Tvoj prethodni komentar, u kojem si me posavetovao da pročitam nešto.
    Ali u redu je 'druže', niko te sad ne optužuje da bezobrazno lažeš. Ti si jednostavno obična budala koja lupeta šta god joj padne na pamet. A to je upravo tema ovde - kakvim ograničenim stvorovima pada na pamet da komentarišu to što drugi drže kućne ljubimce.
  • Goran

    26.03.2020 13:29
    @Nemanja
    Druže, ti kad izgubiš argumente zoveš druge idiotima, budalama, botovima, spominješ kako pokušavaš nešto da promeniš komentarima u ovoj "prćiji", koja ti navodno duguje 30 godina života. Dovoljno o tebi.
    U članku koji si postavio samo se Španija spominje kao država u kojoj je dozvoljeno da u vozovima koji putuje na duge distance je dozvoljeno voditi kućnog ljubimca. Promašio si temu ako nisi primetio. To se zove spamovanje!
  • gradjaninX

    26.03.2020 13:17
    Gazenje Mina
    je problem samo ako gazite javne zelene povrsine koje nisu park ili namenjene za setnju. Vasa mala zelena oaza nece biti dugo zelena ako je gazite (samo par vrsti trava "voli" da bude gazena, a ta javna nije ta vrsta). Nemojte ici precicom preko tih trava jer 1. Kaznjivo je zakonom 500 din. U prekrsaju ste. 2. necete ugaziti u "minu" 3. Cak i kad JA uklonim "minu" deo nje uvek ostaje na povrsini, pogotovo travi. Lutalice ne sakupljaju za sobom. 4. AV AV ostavlja mine na sve strane i niko ne sakuplja za njim, a te mine su mnogo gore od ovih "obicnih" 5. Na kraju, da niste bahati i da idete stazom, a ne travom, nikada ne biste imali problem. Ali lakse je svaliti vas prekrsaj i lenjost na nas prekrsaj i lenjost, jer vi ste bolji i nista lose ne radite. Tako da, uzivajte u minama ili hodajte stazom kao sto bi i trebalo, vas izbor.

    Toliko.
  • Vlada

    26.03.2020 13:15
    Povodom ove priče od koje su se ubalavili razni - o tome kako "pSu NIjE mEsTo u StaNu". Imam sigurno pedesetak prijatelja koji drže pse u stanu, i sve su normalni ljudi koji brinu o svojim ljubimcima, ne fali im hrane, šetnje, radosti. Nijednom.
    Sa druge strane, samo za poslednjih 5-6 godina sam video sigurno 20-tak primera kako neki ljudi (ne svi, daleko od toga), vode računa o svojim psima koji su "za dvorište" - i zapanjujuće je na šta to liči, taj stepen neljudskosti i nebrige. Ima ih da drže pse u boksu po 23 sata dnevno, ili vezane za tri metra lanca dan i noć, a zimi na minusu u kućici od šperploče. To su ti uglavnom ovi likovi koji "znaju" da pas nije za stan, nego za livadu, da je pas za lov, čuvanje stoke i rasplod: ekipa koja drži živu životinju kao alatku u šupi dok im ne ustreba.
    Zato se pokrijte ušima i ćutite: da sam na samrtnoj postelji i moram nekom da na brigu ostavim voljenog ljubimca, ne bi me ni sam đavo naterao da je prepustim u ruke nekom od vas samozvanih stručnjaka za to šta je životinji potrebno. Da budem iskren, takvima ne bih ni crtež zlatne ribice poverio.
  • NS

    26.03.2020 12:59
    Šta je botovi, rad od kuće?!
  • telepčan NS

    26.03.2020 12:03
    "Paša" li se zvaše
    Molim Gđu.Vasiljevic da nas informiše: kada Vučić šeta svog psa šarplaninca sa kojim se
    onako dirljivo valjao po patosu predsedništva kad je onomad izašao iz bolnice.
    I kojeg je u dirljivoj TV monodrami prikazivao deci sa Kosova i ili Hrvatske.
    U odgovoru nemorate da pominjete BDP duing listu i ostala uobičajena sr..a
  • Alexx

    26.03.2020 11:43
    Još jedan dokaz...
    ... da psima nije mesto u stanu nego u dvorištu. Svi vi koji držite pse u stanovima ste zapravo mučitelji životinja, i držite ih isključivo iz sopstvenog, ličnog interesa (želje da se ima kućni ljubimac - kao da je to igračka a ne živo biće), misleći samo na sebe a na na te jadne životinje. Vrhunac sebičluka i ograničenosti, a sada će nedužne životinje ispaštati.

    Izvolite sada da ih učite na pelene ili posip, jer šta ćete ako uvedu 24 policijski čas? Šta će biti s njima ako završite na Sajmu, vi ili cela vaša porodica? Ko će ih onda šetati u vreme koje su navikli?
  • Nemanja

    26.03.2020 10:09
    @Goran

    Meni je potpuno jasno da si ti fascinantno glup i bahat, ali da pokušavaš da slažeš o psima u gradskom javnom prevozu u Evropi, iako se taj podatak može proveriti za minut - za to mora da se uvede neki poseban trofej za idiotizam. Izvoli pa čitaj, paćeniče:
    https://www.travelnuity.com/most-dog-friendly-countries-europe/

    P.S. Kapiram da to takvom idiotu nije ispod časti, ali koliko samo moraš biti jadan da te botovi podržavaju?
  • ZZoki

    26.03.2020 08:43
    Izvinjavam se Drr, "lupio" sam -, umesto +.
  • M Novosel

    26.03.2020 08:05
    Ljubimci
    Svi oni svoje ljubimce mogu da šetaju u vremenu od 5. do 17. sati.
  • Brana

    26.03.2020 04:03
    Ostani kod kuće..
    Pa kakve veze ima kad se šetaju kučići..Zašto bi u 20 ili 21h bilo opasnije nego u 5:30.. Pre spavanja logično je..
  • xyz

    26.03.2020 00:17
    ...
    Al' najbolji su mi ovi botovi, kad ne ukapiraju komentar, pa umesto + lupaju -, ili obrnuto :)))))).. Bezmozgovićiiiiiiiiiiiiiii :P!
  • Drr

    26.03.2020 00:12
    Bravo za predsednika
    U ovakvim ekstremnim okolnostima nije lako praviti izuzetke. Ako vlasnici pasa dobiju dozvolu za izlazak to otežava policiji posao nadgledanja poštovanja zabrane izlaska. Tako i drugi mogu sa pravom tražiti da izađu "samo na 10 minuta", zašto ne bi ako nema nikog na ulici?! Inače naš predsednik je na žalost bolestan u glavi, vidi se da puca po šavovima. Do pre par nedelja je delovalo da će se pobednički prošetati kroz izbore, kupio je i razbio opoziciju, ugušio bojkot. Posle korone više ništa neće biti isto, popeće se svim ljudima na glavu, u SVEMU ON mora biti centralna tema. ON je kupio respiratore, ON je zabranio, ON je dozvolio. Smorio je više
  • Nemanja

    25.03.2020 23:00
    @Pele Osvajac (i drugi)
    Civilizovani ljudi su napravili kućne ljubimce isto kada i civilizaciju, dakle pre nekih 10000 godina. Život pasa sa ljudskim bićima i zamena lova sa hranom koju dobija od istih je od njih napravio ovo što su sada-domaća životinja i kućni ljubimac. Jedina bitna razlika između polarnog (primitivnog) psa i vuka je u tome što ovaj drugi lovi ili strvinari. "Životninje namenjene za lov, stočarstvo i sl." je napravio čovek, isto kao i životinju namenjenu za donošenje lovine (retriver), životinju namenjenu za uništavanje glodara (terijer), životinju namenjenu za zaštitu čoveka (svi mastifi, od pekinezera do tibetanca), životinju namenjenu za ukras (toy dogs) i tako dalje. Za životinju koja kao rasa živi 10k godina sa čovekom, život sa čovekom, makar i u 20 kvadrata je prirodno stanje a ne mučenje. Osim nekih primitivnih rasa, ne postoji pas koji će pre biti "u prirodi" nego u svom "ljudskom čoporu". Druga je stvar, o kojoj se i radi ovde, to što pas ima manje ili veće potrebe i za fizičkom aktivnošću i za kontaktom sa drugim psima i, naravno, fiziološke, koje, kao špiljska životinja, neće obavljati u prostoru u kom spava i u kom se hrani, konkretno, u stanu u kom živi. Pročitaj i ti nešto na temu kinologije i nađi koji to pas više voli da bude napolju nego sa čovekom. Da ti pomognem, mislim da su u poslednjih sto godina to samo Grenlandski polarni psi, ako grešim, neka me neko ispravi.
  • Dejan

    25.03.2020 22:32
    @Kate
    I jesu kaznjeni sa ranijim policijskim casom umesto u 8 sad je u 5, a i tu je Valjevo koje ce biti pod katancem...tako da svi jednako....
  • DejanM

    25.03.2020 22:14
    COVID19
    Mislim da je to ispravna odluka i prava odluka.
  • Lemi

