Autor: 021

Info
23.04.2020.
09:42 > 10:58
Predstojećeg vikenda na snazi će biti zabrana kretanja od petka u 18 časova do ponedeljka do 5 časova ujutru, dok će za prvomajske praznike najverovatnije biti uveden trodnevni policijski čas.

Komentari 144

  • Nina

    26.04.2020 22:30
    Nina ka KFC
    Stepen razumevanja je razlicit kod svakog!
    Ono sto ti ja hocu reci vredi samo onoliko koliko ti mozes da shvatis!
  • KLF

    26.04.2020 10:19
    Još se nije našao inteligentan čovek koji bi odvalio da 'nema pogrešnog mišljenja', to je stav samo onih koji misle budalaštine. Zato idiot i nije štetan jer je idiot, nego jer misli da nije.
  • Nina

    25.04.2020 17:11
    Ne postoje pogresno misljenje
    vec misljenje koje se ne slaze sa nasim!
    Imamo deo stanovnistva koji je nezadovoljani ama bas "svim "merama koje je uvela vlast i koja je stalno proziva...
    Provokacije, neumesne kritike bez argumenata...
    a usput vredja intelekt i onih koji misle i oglasavaju se drugacije!
    Kad je sve tako lako i jednostavno ,kad neverujete strucnim licima, a znate ...
    hajte pa nama predstavite svoju platformu i mere za recidiv koji
    ako je verovati svetu u okolini vec kuca na vrata,
    pa da na nekim od buducih izborima glasamo za vas!
    Od mera ocekujemo svrckanje,zabave, setnje i sve sto se guzici naumi!
    24 sata to se podrazumeva!



  • Hm

    25.04.2020 15:14
    Tako je napad korone samo noću i vikendom, a frizeri nek rade i vrtići, pošto među prvim žarištima u NS "nije" bio frizer u frizerskom salonu, a deca će nosti maske i držati socijalnu distancu
  • Pomoć

    25.04.2020 13:34
    @Vlada Nažalost nećete u meni naći krivca i odgovor zašto ste glupi, neobrazovani i vaspitani samo da lajete. Druga je adresa nesposobnjakovića koji su vas napravili društvenim otpadom.
  • @pičić veverić

    25.04.2020 11:28
    Alo botiću dvoimeni,
    Je l’ braniš dostignuća vas sns-ovaca, tj. proverenih blerovaca?

  • Trt

    25.04.2020 10:32
    @sigma
    Puno sreće sa hvalisanjem niskom smrtnošću sad kad su nespobnjakovići i idioti dozvolili da virus uđe na beogradsku onkologiju.
  • Vlada

    25.04.2020 10:31
    @Pomoć

    A gde bi ti G bio da ti odmah ne iskoči vena na čelu čim popuste lekovi...
  • zoran

    25.04.2020 04:28
    procenti
    https://news.gallup.com/poll/248249/record-russians-say-leave-russia.aspx
  • D.

    25.04.2020 02:57
    @Pomoc.

    Skroz tacno. Mogu me pustiti preko granice da izadjem iz Srbije, ali me nece primiti u drugu zemlju. To se podrazumeva. Cak i da mi ukinemo, ako drugi odrze, konkretno u mom slucaju zemlje Sengena, ne vredi mi nista.

    Sto se tice same zemlje, slazem se. Vlast je odraz naroda, i to je kraj price. Jedino u slucajevima opsade, pokorenosti, itd., ali cak i tu posle odredjenog vremena, jedno se ogleda u drugome. Zato sam se i ja odlucio da ceo zivot provedem kao gradjanin drugog, ili treceg reda, jer biti u narodu bez reda je jos strasnije. A nije da nisam pokusao da promenim nesto, makar na lokalu. Poslusao sam ono budi promena koju zelis u svetu, cak sam i na lokalu, u mesnoj zajednici pokusao da promenim neke stvari, ali sam ispao smesan, glup i ismejan. Tada sam rekao, toliko od mene za ovu pricu i ovaj narod. Do srecnije prilike. Skroz bez veze, ali to je bio moj domet. Prilicno bezvezan. :(
  • Pomoć

    24.04.2020 21:49
    @D. Vi onda ne tražite da samo Srbija otvori granice već i ostale zemlje, nismo jedini u Evropi i svetu zatvorili granice i nismo samo mi obustavili međunarodni putnički saobraćaj. Slažem se da živimo u brlogu, i to je zato što smo ga sami napravili takvim, pa između ostalih i takvi kao ovaj dole koji šire lažnu patetiku ili koji uvek nalaze opravdanje za svoje ili tuđe pogrešne postupke ako im to tako odgovara u datom trenutku. Priča da je narod savršen i pošten je namenjena samo za one koji žive u uverenju da je narod potekao iz vlasti a ne vlast iz naroda.
  • Zorana

    24.04.2020 21:38
    Protiv karantina
    Dr John Gieseckr, jedan od najistaknutijih evropskih epidemiologa (radio je 5 godina u WHO-u), dao je intervju za britanski The Post I kaze:" Opsta karantina nije dobro resrnje u borbi protiv korone."
  • D.

    24.04.2020 21:17
    @Pomoc

    Evo, ja trazim otvaranje granica, posto sam trebao da idem preko da radim, sa sve sredjenim papirima, ali ne mogu zbog situacije. Ali nije mi frka, kada sam vec cekao toliko dugo, strpicu se jos malo. Onome kome je lepo ovde, samo napred. Ali da zivimo u brlogu, to je tacno, ne pretvarajmo se.
  • Pomoć

    24.04.2020 20:51
    @Vlada Pa ne traži ovaj prepošteni gospodin pomoć oko sređivanja papira već otvaranje granica. Ali gde bi on bio bez vas da za njega izmišljate opravdanja.
  • Vlada

    24.04.2020 19:31
    @Pomoć

    A možda se cimao oko papira. Nije svakom dovoljno da napusti ovo bunjište tek tako na divljaka, pa da ga vrate kod prve ozbiljne epidemije.
  • Pomoć

    24.04.2020 18:28
    @Somborac Mene samo zanima kada ćete prestati sa širenjem te lažne patetike? Već ste lagali kako ste od kraja januara pokušavali da "napustite državu" iako su granice bile otvorene i u januaru i u februaru. Zašto ne potražite profesionalnu psihološku pomoć, pa imate broj telefona za besplatno pružanje ove pomoći?
  • @sigma

    24.04.2020 16:47
    sta god
    Nema potrebe da se dalje nastavljam sa tobom, tvoje izjave govore dovoljno. Svako dobro
  • Prijatno

    24.04.2020 16:01
    botovi
    Dobro dosli botovi. Vidim po minusima da vam je pocela smena. Nadam se da ste uzivali u sendvicu. Zao mi je sto cete za vikend morati da jedete sendvice od bajatog hleba. Ali sta je to za vas...Vi posto ste vredni i radite vi cete se izjasniti da necete 100 eura drzavnih para koje se dele kao iz licnog novcanika. I nemojte se puno brinuti. Kada padne jedna vlast vi samo pretrcite da lepite plakate za drugu. Sto bi drugi bili preletaci, a vi ne?
  • ne lupaj gluposti

    24.04.2020 14:57
    @milanm
    Da se ispravim,


    Zapravo, mnogo logicnija teza bi bila da je broj umrlih kod nas, od posledica korone virusa, VECI nego sto se prikazuje.
  • Lela

    24.04.2020 14:45
    Predsedniče !
    Suprug i ja smo u 0smoj i devetoj dekadi života.
    Navodno,utorak,petak i nedelja su dani,kada smemo prošetati pola sata.
    ALI !
    Petak i Nedelja su POLICIJSKI čas !
    Kada,da - šetamo ?
    Gde vam je logika i do kada ćemo mi stariji biti TAOCI ?
    Ove odluke NEMAJU vezu sa mozgom,a ni sa LOGIKOM !
  • sigma

    24.04.2020 14:36
    @ polako
    Naravno da si bot i to botina obična ruralne prirode sa akcentom na neopterećenoct inteligencijom.
    Ponovo pišeš bez ijednog pojašnjenja i to budalaštine naravno.
    Svi smo mi ograničeni to zaista nisi pogrešio samo moraš da prihvatiš tužnu istinu da pik amplitude tvojih sposobnosti ne dohvaća dno mojih mogućnosti. E to je problem i zato mi ne živimo u istoj ravni. To što kucaš komentar u 1 noću po meni znači da ne možeš da spavaš pošto imaš nekih problema al tu ti moja suza ne može pomoći.
  • ne lupaj gluposti

    24.04.2020 14:00
    @milanm
    Da li si ti svestan svoje izjave?
    Po tvojim recima, u Srbiji ubrajaju SVE zarazene, bez obzira na uzrok smrti, u umrle od korona virusa.
    I sa svim tim ljudima, mi jos uvek nemamo ni 200 umrlih od korone?

    Ne lupetaj.

    Ako pricamo o smrtnosti (po podacima koji su dostupni javnosti), Srbija stoji odlicno.
    Cak i previse dobro, sto je prilicno sumnjivo.

    Zapravo, mnogo logicnija teza bi bila da je broj umrlih kod nas, od posledica korone virusa, MANJI nego sto se prikazuje.

    A sto se tice kancera:
    Evo, recimo, osoba A ima rak. Predvidjeno joj je 3-6 meseci zivota.
    Osoba A umre 2-5 meseci ranije, od posledica korona virusa.
    Prema tvojim recima, ta osoba A ne bi trebalo da se ubraja u umrle od korona virusa zato sto joj je dijagnostikovan poslednji stadijum kancera? Besmisleno.

    Takodje, mozemo da spomenemo i ljude kojima je uskracena medicinska pomoc zbog trenutne situacije. Oni mozda nemaju korona virus, ali njihova smrt je direktna posledica odnosa drzave i institucija u trenutnoj situaciji.

    Kada i ako neko tebi blizak dozivi slican scenario (a nadam se da nece), promenices misljenje.
  • Citajte

    24.04.2020 13:55
    Ljudi
    Ceska otvorila svoje granice a nasi mediji prenose da je ukinula zabranu kretanja. Kada ce kod nas da svane? pitam se pitam,
  • Somborac

    24.04.2020 13:33
    Mene samo zanima kada cete otvoriti granice da odem iz ove nenormalne drzave?
  • Nemanja

    24.04.2020 13:09
    @ptić veverac

    Nije nemoguće, izbilo mi par sedih u bradi, taman će se to popuniti u narednih 5-6 godina koliko još imate.
  • monter na terenu

    24.04.2020 13:06
    srbi
    U Hrvastkoj sve normalno,sta glumi Vucko....gradjani organizujte se.ne smem dalje nece mi proci komentar....


  • Ptić Rugalac

    24.04.2020 12:38
    @Nemanja
    Ne bih da te obeshrabrujem, ali prilično sam siguran da ćeš osedeti čekajući...
  • polako

    24.04.2020 12:32
    @sigma
    Neke od osnovnih faktora sam naveo u jednom od prethodnih komentara. A da sam bot, tesko da bih pisao komentar u 1 ujutru.
    Svojim komentarom implicirao si da je smrtnost jedina bitna. To, jednostavno, nije istina.
    Mozes da se ljutis do mile volje, ja iskreno sumnjam da si ti bot, al sam siguran da si ogranicen.
  • Gospode

    24.04.2020 12:08
    @CacaFaca Vidite slažem se sa vama kao i ostalima koji vole da ponavljaju to o selektivnom virusu koji je aktivan samo u određeno vreme, te stoga u skladu sa time tražim da se policijski čas poveća na 24 sata jer sami ste rekli, virus ne bira vreme. Nadam se da ćete tada biti konačno zadovoljni. Nije sada važno razumevanje svrhe takve mere, važno je samo i isključivo vaše viđenje koje je u rangu onih koji misle da je vojska ispred bolnica postavljena da mecima puca na virus.
  • Razumevanje brojeva

    24.04.2020 11:56
    @Znacenje brojeva U pravu ste, ovo je već zabeleženo u svetu da brojevi umrlih zavise od broja testiranih pa tako ako eventualno obolelog ne testirate taj neće ni umreti.
  • Prle

    24.04.2020 11:11
    Iiiii
    Kako cemo mi da dobijemo nase pare sto smo drzavljani Srbije,a zivimo u Americi ,Australiji,Kanadi,nemackoj,italiji,svedskoj,svajcarskoj,svedskoj,norveskoj,francuskoj,novom zelandu,austriji,holandiji,itd.itd.gospodine ministre gde da mi apliciramo
  • milanm

    24.04.2020 10:14
    @Ne
    Lekari su cak i dali primere zene koja je umrla od mozdanog udara u 92. godini a bila pozitivna i vodi se da je umrla od korone.Isti slucaj sa covekom koji je bio u poslednjem stadijumu raka, a bio je pozitivan, isto se vodi da je umro od korone. Cak su i testirali ljude koji su umrli u starackim domovima da vide da li su bili pozitivni. To se recimo u vecini zemalja ne radi, ubrajaju se samo oni koji umru u bolnici.
    Mortalitet je jedini pokazatelj za poredjenje, kojekakve korelacije, stanje u drzavi i druge jezicke zavrzlame nisu. A i po broju testiranih na milion stanovnika jedino Slovenci stoje bolje od nas, prestigli smo sve u bivsoj Jugi po tom pitanju, ukljucujuci i Hrvate.
  • Nemanja

    24.04.2020 10:02
    @ptić veverac

    Već sam ti ja to nekom prilikom objasnio, ostajem ja ovde i pošto nestane ovo nakarada od države na koju se ložite, a vi tupave botine svi završite u pelenama motajući kablove za Kineze.
  • Veverac

    24.04.2020 09:31
    @Nemanja
    Hej, pošto je Srbija toliko očajna, nepodnošljiva i potpuno nespojiva sa tvojim uzvišenim kriterijumima, predlažem ti da se što pre preseliš u - recimo - Bergamo. Posla tamo ima, ovih dana javljaju da je tamo zavladala nestašica mrtvačkih sanduka, usled epidemije korone. Eto, odeš tamo, zarađuješ tako što praviš mrtvačke sanduke, i usput pričaš Italijanima o užasima u Srbiji, i o tome kako je Srbija loša u svemu, pa i u borbi sa virusom korona. Biće ti puni džepovi, a valjda i srce...
  • Nemanja

    24.04.2020 08:27
    Us*aše se botovi od truda da dokažu kako je baš malo umrlih od epidemije u praznoj državi. Pa sigurno ih neće biti isto kao u zemljama koje još postoje.
  • sigma

    24.04.2020 08:15
    @polako
    A ti si sad rekao šta?

    Postoje faktori ali o njima....
    Moj komentar je takav kakav je a tvoj je potpuno glup i besmislen.
    Ako nemate neke ozbiljnije botove nemojte mi slati ove što isporaznu priču drve.
  • Čedomir

    24.04.2020 07:47
    Kako se računa
    Poštovana gospodo, vaši računi su totalno pogrešni, svako gleda šta mu padne na pamet pa onda smo bolji od ostalih ili gori. Za vaše obaveštenje račun je malo komplikovanija.
    Prvo o našoj situaciji, kod nas se tek zadnjih dana malo više testira tako da su nam sve brojke lažne, posebno u martu.
    Mnogo ljudi je umrlo od korona virusa a da nisu ubrojani u umrle od korona virusa iz prostog razloga jer nisu ni testirani, nisu testirani jer nisu zadovoljavali definiciju slučaja. Na primer, moj kolega je 22.03 dobio simptome, obzirom da nije bio u inostranstvu testirali su ga tek 01.04, rezultate je dobio tek 05.04. On je srećom živ, ali da je preminuo pre 01.04 ne bi ga brojali.
    Svi koji su se razboleli u martu su se zarazili dok je virus bio još uvek "smešan", i brojke su namerno lažirane.
    Kako se testira, ne testiraju se ljudi slučajnim uzorkom, nego svi kontakti svakog zaraženog, što je u proseku 15-20 ljudi na svakog zaraženog i prekida se lanac. Sve zemlje koje imaju takav odnos testirani/zaraženi uspešno se bore sa virusom (Grčka, Slovačka, Poljska, Bugarska, Hrvatska...) Srbija, Italija, Bosna, UK, Španija.. ne borimo se uspešno. Ali ne brinite svi virusi vremenom se gase, i kuga je u srednjem veku nestala bez ikakvih testova i lečenja.
  • Polako

    24.04.2020 01:47
    @sigma
    Ne, broj umrlih nikako nije jedina bitna, a pogotovo ne najbitnija informacija.

    Ako pricamo o merama razlicitih drzava, i poredimo rezultate, ocigledno je da tu postoji vise faktora od jednostavnog broja umrlih. Za pocetak, bitno je prepoznati te faktore, a vi ste, gospodine, vec na prvom koraku zakazali. A sta je bitnije bolje da ostavimo za neku drugu lekciju. Prvo da utvrdimo da ste shvatili osnove.

    Vase zapazanje da "onih koji su umrli - vise nema" je stvarno revolucionarno.
    Nadovezao bih se na vasu dubokoumnu tezu, te rekao da, shodno tome, "onih koji su zivi - definitivno ima".

    Salu na stranu, vas komentar je krajnje bespotreban, jeftin i ogranicen.
  • Misko

    24.04.2020 01:28
    @dijasporac
    Pitao bih ja tebe kad bi Kanada imala Vucica gde bi dogurala, kada bi podcenjivao kanadske naucnike, istrazivacke labaratorije, a propagirao Marice, Mitrovice, navijacke grupe, fudbalere i ostale primitivce. Gde bi i kakva bi tada Kanada bila?
  • MarkoNS

    24.04.2020 00:51
    @smena 23.04.2020
    Da, tako se stice imunitet.
  • @ptić rugalac

    24.04.2020 00:50
    Joj
    Mani se teorija zavera. Kakvi sorosoidi, ateiisti, liberalio, komunjare... Sta pricas ti? Kada bi uspeo sa sastavis konkretan i relevantan komentar, bez generalizacije, deljenja, bojenja ljudi, grupisanja ih i "razotkrivanja", mozda bi i mogao da mi zamazes oci nekako. Ovako samo pokazujes da nisi u mogucnosti da doprineses raspravi. Jeftini trikovi i manipulacija, potrudi se malo vise sledeci put..
  • @milanm

    24.04.2020 00:31
    Ne
    Sirite dezinfirmacije. U broj umrlih od korona virisa u Srbiji, ubrajaju se iskljucivo ljudi koji su umrli od posledica istog a nikako, kako vi navodite, svi umrli koji su bili pozitivni na ovaj virus. Osim toga, stopa mortaliteta, nije jedina bitna informacija koja govori o nacinu postupanja vlasti u trenutnoj situaciji. Ako neki elementi nisu u korelaciji, ne znaci da oni, sami po sebi, ne govore o datoj situaciji. Dakle, iako procenat testitanog stanovnistva, po vasim recima, ne utice na stopu mortaliteta, obe jnformacije su i te kako ogledalo odnosa drzave u trenutnoj situaciji.
  • Boba

    24.04.2020 00:14
    Za 1.maj trodnevni karantin, a 4.maja moram da se vratim na posao i koristim pritom javni prevoz. Zar nije lakše kontrolisati izletišta?
  • i ja volim slobodu

    23.04.2020 21:39
    Neću staro stanje
    posto smo bas nenormalni a sad se ta nasa nenormalnost jasno pokazuje kao kontrast stanju u kom se nalazi ceo svet do NG neka bude vanredno stanje jer nam je to jedina šansa da se vratiimo na normalu.
  • smena

    23.04.2020 21:35
    Čija su to deca
    zasto distancirati decu kad ih roditelji ne distanciraju ?
    bar 10 decA od oko 1 godine na travnjaku koji pre toga i posle obogate kuce se igra čučeći jedno pored drigog na gomili sve pod nadzorom roditelja. Došlo mi je da odem da ih pitam da li su normalni onda pomislim možda meni nešto fali. Imam fotku došlo mi je da plačem kad snimim pse tako isto 10 kom sa sve gazdama na tom istom travnjaku kad popi... mozda ću da postavim i obe fotke da pitam roditelje JESU LI TO VAŠA DECA ?Ne činim to samo zato da nas svet ne ispljuje.
    Narode zar ne postoji ogradjen prostor za pse ?Zasto zapisavaju to malo poslednjih travki?Volim pse ali decu više. 10.dece sve istog uzrasta kao štancovani nevini čeprkaju po toj zapišanoj travi pod okom roditelja.Možda se tako stiče imunitet????
    Bar podelite taj mali travnjak na dva dela dok ne nikne bašta lokala na njemu.Dovoljno je samo podeliti "zone" i obeležiti.
  • dijasporac

    23.04.2020 20:45
    @milanm
    U Srbiji u podlegle covid-19 racunaju svakog ko je u sebi imao virus? To nisam znao.
    Zato je recimo u Nemackoj daleko manji broj umrlih na milion stanovnika nego u ostalim drzavama EU koje nisu na nizem ekonomskom i drustvenom razvoju od njih i od kojih imaju cak i veci % starijeg stanovnistva. Nemci jednostavno broje samo one koji su umrli u bolnicama od covid-19, umrle kuci i u starackim domovima ne broje jer ne rade autopsije.

    Koliko je sve relativno i sledeci je primer, zivim u kanadskoj provinciji (federalnoj drzavi) koja ima 1800 zarazenih i 90 mrtvih na 5 miliona stanovnika, mrtvi su vecinom iz starackih domova u koje je prodro virus. U nesto vecoj provinciji, Quebecu ( 9,5 miliona ljudi) je 22 hiljade zarazenih i 1250 mrtvih, njemu susedni Ontario (13 miliona stanovnika) ima 13 hiljada zarazenih i preko 700 mrtvih. Sve provincije imaju slicne zdravstvene sisteme, slican standard i skoro istovetne postupke pri pandemiji ali se razlikuju u fluktaciji ljudi, broju stanovnika i nekim sitnijim greskama. Francuzi iz Qubeca su jednostavno manje samodisciplinovani i zato tamo izgibose.
  • Ptić Rugalac

    23.04.2020 20:04
    Očajne komunjare
    Zaista je jadno koliko je multikulturnih sorosoidnih levičara napalo Sigmu - i to samo zato što se (sram ga bilo!) usudio da primeti da vodeće države "razvijenog demokratskog zapada" mnogo lošije prolaze u borbi sa virusom korona nego Srbija (koju sorosoidi moraju da prikazuju kao najgoru i najzaostaliju državu na svetu, sa najgorim mogućim zdravstvom). Najjači su mi komentari tipa "pogledajte kako je u regionu". Od država koje se sa nama graniče, samo su (kada je kriterijum broj umrlih na milion stanovnika) Bugarska i Crna Gora osetno bolje nego Srbija. Rumuni su osetno gori od nas po ovom kriterijumu, dok su Mađarska, Severna Makedonija i BiH nešto gore nego mi... Hrvatska je - barem na papiru - bolja nego Srbija, ali postoje opravdane sumnje da Hrvati "šteluju" podatke - u strahu od propasti naredne turističke sezone...
    Obrni, okreni - malo realnosti nije naodmet, dragi moji ateistički liberalno-komunjarski frendovi.
  • Šetač 65+

    23.04.2020 19:55
    Upravo delom Novog naselja oko ul. Mileve Marić prolazi vozilo Ciklonizacije i nečim prska, da li komarce ili dezinfikuje ulice. Sad je 19,50h.
    Molim nadležne da se usaglase za sutra - petak 24.04.2020 god. da u periodu od 18h do 01h ne prosipaju otrove po ulicama, jer to je bogomdano vreme kada mi robijaši imamo pravo da izađemo iz tamnica i prošetamo.
    Da ne bude kao u utorak, kada smo se morali sklanjati od trovača koji su počeli svoj posao posle 18h. Ili to baš tako treba, da nas malo dokusure? Što ne pobije virus, da pobiju otrovi.
    Hvala.
  • Tačka !!!

    23.04.2020 19:47
    "Predstojećeg vikenda na snazi će biti zabrana kretanja od petka u 18 časova do ponedeljka do 5 časova ujutru, dok će za prvomajske praznike najverovatnije biti uveden trodnevni policijski čas."
    Pa koji ste vi idioti!!!
    A posle 1. maja, naš gradonačelnik najavljuje otvaranje vrtića. Znači - kao nožem presečeno!
    Odlučili smo da virusa više nema posle 1. maja i tačka !!! Mi odlučujemo o životu i smrti malih ljudi i njihove dece!!! Tačka!!!
  • Prelepotica

    23.04.2020 19:21
    Lepota
    Svi na ulice a vladajući stalež u karantin.Neki imaju i 65
  • Sigma

    23.04.2020 19:10
    Boli a? primili se?

