Pokriće gubitaka Er Srbije i oslobađanje poreskih obaveza neke su od mera pomoći koje država predlaže zbog štete koju je tokom pandemije virusa korona pretrpela ta nacionalna avio-kompanija, navelo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastukture Srbije za Radio slobodna Evropa (RSE).
Dace se pomoc Er Srbiji a oni ce i dalje da posluju u munusu i da dalje zakupljuju kancelarije u Belvilu za 100.000 evra mesecno,i dalje da iznamljuju avione po najvecim cenama na svetu,i dalje da da placaju generalnog direktora 20.000 evra mesecno?Nadam se da ce AV izgubiti sledece izbore i da ce dolaskom nove vlasti Er Srbija konacno otici u stecaj.Bolje bi bilo da se taj novac ulozi u poljuprivredu pa da se direktori Er Srbije na celu sa Duncan Naysmithom upregnu da obradjuju zemlju..Bilo bi vise koristi.
Imamo 2 opcije:
- ili ce Dinkic da "pronadje" Slobine pare (milijarde dolara) sa Kipra sto je trazio 2000tih i da preporodi AirSerbia (valjda je nesto ostalo od Beograda na Vodi)
- ili ce se "prodati" Koletu za 3 Eura kao secerane.
Respiratore kupuju gradjani kroz donacije, decu lecimo SMSovima, zdravstveni radnici budu kaznjeni kad se zaraze na svom poslu, a vi nas novac trošite na gubitaše i na bakljade! Sramota!
A narod i sirotinja nek placa sve,to vam je vidite drzava koja brine o narodu ,a ne krade pare zajedno sa privatnim stranim firmama koje su ko bajagi vlasnici tih istih firmi
Verujem da je Vlada mislila i da građane koji čine ovu državu, oslobodi druge rate poreza na imovinu kako bi isti građani redovno, čim dobiju ono što je zarađeno, odmah vratili u kasu iste društvene tvorevine. To bi bila gesta.
Er Srbija je daleko veće opterećenje po državni budžet nego što je to bio JAT. Inače smo privatizaciju vršili da bi privreda bila efikasnija i stabilnija od socijalističke tako su barem tvrdili eksperti. Šta da radimo sada kada su ekperti iščilili, mi ostali bez ijednog preduzeća u domaćem vlasništvu a "strane investitore" moramo da izdržavamo više nego nekadašnje firme iz doba komunizma. O standardu gradjana, zaposlenosti, uslovima života i opštoj degradaciji da ni ne govorimo. Zašto smo ulazili u tranziciju, da bi nam bilo gore nego u komunizmu?
Drzava nema pare kojima bi pokrila bilo sta, drzava ce oteti pare poreskih obveznika i umesto da ih ulozi u infrastrukturu od koje bi svi gradjani imali koristi poklonice ih privatnoj kompaniji koja pravi gubitke otkad postoji.
Ne, ne dam više moje pare za vožnju avionom. Pogotovo za ove probleme koje imaju. Malo, po malo stalno su na gubitku. Izvinite i ja sam na gubitku, a ne vozim se avionima. Apsolutno me zanima za šta su godinama uzimali pare.
Isto i toplane i eps, stalno na nekom gubitku.
Ne i ne!!!
Doniraju nekome moje pare. A, kada je potrebno da pomognu ovom narodu od toga nema ni reci.
Stop okupaciji ovog naroda i plaćanje ovog naroda za gluposti ovih uvek gubitničkih “firmi”!!!
Ne znate ništa o vodjenju firmi i menadzment vam je jedino za pljačku. To jedino znate!!!
Gde je smisao AirSrbije?
Nikada ne letim sa njima jer su preskupi, mada mi bi najvise odgovarali.
Samo zbog njih su skuplje avio-takse na Beogradskom aerodromu.
Zasto ne neapraviti neku veliku fiktivnu firmu i tamo ne zaposliti "sve te preko veze". A ostale firme neka rade svoj posao normalno. Bilo bi i njima i nama bolje.
Decembar 2018 iz državne kase poklonjeno 11,7 miliona evra i još 2,3 miliona evra za gorivo, u republičkom budžetu za 2019. isplanirano je da država finansijski pomogne „Air Serbia“ i naredne godine. Ranijih godina „Air Serbia“ je dobijala i novčanu pomoć u vidu otpisivanja dugova. 2017 kompaniji je isplaćeno čak 20 miliona evra, iste godine dobila je i kredit od Fonda za razvoj Republike Srbije u iznosu od 14 miliona evra. Tokom 2015. i 2016. Er Srbija je od Etihadove firme Ea Partners uzela dva kredita u ukupnom iznosu od oko 100 miliona dolara sa godišnjom kamatom od čak 6,96 odsto. Arapska kompanija dala je pozajmicu od 40 miliona dolara koja je 2014. pretvorena u vlasništvo od 49 odsto kompanije Er Srbija. 2016 vlada oprašta 22 miliona dolara duga „Air Serbia“. I eto ove godine.
Ovo znaci da Mihajlovicka laze, da "Air Serbia" duguje stotine miliona i da ce malo po malo ojaditi drzavu milijardu eura. A sta je sa Brnabickinim vetrenjacama i Mihajlovickinim hidrocentralama bi istrazili pravi novinari?
Vidim da je aktivnost botova na zavidnom nivou, evo vam prilike da minusirate maloumnici.
Pa šta se dešava sa nama autobuskim prevoznicima??!! Mi trpimo i veće štete od te ptivatne avio kompanije, a dobijamo samo po 3 minimalca za naše radnike, a šteta nam se meri u desetinama miliona dinara. Kakvi su to aršini i ko to tako deli naše pare i na osnovu čega?
Najpametniji u drzavu kad si uveo V S trebao si obustaviti I naplate poreza.....gradjanima od kojih zivis ti I tvoja stranka a ovde gubitasima oprastas dugove,nemad pojma o zivotu iskompeksirani .....
Molimo redakciju 021 da uradi reportazu, o koliko je para vec baceno u AirSrbija SNS mafijaski projekat, koliko puta su oprosteni dugovi, koliko je para pokolnjeno, zatim takse na aerodromima i teranje low cost kompanija, najgora kompanija ikad !!!
Etihad je i pre ovog imao gubitke sve ovo je pranje para i izvlacenje iz drzavne blagajne. Evo sad ce i Dodik da sisa rece nema avio kompanije hahahah da mu kupimo avione i aerodrom napravimo sa novom tehnikom i tornjem da moze da se voza amo tamo.
Drzava pokriva gubitke Air Serbia od kad je napravljen najveci poslovni promasaj ove vlasti i poklonjen JAT Etihad-u. Air Serbia je gubitas vec godinama, i to sve pokriva drzava dok Etihad uzima profit. To su nam braca Arapi. Tako rade i braca Kinezi i braca Rusi. A sve zbog populizma i svesnog udaljavanja od EU.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ministarstvo: Država će pokriti gubitke Er Srbije, moguće oslobađanje od poreskih i komunalnih obaveza
Autor: Radio slobodna Evropa
Info
•05.05.2020.
•07:17
Komentari 26
NENAD
Vlada
- ili ce Dinkic da "pronadje" Slobine pare (milijarde dolara) sa Kipra sto je trazio 2000tih i da preporodi AirSerbia (valjda je nesto ostalo od Beograda na Vodi)
- ili ce se "prodati" Koletu za 3 Eura kao secerane.
Svetlana
Zebra
Kole
Vektor
Tinkerbell
Tinkerbell
Nimbus
RVosha
... duboke dzepove
Pravi botfucker
leteći cirkus
diktatura
D
prolaznik
Bg
Troškarenje!!!
Sa kojim pravom!!! ????
Narod ne leti!!!
...
Isto i toplane i eps, stalno na nekom gubitku.
Ne i ne!!!
Doniraju nekome moje pare. A, kada je potrebno da pomognu ovom narodu od toga nema ni reci.
Stop okupaciji ovog naroda i plaćanje ovog naroda za gluposti ovih uvek gubitničkih “firmi”!!!
Ne znate ništa o vodjenju firmi i menadzment vam je jedino za pljačku. To jedino znate!!!
Peter
Nikada ne letim sa njima jer su preskupi, mada mi bi najvise odgovarali.
Samo zbog njih su skuplje avio-takse na Beogradskom aerodromu.
Zasto ne neapraviti neku veliku fiktivnu firmu i tamo ne zaposliti "sve te preko veze". A ostale firme neka rade svoj posao normalno. Bilo bi i njima i nama bolje.
mikrob
Ovo znaci da Mihajlovicka laze, da "Air Serbia" duguje stotine miliona i da ce malo po malo ojaditi drzavu milijardu eura. A sta je sa Brnabickinim vetrenjacama i Mihajlovickinim hidrocentralama bi istrazili pravi novinari?
Vidim da je aktivnost botova na zavidnom nivou, evo vam prilike da minusirate maloumnici.
Joca
Pawlle
//
NIKAD NECU LETETI AIR SMRDIJOM !!!
Robert Malig
Nimbus
Nije li to
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H