    25.03.2020 21:47
    King of the Jungle
    @Pera dozvola za drzanje pasa
    Malo si preterao sa ovim novčanim iznosima i brojem skupljenih paketića, ali ti skidam kapu. Odavno nisam čuo nešto pametnije. Ovo obavezno poslati gradonačelniku pa ako ...
  • lovci osnovci

    25.03.2020 21:42
    @Pele Osvajac

    Koliki je procenat pasa danas u svetu korišćen za lov i stočarstvo, je'l nagura do 20%? Pritom ste vi što ih "namenski" koristite gupa zlostavljača za sebe, nema u svetu azila za životinje u kojem nema lovačkog psa kojeg je lovac škartirao jer mu više nije od koristi. Ne loži se, "stručnjače".
  • Kate

    25.03.2020 21:28
    Zanima me da li je iko tražio mišljenje stručnog lica pre davanja ovakve izjave? Zašto se kažnjavaju vlasnici pasa i psi zbog zlovolje nekolicine? Zašto se ne kažnjavaju svi oni koji su "zloupotrebljavali" vreme od 20—21h... Time bi im se i broj smanjio?
  • Legend

    25.03.2020 21:26
    Apokalipsa
    Bio sam sa psom u jednu finu setnju. Idem ulicom, niko ziv osim mene i njega (setam ga u malo zabacenijem delu). U jednom trenutku sam shvatio da sam Will Smith u filmu "I am legend". Idem ulicom i trazim zombija da ga ulovim, ali nigde ni jedan da iskoci. Zna li mozda neko gde mogu da nadjem zombije, ako ne, zna li bar neko kada ce poceti da se pojavljuju? Jedva cekam da ulovim jednog.
  • G

    25.03.2020 21:24
    Psi
    GGLedala sam sa terase prvo vecernje setanje oasa i nijedan jedini vlasnik nije pokupio izmet.Odgovor onom ko misli da ce nauditi mokraca stanaru ispod-pistoje i osigurani stanovi od stete koju prouzrokuje komsija tako da ce se to sanirari na vas trosak plus sto se moze podici tuzba za naknadu nematerijalne stete tako da mislite o vasoj smislhenoj pakosti
  • Nina

    25.03.2020 21:18
    I ja imam ljubimca!
    I nisam SNS!
    Ali sam za humanije drustvo!
    I mante me teorija zavere,diktatura,i raznih sranja! Korona je u nasem dvoristu i svaki zivot je dragocen,zato nemojte svojom bahatoscu da unistavate tudje zivote i porodice!
    Pitanje za vlasnike pasa:
    Da li skupljate nagazne mine svojih ljubimaca?
    Ako ih skupljate kako onda toliko nagaznih mina po zelenim povrsinama,po trotoaru?
    Da li u doba zabrane kretanja izvodite svoje ljubimce da obave svoje potrebe ili ih pustite a vi laganica u setnju i divan?
    Zbog neodgovornih vlasnika ljubimaca i moj ljubimac ce ispastati!
    Postanimo vec jednom odgovorni i realni!Argumenti koje sam citala su potpuno oborivi!
    Ni jedan argument niste ponudili u korist ljubimaca,ni jedan!!!!
    Da li volite svoje ljubimce?
  • Pera

    25.03.2020 21:15
    dozvola za drzanje pasa
    Ne treba izmisljati toplu vodu. Samo treba pogledati resenja iz uredjenih drzava.
    Resenja mogu biti izrada spiska dozvoljenih rasa za drzanje pasa, za sve nove pse buduci vlasnik mora da pribavi saglasnost 80% stanara zgrade ili kao sto je u nekim drzavamo 100% vlasnika. Placanje takse za psa koji se drzi u stanu na godisnjem nivou.
    Polaganje obuke sa prakticnim delom kako bi se mogla traziti dozvola za kupovinu i drzanje psa.
    Recimo praktican rad, svaki buduci vlasnik mora recima u pesackoj zoni da dezura i da sakupi 100 kesica izmeta pasa (kako bi se navikao da to radi i za svojim psom a morace to da radi stalno). Placanje kazne od 5000 eur-a ako pas ne dodje na godisnji pregled a ne postoji potvrda o smrti. Kazna se placa i ako vlasnik najuri psa i ako ga izgubi. Itd... Uredjena drustva imaju resenja a ovde deo gospode nesavesnih vlasnika pasa maltretira sugradjane svakodnevno. Da li treba svaki dan da objasnjavam komsiji koji pusta psa na mene da ne zelim da me pas sa blatnjavim sapama izmaze a da komsija kaze da se plasim pasa...
  • Lemi

    25.03.2020 21:05
    Mržnja
    @Vlasnica
    Samo neki psihički bolesnici mrze pse a verovatno i druge životinje. Međutim ogromnom broju ljudi smetaju bahati vlasnici pasa. Ili bahati vlasnici automobila nema razlike u njihovom primitivnom ponašanju. Nije reč o psima ili autima nego o ljudima koji nemaju obzira prema drugima i ne razumeju kulturu života u sredini u kojoj žive.
  • A vidi ih

    25.03.2020 21:00
    South Park je lepo opisao PETA
    Kako su se zoofili popalili samo po komentarima. Ccc, pa eto taman vam pruzaju sansu da ostanete sami sa vasom ''omiljenom'' zivotinjom u vasa cetiri zida, ne osudjujem vas sto bas u tolikoj meri volite zivotinje, ne brinite, samo nemojte previse napadni da budete na vase pse i macke, ipak malo humanosti zadrzite, nije lepo.
  • nahranimo botove

    25.03.2020 20:54
    100 lupljenih minusa sendvic. Navalite kerovi!
  • Pele Osvajac

    25.03.2020 20:54
    @Nemanja
    Civilizovani ljudi ne zive u zatvorenom prostoru sa zivotinjama namenjenim za lov, stocarstvo i sl. Pogotovo ih ne muce zatvaranjem u taj prostor i setkanjem po dvoristima zgrada dva puta po 20-30 minuta (zvuci malo na zatvor, zar ne?). Izduvaj si ego i sebicnost i procitaj nesto na temu kinologije. Pozz
  • Bojan

    25.03.2020 20:33
    Nope
    "Vlasnica25.03.2020 • 19:33
    Imam utisak da ljudi u ovom gradu mrze pse. Mali broj ljudi, osim vlasnika pasa, normalno i prijateljski reaguje na bilo koji vest koja se odnosi na pse.
    Psi su krivi za sve...za djubre pored kontejnera, za polupanu bravu na ulaznim vratima od zgrade, za kupus u kanalizaciji, za šlajmaru na betonu, za bezobrazluk u saobraçaju, ma za sve...sve što vam padne na pamet."

    Psi nisu krivi nizašta, ali vlasnici jesu.
    Ja ne očekujem od psa da pokupi svoj izmet. Ali apsolutno to očekujem od vlasnika tog psa.
    A od tih silnih ljubitelja pasa o kojima govorite, nema 2 posto čija je ljubav dovoljno velika da počiste za svojim ljubimcem.
  • Hedona

    25.03.2020 20:23
    Mere
    Tako i treba, svi treba da ostanemo kod kuće. Što manje izlaženja, i kretanja. Srbija se danas cela, razvija i gradi.
  • darko

    25.03.2020 20:20
    Ljubitelj pasa
    Mislim da moja šetnja od 20 minuta stvarno ne ugrožava nikoga, a mom psu koji ima 11 godina mnogo znači. Ona je u ljudskim godinama baka i ima sve probleme kao i star čovek. Apelujem na vlast da nam ne zabrani tu šetnju koja se i svodi samo na obavljanje fizioloških potreba.
    Hvala
  • Mirjana

    25.03.2020 20:15
    Nedimovic
    Ovo se tice samo setanja pasa i njihovih vlasnika. Svi ostali neka komentarisu ono sto se tice njih. To sto psi moraju da se setaju, apsolutno nije ni vasa briga niti vas problem, niti je vas mrziteljski komentar ovde uopste potreban. Gledajte svoja posla. Prijatan dan!
  • Nemanja (#2)

    25.03.2020 20:03
    Za botove
    E, pa ja odoh sad da šetam svog psa, a vi uživajte u lupanju minusa i komentara. Ako me uhapse, jbg, sutra će žena a prekosutra dete.
    Pored Korone, želim vam i SARS, kugu, Variole i td...
  • e je

    25.03.2020 20:01
    Cao svima.
    Ja najvise volim tigra.Hocu da ga ubacim u stan da zivi sa nama.Nece on nikog,pametan je jako.Svi ga volimo.

