U Predsedništvu Srbije završen je sastanak predsednika Aleksandra Vučića, premijerke Ane Brnabić i epidemiologa Predraga Kona, na kojem je dogovoreno da dr Kon nastavi da vodi tim epidemiologa i da se do kraja sa svojim timom izbori protiv pandemije Kovid-19 u Srbiji, saznaje Tanjug.
jos jedo i jadno glumatanje. covek od karaktera prvo dobro razmisli pa onda donese neku odluku. ostavka je licni cin i nikakav razgovor oko toga nema . ovo mi lici na ono ''ja cu da podnesem ostavku a ti mi kao ne daj''
Da li znate neku poslovicu?
Neku Muďrost kroz vekove?
Batalite politiku i babu,ona vas ĵe pojela,
a ovo je gospodja corona ili gosn covid 19!
Prevrtljiv ko i mi!
Prijatno sam iznenadjena,da ne kazem snadjena tolikim znanjem,strucnoscu,dijagnozama...
Strucnim raspravama!
Molim da svoje profile postavite na Lindeken ,da ova zemlja ubira porez i postane no1
Hvala!
Zlo je,
ko ne zna a uciti se ne da!
Pazite na sebe!
ja ti dole objasnio o cemu se radi. A i ako nije evo za nekog ozbiljnijeg iz SNS ideje. Napravis druze softver i lepo automatizjes proces, ukucaju se koordinate na komentare i klikcu masine ko lude menjas proksije. To je pravi bot, isto mozete i sa komentarima, profilima postoje FB botovi, Linkedin botovi, twitter. Automatski prave accounte. Nemojte biti glupi da dajete pare marvi da vam radi taj posao. 50 lili 80 hiljada za sta. Pa za te pare indijci prave operativni sistem. Lepo ove sto klikcu i komentarisu posaljete da grade puteve i kpaju tunele za te pare, em imate softwer em cete bit popularni kod naorda u fulu. (da Bog da vam šef ovo video)
Doktore Kon, ovo sto vi cinite za svoj narod i svoju drzavu je dragoceno. Drago mi je da ste se predomislili i da niste pali na fintu samozvanih mislecih ljudi , a u stvari dokonih praznoglavaca sa drustvenih mreza. Samo napred, do pobede !
Botovi, u čemu je fora s vašim minusim? Mislim, hajde da pričamo kao ljudi, šta konkretno dobijete kad mi nagurate 300, 500, 900 i nešto minusa osim možda malo više majoneza u sendviču? Da li zaista mislite da će vaše besomučno minusiranje promeniti nečije mišljenje na ovom portalu? Da li ste svesni uzaludnosti vašeg posla? Samo poređajte komentare po popularnosti... I.. šta vidite? Hvala vam što svakodnevno doprinosite popularnosti mojih postova. Köszönöm szépen.
Prethodni komentar koji sam dao pre sastanka Dr Kona i Vučića, potvrdio je sam Kon na konferenciji za novinare u 15 h.Nikakve veze nema sa narodom,komentarima,politikom,opozicijom,ulaskom virusa u starački dom ili bolnice...samo sa pozivom SPC i zabranom za Uskrs.S hodno tome,Vi koji lupate minuse,razmislite i ne dozvolite da Vas koriste u političke svrhe i protiv naroda.
Ja kao doktor mogu da potvrdim da dr Kon jedini zna šta može da spase Srpski narod od virusa. Kako znam? Reklo mi jutros kad smo dobijali dnevnu zapovest u odboru.
Znate prijatelji pošto se razumem malo u mogućnosti interneta, interesantno je da na nekim komentarima ima isti broj minusa. Nije to zato što su to neki ljudi kliknuli već što postoje automatizovani softveri koji klikću i menjaju IP adrese. Eto drugari iz SNS rešili smo i tu misteriju otkud vas toliko da udarate minuse, svaki prosečan programer može da napravi takav softwer. narode nemoj da brineš i nemoj da seprodaješ za 2000 + 100e posle ovoga i da ne izlaziš na izbore. Ja neštokontao da vam napravim kontra softver al nije profitablina investicija ko vama.
@@Sve stručnjaci Odgovor je jednostavan: u našem. Kritičari koji sami nisu stručni u ovoj oblasti su dali sebi za pravo da negiraju tuđu stručnost i njima potom određuju da li smeju da se bave sopstvenim poslom. Šta je to ako nije preki sud koji vi maskirate kao "kritiku"? Da ste bar jednom, samo jednom nešto pohvalili pa da neko i pomisli da nepristrasno i nelicemerno posmatrate i ocenjujete ovu situaciju, ali ne postoji jedna jedina odluka ili izjava ovih stručnjaka koju niste kritikovali. Pa da li je moguće da oni baš ništa ne znaju a vi znate baš sve bolje od njih? Zašto se ne latite onda tog posla ako sve znate, zašto svoje umeće i stručnost ne upotrebite da pomognete svojim sugrađanima? Slažem se zato sa vašim zaključkom - nikada da se ne vratite, gubitnici i probisveti. Da prodišemo bez vas.
Na dosadašnjim obraćanjima, nije bilo većeg hvalospeva vlastima od Konovog, a nismo zaboravili ni njegovo angažovanje oko nabavke vakcina ...
Međutim, među ovim (očigledno) stranačkim stručnjacima, Kon je ipak bolji....
Pa dobro, misa mu poljubim, u kojem to zaostalom drustvu se gleda na kritiku kao da je neki preki sud? Treba da se kritikuju, i oni i vlast za koju su oni stali kao zivi stit. Ko je odgovoran za neorganizovanost, za propuste, za stranacko zaposljavanje nepodobnih ljudi na kljucna mesta?Da nisu ljudi sa fejsbuka, tvitera? Ko resava sve, ko se namece kao jedina slika na televizoru, ko oblaci i mraci, ko donosi, kupuje, raznosi, diluje, dogovara, ugovara, crta puteve, objasnjava rad respiratora, rusi i pomera brda, ko je naj sasvim naj potpuno sasvim najbolji dasa? Sve je predstava za rijaliti plebs. Nemate vi pojma sta se desava, vama je ovo utakmica. I to stranacka. Nikada da se ne vratite, gubitnici i probisveti. Da prodisemo bez vas.
Podrška g.Konu , dobro je da ste ostali na čelu kš. Ali , zaboga , recite bobu Bob , popu pop , štiti vas vaš ugled i znanje.
PS kš toliko voli nas penzionere da će nas ta ljubav ubiti. Propustite malo , nismo ml najopasniji.
Eto ukazala se prilika našim stručnim komentatorima koji su do sada kritikovali apsolutno svaku izjavu i postupak Kona i njegovog tima za suzbijanje epidemije da stanu na njihovo čelo, obzirom da su po sopstvenim izjavama daleko stručniji od njih. Da li ima neko informaciju koliko ih je istupilo da preuzme taj posao, obzirom da za sada imamo informaciju jedino da naši vrli i stručni komentatori sada neće ni onako kako su hteli, odnosno da sada neće ni da se Kon skloni?
Treba da je sramota svakog pojedinca ko optusuje, krivi i negativno komentarise i sudi o radu dr Kona i drugih lekara. Dr Kon nije navikao na ovakvu bagru zato i hoce da se povuce. Ali hvala Bogu promenio je misljenje.
Nije se Kon predomislio jer nije ni išao nigde. To je deo igre u kojoj učestvuje Ana, Šef, Kon i Sinod a tema je Uskrs. Procena je da raji još uvek trebaju ove predstave.
Popove u crkvene porte i tamo da ostanu ukinuti sva drzavna davanja crkvi izbaciti veronauku iz drzavnih skola uvesti porez na sve crkvene poslove mozda bi onda kao drustvo mogli da pocnemo da zivimo normalno.
Zezno ga je taj februar, sa onom izjavom da covid nece biti nista ozbiljniji od obicnog gripa.
Bez obzira na sve, ne znam da li je reako izvinite zbog greske, sto bih licno prihvatio, nego sto se glumi da su bezgresni strucnjaci.
Sa greskama postajete obican covek, i normalno je priznati gresku, ali da je recimo rekao, napravili smo gresku, ali sada radimo na tome da je ispravimo.
Ovako sve sto se radi nema pojentu.
A sad sto se pise lose po FB pa odakle ti covece vremena da ga pregledas?
To meni govori da neko ne radi svoj deo posla nego se zabavlja sa "rajtingom" u drustvu.
Ako se sa time bavi, onda mu treba dati otkaz, koliko god da je veliki strucnjak.
Pokusao da pobegne od odgovornosti (vec se jednom izvukao za vakcine protiv svinjskog) ali "tatko" i "keva" rekli vracaj se nazad. Uvali si nas do guse, sada ima da tones sa nama
Прилику да се повуче чистог образа, Кон је пропустио још 2009. године. Нисмо заборавили његову улогу у афери "Вакцине". Ни да ми каже да је данас уторак, не бих му веровао.
Pustimo ovu situaciju da vode lekari a ne politicari i popovi....ljudi su ceo zivot posvetili medecini i sad treba neko ko veze o tome nema treba da im govori.Nisam pristalica vladajuce stranke ali to u ovom trenutku nema veze....podrska dr.Konu i svim lekarima i svim medecinarima
Hvala Konu sto je promenio odluku. Mesto Vam je tu, ne smete dozvoliti zluradim komentarima da uticu na Vas.
Vas rad i strucnost dovoljno govori ko ste i sta ste.
Ovo mi lici na film ,,Kum".Glavni Don i njegov konsiljere (Brnabic) doktoru Konu daju ponudu koju ne moze da odbije.U suprotnom mogao bi sledece jutro da se probudi u krevetu sa konjskom glavom.
Šteta što g. Kon nije imao petlju da ide do kraja i da napusti ovu "kolekciju" neurotičnih diletanata. Mogao je da se izvuče čistog obraza, ličnog i profesionalnog.
Dr Kon čuvši da predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić kao i njen šef predsednik Srbije razmišljaju da dopuste liturgiju on ekspresno podnosi ostavku, navodno zbog fejbučenja, a povlači je izgleda jer crkvi ovaj dvojac ipak neće dati blagoslov da održe liturgiju sa ljudima.
Vas odgovor zasluzuje da ga ponavljamo i ponavljamo i ponavljamo i ponavljamo....
Nimbus14.04.2020 • 09:46
Pa jos neko stalno govori da ga napadaju i mrze i da je on glavni krivac za sve. Kad bi se i on povukao. Ili neko kome je tata nelegano trgovao oruzjem na stetu drzave i drzavne firme, ili neko ko je ukrao diplomu i ima sumnjiva 24 stana u Bugarskoj, ili neko ko ne moze da objasni 250000 eura za stan, ili neko ko je ubio zenu na naplatnoj rampi, ili neko ko je dozvolio najveci uzgoj marihuane sa podrskom drzave, ili neko ciji brat uzima sve IT poslove za drzavu, ili neko ko kupuje medije drzavnim novcem od stranackih kolega, ili neko ko se hvali gradnjom auto-puta koji popuca pre pustanja u saobracaj, ili neko ko zbog slikanja sa bolesnom bebom dovede helikopter u oluju gde pogine 7 ljudi, ili neko ko potrosi 3 miliona eura za novogodisnju rasvetu samo jednoj firmi godinama,... nastavi niz. U iole normalnim drzavama, zbog svega ovog ali i jos mnogo toga, kompletna vlast bi pala 10 puta do sad. Ali ne! Povlace se samo ljudi sa obrazom.
Ministar ne podnosi ostavku? On ne oseca da je odgivoran sto nije obezbedio svu zastitnu opremu za najgori incident koji moze uvek da se desi? U svim firmama sluzbe zastite na radu su kao crtani film..sluze za zaposljavanje skupljaca potpisa za izbore a o poslu pojma nemaju.
Sad kad bi krenuo neko da kontrolise da li su sve preventivne mere za zastitu preduzete..90%sefova sluzbi zastite na radu bi dobili otkaz. Ne znaju ni sta bi trebalo da rade..pooojma nemaju.
Za Uskrs ce svi pohrliti i ljubiti satima.. tako da sva upozorenja da se ostane kod kuce bice besmislena. Jedan star covek ne izlazi iz stana od pocetka a njegov komsija ce ici u crkvu. Ima li tu logike?
Novi virus BOT021 napao sajt 021.rs. Invazija virusa na komentare na sajtu. Molim moderatora da na ovom sajtu uvede karantenu da nas spase od ovog virusa. Neka idu na Ibformer.Vecernje novosti,Srpski telegraf i naravno Alo pa možda dobiju i čaj od Vulina.
1. ...nisam video da je u bilo kom momentu izgledao kao da se slaze sa iznetim izjavama... Nisam ni rekao da se slaže, već da se i on smeška, pogledajte opet.
2. ... Da li je morao da se izvini ili ne, po meni nije posto to nije bila njegova izjava.... Ćutao je kada je Nestorović izgovorio jako opasnu laž, nije ga ispravio, niti se ubacio, kao što vidimo na primeru Dr. Kisić da uvek može nešto da se doda i prekine kolega. Ok, nije morao da se izvini, ali je savakako trebalo sprečiti Nestorovića da širi laži ili makar naglasiti nekako uvijeno da nije cela stvar za šalu i olako shvatanje.
3. ... ni u jednom momentu nisam cuo u njegovim izjavama nesto suprotno od onoga sto je izajvljivao ranije... Te je iznenađen, te je optimističan, te je 3. nedelja ključna, pa 4. pa 5, pa onda 6. itd... U ovoj ozbiljnoj situaciji narod računa da ti ljudi znaju šta rade, a ovako se nikako ne uliva poverenje.
4. ...ali su bile jasno recene, bez uvijanja i politickih prizvuka... Na dan kad je do tada bio najveći skok zaraženih i mrtvih naašao je za shodno da hvali reakciju vlasti i njegov odnos s njima. To nije politički odgovor ili pitanja, a pitanja o predsednikovim merama zaštite i izolacije jesu?
5. Što se ostatka Vašeg komentara tiče, ne radi se o verovanju političarima, struci, ili da li je nekome teško ili nije. Svima je na svoj način teško, a nimalo ne olakšava činjenica ni da vlast ni da struka ne uspevaju ni oko čega da se dogovore osim oko priče o krivici naroda.
Nema odustajanja i napustanja tima, vi ste nas ponos Srbije, i tu vam je i mesto da budete na celu tima, ne treba slusati pojedince sa strane koji se nicega i ne pridrzavaju
Na kraju će mi biti žao ovog čoveka. U stručnim krugovima definitivno cenjen. Od početka epidemije jedini iz kriznog štaba kojem većina građana Srbije veruje. I na kraju karijere doživi da ga botovi vlasti plusevima i minusima brane od komentara običnih građana
9 marta u redu su čekali za potpise i išli od vrata do vrata da pitaju inaju li siguran glas kad je 5 marta već konstatovan 2 slučaj zaraze korone u Srbiji. Pa onda 200.000 Vele obrta od Idite u Milano do kompletne zabrane kretanja preko dozvole da stariji odjednom mogu u šetnju .. kakva sarenica i kakva floskula ...ovo nema ni u mozabinku.
Od 210 zemalja koje imaju zaražene korona virusom, Srbija je po jučerašnjem prirastu obolelih bila na 19. mestu, a po ukupnom broju zaraženih se danima već sa UAE smenjujemo na 39. ili 40. mestu. Sve to je dr Kon znao, očekivao i ne može biti razlog odlaska. Nikakvu odgovornost nema za ono što se desilo u domu za stare u Nišu, jer mere nije sprovodio SNS direktor.
Po meni pravi razlog za ostavku može biti samo zahtev SPC za dopuštanje liturgija za vreme Uskrsa, kao i razmišljanje da se to dopusti. Razum po meni nalaže da policijski čas počne u četvrtak u 17h i traje do ponedeljka u 8h. Vlast očigledno taktizira i ne želi da se zamera crkvi, a opet plaše se posledica na broj zaraženih i umrlih pa još taktiziraju i ne saopštavaju odluku. Dr Kon se po meni pobunio protiv takvih razmišljanja, a i iz samog kriznog štaba bilo je izjava kako se razmatra mogućnost relaksacije mera, pa je poruka da se on povlači i da rukovođenje preuzmu bolji od njega, bila ponuda osobama u kriznom štabu koje zastupaju stavove suprotno od njegovih. Ako je on na čelu tima, onda svi sprovode dogovoreno. Ako drugi članovi tima predlažu javno mere sa kojima se onaj ko je na čelu tima, a to je dr Kon, ne slaže, logično je da taj neko preuzme rukovođenje timom. To isto bih i ja uradio na njegovom mestu.
Danas ćemo videti zašto se predomislio. Ako će zahtev SPC biti odbijen, to znači da se dr Kon za to izborio svojom ostavkom. Ako pak zahtev SPC bude prihvaćen onda dr Kon jedino zna zašto se predomislio.
Porucila bi svim ovima sto napadaju i iznose ne istine da sada nije vreme za sitna partiska politicarenja, narod je u opasnosti. Mora se pridrzavati mera samoizolacije i samokontrole radi uticaja virusa. Ko sada kritikuje neka neocekuje da ga mi vadimo iz smetova kad zaveje kod Feketica!
Botovi ne reaguju na predhodni tekst,gde se ne pominje onaj cije ime ne sme da se izgovara.Cim se njegovo ime pomene,eto ih.Ukinite to ocenjivanje,onda ce jadni morati da pisu vise komentara.Ovako lako zarade platu,hiljadu minusa pa jedan komentar i eto dnevnice.neka pisu,dosta su kreativni.
Bolje da se povuce....
Dokle cemo se drzati za jednog coveka i misliti da smo bespomocni bez njega?!
Mozda, samo mozda negde postoji i neki mladji, energicniji, sposobniji...da zameni starog i umornog. Taj mladji bi imao manje iskustva, ali sa NOVIM virusom, stara iskustva su u mnogome suvisna, kao kad bi doterao novu Teslu na popravku old school mehanicaru kom visi masna krpa iz dzepa i pljuje u ruku pre nego uzme strafciger.
Ko vam je to rekao da smo ne razumni? Otkad je pocelo sve ovo ljudi se maksimalno pridrzavaju svega i isto bi bilo i bez ovih mera. Tih nekoliko % neposlusinih uvek imate svugde, i uz adekvatne kazne ne bi ih bilo. Ta prica kako smo mi ovakvi i onakvi je jos jedna laz koja je potekla od onog sto deli respiratore ko da su njegova licna imovina. Nemojte omalazavati sebe.
Razlika je samo u tome sto Svedjani,Nemcii,Austrijanci veruju svojoj vladi kad im da neku preporuku a ovde je prva preporuka bila put u Italiju. Vise bi im verovao da je neko izasao i rekao dobro ljudi pogresili smo podcenili smo virus, umesto toga slusam stalnu dernjavu,lazi i zastrasivanje i prebacivanje odgovornosti na narod od strane vlasti i "struke".
Sta se desilo?? Desila se Korona sta se desilo virus koji toliko zarazan da se neverovatnom brzinom prosirio na ceo svet i napravio ozbiljne probleme svima, i na to niko nije bio u potpunosti spreman, ne vidim sta to nije jasno i kakvo objasnjenje ti treba.. Pogotovo sto se o toj bolesti tek uci i tek ce se uciti i istrazivati..
Lepa predstava. Steta sto ne cujete fokice koje tapsu.
Omiljeni sporedni lik je odlicno izveo zaljenje sto mora da napusti seriju, bas kad se sve zahuktava, kad se prica komplikuje.
Ali, kao i u svakoj sapunici, nasli su nacina da ga vrate. A mozda je u pitanju Konov davno izgubljeni brat blizanac, koji je isti kao on, samo malo drugaciji.
Super, ocena 8/10 za glumu.
Opa, a jel' to dezavi iz 2009. Duri'cu se, pa cu da pretim ostavkom ako se ne plecuje 1M+ i sta? celebiti koji ne trpi ni istinu ni kritike. Nije on kriv cela nam je drzava ocu kaki necu kaki.
Amerika, Amerika, zemlja velika........
Jedan od glavnih savetnika Bele kuće u vezi sa koronavirusom je glavni američki epidemiolog Entoni Fauči.
Zanimljivo je čitati ovih dana o njemu i njegovim problemima.
Krenuo da tražim te napade po Facebooketu - nišrta nisam našao, sem onih starih prozivki za kupljene vakcine i tome slično, di se neko opario a neko kao nije...
A kad ono - najnovjia vest - javio se šefu i šef ga "zamolio" da ostane?
Ma more mrš, svi! Više da ste svi pravac honduras. Tolko.
za napustanje tima eksperata je sto se covek zazeleo svoje ekipe, svoje generacije. Zazeleo se totalne izolacije i shoppinga ranom zorom jednom nedeljno. Nista ne moze da zameni taj spokoj izmedju cetiri zida.
Dobro dosli nazad medju svoje doktore!
A ujedno i da osetite da u epidemiji nisu samo virusi vazni, ima tu nesto malo i o ljudima.
Ne mozete da vidite zato sto niste prijatelji i na zidu se vide samo neke objave, kada bih mu poslali zahtev i on vas prihvatio za prijatelja videli biste sve njegove objave.
@Liman 14.04.2020 • 11:37
"Pa da...drustvene mreze i internet puni komentara dokonih dusebriznika, sve doktori.
Covek svaki dan slusa i cita gomilu kritika na njegov rad i rad celog kriznog staba."
A zar on ne bi u ovoj krizi trebao nešto drugo da radi, a ne da dokon čita i fejsuje?
Dokon Kon, hahaha
Zivim u gradu koji je bio prvo zariste Corone i gde su prvo i uvedene stroge mere. I ima rezultata vise nismo zariste.
Doktor Kon je covek kome moja porodica i veliki broj mojih prijatelja APSOLUTNO VERUJEMO i besmisleno je da takav covek ode.
Nazalost ovo nisu najbolji strucnjaci koje imamo ovo su najbolji strucnjaci koje ima sns.Na med. fakultetu u BG radi najbolji strucnjak, doktorica Pekmezovic ali ona nije podobna. Tako sve je ovo samo predstava vrhovnog respiratora i ovako o svemu odlucuje on a ovi su statisti.
Zasto spominjete Svedsku i ostale normalne zemlje. Pa tamo vlada toliko razuma u ljudima i dovoljno je samo ih upozoriti da bi bili poslusni. A nas i stare i mlade novosadjane i ostale ni mlacagom ne mozete naterati na postovanje nekih mera. Mi bi sve iz INATA.... i poturcili bi se. Postovanje prema dr. Konu a zabrana uskrsnje liturgije! Isti arsin za crkve neka bude.
Boze kakve mi imamo strucnjake nestorovic idite u soping darija prvi zarateni 1 marta drugi zarazeni 3 marta ko je to rekao ja ma niste razumeli prvi zarazeni je 6 marta kon necemo zatvarati skole pod hitno zatvoriti skole ja odlazim ja ostajem nek nam je bog u pomoci otkad bolnice i staracke domove cuva vulin nikad vise zarazenih
Pa da...drustvene mreze i internet puni komentara dokonih dusebriznika, sve doktori.
Covek svaki dan slusa i cita gomilu kritika na njegov rad i rad celog kriznog staba.
Pa sad kada znate vi sve i sami da se lecite i sta je najbolje za vas izvolite pa zivite ja vam vise ne trebam.
Pametan covek.
Ja bih da izolujem predseednika. Mislim da bi on izolovao mene kada bih se ponašao kao on. Ne možete da vičete na ljude i da svojim primerom pokazjete banalnost i primitivnost. Kažete ja neću da se testiram i onda idete sa svitom po Srbiji. Vučić treba da vodi kviz "Ja volim Srbiju" pošto on najviše voli zemlju"
Eto ti ga sad potpukovniče, taman ste unapređeni, a onda 'oću kakit, neću kakit, pa opet 'oću... Uostalom, sve dosad ste bili neodređeni, te mora ovo, te ne mora... te ne znam, te znam... te jasno mi je, te nije... A jasno je, kao i onda kad ste izjavili da se povlačite ako se škole zatvore, sve je to fejsbuk rijaliti, ozbiljno je koliko i način na koji ste to izjavili.
Samo me interesuje da li je neko primetio kada je pre možda 10-tak dana na pitanje da li se iznose istiniti podaci, rekao da mu je došlo da po inicijalima objavi svih 137 slučajeva. A ta cifra se nije podudarala ni sa jednom cifrom koju su taj dan saopštili, ni testiranih, ni obolelih, ni mrtvih. Do tog dana je manje od 30 mrtvih, mislim 28. Pa me to stalno "žulja" šta je ta cifra, da nije opet neki laŽpsus.
Izgleda da je vrhovni respirator uspeo da "UBEDI" dr. Kon-a da nastavi sa došadnjim radom.
Zanima me koji je argument upotrebio?
A) Ako se povučeš, tebe ću da okrivim za neuspeh i biće da sam te najurio zbog ...
B) Nemam nikog ko bi mogao tako brzo da nauči tekst napamet
C) Slupaćeš se negde bre
I treba da ostane, nemamo boljeg epidemiologa od Kona, a ubuduće bi trebalo manje da čita komentare na društvenim mrežama da se ne nervira bezveze jer na društvenim mrežama su uglavnom loši komentari.
Samo neka ide, baš ništa posebno nije uradio. Imamo najveći broj zaraženih i preminulih u okruženju a najrigoroznijne mere zabrane koje su u potpunosti zaustavile život. Zovite epidemiologe iz Bugarske, Madjarske i Slovačke oni imaju daleko bolje rezultate od nas.
Setimo se samo kada je zajedno sa svojim kolegama iz tima demonstrativno napustio press konferenciju zato što su besni na nedisciplinovan narod i kao imaju jako mnogo obaveza oko lečenja pacijenata i onda je otišao na TV Pink i tamo gostovao 3h. Sa TV Pinka nam je i ovo saopštio. Što se mene tiče, samo neka ide. Biće zadovoljstvo ne videti ga i ne slušati ga.
Da li ce Aleksandar velikorespiratorski preuzeti funkciju doktroa kona? Ili ce ipak da izadje i kaze "Ne dam Kona!". U svakom slucaju ce opet da vice na narod jel opet smo mi krivi za sve.
Eto savrsenog izgovora za 24h zabrane.
Ovi komenatori sto im je sns isrprao mozak i poplasio ih toliko da ne izbijaju iz kuce neka malo pogledaju Nemacku,Austriju,Svedsku i ostale normalne zemlje kako hendluju situaciju i sve ce vam biti jasno. Ovo sto "struka" kod nas radi nema niakakvog efekta.
Gos'n Kone, ne obazirite se na uvrede sa FB. Dobra stvar drustvenih mreza sto svako moze da se cuje, a na zalost nase drustvo je drustvo idi*ta, tako da se skoro samo oni i cuju. Nemojte ni citati objave sa drustvenih mreza. Ja licno vec godinama ne pratim nista na Fejsbuku, pa i na ostalim drustvenim mrezama. I verujte, nisam nista propustio Pokazali ste da ste profesionalac svakako. Pa ja onom Nestorovicu ne bi dao ni temperaturu da mi izmeri.
Dr Kon ako zeli da ispravi situaciju treba sam na nekoj tel da isprica sta se desilo. Ovako nece ga oprati ni Sava ni Dunav i ljudi ce uvek pricati svasta o njemu. Mislim da gradjani zasluzuju da znaju sta se desilo.
Da li smo čuli da se javno ogradio nekad od lupetanja Nebododirivog ili od onog skandala kada je Nestorović pozivao u Milano? Stajao je iza Nestorovića i ćutao. Ne skida se sa TV Pink i Happy TV. Niko normalan ne bi kročio u te fabrike laži. Krivi narod od kada je krenula pandemija. Pa i za njegov odlazak je kriv narod. Ne žalim ni najmanje, daleko mu lepa kuća.
Ovde nije problem u dr Konu, ovde je problem u nestručnim (partijskim) upravnicima, direktorima koji vode ustanove... E nad tim nadležnost imaju neki drugi... Mi kao ovce tražimo jednog, nema Kon, Kisić ili bilo ko ingerencije da kažnjavaju i proveravaju sprovode li se preporučene mere na svim mestima. Shvatite već jednom da nam državne ustanove vode iskompleksirani, mediokriteti i nesposobnjakovići - glupi i poslušni kadrovi.
Doktora Kona, kao i ostale lekare smo i hvalili i kudili, i kritikovali i u zvezde kovali, ali mu se nismo mešali u posao. A, ko mu se mešao jasno je svima, ne moram ga imenovati. Imamo mi u Srbiji nekoga ko sve najbolje zna. Jedino što nezna to je da pomogne Srbiji da bar malo mrdne sa evropskog začelja. Ali zna da priča kako smo u svemu najbolji. Samo što mi to još nismo ukapirali.
Gde se nalazi taj komentar? Molim Vas, može li neko da mi postavi link? Ja na njegovom FB profilu vidim samo tekstove i objave od pre godinu dana. Hvala Vam! Pozdrav!
Uspeo sam da nadjem snimak gde nije isecen doktor Kon iz kadra kada je pricano o izletima u Milanu i nisam video da je u bilo kom momentu izgledao kao da se slaze sa iznetim izjavama. Da li je morao da se izvini ili ne, po meni nije posto to nije bila njegova izjava. Sto se tice kontradiktornosti, ni u jednom momentu nisam cuo u njegovim izjavama nesto suprotno od onoga sto je izajvljivao ranije, mozda mozete da me ispravite. Te izjave mozda nisu bile lepe za cuti ali su bile jasno recene, bez uvijanja i politickih prizvuka. Slazem se sa Vama da je svaljivanje krivice iskljucivo na narod pogresno, odgovornost za postupke mora da snosi onaj ciji su to postupci. Sa druge strane ljudi ne veruju vlasti, sa punim pravom, pa se u ovoj situaciji to pokazalo dosta lose po sve nas. Neozbiljnost sa kakvom su shvatili ovu pandemiju je samo pogorsala stanje. Za to mi ne treba nikakvih drugih dokaza nego da pogledam kroz prozor i vidim ljude kako se ni ne trude da drze odstajanje ili da nose bilo kakvu vrstu zastitne opreme ili da cujem komentare ljudi u prodavnici o tekucoj situaciji. I to je vrsta odgovornosti koju mi kao narod ove drzave necemo da prihvatimo. Upravo iz tih razloga je morala da se donese odluka o restrikciji kretanja.
Shvatam da je tesko svima, sedeti zakljucan u kuci nije normalno ali ovo nije normalna situacija. Treba imati strpljenja izdrzati ovo, ne zbog ovog ili onog politicara vec zbog nas i naseg zdravlja.
Postovani kolega, predaja nije opcija! Iza nas ostaje hrabro državno rukovodstvo i goloruki narod. Visoko cenim Vaš veliki dosadašnji doprinos. Molim Vas da me ne dovodite u stanje da budem protiv Vas, kao što sam uvek bio protiv nedoslednosti. Mi vojnici imamo mere priznanja, ali i sankcije! Ne dozvolite da radi neodgovornih ostavite struku i narod! To nije u lekarskoj duši.
Zato sto za epidemiologiju resava vojska koja sprovodi naloge epidemiologa.
Lecenju bolesti prepusteno je infektolozima i to se vec mesec dana slusa na
konferencijama za stampu.Dr. Kon nikada nije odgovarao na pitanje o samom
lecenju bolesti.Vanredno stanje sprovodi vojska i milicija a ne lekari.
Ljudi ne lozite se . . Informer ekskluzivno evo saznaje kako "Predsednik Srbije Aleksandar Vučić trenutno telefonom razgovara sa epidemiologom Predragom Konom, koji je zbog hejterske kampanje na društvenim mrežama najavio povlačenje iz Kriznog štaba za borbu protiv koronavirusa,"
Tako da .... show program za sirotinju. Kako god, narod je kriv i bice kriv.
Iskreno i ja bi uardio isto.
Brate mili toliko ne poverenje toliko bezobrazluka vasm naseg naroda...svi sve znaju, svi su pametni, nism ni znao da imamo u drzvi toliko strucnjaka i doktora koji sve znaju.
Vodite svoj zivot i svoju brigi o vama i vasim porodicama, a brigu o virusu, drzavi i svemu ostalom ostavite ljudima koju se za to skolovali, radili to ceo vek i docekali peneziju.
Svi znate i ko je sta, i koje kome cumu ikoliko dao i sta je dao i zasto je ovaj ovo i zasto je onaj ono...jbt svi ste neki veliki znalci.
Zato nam i jeste kako nam je svi vode politiku, svi se razumeju u sve kao Merica u ...
Sve veliki politicari, doktori nauka...
Ja vam ne bi rekao ni toliko koliko su vam oni rekli.
Kakva konferencija za novinare i objasnjenja i pojasnjenja...dobijete izvestaj preko medija o stanju i cao. Koje pravdanje za svaki korak i svaku meru...kome??? Vama nezahvalnicima?
Sad sete od jedne njegove odluke napravili ceo splet prica...100 scenaria.
Povukao se covek jer mu je dosta takvih kao sto ste vi komentatora pametnjakovica, nece da se pravda takvima.I to je cela prica.
SZS glodari po komentarima ovo dozivljavaju kao uspeh? Izglodjite jos toalet papira od vaseg dragog vodje, rostiljajte po fruskoj, setajte bez maske... Manjak mentalnog dobacaja sprecava vas da provalite koliko ste izmanipulisani. Sve su karte u njegovim rukama, igrate igru par poteza iza svega sto se desava. Glodari.
Za sve zasluge za "dobro narodu" ga unaprediše. Sada ga sklanjaju jer im cela farsa puca, stradaće nenjihovi, dežurni krivci. Matrica im je ista vekovima.
Sad Jos LEKARI da okace svoje manitile jer I njih vredjate omalovazavate mada ste pametniji od svih njih zajedno pa kad pocne pomor stanovnistva HOCETE li imati muda da sebe pocnete vredjati omalovazavate istim zarom????????????????ili ce vam IPAK opet neko biti kriv??????????a da naravno da necete jer vi osim palamudjenja u suplju tikvu ne umete nista drugo!!!!!!!!! BRAVO LELEMUDI SVAKA CAST
Kakva patetika, kakav šou, kakav plitak pokušaj izazvati sažaljenje javnosti. Združena vežba tkz. kriznog štaba u nastavku i novoj epizodi socijalnog eksperimenta zvanog Korona. Evo čuveni Blic već piše da se javio i veliki vođa i kaže da će da ubedi velikog stručnjaka da ostane. I naravno da je objava sklonjena sa FB. Sad kreće još veća gluma, suze, vika, pretnje....Ali vi i dalje tapšite, tačno u 20 h. I treba da tapšete, jel ovakva predstava davno nije viđena.
Мислим да су могућа два сценарија. Према првом, преузвишени респиратор ће молити др Кона да повуче одлуку. Према другом, ствари су много, много горе него што се приказује и др Кон покушава да колико-толико сачува образ и извуче се из овог лудила. Знамо одлично ко је рекао да ће војска чувати старачке домове. Знамо ко је поставио партијског директора старачког дома у Нишу. Знамо ко је главни режисер овог лудила које нам се свакодневно сервира. А ствари су једноставне. Сада долази на наплату све оно што није ваљало. Долазе на наплату одлуке да се не гласа, зато што су сви исти. Нажалост, цена се плаћа у животима. Опаметите се људи!
Nadam se kad ovo sve prodje da će i kod nas početi sudjenje po odgovornosti, pošto to nemože u ovome momentu preko Skajpa. Skajp sudjenje postoji samo za sirotinju.
Ljudi, mi boljeg strucnjaka od dr Kona nemamo, najiskusniji epodemiolog na Balkanu. Ja koferencije za novinare gledam samo zbog njega jer je izuzetno korektan, precizan, strucan i ne bavi se politikom. Sad kad sam ovo procitao pocenjem ozbiljno da se brinem.
Da li je sad vreme da kritikujemo ljude od struke? Pitam se dokle ljudi i njihov mentalni sklop ide, za Gerentocentar su krivi ljudi koji ga vode. Zasto su dozvoljene posete kad se zna da 95 posto ljudi je bolesno tj imaju hronicne bolesti. Nama nikad nista nevalja, kad znate bolje zauzmite mesto prof. Kona, Darije, Nestorovica i drugih nasih strucnjaka koji sebe nesebicno daju u ovoj teskoj situaciji.
Bravo dr Kon, za kraj si pokazao da si 100 postotni učesnik rijaliti Covid Zadruga 2020. Dešavalo se to u rijalitijima, dogovoris se sa onim koji ima najveće sanse da pobedi (naravno AV) pomognes mu a on ti posle da deo nagrade a bice i ordenja. Dno Dna
Doktore Kon vi ste vojno lice.Školovani i obučavani u vreme bivše SFRJ,poštujete Rusku školu epidemiologije i to je sve OK.Pa nećete valjda da sada ustuknete pred ovom gomilom neznalica,politikanata i kvazi stručnjaka.Ko radi taj i greši,grešili ste i vi ali ne iz loše namere .Gospodine pukovniče bitka još traje.Vašim povlačenjem u toku ključnog momenta vi samo omogućavate nesposobnima da ovu epidemiju vode na loš način.Ne verujem da ste kukavica već imate samo kratkotrajnu krizu kao i svi mi ponekad.Da li ste se povukli 1972 ili 2009( ma šta vam podmetali za tu godinu u vezi vakcina) niste.Nemojte ni sada.Ovo će proći ali čast i obraz su dovijeka.UZmite kratak predah i onda nastavite do kraja dok ne pobedimo ovaj virus.Ovi što okolo laprdaju nisu vredni ne samo pažnje nego ni udaha vazduha koji treba svakom pacijentu Korone.Pukovniče Kon nemate pravo da se povučete,zbog nas,zbog sebe i zbog onih koji će doći posle nas.
Ako cemo svi postupati po onom sto se pise o nama na fb i po novinama, i to godinama unazad, komplet osoblje svih bolnica i domova zdravlja moze da okaci mantil i ode kuci da se lecite sami.
Druga stvar - ne lozite se na njegovu humanost i moralnost, niko moralan do sad nije imao sansu ni priliku da promoli nos u medije i kaze i jednu rec, mozete videti samo podobne.
Trece, jel se zaboravio njegov angazman s vakcinama u prosloj epidemiji?
Svi doktori u ovom timu za vanredne situacije su režimski ljudi, samo što je ovaj pričao malo više istine nego što je trebalo. Čudo mi da je Olivera Jovicevic jos na RTS da je nije zamenila Barbara. Kako ovi ostali ko pravi lepo vestacke trepavice siroki dekolte, malo muljaj malo lazi i eto ti sigurnog posla i medijske popularnosti. Tako ti je to kad imaš malog Šešelja na čelu države doktora za informacione tehnologije i informisanje.
Žao mi je, ali niste u pravu, pogledajte i Vi snimak opet. I on se smejuljio i na toj famoznoj konferenciji, a i posle kad je upitan za te izjave, nije ni jednu jedinu reč nije rekao po toj izjavi, niti se naknadno nije izvinio za to što nije reagovao, a morao je po etičkom kodeksu.
Dr. Kon je od početka potpuno kontradiktoran kao i sva ostala "struka." Ono što njega izdvaja je što za razliku od ostalih stručnih makar deluje profesionalno. Jedino u čemu su i struka i vlast bili dosledni jeste svaljivanje odgovornosti i krivice isključivo na narod.
Bez ikakve zle namere, ovo povlačenje baš u ovom trenutku deluje isklučivo kao napuštanje tonućeg broda, kao i pranje ruku na vreme, pre nego što se sve završi i možda dođe do eventualnog svođenja računa narodu.
Da, inače se iz vojske, naročito s činom potpukovnika, odlazi kad se uvrediš.
I ja tako isto služio 12 meseci, odma prvi mesec oni vikali na mene, a ja rek'o: "vreme je da se povučem" - Odma' me pustili. :D :D :D
Da je propusta bilo, bilo je.Da su izjave morale biti odmerene,tendeciozne i dirigovane i to je tačno.Sam je govorio da STRUKA daje predloge a VLADA odlučuje.Mislim da je sada pukla tikva tj nastao razdor jer Vučić i Brnabićka razmatraju prekid zabrane izlaska zbog USKRSA .A kako objasniti ovakav potez nego u duhu dosadašnjih,kriva je opozicija i narod.Ne možeš da učestvuješ u orkestru i deo kompozicije sviraš po svom a deo kako grupa svira.
Botovi vlasti koji velicaju Vucica i partijske kadrove Prvorodjenog i botovi opozicije koji napadaju i vodecu struku u toj oblasti... Ali ne verujem ni botovi iz obe struje da su krivi koliko mediji koji hvale iskljucivo Prvorodjenog dok doktori ne dobijaju ni desetinu pohvala koliko bi trebalo, a na prvom mestu je verovatno krivo mesanje vlasti i suptilno svaljivanje krivice na doktore umesto na njihovu nesposobnost (primera radi, nisu doktori postavili onog diletanta na mesto direktora starackog doma u Nisu vec SNS) zarad glasova. Konu jedno veliko hvala i kapa dole sto je i izdrzao preko mesec dana sa ovom bandom.
Jedan od vecih problema u nasoj drzavi je odgovornost.Niko nije odgovoran,prebacuje se krivica na drugog...Svi bezgresni. Dr Kon se prihvatio ovog posla,neka ga i zavrsi.
Ako je znao,a mogao je da predpostavi,da nece bas imati odresene ruke,odnosno da se zna ko odlucuje i ko je glavni,nije se trebao ni prihvatiti posla.Sad je skontao da je marioneta,pa nece vise.Zavrsite posao do kraja ili iznesite tacno i sve razloge zbog kojih ste se odlucili na ovo.
Pa jos neko stalno govori da ga napadaju i mrze i da je on glavni krivac za sve. Kad bi se i on povukao. Ili neko kome je tata nelegano trgovao oruzjem na stetu drzave i drzavne firme, ili neko ko je ukrao diplomu i ima sumnjiva 24 stana u Bugarskoj, ili neko ko ne moze da objasni 250000 eura za stan, ili neko ko je ubio zenu na naplatnoj rampi, ili neko ko je dozvolio najveci uzgoj marihuane sa podrskom drzave, ili neko ciji brat uzima sve IT poslove za drzavu, ili neko ko kupuje medije drzavnim novcem od stranackih kolega, ili neko ko se hvali gradnjom auto-puta koji popuca pre pustanja u saobracaj, ili neko ko zbog slikanja sa bolesnom bebom dovede helikopter u oluju gde pogine 7 ljudi, ili neko ko potrosi 3 miliona eura za novogodisnju rasvetu samo jednoj firmi godinama,... nastavi niz. U iole normalnim drzavama, zbog svega ovog ali i jos mnogo toga, kompletna vlast bi pala 10 puta do sad. Ali ne! Povlace se samo ljudi sa obrazom.
Kakve veze ima ko je u kriznom štabu kada se ništa ne pitaju već samo glumataju na televiziji.