    E pa da bude jasno, testirani, zaraženi, razboleli ... će jednom ozdraviti al onih koji su umrli VIŠE NEMA. To je najvažniji podatak. Napravićete sad milion i jednu matematiku da dokažete nepotrebno, Naveo sam te države jer ih je naveo onaj Stanoje kome sam se prvo i obratio a usput sam dodao i države i sisteme kojima stremimo. Kome se poredi sa Hrvatskom, Litvanijom Belorusijom, Laosem i severnom korejom nek se poredi. Broj stanovnika Srbije, Belgije, Holandije i Švedske je mnogo sličniji nego broj stanovnika Srbije i Hrvatske ili Makedonije, Bosne i sl, Da li mislite da u ostalim državama nema psihičkih problema??? Ajde pa niko nije toliko glup.

    Lajte kere Jakobsfeldske.....

  • milanm

    23.04.2020 19:04
    @Znacenje brojeva...
    Pa potpuno je obrnuto, to je jedino relevantno. Mortalitet je jedini uporedivi parametar izmedju zemalja, nista drugo. Broj zarazenih ne moze da se odredi jer je svakako visestruko veci i to ce se otkriti mesecima unapred koliko je bilo zarazenih i koji je stepen smrtnosti. Ni nece se znati pre testova na antitela. Kakve veze ima broj testiranih sa mortalitetom, tj brojem umrlih na broj stanovnika. Broj umrlih nikako ne zavisi od broja testiranih, on je toliki koliki je, bez obzira na broj uradjenih testova, nigde veze. A nasi su u zrtve korone ubrajali cak i one kojima je nakon smrti utvrdjeno da su pozitivni. Ko god da je bio pozitivan na koronu a da je umro od bilo cega je ubrajan u zrtve korone.
    Mortalitet nam je u odnosu na region na nivou BiH, nizi je nego u Sloveniji, Makedoniji, visi nego u Hrvatskoj i CG, ako iko uzima za ozbiljno CG statistiku uopste.
    Zanimljivo, sve ove balkanske drzave koje dosta zavise od letnjeg turizma imaju nizak broj zarazenih i umrlih, Hrvatska, CG, Grcka, Bugarska. Pogledas malo severnije i brojevi ocito skacu, iako skace i standard, razvijenost i uredjenost drzava. Mozda imaju jaci imunitet zbog aeresola, morskog vazduha. Grci nam vec nude aranzmane za jun. Bas se pitam kako to da ih ostali u Evropi ne pitaju za savet u vezi suzbijanja epidemije. Crna Gora ima skoro najbolje parametre u Evropi. Verovatno njihovi strucnjaci mogu da poduce Nemce i ostale sta da rade.
  • dijasporac

    23.04.2020 18:57
    @znacenje brojeva
    Zato ja kad otkucam nesto duze od 4 reda to obavezno stavim u clipboard a onda nastavim da "strikam" po komentaru :)

    Koji ste vi nezahvalan narod, sta je bogu skrivio Gospodar Vucic da vlada takvim nerazumnim narodom. Covek se trudi po 20-tak sati dnevno za vas, usne mu narasle zbog brige za vas a vi tako, necete ni najobicniji policijski cas da ispostujete.

    Ozbiljno, sav taj karantin bi imao smisla da se zna kad ce svemu kraj, znas da moras 28 dana (ako je to maksimalan period inkubacije virusa) u apsolutnu izolaciju a onda je kraj svemu. Ovako to izgleda beskonacno i normalno je da se ljudi bune i ako znaju da virus nije smesan kao sto su ga na pocetku preedstavljali.
  • jaoj

    23.04.2020 18:28
    Da mi je da vidim krezube njuske ovih "e od sad Vucicu nemas moj glas..." Pa sta si dosad radio jade jadni?
  • Vertigo

    23.04.2020 18:28
    @KirkaYU
    Imam bolji predlog, Bajo moj: traži da ovog vikenda odeš u tzv. "kuću cveća". i poljubi svoje "sveto mesto", u kojem ćopavi diktator spava svoj večni san. Možeš povesti sa sobom i sorosoidne drugosrbijance, koji - kao i ti - već četiri decenije plaču za njim...
  • Penzos

    23.04.2020 18:25
    A kada penzioneri ovog vikenda mogu u radnju?
  • Da dodam

    23.04.2020 18:13
    @ sigma
    Inace, vecina Evropskih drzava je testiralo oko 2% svog stanovnistva. To je nesto sto mozemo svi mi sami da izracunamo. Podaci su dostupni, potrebno je poznavanje osnovna matematike. A drzave sa manjim brojem stanovnika su, uglavnom, cak i vise od 2% testirale. Cini mi se da je island na vrhu sa oko 14%, dok smo mi negde pri dnu sa oko 1%.
  • @znacenje brojeva

    23.04.2020 17:46
    Bravo
    Vec 5 minuta pisem komentar slican vasem, upucen gospodinu "Sigma", da bi mi 021 refreshovso stranicu tokom pisanja cime je nestao ceo moj komentar pre nego sto sam stigao da ga objavim. Na svu srecu vidim da ste pojasnili da komentar gospodina "sigma" nema smisla i da je malo stvar malo kompleksnija od samo: u srbiji je umrlo 160 a u nemackoj 5300.
    Sve najbolje!
  • Zoran

    23.04.2020 17:45
    Zoran iz Sekspirove
    @ Sigma
    Draga Sigmo,
    "SRBIJA 134"
    Kad uz ovu brojku (i, eventualno, uz sve ostale koje si naveo pre ove) budeš u stanju da navedeš broj smrtnih slučajeva indirektno uzrokovanih neadekvatnim merama, neprimerenim zdravstvenim sistemom (čuj, sistemom) i impotentnim političarima (a ovi rezultati će se tek pokazati, samo ih dežurni aparatčici neće preneti), slobodno se javi ponovo, i navedi te brojeve OVDE: _________________, strpljivo čekam.
    "brojeve umrlih majki, očeva, sestara, braće i dece."
    Jeftina patetika je, kao i uvek, jeftin argument.
    "Samo ovaj pregled je dovoljan pa PRILIČNO opravda metode koje su sprovedene u Srbiji."
    Ne opravdava. Tim pre što si preskočio SVE zemlje koje imaju i konstantno su imale mnogo bolje rezultate sa mnogo labavijim merama. Da i ne pominjemo pitanje načina izbora i pouzdanosti statističkih, političkih i svih drugih kriterijuma pomoću kojih je iko došao do rezultata koje si naveo, i onih koje nisi jer ti ne odgovaraju.
    "Izgleda je nama malo ljudi umrlo da bi shvatili šta se dešava i koliko je ovo opasno."
    Moguće, začudo. Devedesetih je nekih četvrt miliona umrlo da bi mišljenje poput tvoga uopšte isplivalo. Još jednom, strašno, ali moguće da nam to nije dovoljno.
    "Bilo bi u redu da vas je bar malo sramota."
    Ovde se slažem. Mene jeste sramota. Živim u istoj državi s tobom.
    "komentari na ovom portalu predstavljaju jedva neki procenat stanovništva i potpuno su periferni."
    Hi hi, sreća za tebe, zar ne?
    Puno pozdrava, želim ti da ozdraviš. Što pre.
  • NS

    23.04.2020 16:35
    Sto svi pljujete vlas i vucica za ovo? Oa nije on tu pao sa neba! Za njega ljudi glasaju i glasace i dalje, da li zbog posla,sendvica,odsustva mozga.... njih treba pljuvati. Zatvaranje za vikend cisto izivljavanje!
  • Znacenje brojeva...

    23.04.2020 16:32
    ...na worldometers
    @Sigma - 23.04.2020 14:15

    Gadno si omashio brojke :))), uporedjujes babe i zabe. Ne moze se gledati iskljucivo koliko je broj umrlih po zemljama, to je totalna besmislica.

    Sledeci primeri su svedeni na zajednicki cinioc naspram broja stanovnistva, barem to (kolona Deaths/1M pop na https://www.worldometers.info/coronavirus/):
    Norveska 35
    Nemacka 64
    UK 276
    Srbija 16
    ... ali ni to opet ne znaci da su ove brojke realno uporedive jer se kod nas drasticno manje testiraju ljudi, npr oko 5x manje nego u Norveskoj i Nemackoj (kolona Tests/1M pop, isti sajt)

    Znaci ako (laicki) uporedimo ove dve zemlje i Srbiju, treba da racunamo sa 16x5, oko 80 naspram 35 i 64. Tu smo malo gori :)

    U UK br testova je skoro isti kao kod nas (1.5 veci) znaci 16*1.5, oko 22 naspram 276. Naspram njih smo drasticno bolji :)

    A mere u ove 4 zemlje? Jedino kod nas nemaju veze sa mozgom.
  • N

    23.04.2020 16:27
    @bananarama
    Nešto ste pobrkali, Vučićevi poslušnici nisu kod privatnika, nego u javnim preduzećima i državnoj upravi
  • Djordje

    23.04.2020 16:14
    Mere se ne postuju.
    To je cinjenica. Juce park pun, pomeri se ograda i ljudi sede po parkovima. Ljudi u radnjama se nicega vise ne pridrzavaju, vec se guraju na kasi i duvaju za vrat. Ne postuje se ni broj kupaca koji moze biti u radnji. Jednostavno ljudi su poceli da se inate. Grad je pun ljudi koji setaju. I potpuno je glupo svake nedelje ih drzati u neizvesnosti kada ce ih zatvoriti posto onda koriste ostale dane da sto vise budu napolju. Sve ovo je postalo besmisleno.
  • Limanac

    23.04.2020 15:50
    @Sigma

    Taj spisak možeš da okačiš mačku o rep.

    Mi možemo samo da se poredimo sa našim regionom.
    Sa svim nabrojanim zemljama niti delimo podneblje, niti gustinu naseljenosti, niti prosečnu starost stanovništva, niti vreme ulaska virusa u populaciju.

    U bivšoj Jugoslaviji kad pogledamo broj umrlih na milion stanovnika gora je jedino Slovenija od nas!!!
  • Stanoje

    23.04.2020 15:20
    @Sigma23.04.2020 • 14:

    Pogledaj koliko stanovnika imaju te države, onda koliko stanovnika preko 80 godina, pa preko 70.... pa malo računaj procentaže i biće ti mnogo toga jasnije.
  • Jovan

    23.04.2020 15:17
    @Sigma

    Zanimljivo da si nasao sve drzave koje imaju vise slucajeva od Srbije .
    Kako nisi nasao one koje imaju manje slucajeva ?
    Hrvatska ,Slovenija , Bugarska , Severna Makedonija , Slovacka , Litvanija , Estonija , Bosna , Crna Gora , Letonija , Belorusija , Ukrajina , ... ima ih jako puno .
    Na tabeli na sajtu worldometers.com iznad nas je (po broju umrlih) 38 zemalja .
    Ispod nas je 147 drzava i to dosta onih sto imaju vise stanovnika od nas .
  • CacaFaca

    23.04.2020 15:11
    Krivi smo mi
    Dragi građani, sugrađani i stanovnici sveta,
    svi pričano i pišemo, ali ne delamo.
    Podelimo prave informacije, tražimo da nam daju SVE podatke - koliko, koje, kakve pomoći, gde su otišli novci, ko sve nije kažnjen umesto sirotih naših starih koje zatvaraju. Zabrana kretanja! Disanja! Govora! U redu. Ali, onda KAZNITE one koji su se smejali i govorili da idemo u Italiju u kupovinu, objasnite mi kako virus zaražava od 18 - 05 sve ostale, osim penzionera, da li prepoznaje starosne, invalidske i ostale penzionere. Imamo PRAVO da znamo, jer tada moramo da smo ODGOVORNI prema sebi, svojima i svima.
  • Pera

    23.04.2020 14:57
    Nase institucije , pa i sve zdravstvene, su toliko unistene da nije bilo zabrane kretanja, pukli bi kao pracka.

  • why

    23.04.2020 14:55
    @Penzionerka
    .......
    Nikad više za SNS.


    Zašto si ikada?
  • KirkaYU

    23.04.2020 14:54
    ---
    Planiram da ovog vikenda skoknem do crkve da liznem kašiku. Molim policiju da se pravi luda kao i za verski praznik 19. aprila.
  • Sigma

    23.04.2020 14:15
    @ Stanoje
    Norveška 187
    Švedska 1.900+
    Danska 384
    Finska 149
    Belgija 6.200+
    Holandija 4.000+
    Luksemburg 80

    UK 18.100
    Francuska 21,300+
    Španija 21.700+
    Nemačka 5,300+
    Švajcarska 1.500+
    Italija 25.000+

    SRBIJA 134

    Za Stanoja i za sve vas kojima smeta karantin uz svaku državu koja je što bi razni Stanoji rekli da su bolje prošli od nas i da su mere prilagođene čoveku možete da vidite brojeve umrlih majki, očeva, sestara, braće i dece.

    Samo ovaj pregled je dovoljan pa PRILIČNO opravda metode koje su sprovedene u Srbiji. Izgleda je nama malo ljudi umrlo da bi shvatili šta se dešava i koliko je ovo opasno.
    Bilo bi u redu da vas je bar malo sramota.

    Još jedna važna stvar, komentari na ovom portalu predstavljaju jedva neki procenat stanovništva i potpuno su periferni.
  • Marko

    23.04.2020 14:14
    @La
    Dozvoljeno im je kretanje SAMO do radnje u određenom radijusu oko adrese stanovanja, do apoteke i do lekara i to moraju sve da dokažu, i nije moguće SVAKI dan da idete u radnju... ah da zaboravio sam šetanje psa... Postoje još neki izuzetci (određena zanimanja itd...). Ljudi NE SMEJU da izlaze i šetaju se tek tako, niti mogućnost odlaska u radnju ili apoteku zloupotrebljavaju.... Dakle, zatvoreni su non stop. Razlika u odnosu na nas je ta da mi nismo zatvoreni NON STOP nego povremeno pa možemo slobodno do radnje ili GDE GOD hoćemo... kada bi i nas zatvorili non stop onda bi i mi uživali u istim "slobodama" kao Španci... eto pa vi provereno znajte....
  • Bbb

    23.04.2020 14:08
    Rrr
    Pa Vucicu izgubices glasove! Ko te ovako glupo savetuje? Struka se pokazala! Lagali su! Sprdali se! Panicili!
  • bananarama

    23.04.2020 14:05
    Ja mislim da je poenta sa ovim policijskim časovima da što više manjih firmi, radnjica, butika propadne i da što više radnika koji su kod tih malih radili ostanu bez posla i primanja. Kada ostanu bez sredstava za egzustenciju, prodaće se naprednjacima za tepsiju ribe, biće ucenjeni da igraju kako naprednjaci sviraju. Da ima što više poslušnika, glasača, kapilarnih glasova.
    Eto jeftine robovske radne snage za strane motačnice kablove koje od drżave dobijaju visemilionske subvencije.
    Po završetku ove pandemije, mislim da će još više ljudi pobeći negde preko. Čak i oni koji o tome nikada ranije nisu ni zamišljali.
  • Dag

    23.04.2020 14:04
    Lazi, prevare i svašta ponesto
    Čekajte, za prvi maj će nas držati 4 dana a, već od 6 ukidanje ili 11. 05 vanredno stanje... Neka olade više i epidemiolozi i političari i novinari.... Nema veze sa vezom i ako sam svo ovo vreme bio poslušan, normalan i radno obavezan! Prenesite mu pozdrave i od ljudi koji razmišljaju svojom glavom.
  • Penzionerka

    23.04.2020 13:57
    .......
    Nikad više za SNS.
  • Zoran

    23.04.2020 13:49
    Novi Sad
    Zasto da se ponovo uvede policijski cas u Vojvodini? Distanca i samo Distanca.
  • Ratko Stojanovic

    23.04.2020 13:37
    Svi na ulice bez straha
    "Za većinu običnih i ne-edukovanih ljudi život je kao ružno vreme: stanu i čekaju da prođe..."