  • Jelena

    25.03.2020 20:00
    Relano?
    Svih ovih mera što se sada uveliko preporučuju pridržavam se rigorozno od zime 2007 (7. osnovne) kada mi je neka baba u 11ci na putu za školu kinula na ruku i pola onog rukohvatača.
    Sve vrste dezifekcionih sredstava u torbi vučem, izbegavam ljude, itd.
    Jedini obavezni i sigurni izlazak iz stana ostvarujem kad šetam psa. Navikao je na kasnija izvođenja zbog mog smenskog rada... Uvedene su ove zabrane kretanja, jedva se prilagodili, uveli od 17h, još se pričagođavamo i ovaj termin od 20-21h nam služi za pričagođavanje. Ali nam treba postepeno. Ne dva dana pa STOP. Bar još dve nedelje. Valjda će biti dovoljno.
  • није ми јасно

    25.03.2020 19:57
    Јесу ботови за или против?
  • xyz

    25.03.2020 19:49
    iš botovi!
    Al' su se botovi aktivirali :bljuv..... Zar baš niko od vas nema psa? I volite Vučića više od njega, nije vam žao da trpi i da se muči? Mezmozgovići..
  • Goran

    25.03.2020 19:40
    @Nemanja
    Al' nas zasmeja.
    Većina sistema gradskog javnog transporta u Evropi, ne prevozi ništa drugo osim životinja koje koriste ljudi sa posebnim potrebama.
    Od 200 do 1000 evra je kazna ako se opasan pas vodi bez brnjice.
    30 do 300 evra ako pas nije na povodcu, šeta se po dečijim igralištima, travnjacima, cvetnim oazama, obalnim zonama...
    Od 50 do 500 evra ti je kazna ako pas nije čipovan.
    Od 30 do 100 eura ako vlasnik ne pokupi izmet svog psa.
    500 do 2500 eura ako se borbeni pas drži bez dozvole.
    Nemačka 2020.
    Pročitaj nešto!


  • /

    25.03.2020 19:39
    /
    @telep
    Jak si telepcan bez psa i macke

    Uf, da ovi novi telepcani vise nemaju dvoriste i ne pricaju madjarski
  • Aleksandar 974

    25.03.2020 19:36
    Kada se u novinama pomene nesto o pravima kucnih ljubimaca,odnosno pasa.Moze se primetiti da su vlasnici pasa veoma aktivni u komentarima i u lupanju minusaa ovim "mrziteljima" zivotinja. Isto takoda,kada novine pisu o napadu psa na dete,vlasnika i ljubitelja zivotinja nema kao sad.eventualno se pojavi komentar tipa da je vlasnik kriv i da nije dobro vaspitao psa.posto se moze zakljuciti da su vam psi fini i vaspitani.ne vidim u cemu je problem.sami ce traziti i otici u wc.
    Tako je i sa veganima.zitotinja je zivo bice,ne ubijajte je.Ja volim biljke i biljke su ziva bica.al biljka ne zaplace i ne pusti krv kad je poseces. I tako u krug.
    Ne vredi raspravljati,svaka strana misli da je upravu.
  • Vlasnica

    25.03.2020 19:33
    Ma kakva korona..
    Imam utisak da ljudi u ovom gradu mrze pse. Mali broj ljudi, osim vlasnika pasa, normalno i prijateljski reaguje na bilo koji vest koja se odnosi na pse.
    Psi su krivi za sve...za djubre pored kontejnera, za polupanu bravu na ulaznim vratima od zgrade, za kupus u kanalizaciji, za šlajmaru na betonu, za bezobrazluk u saobraçaju, ma za sve...sve što vam padne na pamet.
    Čak vam smeta i običan izlazak od 15 min...nisu svi psi mladi, nije im lako...ali, to smo mi...nesrećni i isfrustrirani...
    Pazite na sebe, ostanite kod kuće i budite pozitivni, to je sada najvažnije.
  • Matrix

    25.03.2020 19:33
    Botovi
    Botovi rade duplu smenu, dobiće po dva budjava sendviča.
  • Sanja

    25.03.2020 19:28
    Šetanje ljubimaca

    Nažalost i to je još jedna u nizu mera koja se zloupotrebljavala pa se mora ukinuti..
  • Gaga

    25.03.2020 19:26
    Rupa u glavama
    S obzirom da se ovde pojedini izjašnjavaju da bi pre spasili svog kera nego čoveka, a da se broj zaraženih od virusa u Srbiji povećava, takve direkt za predsednika. Ako posle eventualnog masovnog pomora stanovništva u Srbiji, bilo kakva ekonomija može da opstane na prodaji kerećih proizvoda, svima dobro. U isto vreme stavite kerove da se bave prodajom usluga i predaju na univerzetetu bez kojeg je Novi Sad ionako mrtav grad i to se može videti samo prilikom bilo kakvog praznika. Što bi se reklo, dva čoveka i 1000 kerova lutalica.
  • Nemanja

    25.03.2020 18:52
    @Goran
    Da možeš da razumeš kompletan pasus odjednom, video bi da sam napisao da se u svetu dozvola drugih stanara za držanje pasa mora tražiti u zanemarljivom broju slučajeva, a i za to je obično potrebno da svi postojeći stanari donesu takvu odluku - inače možeš za to da se ubrišeš. Isti je slučaj i za brnjice, na primer u Evropi su uglavnom potrebne u javnom prevozu i to je to - zato nemoj da se ložiš, samo pokazuješ koliko si glup.

    @Bojan
    Da si pažljivije čitao komentare, video bi da je pitanje bosanskih kozovođa ovde pokrenuo jedan od njihovih zalutalih potomaka. Ali slažem se u potpunosti, ovde je čuvara koza poslednjih par decenija daleko više nego u Bosni - ipak je to težak posao, a nadrsrbovanje u tuđoj zemlji se bolje plaća.
  • Tale

    25.03.2020 18:35
    cirkus
    Nzm ni kako bih nazvao ovo cudo, ali neka bude ogranicenost i zatucanost AV i pojedinih ljudi koji ovde ostavljaju komentare. Pardon, taman posla da je AV ogranicen, sve je to fino i pritajeno zapakovano u predizbornu kampanju. Predsednice, kada je virus poceo da se siri u Italiji, stajao si na konferenciji za medije i potvrdno se smejao na izjavu dr Kona (koji se sada ne skida sa rts-a) kako je virus Korona "smesan" virus. Sada siris paniku medju ljudima svojim izjavama na nacionalnoj televiziji, koje obavezno sadrze dramske pauze. Uveo si policijski cas i ogranicio ljude da bi ispravio svoj nemar. Sto se tice pasa, nisam verovao da postoje ljudi koji ne mogu da pretvore da pas ide u setnju da bi vrsio nuzdu, a vise od toga nisam mogao da poverujem u mozgove ljudi koji prave poredjenje sa starcima i decom. Poenta setnje ljubimaca je vrsenje nuzde, da se sada ne ponavljam sa ljudima koji su vec obajsnili indijancima u komentarima da pas ne moze tek tako da se nauci na vrsenje nuzde u stanu. Vidim nasli su se pametni koji komentarisu kako psu nije mesto u stanu. Istina neki psi su vise za dvoriste, ali uz adekvatnu brigu i cestu setnju nije problem za boravak u stanu. Ako niste svesni da neke rase nisu za konstantan boravak na dvoristu i da im vise odgovara boravak unutra, onda nemate mozga ili ste pak culi samo za rase Nemacki ovcar i Sarplaninac. Usput dosadni ste sa psecim izmetom, nisu svi neodgovorni vlasnici. E da, vidim da cim AV objavi nesto, botovi stupaju u akciju.
  • Nimbus

    25.03.2020 18:31
    @Ištvan
    I meni je drazi zivot tvog psa od zivota predsednika, iako ga nisam nikad video ni cuo. U stvari, meni je drazi zivot gotovo svakog bica od zivota naseg predsednika. Izuzev mozda nekoliko poltrona i medijske bagre kojih mi nije zao kao ni nekog mrava koji je slucajno zgazen.
  • Osvestite se svi

    25.03.2020 18:30
    Izmanipulisao vas je
    Nijedan predsednik nije generisao toliko međusobne mržnje u narodu.
  • @"varioc"

    25.03.2020 18:29
    Niko
    25.03.2020 • 16:41
    горан ковачевић
    O izvini " lektore" gledacu rts3,fala. A tvoj argument o tome ciji je zivot bitniji,tvog zoopartnera intimnog ili zivot coceka? To mi odgovori mani se pravopisa ja sam varioc?

    Jesi bio takav i pre nego sto si poceo da varis ili je to varenje ostavilo posledice? Ako te bas zanima odgovor, procitaj nesto o psu po imenu Balto koji je sa svojim timom spasao celo jedno selo kroz mecavu tako sto je doneo vakcinu protiv difterije. 1085 km je taj tim pasa 127 sati trcao kroz sneg i mecavu, mnogi su preminuli, ali su preneli dragocene ampule vakcine i spasili izdvojeno nepristupacno selo. Istinit dogadjaj, ali ako ti je tesko da citas postoji i crtani film. Pa, sada odgovor na tvoje pitanje. Mnogi psi su kroz istoriju spasili puno ljudi. Sta si ti veliko uradio? Ne mozes tako generalizovati. Da li je onda vazniji zivot medicinske sestre od jednog varioca? Pitas budalastine, ali posto su za tebe stvari crno-bele, mozda jedino takve odgovore prihvatas. Sta je sa psima koji svakodnevno pomazu slepima? Jednom takvom coveku je njegov pas vredniji od vas polupismenih, zadrtih ljudi koji ga ne bi na ulici ni pogledali.
  • NSadjanin

    25.03.2020 18:24
    shinter
    Kerovi laju...AV AV AV AV AV AV AV AV
  • Zos

    25.03.2020 18:22
    "Ja sam se naljitio"!!!!!!!!!Iz toga razloga odluka vlade će biti izmenjena.
  • brmbor

