Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da bi kompletna brza pruga od Beograda do Budimpešte trebalo da bude završena do 2024. godine, što bi značilo da će se od tada između dva grada putovati dva sata i 45 minuta.
“....Vidite ovako, ko radi, posebno na izuzetno velikom projektu, ima prava i da greši...”
Stvarno lupetaš!
Ne misliš, valjda, da tako velike projekte rade amateri, pa da im je dozvoljeno da greše?
Za tako velike projekte, gde se investicija kreće u stotinama miliona €, biraju se od najboljih, najbolji.
S obzirom na sve pripremne radnje, grešaka ne sme biti ili će se za uzvrat, morati plaćati ne mali penali! (Pod uslovom, da je sve transparentno, što u našem slučaju, izgleda da nije)
Više nego očigledno je, da su izneverena očekivanja žitelja Srema uz novu prugu, kao i da će njihove opravdane potrebe morati da ispuni neka nova vlast, s više razumevanja i obzira.
Vidite ovako, ko radi, posebno na izuzetno velikom projektu, ima prava i da greši. Naši projektanti su godinama u rikverc imali neke male i beznačajne projekte, te razumem da im je ovo nepoznanica, otuda i greške, ali bar rade. A zašto se proteklih 20, 30, 40 godina nije razmišljalo o modernizaciji pruge? Do sada bi ona bila već završena, a projektanti većinom uhodani i spremni za temeljan i brz rad na ovakvim projektima. Ne krivite vlast na osnovu informacija koje, ili sami izmislite, ili negde pročitate poluinformacije, te ih prihvatite kao činjenična stanja. Sudite po rezultatima, a oni su više nego vidljivi. Iskreno, podržavam Vučićev rad i zalaganje, jer konačno nešto mogu i da vidim na delu, za razliku od gotovo svih prethodnika koji samo pričahu, a ne uradiše apsolutno ništa.
“Nesumljivo će značiti svima koji putuju na toj relaciji.“
Генерације средњошколаца и студената, као и радника из Бешке и Чортановаца путовало је возом према Н.Саду, Инђији, Пазови и БГ, а последњих деценија и велики број викендаша према бројним некретнинама у обрнутом смеру, укључујући и станице у Карловачким виноградима и Чортановцима Дунав.
Како неко мисли, да ће сада та пруга користити народу у овом делу Срема, а без тих ж. станица?
Уместо четири ж. станице, план је да се направи једна заједничка у атару између села Бешке и Чортановаца?!? Па ко ће то да користи?
Како се само народ радовао тој брзој пруги, очекујући да ће она бити замајац развоја овог дела Срема...., где ће млади остајати на селу и села се ширити, као и викенд насеља у окружењу.
Bg-St. Pazova: rekonstrukcija i modernizacija građevinske i elektrotehničke infrastrukture sa podizanjem brzine, na deonici dugoj 34,5 km, Beograd Centar - Batajnica, do 120 km/sat, gradi se od nov./dec. 2017, kako se uzme; do Subotica gr. ima još samo 149,5 km, pa kome je do brze vožnje nek se strpi još malo.
Ulaze sa ne isplacenim platama indijskih radnika od 5000 dinara mesecno?
To je tebi modernizacija? Idi kuci i pogledaj se u ogledalo i pogledaj svoju decu pre nego napises ovakav komentar.
Sa minimalcem 300e najmanjim u Evropi nema nam razvoja nikakvog samo na dno, gde svi koji mogu beze iz ovog Radikalskog svinjca bez zakona, Ustava, sa korumpiranim i kriminalizovanim Sudstvom, cenzurom medija, raspalom infrastrukturom, ne transparentnim i kriminalnim javnim nabavkama,.... Gde to Srbija ide? Sta gradjani misle kada ce vratiti otetu drzavu?
Nego Vodjo koliko % ima kanalizaciju u Srbiji? Jel moglo sa parama za R.Srpsku, Notr Dam, Klintonove, Srebrenicu,... da se napravi barem deo kanalizacije za ljudi da zive u 21-om veku?
Tek ce se videti opseg vase kradje!
Beskrajno hvala Aleksandru Vučiću na saradnji sa Čen Bo, i hvala ministarki infrastrukture koja je realizovala ove projekte. Stvarno bez pravog tima nema razvijane i jake Srbije.Srbija se danas cela razvija i gradi.
Pretezno nizijska pruga ne bi trebalo da stvara nikakve probleme koji vec nisu predvidjeni inicijalnim projektom. Osim naravno, u slucaju da je inicijalna projektna dokumentacija lose uradjena, sto je u nasoj zemlji neredak slucaj.
Nemamo baš nikakve potrebe za tako luksuznom prugom. Bilo je dovoljno udvokolosečiti i modernizvati prugu i voz bi išao više nego dovoljnih 160 kilometara na čas,. a bilo bi trostruko jeftinije. Problem je i što su karte na superbrzim vozovima preskupe i za bolje stojećeg građanina...
a prvi problem su plate radnika koje se ne isplacuju placate radnike 5 hiljada dinara mesecne plate na NACIONALNOM PROJEKTU koji je placen parama poreskih obveznika stotinama miliona eura UNAPRED i jos ih i dovodite iz daleke Indije i dajete im 5 hiljada dinara nakon mesec i po dana ultra rizicnog posla.
Ovo Vam je vest iz februara 2020 pre nekih tri meseci.Kakve veze predsednik sa izgradnjom pruge pa se javlja za rec gde je ostala bulumenta od "ministara i ministarki?".
Posle se neko cudi zasto NAS SVAKO MRZI U EVROPI I OKRECE GLAVU OD NAS kad cuje"Serbia" i pljuju nas svim forumuma u Evropi za najvece prevarante,hostaplere i robovlasnike ikada na tlu Evrope u zadnjih 100 godina.
------.
Nezadovoljni indijski radnici sa gradilišta u Čortanovcima otišli kući, dobili po 5.000 dinara
Tek nakon pisanja medija i reagovanja sindikata radnicima iz Indije angažovanim na građevinskim radovima u Srbiji omogućeno je da se vrate u svoju zemlju, ali bez ispunjenja zahteva zbog koga su štrajkovali a to je da im srpski poslodavac isplati zaostale zarade.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vučić: Pruga Beograd-Budimpešta do 2024, ima bezbroj problema
Autor: Beta
Info
•30.05.2020.
•12:40
Komentari 35
Limanac
Stvarno lupetaš!
Ne misliš, valjda, da tako velike projekte rade amateri, pa da im je dozvoljeno da greše?
Za tako velike projekte, gde se investicija kreće u stotinama miliona €, biraju se od najboljih, najbolji.
S obzirom na sve pripremne radnje, grešaka ne sme biti ili će se za uzvrat, morati plaćati ne mali penali! (Pod uslovom, da je sve transparentno, što u našem slučaju, izgleda da nije)
Trt
"neki iz radoznalosti, neki jer sumnjaju, a drugi iz uzitka"
Ma da, ko šljivi one koji putuju zbog obaveza, oni mogu da čekaju godinama dok se ovaj idiotski projekat ne završi.
Observer
MilovanB
Чортановци
Генерације средњошколаца и студената, као и радника из Бешке и Чортановаца путовало је возом према Н.Саду, Инђији, Пазови и БГ, а последњих деценија и велики број викендаша према бројним некретнинама у обрнутом смеру, укључујући и станице у Карловачким виноградима и Чортановцима Дунав.
Како неко мисли, да ће сада та пруга користити народу у овом делу Срема, а без тих ж. станица?
Уместо четири ж. станице, план је да се направи једна заједничка у атару између села Бешке и Чортановаца?!? Па ко ће то да користи?
Како се само народ радовао тој брзој пруги, очекујући да ће она бити замајац развоја овог дела Срема...., где ће млади остајати на селу и села се ширити, као и викенд насеља у окружењу.
Vazd
revolucionarno
Novica
Janko
To je tebi modernizacija? Idi kuci i pogledaj se u ogledalo i pogledaj svoju decu pre nego napises ovakav komentar.
botovi
Režim treba da vam smanji sendviče jer ne radite posao dobro.
Uzgred, kad je prethodni rok omašen za 6 godina, kako iko može verovati da će ovaj put baš biti 2024?
Kako verovati nekom ko je već jednom slagao?
Botovi, promenite malo ishranu. Ne može se živeti na sendvičima. Mozak zakržlja.
Filip
Ksenija
Lale
Pera
Tek ce se videti opseg vase kradje!
Ivana
iguman
Kanda ce to biti voz za izolaciju, jer niko nece njime putovati zbog cene.
Rade
Sto pre odavde uteci
miki@hotmail.com
"Sve smo bliži Evropi"
Ja svakako jesam s obzirom da mi je odobrena viza za Norvesku.
2018
Ognjen
jana
...
Anonymous
Radojica Radan
T
Anonimus
Mika
viki
Mikica
Svedska
Ovo Vam je vest iz februara 2020 pre nekih tri meseci.Kakve veze predsednik sa izgradnjom pruge pa se javlja za rec gde je ostala bulumenta od "ministara i ministarki?".
Posle se neko cudi zasto NAS SVAKO MRZI U EVROPI I OKRECE GLAVU OD NAS kad cuje"Serbia" i pljuju nas svim forumuma u Evropi za najvece prevarante,hostaplere i robovlasnike ikada na tlu Evrope u zadnjih 100 godina.
------.
Nezadovoljni indijski radnici sa gradilišta u Čortanovcima otišli kući, dobili po 5.000 dinara
Tek nakon pisanja medija i reagovanja sindikata radnicima iz Indije angažovanim na građevinskim radovima u Srbiji omogućeno je da se vrate u svoju zemlju, ali bez ispunjenja zahteva zbog koga su štrajkovali a to je da im srpski poslodavac isplati zaostale zarade.
NOVI SAD 02.02.2020. | 08:04
https://www.021.rs/Novi%20Sad/komentari/233526
Vlada
Nemanja
pawlle
0211
Sledece pitanje trebalo bi biti zasto je kasnio auto-put.
Granicar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H