Zna se ko odlučuje o životu i smrti, a i svemu ostalom, u Srbiji
Ma igranka, ne verujem mu nista. Zarazio se od Vucica. Ili to, ili se sprema neko sr***, pa beze kao pacovi sa broda, kao onomad sa vakcinama za svinjski grip, a podmetnuce nekog zrtvenog jarca.
Nažalost se ponovo pokazalo da najbolji prvi odlaze, čim se juče nije pojavio na konferenciji shvatio sam zbog čega ga nema, zbog onoga što je odgovorio na politička pitanja novinara na prethodnim konferencijama
Nije se on smejao, taj koji se smejao je ostao. Pogledaj taj snimak jos jednom, dok su se svi cerili ispred kamera on je jedini u pozadini bio zabrinut. Mislim da smo ovim izgubili dosta iskusnog coveka i nadam se da ga nece zameniti neko ko je manje sposoban. A zasto je smenjen, posto sigurno nije sam odustao od ove pozicije, mislim da je svima jasno.
I treba da se povuce, posledice poslednjih odluka videce se tek za 2 nedelje. Ili je licno odgovoran ili je odgovoran zato sto je dozvolio da se zarazeni razmeste u banjska lecilista sirom Srbije, dok je 90% kovid bolnica prazno. A ako on odgovoran, onda stvarno nema smisla biti deo staba u kojem se nista i ne pita. Mozda cemo za 2 nedelje imati jos 20 novih zarista... U sv sl, genijalan potez dr Kona, svaka cast, respekt za sve sto je do sada uradio za nas a tako i za ovu odluku. Pokazao je da ima obraza vise od cele one kamarile, boriti se sa vetrenjacama ne moze.
Dragi doktore,razularenoj rulji treba prepustiti da vode ovu zemlju I ljude u propast.Sve pametnjakovic do pametnjakovica I gnusam se njihovih komentara.Hvala za Sve sto ste ucinili za nas.Naklon do poda.
Na isti nacin je i milovevic rekao to sto je imao,tako ce i av a evo ga i ovaj u najavi ! Naprave stetu i onda jos na velika vrata hoce u pemziju,umesto na sud i u zatvor ! Ima ovde ludinjaka koji ga podrzavaju a to su oni hipohodri i paranoici sa virusima
Konacno, covek sa mrvom morala, iako ga to nece abolirati krivicne odgovornosti. Vidimo pun efekat zabrane kretanja, da je sprecen ulazak covid-a u staracke domove. Nadam se da ce i ostali u kriznom stabu a posebno tzv.struka dati ostavku zbog neuspeha.
Na kraju su uspeli. Banda nestručnjaka glasnim lupetanjem o tikvu i lonce "pobedili" stručnjaka.
Voleo bih da je nekom od njihovih rođaka štićenik gerantološkog centra u Nišu, pa da imaju još jedan razlog za lupetanje.
Gospodine Kon, svaka podrška, što god da uradite. Razmislite, da li se vredi povući pred čoporom kukavica
I vreme je, ne zato jer si krivac za prodor virusa u GC već zato što ti je štab skupina političkih poltrona a ne stručnjaka koji se pitaju i odlučuju. Kada je jedan Nestorović koji je svojim nepromišljenim izjavama sa početka epidemije još uvek deo štaba, šta dalje pričati..
Kakva vestacka drama. Pa pored zakljucavanja penzionera 24h, vojske na ulicama, policijskog casa i svega ostalog, opet je Korona virus dosao u sve bitne zdravstvene centre, a sada i gerontoloske. To je kao da si isao po komsiluku i sredjivao dvorista, a na kraju ti se sopstvena kuca zapali. I treba covek da dobije otkaz.
Smatram da je gospodin Kon učinio sve što je mogao da ova pošast bude što bolje shvaćena i na kraju pobeđena.
Ne treba kriviti činjenice, on ne može biti kriv što je neki partijski direktor napravio kuću užasa i smrti (na kraju) u Nišu.
Ko zna koliko je takvih kuća gde je nekom partijskom direktorčiću sve jedno kako će preživeti ljudi koji su mu povereni na čuvanje, lečenje i pažnju. Samo da je džep pun.
Doktor Kon je sve vreme upozoravao na sličan scenario. Samo ga treba ozbiljno shvatiti i verovati onome što govori.
Ja lično dr. Konu mogu odati priznanje za požrtvovanost borbi protiv ovog zla.
Meni dr.Kon ne izgleda kao osoba kojoj je stalo šta se piše na FB, te sumnjam da je ovo samo povod , da se izvuče iz ovoga , što je sve više politika i kampanja a sve manje epidemija .
Možda narod ne bi bio besan da ste bili doktor i predsedniku, kao što ste bili nama, Da ste rekli: "Predsedniče, sin vam je zaražen, trebalo bi da idete u samoizolaciju, kao svi drugi. Nemojte da špartate Srbijom." Ili da ste priznali da je u početku bilo mnogo propusta i da ste se izvinili za komentare o šopingu i smešnom virusu. No, dozvolili ste da glavni epidemiolog bude predsednik i da on savetuje i upoznaje vaše kolege doktore s radom respiratora. Ali evo ja, nisam uopšte ljut na vas, samo mi vas je žao, imate petlju da se uhvatite u koštac s virusima, ali nemate kičmu da se suprotstavite jednom čoveku koji gura nosu u sve.
Dobar je da je i do sada izdržao. Ova izjava je samo da ne otkrije prave krivce, a to su odvratni političari koji u svemu samo hoće da izvuku korist, pa i u pandemiji.
Pre 2 dana unapredjen čovek dobio čin u potpukovnika sanitetske službe i čovek kojem se verovalo a danas je digao ruke jer je video da OVI znaju sve i da su zaslužni za sve a da ni za šta krivi nisu ni što su se lekari zarazili na Dedinju, ni što su u Domu za Stare u Nišu se Svi zarazili, ni što ljudi na Sajmu za rezulatate testova čekaju 2 nedelje, ni za ša nisu krivi jer je kriv Dr. Kon.
“Ratove necu da vodim ni protiv koga osim protiv virusa...” Interesantno. Bas me zanima sta je pod ovim mislio... Sada ce da prevlada partijski kadar, jer treba mere popustiti da se crkva ne naljuti, a i na izbore ne treba zaboraviti...
Moj doktore to si trebao davno da uradiš.
Vreme je da odeš. Nemamo mi specijaliste virusologe. Tu je veliki problem,kao i sam start.
Zakasnele odluke i velika nespremnost.
Uzimaj penziju i uživaj.
Ma bre zna se ko je kriv sto nam je virus uopste usao u zemlju, jer jelte bio je najsmesniji virus dok niste skupili potpise...
Krivi ste, svi vi iz 'struke' ste krivi jer ste poklekli zeljama jednog coveka umesto da na vreme zastitite naciju od ovih rizika... Hipokratova zakletva je za vas formalnost...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nakon sastanka sa Vučićem i Brnabić, Kon ipak ostaje na čelu tima protiv epidemije
Autor: Tanjug
Info
•14.04.2020.
•08:52 > 11:14
Komentari 185
karadjordje
BELENYI
Inače impresioniran sam upornošću i žilavošću BOTOVA ! SVAKA VAM ČAST ! BOTUJTE DO MILE VOLJE !
Sesil
Nina
Neku Muďrost kroz vekove?
Batalite politiku i babu,ona vas ĵe pojela,
a ovo je gospodja corona ili gosn covid 19!
Prevrtljiv ko i mi!
Prijatno sam iznenadjena,da ne kazem snadjena tolikim znanjem,strucnoscu,dijagnozama...
Strucnim raspravama!
Molim da svoje profile postavite na Lindeken ,da ova zemlja ubira porez i postane no1
Hvala!
Zlo je,
ko ne zna a uciti se ne da!
Pazite na sebe!
Mirelo
Dragan R
Jovan
Uzas
Brus Vilis
Dr
Stručnjak
Mirelo
Sve stručnjaci
Očigledno
Međutim, među ovim (očigledno) stranačkim stručnjacima, Kon je ipak bolji....
@Sve stručnjaci
Sloba53
PS kš toliko voli nas penzionere da će nas ta ljubav ubiti. Propustite malo , nismo ml najopasniji.
Sve stručnjaci
Mila
Niko
Živković
Ali
AbelTVManijak
Bez obzira na sve, ne znam da li je reako izvinite zbog greske, sto bih licno prihvatio, nego sto se glumi da su bezgresni strucnjaci.
Sa greskama postajete obican covek, i normalno je priznati gresku, ali da je recimo rekao, napravili smo gresku, ali sada radimo na tome da je ispravimo.
Ovako sve sto se radi nema pojentu.
A sad sto se pise lose po FB pa odakle ti covece vremena da ga pregledas?
To meni govori da neko ne radi svoj deo posla nego se zabavlja sa "rajtingom" u drustvu.
Ako se sa time bavi, onda mu treba dati otkaz, koliko god da je veliki strucnjak.
Vec vidjeno
Јое
Nikola
Slavko
Ema
Vas rad i strucnost dovoljno govori ko ste i sta ste.
Dr.Prof.Ing.
Dete rock'n rola
Stanoje G
Dejan
Lala
Nimbus14.04.2020 • 09:46
Pa jos neko stalno govori da ga napadaju i mrze i da je on glavni krivac za sve. Kad bi se i on povukao. Ili neko kome je tata nelegano trgovao oruzjem na stetu drzave i drzavne firme, ili neko ko je ukrao diplomu i ima sumnjiva 24 stana u Bugarskoj, ili neko ko ne moze da objasni 250000 eura za stan, ili neko ko je ubio zenu na naplatnoj rampi, ili neko ko je dozvolio najveci uzgoj marihuane sa podrskom drzave, ili neko ciji brat uzima sve IT poslove za drzavu, ili neko ko kupuje medije drzavnim novcem od stranackih kolega, ili neko ko se hvali gradnjom auto-puta koji popuca pre pustanja u saobracaj, ili neko ko zbog slikanja sa bolesnom bebom dovede helikopter u oluju gde pogine 7 ljudi, ili neko ko potrosi 3 miliona eura za novogodisnju rasvetu samo jednoj firmi godinama,... nastavi niz. U iole normalnim drzavama, zbog svega ovog ali i jos mnogo toga, kompletna vlast bi pala 10 puta do sad. Ali ne! Povlace se samo ljudi sa obrazom.
B
Ja
Zastita na radu
Sad kad bi krenuo neko da kontrolise da li su sve preventivne mere za zastitu preduzete..90%sefova sluzbi zastite na radu bi dobili otkaz. Ne znaju ni sta bi trebalo da rade..pooojma nemaju.
sasa
Umiru i doktori
Aca
Jovana
NSadjanin
Kikinđanin
1. ...nisam video da je u bilo kom momentu izgledao kao da se slaze sa iznetim izjavama... Nisam ni rekao da se slaže, već da se i on smeška, pogledajte opet.
2. ... Da li je morao da se izvini ili ne, po meni nije posto to nije bila njegova izjava.... Ćutao je kada je Nestorović izgovorio jako opasnu laž, nije ga ispravio, niti se ubacio, kao što vidimo na primeru Dr. Kisić da uvek može nešto da se doda i prekine kolega. Ok, nije morao da se izvini, ali je savakako trebalo sprečiti Nestorovića da širi laži ili makar naglasiti nekako uvijeno da nije cela stvar za šalu i olako shvatanje.
3. ... ni u jednom momentu nisam cuo u njegovim izjavama nesto suprotno od onoga sto je izajvljivao ranije... Te je iznenađen, te je optimističan, te je 3. nedelja ključna, pa 4. pa 5, pa onda 6. itd... U ovoj ozbiljnoj situaciji narod računa da ti ljudi znaju šta rade, a ovako se nikako ne uliva poverenje.
4. ...ali su bile jasno recene, bez uvijanja i politickih prizvuka... Na dan kad je do tada bio najveći skok zaraženih i mrtvih naašao je za shodno da hvali reakciju vlasti i njegov odnos s njima. To nije politički odgovor ili pitanja, a pitanja o predsednikovim merama zaštite i izolacije jesu?
5. Što se ostatka Vašeg komentara tiče, ne radi se o verovanju političarima, struci, ili da li je nekome teško ili nije. Svima je na svoj način teško, a nimalo ne olakšava činjenica ni da vlast ni da struka ne uspevaju ni oko čega da se dogovore osim oko priče o krivici naroda.
Suncica
Građanin
9 mart
kasperski
zdravstveni radnik
JS
Željko NS
Po meni pravi razlog za ostavku može biti samo zahtev SPC za dopuštanje liturgija za vreme Uskrsa, kao i razmišljanje da se to dopusti. Razum po meni nalaže da policijski čas počne u četvrtak u 17h i traje do ponedeljka u 8h. Vlast očigledno taktizira i ne želi da se zamera crkvi, a opet plaše se posledica na broj zaraženih i umrlih pa još taktiziraju i ne saopštavaju odluku. Dr Kon se po meni pobunio protiv takvih razmišljanja, a i iz samog kriznog štaba bilo je izjava kako se razmatra mogućnost relaksacije mera, pa je poruka da se on povlači i da rukovođenje preuzmu bolji od njega, bila ponuda osobama u kriznom štabu koje zastupaju stavove suprotno od njegovih. Ako je on na čelu tima, onda svi sprovode dogovoreno. Ako drugi članovi tima predlažu javno mere sa kojima se onaj ko je na čelu tima, a to je dr Kon, ne slaže, logično je da taj neko preuzme rukovođenje timom. To isto bih i ja uradio na njegovom mestu.
Danas ćemo videti zašto se predomislio. Ako će zahtev SPC biti odbijen, to znači da se dr Kon za to izborio svojom ostavkom. Ako pak zahtev SPC bude prihvaćen onda dr Kon jedino zna zašto se predomislio.
Marina
Stoja
zdravstveni radnik
..
Molba
Aleksandar974
čistićete ulice!
Kakav je ovo samo cirkus i spin da se zatrpa jučerašnji debakl u Nišu. Pa ko se upeca.
Detelinara45
stevica
Dokle cemo se drzati za jednog coveka i misliti da smo bespomocni bez njega?!
Mozda, samo mozda negde postoji i neki mladji, energicniji, sposobniji...da zameni starog i umornog. Taj mladji bi imao manje iskustva, ali sa NOVIM virusom, stara iskustva su u mnogome suvisna, kao kad bi doterao novu Teslu na popravku old school mehanicaru kom visi masna krpa iz dzepa i pljuje u ruku pre nego uzme strafciger.
Stari novosadjanin
Ko vam je to rekao da smo ne razumni? Otkad je pocelo sve ovo ljudi se maksimalno pridrzavaju svega i isto bi bilo i bez ovih mera. Tih nekoliko % neposlusinih uvek imate svugde, i uz adekvatne kazne ne bi ih bilo. Ta prica kako smo mi ovakvi i onakvi je jos jedna laz koja je potekla od onog sto deli respiratore ko da su njegova licna imovina. Nemojte omalazavati sebe.
Razlika je samo u tome sto Svedjani,Nemcii,Austrijanci veruju svojoj vladi kad im da neku preporuku a ovde je prva preporuka bila put u Italiju. Vise bi im verovao da je neko izasao i rekao dobro ljudi pogresili smo podcenili smo virus, umesto toga slusam stalnu dernjavu,lazi i zastrasivanje i prebacivanje odgovornosti na narod od strane vlasti i "struke".
Neoplanta
Utopija
Publika nije naivna
Omiljeni sporedni lik je odlicno izveo zaljenje sto mora da napusti seriju, bas kad se sve zahuktava, kad se prica komplikuje.
Ali, kao i u svakoj sapunici, nasli su nacina da ga vrate. A mozda je u pitanju Konov davno izgubljeni brat blizanac, koji je isti kao on, samo malo drugaciji.
Super, ocena 8/10 za glumu.
Mr.Good
pera
sad ce biti cutite tu i sedite kuci, nemoj kon da ode
pera
Savetnik
Jedan od glavnih savetnika Bele kuće u vezi sa koronavirusom je glavni američki epidemiolog Entoni Fauči.
Zanimljivo je čitati ovih dana o njemu i njegovim problemima.
Kuca strave
Kokakole
Standard.
Podbarac
Krenuo da tražim te napade po Facebooketu - nišrta nisam našao, sem onih starih prozivki za kupljene vakcine i tome slično, di se neko opario a neko kao nije...
A kad ono - najnovjia vest - javio se šefu i šef ga "zamolio" da ostane?
Ma more mrš, svi! Više da ste svi pravac honduras. Tolko.
Miki
Dobro dosli nazad medju svoje doktore!
A ujedno i da osetite da u epidemiji nisu samo virusi vazni, ima tu nesto malo i o ljudima.
Liman
Aleksandar974
verom,gradjanima i predizbornom kampanjom hteli malo da odobre.
realno
"Pa da...drustvene mreze i internet puni komentara dokonih dusebriznika, sve doktori.
Covek svaki dan slusa i cita gomilu kritika na njegov rad i rad celog kriznog staba."
A zar on ne bi u ovoj krizi trebao nešto drugo da radi, a ne da dokon čita i fejsuje?
Dokon Kon, hahaha
Sremac
Kikindjusa
Doktor Kon je covek kome moja porodica i veliki broj mojih prijatelja APSOLUTNO VERUJEMO i besmisleno je da takav covek ode.
Simo
hemodroid
Novosadjanin
Boja
Singer
Liman
Covek svaki dan slusa i cita gomilu kritika na njegov rad i rad celog kriznog staba.
Pa sad kada znate vi sve i sami da se lecite i sta je najbolje za vas izvolite pa zivite ja vam vise ne trebam.
Pametan covek.
Lala
Strucnjak
Jela Kv
realno
Samo me interesuje da li je neko primetio kada je pre možda 10-tak dana na pitanje da li se iznose istiniti podaci, rekao da mu je došlo da po inicijalima objavi svih 137 slučajeva. A ta cifra se nije podudarala ni sa jednom cifrom koju su taj dan saopštili, ni testiranih, ni obolelih, ni mrtvih. Do tog dana je manje od 30 mrtvih, mislim 28. Pa me to stalno "žulja" šta je ta cifra, da nije opet neki laŽpsus.
LoKaLnO TaNdRkAlO
Zanima me koji je argument upotrebio?
A) Ako se povučeš, tebe ću da okrivim za neuspeh i biće da sam te najurio zbog ...
B) Nemam nikog ko bi mogao tako brzo da nauči tekst napamet
C) Slupaćeš se negde bre
A, B ili C?
Dijana
Pera
Zeljko85
trshy
2Kon
Filip
Smeh i sala
Agent WHO
Poreski obveznik
pawlle
Sir Nose
Stari novosadjanin
Eto savrsenog izgovora za 24h zabrane.
Ovi komenatori sto im je sns isrprao mozak i poplasio ih toliko da ne izbijaju iz kuce neka malo pogledaju Nemacku,Austriju,Svedsku i ostale normalne zemlje kako hendluju situaciju i sve ce vam biti jasno. Ovo sto "struka" kod nas radi nema niakakvog efekta.
vv
berolina
Kalimero
Zvoncica
Boromir
Gradjanin x
CoVid
Zebra
Hm
IZNOGUD
Kać
Miki
Sanja
fokan
crni
Shvatam da je tesko svima, sedeti zakljucan u kuci nije normalno ali ovo nije normalna situacija. Treba imati strpljenja izdrzati ovo, ne zbog ovog ili onog politicara vec zbog nas i naseg zdravlja.
Ljiljana
Djura
bora
Lecenju bolesti prepusteno je infektolozima i to se vec mesec dana slusa na
konferencijama za stampu.Dr. Kon nikada nije odgovarao na pitanje o samom
lecenju bolesti.Vanredno stanje sprovodi vojska i milicija a ne lekari.
hejter
Tako da .... show program za sirotinju. Kako god, narod je kriv i bice kriv.
Neko
Brate mili toliko ne poverenje toliko bezobrazluka vasm naseg naroda...svi sve znaju, svi su pametni, nism ni znao da imamo u drzvi toliko strucnjaka i doktora koji sve znaju.
Vodite svoj zivot i svoju brigi o vama i vasim porodicama, a brigu o virusu, drzavi i svemu ostalom ostavite ljudima koju se za to skolovali, radili to ceo vek i docekali peneziju.
Svi znate i ko je sta, i koje kome cumu ikoliko dao i sta je dao i zasto je ovaj ovo i zasto je onaj ono...jbt svi ste neki veliki znalci.
Zato nam i jeste kako nam je svi vode politiku, svi se razumeju u sve kao Merica u ...
Sve veliki politicari, doktori nauka...
Ja vam ne bi rekao ni toliko koliko su vam oni rekli.
Kakva konferencija za novinare i objasnjenja i pojasnjenja...dobijete izvestaj preko medija o stanju i cao. Koje pravdanje za svaki korak i svaku meru...kome??? Vama nezahvalnicima?
Sad sete od jedne njegove odluke napravili ceo splet prica...100 scenaria.
Povukao se covek jer mu je dosta takvih kao sto ste vi komentatora pametnjakovica, nece da se pravda takvima.I to je cela prica.
Dejan
/
Jocko
Marijana
Pera
Ma sta kazes
CitizenX
Botfucker
Septembarska
Ђенка
Куп је битан
Limanoid
Živan Žika
,,
Mislilac
Stanoje
Kapa dole za komentar.
Nadam se kad ovo sve prodje da će i kod nas početi sudjenje po odgovornosti, pošto to nemože u ovome momentu preko Skajpa. Skajp sudjenje postoji samo za sirotinju.
herz
Zaklina
Doktor
NSCitizen
hm
Druga stvar - ne lozite se na njegovu humanost i moralnost, niko moralan do sad nije imao sansu ni priliku da promoli nos u medije i kaze i jednu rec, mozete videti samo podobne.
Trece, jel se zaboravio njegov angazman s vakcinama u prosloj epidemiji?
Zasto...
Mirelo
Lična odgovornost
Ne može Kon da brine o svemu i predstavlja sve njih, svako od njih mora imati svog Kona.
Ljudi u Srbiji moraju početi da preuzmati ličnu odgovornost, posebno ako su na položaju, a ne samo da čekaju direktive.
Ne znam za šta su ga krivili i ko, ali u Srbiji je prena svakome zlostavljanje, optuživanje, omalovažavanje itd kao dobar dan.
Ne znam samo ko je su ti nevini ljudi za koje čiju se naklonost i razumevanje svi mediji i mreže bore, i to na takve načine.
Kikinđanin
Dr. Kon je od početka potpuno kontradiktoran kao i sva ostala "struka." Ono što njega izdvaja je što za razliku od ostalih stručnih makar deluje profesionalno. Jedino u čemu su i struka i vlast bili dosledni jeste svaljivanje odgovornosti i krivice isključivo na narod.
Bez ikakve zle namere, ovo povlačenje baš u ovom trenutku deluje isklučivo kao napuštanje tonućeg broda, kao i pranje ruku na vreme, pre nego što se sve završi i možda dođe do eventualnog svođenja računa narodu.
Po PS-u
I ja tako isto služio 12 meseci, odma prvi mesec oni vikali na mene, a ja rek'o: "vreme je da se povučem" - Odma' me pustili. :D :D :D
Dr
NS
eh
Aleksandar974
Ako je znao,a mogao je da predpostavi,da nece bas imati odresene ruke,odnosno da se zna ko odlucuje i ko je glavni,nije se trebao ni prihvatiti posla.Sad je skontao da je marioneta,pa nece vise.Zavrsite posao do kraja ili iznesite tacno i sve razloge zbog kojih ste se odlucili na ovo.
Andrija Šrek
Neće da ga, kad sve prođe, svrstaju u isti koš sa ovim drugim nesposobnim podguznim muvama...
Josey
Nimbus
Biciklista
Zna se ko odlučuje o životu i smrti, a i svemu ostalom, u Srbiji
Novosađanka
LoKaLnO TaNdRkAlO
"Ni jedan pravi vojnik se ne povlaci nasred bitke."
Izuzev onoga koji u sred bitke shvatio da se bori za pogrešnu stranu.
losmi
Srbija ima 7 miliona selektora, tako i sad 7 miliona doktora.
Tamo neko
LoKaLnO TaNdRkAlO
Sad samo da botovi obećaju isto.
Osoba M
Dušan
NS**
crni
Botićoza
Vesna
Dejan
Sasa ns
Zvoncica
Kokakole
Ns 34:3
Voleo bih da je nekom od njihovih rođaka štićenik gerantološkog centra u Nišu, pa da imaju još jedan razlog za lupetanje.
Gospodine Kon, svaka podrška, što god da uradite. Razmislite, da li se vredi povući pred čoporom kukavica
D
Obrad
LoKaLnO TaNdRkAlO
Glupo bi bilo poverovati da Kon mogao bilo šta da kaže a da to nije aminovao vrhovni respirator
rale
Marina
Gavra
Voper51
Ne treba kriviti činjenice, on ne može biti kriv što je neki partijski direktor napravio kuću užasa i smrti (na kraju) u Nišu.
Ko zna koliko je takvih kuća gde je nekom partijskom direktorčiću sve jedno kako će preživeti ljudi koji su mu povereni na čuvanje, lečenje i pažnju. Samo da je džep pun.
Doktor Kon je sve vreme upozoravao na sličan scenario. Samo ga treba ozbiljno shvatiti i verovati onome što govori.
Ja lično dr. Konu mogu odati priznanje za požrtvovanost borbi protiv ovog zla.
nema
Brus Vilis
Makarenko
Kovid
Neka vam bude pametnjakovići, likujte!!!
Not angels
Odlikovanje
interesantno...
Vladimir
Vreme je da odeš. Nemamo mi specijaliste virusologe. Tu je veliki problem,kao i sam start.
Zakasnele odluke i velika nespremnost.
Uzimaj penziju i uživaj.
Davor
Najsmesniji virus sa
JS
Krivi ste, svi vi iz 'struke' ste krivi jer ste poklekli zeljama jednog coveka umesto da na vreme zastitite naciju od ovih rizika... Hipokratova zakletva je za vas formalnost...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H