    25.03.2020 18:21
    Sendvicarima je svejedno, oni ionako ne izlaze iz kuce. Drze ih po podrumima i ostlaim nehigijenskim prostorijama gde imaju samo daske za spavanje i laptopove i sistem hranilice gde se sendvic spusta milimetar po milimetar nakon svakog lajka ili komentara. Ako mislite da je vas zivot los, znajte uvek ima gorih.
  • Banaćan

    25.03.2020 18:13
    Ua bankari
    Prvo kaznite banke koje se ne prilagođavaju novonastaloj situaciji. Bivši Voban ne želi preporučenom poštom da pošalje nove platne kartice štedišama starijim od 65 godina. Sa isteklim karticama ljudi ostaju bez sredstava za život. Toliko o tome da penzioneri mogu da budu bezbrižni.
  • Zeljko85

    25.03.2020 18:11
    ljubimci
    Ma pustite ljubimce, dajte da se izborima za zdravlje i živote ljudi prvo, to je bitnije nego neki ker.
  • bananarama

    25.03.2020 18:11
    Koliko sam primetio, najgore je vlasnicima pasa koji žive na Limanima i Naselju. U ostalim delovima grada, novije zgrade imaju unutrašnja dvorišta u kojima se nalaze garaže i parking prostor. Oni koji žive u takvim zgradama ne moraju uopšte da izlaze na ulicu da bi prošetali psa. Iz ulaza direktno mogu da izađu u to dvorište a da ih sa ulice niko ne može videti. Takva dvorišta nisu nešto velika, ali bolje išta nego ništa. Oni u starijim delovima grada koji su zidani dvadesetih, tridesetih, sedamdesetih godina imaju bukvalno ogromno zajedničko dvorište koje je sa sve četiri strane okruženo zgradama. Bukvalno četiri ulice imaju zajedničko dvorište. Kada se zaključaju svi haustori, ulazi, prolazi, niko tu ne može da uđe sem stanara i da vidi šetaju li se ljudi po dvorištu tokom policijskog časa. Jedino ako neko ko je nadrndan, a takvog ima barem po jedan u svakoj zgradi, iz inata ne pozove policiju i otključa im im ulaz, ajnfort, kapiju.
    Takvih dvorišta nema na Limanima i Naselju.
  • Zlatni pas

    25.03.2020 18:08
    Izbaciti one vlasnike stanova koji nemaju pse.
    Zatim njihove stanove dodeliti psima - pretvoriti u pseće kućice.
    I onda smo kompletni.
    Jer, gradovi i jesu osnovani kao takvi zbog pasa.
    Zato je čitava gradska infrastruktura prilagođena psima.
    U slučaju neke svetske kataklizme, poput na primer nestanka pasa,
    njihovi vlasnici bi došli u apstinencijalnu krizu.
    Morali bi komunicirati sa ljudima, ili, sačuvaj nas Bože, ispoljiti emocije prema njima!
  • Telep

    25.03.2020 18:05
    Prioriteti
    Ljudi širom sveta masovno umiru, u mukama, bez mogućnosti da se oproste od svojih bližnjih. Spaljuju ih, tako da im se ni grob ne zna. Ceo svet je u izolaciji, sledi nam ekonomski slom... A neke u svemu tome najviše pogadja i najvjviše se uzbudjuju oko kerećih prava. More... Takva (nakaradna) pamet i sistem vrednosti su i doveli civilizaciju u ovu bulu.
  • Živković

    25.03.2020 18:02
    Ja ne znam odakle ljudima ideja da neko drugi treba da voli više njihovu decu nego svog psa? Pa naravno da ne. Realno niko ih ne voli osim vas možda. Ima dosta onih koji viču gugu i bubu ali ne zavaravajte se. To je foliranje da vam se ne zamere.
  • Goran

    25.03.2020 18:00
    @Nemanja
    Da, primetili smo da vlasnici životinja u Srbiji traže dozvolu ostalih stanara. Redovno.
    U većini civilizovanih zemalja ti sa svojim kučetom nemaš šta da se približavaš čoveku bez brnjice tako da se vidi koliko si ti civilizovan i odakle si izmileo. Sigurno sa bečkog dvora.
  • *

    25.03.2020 18:00
    SNS članstvo većinski sačinjeno od ruralne planinske raje pod "ljubimcima" podrazumeva koze, ovce i krave, a naravno da se one ne šetaju. Mora vođa da zadovolji njihove uske vidike. Ne daj bože da im posoli one dve zdrave sive ćelije kojima raspolažu. Lupajte samo minuse, botovi... I štancujte komentare. Gotovi ste na izborima, i vi i ovaj vaš ljubljeni tamničar.
  • OK

    25.03.2020 18:00
    onda po potrebi pustam psa da obavlja na terasi. trazili ste, mirisite
  • Bojan

    25.03.2020 17:58
    Uzgajivač žuči
    @Nemanja
    "Tako da je kristalno jasno ko od te dve grupe ne spada u zgradu - analni držači praziluka i dojučerašnji čuvari koza iz raznih komšijskih gudura koji ne mogu da se naviknu na urbanu sredinu"

    Nemanja, fascinantno je kako ljudi vašeg profila uspevaju svaku temu da pretvore u nekakvu raspravu o dođošima, od kojih ste vi, kao jedna uzvišena i kulturna osoba koja govori o "analnim držčima praziluka" svakako bolji.
    Čisto mali kuriozitet, koji možda nije tako vidljiv iz mentalne jame u koju ste se smestili... Vojvodina ima više "čuvara koza" i čobana od npr. Bosne.
  • eh

    25.03.2020 17:53
    da bas Liman3
    Evo ja sam ostavio komentar dobio gomilu pluseva a nisam bot kao sto nazivas sve ljude koji imaju drugacije misljenje od tebe? Smiri se i ti si bot posto dolazis da kukas kako botovi botuju nisi nista drugaciji onda

    Nisi ti neki limanac druze vidim ja limanci nisu toliko napeti srdacan pozdrav sa kocke
  • Kučić

    25.03.2020 17:52
    Av AV
    Sam broj minusa za svaki komentar govori u kojoj meri su se botovi ukljucili jer je i samom gazdi jasno da mu je krajnje nepopularna nova mera. Aj sad jedno dvesta minusa za 30 minuta ili nista od posla na neodredjeno.
  • ...

    25.03.2020 17:49
    U cemu je problem? Prosetajte psa u toku dana, a uvece za nuždu stavite mu pelenu i resena stvar.
    Aaa, lakse je da pas obavlja nuzdu na ulici i ne čistite. Ovako pelenu treba menjati, smrdi ako duže stoji. Da, to je problem.

    I meni smeta ova pandemija. Po pisanju medija dok je trajala epidemija u Kini i psi, mačke su se razboljevali i umirali.
    Mozda je bolje da ih ne vodite napolje i da cistite za njima jer mogu i oni preko izmeta drugih zivotinja vas da zaraze(vlasnike).
    Pustite sluzbe da ciste , dezinfikuju ulice (to je druga tema) u oderedjenom periodu i zaista nemojte izlaziti.
  • hemodroid

    25.03.2020 17:34
    @Niko

    Izmedju mog psa i tvog zivota naravno da bih izabrao mog psa.
  • Hahahohohuhu

    25.03.2020 17:30

    Tolike gluposti ovde čitam, koliko loših ljudi se dovuklo u naš nekada lepi grad iz svojih vukojebina gde su ih učili da je životinja samo za zaklati i pojesti. Kao da još živite u plemenskim zajednicama, na tom ste nivou. Kad nestane životinja ješćete jedni druge. Žao mi je normalnog sveta koji mora ovo da trpi. Žao mi je u šta se pretvorio ovaj narod koji bi komšiji bez problema zabio nož u leđa, a trpeo bi zlotvora doveka.
    Nemam psa a voleo bih. Oni su daleko bolji od većine ljudi, svakim danom sve više to mislim.

  • @no pasaran

    25.03.2020 17:29
    A kakva je higijena kada 95% a mozda i vise vlasnika redovno ne skuplja izmet posle vrsenja nuzde ljubimaca. Mozda ovo i nije lose ako se ljubimac uneredi u stanu vlasnici ce to morati da pokupe i bace u wc. Mozda ce vremenom to poceti i da rade na ulici.
    Samo sto od lepog ponasanja nema nista, ovo je Novi Sad a ne Kampanelina Utopija :)
  • Nemanja

    25.03.2020 17:28
    @Pele Osvajac

    Psi se, baš kao i ljudi, mogu naučiti da žive u zatvorenom prostoru. Kažem 'kao ljudi', ali u stvari mislim 'većina ljudi'... Vama koji još uvek niste u stanju da se pripitomite uvek ostaje da se vratite u divljinu.
  • Nemanja

    25.03.2020 17:22
    Koliko ja znam, u svim civilizovanim zemljama ljudi drže pse i mačke u zgradama i stanovima - uz zanemarljiv procenat objekata gde je to vlasnicima stanova zabranjeno - i opet, isključivo uz saglasnost većine stanara.

    Sa druge strane, u većini civilizovanih društava, kad se usudite da kenjate komšiji jer ima ljubimca ,možete da fasujete zabranu prilaska koja vas može čak i primorati da se iselite.

    Tako da je kristalno jasno ko od te dve grupe ne spada u zgradu - analni držači praziluka i dojučerašnji čuvari koza iz raznih komšijskih gudura koji ne mogu da se naviknu na urbanu sredinu.
  • Nemanja

    25.03.2020 17:21
    Koliko ja znam, u svim civilizovanim zemljama ljudi drže pse i mačke u zgradama i stanovima - uz zanemarljiv procenat objekata gde je to vlasnicima stanova zabranjeno - i opet, isključivo uz saglasnost većine stanara.

    Sa druge strane, u većini civilizovanih društava, kad se usudite da kenjate komšiji jer ima ljubimca ,možete da fasujete zabranu prilaska koja vas može čak i primorati da se iselite.

    Tako da je kristalno jasno ko od te dve grupe ne spada u zgradu - analni držači praziluka i dojučerašnji čuvari koza iz raznih komšijskih gudura koji ne mogu da se naviknu na urbanu sredinu.
  • Ker

    25.03.2020 17:12
    Mater
    Pas mi se oglasio AV AV
    Pa se uneredio
  • Mastodont

    25.03.2020 17:11
    @Niko

    Kao neko ko nema psa, još jednom ću naglasiti da je život kerova apsolutno bitniji od vas polupripitomljenih bilmeza iz svakojakih zabiti koji dođu u grad pa uče druge pameti da tu nije mesto ljubimcima. Nije što su psi vrhunac postojanja, nego što ste vi dno.
  • no pasaran

    25.03.2020 17:09
    da li je on normalni? koliko će biti bolesnih i zaraženih, kakva će biti higijena i bezbednost po zdravlje kada nam svima psi budu vršili nuždu u stanovima?? I svi vi što nemate trunku solidarnosti i razumevanja za ljude koji imaju pse, a živite u zgradama, shvatite da će naši psi ako ne mogu ići napolje vršiti nuždu na našim podovima a po vašim plafonima.
    šta bude kad se zgrade napune psećom mokraćom? a ne znam. videćemo.
  • комша

    25.03.2020 17:07
    @minusi
    Да ли си ти икад чуо да постоје различите расе паса? Како мислиш да пудлу, малтезера или неко померанца држиш напоље? Први минус и нема их више. Човек је псе обликовао по својим потребама, па тако постоје пси за лов, за чување стоке, за спашавање људи, за откривање дроге и сл, а исто тако постоје и пси којима је једина сврха да буду кућни љубимци, да живе са човеком унутра јер је пас чопоративна животиња. Мислиш да је псу који живи напоље лепо када су сви људи у кући а он сам напољу? Јел појам пса у Србији јадни Џек и који је цео живот везан ланцем у дворишту и који једе сплачине које остану од људи? Такви пси пате више од паса који деле животни простор са људима ма какав он био јер пас не гледа да ли имаш вилу или гарсоњеру, псу је битно да буде у чопору тј друштву и да буде вољен, а власнички пси то свакако јесу.

    Научите више да је пас човеков најбољи пријатељ, а не вук који живи у дивљини. Прича о мучењу паса је тако површно и јадно схватање односа човека и пса да је то већ постао клише међу србендама... Постоји толико студија понашања паса, када су срећни, а када су тужни. Немојте да вас мрзи, имате тај интернет, научите нешто, како би више престали да лупате глупости и просипате један исти клише нон стоп!
  • antibot

    25.03.2020 17:06
    po broju botova na ovu vest sve je jasno kao dan.
    poslati botovi da kreiraju lazno javno mnjenje kojim bi se opravdala jos jedna od nerazumnih i ne-ok odluka AV.
  • Grbavi

    25.03.2020 17:04
    Molim vas shvatite da je ovo dobro za vas I da se predsednik nije naljutio na vas samo je doneo razumnu odluku za sve
  • Pele Osvajac

    25.03.2020 16:59
    @Vlada
    Tacno, normalni ljudi ne drze zivotinje naviknute da kao ovcarski i lovacki psi prelaze po barem par desetina kilometara dnevno u stancicima, ovi drugi ih drze u stancicima ali dobro naucicete se... Bolje uzmi neku knjigu iz kinologije i vidi potrebe pasa, a ne svoje licne.
  • Zla...

    25.03.2020 16:50
    Za primer
    Imam komsije koji imaju psa. Kad god podju da ga prosetaju ( i danju, i uvece, i kad nema vanrednog stanja...), pozvone na nasa vrata i pitaju da li mogu nesto da ucine za nas (bace smece,odu u apoteku, po hleb..). Takvi zasluzuju da imaju i psa i komsije.
    A sta je sa onim vlasnicima pasa , koji saznaju da imaju komsiju tek kad umre i kad zasmrdi iz susednog stana? Ne vole svi ljude, koji imaju pse . U tome je problem.
  • A struka?

    25.03.2020 16:49
    Zasto ovde ne pitaju struku? Svuda se nesto pita struka. Zasto ne pitaju veterinare da li je psu ok da obavlja nuzdu jednom u 15 sati? Zasto veterinari cute?
  • Bole

    25.03.2020 16:48
    Isto za sve
    Nikako ne podrzavam AV!Ja bi vlasnicima pasa uveo porez,ne mogu se deca igrati na decijim igralistima od pseceg izmeta.Velika vecina vlasnika ne skuplja izmet svojih ljubimaca,cast izuzecima.Bolje setajte decu nego pse.Pomodarstvo sa zapada.
  • Ming Chi

    25.03.2020 16:44
    DeliciousWok.ch
    Mi besplatno prihvatim pse, nema vlasnik, ima vlasnik-nece pas, lutalicemeri, bolestne pse i stariiji ljude od 60 +. Nazovite nas menadzer odmah sad! 一千八百
  • Niko

    25.03.2020 16:41
    горан ковачевић
    O izvini " lektore" gledacu rts3,fala. A tvoj argument o tome ciji je zivot bitniji,tvog zoopartnera intimnog ili zivot coceka? To mi odgovori mani se pravopisa ja sam varioc?
  • Maja

    25.03.2020 16:39
    Nehumano
    Ovo zaista nije u redu ! Ima odgovornih i neodgovornih ljudi , odgovornih i neodgovornih vlasnika... To se slažem , ali zašto se svi kažnjavaju zbog pojedinaca ?! Psi su živa bića i ovo je maltretiranje ! Spašava nas predlogom da ustanemo u pet ?! Divno ! Nateraće ljude samo na jedno , a to je kršenje zabrane kretanja , ali ako je cilj zarada kažnjavanjem onda mi je sve jasno. Hoćeš ljubimca , voliš ga i nećeš da ga mučiš ? Onda plati što si ga prošetao...Stvarno sam besna...
  • Поветарац

    25.03.2020 16:38
    Знате, кад Сељака питате чему служи штала, добићете одговор за животиње... итд.
  • Maraya

    25.03.2020 16:34
    Vidim, botovi rade sve u 16
    Drago mi je što bar neko u ovoj krizi ima obezbeđen posao. Dabogda vam korona izašla na nos.
  • Nebrica

    25.03.2020 16:29
    diplomac
    Psi se druze van stanova...Svi koji zive u zgradama i drze macke i pse u stanu treba smatrati manje cistim osobama!!!
  • Aleksandar Savić

    25.03.2020 16:28
    Odgovor
    Ti se lepo momak vrati u bosnu.
    I pola sata je sasvim dovoljno, svako za sebe sa svojim ljubimcem, ne vidim kako moze da pogorsa ili ugrozi sebe ili drugog.
  • Masa

    25.03.2020 16:24
    komentar
    Svaki odgovoran vlasnik moze da odvoji vreme da proseta svog ljubimca do 17h. Ne pravite famu oko toga.
  • Sve prođe

    25.03.2020 16:24
    Hahahaha, pa ovi nisu normalni, nigde mozga, samo se uključuju roboti i po naređenju lupaju minuse na svaki normalan i civilizovan komentar, da li vlasnika ili ljubitelja pasa, ili jednostavno - normalnih ljudi.
    Po tome se vidi šta ih najviše žilji.
    I to će proći.
  • Milica

    25.03.2020 16:22
    Slazem se, ovo ce jos vise zastiti nase zivote.
  • Student

    25.03.2020 16:22
    Pse ne bi trebao ni da ima onaj ko nema gde u svom ograđenom prostoru da ga izvede. Da li je to lično dvorište ili je to dvorište zgrade u kojoj živi nije bitno.
    Kod mene u ulici samo ispred moje kući je ostalo zelenilo i svi tu dovode pse da obavljaju nuždu. Neki pokupe, ali neki ne. Na žalost na proleće ću i ja to betonirati, previše sam puta zaprljao đonove.
  • Cica

    25.03.2020 16:21
    Kuce
    Znaci sada autanazija kucnih ljubimaca i nas koji ih imamo,da li ce biti dovoljno grobalja?
  • Liman 3

    25.03.2020 16:20
    Au
    ... ala su se botovi zdali da lupaju minuse. Posto su se 4. marta u istom tom Master centru, u kom nama karantin spremaju, gurali sa licnim kartama i duvali jedni drugima za vrat, sad su nagradjeni radom od kuce, a to je pisanje komentara i lupanje minusa. Bravo, samo udrite po nama Novosadjanima iz svojih Futoga i Veternika!
  • Mile

    25.03.2020 16:18
    Mi cemo definitivno tesko mentalno oboleti, ako vec nismo. Cime se necemo zamlacivati. Svaki dan nam mudro rukovodstvo nesto priredi.
  • Vlada

    25.03.2020 16:17
    @Поветарац

    Ulaz je zajedničko vlasništvo, ali kroz njega ne možeš da ograničiš prolaz nikome. Ako ti smetaju psi u zgrada, nemoj živeti u njima.
  • mrva

    25.03.2020 16:16
    stoka
    potpuno se slazem za ukidanje te budalastine. Pre neko vece, posmatram debila sa psom u 21:15, trci po sred bulevara! Valjda se osećao kao supermen sto nema nigde nikoga a on na ulici, pa se jos ohrabrio da ostane duze nego sto bi smeo.
  • milosevic slobodan

    25.03.2020 16:15
    nemojte zivotinje nazivati kuc
    po tome ispada da kucici imaju vise prava i slobode od starijih od 65 godina
  • .!.

    25.03.2020 16:09
    Botovi poceli na normu da rade, vodja im je obezbedio rad od kuce. Nego kako vam dostavljaju sendvice?
  • VladaN

    25.03.2020 16:03
    Dakle i preCednik...
    ... će od sada da se šeta od 5,15 i od 15. Usput bilo bi mu najpametnije da “ nam garantuje” da se više neće pojavljivati svako veče i ispirati nam mozak i svojom pojavom, patetikom i bulažnjenjem ugrožavati nam ovo malo preostalog Javnog zdravlja.
  • Novosađanka

    25.03.2020 16:01
    Ta nemojte kasti
    Svom psu u životu nisam rekla "marš." Jer to je živo biće koje ni čoveku ni životinji nikad ništa nažao učinilo nije. To čuvam za diktatora koji misli da je iznad državnih i na prvom mestu prirodnih zakona.



  • minusi

    25.03.2020 15:58
    Znam da ću dobiti milion minusa sada, uglavnom se slažem sa većinom, ali ovog puta ne. Životinjama nije mesto u zatvorenom!!! Da ih stvarno volite ne biste ih mučili i držali u tim prdavcima od stanova! Strahota! Nije zdravo ni za ljude ni za jadne životinje! Pas je za dvorište! Da trči slobodno, uživa, a ne da bude sputan u par kvadrata. Užasni ste, užasni! Ako volite pse ne mučite ih. Kupite kuće! Ništa bolji niste od onoga koga pljujete da tlači i zatvara nas! Isto tako vi mučite te pse, a neee, vi ih zapravo volite! I onaj što kaže pustiće psa da vrši nuždu na terasi, to i radiš inače, samo ti sad ovo izgovor!
  • Uzas

    25.03.2020 15:58
    Bas
    Zabrana kretanja treba da bude ista za sve posto ima jednu svrhu a to je da smanji sirenje virusa, to sto ste vi ogorceni jer su vase kuce razmazene i mogu samo uvece da nuzde to nije nas problem, ja ne zelim da neko premine samo zato sto je tvoj mali francuski buldog odlucio da grokce u 9 uvece i ispusti prstoliki iznuzdak, imate 12 sati vremena preko dana da ih izvedete ucinite to tada i posle 5 nema izlaska dok ne prodje ovo! Posle cete moci svi da radite sto ste oduvek hteli, jedva cekam kad prodje korona da vidim koliko vas seta kerova u 9 uvece!! Srdacan pozdrav svima
  • Pićuka

    25.03.2020 15:57
    Kolika je verovatnoća da se zaraziš na ulici kada nema nikoga? Pogledajte Utisak nedelje u kome su bili gosti četiri infektologa i epidemiologa, dr. Kon, dr. Radovanović .... Odgovor se tamo nalazi.
  • Dragan R

    25.03.2020 15:55
    Nema predaje
    Sadasnje mere su dobre i efikasne i moze biti kobno njihovo ublazavanje.
  • NS

    25.03.2020 15:55
    Ovde se ne radi dal gospodin predsednik voli ili ne voli pse, nego postovanje ljudi koji ih imaju. Da njegova cerka ima psa valda bi znao da pas 12 sati ne moze da izdrzi. Svaka cast, potrebna izolacija al brate aj da se ne izivljavamo!
  • разум

    25.03.2020 15:53
    злостављате псе тако што их држите у стану.
  • Pero

    25.03.2020 15:47
    Tako su i moji stari u Bosni držali kozu u kući. Što sad ovi novi građani ne bi držali kerove?
  • Поветарац

    25.03.2020 15:46
    Има оних који су против држања кућних љубимаца у станбеним зградама, лифт, улази је заједничко власништво.... ко је писао закон и изгласао га...
  • Dodž

    25.03.2020 15:43
    Pustite psa sam da se proseta, ako vas voli sam ce se vratiti.
  • Hattori Hanzo

    25.03.2020 15:42
    kere vs popovi
    ...kućnim ljubimcima ograničavate fiziološke potrebe, dok popovima dozvoljavate rasađivanje bolesti kroz pričest kašikom, koju su lizali bolesni ljudi..jbt
  • kereci hirovi

    25.03.2020 15:38
    jednog tate
    ...bice lepo citati, sta i kako misli i vodi racuna jedan otac nacije o kucnim ljubimcima...BILD, CNN,BBC jedva cekaju, ovako napredne vesti.
    mi u D umiremo od dosade, iako nam niko ne brani kretanje na svezem vazduhu - ali, samo po dvoje!
    blago vama, bar se ne dosadjujete...
    gruss und kuss
  • joe

    25.03.2020 15:37
    Njegova ćerka ima psa, pa sigurno ima i dvorište, a mi u stanu sa psima od 40-50kg?
  • Ogrlica

    25.03.2020 15:29
    Da li je realno da ljudi toliko mrze zivotinje? Hajde onda ovako. Ako mi pas ne ide napolje, nuzdice na terasi, smatracu svojim dobrinosom svim dusebriznicima da ga ne uklonim vec da odstoji onako lepo- da uzegne. Pa kad otvorite vase prozorcice oseticete moju poruku, jer je ne mogu napisati ovde.
  • ??????

    25.03.2020 15:28
    !!!!!!!!
    Auuu, mislio sam da ga nikada i u nicemu ne mogu podržati, a ono kučići. E jedna pametna!
  • Goran

    25.03.2020 15:28
    Predsednik povecava rizik
    Ovako i nas sa psima i ostale izlaze vecem riziku. Mi moramo svakako izlaziti napolje da bi izveli ljubimca, pa je bolje izaci kad nema ljudi na ulici tokom policijskog casa, nego kad ima ljudi u vreme kad je svima dozvoljeno da izlaze napolje.
  • Vlada

    25.03.2020 15:22
    @Pele Osvajac

    Vidim traje i borba normalnih ljudi i seljoberčina koji su zalutali u grad pa dreče što ljudi drže kućne ljubimce, a vi žestoko gubite.
  • Toza

    25.03.2020 15:19
    Valjda je manja verovatnoća da se ljudi zaraze ako izlaze kad nema nikog?
  • M

    25.03.2020 15:17
    Botovi rade od kuce, sudeci po minusevima.
  • Prpa od virusa

    25.03.2020 15:16
    Nastup je nekorektan i nije objasnio razlog, ali činjenica je da se neki vlasnici nisu pridržavali 2m razdaljine, da nisu nosili maske i rukavice, da nisu vodili neposlušnog psa na povocu već su ga puštali da napada druge pse, a onda vam prilazili blizu da bi ga odvukli.

    Ali ta nepoštovanja se i dešavaju i među ostalima.

    Kao i da su išli i ljudi bez pasa.

    Zašto nije uveo obavezu čišćenja rukohvata i tastera na svaki sat i nošenja maski i rukavica?

    Pustili bi oni već vojsku da kažnjava narod, nego nemaju još maske.
  • Nataša

    25.03.2020 15:03
    Ja odlučujem
    Predsednik, osim patetike, koju nam prosipa svaki dan, poznaje dobro medicinu a sad i veterinu, ON NE DA da vlasnici svoje ljubimce šetaju kad njihovi psi imaju potrebu nego onda kad NJEGOVA CERKA VODI PSA U ŠETNJU!!! Koja još samovolja nas čeka od VOĐE!!!???
  • горан ковачевић

    25.03.2020 15:03
    Niko
    25.03.2020 • 14:09
    Tako je,i ovako zagadjuju grad izmetom,a zivotinje muce u ne prirodnom okruzenju. A neki ih i iskoriscavaju na razne nacine,perverznjaci. Coveku ne bi pomogli a kerama teraju modu i hrane ih bogato. Sebicni samo da drugom coveku ne pomognu,nad kerom su dominantni a medj ljudima su nule. Naravno cast izuzecima na selu.
    ''''''
    Српски језик је на програму РТС3, па би могао мало да обновиш граматику.
    А о томе колико људи прљају планету бих могао сатима писати. Не вреди то мрзитељима паса причати, они само фецес виде као да раде у јавном тоалету па им само то смета.
  • Seljko Mitrovic

    25.03.2020 15:02
    Pitanje. Ako zena od moje svekrve ima psa da li mogu ja da ga prosetam umesto nje?
  • Vesna

    25.03.2020 14:59
    Ha,ha,ha,ha,ha,ha...
    E bas se dobro ismejah, Srbija je bolja od Alan Forda.
    Kakav lik vodi drzavu... Ja pa Ja i onda Ja i sve se vrti oko mene i Ja sam najbitniji a ne vi, joj sto uzivam da sam najglavniji od svih 7 miliona ljudi - konacno sam potpuno srecan. Ziveo Ja!
    Tipican slucaj psyhopatologije... ili narcizma. Koga zanima nek pogleda malo na You Tube o toj temi, ali ono skolski primer. Jadni vi sa njima, kad vam se samoizaberu jos cetiri godine... U prevodu vode vas u corsokak :)
  • algalon

    25.03.2020 14:58
    kladionice
    Do pre neki dan su radile kladionice i kafane. U crkvi ljudi koriste JEDNU kasiku. Vlasnik psa ne sme sam da proseta. Da li vlasnik Srbije zna da se virus prenosi i u SVETIM PROSTORIJAMA i da konzumacija alkohola ne leci bas sve bolesti, protivno narodnom verovanju. Sa druge strane, setnja kucnog ljubimca ne predstavlja opasnost jer to, verovali ili ne, podrazumeva poravak na otvorenom (kiseonik unistava viruse fyi). Cak i da postoji opasnost od zaraze, neka logika bi rekla da je ta opasnost manja u periodu izmedju 20 i 21h jer je manje ljudi na ulici i ulazima zgrada nego da se radi o periodu koji je On naveo. E sad, nek ne bude ljut...
  • Mučenje

    25.03.2020 14:57
    životinja
    Evo ipak je pobedila zavist, mržnja i zatucanost. Neka, svaka čast. Drugo i nije bilo za očekivati.
    Proći će i ovo, a onda pravac normalna zemlja.
  • Trt

    25.03.2020 14:56
    Iskreno mene je začudilo što su dozvolili, pošto je to bila sasvim razumna odluka a ova vlast je u suštini hrpa idiota. A što se tiče ovih što prde o tome što ljudi drže kerove po stanovima i što ih cene više od nekih ljudi - pa to i jeste zato što kerovi vrede više od vas.
  • Ištvan

    25.03.2020 14:54
    Meni je draži život mog psa, nego predsednika Srbije. Moj pas deli ljubav sa svima, deli radost i veselje, za razliku od predsednika Srbije...
  • Jocko

    25.03.2020 14:51
    Koji idiot je smislio da se ukine dozvola šetanja ljubimaca? A stariji se i dalje šetaju. Sramota!
  • biciklista

    25.03.2020 14:43
    nemaš ti psa, već tvoja ćerka ima psa i siguran sam da kao što tvoj bata može pod pratnjom kobri da šeta i bije se sa žandarima, tvoja ćerka može da šeta psa gde, kad i koliko hoće
  • .!.

    25.03.2020 14:42
    Stici ce izbori kad tad....
  • Dokle više?

    25.03.2020 14:42
    Sve, sve.... ali i ovo sa pranjem ruku mora jednom prestati!
  • Zoran

    25.03.2020 14:41
    Ozbiljno
    Jell smem ja macku da setam? Ozbiljno pitam.
  • Korona

    25.03.2020 14:36
    Sa tim da će ćerka preveličanstvenog imati pravo da izvede psa jer ima povlastice...pri tome ne znam koga ugrožava to što se pas izvede na pet minuta da piški i kaki. Ovde se radi o iskazivanju sile, svi se pridržavamo pravila i pazimo jedni na druge, samo on nešto drami, ne dozvoljava i krši Ustav svako malo.
  • Pele Osvajac

    25.03.2020 14:32
    Dobili dozvolu da setaju ljubimce (ajde na stranu sto je zlostavljanje pasa drzanje njih po stanovima, izuzimajuci manje poput pudli i pekinezera naravno) i vec su krenuli da je zloupotrebljavaju, familijarno se setaju, nalaze se komsije setajuci pse, a i juce sneg napadao, roditelji danas pustili decu napolje da se igraju po snegu, ocigledno dzabe saveti SZO, dzabe saveti epidemiologa da se ostane u kucama, poredimo se sa Nemackom, a ulice tamo puste i bez odluke za policijski cas, ovde se ponasaju kao i da nema virusa. Svako od nas ima neke starije na koje treba da misli ili vec neku rodbinu, prijatelje koji vec imaju teza oboljenja, ali dzabe sve te odluke kad smo u velikoj meri sebican, prkosan i narod koji voli da tera inat. Pa posle se pitajte sto prvorodjeni uvodi sve te mere.
    PS Po komentarima vidim da i dalje tece borba opozicionih i SNS botova. Eto neke zanimacije makar. A za 021 sve cestitke na temeljnom izvestavanju o virusu, retki ste koji to rade kako treba :-)
  • mjaukalo

    25.03.2020 14:31
    Vucic je provalio da sto vise gazis narod vise ce za tebe glasati, tako da pripremite se, ovo nije kraj.
  • M

    25.03.2020 14:29
    Pomama za WC papirom u najavi... Ne simpatisem drzanje pasa u stanovima, ali ova setnja ne utice na sirenje virusa. Cerkin pas je u dvoristu neke vile, a ne u famoznom jednosobnom stanu - "jedina nekretnina koju AV poseduje".
  • Sujeveran tip

    25.03.2020 14:28
    Dzukac
    Ja se slazem sa odlukom. Kako da se suzbije sirenje virusa, ako se ljudi setaju. Mnogo je onih koji imaju kucne ljubimce, to je onda lancana reakcija. Volim i ja zivotinje, ali sta cemo kad nas je zadesilo to sto nas je zadesilo.
  • Cornholio

    25.03.2020 14:26
    /?
    Vidim ja,narediće vođa izvoz kerova u Kinu za respiratore i maske.
  • Karantin

    25.03.2020 14:25
    Karantin
    Svi u izolaciju!!! Da li i zivotinje mogu zaraziti druge zivotinje? Isti princip za sve!
  • Mačkoljubac

    25.03.2020 14:25
    Znači očekujemo gomilu kučića izbačenih na ulicu posle prvog zapišavanja tepiha. Snaga jednog društva ogleda se u brizi prema najslabijima, onima koji je mogu da se brane, bolesnima, deci i životinjama
  • KirkaYU

    25.03.2020 14:22
    ---
    Najvažnije je da se omogući lizanje iste kašike 00-24 svim zainteresovanim u dvorištima crkava.
    Jesam li to rekla crkava? Ko crkava? Svi crkavamo!
  • Hej

    25.03.2020 14:22
    Zasto?
    Sta ja sad da radim sa haskijem kojeg sam juce kupio da bi' mogao da imam sat vremena uvece napolju?
  • DonJuan

    25.03.2020 14:20
    Bas mi je drago, samo iz jednog razloga, bar ce vlasnici pasa imati predstavu s kakvom budaletinom i bahatim diktatorom imaju posla, potrajace neko vreme dok i ostali ne skontaju, jos uvek misle da je policijski cas za njihovo dobro, a u stvari je obicmo izivljavanje ovog istog egomanijaka, pa kad se resimo epidemije, da se polako resavamo i ovog sto nam je unistio zivote i pre svega ovoga.
  • Ko se ljuti ...

    25.03.2020 14:20
    On se naljutio
    :-))))))))
    On ejjjjj On se naljutio
    Vi u njegovoj drzavi da se lose starate o sebi
    Ne moze !!!
    ON SE NALJUTIO
  • maja

    25.03.2020 14:20
    on garantuje
    On garantuje, pa zive duse nema napolju u to vreme.Valjda postoji drzava
    a ne pojedinac.
  • Brus Vilis

    25.03.2020 14:18
    Ne brinite, vlast će cimnuti brata Si Đinpinga, koji će nam povoljno utrapiti pelene za kuce. Prodavaće ih u pet šopovima, s tim da cena neće biti veća od 500 dinara po komadu.
  • Večiti problem

    25.03.2020 14:17
    Ljudska pakost i zloba nemaju granice.
    Zlo je dobilo svoju šansu da iskezi zube otvoreno i u lice.
    Nikakvo čudo, zlo, pakost i alavost su ga izabrali.
  • pera

    25.03.2020 14:15
    molim opozicioni levijatan da reaguje
  • Kruti

    25.03.2020 14:15
    Stop setnji!
  • Slanina

    25.03.2020 14:14
    Nemam psa
    Ljudi ce i dalje izvoditi svoje ljubimce i ako ovo ukinu. Sidjes ispred zgrade, ne moras se setati okolo, sacekas 5 minuta da pas obavi svoje i nazad u zgradu. Ako naidje jurisna brigada Njegovog Visocanstva, ulaz u zgradu ti je na sekund.
  • Pas

    25.03.2020 14:14
    Berite kožu na šiljak
    O, neeee.... Kai, kai, kai, kaiii...
    Čekaj, a možemo li mi onda da šetamo penzionere?

    Mislim da će se vlast zaigrati s aovim silnim restrikcijama i preterati sa ovim zabranama.
    Tako da posle 01 aprila možda bude i opravdanih nemira naroda.
    Sa koronom ili bez korone - šetnja u doba korone.
    Na kraju krajeva, ako uzmemo u obzir sve brojke - treba očekivati istu ovakvu paniku, medijsko ispiranje mozga i strašenje - i kada dođe običan grip.
    Jer, jednako nema lekova za grip i jednaka je smrtnost.
  • Banacan

    25.03.2020 14:13
    Pametna odluka,sta su oni svete krave pa izuzeci???
  • Predsednice

    25.03.2020 14:12
    Zelim vam da vi i svi koji vas podrzavaju imate pravo na wc samo u 5:15 i 15h
  • Student

    25.03.2020 14:11
    E bas mi je drago sto Vuletova cera ima kera. Imam ga i ja, i to dva. Devojka je imala al su ga morali uspavati.
    Nego korona..
  • Niko

    25.03.2020 14:09
    Tako je,i ovako zagadjuju grad izmetom,a zivotinje muce u ne prirodnom okruzenju. A neki ih i iskoriscavaju na razne nacine,perverznjaci. Coveku ne bi pomogli a kerama teraju modu i hrane ih bogato. Sebicni samo da drugom coveku ne pomognu,nad kerom su dominantni a medj ljudima su nule. Naravno cast izuzecima na selu.
  • Ana

    25.03.2020 14:09
    Sramota za vlast!
  • Lajavi

    25.03.2020 14:09
    Smešno je
    i kul kada debili šetaju plišane igračke i kokoške. Zbog idiota ispaštamo.
  • Dejan

    25.03.2020 14:09
    Posle ovoga nas očekuju izbori. Nemam šta da poručim svojim sugrađanima osim - pamti pa vrati!
  • Dokle

    25.03.2020 14:08
    Da li je bilo slucajeva da se neko zarazio tokom setnje psa?
    Da li ima kraja ovoj torturi?
    Dokle?
  • Daliborka

    25.03.2020 14:06
    Ostani kod kuće
    Kakvo šetanje,to predlažu ovi neodgovorni iz SzS. Biće vremena za šetanje samo da pobedimo ovo zlo od virusa.
  • Pudla

    25.03.2020 14:06
    Hvala
    Hvala svima vama koji ste nas pljuvali u komentarima i hvala svima vama koji ne postujete zabranu kretanja za starije od 65 godina i sve ostale posle 20 h i veoma opusteno se svrckate, a policija se pravi da vas ne vidi. Sada su to platile zivotinje ni krive ni duzne. Ali zivotinje ce to ispostovati pre nego penzosi i ilegalci, i sta ce onda biti sledece? Zabranite pticama da lete i one ce prestati, a penzioneri ce vam se i dalje setati.
  • #najboljiprijatelj

    25.03.2020 14:05
    A poseban pribor za navijanje kućnih ljubimaca baći će se u prodaji, u specijalizovanim radnjama od subote. Penzioneri će dobiti po dva ključa, brinemo za naše stare.
  • Biciklista

    25.03.2020 14:03
    Čemu
    Zašto bi ukidao ovu odluku, zaista ne razumem. Pa kako ću se zaraziti ako spustim psa na 10min a u okolini nema nikoga???? Kakva je razlika da li šetam u 05:00 ili u 20:00? Počeo je da se gubi.

  • Podrska predsedniku

    25.03.2020 14:03
    Bravo
    Uvođene izuzetaka uvek je lose,pa i ovo koje se odnosi na ljubimce.Ionako komsija stariji od 65 nonsalantno seta par pasa 2-3 dnevno,a istovremeno savesni ljudi stariji od 65,kojoma je bez sumnje potrebna setnja i izlazak na svez vazduh,postujuci mere Vlade za dobrobit ljudi,građana Srbije,ostaju u svoja 4 zida.Podrska predsedniku,svi moramo disciplinovano i savesno postupati,pa i oni koji su sebi dppustili luksuz u vidu kucnog ljubimca
  • ON

    25.03.2020 14:03
    Njegova ćerka i njen pas imaju dvorište.
    ON se naljutio.
    Ko je ON?
    Jel to onaj što se smejao "smešnom virusu"?
    Ili onaj koji sada prodaje građanima maske po 120 din/kom.?
    ON se naljutio.
    Vlasnik Srbije je ljut.
    Da li su građani ljuti?
    Ko su pa građani da bi bili ljuti?
  • Sever Srbije

    25.03.2020 14:03
    I porez im odrezi,sem lovackim psima i onima koji cuvaju dvorista i firme napolju naravno.
  • Mile

    25.03.2020 14:01
    Ako je procena da je tih petnaestak minuts opasan po natodno zdravlje micemo pustiti zivotinje na slobodu same.
  • Alex

    25.03.2020 14:01
    Alo bre
    Šta bre ovaj više glumata muka mi je od njega
  • mirko

    25.03.2020 14:00
    poseri se po nama
  • Njemu se ne svidja

    25.03.2020 13:58
    Velikom vodji se nije dopala ideja
    On je sve on odlucuje kad ce ko u wc kad ko dise kad ko zivi
    E to mozes svojim sns ovacama
    Nama ne a proci ce i korona
  • ahahaha

    25.03.2020 13:56
    Jaoj. Pa zamislite predsednika neke zemlje u svetu da kaze "ja sam se naljutio..." Pa jel to predsednik ili histericna domacica... Nadrealno.
    Ovo ludilo je na granici da zavredi masovne ulicne proteste, uprkos epidemiji. Ovaj odnosi vise zivota nego sto korona ikad moze.
  • /

    25.03.2020 13:53
    /
    a sta se to pa cuveno desava u peridu 20-21 da ne mogu da se prosetaju ljubimci
  • комша

    25.03.2020 13:52
    Нек он не иде у ВЦ од 3 до 5 ујутру! Сви смо постали таоци његове неспособности!!!
  • Svi na ulice

    25.03.2020 13:48
    Srbija=Turkmekistan
    Ovo Vam je predsednik Turkmekistana drzave izmedju Irana i Turske prosle godine uoci izbora kako deli savete i gospodari svim ministrima u vladi Turkmekistana jer su pogresno postavili slike u njegovom dvorcu pred izbore.

    Pogledajte samo kako kaze ministrima "Svi iza mene odmah!" niko ne sme rec da mu kaze:

    https://youtu.be/Q1AOK8N9imw?t=11

    Ista prica i sa Srbijom,s tim sto se Srbija ne nalazi izmedju Irana i Turske vec izmedju Madjarske i Bugarske dakle na samoj granici EU sve ostalo je isto.

    Jedan covek se pita za sve bez verifikacije skupstine,bez verifikacije strucnjaka ,bez verifikacije Ustava,a narod isti kao u Turkmekistanu ako ne i gluplji.

    Ovaj video zapisi proslediti svakome cisto da se uoci bilo kakva razlika izmedju predsednika Turkmekistana i predsednika Srbije.I naroda koji zivi u Turkmekistanu i naroda koji zivi u Srbiji.Tacnije inteligencija i podanost i mazohizam naroda ovih dveju drzava.




  • nebesky

    25.03.2020 13:47
    Ugrožavanje
    20 minuta i 200 metara ugrožava živote, a policijski je čas i nema nikog na ulici!? Po preporuci, maske se ne moraju nositi na otvorenom.
    Još jedan bes A(ntivirusa) V(rhovnog).
  • Dule

    25.03.2020 13:46
    Čisti sadizam! Čista patologija! Zašto lekari ćute? Kako život ugrožava kratka šetnja do 200m od kuće onda kad nema gužve, nema nikog? Samo je njegova sujeta ugrožena jer odluku nije doneo on, jer je bio protiv! Pre tri nedelje se kliberio iza Nestorovića, a sad se iživljava jer je propustio vreme!
  • eh

    25.03.2020 13:45
    pa
    Pa ni ne treba da setaju, sta su sad oni privilegovani da izadju a ja koji postujem odluku od 5 da ih gledam? Jos ni ne kupe za svojim ljubimcima ono sto ostane
  • DragChe

    25.03.2020 13:45
    pa naravno da je to tvoj
    hir i nista vise. Mislis. da su ljudi ugrozeniji od 20 - 21, jer je tajvirus potekao od slepog misa, pa ce tad daleko vise da napada. Pa u to vreme ima mnogo manje ljudi na ulicama, i ko ce da ih zarazi. Valjda je veca sansa da se zaraze kad je daleko vise ljudi napolju. Neki od nas i rade, a nema javnog prevoza, pa mnogo ranije treba da krenemo od kuce, znas preCednice neki ljudi rade od 6 ujutru a ne ko ti od kad ti se oce, treca stvar, u to inace kratko vreme treba i pazariti. Tako da ne filozofiraj previse, volis da se izivljavas, zro si za psihijatra, ne pravdaj se vise.
  • Liman

    25.03.2020 13:41
    uf :(
    Oko mene su se pojavili neki koji se dernjaju, bacaju petarde i smatraju ovaj period "izlaskom", šta li... Nemam psa, ali jako mi je žao što će zbog ovakvih vlasnici pasa izgubiti tih sat vremena :(.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna