Veliki trgovinski lanci u Srbiji imali su 61 odsto veću prodaju robe široke potrošnje tokom treće nedelje marta u odnosu na istu sedmicu prošle godine, dok je četvrte nedelje marta prodaja povećana za 43 odsto, pokazalo je istraživanje agencije Nielsen.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Rast prodaje velikih trgovinskih lanaca tokom treće nedelje marta 61 odsto
Autor: Beta
Info
•30.03.2020.
•17:02 > 17:03
Komentari 2
Goran
x
čisto da steknemo realniju sliku o ekonomskim posledicama, a ne samo ovu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H