Ukupno 1.049 novčanih kazni u iznosu od 51,268 miliona dinara izrekle su prekršajne sudije od 21. marta, kada su uvedene mere zabrane i ograničenja kretanja, pa sve do utorka.
@dule To sam već razumeo, kod vas je ili sve ili ništa, ili utopija ili anarhija. Vas uopšte ne interesuje da rešite problem čak i ako ste prethodno pogrešili, ponajmanje ako je grešku napravio neko drugi, za vas je jedino rešenje posle greške, bila ona namerna ili nenamerna, da sve pustite niz vodu i dignete ruke. Jedan je na početku dao pogrešnu izjavu da virus nije toliko opasan, u međuvremenu se predomislio i sada požrtvovano radi na suzbijanju epidemije pod konstantnim kritikama laika i nestručne javnosti, i to sada znači da trebamo dozvoliti da nam hiljade građana poumire. I u drugim zemljama su olako prihvatili ovaj virus pa naknadno uvodili sve restriktivnije mere, trebaju li svi dići ruke i predati se jer su napravili pogrešnu procenu za bolest koju niko pre ovoga nije poznavao?
U vašoj firmi vas kritikuju gde se bavite istim poslom. Vi sami tvrdite da niste lekar ali ste našli za shodno ne samo da kritikujete lekare i njihov rad već i da dajete medicinske savete. A postavlja se pitanje da li je vaša firma dizala ruke od svih poslova nakon što ste vi ili neko drugi napravili grešku ili bi ipak grešku neko umesto vas ispravio i nastavio dalje? Ne razumem šta je to što sada vi od njih tražite da urade, da priznaju javno da izjava da je virus bezopasan nije bila odgovarajuća da bi zadovoljili vašu sujetu ili da odmah u potpunosti prestanu da obavljaju svoj posao jer ih vi kritikujete šta god da urade, ili možda oba? Kako to doprinosi rešavanju ovog problema?
@dule Jasno je gospodine, vi želite da dođete na gotovo, da vam bude sve potaman i da bude uspostavljena utopija a što sve treba neko drugi da obezbedi i onda da zasluga za to pripadne vama, vama ne pada na pamet da i promil truda uložite u postizanju tog, makar i nedostižnog cilja. Želite da živite u bajci umesto da se spustite na zemlju i realno sagledate gde smo i šta smo, i po potrebi zasučete rukave čak i kada je bitka unapred izgubljena. Da su svi kao vi, niko i nikada ne bi radio baš ništa jer uvek će se naći neko ko je u prošlosti u nečemu pogrešio, pa čak i vi, osim naravno ako ste prvi čovek u istoriji ljudskog roda koji nikada u životu nije napravio nikakvu grešku.
Vi se itekako mešate u stvari za koje smatrate da ne možete izgurati do kraja. Tako je, niste lekar ali ste se zato našli pozvanim da nipodaštavate odluke o zabrani kretanja za građane koji su najviše ugroženi ovom epidemijom, "patetišući" o mogućim poremećajima zbog te zabrane a potpuno ignorišući šta se može desiti ako prevagne druga strana terazija, čime prikazujete potpunu nesposobnost da realno sagledate ovu situaciju odnosno nesposobni ste da donesete odluku, koliko god da je teška, i od dva zla izaberete bolje. Svakako imate pravo na sopstveno mišljenje, zato budite spremni da vaše mišljenje koje iznosite javno bude i dovedeno u pitanje, pa čak i ako mislite i uvereni ste da je vaše mišljenje jedino ispravno.
Ne znam čime se bavite, ali vam mogu reći jedno: da sam ja u mojoj firmi za neki posao/problem 26.02. rekao da je to zezancija, i to ponovio više puta, a da samo tri nedelje kasnije pričam svima kako je vanredna situacija i kako sve resurse firme treba da usmerimo u rešavanje problema a sve ostalo treba da zanemarimo ja bi itekako dobio otkaz. I to sa pravom. Jer tako se baš stvara panika.
Sem toga, u mojoj firmi apsolutno svako ima pravo da me kritikuje i da iznosi mišljenje o mom radu. Štaviše, deo procesa rade jeste baš takav da ostali zaposleni javno iskažu mišljenje o mom radu. I niko sa tim nema nikakav problem. Naravno da sam i ja pravio greške, naravno da sam i ja menjao mišljenja o određenim stvarima tokom vremena. Samo, ja sam to javno i priznavao.
Vašu velikodušnu ponudu da trenutna vlada da ostavku a da ja preuzmem rukovođenje ovom krizom ću nažalost morati da odbijem. Razlozi su višestruki:
Pod jedan, ponuda nije došla od njih. Sumnjam da bi oni prvi tako lako napustili vlast u bilo kom trenutku, pa čak i ovom.
Pod dva, ja ni u kom slučaju nisam odgovoran za trenutno stanje naše zemlje ni kom aspektu. Vi ste jako dobro primetili da ne živimo u utopiji. Ja bi dodao da ne da ne živimo u utopiji, nego živimo u zemlji koja je i ekonomski, i politički, i kulturološki, i obrazovno, pa na kraju krajeva i biološki prilično uništena. A za to velike zasluge ima i trenutna vlast. Smatram da ne bi bilo korektno da ja budem u obavezi da rešavam probleme koje su neki drugi izazvali.
Pod tri, ja se ne mešam u stvari za koje smatram da ne mogu da izguram do kraja. Niti sam lekar, niti sam političar, i nikad nisam pokušao da postanem nešto od toga. Naravno, to što nisam političar ne znači da nemam pravo na sopstveno mišljenje. Naime, kad god ova (a tako je bilo i sa prethodnima) vlada učini nešto dobro ja smatram da imam pravo da je pohvalim. Takođe, kad god ova vlada učini nešto loše ja imam pravo da je kao slobodni građanin kritikujem. Nisam vaspitavan da gajim podanički mentalitet prema bilo kojoj vlasti, pa će tako biti i sa ovom.
@dule To je zato što u drugima tražite opravdanje i podršku vašem ponašanju, jer ste za sebe umislili da ste vrhunski stručnjak u oblasti o kojoj ne znate ništa koji nikada ne može pogrešiti. Sopstveni značaj i veličinu vidite samo u kritici tuđeg rada dok sami ne radite ništa, što potom rezultira ovim potpunim apsurdom da ste prvo kritikovali kako mi "ne smetaju kladionice" iako to nigde nisam napisao, sada kritikujete što mi ne smeta odluka da se iste zatvore, a povrh svega izražavate "čuđenje" gde ste to vi "spominjali ubice i razbojnike". Nažalost izgleda da ste ograničenijeg intelektualnog kapaciteta nego što sam mislio te niste prepoznali dozu vašeg sopstvenog "leka", no mogu i nacrtati: tako je, nigde niste pomenuli lopove ni razbojnike što znači da ih podržavate, baš kao što ja "podržavam kladionice" iako to nigde nisam spomenuo.
Tako je, izjavili su puno pogrešnih stvari, niko nije tvrdio da su nepogrešivi. Da li zato što nisu odmah shvatili ozbiljnost situacije ili jer nisu želeli da stvaraju paniku, a za šta su takođe sada kritikovani kako je stvaraju svojim upozorenjima. Kako je u pitanju novo oboljenje situacija je fluidna i menja se kako vreme prolazi, ni u drugim zemljama nije odmah shvaćeno koliko je ovo ozbiljno pa su dozvolili da im se 100 000 i više građana razboli i hiljade umru. Prekinite lagati da sam "oduševljen". Oduševljen nisam, realan jesam, i za sada bolje od ovoga nemamo niti imamo tehničke i ljudske resurse da postignemo više.
Evo čitam ove naše komentare i nikako ne mogu da nađem dve stvari: ne mogu da nađem citat gde vi kritikujete bilo koju odluku vlade, uključujući i odluku da se tek danas zatvore kladionice i kockarnice. Druga stvar koju nikako ne mogu da nađem jeste gde sam to ja spominjao ubice i razbojnike.
Sve što sam sa vaše strane uspeo da dobijem jeste, parafraziram, divljenje ovoj vladi koja po vama radi u jako teškim uslovima i koja do sada nije načinila nikakvu grešku. Slobodno me citirajte i recite da li se slažete sa ovim ili ne.
Pa ajde onda da malo prodiskutujemo o toj vladi, da vidimo šta su ti ljudi pričali pre nekih mesec i kusur dana:
"Korona virus slabiji od običnog sezonskog gripa - On je, gostujući na televiziji Pink, rekao da nema razloga za paniku, navodeći da je taj virus dosta slabiji od običnog sezonskog gripa."
Ovo je izjavio aktuelni ministar zdravlja Zlatibor Lončar 25.02.2020.
"Od svega ja sam samo razumeo da ruke češće treba da se peru i da je slabiji od običnog gripa i da više ima smrtnih slučajeva od sezonskog gripa nego od ovoga."
Ovo je izjavio aktuelni predsednik države Aleksandar Vučić 26.02.2020.
...
I tako dalje, i tako dalje.
Samo tri nedelje kasnije u Srbiji je uveden policijski čas, a pet nedelja kasnije se priča o uvođenju 24-časovnog karantina. Izvinite što ne delim vašu oduševljenost radom ove vlade.
@dule Kao što rekoh, vaša namera je samo da stavljate svoje reči u moja usta i podmećete mi falsifikate koje nikada i nigde nisam izjavio jer ste naučeni da je prihvatljivo diskusiju voditi obmanama i podmetanjem laži, valjda vežbate za bavljenje politikom. Osim što vi uopšte nemate problem sa ubicama i razbojnicima, ponajmanje imate sposobnost da pristupite ovom, a sasvim moguće i bilo kojem problemu kao odrasla osoba umesto kao razmaženo derište, te stoga dozvolite da naglasim da sam zadovoljan što su oni a ne vi trenutno zaduženi za vođenje ove krize. To opet ne znači da su oni najbolje rešenje za taj zadatak, možda u ovoj zemlji čak i nemamo bolje, ali to itekako znači da ste vi bez i najmanje sumnje lošiji od njih, što rekao bih više govori o vama nego o njima.
"Ja podržavam mere koje su uvedene svestan da bolje od toga ne može jer ne živim u bajci niti oblacima i realno sagledavam naše kapacitete, a poučen iskustvima zemalja koje su daleko bogatije od naše a koje su prošle katastrofalno loše u ovoj epidemiji."
kraj citata.
Kao sto rekoh - vi uopste nemate problem sa tim sto kladionice nisu zatvorene.
@dule Patetika oko respiratora kažete? Kad vi patetišete o "vama bliskima" koji imaju "psihičke i/ili fizičke probleme zbog 24-časovne zabrane izlaska" što je kudikamo manja pretnja po život kako za tu osobu tako i za osobe u njihovoj blizini obzirom da ti "psihički i fizički problemi" nisu zarazna bolest koja se prenosi kijavicom, to je dakle prihvatljivo, to nije "patetisanje" nego je samo moja "patetika oko respiratora"? Ljudi po Evropi i svetu umiru u desetinama hiljada a ja sam taj koji "patetiše". Koliko ih je umrlo usled "psihičkih i/ili fizičkih problema zbog 24-časovne zabrane izlaska"?
Pogrešno zaključujete. A to radite namerno jer nemate šta smisleno da odgovorite a odbijate istovremeno da se povučete kad niste u pravu te ste skloni da izmišljate i stavljate svoje reči u tuđa usta. Ja podržavam mere koje su uvedene svestan da bolje od toga ne može jer ne živim u bajci niti oblacima i realno sagledavam naše kapacitete, a poučen iskustvima zemalja koje su daleko bogatije od naše a koje su prošle katastrofalno loše u ovoj epidemiji.
A izvolite i za kraj: predlažem da se momentalno kompletna vlada i svi lekari povuku i da se cela situacija i kompletna odgovornost stavi u vaše ruke i vaših istomišljenika kad se već predstavljate pametnijim i stručnijim od njih. Da li se slažete?
E sad dolazimo do malog problema. Naime, vi ste napisali ovo:
"Citirajte mi gde sam napisao da mi "ne smeta to što kladionice nisu zabranjene"?"
Vi u klin, ja u plocu. Ja sam iz vaseg komentara mogao samo da zakljucim da se apsolutno zalazete za mere ove vlade. Posto ja smatram da odredjene mere nisu bas najbolje, a vi samo kritikujete mene sto kritikujem mere. Ja sam konkretno napisao sta mi smeta, vi ste povukli na patetiku oko respiratora. Pa ajte da prekinemo ovaj zacarani krug pa izvolite napisite sta tacno od mera Vi predlazete, bice nam lakse.
@dule Ne gospodine, ono što nije toliko zanimljivo koliko je besmisleno je što vi ne shvatate da ovo nije utopija u kojoj se može svima ugoditi, već da se shodno situaciji moraju napraviti određene odluke kao i ustupci. Niko i nikada nije tvrdio da nema posledica od izolacije, ali su te posledice daleko blaže od potencijalne katastrofe ako nas zadesi veliki broj obolelih kao Italiju ili Španiju. A upravo je vaš problem gospodine, kao i tih "sličnim vama", je što vaše mišljenje nema nikakvog uporišta u realnosti šta smo sposobni kao država i narod da sprovedemo u delo a šta ne. Upravo vama je ili utopija ili anarhija, a ništa između vam ne odgovara i uvek imate "stručnije" mišljenje od nadležnih šta god oni uradili. Nikada u životu nisam video toliko stručnjaka za epidemiologiju na jednom mestu koliko među komentatorima na 021.
Ako međutim želite da diskutujete moraćete prestati da mi vaše reči stavljate u moja usta. Citirajte mi gde sam napisao da mi "ne smeta to što kladionice nisu zabranjene"? Vidite vi ste ovo izmislili, pokušavate da mi podmetnete vašu laž i izmišljotinu kao da sam je ja napisao, i onda iz takve lažne konstrukcije izvlačite svoje zaključke i namećete svoje mišljenje. Zanimljivo je i meni da nikome od vas koji kritikujete ove mere ne smetaju ubice i razbojnici? Čim niste ništa napisali o njima znači da je to "OK", da li je to taj "normalan" tok zaključivanja?
@Stanoje Nije se ni naš predsednik ismevao ovom virusu gospodine, taj koji je to izjavio jednom a vi besomučno ponavljate kao što se pijan drži plota jer vam tako odgovara, iako ne setite se da ponavljate korisne informacije ako vam takve ne odgovaraju, nema zvanje predsednika ove države. U Italiji prosek godina umrlih je 80, dakle može se pretpostaviti da su najstariji istovremeno i najugroženiji. To ni na koji način ne pokazuje da su pacijenti koji idu na dijalizu, zračenje ili bilo koje druge bolesti manje ugroženi, ali bi se reklo da se takvi građani kojih nema 1,7 miliona koliko ima penzionera, ponašaju odgovorno i od ranije jer nije ovo jedino oboljenje koje ih je vrebalo dok im je imuni sistem organizma narušen.
Vidite, ono što vi radite je da na osnovu jednog jedinog slučaja - priče vaše familije iz Holandije, pokušavate napraviti univerzalno pravilo dok potpuno ignorišete informacije koje imamo iz Italije i Španije sa stotinama hiljada slučajeva, a u kojima se zaraza raširila što je potom dovelo i do kolapsa zdravstvenog sistema.
Činjenica je da ova vlast nije sposobna da radi svoj posao u ovoj situaciji pa zato sve pokušava prebaciti na penzionere i gastarbajtere. A nemaju ni plana ni sposobnosti da pomognu ljudima i djeci sa posebnim potrebama a da nespominjem kako su brižni i pažljivi prema onima koji idu na dijalizu, zračenje, hemo terapije.... ŽALOST OD VLASTI
Znlaci uplata od po 100 eura krece kad se sakupi. A tek su krenuli, zato onaj juce rece da ce poceti nekoliko nedelja nakon neustavnog vanrednog stanja.
Znaci samo prvorodeni zna kada ce biti kraj varednog stanja I koliko je to tih par nedelja. A par nedelja je jako rastegljiv pojam.
Krajnje rešenje01.04.2020 • 11:19
@dule Molim vas da nam saopštite stanje vaše svesti i osećanja ako biste vi imali nekog bliskog na respiratoru. Znate, prilikom vaganja između psihičkih i fizičkih oštećenja zbog karantina sa jedne, i hiljade smrti sa druge, tas obično prevagne na ovu prvu stranu, no možda je ipak vaše mišljenje da je ova druga strana bolje rešenje.
Zanimljivo je sto vi ne shvatate da nije korona jedino sto ubija ljude. Fizicke/psihicke posledice ce itekako skratiti zivotni vek tih ljudi, ali boze moj, nece biti na respiratoru pa je to onda ok. Inace, ima zemalja koje su takodje uvele restrikcije za starije sugradjane, ali su im ostavile da svakog dana (ili par dana u nedelji) mogu da izadju napolje i da u neko normalnije vreme obave to sto je potrebno ili da se kratko prosetaju.
Problem je sto vi i slicni vama uopste ne razmisljate o smislenosti i efektu uvedenih mera - vi kao da smatrate da postoje dve opcije: ove mere koje su najbolje moguce ili potpuna anarhija, svako radi sta hoce. I to stalno imputirate drugima, i to je veoma odvratno. Ja se slazem da je neophodno uvesti mere, cak i radikalne, ali da one budu optimalne i smislene.
P.S. zanimljivo kako nikom od vas koji pozdravljate i branite ove mere ne smeta to sto kladionice nisu zabranjene. Pitam se kako vam uspeva da pomirite dve tako nepomirive stvari - sa jedne strane se zalazete za 24/7, da sve stane, a sa druge strane kladionice su OK.
@Familija01.04.2020 • 11:
Nemam šta reći na vaš komentar. Samo znam da se nijedan predsednik iz EU zemalja nije ismejavao najsmešnijem virusu. Takodje kod nas se samo prica o penzionerima, a gde su ljudi koji idu na dijalize, zračenje, hemo...... njihov imunitet je nula. Pa gde su ljudi i djeca sa posebnim potrebama....
Da nisu uvedene mere samo jako malo ljudi bi ostalo kod kuce. Virus bi se sirio kao u Italiji, zdravstveni sistem bi bio u kolapsu, imali bi na hiljade mrtvih pa bi onda svako opet kritikovao vlast. Ljudima nikad ne mozes ugoditi. Nekome je problem sto mene nisu dovoljno restriktivne, nekome da su jako restriktivne. Pominjate Svedsku, tamo ima skoro 4500 zarazenih i ima 180 mrtvih. Nemojte se nervirati, ostanite kod kuce.
@Stanoje Javite nam šta vaša familija u Holandiji kaže i za jedno mesec dana. Rekao bih vam i šta pojedine familije iz Italije i Španije kažu, ali nažalost ne mogu da komuniciram sa onim svetom.
@dule Molim vas da nam saopštite stanje vaše svesti i osećanja ako biste vi imali nekog bliskog na respiratoru. Znate, prilikom vaganja između psihičkih i fizičkih oštećenja zbog karantina sa jedne, i hiljade smrti sa druge, tas obično prevagne na ovu prvu stranu, no možda je ipak vaše mišljenje da je ova druga strana bolje rešenje.
Policija je da je htela mogla da napise na Hiljade kazni Penzionerima za krsenje Izolacije.Ovo je cista Simbolika.Ja koji sam u grupaciji 65+u dobroj fizickoj kondiciji uz to i Bajker sedim kod kuce i postujem Pravila.
Novinari neka objasne već jednom da penzioneri nisu kriminalci. Oni svojim izlaskom iz kuće neće ugroziti nikoga drugog osim možda sami sebe. Zbog devastiranog zdravstva, najlakše je iživljavati se nad najnemoćnijim, jer su diplome kupil, a pameti nemaju. Sramota.
Imate li Vi nekog starijeg pa pride i bolesnog u familiji a da Vam je do te osobe stalo?Izgleda da nemate.Od svih mera koje je država uvela ovu smatram za najbolju i uvedena je pravovremeno.Da nije danas bi babe i dede skupljali lopatama a bolnički sistem ( svi znamo kakav je i bez korone) bi bio u raspadu.Ja sam majku snabdela i zabranila da mrda bilo gde i nije trebalo Vučić da mi to kaže.Sedi baba kući,malo se smara ali shvata I sama da ona sa njenim dijagnozama ovo ne bi preživela.Razumem da je tu sto problema,mnogi nemaju nikog,ne mogu da podignu novac ....Za takve je trebalo dati bar neko vreme u nedelji kao što je dato za snabdevanje.Problem je što mi sve zloupotrebljavamo I ne poštujemo.Zašto je to tako to svi znamo I to je za neko drugu priču a ne za ovaj trenutak.
Tačno, imam familiju u holandiji, to i oni kažu. Pogledajte kako to funkcioniše u Švedskoj. Neko je lud ili oni ili naši političari? Ja imam svoje mišljenje, zadržaću ga za sebe....
Zoki01.04.2020 • 09:44
Neverovatno
Svi vi koji komentarišete kako je za sve kriva ova vlast, kako sve brani i slično, zapitajte se šta bi bilo da se neko od vaših najblizih zarazi, da li bi i dalje tako pisali. Ako su skoro svi u svetu rekli da je dobro da se ostane kod kuće, mi večito izmišljamo toplu vodu i idemo kontra svetu.
Da li je toliko nuzno ići po parkovima ili u teretane na otvorenom da bi imali rekreaciju. Pa profesionalni sportisti koji zive od toga su u izolaciji, ali ne i nasi pametnjakovici po trim stazama ili u teretanama na otvorenom. Neverovatno!!!
Pa zapitaj se ti kako bi ti komentarisao kad bi imao nekog bliskog ko već sad ima psihičke i/ili fizičke probleme zbog 24-časovne zabrane izlaska. A evo već treću nedelju slušamo istu priču kako je naredna nedelja-dve odlučujuća i kako građani ne poštuju preporuke, a ja danas izašao da kupim nešto, vreme divno a na limanu 4 nigde nikog, ima par šetača ali na ozbiljnoj udaljenosti.
Jedina istina je da ova vladajuća klika pre mesec dana nije imala ama baš nikakav plan u vezi ove epidemije, i onda kad im se desilo onda su počeli da rade ono što najbolje znaju - da tlače, lažu i prozivaju sve druge osim sebe.
Šta čitam u komentarima. Dakle, CELA nacija trpi i onda se pojave pojedinci poput ovog dripca što je otišao iz PROPOSANE samoizolacije za vreme policijskog časa i sličnih njemu i komentatori kritikuju kažnjavanje.
MALE SU IM KAZNE!!!
U Norveškoj za kršenje samoizolacije je 4000 evra kazna. U Rusiji ukoliko napustite samoizolaciju i zaraziti nekoga, tretiraće se kao teroristički akt!
Samo kod nas je, pojedinim komentatorima, OK ako neko malo ugrožava druge!
Penzosi 65+ i inace imaju manje prava cak i od kerova.ONI SU VEĆ TREĆU NEDELJU U 24 ČASOVNOJ IZOLACIJI.FRUSTRIRANI,PONIŽENI,ETIKETIRANI.Dosadasnji rezultati ne opravdavaju da se njima ,pereciznije da se samo na njima "vezba" strogoca i "spasava njihov zivot?!Nastranu sto jebmnogima zivot ugrozeniji jer im je setnja obavezna terapija za bolesti koje imaju,a 24 satni zatvor je vec mnogima izazvao bitne psihicko-psiholoske smetnje i traume.I sad ih jos povrh toga treba globiti?Strašno.BITNO JE DA KOCKARNICE RADE!!!
@mile Neće biti gospodine, ovde je na delu pišanje naroda po pravilima koja se moraju poštovati. Sramotan, bahat, neodgovoran narod samim time čini i tu "sramotnu državu".
Trebamo svi izaci na ulice i reci policiji "UHAPSITE NAS".Drugacije ne postoji.
U Holandiji ljudi i stari i mladi setaju kerove,idu na piknik izlet ali drze odstojanje nema policijskog casa u Srbiji se Hitler u grobu okrece.
Uhapsices petoro ili desetoro danas.Uhapsi 250 hilljada ljudi na ulicama.Uhapsi milion ljudi na ulicama.A to ce biti vrlo brzo.Pukli su ko zvecke.Pa nije 1941 a.Mozes ti nedelju,dve,pa i tri pa i cetiri.28 dana je rok da se zemlja izbori sa epidijom,To je vec 10-15 april.Nakon toga apsolutno ME NE INTERESUJE NISTA.Hapsi.Slobodno.Ali ti znas kao policajac DA VANREDNO STANJE NIJE RATIFIKOVALA SKUPSTINA i da je prema tome nistavan.
Svi vi koji komentarišete kako je za sve kriva ova vlast, kako sve brani i slično, zapitajte se šta bi bilo da se neko od vaših najblizih zarazi, da li bi i dalje tako pisali. Ako su skoro svi u svetu rekli da je dobro da se ostane kod kuće, mi večito izmišljamo toplu vodu i idemo kontra svetu.
Da li je toliko nuzno ići po parkovima ili u teretane na otvorenom da bi imali rekreaciju. Pa profesionalni sportisti koji zive od toga su u izolaciji, ali ne i nasi pametnjakovici po trim stazama ili u teretanama na otvorenom. Neverovatno!!!
Da li su mere uvedene da štite zdravlje starijih od 65 ili da im oduzmete i poslednji dinar da bi napunili kasu a posle mogu i da umru od gladi...šta je s onima koji žive sami, koji moraju malo da prošetaju zbog raznih bolesti i tegoba, sad ispada da država više brine o zdravlja građana nego sami građani ili brine za sebe. Jesam za poštovanje izolacije ali za tako kažnjavanje starijih ljudi koji nisu bolesni e to je sramota.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pedeset miliona dinara od kršenja mera vlade, kažnjeno više od 500 penzionera
Autor: Novosti
Info
•01.04.2020.
•08:17
Komentari 49
Krajnje rešenje
U vašoj firmi vas kritikuju gde se bavite istim poslom. Vi sami tvrdite da niste lekar ali ste našli za shodno ne samo da kritikujete lekare i njihov rad već i da dajete medicinske savete. A postavlja se pitanje da li je vaša firma dizala ruke od svih poslova nakon što ste vi ili neko drugi napravili grešku ili bi ipak grešku neko umesto vas ispravio i nastavio dalje? Ne razumem šta je to što sada vi od njih tražite da urade, da priznaju javno da izjava da je virus bezopasan nije bila odgovarajuća da bi zadovoljili vašu sujetu ili da odmah u potpunosti prestanu da obavljaju svoj posao jer ih vi kritikujete šta god da urade, ili možda oba? Kako to doprinosi rešavanju ovog problema?
Krajnje rešenje
Vi se itekako mešate u stvari za koje smatrate da ne možete izgurati do kraja. Tako je, niste lekar ali ste se zato našli pozvanim da nipodaštavate odluke o zabrani kretanja za građane koji su najviše ugroženi ovom epidemijom, "patetišući" o mogućim poremećajima zbog te zabrane a potpuno ignorišući šta se može desiti ako prevagne druga strana terazija, čime prikazujete potpunu nesposobnost da realno sagledate ovu situaciju odnosno nesposobni ste da donesete odluku, koliko god da je teška, i od dva zla izaberete bolje. Svakako imate pravo na sopstveno mišljenje, zato budite spremni da vaše mišljenje koje iznosite javno bude i dovedeno u pitanje, pa čak i ako mislite i uvereni ste da je vaše mišljenje jedino ispravno.
dule
Ne znam čime se bavite, ali vam mogu reći jedno: da sam ja u mojoj firmi za neki posao/problem 26.02. rekao da je to zezancija, i to ponovio više puta, a da samo tri nedelje kasnije pričam svima kako je vanredna situacija i kako sve resurse firme treba da usmerimo u rešavanje problema a sve ostalo treba da zanemarimo ja bi itekako dobio otkaz. I to sa pravom. Jer tako se baš stvara panika.
Sem toga, u mojoj firmi apsolutno svako ima pravo da me kritikuje i da iznosi mišljenje o mom radu. Štaviše, deo procesa rade jeste baš takav da ostali zaposleni javno iskažu mišljenje o mom radu. I niko sa tim nema nikakav problem. Naravno da sam i ja pravio greške, naravno da sam i ja menjao mišljenja o određenim stvarima tokom vremena. Samo, ja sam to javno i priznavao.
dule
Poštovani,
Vašu velikodušnu ponudu da trenutna vlada da ostavku a da ja preuzmem rukovođenje ovom krizom ću nažalost morati da odbijem. Razlozi su višestruki:
Pod jedan, ponuda nije došla od njih. Sumnjam da bi oni prvi tako lako napustili vlast u bilo kom trenutku, pa čak i ovom.
Pod dva, ja ni u kom slučaju nisam odgovoran za trenutno stanje naše zemlje ni kom aspektu. Vi ste jako dobro primetili da ne živimo u utopiji. Ja bi dodao da ne da ne živimo u utopiji, nego živimo u zemlji koja je i ekonomski, i politički, i kulturološki, i obrazovno, pa na kraju krajeva i biološki prilično uništena. A za to velike zasluge ima i trenutna vlast. Smatram da ne bi bilo korektno da ja budem u obavezi da rešavam probleme koje su neki drugi izazvali.
Pod tri, ja se ne mešam u stvari za koje smatram da ne mogu da izguram do kraja. Niti sam lekar, niti sam političar, i nikad nisam pokušao da postanem nešto od toga. Naravno, to što nisam političar ne znači da nemam pravo na sopstveno mišljenje. Naime, kad god ova (a tako je bilo i sa prethodnima) vlada učini nešto dobro ja smatram da imam pravo da je pohvalim. Takođe, kad god ova vlada učini nešto loše ja imam pravo da je kao slobodni građanin kritikujem. Nisam vaspitavan da gajim podanički mentalitet prema bilo kojoj vlasti, pa će tako biti i sa ovom.
Krajnje rešenje
Tako je, izjavili su puno pogrešnih stvari, niko nije tvrdio da su nepogrešivi. Da li zato što nisu odmah shvatili ozbiljnost situacije ili jer nisu želeli da stvaraju paniku, a za šta su takođe sada kritikovani kako je stvaraju svojim upozorenjima. Kako je u pitanju novo oboljenje situacija je fluidna i menja se kako vreme prolazi, ni u drugim zemljama nije odmah shvaćeno koliko je ovo ozbiljno pa su dozvolili da im se 100 000 i više građana razboli i hiljade umru. Prekinite lagati da sam "oduševljen". Oduševljen nisam, realan jesam, i za sada bolje od ovoga nemamo niti imamo tehničke i ljudske resurse da postignemo više.
dule
Evo čitam ove naše komentare i nikako ne mogu da nađem dve stvari: ne mogu da nađem citat gde vi kritikujete bilo koju odluku vlade, uključujući i odluku da se tek danas zatvore kladionice i kockarnice. Druga stvar koju nikako ne mogu da nađem jeste gde sam to ja spominjao ubice i razbojnike.
Sve što sam sa vaše strane uspeo da dobijem jeste, parafraziram, divljenje ovoj vladi koja po vama radi u jako teškim uslovima i koja do sada nije načinila nikakvu grešku. Slobodno me citirajte i recite da li se slažete sa ovim ili ne.
Pa ajde onda da malo prodiskutujemo o toj vladi, da vidimo šta su ti ljudi pričali pre nekih mesec i kusur dana:
"Korona virus slabiji od običnog sezonskog gripa - On je, gostujući na televiziji Pink, rekao da nema razloga za paniku, navodeći da je taj virus dosta slabiji od običnog sezonskog gripa."
Ovo je izjavio aktuelni ministar zdravlja Zlatibor Lončar 25.02.2020.
"Od svega ja sam samo razumeo da ruke češće treba da se peru i da je slabiji od običnog gripa i da više ima smrtnih slučajeva od sezonskog gripa nego od ovoga."
Ovo je izjavio aktuelni predsednik države Aleksandar Vučić 26.02.2020.
...
I tako dalje, i tako dalje.
Samo tri nedelje kasnije u Srbiji je uveden policijski čas, a pet nedelja kasnije se priča o uvođenju 24-časovnog karantina. Izvinite što ne delim vašu oduševljenost radom ove vlade.
Krajnje rešenje
dule
pocetak citata:
"Ja podržavam mere koje su uvedene svestan da bolje od toga ne može jer ne živim u bajci niti oblacima i realno sagledavam naše kapacitete, a poučen iskustvima zemalja koje su daleko bogatije od naše a koje su prošle katastrofalno loše u ovoj epidemiji."
kraj citata.
Kao sto rekoh - vi uopste nemate problem sa tim sto kladionice nisu zatvorene.
Krajnje rešenje
Pogrešno zaključujete. A to radite namerno jer nemate šta smisleno da odgovorite a odbijate istovremeno da se povučete kad niste u pravu te ste skloni da izmišljate i stavljate svoje reči u tuđa usta. Ja podržavam mere koje su uvedene svestan da bolje od toga ne može jer ne živim u bajci niti oblacima i realno sagledavam naše kapacitete, a poučen iskustvima zemalja koje su daleko bogatije od naše a koje su prošle katastrofalno loše u ovoj epidemiji.
A izvolite i za kraj: predlažem da se momentalno kompletna vlada i svi lekari povuku i da se cela situacija i kompletna odgovornost stavi u vaše ruke i vaših istomišljenika kad se već predstavljate pametnijim i stručnijim od njih. Da li se slažete?
dule
E sad dolazimo do malog problema. Naime, vi ste napisali ovo:
"Citirajte mi gde sam napisao da mi "ne smeta to što kladionice nisu zabranjene"?"
Vi u klin, ja u plocu. Ja sam iz vaseg komentara mogao samo da zakljucim da se apsolutno zalazete za mere ove vlade. Posto ja smatram da odredjene mere nisu bas najbolje, a vi samo kritikujete mene sto kritikujem mere. Ja sam konkretno napisao sta mi smeta, vi ste povukli na patetiku oko respiratora. Pa ajte da prekinemo ovaj zacarani krug pa izvolite napisite sta tacno od mera Vi predlazete, bice nam lakse.
Krajnje rešenje
Ako međutim želite da diskutujete moraćete prestati da mi vaše reči stavljate u moja usta. Citirajte mi gde sam napisao da mi "ne smeta to što kladionice nisu zabranjene"? Vidite vi ste ovo izmislili, pokušavate da mi podmetnete vašu laž i izmišljotinu kao da sam je ja napisao, i onda iz takve lažne konstrukcije izvlačite svoje zaključke i namećete svoje mišljenje. Zanimljivo je i meni da nikome od vas koji kritikujete ove mere ne smetaju ubice i razbojnici? Čim niste ništa napisali o njima znači da je to "OK", da li je to taj "normalan" tok zaključivanja?
Familija
Vidite, ono što vi radite je da na osnovu jednog jedinog slučaja - priče vaše familije iz Holandije, pokušavate napraviti univerzalno pravilo dok potpuno ignorišete informacije koje imamo iz Italije i Španije sa stotinama hiljada slučajeva, a u kojima se zaraza raširila što je potom dovelo i do kolapsa zdravstvenog sistema.
Sajlovo
Stanoje
Peka
Znaci samo prvorodeni zna kada ce biti kraj varednog stanja I koliko je to tih par nedelja. A par nedelja je jako rastegljiv pojam.
gradjaninX
dule
@dule Molim vas da nam saopštite stanje vaše svesti i osećanja ako biste vi imali nekog bliskog na respiratoru. Znate, prilikom vaganja između psihičkih i fizičkih oštećenja zbog karantina sa jedne, i hiljade smrti sa druge, tas obično prevagne na ovu prvu stranu, no možda je ipak vaše mišljenje da je ova druga strana bolje rešenje.
Zanimljivo je sto vi ne shvatate da nije korona jedino sto ubija ljude. Fizicke/psihicke posledice ce itekako skratiti zivotni vek tih ljudi, ali boze moj, nece biti na respiratoru pa je to onda ok. Inace, ima zemalja koje su takodje uvele restrikcije za starije sugradjane, ali su im ostavile da svakog dana (ili par dana u nedelji) mogu da izadju napolje i da u neko normalnije vreme obave to sto je potrebno ili da se kratko prosetaju.
Problem je sto vi i slicni vama uopste ne razmisljate o smislenosti i efektu uvedenih mera - vi kao da smatrate da postoje dve opcije: ove mere koje su najbolje moguce ili potpuna anarhija, svako radi sta hoce. I to stalno imputirate drugima, i to je veoma odvratno. Ja se slazem da je neophodno uvesti mere, cak i radikalne, ali da one budu optimalne i smislene.
P.S. zanimljivo kako nikom od vas koji pozdravljate i branite ove mere ne smeta to sto kladionice nisu zabranjene. Pitam se kako vam uspeva da pomirite dve tako nepomirive stvari - sa jedne strane se zalazete za 24/7, da sve stane, a sa druge strane kladionice su OK.
Stanoje
Nemam šta reći na vaš komentar. Samo znam da se nijedan predsednik iz EU zemalja nije ismejavao najsmešnijem virusu. Takodje kod nas se samo prica o penzionerima, a gde su ljudi koji idu na dijalize, zračenje, hemo...... njihov imunitet je nula. Pa gde su ljudi i djeca sa posebnim potrebama....
samo kazem
Dragan
Familija
Krajnje rešenje
lizanje kasikice
kada cete ukinuti crkvena okupljanja ?
pera
čovek
Ahaha
Maja
Imate li Vi nekog starijeg pa pride i bolesnog u familiji a da Vam je do te osobe stalo?Izgleda da nemate.Od svih mera koje je država uvela ovu smatram za najbolju i uvedena je pravovremeno.Da nije danas bi babe i dede skupljali lopatama a bolnički sistem ( svi znamo kakav je i bez korone) bi bio u raspadu.Ja sam majku snabdela i zabranila da mrda bilo gde i nije trebalo Vučić da mi to kaže.Sedi baba kući,malo se smara ali shvata I sama da ona sa njenim dijagnozama ovo ne bi preživela.Razumem da je tu sto problema,mnogi nemaju nikog,ne mogu da podignu novac ....Za takve je trebalo dati bar neko vreme u nedelji kao što je dato za snabdevanje.Problem je što mi sve zloupotrebljavamo I ne poštujemo.Zašto je to tako to svi znamo I to je za neko drugu priču a ne za ovaj trenutak.
Stanoje
Tačno, imam familiju u holandiji, to i oni kažu. Pogledajte kako to funkcioniše u Švedskoj. Neko je lud ili oni ili naši političari? Ja imam svoje mišljenje, zadržaću ga za sebe....
malena
dule
Neverovatno
Svi vi koji komentarišete kako je za sve kriva ova vlast, kako sve brani i slično, zapitajte se šta bi bilo da se neko od vaših najblizih zarazi, da li bi i dalje tako pisali. Ako su skoro svi u svetu rekli da je dobro da se ostane kod kuće, mi večito izmišljamo toplu vodu i idemo kontra svetu.
Da li je toliko nuzno ići po parkovima ili u teretane na otvorenom da bi imali rekreaciju. Pa profesionalni sportisti koji zive od toga su u izolaciji, ali ne i nasi pametnjakovici po trim stazama ili u teretanama na otvorenom. Neverovatno!!!
Pa zapitaj se ti kako bi ti komentarisao kad bi imao nekog bliskog ko već sad ima psihičke i/ili fizičke probleme zbog 24-časovne zabrane izlaska. A evo već treću nedelju slušamo istu priču kako je naredna nedelja-dve odlučujuća i kako građani ne poštuju preporuke, a ja danas izašao da kupim nešto, vreme divno a na limanu 4 nigde nikog, ima par šetača ali na ozbiljnoj udaljenosti.
Jedina istina je da ova vladajuća klika pre mesec dana nije imala ama baš nikakav plan u vezi ove epidemije, i onda kad im se desilo onda su počeli da rade ono što najbolje znaju - da tlače, lažu i prozivaju sve druge osim sebe.
EvoOvako
MALE SU IM KAZNE!!!
U Norveškoj za kršenje samoizolacije je 4000 evra kazna. U Rusiji ukoliko napustite samoizolaciju i zaraziti nekoga, tretiraće se kao teroristički akt!
Samo kod nas je, pojedinim komentatorima, OK ako neko malo ugrožava druge!
Patrijota
Pekar
Je li I on platio kaznu?
molim lepo
Neće baš biti
Represija
U Holandiji ljudi i stari i mladi setaju kerove,idu na piknik izlet ali drze odstojanje nema policijskog casa u Srbiji se Hitler u grobu okrece.
Uhapsices petoro ili desetoro danas.Uhapsi 250 hilljada ljudi na ulicama.Uhapsi milion ljudi na ulicama.A to ce biti vrlo brzo.Pukli su ko zvecke.Pa nije 1941 a.Mozes ti nedelju,dve,pa i tri pa i cetiri.28 dana je rok da se zemlja izbori sa epidijom,To je vec 10-15 april.Nakon toga apsolutno ME NE INTERESUJE NISTA.Hapsi.Slobodno.Ali ti znas kao policajac DA VANREDNO STANJE NIJE RATIFIKOVALA SKUPSTINA i da je prema tome nistavan.
BojaNS
Stanoje
Cocco
Zoki
Da li je toliko nuzno ići po parkovima ili u teretane na otvorenom da bi imali rekreaciju. Pa profesionalni sportisti koji zive od toga su u izolaciji, ali ne i nasi pametnjakovici po trim stazama ili u teretanama na otvorenom. Neverovatno!!!
Fyggv
LoKaLnO TaNdRkAlO
.
mile
Marko
Бојан
Ilija
verovatno ce zatvori biti puni, a samim tim troskovi veci a para nigde!
rale
Rea
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H