    – Džek London
  • Mile

    23.04.2020 13:36
    Nije svaki Vidovdan Srećandan.
  • La

    23.04.2020 13:25
    Da se razumemo, u Spaniji ljudi NISU zatvoreni non stop, vec SVAKI dan im je dozvoljeno kretanje, do radnje, apoteke, i sl. To je ono sto provereno znam!
  • Stanoje

    23.04.2020 13:24
    @Marko23.04.2020 •

    Samoizolacija od 28 dana postoji samo u SNS-ovoj Srbiji. Strani stručnjaci se pitaju zašto? Odgovor znaju samo naši stručnjaci!!!???? Na kraju priče Srbijanski narod će platiti najveću cenu, a Skandinavci, Benelux i Nemačka, najmanju.
  • M

    23.04.2020 13:15
    Mozete da pisete "gotov je" koliko hocete, preko 50% glasaca je za ovo tamnicenje, vole ropstvo i diktaturu. Vole i tudje diktatore, Putina, Kima, Pinga, pomalo i Trampa koji ponekad lici na diktatora. Skoro pola milenijuma ropstva je ostavilo trag u mentalitetu. Uostalom, prava opozicija ne postoji, a i oni koji lice na opoziciju nece izaci na izbore. Lazna opozicija (Canak, Seselj...) ce biti dovoljna da se medjunarodnoj zajednici pokaze da ovde ima demokratije.
  • x

    23.04.2020 13:10
    y
    koliko mi se čini po dosadašnjim komentarima, treba stvarno da uopšte ne reagujemo na ovaj virus i ništa da ne menjamo u svom dosadašnjem ponašanju.
    kao da komentatori ne čitaju vesti iz amerike, francuske, belgije, engleske, švedske, gde nema nikakvih zabrana kretanja i gde se umire šakom i kapom.
    pustili šefovi država narod niz vodu. i ne kriju to uopšte.

    to bi izgleda ove komantatore zadovoljilo.

    uveren sam da su se raspitali malo o ovom virusu, o svetskim pandemijama i epidemijama dosadašnjim, koliko su trajale i kako su se suzbile, kao i o epidemiologiji, izguglali SIR model i razumeli u načelu sve varijable.

    ne kažem da treba sad svi da doktoriramo na ovu temu, ali investirati barem pola sata u pošteno informisanje stvarno nije na odmet. o bilo čemu, a naročito o ovome.
  • botfucker

    23.04.2020 13:08
    A za 25. maj?
  • Marko

    23.04.2020 12:58
    Ispašće da branim vlast, ali zapravo gajim samo prezir prema njima i želim da nestanu.
    Moram ipak, da kažem, alo ljudi šta vam je? Eno u Italiji ljudi zatvoreni non stop, eno u Španiji isto.... Država nam se raspada, zdravstvo takođe i zbog toga ne mogu da se nose sa ovim virusom. I da, kriva je vlast za to, i prethodna vlast, nemojmo njih zaboraviti. Hajde da iskuliramo još malo kod kuće dok ovo ne prođe a onda kada se završi ovo sa ovim prokletim virusom, SVI na ulice i nema vraćanja kući dok ne daju ostavke svi na vlasti! Onda biranje novih, i tako u krug. Samo, da se zna ako neko posle ovoga ne izađe na ulice on je još gori od ove vlasti!
  • Marko

    23.04.2020 12:49
    Samoizolacija 28 dana
    Jedino kod nas je samoizolacija 28 dana. Jesmo najpametniji?
  • mene zanima

    23.04.2020 12:44
    jel i njegovi roditelji tako sede ko porcelanske figure u kuci ili su u nekoj banji u setnjici
    sta vi mislite
  • Rodoljub

    23.04.2020 12:42
    Kraj je blizu...
    Naprednjacko ludilo se nastavlja ! Njihov predsednik cijim pricama ni njegovi vise ne veruju, ne bira nacin da se jos malo izivljava nad gradjanima i privredom.
  • Bivši ludi glasač

    23.04.2020 12:40
    Taman.. još malo...
    Moj glas više neće dobiti,ni moje porodice,ma koliko platio...A Vidovdan će upamtiti...Gotov je!
  • novosađanka

    23.04.2020 12:30
    Jedini razlog za ova utamničenja su izbori. Moramo da budemo "zdravi" i da pučina pohrli na biračka mesta.
  • Red Rabitt

    23.04.2020 12:30
    Koliko vidim narod cuti.
    Penzioneri cute.
    A Andric lepo kaze :
    " Kad u bojažljivom čoveku obamre strah, onda se i takvog treba pribojavati isto kao i onog koji je prirodno hrabar. Možda i više."
    Mislim da previdja ovo ...
    Prevideo je i Milosevic.
  • Damir_P

    23.04.2020 12:25
    Curfew vs Corona
    Nemojte predsedniče, pogrešićete! Korona najviše ubija od 17h do 18h, a vojnike nikako ne sklanjati sa ulica, što veći kalibar nose to više čestica mogu da ubiju!
  • botfucker

    23.04.2020 12:22
    To je da radnici ne bi izasli na redovne prvomajske proteste koji se odrzavaju svuda u svetu pa i u srbiji. Cek, zajebao sam se. Ovde za to nema potrebe za radnike je ovde tece med i mleko, ups, opet sam se zajebao. Ljudi jeste li vi normalni? Slave gazde, kojekakvi menadzercici i zaposleni po JKPovima, najgori.
  • Po

    23.04.2020 12:20
    Po
    Po meni uzevši sve šta su do sada uradili. Ova odluka je zaista besmislena.
  • Jedno

    23.04.2020 12:15
    pitanje
    Kako ljudi iz Kamenice ili Futoga…… da dolaze na posao, da pešače svaki dan po 10 kilometara?
  • Dr. Haus

    23.04.2020 12:12
    Logika manje bruke
    Policijski čas se uvodi zbog nesposobnosti vlasti da organizuje kontrolu i sprovođenje mera zaštite: maske i odstojanje. Kad bi policija pokušala da grupe građana razredi na 2m odstojanja, verovatno bi morala da primeni silu, a onda je to bruka pred međunarodnom zajednicom. Zato je najlakše zatvoriti sve.
    Poenta: manja je sramota policijski čas, nego batinanje naroda koji ne sluša.
  • EU

    23.04.2020 12:10
    Pa covek nema drugo resenje,sem da ovce zatvori u tor,dok nesto nesmisli.Totalno izgubljen,skrstenih ruku kao bogomoljka pred kamerama.I tooo vodi drzavu???
  • Hm

    23.04.2020 12:07
    Otvorićete vrtiće,a ostaje policijski čas.Ovo je cirkus država,sram vas bilo,treba u svim delovima zemlje da napravite haos kao u okolini Niša i da poumiremo kao zečevi uz sve policijski čas a mimo tog vremena pravite Korona party na radnim mestima.Glupost na delu.
  • Ma

    23.04.2020 11:51
    zašto
    Ma zašto ljudi kad nas vraćate na posao puno radno vreme bez osigurane opreme, čemu onda policijski čas? Ne razumem.
    Zarazićemo se na poslu u zatvorenim prostorijama a ne na vazduhu.
  • milanm

    23.04.2020 11:49
    @Stanoje
    Juce je Hrvatima skocio broj zarazenih za 100%, sada su ljuti na svoje sto malo testiraju, po 600-700 dnevno. Postaju i oni izuzetno sumnjicavi pogotovo kad vide da im cifre skacu i padaju za 100-200% u roku od dan-dva.
    Najsmesnije mi je sto su ovde pre neki dan na najavu popustanja mera svi odmah skocili kako je prerano za tako sa ovim brojem zarazenih i da treba nastaviti do maja. Sad opet prica o ropstvu itd. Oko zgrade mi se juce ceo dan motali ljudi koje prvi put u zivotu vidim,galama, niko ne drzi odstojanje. Sad odjednom svi zabrinuti za sunce i svez vazduh, a pre mesec i po kad nije bilo hladno nisi mogao da ih izvuces iz zadimljenih kafica i kladionica. Sa dolaskom proleca i leta u ovom gradu je inace tolika guzva po kaficima da traze rezervacije za sto. Nesto nisam primetio neki teror i gazenje, juce svi u grupicama od vise njih u setnji, narocito mladji, maske i rukavice vec sad 80% ljudi ne nosi, ne kaznjava niko.
  • Gramzi - Bagins

    23.04.2020 11:48
    No pasaran!
    Po kojoj osnovi vi mislite da nam uvedete policijski cas za prvi maj ako nas vec sada terate da se vratimo na posao? Ako mozemo na posao, ja ne vidim nijedan razlog zasto ne bismo mogli i na prvomajsko druzenje i rostiljanje, a o Djurdjevdanu da i ne pricam! Realno gledano, nemate nikakav ni moralni ni bilo koji drugi osnov! Uzgred, kada nas vec terate nazad na posao, omogucite nam da na isti mozemo da dodjemo! Vratite nam autobuski prevoz!
  • /

    23.04.2020 11:48
    ma okanite se vise vidovdana. dokazalo se da je taj datum malerozan.
    nesto kao 13 petak ostalima
  • Jovo

    23.04.2020 11:46
    Ovako mora jel je to reka nas predsesnik koji mora da se slusa jel ga je narod izabra. Mi koi ga volmo ga i slusamo i nepda nam tesko.
  • Zvrk

    23.04.2020 11:44
    Iživljavanje
    Ovo je klasično iživljavanje! Ovo definitit nema veze sa bilo kakvom epidemijom! Agenda im nije da zaštite narod od virusa nego da ga zaplaše od vlasti! Alo ljudi zar ćemo ovo da trpimo??? U čemu je svrha života kad ga provedeš zaključan u stanu?
  • ex Pezos

    23.04.2020 11:35
    ZNACI ...
    ...OVI me zajebase.Prognozirao sam da ce zbog velike BRIGE I LJUBAVI o nama i za nas , da ZABRANOM spoje prvi maj i Djurdjevdan .
    Ajd sad ozbiljno .Jutros procitah izvestaj o sumi od naplacenih kazni , LEEPA CIFRA je izbacena , ali NJIMA to deluje minorno .
    Sto znaci , objavom da opada broj pozitivnih , te da virus slabi , podsticu narod da krsi zabranu , a njihovi KESOLOVCI samo "spartaju" pod rotacijom po putu.Ne umeju gospoda vise peske da idu , ah da , pojeftinilo gorivo .
    Svakako da se ovo ne sme zaboraviti .
  • Andrija Šrek

    23.04.2020 11:35
    ?!?
    Nešto baš ne razumem čemu onda otvaranje pijaca, ako ne mogu za vikend da odem da se snabdem?
    Ali ja očito ne razumem mnogo toga.
  • /

    23.04.2020 11:28
    /
    a da se sada ateisti i komunisti ponasaju kao pravoslavni crkveni vernici pa da ignorisu kurantin?
  • Vlada

    23.04.2020 11:28
    Izbori
    Kažu ko obezbedi glas može gde želi za 1 maj. NAVIKLI DA IH BIJES OVIM PA TO TI Je-sto reče Manojlović. Očigledno nekima lepo u redovima, a ko zna mozda opet budemo imali Privilegiju i Čast za restrikcije struje kad već počeli da režu plate itd, pa da Napravimo još 1 krug? KOLIKO LJUDI JE KAŽNJENO NA SAHRANI POKOJNOG KOLEGE IZ STRANKE? Zakon rekao 10 osoba ima i kaznjenih(uvek kažnjavaju sirotinju, a ista ta sirotinja navikla pa se proda za obecanih 100e i eto nakupi se) pa Ceo svet glupav a naši pametni. I stalno govore Socijalne mere, vanredne mere Ove nisu Socijalne već Asocijalne. U Kavez svi i da ćutimo i smrdimo. Pa gde je ta Armija ljudi da pomaže penzionerima? Mene je moja familija zvala od početka još jer nema Toliko bas dobrih komšija? I Prestanite da mešate ocu Svetsku nesreću sa Vašim potrebama, već imate Vaš Stručni Tim koji većina naroda gleda kako je servirano jer malo smo zaostali u slobodi govora i medija, pa sta se kaže u to se veruje. 100e imate a inace između redova mi iz javnih sektora po 15 glasova da obezbedimo? Sramota a više mi se gade ljudi koji očigledno navikli i niti žele ikakvog poboljšanje, razmislite li se o vašoj deci, unucima, pra unucima?
  • Gorm

    23.04.2020 11:26
    Vučić: Kada ne možeš da izbegneš SARS-CoV-2, pridruži mu se!
    Isto Vučić: E sada je već dosta SARS-CoV-2, prekardašio si! Ja moram svoje izbore da održim!
    Iiiiiisto Vučić: Ali gnječiću ovaj moralni jad od naroda još malo, samo ću reći da je Kon tako zahtevao.

    Naravoučenije? SRS1SNS2 virus je mnogo gori od SARS-CoV-2. Pa ti narode nosi maske... Umesto sebi prste da si izlomio. Te iste prste što su olovku držali dok si glasao zaokružujući broj ispred dotične ponuđene opcije. Aj...
  • Vidivdan

    23.04.2020 11:19
    Sve ce se videti
    sine ti mislis imas siguricu ?
    Vazi
    I kostunica mislio
    I zivkovic pre njega
    Tadic isto
    Sigurica i tebe ceka tu iza ugla
  • Tja

    23.04.2020 11:11
    Mislim da je dovoljno da napišem da su imbecili. Logika, šta je to? S.... im se u čarapu.
  • Dejan

    23.04.2020 11:10
    Posao
    Samo jedno pitanje : zasto ?!
  • eho

    23.04.2020 11:06
    komentar
    Nadam se da će se Penzioneri znati odužiti AV na velikoj brigi za njih.U Državi u kojoj kućni ljubimci imaju više prava od njenih Gradjana valjda će na Izborima preovladati razum i poslati u Istoriju sadašnju političku elitu.
  • Suparhik

    23.04.2020 11:05
    ...
    Posle ovoga znam da moj glas i kako cujem mnogih prijatelja vise nece dobiti...progledali smo
  • -

    23.04.2020 11:04
    Pa niste normalni! Ovo je gore nego u zatvoru!
  • Kevin Spejsi

    23.04.2020 11:02
    Za koga ćete glasati?
    Izglea da su jedini pravi bunt protiv "struke" pokrenuli ovi sto "lizu kasiku".
    Neki su pohapšeni a neki su imali sreće.

    Ostali smo SVI kao zatocenici nekog cije lice ne vidimo i a ime ne zanmo - a zovu ga "struka".

    Kao da ta "struka" postiže svoj cilj i odvaja čoveka od čoveka, čak i na nivou porodice.

    I vrlo lako baca "kosku" na koju se narod "peca" i gloži...i to na razne varijacije poput viđenih ko kad ima pravo da šeta od "vernika i nevernika", do "kuca i bez kuca" , " od i do 65", i tako dalje.

    Upecali smo se svi na to!

    A ko priča o tome kako ćemo živeti posle, gde je pristojan posao bar za jednog člana svake porodice.

    Glad i neizvesnost preti na jesen, a vakcina neće sprečiti glad.
    To su egzistencijalne stvari

    ZATO RAZMIŠLJAJTE !!
    Za koga ćete glasati na narednim izborima?
  • Limanac

    23.04.2020 10:56
    Stručnjaci?
    Zadnja 2 dana traje anketiranje roditelja u predškolskoj ustanovi "Radosno detinjstvo" da li su zainteresovani da pošalju decu u vrtić.

    Odziv je za sada takav da 50-60% ljudi želi da pošalje decu u vrtić.
    Opravdanje epidemiologa je da žele da izvrše imunizaciju krda.
    A rade li odrasle osobe sa tom decom u vrtiću?
    Koliki procenat te dece živi u istom domaćinstvu sa dedom i babom?
    Koliki procenat te dece ima tatu sa visokim pritiskom ili mamu astmatičara?

    Dakle, ovi "stručnjaci" će otvoriti vrtiće za 10 dana, a pre toga će zabraniti ljudima vikende?

    Sad sam se definitivno uverio u ono što mi je drugar-hirurg oduvek govorio:
    da završiš medicinu ti treba veliko du.e, a pamet tu i tamo!!

  • Dada

    23.04.2020 10:53
    A sto se cudite ovakvim merama? Ja politiku nepratim niti mi pada napamet da ovo sve pratim politicki,slusam reci strucnjaka .Vidim da vecina je protiv ovakvih mera jer je protiv aktuelne vlasti ,naravno da oni i odlucuju o svemu ali ipak zadnju rec daje STRUKA.Kod mene u komsiluku vlada neposlusnost totalna ,cak i kad krene policijski cas neki ostanu napolje cak i sa decom.I treba da bude za 1maj od cetvrtka ,ja sam navijala za to.
  • Janko

    23.04.2020 10:53
    Jankovic
    Predlazem da kada budu izbori SVI budemo u karantinu.
  • Pantaamon

    23.04.2020 10:50
    Zatvorenici
    Diktatura se lako uspostavlja, a teško se skida. Eto nam. SNS bafra nas utamničila. Evropa se oslobađa, a mi i dalje u diktaturi. Slepi i gluvi srbi. Brazil, Nemačka,... ustali protiv, a srbi vole da butu robovi i u tamnici.. Čudi nas 500-godfišnje robovanje pod turcima. Sad vam je konačno jasno da mi to VOLEMO. Zato i nestajemo kao nacija.
  • Zaposlena

    23.04.2020 10:46
    Rad
    Toliko su hvalili trenutno stanje, da su mnogi privatnici pozvali radnike da se vrate na posao. Ali, izgleda nije bas sjajno jer i dalje imamo visednevne karantine. U cemu je stvar?
  • Moki

    23.04.2020 10:46
    Da
    Ako,ako
  • Stanoje

    23.04.2020 10:44
    Nažalost naša vlast i njeni stručnjaci neshvataju da ovaj način nefunkcioniše!!! Pogledajte Hrvatsku bez karantina i terora nad svojim gradjanima. Pa ko ima neodgovornu vlast i stručnjake?
  • Milanče

    23.04.2020 10:42
    druženje
    Gledam sa terase svaki dan kako se druže ljudi u vreme kada je dopušteno. Niko ne nosi masku, niko rukavice, sede na klupama, rukuju se, piju pivo, nema razmaka među njima, ljube se, ni govora o razmaku od 1-2 metra. Sve se to dešava na zelenoj površini iza zgrade u Pariske Komune 29. Ne da treba zabraniti izlazak i za vikend i za prvi maj, nego treba pojačati i produžiti vreme. Građani su jako nedisciplinovani. Mogu samo da zamislim kako bi se ponašali za prvomajke praznike a još pod dejstvom alkohola. Uostalom, imate adresu pa proverite.
  • Singer

    23.04.2020 10:42
    Psalmi
    Psalam 79, stih 4.

    "Podsmeh smo postali susedima svojim,
    Smeju nam se i rugaju oni oko nas..."
  • Strax

    23.04.2020 10:41
    strasno
    Stvarno vise ste preterali sa svim!!!!
    Najstrozije mere u EVROPI ej u EVROPI i to u ovoj Srbiji....strasno!!!!
    Sto nisu tako stroge mere kod zaposljavanja i davanja plata.....
  • rezignirano

    23.04.2020 10:40
    Voli narod da ga gaze, imaju istraživanja da im sve ovo diže rejting.
    Narod je takav kakav je. Od rušenja ustavnog poretka SFRJ (1988-1990), ratova (1991-1999), odnosa prema reformama (Đinđić je imao 6% podrške pre ubistva), odnosa prema (ne)slobodi, pa do ovog sada osmogodišnjeg perioda, većina naroda je uvek bila na strani zla.
    Odavde su emigrirale stotine hiljade ljudi jer im je bilo neizdrživo da su uvek u manjini (osim dve sedmice počekom jeseni 2000) u odnosu na pučinu, onakvu kako ju je još Njegoš opisao. A i Domanović i Nušić...
  • penal

    23.04.2020 10:39
    jel napredni kućni zatvor važi i za hard core pravoslavce i sveštenstvo ili samo za nas običan narod?
  • Voja

    23.04.2020 10:38
    Lopovi
    Kad prodje djurdjevdan ukinuce vanredno stanje i objavice izbore za 28 jun kao da nista nije bilo i da je sve u redu izbori ne mogu biti regularni bar do kraja godine dokle god postoje bilo kakve mere zabrane naprednjacko radikalska banda
  • Александар

    23.04.2020 10:35
    Сладолед
    Е сада да виде ови који лижу сладолед како је нама било прошли викенд. Ми смо бар имали оправдање, а које је ваше?
  • SadoMazO

    23.04.2020 10:35
    Pihhhh razočaran sam...očekivao sam od katotičkog Uskrsa pa sve do Djurdjevdana, da bude u komadu...
  • SIN

    23.04.2020 10:34
    KAD MISLIS DA NE MOZE GORE
    kopiramo Kineze,a glumimo Demokratiju.
  • Nova

    23.04.2020 10:28
    Vvv
    Nek uvede trodnevni policijski čas za vreme izbora!
    I meni samo nije jasno zašto narod ovi trpi? Da uvedu vanredno stanje jos 6 meseci, pitam se da li bi se narod probudio?? Da li bi izašao na ulice... Ovo postaje izivljavanje!
  • Zebra

    23.04.2020 10:25
    Pa ajde da se uzdržimo od okupljanja i druženja. Ali je nerealno da nas držite u stanovima tako dugo! Ko ima kuću njemu je svaki dan 1.maj! Plus ove penzose gazi kako hoće, kerovima je dao da više šetaju. A penzioneri ni penziju ne mogu da podignu, sto je valjda i cilj...
  • Ludilo u stali

    23.04.2020 10:23
    U kucice i ne lajte !!!
  • Deco, bežite odavde!

    23.04.2020 10:19
    Toooooo, samo cepaj !!!!! Stoka je navikla na batine.
  • Ftn

    23.04.2020 10:12
    Ne
    Za ovaj vikend cisto izivljavanje!
  • Penzioner

    23.04.2020 10:08
    Ovo je strašno
    Dokle više?
    Da li će neko odgovarati za ovakve striktne mere, među najstrožijim u Evropi?
    Da li to neko prikuplja sebi političke poene na ovakav način?!
    Ovo postaje NEIZDRŽLJIVO!
  • Baora

    23.04.2020 10:08
    Hmmmm... A da je recimo stalno bila zabrana kretanja od 17-05, vikendom od 15-05, uz epske i drakonske kazne za okupljanja, roštiljanja i terevenke? Policija i Vojska non stop na ulicama, non stop u patrolama, zabrana ulaska u nacionalni park FG, Štrand, parkove, Kej... (primer Novog Sada). I zamislite, onda stignemo da uradimo nešto mi koji bismo uradili nešto za vikend kada već preko radne nedelje ne stižemo. Ovako, svi smo okarakterisani kao nezahvalna i bahata stoka, koja samo pije, peče meso i sunča se (da me ne shvati neko pogrešno, i ja to radim, ali mi to nije sva svrha vikenda, tj. bar ne svakog vikenda). Da vidim te Bogove koji će opet zaokružiti Vučka!!!
  • Mr no

    23.04.2020 10:02
    Izađimo
    Na ulice!SVI!
  • Everest

    23.04.2020 09:59
    Ajd jos malo izivljavanja...jel to "struka" preporucila? Ceo svet nam se smeje, osim botova
  • Limanac

    23.04.2020 09:58
    Idioti
    Zašto samo 3 dana za 1 maj?
    Trebali su 10 dana!!!

    A i zabole ih baš i Kona i Vučića i celu ekipu, kada nisu bili ni jedan dan u karantinu.
  • 021

    23.04.2020 09:57
    Cuj po misljenju struke? Iste one struke sto nas malo salje u Milano pa se predomisli? Iste one struke kojoj je ovo najsmesniji virus sa facebooka? Iste one struke koja nije nista rekla sto su neki povlasceni ljudu isli u crkve za vikend? Iste one struke sto je zatvorila setalista i igralista za decu pa se svi ljudu guraju na uskim ulicama? Iste one struke sto nece da zatvori skole i vrtice pa onda hoce kao do jeseni pa se ipak predomisli i misli da je bolje na leto da deca krenu u skolu? Iste one struke sto kucice seta malo ovako, a malo onako? Iste one struke koja je ostavila gradjane 65+ u kucnim zatvorima mesec dana? Iste one struke koja nema sluha za gradjane sa autizmom ili nekim drugim bolestima? Jaka nam je ta struka. Neko bi rekao da je skroz nestrucna.
  • Vidovdan

    23.04.2020 09:52
    Vucic oce da drzi izbore na Vidovdan simbolicno da sebe prikaze kao spasioca srba
    Da bi drzao izbore 28.juna mora da ukine vanredno stanje do 18.maja kako vi nastavili da teku rokovi za podnosenje lista.
    E sad podnosenje lista, prokupljanje postisa, kampanja mitinzi su nove bombe koje ce dovesti opet do porasta broja zarazenih
    Najrealnije je da se izbori odrze posle leta kada se stabilizuje situacija sa koronom

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna