Autor: 021.rs

Info
06.05.2020.
13:53
Ministar finansija Siniša Mali je u Vladi Srbije ponovio najvažnije informacije o jednokratnoj pomoći od 100 evra na koje ima prava svaki punoletni građanin, jer i dalje stižu pitanja u vezi sa tim.

Komentari 107

  • Bili Kid

    10.05.2020 01:03
    @@Bili Kid
    Dr. Mali nema nameru da deli narodu narodne pare, on moze samo narodne pare da deli domacim oligarsima, multimilijarderskim kompanijama subvencije, kao npr. u Novom Sadu sto je dao "subvenciju" - citaj poklon od najsiromasnije zemlje Evrope 120 000 Eura po zaposlenom kompaniji Barry Callebaut koja ima godisnji promet od 6,8 milijardi franaka. Tako da tvojih, mojih i ko zna cijih 100eura je otislo na tih 120 000 Eura po zaposlenom.
    Prijatan vam dan zelim ovce iz Srbije. Beeeee beeeee beeeee
  • @Bili Kid

    09.05.2020 18:01
    Ne zna Mali ali ima ekipu.
    On cita napisano.
    inace
    kako ce tih 100E stici do socijalnih slucajeva, ljudi koji nemaju ni telefona a o internetu ni spomena,...
    A svi smo u maticnim knjigama
    logicno bi bilo doci po svoje novce (jen nam nama nase deli) u postu sa dokumentom tj najaviti se, ima nacina naravno bez ovog baljzganja sa zvanjem i njakanjem
  • Miodrag Mijatović

    09.05.2020 13:03
    Pitanje
    Čim presnimite sve prispele podatke za vašu evidenciju i potrebe izbornih mahinacija, vi ćete podatke obrisati iz ove zvanične evidencije. Ne treba ime i prezime? Naravno, čim dobijete JMBG onda ćete lako imati sve druge podatke za štimanje i falsifikovanje biračkih spiskova. Samo glupi snsovci i dileje iz sps mogu verovati da smo svi glupi kao vi.
  • Срле

    09.05.2020 11:01
    Генерална проба
    Да видимо и после исплате на конференцији за медије, ако може са списком на порталу који треба да буде доступан свима. Да знам да ли сам добио паре или нисам.
  • eho

    09.05.2020 10:20
    komentar
    Kad bi u nekoj firmi izbrisali podatke o isplati zarada ili ostalih primanja osudili bi ga na doživotnu robiju.Sram Vas bilo.Znači Vi ste NE DODITLJIVI! Iz prekršaja u prekršaj.
  • Miljana

    09.05.2020 09:49
    Gospodin Mali je čovek od integriteta, dokazani plagijator, a mi smo stekli više kolektivnog imuniteta od covida 19 za 2 meseca nego imuniteta na udar u zdrav razum. Stoga u svaku izjavu dotičnog treba "bezrezervno" verovati.
  • IP

    09.05.2020 09:25
    ?
    Normalno da ne treba ime i prezime, sve imate u JMBG-u.
  • Penzioner

    09.05.2020 09:19
    Neverovatno
    Gde i u kojoj zemlji ovako nesto posoji, kakva tuga, kakav cirkus, kakva država. Šta reći
  • Penzioner

    09.05.2020 07:31
    N
    Koliko hiljada evra ste mi uzeli umanjenjem penzije, za ovih 100 evra o kojima će se pričati i pisati godinu dana. Mi smo najveći bednici, kad nam i zarađeno oduzimate. Muž je umro nije dočekao ni da povećate. Zato lekari odlaze iz zemlje da nebudu socijani slučajevi kada odu u penzoju. Srećan im put, koja im je plata bila i biće u Srbiji.
  • Niko Bitan

    08.05.2020 21:59
    Svi Američki državljani su već dobili i to punoletni po 1000USD a maloletni po 500USD. Već su isplaćeni i to bez ikakvog prijavljivanja. Nas ponižavaju prijanljivanjem kao i iznosom. Naši građani tako malo vrede i to samo punoletni. Naša deca za njih ne postoje. Nisu interesna grupa.
  • miki

    08.05.2020 19:56
    kao
    nece trebati ime i prezime,pa sta ceti kad imas JMBG...daj bre ne lupajte vise
  • Trabunjanje

    08.05.2020 19:32
    Teško baljezganje oko JMBG i broja LK. DRŽAVA izdaje i jedne i druge i registar građana već postoji u bazama. Tako da nemaju šta da ukradu.
    Ako ćete pare,prijavite se. Ta baza služi da znaju kome i kako da te pare uplate.
    Ako nećete,ne javljajte se.
    Mada, ovi najglasniji bi vreovatno hteli i više. Ovo je malo ;)
  • Evrosima

