Mađarski parlament izjasnio se večeras za čuvanje tajnosti detalja finansijskog ugovora sa Kinom o gradnji pruge Budimpešta-Beograd, jer se taj ugovor smatra najvećom infrastrukturnom investicijom u zemlji.
Pruga neće biti profitabilna? Značaj pruge teško je predvideti. Jedino je sigurno da
će biti ogroman. Kratkovidno-šićardžijsko posmatranje u stilu: 200 putnika, 400 karata itd. je besmisleno.
Koliko je bio profitabilan Gagarinov let? Na kraju krajeva, da su naši daleki preci razmišljali o tome "da li će da se isplati", verovatno ne bi sišli sa drveta, da bi kroz ogroman period vremena postali ljudi.
Jedini je izvesno da će korupcije biti. Čak izvesnije od toga da će ova pruga biti izgrađena.
Profitabilnost je zaista upitna, osim ako ne promene trasu, pa obuhvate bar još 1 veći grad, npr. Segedin.
Ali ipak, nadajmo se da će posle svega ovoga ipak biti i neke koristi jer se do korone vozom od NS do Budimpešte putovalo po 8h.
cilj je da čitava pruga BG-Pešta bude gotova 2025, 3 godine nakon što se ovde okonča "brza";
pri tom će radna brzina vozova kroz Mađarsku biti 160 km/h; Mađare je krenulo kada je Pešta 2015. postala jak avio čvor za kinesku robu iz e trgovine, a kako sebe vide kao lidera regiona i regionalnog logističkog br. 1. centra za robu koja najbrže stiže iz Kine u Zapadnu Evropu, od Atine preko Skoplja i Beograda, imaju i posebne planove sa Višegradskom grupom u vezi izgradnje brzih saobraćajnica, putnih i železničkih, od Pešte do Varšave preko Bratislave i Brna vozovima za brzine do 250 km/h.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Parlament Mađarske proglasio tajnim ugovor s Kinezima o gradnji pruge Budimpešta-Beograd
Autor: Beta
Info
•19.05.2020.
•23:05 > 23:05
Komentari 4
Dragan
će biti ogroman. Kratkovidno-šićardžijsko posmatranje u stilu: 200 putnika, 400 karata itd. je besmisleno.
Koliko je bio profitabilan Gagarinov let? Na kraju krajeva, da su naši daleki preci razmišljali o tome "da li će da se isplati", verovatno ne bi sišli sa drveta, da bi kroz ogroman period vremena postali ljudi.
Korupcija?
Profitabilnost je zaista upitna, osim ako ne promene trasu, pa obuhvate bar još 1 veći grad, npr. Segedin.
Ali ipak, nadajmo se da će posle svega ovoga ipak biti i neke koristi jer se do korone vozom od NS do Budimpešte putovalo po 8h.
na dugom štapu
pri tom će radna brzina vozova kroz Mađarsku biti 160 km/h; Mađare je krenulo kada je Pešta 2015. postala jak avio čvor za kinesku robu iz e trgovine, a kako sebe vide kao lidera regiona i regionalnog logističkog br. 1. centra za robu koja najbrže stiže iz Kine u Zapadnu Evropu, od Atine preko Skoplja i Beograda, imaju i posebne planove sa Višegradskom grupom u vezi izgradnje brzih saobraćajnica, putnih i železničkih, od Pešte do Varšave preko Bratislave i Brna vozovima za brzine do 250 km/h.
drr
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H