    08.05.2020 19:01
    sigurica
    "Posebno je napomenuo da se ipak neće davati ime i prezime." Ne vidim razlog zašto ne. Ime je svakako vezano za broj lk i jmbg. Ako žele saznaće ga na jedan klik mišem.
    "Kada isplatimo tih 100 evra taj registar se briše." Nisam ni sumnjao u to da neće biti obrisan. Obrisaće ga odmah ali ne zarad naše već svoje sigurnosti i uklanjanja tragova koliko ljudi se prijavilo a za koliko ljudi je podignut novac.
  • Danijela

    08.05.2020 17:26
    Evrici
    kupicu biciklu
  • Milos Josipovic

    08.05.2020 14:50
    U PRAVU STE SVI
    veoma je jednostavno nemojte se prijavljivati
  • Foo Q'ara

    08.05.2020 10:35
    Kada su nam pre par godina na prepad uzeli svima 100 evra na neki fantomski porez, nikog nisu pitali. Kada su nam smanjili svima plate i penzije za 10 posto, nikog nisu pitali. Za mene nema dileme da li treba da uzmem svojih 100 evra, dužni su mi još i mnogo više!
  • Flićica

    08.05.2020 00:18
    Plusići i minusići
    Koliko debilane čitajući sve ovo i gledajući plusiće i minusiće...
  • s.

    07.05.2020 21:16
    Za brisanje vam verujem.Baš verujem.
  • Duda

    07.05.2020 17:28
    A sta ce ime i prezime kad preko maticnog broja sve mozete videti!Dokle vise omalovazavanje naroda, da li stvarno mislite da smo toliko glupi? Stvarno ste svaku meru prevrsili, sa Vasim manipulacijama!!!! Ali necete ni vi vecno...
  • Ana

    07.05.2020 16:52
    Kako da podignem ja tih 100evra,kad nemam ziro racun?
  • djavolica

    07.05.2020 16:51
    a mi?
    šta je sa gradjanima Kosova?mislim na srbe sa kosova.
  • Bili Kid

    07.05.2020 16:48
    @Andrija Šrek
    Podsetio bih tebe i ostale da je dr.Mali pocetkom 2000tih radio u Agenciji za privatizaciju kada su kupovane drustvene firme osnivane u doba SFRJ, i da su tada razni tajkuni, oligarsi, ratni profiteri i kriminalci iz doba 90ih kupovali te drustvene firme. On svakako zna sta znaci JMBG broj u osnivanju fiktivni firmi, zna kako se u necije ime i u ime necijeg JMBG moze kupovati, prodavati ili podizati privredni krediti u bankama.
  • Projekat

    07.05.2020 16:34
    Kakva farsa... Jel znate da je za "pomoć" građanima država uzela kredite. To znači da ćemo to otplaćivati u budućnosti, jer je stvoren javni dug. A vi pišite o JMBG.. Država ima 2 osnovna izvora finansiranja :od poreza, doprinosa, taksi; i krediti, koje svi građani otplaćuju-buduće generacije.
  • Dragan11

    07.05.2020 16:24
    Kakva pljacka
    Zasto brisati registar i zasto javno ne objaviti po imenu i prezimenu ko je uzeo novac.
    E pa zato sto se racuna da oko milion ljudi nece zatraziti 100e a bice kao da su ih uzeli. Tih 100 miliona evra podelice se lepo.
    Sirotinjo jadna li si sto te vise trpaju vise se guzis.
  • Gradjanin

    07.05.2020 16:18
    Može im se, vkast su
    Ja u životu nisam doživeo da se neko na vlasti javno izmotava i igra sa mojom inteligencijom, al nažalost ne mogu tu ništa, a gispoda na vlasti to maksimalno koristi pa se sprda sa svima nama.
    Pa eto, ako smo ikada izglasali za njih-sada nam se obija o glavu.
    Bahatosti i nepoštovanjima nema kraja i što duže budu imali funkcije to će se duže i više iživljavati.
    Nažalost, niko od njih do sada nije kažnjen, a da ne pričamo o moralu...
    Iz tog razloga i sledeći na vlasti ili će biti isti ili još gori. Narodu ostaje lutrija, da uvek menja i menja dok neko ne dođe normalniji.
    Kao društvo smo uništeni i pitanje da li će iko doživeti od živih bolje dane.
    Žalosno je, a najbolje je koliko je god moguće ignorisati debile i posvetiti se koliko je moguće sebi i svojoj porodici, pre svega da se ne odlepi od bebuloza, laži i nepravde nad sopstvenim narodom...
  • Andrija Šrek

    07.05.2020 14:05
    ???
    Pa dobro, ŠTA ovaj Mali ministar misli? Da su građani Srbije elektronsski, kompjuterski i generalno nepismeni i GLUPI, pa da ne znaju da je JMBG MNOGO ličniji i potencijalno opasniji podatak od imena i prezimena???
    Oh, WAIT !!...
  • Bečejka

    07.05.2020 13:36
    Hmmm
    Kako sunce mu znaju kome i gde treba poslati glasački listić
  • Sax

    07.05.2020 12:48
    ovi da su sposobni doneli bi pravila za ovih sto evra jos posle prvog pominjanja istih, a ovako cekaju da vide sta ce narod reci pa menjaju, nece se razvedriti nad Srbijom jos dugo
  • alalvera

    07.05.2020 12:27
    PREDSEDNIK SNSa, POKLONI 100e
    U gradnju puteva Srbije!
    DAKLE,OSTALI ČLANOVI SNSa,RAZUMELI SMO SE!!!
    Naravno,predsedniće,Živela Srbija...Aco Srbine!
  • Sve stručnjaci

    07.05.2020 12:06
    @vuksat Vi naravno znate da vaš JMBG piše na ličnoj karti, zar se ne plašite da će neko iz Pošte da vam ga ukrade obzirom koliki se strah od toga prožima kroz komentare? Dakle u vreme trajanja epidemije poslati milione građana da stoje u redovima u Pošti. Odlična ideja, čudi me da se nisu toga setili i uveren sam da su to objavili sigurno ih ne biste ponovo kritikovali već bi svi pozdravili takvu odluku.. Evo vam brojevi minisarstva: 011 361 32 45 i 011 364 26 00, zašto ih ne biste pozvali i predložili im vaše rešenje?
  • Mudronja

    07.05.2020 11:14
    Samo JMBG, a ne treba Ime i Prezime? Hvala, so much security.
  • vuksat

    07.05.2020 10:45
    @sveStrucnjaci: Isto kao sto je uradjeno kad smo dobili akcije i pare... preko poste... Odes u postu sa licnom kartom i podignes sve to
  • naučnik

    07.05.2020 10:24
    Da li su se najeli
    Mlate ko otvoreni prozori i komplikuju, kao kad milicija uzme da reguliše saobraćaj.Ali, ko im kriv kada rade bez veze i pokrića.Lepo neko reče, imaju podatke od akcija.Jao, sad se setih, hoće da eliminišu one što ili nisu tu privremeno ili daleko ga bilo, zauvek. Crni humor.Neka uplate lepo pare po bankama, znaju oni koliko naroda gde ima, a pojedinac će da ode i podigne pare u svojoj banci.Samo neka naprave kontrolu, da svako podigne tih famoznih 100€. JOKS muzička grupa.E, pa ta'ko.Uh.Baš se umorih.
  • Sve stručnjaci

    07.05.2020 09:55
    @Pera Šta pričate vi? Pa i za te akcije ste morali ići da se prijavite. Mene na primer interesuje kako bi ovo uopšte i bilo urađeno bez prijave? Za penzionere da razumem, isplate im uz penziju, a kako za zaposlene, nezaposlene, građane sa više računa, građane koji rade za više poslodavaca, građane u inostranstvu, lica koja nemaju nikakav račun u banci? Da bez ikakvog kontakta i prijave država samo otvara račune za svakoga za koga ne pronađe otvoren račun u banci? I to pod uslovom da država uopšte i sme da koristi registar računa građana na takav način koji pretpostavljam vodi NBS, što čak i da ima znate vrlo dobro da biste graktali na sav glas kako je to nelegalna upotreba vaših podataka. Hajde stručnjaci - na koji način biste vi uradili ovaj posao da ste na njihovom mestu, a da građani uopšte ne moraju da se prijave, identifikuju i ostave račun na koji bi im se uplatio novac?
  • dr zoran

    07.05.2020 09:29
    zaposlenje lekara mladih
    Kada ce te zaposliti 2500 lekara za koje ste rekli da ste zaposlil.Odose nam nam mladi.Ispunite obecano.
  • Pera

    07.05.2020 09:24
    Smrdi na prevaru. Svi podaci postoje, čak su i besplatne akcije državnih preduzeća dodeljivane bez ikakve prijave. Čemu prijava? Da bi bilo opravdanja za neisplatu? "Fali ti jedan papir" zamenjuje "Nismo dobili prijavu". A i mnogo je ljudi pobeglo od "Najsjajnijeg stanja ikada" pa se ne zna brojno stanje.
  • Deja n

    07.05.2020 08:34
    Kako da se prijavim
    Gde da se prijavim za 100€
  • Kupus

    07.05.2020 08:31
    Super
    Da je srece nebi trebali da se javimo mi normalni gradjani vec oni njihovi tajkuni i njihovi penzioneri bitno da penzioneri dobivaju direktno a mi mladji ko nas sisa
  • Ja pa ja

    07.05.2020 08:17
    Šta cemo s tolikim novcem
    Kaže vlast:"Ko neće 100€ ne mora a ko hoće neka se prijavi". A zašto nije obrnuto? Ko neće novac neka se prijavi da neće.I onako će u tom intervalu telefoni zvoniti a niko se neće javljati a elektronski se prijaviti će biti nemoguće jer će biti "pogrešno popunjeni podaci". A džabe sira ima samo u misolovci!!!
  • Osoba M

    07.05.2020 07:22
    "Proveo sam sate da se napravi sistem za bezbednost", obicno za neku bezbednost treba uloziti mesece razvoja, ali posto je gosn ministar tu umesao svoje prste, stvar je resena. Nije inzinjer, ali moze da smulja.
  • Мали

    07.05.2020 04:10
    Хаха каква изјава неморате рећи име само матични број.А у матичном броју стоји и више од имена
  • Joker

    06.05.2020 20:28
    Ovo vređa
    Dajte nam JMBG, da znamo da ste državljanin Srbije i Br.LK da znamo da ste još u Srbiji, kao i u kojoj banci želite da na VAŠE IME (koje ne znamo a i ne morate da nam kažete) otvorimo namenski račun...
    Stvarno misli (a najgore, za većinu ubogog puka i jeste u ravu) da smo inbecili.
  • @Gox

    06.05.2020 19:52
    Svaka čast
    Retkost je i osveženje pročitati komentar razumnog čoveka, koji tako slikovito opisuje ovu gomilu beskičmenjaka
  • Milica

    06.05.2020 19:48
    Uplatite za Sofiju
    Narode, ko ne zeli tih 100 e i misli da mu ne treba, uplatite za devojcicu Sofiju Markuljevic, ona u roku od 10 meseci treba da primi lek u SAD koji kosta cak 2.100.000 dolara. Njeni misici atrofiraju i bolest je smrtonosna. Ona ima samo 10 meseci. Potrazite je na fejsu, izguglajte, pomozimo joj, molim vas!!!!
  • Zoran

    06.05.2020 19:34
    Nemorate uzeti pare niko vas netera,ali vecina vas oce samo bulazite bezveze.
  • Vule

    06.05.2020 19:24
    @Milan=@Gox < IQ21
    Uf kako su glupi... do bola! Sam sebi piše hvalospev pod drugim nickom! Pa to može samo priglupi SNS bot!
    "Za Gox-a
    Brate, svaku moju misao, svaku rec...si pogodio i mnogo lepse napisao nego sto bih ja..."
  • Pravi botfucker

    06.05.2020 19:20
    Ima jedna sitnica koju ne spominju. To nisu pare uz Srbije nego iz EU. Ako ih ne uzmete ostace vise ovim .......
  • Milan

    06.05.2020 18:42
    Za Gox-a
    Brate, svaku moju misao, svaku rec...si pogodio i mnogo lepse napisao nego sto bih ja...
    Svaka ti cast, drago mi je da postoji jos neko sa normalnim razmisljanjem medju ovim soderom :)
  • Laky

    06.05.2020 18:20
    Dogovor
    Nećemo tražiti naše pare samo odlazite više .
  • A71

    06.05.2020 18:19
    Beli
    Ma uzecu ja 100e, i kupicu 4 glasova za Belog!
  • norton

    06.05.2020 18:19
    Paz' njega, on je proveo SATE na usavršavanju sigurnosnog sistema.
  • Pravi Dr.

    06.05.2020 18:17
    Lažni doktor
    Ovaj Mali nikad da poraste,uvek će ostati samo mali...
  • F

    06.05.2020 17:56
    Cuj ne treba ime i prezime??? Pa cim im izdiktirss jmbg ili broj licne karte odmah im na monitoru iskoce svi tvoji podaci.drzava sve to ima jednostavno jer ti izdaje lucnu ksrtu ajer tada da bi je dobio motas im dati svoje podstke u koje spadaju ime i prezime.
  • Filip

    06.05.2020 17:56
    Brisanje registra
    Hoce li registar biti izbrisan pre isplate ili posle isplate 100 evra?
    Aj ne komplikujte! Daj zelebaca pa radi sta oces!
  • Gox

    06.05.2020 17:53
    Gox
    Ajde ljudi budite realni znamo svi daćete uzeti tih sto evra. I zaista je besmisleno komentarisati bilo šta na ovu temu. U srbije je odavno nestalo ljudskosti,pomoći nekom jednostavno biti čovek. Pre deset dana sam video kako se svi do jednog borite protiv ove vlasti kada je izvršitelj hteo da seli porodicu. Vi niste bukvalno za ništa samo da pljujete po raznim portalima vlast bilo koju a od iste dobijate većina plate i penzije i gurate se da platite račune zbog straha. Za bolju vlast niste niti ćete biti niti ste bili. Većina vas su matore veverice koje su upropastili mlade živote. Tražite krivca pogledajte se u ogledalo vi ste ti krivci. Ja da sam vlast sve bih vam uzeo i vi bi ćutali jer nemati ljudskosti. Zato bez ikakvih komentara jer tonete u svakom smislu.
  • Zoran

    06.05.2020 17:53
    @Milanče

    Da li 100e malo ili puno to je već relativno. Zašto prihvatanje ovih 100e ima veze sa prodajom duše meni nije jasno. Uvek možeš da glasaš protiv vlasti. Jel ispada da ako ih prihvatiš, onda treba da budeš zahvalan pa da glasaš za SNS? A što se tiče prodaje duše siguran sam da i ti tvoja ubeđenja imaju cenu.
  • Svetlana NS

    06.05.2020 17:46
    Evri ili dinari
    Kako će nam isplatiti 100e na tekući račun? Valjda treba da imamo devizni. Ako će nam isplatiti u dinarima, zašto lepo ne kažu iznos u dinarima, zašto uopšte spominju evre? Kakve su ovo zezancije sa nama?
  • Dejan

    06.05.2020 17:45
    Samo cu reci da je moj JMBG bio pripisan nekoj drugoj osobi, negde u Pancevu valjda, i to su otkrili tek kada sam vadio Uverenje o drzavljanstvu, gde su kada sam im dao JMBG u sistemu dobili rezultat druge neke osobe. Da li je to bila greska sistema, nekoga ko je unosio podatke, menjao podatke, ne znam, ali srecom pa sam morao da ponesem licnu kartu, i kopiju pasosa sa sobom, gde se vidi kada je izdat i da je JMBG moj. Sta je bilo sa tom drugom osobom, i njegovim JMBG-om, nemam pojma. Samo znam da su data bili izbori. Sasvim je moguce da je greska cesta, i nije nista posebno, ali od tada svaki put kada mi neko spomene JMBG setim se da je neko imao isti kao i moj, i pitam se, kolika je steta napravljena na moje ime, a da ni ne znam.
  • Inspektor Višekruna

    06.05.2020 17:22
    Zna čovek da briše!
    Ako kaže obrisaće- biće obrisano!
    Ima čovek iskustva u brisanju afera 24 stana, doktorat, razvod...
  • Lex

    06.05.2020 17:18
    Treba svako da uzme
    Kome te pare ne trebaju ili je previše gord i dosledan svojim ubeđenjima neka odnese te pare u dečije selo, u narodnu kuhinju, nekom penzioneru, neka ih da nekom prosjaku ili nekom kome tih 100€ život znači. U srbiji ima jako puno ljudi koji su na ivici egzistencije. Pustite politička ubeđenja i budite ljudi, pomozite nekome. Neko će vam biti zahvalan na tome, a vi ćete se mnogo bolje osećati.
  • Joca

    06.05.2020 17:12
    "Proveo sam sate da se napravi sistem za bezbednost"
    Pa on je i programer! Ovi naši političari svi sposobni k'o multipraktik. :D
  • Ja se kopčam

    06.05.2020 17:09
    Na leđa
    Ja mislio da se samo ja kopčam na leđa !
    Pa ovde su svi ludi, a bogami i neobrazovani !
    Samo JMBG i br LK AHAHAHAHAHAHHAHA SAMO AHAHAHAHA
  • Nina

    06.05.2020 17:05
    žiro račun
    ...pa ljudi moramo im saopštiti broj računa na koji će uplatiti novac.
  • "budaletina"???

    06.05.2020 16:56
    a,
    @" Boba N
    06.05.2020 • 16:03
    Pa JMBG JE U SVETU PRIZNAT
    Baš ste nepismene budaletine ..."

    Opet, ZAŠTO im treba JMBG kad ga već imajukad šalju pozive za izbore i li obaveštenja da si upisan u birački spisak????? Kakod to je mućka.
  • Aleksandar974

    06.05.2020 16:50
    Sto ne naprave da na glasanju dobijes 100e? Dodjes na biracko mesto,prijavis se glasas i prijavis se i uzmes kintu.
    Prpa bato! To je najbolje,al tesko da bi takve izbore dobio gospodine svevisnji.
  • Gluperda

    06.05.2020 16:49
    Pa da prođem kao preCednikov brat, da na moje ime neko otvori firmu!
  • B&B

    06.05.2020 16:42
    Banana Drzava
    Ja hocu da mi Postar donese na kucnu adresu...... Jel moze Mali
  • Zoran

    06.05.2020 16:37
    @Orko

    Ja ti garantujem da postoji centralizovana baza. Samo se seti kad si vadio licnu ili pasoš. Gde je onaj sluzbenik ukucavao podatke ili tačnije on ih vec imao kod sebe. Identitet ti je dala država i ako hoće da ti ga ukrade ne treba joj nista od tebe. Inicijalno su hteli da dele svima bezuslovno ovih 100e, kao sto rade neke države (vece iznose), ali nasli se neki da pametuju. Meni se čini da nasi kad bi delili 3000e da bi svi cutali i verovatno bi potpisali da ce da glasaju za SNS.
  • Milanče

    06.05.2020 16:28
    komentari
    Ma ljudi, nemojte se prijavljivati za taj novac. Ne prodajte dušu za 100 evra, pogotovo ako ne volite sadašnju vlast. Budite gordi i dosledni svojim ubeđenjima. Al, sirće je slatko kad je mufte pa se sad ovde povraćate i bljujete ne bi li opravdali svojih 100 evra koje ćete ipak uzeti.
  • Mile

    06.05.2020 16:25
    Ne znam jel bila vec ideja, ali sto ne uplate svima sa glasackog spiska? Aaaa ne bacaju im se pare na mrtve jel?
  • Pera

    06.05.2020 16:15
    Ostaće informacija o dolaznoj doznaci u bankama
  • Boba N

    06.05.2020 16:03
    Pa JMBG JE U SVETU PRIZNAT
    Baš ste nepismene budaletine pa i porezi u celom svetu se evidentiraju po JMBG i to je jedino validna identifikacija koja je jedinstvena u celom svetu! Isto Ime i prezime može imati na hiljade ljudi a matični broj samo 1 osoba!
  • A

    06.05.2020 16:02
    A ako se podaci brisu, kako da se proveri kome su uplacene pare? (Revizor)?
  • xcx

    06.05.2020 16:00
    Podignite tih 100evra i dajte ih ljudima oko vas kojima zaista trebaju. Ovu vlast, kao i onu gde je Dinkic carovao, nije briga za siromasne, vec iskljucivo za rejting!
  • stanko

    06.05.2020 15:46
    Nije baš tako...
    "..Ne treba ni ime ni prezime za isplatu 100 evra, registar sa podacima građana ćemo izbrisati.."
    - Ako osoba daje JMBG i broj tekućeg računa, onda ime i prezime formalno ne trebaju. Mogu lako da se izvuku iz 2 pomenuta podatka. Inače, famozni JMBG je potreban zbog 2 bitne stvari: da se utvrdi da li je podnosilac zahteva državljanin Srbije i da li je punoletan.
    - Ako osoba koja podnosi zahtev za ovaj novac nema tekući račun, moraće da ga otvori ili kod Pošte ili kod neke banke. A za otvaranje računa su potrebni ime, prezime, adresa i JMBG.
  • Smejurija

    06.05.2020 15:40
    Samo glupom nije jasno.
    A sta ce kome ime i prezime kad ostavljaye JMBG i br.LK. to moze da prodaje mom pokojnom dedi.
  • pera

    06.05.2020 15:25
    ime i prezime ne znaci nista, jmbg je sve
    zloupotreba spiska, svasta :)
  • Vesko

    06.05.2020 15:25
    @limanac
    Sta lazov on je samo plagirao Dinkicev doktorat i zaboravio jednu nulu. Umesto 1000e on napisao i rekao 100e.
  • cvrle

    06.05.2020 15:23
    pogledaj dom svoj andjele opet
    "Najviše zakona i propisa ima u najpokvarenijim državama."

    -Kornelije Tacit
  • Prorusko

    06.05.2020 15:11
    Dnevnica
    Koliko li plaćaju ove botove što dislajkuju
  • Krcko

    06.05.2020 15:04
    Aha
    "Registar sa podacima gradjana cemo izbrisati". To je rekao covek koji je organizovao noccno rusenje Savamale, falsifikovao doktorat, skrivao 24 stana u Bugarskoj...

    Od onog sto iz takve glave izadje, nista dobro i posteno ne treba occekivati.

  • ćao-zdravo

    06.05.2020 15:02
    @ Mare
    Potpuno si u pravu, i ja sam razmišljao o toj mogućnosti.
    Čak mogu i da naprave famtomsku firmu sa tim podacima ...itd.
    Trbeba da se ostavi samo ime, prezime i broj računa !
  • Botićoza

    06.05.2020 15:00
    P da
    Mislis ne treba ni ime ni prezime jer cete tu objavu o podeli 100 evra uskoro obrisati...
  • Kakvo lupetanje

    06.05.2020 14:56
    Znači ne smemo državi, koja nam je apsurdno dodelila JMBG, da otkrijemo svoj JMBG jer mogu da nam ga ukradu? Tako je, vlast nikako ne može doći do vašeg JMBG da ga zloupotrebi, osim da im ga ostavite preko telefona. Ovaj narod definitivno ima vlast kakvu zaslužuje.

    @tasic Slažem se da treba obavestiti Evropu pod hitno. Pod hitno ih obavestiti da je narod u Srbiji glup i nesposoban da razmišlja van jeftinog politikanstva. Država da se dogovara sa bankom da im banka šta da? Vaš privatan račun? I šta onda sa građanima koji imaju račun u više banaka, i ja sam među njima na primer, kako da država zna čiji je račun ako nema neki podatak kojim će građanin biti identifikovan, pre svega da jeste građanin a potom i da mu je novac već isplaćen.
  • Zdravstveni radnik

    06.05.2020 14:51
    Hoce to biti Ministre kao trajna povisica zdravsvenim radnicima? Dva meseca pricate kako nam dizete platu trajno 10%, a ono juce dodatak na osnovnu platu 10%. Koliko ce te nam isplacivati dodatak na platu? Dva ili tri meseca
  • Orko

    06.05.2020 14:48
    @Zoran
    Sigurno postoji registar gradjana ali garantujem da nije sve na jednom mestu i recimo jednom pdf fajlu. Vec u gradskoj kuci svakog grada, opstine itd. Porebna bi bila dobra organizacija i radna snaga da se napravi registar za celu Srbiju na jednom mestu.
    Postoji (realna) teorija da prijavom na ovih 100e oni prave, na vrlo lak nacin, jedinstven spisak sa najbitnijim podacima koje mogu da zloupotrebe za izbore.
    Sve sto treba da urade, jeste da uporede spisak sa onom knjigom u koju se upisujes kada odes da glasas. Ako nisi izasao oni mogu da glasaju za tebe jer imaju komplet info, samo laziraju potpis, a to je nesto sto se ne proverava.
  • NSadskiGARI

    06.05.2020 14:46
    izbori
    sto lepo ne kazete

    ne treba ni ime ni prezime, ni JMBG ni licna karta ni bris iz grla

    treba nam samo vas GLAS NA IZBORIMA...

    jer smo ostali bez icega i gori nam pod nogama

    #Bojkot
  • Ataševac

    06.05.2020 14:37
    Salji jedva cekam .ide za banju.op.op
  • Novica

    06.05.2020 14:37
    Zar da verujem coveku koji je u vreme zutih radio na sa Dinkicem na pljackaskoj privatizaciji (rasprodaji) Srbije a sada je pod zastitom manipulativno licemernog sadiste?
  • bzs

    06.05.2020 14:36
    cena glasa u srbiji
    Interesantno, rok za prijavu je 5. Jun. Kada su izbori? Ima dovoljno vremena da se proveri ko je uzimao mito za glasanja.

    Ako bi hteli da ne bude važno dozvolili bi prijavu i posle izbore.

    Državljani, vredimo 100 evra za narednih 4 godina. Tol'ko koštamo! Glasajte i potvrdite tu cenu.
  • Veliki

    06.05.2020 14:35
    neverica
    Ako je sistem bezbednosti uradjen kao sto smo imali nedavno kod sajta covid-19.rs i bazama podataka pacijenata i dijagnozama koje su bile nedelju dana ' NA IZVOL'TE " bez zastite i da nije novinar ukazao na to ko zna koliko bi jos tako stajalo. Naravno zaboravio je reci najbolji sistem bezbednosti IKADA .
  • limanac

    06.05.2020 14:24
    Lažov. Juče ste isplatili aprilske plate zdravstvenim radnicima bez obećane povišice od 10% ali ste se ceo dan hvalili po svojom televizijama da će to biti učinjeno.
  • Gari

    06.05.2020 14:23
    Ko ti je dao vozacku dozvolu:)Ma vidi se koliko ste opismenjeni Vi na vlasti.Samo JMBG i nista vise...Cirkus od drzave.
  • tasic

    06.05.2020 14:22
    obavestiti evropu pod hitno
    Ako ce novac biti isplacen preko tekuceg racuna u banci to mora drzava sa bankom da se dogovori.Cim dobijes tekuci racun u banci automatski si i dao JMBG.Ako neko ima bilo kakav tekuci racun u banci automatski je DRZAVA DUZNA DA MU UPLATI TO STO MU SLEDUJE.

    Zvanje telefonom za ostavkom JMBG je nista drugo do krsenje jednog od osnovnog ljudskog prava a to je pravo NA IDENTITET i cuvanje identiteta.

    To je u ovom slucaju totalno prekrseno i svima kojima se trazi da daju svoj JMBG na telefonu moraju tuziti republiku srbiju medjunarodnom sudu pravde u strazburu i evropskom parlalementu shodno zakonu o stabilizaciji i pridruzivanju sa evropskom unijom SSP dokument iy 2013 e godine.

    ZAKON
    O POTVRĐIVANJU SPORAZUMA O STABILIZACIJI I PRIDRUŽIVANJU IZMEĐU EVROPSKIH ZAJEDNICA I NJIHOVIH DRŽAVA ČLANICA, SA JEDNE STRANE, I REPUBLIKE SRBIJE, SA DRUGE STRANE
    ("Sl. glasnik RS - Međunarodni ugovori", br. 83/2008)

    https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_potvrdjivanju_sporazuma_o_stabilizaciji_i_pridruzivanju_izmedju_evropskih_zajednica_i_njihovih_drzava_clanica.html

    Član 86

    Sprečavanje i borba protiv organizovanog kriminala i ostalih nezakonitih aktivnosti

    d) krađa identiteta;

  • lolns

    06.05.2020 14:22
    Proveo sam sate da se napravi sistem za bezbednost i nećemo imati problem sa upotrebom podataka, radio sam duze na ovome nego na doktoratu!
  • Prle

    06.05.2020 14:19
    Ahaha
    Evo vidis kako ste slagali ljude,sad nemaju pravo nasi u dijaspori na drzavnih 100 eura jer to nisu vase pare,a celo ste vreme pricali kako svi imaju pravo,Lazete cim Zinete! Svi ste vi jedna velika LAZ i nista drugo
  • Zoran

    06.05.2020 14:16
    Ruljo
    @Mare

    A država inače ne raspolaže sa JMBG i brojevima ličnih karti svojih gradjana? Jel može neko da mi objani o kakvoj krađi je reč?
  • /

    06.05.2020 14:16
    /
    uzimajte.
    to je od one eu pomoci zato je u evrima.
    ono sto ne uzmete, uzece oni. nece ostaviti ni botovima a napravice inflaciju stampanjem dinara u protivrednosti
  • Goran

    06.05.2020 14:11
    Jaka stvar...
    što se neće davati ime i prezime. Već sam JMBG ili broj LK je dovoljan (para)državi da ima uvid u sve lične podatke.
  • Milan NS

    06.05.2020 14:05
    Dokotre Mali
    nema razloga da Vam verujem ijednu izgovorenu reč
  • Darko

    06.05.2020 14:05
    Kad das jmbg potpuno je nemoguce saznati ime i prezime. Kako nas svaki dan prave budalama,
  • Clue

    06.05.2020 14:04
    Hahaha
    Rece plagijator doktorata! Pa kako mu ne verovati???
  • Mare

    06.05.2020 14:02
    Bando
    Uzećete JMBG i broj lične karte i to ćete falsifikovati da dobije izbore. Vi jedino kradjom možete ostati na vlasti. Narode, ovo je kradja....Nadam se pobuni i da cemo ove oterati makar i silom...
  • pawlle

    06.05.2020 14:02
    vec ste napravili registar
  • Bob

    06.05.2020 14:01
    Bob_vodovodNS@gmail.com
    Ne verujem sta citam. "Proveo sam sate da se napravi sistem za bezbednost..." Ovaj ko i njegov shef sve mora sam. Kad krene sve verovatno ce se on javljati na telefon. Tako je najbezbednije
  • mozdani problemi

    06.05.2020 13:59
    "Ne treba ni ime ni prezime za isplatu 100 evra, registar sa podacima građana ćemo izbrisati"


    ahahah ... naravno da ne treba ime i prezime kad ga upravo imate u registru ..
  • Sremac

    06.05.2020 13:59
    Mali digitalni sertifikat
    E, ako je mali kao strucnjak za bezbednost sve proverio - ja onda nemam dileme.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna