Autor: TV Prva

Info
31.05.2020.
10:57 > 11:34
U žustroj polemici u Jutarnjem programu na TV Prva, govoreći o nestaloj deci, amber alertu i političaru pedofilu, osnivač Fondacije Tijana Jurić" Igor Jurić je sekretarku MUP Biljanu Ivković Popović upitao zašto mu nisu pronašli živo dete, misleći na njegovu ubijenu ćerku Tijanu, na šta je ona odgovorila: "A gde ste vi bili tada?"

Komentari 156

  • Mile

    04.06.2020 02:16
    @VVV8
    Samo da te obavestim da mi nemamo ni USTAV jer vlast pisa po njemu i upotrebljava ga kao WC papir. Odavno je ovo svinjac samo ljudi nisu svesni da je sada RADIKALSKI SVINJAC!
  • VVV8

    03.06.2020 20:58
    Da li je narod svestan, da je danas 03. Juna istekao mandat Skupštine Srbije, i da je od danas anarhija, i da su izbori 21.Juna NE LEGITIMNI !!!!
  • Psihijatri da sude

    03.06.2020 13:04
    Razumem ljude koji brane Sns
    Običnom čoveku je teško da poima veliku količinu skrivenog zla i tolike srazmere prevare.

    Takve stvari se obično analiziraju u nauci i kulturi.

    Većina običnih ljudi ne ume da prepozna poremećaje ni u svom životu a kamoli na nivou najviših autoriteta i nije bila svesna susreta sa ekstremima.

    Po jednoj definiciji zlo je duboka nemoralnost.

    Na prvi pogled se kod sekretarke ne vidi ništa nemoralno, roditelji treba da brinu, zločinci da se otkriju, polucija da se trudi koliko može.

    Nemoral u ponašanju sekretarke vide samo stručnjaci, iskusni poznavaoci ljudi i ljudskih poremećaja.

    Zato o ovom slučaju treba da se izjasne stručnjaci za poremećaje ličnosti i ocene normalnost ponašanja sekretarke, za koju se zalažu SNS pristalice .

    Ovo nije samo problem lepog ponašanja i profesionalizma.
  • Ај

    03.06.2020 11:18
    ја
    Ај ја да питам Предсеника где си био кад ти се син фотографисао са највећим убицом и нарко дилером из познатог Цтногорског нарко клана, ГДЕ СИ БИО!
    Какава жена, онда реците да децу не смете у овој држави оставити ни 1-5 минута саме, ВИ као МУП то раците, јер није безбедно. Срамота да вас је.
  • @@zamena teza

    03.06.2020 09:42
    Lepo ću odgovoriti na ludilo
    Vi ne zvučite, vi nažalost jeste obolela osoba jer patite od halucinacija, gde vidite samo ono što vi želite da vidite dok ste izgubili sposobnost razlikovanja pravog sveta od imaginarnog koji ste konstruisali oko sebe. Tako u vašem svetu vidite moju "mržnju prema kritičkom mišljenju" iako nikoga nisam kritikovao zbog mišljenja već zbog pogrešnih postupaka, dok apsurdno upravo vi emitujete mržnju prema mom mišljenju te svesno birate ad-hominem "argumente" sa namerom isključivo da me vređate i etiketirate. U tom vašem umišljenom svetu vi poznajete mene i moje obrazovanje a nalazite sebe pozvanim, još apsurdnije, da kritikujete tuđe mišljenje o onima "koje nije nikada imao priliku da upozna". Vi ste školski primer licemerja i arogancije. Umesto da ste u životu radili na sebi, na ličnom razvoju, vi ste se neprestano pojili mržnjom i njenim emitovanjem prema svakome sa čijim se mišljenjem ne slažete, jer ste uvereni da je vaše mišljenje uvek i u svakom trenutku nepogrešivo a da su uvrede za vas dovoljni argumenti u svakoj diskusiji.
    Odlično ste preneli sopstvenu dijagnozu: vaš utisak o drugim ljudima na osnovu njihovih komentara nije objektivan. Iz njega izbija neznanje, krajnji super ego i upravo je "uskraćen za uviđanje osobina ljudi koje nikada niste imali priliku da upoznate". Svakako ću prihvatiti da o sebi imate uzvišeno mišljenje i da svi "argumenti" koje ste napisali važe isključivo za mene a nikako za vas, to je očekivano od osobe vašeg mentalnog stanja.
  • Stanoje

    03.06.2020 07:29
    Kad je ova sekretarka MUP-a tako pravedna i sposobna zašto nisu nikoga priveli i počeli isputivanja za slučaj kradje beba? Očigledno to nisu njihove bebe pa se nebore kao što to rade u spotovima SNS-a za svoju decu.
  • Jeanne d'Arc

    03.06.2020 00:07
    Ko ti izmisli radno mesto?
    Sta je to koji moj uopste ''sekrtat MUP-a? Kome to sluzi uopste i po cemu je ova strucna da ista radi u MUPu, tj. ko bre izmilis vise ovakvima radna mesta majku li vam krvavu svima, naplaticem ovam svaki dinar sto isisaste iz Budzeta
  • Obaveze

    02.06.2020 19:37
    Svi moraju da izbegavaju kretanje noću mračnim predelima.

    Tijana je bila na kratkom putu između dve grupe prijatelja, čak i tada.

    To sve stoji.

    Ali niko ne može da porekne:

    1. obavezu policije da izađe na takav poziv

    2. obavezu države da preventivno otkriva i tretira manijake
  • Slušajte ljudi

    02.06.2020 19:17
    Posle bitke svi su generali
    Ako je država znala gde je bio Jurić u vreme ubistva ćerke, onda je sigurno znala da nije bezbedno izaći noću, pa zašto nije izdala upozorenje UNAPRED?

    A ne, pustiti ubici da ubije dete bez izlaska patrole, pa onda reći "e zato se ne puštaju deca noću! ".

    Molim Vas, to nije normalno.

    Ako policija smatra da nije bezbedno za decu bilo kada bilo gde, ona je dužna UNAPAPRED da upozori.

    Pogotovo takva policija koja se hvali da zna sve o svakome gde je bio kada i zašto, kao što to predstavlja sekretarka.

    A pogotovo što je manijak imao sumnjiv fb profil na kom je maštao o zatvoru - zašto nisu njega pratili umesto Mike i Pere?
  • .

    02.06.2020 18:50
    Od toliko insistiranja na krivici roditelja i neobavezi policije da potražuje nestalu decu, moglo bi se pomisliti na teoriju zavere između zločinaca i vlasti zbog potrebe za podučavanjem o savesnom roditeljstvu.

    Dosta više sa time!
  • @Istina

    02.06.2020 18:39
    Molim ne brkajte više!!!
    Molim Vas shvatite da je to je sasvim drugi problem i on ne znači da policija ne treba da izađe na poziv!

    Ovde se NAMERNO pravi konfuzija!

    Ovde se uopšte ne polemiše o tome da li ima manijaka i da ne može policija 100% da sa čuva, već da li je trebala policija da izađe na poziv!!

    Možete li TOLIKO konačno da shvatite posle milijardu komentara !?!

  • @Kriminalistika

    02.06.2020 16:18
    Nisu baš svi toliko glupi
    A zašto je onda išla potraga za malčanskim berberinom?
    Da bi se kaznio ubica ili da se spase devojčica?
  • Istina

    02.06.2020 15:23
    Roditelji čuvajte decu
    Svaki roditelj je dužan da brine o svom detetu i da zna kuda ide s kim ide i kad ide? Dete je, nažalost, išlo noću po seoskim sokacima samo. Naravno da je zločin stravičan ali decu treba čuvati i štititi od svakakvih zala koja vrebaju. Eto zašto ga je pitala to. Ne može svak imati sopstvenog policajca iza ledja.
  • Naći sve slučajeve

    02.06.2020 15:06
    Trebala je neka organizacija davno da pozove sve ljude o koje se ogrešio MUP.

    Molimo 021 da pita sudije i čuće da znsju da MUP greši ali da niko nikada nije dobio spor i njihove greške sudije moraju da maskiraju.

    Ne tim rečima ali to je ono što ćete čuti od sudija.
  • Labilan MUP u NS

    02.06.2020 14:56
    Bilo je već na 021
    Mup u Novom Sadu je već nasilno hapsio ljude napadom sa leđa i uvrtanjem ruku, koji su išli poslom u SUP, jer su prošli na stepenište bez dežurnog koji je bio zauzet, a nisu znali da je uvedena zabrana.
  • Posmatrač

    02.06.2020 14:06
    Sklonite ovu spodobu iz MUPa
    To što je visokopozicionirani službenik MUPa sramotno odgovorio ocu čije dete je tragično nastradalo nije samo znak krajnje bahatosti, već i mentalne labilnosti, a to se u MUPu ne sme dozvoliti, jer će neko iz MUP sutra da hapsi davljenjem. Zvuči poznato?
  • Programiranje države

    02.06.2020 12:59
    Državani sistem je jedan zakonski programirani, automatizovani sistem funkcionalnih elemenata i protokola, vrlo slično kao kompjuterski program.

    Program se testira na narodu i on prijavljuje greške.

    Kada nešto ne radi morate da prijavite programeru da bi popravio!

    Problemi u Srbiji su poslefica zaostalog uvođenja interneta i informacionih tehnologija.

    Problem u Srbiji je što oni kojima se prijavljuju greške, ne prosleđuju to do "programera siszema" i tako već decenijama sistem se ne popravlja iako je stalno u fazi raspada.

    A žrtva je narod.
  • @Prvo razumi kolekti

    02.06.2020 12:07
    Države nisu dovoljno samokriti
    Iz poznanstva sa Nemcima i knjiga njihovih pisaca, mnogi su i dan danas skrhani zbog sramote od Hitlera ali i današnje Nemačke i žive u košmaru.

    Da li vam je lakše da razumete ljude koji kritikuju Nemačku?

    Mnogi mladi Nemci žive u velikom očajanju zbog mentaliteta društva u kome žive.

    Neki Nemački pisci osuđuju Nemačku da je kancer Evrope.

    Verujte da je SVAKA država prljava i zaslužuje kritiku.

    Narod nije jedan čovek i država nije jedna struja već tu ima svega i svačega!!!!

    Upravo oni koji kritikuju države, omogućuju da se one preispitaju i rešavaju probleme.

    Bliski su mi samo ljudi koji kritikuju države i političare, ne razumem nikoga ko ih brani.

    Razumite da ako narod brani političare onda nema nikoga da se bori za narod i on nestaje.
    Ljudi koji razumom kritikuju su oni koji popravljaju svet i bez njih mi ne bi imali sve ovo danas i živeli bi u pećinama.

    Isto je i u Srbiji kroz istoriju.

    Izbeglica raspada Yu objašnjava nemačkoj manekenki da ne treba da očajava i srami se što je Nemica jer svaki narod i država imaju i dobre i loše osobine.


  • @zamena teza

    02.06.2020 10:23
    Lepo ću odgovoriti na mržnju
    "Kako se lako digne buka oko svega što uradi vladajuća klika, odmah se digne rulja žedna nečije krvi dok je istovremeno tako spremna da nađe svako opravdanje za svoje pogrešno ponašanje."

    Usled Vašeg na žalost dosadašnjeg nedovoljnog obrazovanja (uvek može bolje) vi zvučite kao da ste zaslepljeni mržnjom prema kritičkom mišljenju, za koje vas možda nisu u školi učili šta znači, ili ste prespavali ključne časove.

    Umesto da ste u životu radili na sebi, na ličnom razvoju, čitali beletristiku, razvijali lična interesovanja, vi ste se neprestano pojili političkim užasima, svađama, i interpretacijama mržnje na televiziji i društvenim mrežama.

    Dok niste počeli da ih i sami prezentujete.

    Vaš utisak o drugim ljudima na osnovu njihovih komentara nije objektivan, iz njega izbija strah koji postoji u svima, a on je poluistinit i uskraćen je za uviđanje osobina ljudi koje niste nikada imali priliku da upoznate, ali i onih osobina koje niste dovoljno kod sebe razvili, a trebalo bi, jer su neophodan deo zrelosti.
  • Zamena teza

    02.06.2020 09:18
    Kako se lako digne buka oko svega što uradi vladajuća klika, odmah se digne rulja žedna nečije krvi dok je istovremeno tako spremna da nađe svako opravdanje za svoje pogrešno ponašanje. Nesumnjivo je tragično šta je doživeo ovaj otac, no on je u ovom slučaju isto tako "namazan". Namerno je postavio nemoguć uslov i kritikuje državni organ što potom taj nemoguć uslov nije ispunjen, a sad tačno je i da je gospođa Popović odgovorila neprimereno i nepromišljeno u tom trenutku no ne treba je zbog toga odmah razapeti na krst, nije ona rekla ništa neistinito, obaveza roditelja jeste da se brine o svom maloletnom detetu isto kao i policije da rešava zločine, nije greška policije već roditelja zašto im je dete samo napolju u pola 1 noću. Iz detalja slučaja je jasno da nesrećnoj devojčici nije bilo spasa čak i da je nađena istog trenutka kada su je počeli tražiti te kriviti ikoga, uključujući i policiju zašto nisu našli živo dete je potpuno besmisleno. Osim naravno ako gospodin Jurić a i pojedini komentatori ovde zagovaraju da postanemo totalitarna policijska država, gde će svaki građanin biti praćen od strane državnih organa 24 časa dnevno?
    Ono što je ovde prava tema i to veoma uznemirujuća, je da ovaj čovek već mesecima tvrdi da je jedno ili više dece zlostavljano od nekoga na "visokoj funkciji" ali ama baš ništa ne radi da to spreči, u šta spada i podnošenje prijave i dokaza nadležnom organu. Pa kakav je to čovek da mesecima skriva dokaze o takvoj monstruoznosti?
  • Kriminalistika

    02.06.2020 08:49
    Kriminalistika
    Gospodin Jurić je ušao u zamku da postavlja pitanje na koje policija ne može dati odgovor osim ako ne implicira da je policija povezana sa zločinom. Ako je devojčica bila žrtva tipičnog predatora koji je priznao krivicu, a nalazila se sama, u sred noći, izložena je bila riziku od takvog napada koji istina nije čest, ali se nažalost, dešava. Sekretar MUP-a je na to pitanje još gluplje odgovorio, tj. uzvratio neprikladnim pitanjem. Ne vidim zbog čega se oko ovoga vodi tolika diskusija, ali treba da budete svesni da se iz kriminalistike ovakvi zločini tako tretiraju - većina žrtava silovanja i u ovom slučaju pedofilije su osobe ženskog pola, napadnute u samoći, na mračnim mestima i potom ubijene kako ne bi mogle svedočiti o zločinu. To ne znači da ubica neće i ne treba da bude kažnjen ili da neko treba da krivi žrtvu ili njene roditelje. Ipak, pamet u glavu. Iskreno poštovanje gospodinu Juriću!
  • Ršumović Ljubivoje

    02.06.2020 00:14
    Domovina se brani lepotom
    Domovina se brani rekom
    I ribom u vodi
    I visokom tankom smrekom
    Što raste u slobodi

    Domovina se brani cvetom
    I pčelom na cvetu
    Makom i suncokretom
    I pticom u letu

    Domovina se brani knjigom
    I pesmom o nebu
    Sestrinom suzom majčinom brigom
    I onim brašnom u hlebu

    Domovina se brani lepotom
    I čašću i znanjem
    Domovina se brani životom
    I lepim vaspitanjem
  • Posmatrac

    01.06.2020 21:47
    @Mare
    Nema potrebe da se vredjamo. Inace pises javno pa probaj da odrzis neki nivo kulture. Ja se protiv ove garniture borim duze nego sto si ti ziv ;)
  • Biba

    01.06.2020 21:23
    Ostavka
    Ostavka ministra,otkaz Popović Ivković
  • Bojan

    01.06.2020 20:50
    @Prle

    Pa to mora da je izuzetno ozbiljno istraživanje.

    Mada tvrdnja donekle ima smisla - fašizam je tvorevina 20. veka, dok je ovde više na snazi verski zadojena plemenska agresija iz recimo 13-og.
  • Prle

    01.06.2020 17:25
    Istina
    @

    Nema mene sramota šta da bude.
    Srbi nikada nisu bili fašisti, postoji istraživanje pre neki dan gde je objavljeno da je zemlja sa najmanjim procentom rasizma.

    Relativizujete zločine Nemaca, navodite da su Rusi bili okrutniji.

    Nemojte meni pričati bajke kako je na zapadu , nisam od juče, živeo sam tamo, sveprisutno klasno raslojavanje , nedostatak empatije, sve je novac, stari ljudi budu strpani u domove retko ih ko i posećuje ( video ličnu i čuo ) , rasizam pristuan poprilično , mržnja .

    Počnite da volite svoj narod , vi koji pljujete se izvor loše situacije.

    Ispada samo u Srbiji cveta korupcija, mali ste vi ljudi pa niste ne svesni kakva je na zapadu korupcija, sao suptilnija, još treba da rastete i steknete iskustvo.

  • @Prle

    01.06.2020 16:53
    On uopšte nije pljuvao narod, iako to tebi tako zvuči, pljuvao je što nismo prevazišli loše osobine u državi, čovek je ponosan što je Srbin ali neće da se bakće sa predrasudama.

    Ništa nisi razumeo, to je druga generacija koja se drugačije izražava, ti ne znaš kako oni misle jer ste vi nešto drugo.

    Oni su skroz ok ljudi i da sreće da su tu bilo bi nam bolje.

    Ti ne znaš šta je ta generacija propatila u državi.
  • @Prle

    01.06.2020 16:47
    Prvo razumi kolektivnu krivicu
    Nemac koji nije činio zlo za sebe ne misli da je zlikovac, isto kao što to za sebe ne misli ni Srbin koji nije činio zlo.

    Zašto bi i jedan čovek morao biti kriv za kriminalce iz istog naroda?

    Primeni ista pravila i na drugi narod.
  • @prle

    01.06.2020 15:46
    Prvo
    Nemci su se javno odrekli fašizma i Hitlera i izvinili svetu i žrtvama , prošli kroz agoniju ispaštanja, bili su poubijani i razrušeni, pod đonom Rusije i Amerike , i većina Nemaca nisu fašisti ali su se pojavili i takvi i to zbog previše problema sa imigranatima.

    Srbe politički zvanično ne cene Ameri neprijatelji Rusije i interes Kosova tj Evrope, koji su vladali Nemačkom, Nemci su cenili Srbe, ne bi išli tamo, ali zbog podrške Rusiji tj diktatora Staljina zbog zloupotrebljena propalog socijalizma, koje ne cene ni sami Rusi.

    Nemci imaju problema sa Amerima.

    Nemaš pojma ko koga ceni i ne ceni i zašto.
  • @Prle

    01.06.2020 15:33
    Gluposti zboriš.
    Srbi dokazani svetski zlikovci omraženi u svetu koliko i fašisti a ti se dičiš, zašto istom logikom te sram ne pojede???

    Istina je da si ti još zelen i da nemaš pojma o životu i svetu i da ti je jezik brži od pameti.

    Takođe ne znaš ni šta je stid, ni ko se čega stidi, i još mnogo toga drugog , sem da laprdaš.

    Idi sad u ćošak i ćuti.
  • Poznati SNS stav

    01.06.2020 15:19
    "Ko nije SNS treba da umre" pr
    Poznati SNS stav da samo SNS zaslužuje da živi i ostavlja potomstvo.
  • Nastavnički odbor

    01.06.2020 15:13
    @Prle
    Loš ugled zbog države građani Srbije i sugrađana imaju svuda i sa razlogom koji do tebe nikada neće dopreti, tako da tvoja argumentacija otpada.

    Nisu svi Nemci Hitler kao što ni ti npr nisi ni Đoković ni Tesla ni Pupin ni Divac ni veliki pisac umetnik naučnik doktor lingvista filozof tehnolog hemičar matematičar ni sportista itd iz Srbije, pa bolje prestani da se p...š o temama i ljudima koje apsolutno ne razumeš zbog ličnih ograničenja, političariš na najnižem nivou I radi na ličnom razvoju .
  • Cattanicorrado

    01.06.2020 15:12
    @Prle01.06.2020

    Nažalost, ono sto je napisao Dragan iz Frankfurta je u većini istina. A istorija nema veza sa sadašnjošću. Razmislii malo i otviri oči o SNS-u i njihovoj vlasti.
  • @Deran

    01.06.2020 15:02
    Derane, a gde si ti bio kad je bog delio pamet?
  • Stigla bot tastatura

    01.06.2020 14:58
    Zapušimo uši oči još i usta!
  • Deran

    01.06.2020 14:12
    Ej
    I šta joj je odgovorio, gde je bio?
  • Prle

    01.06.2020 13:38
    Istina
    @ onom iz Frankfurta

    Druže mene bi živi blam pojeo da napišem šta si ti napisao, kompletan narod stavljaš u jedan koš na uštrb Švaba koji su imali fabrike za ubijanje ljudi, ej fabrike, streljali decu u Kragujevcu, da ne spominjen šta su radili po SSSR i ti sada ponosan, momčina postala građanin Švabije, predstavljaš se kao croat a oni logor za decu imali.
    Sram i stid da te pokrije.
    Pljuješ a nisi ni svestan koliko ima vrednih, kvalitetnih radnika, časnih i postenih , inače Švabija nebi ni primala da smo lenji.
    Zamolio bih te da više ne dolaziš u našu Srbiju.

    Kaže Bora, praziluk im iz ...... viri
  • Država je čistunica?

    01.06.2020 12:58
    Ceo problem sa SNS je da oni žele da oni svima dele prava i pravdu kako oni smatraju, zato im i nije bitno kako funkcionoše državni aparat, već kad prigovoriš, prvo pitaju " ko si, da te proverim i vidim šta zaslužuješ".

    Niko ne zna kako se kod njih kotira i kakva prava ima i to je za ljude vrlo demotivišuće jer neko drugi vlada njihovim životima, pa u čemu je onda poenta pokušavati.

    On da je bio manje naivan ne bi se nikada ni upuštao u menjanje države jer bi znao da su svi nastradali i da se zato niko u to ne upušta.

    Zato jeste on hrabar heroj jer drugi ne smeju ovako da se suočavaju.

    A državi čistunici su i porodilje mafija.
  • "Karmička policija"?

    01.06.2020 12:48
    Boginja karmičke pravde?
    Pa ako policija i db "sve znaju" i spram toga određuju ko zaslužuje da ga spasavaju, to onda znači da izigravaju bogove.

    Možda je onda pravi Jurićev odgovor za Srpsku Karmičku Policiju bio da pita da li smatraju da je bio toliki zlikovac da nije zaslužio da mu spasu dete, a dete da živi - pošto su onda MUP i DB bogovi koji sve o svakome znaju i o svemu odlučuju.

    Ne vidim drugi smisao njenog pitanja nego njenu želju da odgovori na navedeno i dokaže da je ona zapravo Boginja Pravde.
  • Policija&karma

    01.06.2020 12:35
    Mup ne želi prevenciju ubistav
    Očigledno je da znaju gde je bio, i da to žele da upotrebe da ga ućutkaju, ali to je irelevanto za ljude koji problem gledaju iz aspekta želje za pravnom državom koja i zakonima i institucijama i svim organima štiti građane.

    Gde god da je on bio to je potpuno drugi problem, jer svi ljudi izlaze danonoćno na ulice, kao što je izašla Tijana.

    To se tamo ranije nije dešavalo, zato se nisu plašili.

    Uopšte nije bitno gde je bio pa čak i da je radio nešto nemoralno, to je sasvim drugi problem koji bi možda imao veze sa nekom drugom dimenzijom života, ali ne sa državnim uređenjem.

    Nije dužnost države i policije da određuje i sprovodi nasleđivanje karme već da se bavi državnim uređenjem za zaštitu svih građana i kvalitetnim sprovođenjem zakona.

    Jako brine što policija ne želi da prevenira ubistva već samo da hvata ubice.
  • Prvi pravi botfucker

    01.06.2020 11:09
    Zna policija, pardon DB odavno. Ali najbolje se manipulise sa onima sa puterom na glavi. Pitajte Vucica jer on najbolje zna.
  • prof. dr

    01.06.2020 00:16
    nedopustivo
    Sta je ovo??!! Uzas…. Uvreda za roditelje I sve cestite ljude. Da ne razmatramo karijeru I motive doticne osobe...
  • Bolje da ne znate

    01.06.2020 00:04
    Raspitajte se malo ljudi
    Ni jedna jedina zaštita u državi ne radi!

    Zakon o zaštiti pacijenata
    Zakon o zaštiti potrošača
    Zakon o zaštiti građana
    Zakon o zaštiti uzbunjivača
    Zakon o zaštiti životinja
    Zakon o zaštiti bankarskih klijenata
    Zakon o pravičnom suđenju
    Zakon o zaštiti radnika
    Zakon protiv zlostavljanja
    Studenti i đaci - imaju li zakon
    Osnovna ustavna prava građana
    Ako ima još šta ni to ne radi

    Komore ne poštuju etiku
    advokati ladno odbijaju slučajeve
    Ukinuli pravno savetovanje
    Pravne pripravnike poslali da im skupljaju potpise

    Da li ste vi uopšte svesni u kojoj meri pravni sistem ne radi?

    Naći advokata je nemoguća misija ako niste sns!!!!

    To NIJE demokratija već teror koji je tek u zamahu!
  • Koliada

    31.05.2020 23:51
    Smena!
    U normalnoj državi usledila bi smena.

    Ako napredujemo, sutra nje više neće biti na političkoj sceni.

    Ako ne, svaki roditelj koji je pomogao ovoj zlobnici da dođe do ove pozicije treba sa oseća obavezu da nešto uradi, pošto ova država nije više majka.

    Počnite sa cepanjem knjižica, da deca ne cepaju diplome.
  • Evo kako sns može

    31.05.2020 23:44
    Lako
    SNS je bio opozicija a pre toga u čudnom odnosu prema SPS.. i tokom tih perioda živeo u svom virtuelnom svetu potpuno odvojenom od celog sveta i stvarnosti i razvoja čjudskog duha i znanja na svetskom nivou, gde je kao opozicija fokusirana samo i isključivo na pobijanje političkog neprijatelja kreirao svoju stvarnost baziranu na planovima za pobedu.

    Za to im je bila neophodna satanizacija svakog političkog protivnika a to su demokrate.

    Oni ne mogu da priznaju da drugi znaju nešto jer su sami sebi isprali mozak i zauvek će sr ponašati kao nemoćna opozicija i neće osećati odgovornim ni za šta.

    Oni prosto nemaju mentalitet lidera i fer ophođenja i postavljanja ciljeva.

    Oni ne znaju šta treba sa budu ciljevi i zato govore samo o ekonomiji jer ne znaju ništa o državnom aparatu pa nastoje da i narod sazna što manje.

    Da li su glupi ili zli?

    Nesvesni su sebe i svog štetnog delovanja, u svakom slučaju.
  • Da ne...

    31.05.2020 23:33
    ...ulazim i ne filozofiram.Koliko je novaca dobijeno?
  • Nikola

    31.05.2020 23:19
    Iz drugog ugla
    Gospođo Biljana, Vaše pitanje je ekvivalentno hipotetičkoj situaciji gde ste Vi silovani a da Vam neko u lice kaže da se to desilo jer ste isprovocirali silovatelja. Da li bi Vam se to svidelo?
  • Alo bre ljudi!!!

    31.05.2020 22:27
    Igor je HEROJ nad herojima!!!!
    Da li ste vi zaboravili da su i MUP i CSR znali za sve pretnje u npr porodičnim i partnerskim ubistvima koje nisu sprečili!!!

    Sve je bilo blagovremeno prijavljeno i nisu ništa preduzeli "jer nemaju zakonskog osnova"

    O čemu vi pričate!!!
    O kakvoj zaštiti države!!!

  • Zabrinuta

    31.05.2020 22:26
    O, Bože
    Koliko se sećam opozicija je dala predlog za usvajanje zakona. sns nije prihvatio predlog i znam da sam bila šokirana njihovim neglasanjem za Tijanin zakon. Nakon kratkog vremena oni su ga predložili, sa nebitnim korekcijama i usvojili SVOJ predlog. Zaista ne može jadnije, bizarnije, kako sednu za stol sa svojom decom, pogledaju ih u oči,? KAKO? Da sam dete nekog tate iz sns, krila bih se, sramila njegovih reči.
  • Rasa

    31.05.2020 21:58
    Bebo Popovicu jesi li ti Biljanu dobro obucio da pravi predstave na televiziji?
  • Inspektor Višekruna

    31.05.2020 21:57
    Eh!
    Da mi je neko rekao da ću žalit za bivšom sekretarkom MUP-a Dijanom Hrkalović.....
  • Zamerke na Jurića?

    31.05.2020 21:53
    Nismo upućeni u probleme sa izmenama Tijaninog zakona i ostale zamerke na Jurića pa izložite.
  • Brana

    31.05.2020 21:49
    Pedofilija
    Igor Jurić radi ono što je zadatak policije da radi. A zašto policija to ne radi, to je već drugo pitanje. Zaštita političara prdofila, a ne dece. I nije ih sramota kada pričaju o zaštiti dece, da su deca naša budućnost, pad nataliteta.... Je li to po onoj narodnoj... DA SE VLASI NE DOSETE. SRAM IH BILO!!!!
    BOŽE, GDE MI TO ŽIVIMO?!
  • Za neupućene

    31.05.2020 21:32
    Glupi su vam komentari
    Oni koji govore protiv Jurića prvo bi trebalo da se raspitaju zašto je država VEĆ DAVNO priznala da MUP nije reagovao kako treba u slučaju Tijane, što je pravdala neposzojanjem zakona koji bi je obavezao na pravovremenu reakciju, zbog čega je uveden Tijanin zakon.

    On je svakako blizak jer je na tome radio a ko zna na koga sumnja, i sa koje strane.

    Meni to nije ni bitno jer su mi i bez toga odavno svi odvratni.

    Sve to ne umanjuje smisao ovih komenta nezadovoljstva sa sns-om.
  • Uhvaćena u laži

    31.05.2020 21:20
    Ona nije shvatila poentu njegovog pitanja, da je njime objašnjavao zašto ne može da otkrije.

    S obzirom da nije mogla da prizna odgovornost policije za Tijanu, a što se ne vidi u čemu bi bio problem da se to prizna kad se već priznalo , znači da nije priznala ne zato da bi branila čast policije već da me bi mu opravdala što nema poverenje u mup i neće da kaže ko je osumnjičen.

    To sve znači da je njeno gostovanje stranački o obojeno i da nije došla da brani dete.

    Da joj je cilj bio da brani dete priznala bi da je policija kriva za Tijanu.

    Dakle Jurić je dokazao da ona laže i da nju zapravo samo more izbori i da zadrži svoje dupe na toj poziciji sa ostalima.

    A za ostalo ih briga.
  • Podbarac

    31.05.2020 21:19
    Ukratko
    Niko ovde nije za primer - nit taj nesrećni otac, nit nam pravosuđe, a na nažalost ni policija.

    U prevodu - u se i u svoje kljuae, pa kom obojci, kom opanci.

    Ja javno "napomenem" svim đuvegijama - ćera mi nije jedina, al' njihov život jeste: Odrobijaću ih jedan kroz jedan, a neka sud presudi koliko treba. Tolko.
  • Adidas Slanina

    31.05.2020 21:13
    konkurencija
    Od gomile ljigavaca u SNS, ova spodoba B.P.I. mi jedna od najodbojnijih...
  • Država pozorište

    31.05.2020 21:05
    Najbolji glumci moraju da se bave politikom jer se političari zabavljaju svakodnevno izigravajući pozorište na tv - u, a u isto nikada nisu kročili.
  • Bez razlike

    31.05.2020 20:50
    Iskreno, većini normalnih ljudi su svi političari kriminalci i užas, svaki sekund njihovog života i delovanja je zlostavljanje naroda i ne moramp ni da znamo zašto se trguje ljudima.

    Samo nek odu svi zajedno u penziju.
  • Darko

    31.05.2020 20:49
    Jurić ima iza sebe ličnu tragediju i traumu zbog čega mu se toleriše svašta. Dugo već vrlo vešto uspeva da manipuliše osećanjima publike, ali u pitanju su definitivno ljudi sa istim tabloidnim nivoom razmišljanja i kapacitetom dijaloga. On kao da je u nekoj seriji, pa eto kao odmetnik pravednik skuplja dokaze, dok dete trpi zlostavljanje. Pita da li je policija zatekla dete živo, šta će se desiti ako zbog njegove želje da se pokaže kao najbolji inkvizitor to dete o kome je reč ne bude živo? Hoće on odgovarati i nositi to dete na savesti? Ako nešto zna, neka ode kod tužioca, dokumentuje da je dao izjavu i lopta je na terenu nadležnih koji imaju resurse za lov na pedofile koje mi, poreski obveznici plaćamo. Ako je nešto dobro ipak proizašlo iz njegovog rada, to je što baca svetlo na ovu užasnu temu.
  • Milan NS

    31.05.2020 20:32
    Igor Jurić
    je blizak vlasti, a ovo je sve jedna improvizacija režirane predstave
  • Jedna majka

    31.05.2020 20:20
    ljudski talog
    Izgovoriti takvu stvar ocu čije je dete stradalo na užasno svirep način... Bez teksta sam. Kako se ujutru pogledaš u ogledalo? Kako noću spavaš? Ima li mrva ljudskosti u tebi?
  • Nezrela žena

    31.05.2020 20:04
    Perfidna žena
    Sama činjenica da je pitanje ponovila nekoliko puta navodi na zaključak da je upravo sa tim pitanjem i došla u studio, kako bi njime okrenula narod protiv Jurića, kako bi narod okrivio Jurića kao nemarnog oca za smrt ćerke, ne da joj je ono izletelo u zbunjenosti.

    Takođe, njeno ponašanje je toliko providno da ona glumi da je brine neka pojava neprijavljenog zlostavljanja i da ona pokušava narod da navede na zaključak da Jurić laže,

    Njen način debatovanja je i na drugim televizijama uvek bio na nivou obdaništa.

    Ne znam kako je Stefanović trpeo i zašto, ona svakako ne deluje dobro na njega.

    Da je država radila kako treba ne bi se uveo Tijanin zakon.

    Normalna sekretarka bi odgovorila "policija nije bila efikasna zbog čega se smatra odgovornom , uz zakonodavstvo, a osvo smo Vam neizmerno zahvalni na svom angaživanju i požrtvovanju za druge"

    Umesto toga, Jurić je ovakav i onakav.

    Takvima kao što je ona u Srbiji ni Tesla nije bio dobar.
  • Zekonja

    31.05.2020 20:03
    @NSCitizen
    Potpisujem sve, ali treba dodati da svaki narod na ovom svetu ima baš onakvu vlast kakvu zaslužuje, u to budite sigurni da i mi zaslužujemo kao narod baš ovu vlast. Jer smo to dozvolili. Jednostavno takvi smo, draže nam je danas imati 2000 dinara nego sačekati i za 5 godina imati 10000. I još je draže ako za tih 2000 danas nekoga za*ebemo, onda je još sladje. O tome se treba dobro zamisliti.
  • BAKA

    31.05.2020 19:55
    ZGRANUTA SAM
    Zgranuta sam ponasanjem vlasti, policije, sudstva, cast izuzecima. O plavusi, koja je, sigurno, satima namestala kosu, umesto da razmisli sta ce kazati, nemam komentar. Isto tako i za one koji kritikuju Igora Jurica. Covek je preziveo strasnu tragediju, nije zapao u beznadje, vec se bori za zastitu tudje dece, kada je svoje dete izgubio. Hvala mu sto je izneo dokaze za doktora, koji je sada, konacno u zatvoru, a godinama je zlostavljao mlade zene i devojke.
  • Nemanja

    31.05.2020 19:52
    @A što čitaš vesti?

    Kad se odrekneš jame pune go*ana, nisi se ni na koji način odrekao opcije da konstatuješ da je u pitaju jama puna go*ana.
  • Mastodont

    31.05.2020 19:49
    Ovi što krive roditelje što puštaju da im dete izlazi i z kuće kao i sva druga deca samo nek se nipošto ne razmožavaju.
  • Uros

    31.05.2020 19:42
    Nemamo svi tu srecu da nam decu, bracu i zene dnevno cuvaju Kobre, najelitnija VOJNA jedinica sto imamo. Nemamo svi sigurnost da nam deca mogu da se sastaju sa clanovima kavackog klana i navijacke grupe janjicari.
  • Francis

    31.05.2020 19:34
    Sramota
    Sram je bilo!!!
  • Brus Vilis

    31.05.2020 19:22
    ... prc!
    Od početka godine smo se naslušali raznih gluposti, laganja, nerealnih obećanja i tvrdnji, ali ovo što je upitala sekretarka MUP-a je bez sumnje najjezivija izjava.

    Ko voli Srbiju ne glasa za Vučića!
  • Stanoje

    31.05.2020 19:21
    Ova SNS-ovka se ko bajagi bori za neku istinu i njenu pravdu. Zašto se tako ne bori za istinu i pravdu oko: Krušika, Jovanjice, doktorata Malog, braće od predsednika i Malog, Vulinove tetke, brata Brnabićeve, muža ministarke pravde, objekta na Kopaoniku, Savamale....... jadan je onaj koji ti je dao tu funkciju u MUP-u
  • AnA

    31.05.2020 18:49
    Da bi imalo smisla sve
    Treba uvesti i kazne za roditelje dece koja napustaju kucu tj naplatiti im sve troškove policijsje potrage.
  • drr

    31.05.2020 18:48
    bezobzirna arogancija
    Bezobzirna arogancija je osnovni način ponašanja ove vlasti. Sa tom arogancijom prikrivaju svu katastrofalnu nestručnost, neznanje, korupciju i direktnu povezanost sa kriminalom. Vratiće im se sve kao bumerang, kada se najmanje budu nadali. Nisu ljudi baš toliko glupavi koliko oni misle.
  • Ns

    31.05.2020 18:09
    Joj joj
    Sta je ovo sa Srbijom onda se pitamo zasto odlaze.Botovi da li ste normalni sramite se
  • X

    31.05.2020 18:09
    Pitam se gde je av bio dok mu se sin sa lokalnim krimosima selfovao...i gde je bila ona kad se delila pamet,moral,vaspitanje...
  • Alisa

    31.05.2020 18:06
    Strasno
    Pa draga gospodjo da je covek mogao pomogao bi svom detetu ...Kako uopste to da pitate ...Ovo je samo jedna bahatost i Bog neka nam pomogne sta sekretar u ministarstvu prica...bolje da pogledate profile vasih policajaca na drustvenim mrezama umesto da love kriminalce svi se slikaju na elitnim mestima..Odakle im pare..SRAMOTA
  • monti pajton

    31.05.2020 18:04
    grozota
    Monstruozno je obracati se na taj nacin ocu zrtve.
  • Dalabu

    31.05.2020 17:40
    Sad slusajte one propalice iz opozicije da ne glasate i gledate GAMAD jos 4 godine!
  • Krle

    31.05.2020 17:35
    @Ns 49
    Ma nemoj. Za sta imamo onda policiju? Za sta placamo porez? Da budu zastitnici kavackog kriminalnog klana i navijacke grupe Janjicari?
  • ja sam

    31.05.2020 17:30
    u šoku
    Divni ,hrabri,čoveče, izdrži!
  • @To

    31.05.2020 17:10
    Rezime
    Uz takve Vaše poglede, nije od značaja za državu i narod da li se baš lično vama kao simpatizeru njeno ponašanje dopada, a posebno s obzirom da komentari nerežimskih medija svako nisu mesto sa kog pripadnici režimske stranke javno apeluju bilo šta svoj stranci, pa je onda sve to i suvišno i besmisleno, a podjednako besmisleno bi bilo upuštati se u dalju diskusiju.
  • Cacani

    31.05.2020 16:59
    Kako verovati institucijama
    Zamislite da dodjete da prijavite kradju, otmicu ili bilo koji zlocin a policija vas pita "a gde ste vi bili? Zar policija treba da vas čuva od lopova siledžija i ubica"? Kakva drzava takav i sekretar!
  • Bravo

    31.05.2020 16:58
    BIP
    Učinila si više od svih u ovoj predizbornoj kampanji i više od bilo koga pomogla da odlučimo da li izlazimo na izbore i za koga glasamo!!!
    Ako je neko i imao dilemu, posle tvoje izjave, više je nema!

  • @Nije to dobro

    31.05.2020 16:58
    Dno dna
    Nepremostive kulturno - intelektualne razlike.
  • Ns

    31.05.2020 16:45
    Cccc
    Kao prvo žao mi je sto se desilo njegovoj cerci,ali ovaj covek vodi krstaski rat i dosta je u njegovoj glavi,a pitanje je na mestu gde jevon,a cerka mu od 14g u 12 uvece nije kuci!
  • Pera

    31.05.2020 16:45
    Hahahaha.... Vodjo daj jos ovih tvojih "kadrova" i strucnjaka iz SNS-a da vam lepo iskopaju rupu sami i pokazu kakva ste primitivna i radikalska banda/bagra, gostovanjem po rezimskim medijima. Samo napred, daj Vu Lin-a ili Babica da nesto kazu. Hahahahaha....
  • Ns 49

    31.05.2020 16:39
    Pitanje je baš na mestu. Puštaju decu da idu bez nadzora u kasne sate pa kad se nešto desi krive vlast. O deci se mora voditi računa pa i kad porastu.
  • ...

    31.05.2020 16:39
    I za ovu zenu ce glasati pola naroda. T.j. za njene sefove.
    Pod parolom "za nasu decu".
  • @Nije to dobro

    31.05.2020 16:38
    Bolje kaži jesi ti taj što je nagovorio dete da zakuca ekser psu u glavu.
    Ako možeš da se setiš.
  • NSCitizen

    31.05.2020 16:22
    Borba nema alternativu
    Ovakve i slične navodno osobe su razlog zašto ipak treba izaći na izbore.Jel da čekamo još četiri godine da nas ovakve i njihovi šefovi unište.?Ma nema šanse.Kakva god da je opozicija (mislim i na onaj deo koji će bojkotovati i na onaj deo koji će učestvovati,izuzimajući Radikale) ne može biti gora od ove vlasti.A vlast se dobija ili revolucijom ili na izborima.Revolucije u ovoj državi često prerastu u bratoubilački rat i zato nisu pametna alternativa.A izbori, kakvi god da su uslovi nefer i diskriminatorski neće biti bitni ako izađe 80% ljudi .Nemojte odmah imati neke cinične misli.Ako hoćemo mi možemo da odlučimo da nas izađe 80% samo treba hteti.Vlast ne može da dobije više od milion glasova kako god da pokuša to.Nas ostalih koji nisu za ovu vlast biće više samo ako masovno izađemo i glasamo za bilo koga drugog osim za SNS,SPS i Radikale.Znači sve je u našim glavama i rukama a ne njihovim.A ako ne želimo da izađemo na izbore onda treba bojkotovati ove i svake druge izbore i pustiti da ova štetočinska vlast vlada dok ne unište sve ovo što je još preostalo ili dok im ne dosadi.Ovo drugo neće biti jer će prvo pre nastupiti.
  • Steva

    31.05.2020 16:14
    Steva
    Pa vi glasajte opet za sns-bandu. Ovo je mali deo njihovog lica. Strašno uznemiren sam i kao čovek i roditelj. Stidite se ako znate šta to znači.......
  • Gde ona živi??

    31.05.2020 16:09
    Vezano za optužbu za pedofila
    Da u Srbiji nije bilo silnih političkih ubistava koje policija nije sprečila njen pritisak bi mogao imati smisla, ali s obzirom sa to nije slučaj, kako je moguće da ona ne zna da policija nije sprečila ni jedno ubistvo i da bi dotični likvidirao svedoke i dokaze?
  • pp

    31.05.2020 16:09
    Jezivo sta je ta zena pitala Jurica i to treba osuditi. Ali cinimi se, mzda gresim da i Juric malo igra cudne igrice.
  • @Dragan Frankfurt

    31.05.2020 16:02
    A što čitaš vesti?
    Kažeš da se nalaziš u jednom uredjenom društvu (u Nemačkoj) u kojem ne smeš da kažeš da si iz Srbije, da te ne bi izbegavali. Ako je toliko dobro i uredjeno, otkud potreba da u njemu ljudi kriju svoje poreklo? Koliko je to samo tužno za tebe i toliko "civilizovanije" društvo od Srbije. I otkud potreba da pratiš bilo kakve medije u zemlji porekla, kada si je se odrekao? Možeš li ti sa integritetom da bilo koga u ovoj zemlji kritikuješ?
  • Dragan

    31.05.2020 15:58
    Bruko jedna
    To 31.05.2020 • 13:53
    Što je izgovoreno
    Nisam gledala snimak. Podržavam sadašnju Vladu i institucije,

    Dalje nisam citao.
  • adv11

    31.05.2020 15:47
    alo
    Biljano primitivko
  • branko

    31.05.2020 15:24
    monsturozni režim
    ona je personifikacija ovog režima u Srbiji.sodoma i gomora. apsolutna bezosjećajnost koju pokazuje predsjednik,sns stranke,režim.užas.
  • Miki

    31.05.2020 15:23
    Bravo
    Bravo za plavusu digla je srbiju prltiv sns a
  • Milena

    31.05.2020 15:12
    Ova zena treba da podnese ostavku, ali nema ko da je trazi posto njeno ponasanje oslikava ponasanje partije u kojoj je, njihovim clanovima je kao dobar dan da maltretiraju tudju decu i uskracuju im prava.
  • Nije to dobro

    31.05.2020 15:10
    Ne slažem se sa rezonom@, kazi ti nama pismena pcelice, koliko je 2+2-2 ?
  • /

    31.05.2020 15:05
    /
    narod pileceg mozga ste vi.
    brzo ste zaboravili dodatke na njegov zakon.
  • evo

    31.05.2020 15:04
    šta se ja pitam
    sad se opet postavlja pitanje: Ko je tamo u vlasti veće g****? Naravno i sekratarka se ubraja u predstavnike vlasti da ne bude slučajno dileme.
  • To

    31.05.2020 15:00
    Lepo
    Mislim da pripadam onima koji racionalno posmatraju stvari i potpuno sam svesna nedostataka vladajućih, ali neuporedivo više ih ima druga strana tzv. opozicija.
    Ovo je između ostalog signal vladajućoj koaliciji da je neophodno dooobro očistiti prljavštinu. Pretpostavljam da ovoga ima svuda.
    Nisam član stranke, simpatizer sam.
  • Dete rock'n rola

    31.05.2020 14:56
    Biljana Ivkovic Popovic je ovom svojom recenicom stavila samu sebe u grupu ljudi koji ce bezati ulicom od pobesnelog naroda.Trebalo bi da je bude sramota i da propadne u zemlju do Kine.
  • Mladen

    31.05.2020 14:54
    Ovako nesto moze da izgovori samo zena bez imalo moralnih kvaliteta.Ko poznaje njenu biografiju bice mu potpuno jasno o kakvoj se osobi radi.
  • Ilija

    31.05.2020 14:50
    Odgovornost
    Nalazimo se pred izborima i svaki odgovoran i pristojan gradjanin ove zemlje moze svaki dan da vidi kakav nestrucan ,nemoralan i opasan kadar vodi ovu zemlju.Svi oni koji izadju na izbore i daju svoj glas ovakvim poput ove Biljane, postaju svesno saucesnici u srozavanju Srbije na dno svetske civilizacije. Na gradjanima je da pokazu maksimalnu odgovornost i da dobro odmere kome daju svoj glas, jer od toga zavisi nasa buducnost i buducnost nase dece.
    Koliki je bezobrazluk i koliko se ova vlast ruga zdravom razumu, pokazuju i pisma koja ovih dana dobijaju penzioneri i u kojima SNS pod svojim logom tvdi da su nam oni dali 100 evra i 4hiljade dinara iako svaki iole pismen gradjanin zna da nam je drzava dala nas novac i koji ce mo mi vratiti sa debelom kamatom.
  • @To

    31.05.2020 14:46
    Sve SNS pristalice koje poznajem se ponašaju kao ona i gore od nje.

    Ne znam da li ste svesni toga i kako to objašnjavate i za kakve glasače se onda bori vaša vlada kada su svi normalni protiv nje, i odakle vi tamo.
  • pera

    31.05.2020 14:42
    ..
    Igrom slucaja sam gledao ovo. Jako ocigledno je bilo da i voditeljka i drzavna sekretarka imaju zadatak da ga sahrane. Nisu mu davale da govori, vec samo kao papagaji ponavljali ko je, pa ko je. I dete pati, dete pati.
  • @To

    31.05.2020 14:34
    Lepo je od Vas što osuđujete ovaj slučaj.

    Ali on nije jedinstven i nije nikakav izuzetak za vlast koju podržavate. Već na žalost PRAVILO njiihovog SVAKOG ophođenja.

    Međutim, činjenica da podržavate sadašnju vladu govori o tome da niste svesni da taj slučaj nije izuzetak i da se identična metoda primenjuje u SVAKOM pokušaju dijaloga, od strane vlasti, thv niski psihopatski udarci i klevete, što je i dovelo do rasturanja svih stranaka koje nisu SNS.

    Međutim, nikada nije kasno da se probudite.

    Veličina Jurića je što je uspeo da "izoluje" SNS metodiku jer je ono što radi SNS uvek zatrpano u toni raznih konfuzija i komplikacija , pa je teško prosečnom građaninu da raščivija od čega se to sve sastoji, a vlasti nije bilo u interesu jer su UPRAVO i SAMO na osnovu toga i vladali.
  • Duck

    31.05.2020 14:25
    SRAMOTA!!!!!
    Reče osoba ženskog pola, roditelju koji je na svirep način izgubio žensko dete?!?!?!?!
    Ejjj
    Sodoma i gomora
    Sram te bilo!!!!!
    Sram te bilo!!!!
    Sram te bilo!!!
    Neću da se spuštam na nivo dotične,ali eto još jedan primer koliki smo neljudi postali.
    Bezosećajni, zli i primitivni
    Strašno
  • To

    31.05.2020 14:22
    Pogledala sam
    Pogledala sam snimak. Jezivo šta je ta žena izgovorila. Nedopustivo i sve ono što sam dole u svom komentaru navela.
    Apelujem na vlast, koju podržavam inače, da ovo čudo skloni što dalje od bilo koje ustanove i da se najozbiljnije pozabavi takvima kojih po svim institucijama ima.
    Ovaj narod zaslužuje da ima kome da se obrati i zaslužujemo da na svim nivoima gledamo pametne ljude iz struke. Ovo je nedopustivo, ovo se ne sme ponoviti! Jezivo, nemam reči!
  • ex chapman

    31.05.2020 14:19
    birajte se
    evo vam prilika da glasate PROTIV takve drzave!
  • Izzy

    31.05.2020 14:19
    Www
    Ona izgovara ono sto Vucic misli!
  • Pićuka

    31.05.2020 14:03
    Gde si ti bila dok se nisi učlanila u SNS.
  • To

    31.05.2020 13:53
    Što je izgovoreno
    Nisam gledala snimak. Podržavam sadašnju Vladu i institucije, ali ako je dotična stvarno izgovorila to pitanje čoveku koji će do kraja života biti u teškoj, nezamislivoj patnji "Gde ste vi bili tada?", toliko jepokazala svoje pravo, jezivo lice, dokazala je takav sopstveni prostakluk da je to jezivo.
    Ako ta osoba ostane tu gde je, bez ikakvih posledica i bude li i dalje predstavljala MUP, mislim da će se gro uravnoteženih ljudi ove zemlje zapitati da li zaista može da se obrati i saobraćajcu na ulici za zaštitu ili ne daj bože na 192 ili inspektorima... To što je ta žena izgovorila je užas, nečovečno, neroditeljski, neprirodno, nemajčinski...Ja sam u šoku...Pogledaću snimak, užasnuta sam.
  • Što dalje odavde

    31.05.2020 13:50
    Pravdu u svoje ruke
    Znači drugim rečima ona njemu kaže zašto nije pravdu uzeo u svoje ruke umesto da prepusti policiji.
    U tome i jeste problem jer imamo sprdnju od države i lažne institucije. Ustav i zakoni su mrtvo slovo na papiru a policija, sudstvo, tužilaštvo postoje samo da spreče eventualne demonstracije protiv "velikog vođe".
    Upravu je gospođa, u ovoj "državi" običan čovek pravdu mora uzeti u svoje ruke.
  • Rajko

    31.05.2020 13:49
    Tražili ste....
    Tražili ste, gledajte!
  • Gaga

    31.05.2020 13:46
    Podrška za Igora!
    Hvala mu do neba što se zalaže za našu decu i ako je na žalost svoje dete izgubio ,kad već ovi na valasti nisu sposobni za ništa osim da kradu i da obmanulju narod!
  • Švedska

    31.05.2020 13:44
    Da je ova gospodja ovo rekla u Švedskoj, nikad više nebi mogla biti u politici niti raditi u javnom sektoru. Videcemo hoće li biti konsekvencija u Srbiji.
  • Pitanje

    31.05.2020 13:41
    Da li Sekretarke po opisu posla vode takve javne raspravke i upoznate su sa radom i problemima institucije koju javno predstavljaju ?
  • Mile

    31.05.2020 13:37
    Mile
    Ja kao laik neznam kako neko može voditi ili bilo šta raditi u policiji ako nije za taj posao školovan i da ima bar nekoliko godina iskustva. Ovakvi kao ova gospođa i onaj ministar policije kao i mnogi koi su našli uhlebljenje preko stranačkih zapošljavanja su upropastili policiju i ukorenili korupciju. Zbog ovakvih koi prodaju maglu za velike pare glupom narodu čestiti policajci nemogu da rade svoj posao. E zato narod nema više poverenja u mup,sudove,vojsku sasvim opravdano. Ako želimo da imamo državu u koju ćemo imati poverenja trebamo mi kao narod sve ovo iskoreniti. U suprotnom biće nam još gore a decu nejćemi ni videti. Srami se srbijo šta si dočekala.
  • Feministikinje NS

    31.05.2020 13:35
    Dao joj je šah mat
    Bravo za Jurića!

    Jurić ju je naterao da pokaže koliko je nestručna za poziciju koja joj je dodeljena!

    Ona tamo definitivno izigrava ikebanu.

    Svaka mu čast !
  • Narod

    31.05.2020 13:30
    Pojašnjenje za Državu
    Sekretarko MUP-a,

    Državo,

    Narod želi državu u kojoj može da bez bojazni izlazi na ulicu i danju i noću, a u slučaju nekakve prijave da policija i brzo i preventivno reaguje, s obzirom da je narod pre vas imao takvo životno iskustvo koje želi da zadrži , kao i s obzirom da je to standard država kakvom se Srbija predstavlja.

    Nadamo se da nemate više nikakvih nedoumica oko toga.

    Vaš Narod
  • Mile

    31.05.2020 13:29
    Molim?
    Da li ga je ona upravo pitala gde je bio kada mu je dete bilo oteto? Ja nemam reci.... Kakva sramota za drzavu, zenu, majku i policiju
  • Mare

    31.05.2020 13:22
    Posmatrač31.05.2020 • 12:21
    Ne znam
    Meni se čini da Igor Jurić trenutno koristi našu empatiju za neke lične interese. Toliko pretnji da će objaviti neke činjenice a ni jedna urađena stvar...

    Vidi BOTINOOO gurni taj sedvic u onu stvar koju si prodao SNS-u! Bedo jedna!
  • pawlle

    31.05.2020 13:17
    ovaj SNS je DNO DNA
  • Prijavljujem zlostav

    31.05.2020 13:13
    Vlast ekstremno glupim izjavama zlostavlja decu i mlade preko TV ekrana.
  • Poruka za Brnabić

    31.05.2020 13:11
    Naučno potvrđeno
    Samo da opomenem medije i državu da je naučno potrvđeno da glupe izjave od strane autoriteta izazivaju depresiju kod učenika i studenata, teraju ih u očajavanje, i ubijaju im motivaciju za učenje.

    Isto važi i za odrasle.
  • @Nije to dobro

    31.05.2020 13:05
    Ne slažem se sa rezonom
    Trebali biste da razumete da je ona u emisiji predstavnica države , i kao državi joj se Jurić i obratio, a ne lično.

    Ona je očigledno obrazovana koliko i Vi , bez uvrede molim, pa je pitanje shvatila pitanje lično,

    Nije strašno ne biti previše obrazovan u životu, ali se mora biti obrazovan za posao koji se obavlja i nema se prava sedeti onda na takvim pozicijama i govoriti u ime države.

    Za državu radi i mnogi zaslužnih ljudi, koji se stide takvih predstavnika kao što je ona, koji blate ugled cele države.
  • Međunarodna tužba

    31.05.2020 13:00
    E baš sa ovim da se izađe u svet !

    Ovo je za svakog stučnjaka apsolutni dokaz da Srbija NIJE demokratija, i da je ZABRANJENO kritikovati državu , odnosno sankcionisano klevetama i javnim linčovanjem.

    Koliko je ona pravno i politički neuka , i u svakom drugom pogledu, iz svakog pitanja joj izbijaju po tri neukosti.

    Aman ženo, sjaši, čovek još nema dokaze !

    Neka ga tuže za klevetu ako im nije pravo ali neka prestanu da ga zlostavljau.

  • Sefika

    31.05.2020 12:55
    nasminkana
    Gde si ti bila kada je njegova porodica jecala kad su izgubili dete???? I kako su izgubili dete ,ti si nasla da ga provociras,neznas dve da sastavis ...on se bori i javno govori a gde si ti prvi put si se pojavila na tv pa si nasla da njemu govoris kako izmislja .,jadna si zeno!
  • .

    31.05.2020 12:52
    Bože koliko su zli ljudi sa vlasti,
  • Preglupo

    31.05.2020 12:46
    Sramna izjava za državu
    Država sugeriše da bi roditelji trebali da ostanu pupčanom vrpcom vezani za decu do kraja života, da država ne bi morala da ih čuva od ubica.

    Svašta.

    Valjda računa da je narod glup pa da će ga zbuniti irelevantnim pitanjima.
  • Ja

    31.05.2020 12:43
    Dokle vise
    Podrska za Igora
  • Nije to dobro

    31.05.2020 12:42
    Kaze covjek iz Srbije koji zivi u Njemackoj da kaze da je iz Hrvatske u konverzaciji s nijemcima, jer kad kaze da je iz Srbije da ljudi odjednom nemaju vremena za njega. Ne znam da li je to istina, pomalo mi djeluje pretjerano jer u Njemackoj zive ljudi iz cijelog svijeta, ali ako je istina onda to nije dobro. Juric kaze zeni, sta mi niste spasili dijete. Pita li se netko od vas, da li je to korektno kazati zeni u lice, kao da je ona ( MUP ) obavezna spasiti bilo cije dijete i kao da je Hudeini. Njen odgovor nije primjeren, ali je isprovocirana i stavljena joj je dijelom etiketa odgovornosti za tu strasnu tragediju, za sta ni ova zena ni MUP Srbije nisu odgovorni. Tu Juric apsolutno nije u pravu. I to da izlazi u javnost kako ima ove i one dokaze protiv onog i ovog, je neozbiljno i na kraju se moze i raditi o nekom montiranom procesu protiv nekog javnog funkcionera. Da li je on neciji igrac ? Igrac u sluzbi vladajuce kaste mozda ?Takve stvari se prijavljuju MUP u, ukoliko imas neke dokaze, ovako se postavlja pitanje, da li je rijec samo o pravdanju velikih sredstava koje je ta Fondacija dobila od strane EU.
  • Sefika

    31.05.2020 12:40
    Ova Gospodja celo vreme je navodila Jurica kako on izmislja ,,naravno da ce to da radi jer to joj je posao .,kao i svi koji zele da sakriju pravu istinu...Juric naravno da nece izneti ime tog pedofila dok ne bude sto posto sigurani za sebe i porodicu koja treba da svedoci ...i naravno u ovoj Drzavi kako se navodi vise se nikome ne veruje ,uporna je bila da njena bude poslednja ...pa zna Juric sta radi gospodjo ne brinite......
  • Joca

    31.05.2020 12:39
    Podrska Juricu
    Gospodinu Juricu sve verujem a gospodji Biljani ni jednu jedinu rec.
  • Zebra

    31.05.2020 12:37
    Nesposobna država sa politickim kadrom na vlasti ništa pametno ne može ni da uradi sem da prebacuje odgovornost na druge! Sram vas bilo!
  • Nebojša

    31.05.2020 12:31
    Ludilo
    Ocigledno ludilo. Neverovatno je da nije napravljrna zuta objava za Eleonorom, da nema objave za Barbaru Vitez jer prica da se udavila u Tisi ne pije vodu.
    A onda dolazimo do politicara pedofila. Lepo je naveo Juric sta je trazrno, da se obezbedi zamena identiteta zrtve i njenih roditelja jer se radi o mocnom olosu tj politicaru jer ako se to ne obezbedi izgubice zivot, bice haradinajski likvidirani.
    A jasno je i Biljana Popovic Ivkovic da je protiv
    novog zakona sto je ona demantovala a onda vise puta ponovila da je ona za nekakvu srpsku vrrziju gde ce opet u slucaju nestanka dece neko procenjivati da li treba ili ne treba da se obavesti javnost i cela drzava i krene u potragu ili ne. Jasno je onda da je Juric bio u pravu.
    I sam sam ostavljao komentare kada se sve pojavilo da Juric treba da kaze javno ime, ali sada shvatam da to bas i nije tako jednostavno ako imate korumpiran sistem, a on je u Srbiji korumpiran 100%.
    KORUPCIJA=POHLEPA+MOGUCNOST-ODGOVORNOST
    je klasicna matematicka funkcija iskazana jednoznacnim vrednostima ovr jednakosti.
  • Posmatrač

    31.05.2020 12:21
    Ne znam
    Meni se čini da Igor Jurić trenutno koristi našu empatiju za neke lične interese. Toliko pretnji da će objaviti neke činjenice a ni jedna urađena stvar...
  • vladaNS

    31.05.2020 12:14
    ?
    To je lice vlasti koja godinama unazađuje ovu nesrećnu zemlju, gazeći pred sobom sve i svakoga ko drugačije misli. Najviši nazovi funkionetri ove zemlje prednjače u nepoštovanju ustava, promovisanju primitivizma i nemorala a ova dotična izgleda ne zaostaje puno za svojim idolima.
    I pored činjenice da ste komplet ober primitivci ne mogu poželeti da tebi i sličnima tebi na daj Bože neko postavi takvo pitanje!
    Pozdrav iz Vojvodine
  • a kako da se zovem

    31.05.2020 12:09
    to je ta 'kulturna napredna srbija'
  • Vesna

    31.05.2020 12:09
    Muka mi je
    Gledala sam malo ovu emisiju, jer mi je toliko pripala muka od ove Biljane I.P. Gospodine Juriću svaka Vama čast i samo nastavite da se borite za našu decu, jer ovi što pričaju da se bore za njih su dno dna, i bore se samo za sebe i eventualno za svoju decu. Fuj, kako je ona žena antipatična!
  • ST

    31.05.2020 12:06
    @ Komsha
    Svi su protiv beskicmenih botova. I TREBA!
  • stane

    31.05.2020 12:01
    logika pol
    Vidim ovo drsko, nevaspitano i bezobrazno pitanje sekretarke MUP pa moram da ispričam logiku policije. Na Divčibarama imam vikendicu kojiu su nečasni ljudi na prevaru uknjižili na svoje ime, mada sam ja vikendicu kupio, pLaćen porez ali eTO kad imaš nekog u zaleđini možeš šta hoćeš (inače sud vodim od 2005 godine, eto kakvo nam je sudstvo pod nadzorom vlasti) i ta osoba kad je sestra bila sa dvoje male dece je uveče oko 8 sati dosla na vrata vikendice i naredila do 10 sati da idu odatle jer je on to uknjižio na svoje ime. Otišla je i stanicu policije po mom nagovoru da prijavi pretnju, jer su to ljudi koji su u svojoj bahatosti mogu svašta da urade, a ona se plašila za decu 6 i 4 godine. U policiji joj rekoše da oni ne mogu da interveniču, verovatno po nalogu takvih što ovako komentarišu,jer isti ništa nije napravio. znači treba nešto tako da uradi da bi oni intervenisali, umesto da preventivno nešto preduzmu.
  • Petar

    31.05.2020 12:01
    nista cudno, ovu drzavu vode teske psihopate.
  • L

    31.05.2020 11:57
    L
    Po meni jurić nema dovoljno dokaza da kaže ko je taj monstum. A zna i to da je sve kriminalizovano i politizovano u ovoj državi. Svaka čast pojedincima u policiji koi rade časno svoj posao ali ti ljude isto ćute zbog gore navedenog. Svako ko je ima posla na sudu zna da mora imati čvrste i neoborive dokaze da bi dokazao neko delo. Odavno bi jurića pojeo mrak ćim je počeo da čačka po političarima ali bi bilo suviše providno da to urade sadašnji moćnici. U srbiji isterati pravdu je nemoguće to je kao borba sa vetrenjačama na našu žalost. Ali opet nikoga nekrivim sem sebe i narod zato što smo dozvolili da živimo u straho od države to jest od vladajuće vlasti. Hvala.
  • Dragan Frankfurt

    31.05.2020 11:52
    Na vreme samo otisao odatle
    Naravno Sekretarka MUP a Srbije ima i 100% provereno poreklo imovine,i 100% posteno stecenu diplomu i dobila je posao na 100% transparentnom javnom konkursu u prijavi od 2000+ drugih kandidata koji su bili manje "iskusni" od nje i "manje obrazovane" od trenutne gospodje na slici.

    MLADI PALJBA ODATLE IZ FASISTICKE I PROPALE DRZAVE.Ali na vreme paljba.

    Ovde u DE ne smem nikome ovde da kazem da sam Serbien,moram reci Kroatien cim kazem Serbien ljudi uzmu uzdah ali onaj duboki uzdah i kazu "ach zo" i kazu da se zure odjednom su u zurbi nemaju vremena za razgovor.

    Vi jos nista svesni u Srbiji koju sliku su ultra nepismeni,korumpirani i beskrupulozni politicari u Srbiji nebitno to "sekretarka" zamenik"sekretarke" ili "kafe kuvarica sekretarke" ili neki"ministar" i "predsednik" napravili ne samo u Evropi vec i celom svetu.

    Svi nam se i smeju i placu nad nama koliko smo ne glupa vec preglupa nacija a veliki broj ljudi iz Evrope pocinje i da se distancira od nas jer ne samo da smo po njima glupa nacija VEC I POKVARENA.

    Kako kaze kolega na poslu Nemac ozenjen Afrikankom"nije problem glup narod napraviti dobrim ako je narod dobar i hoce da radi.problem je kada taj glup narod ne ZELI DA RADI NISTA U ZIVOTU osim ulicnog,privrednog i politickog kriminala,ucenjivanja,reketiranja,nepotizma,obmanjivanja i i zeli da bude LOS i ZAO zauvek.Od takvih samo bezati i sklanjati se i nikada im ne reci ZASTO SI OTISAO OD TAKVOG NARODA ako im kazes istinu zubice te nestaces vodices se kao nestao."
  • sd

    31.05.2020 11:51
    Slučajno sam se zadržala na toj tv, koju inače više ne gledam! Taj bezobrazluk, nadmenost... gospođe je neviđen skoro na nekoj tv. Ona ga je vređala, omalovažavala, čak i njegovo dete! Zašto? Zato što je sve tačno što je gosp Jurić rekao, a njena bahatost neka bude dovoljan razloga svima nama da se nešto skriva i da gosp. Jurić u širokom krugu izbegava tu t.v. A državna sekretarka je valjda očekivala da će, u emisiji u živo, u nedelno jutro čuti imena pedofila!
  • Prle

    31.05.2020 11:49
    Istina
    Žena nije lagala, spasa devojčici nije bilo jer dok je krenula potraga..... ( ne mogu to ni napisati )

    Ženo ovakve stvari se ne govore u oči čoveku koji će patiti dok je živ, pitati sebe da li je mogao, trebao biti više uz svoje dete.
    Sram da te bude.
  • Krle

    31.05.2020 11:46
    Primitivka.
  • StAV

    31.05.2020 11:44
    Monstrum
    Ona je necija majka?!!!
  • Inspektor Višekruna

    31.05.2020 11:40
    Draga Biljana!
    Nije mi nikako jasno kako je kadar kao ti ponavljao razred u srednjoj školi?
    Naime da bi ponavljao razred u srednjoj moraš prvo završiti osnovnu!
    Vidi se da si kadar dr Nebojše!

    "Onakvi su u dobra vremena u prangama išli i kamen tucali, a nisu vojske kupili ni s gospodom vijećali."
    Ivo Andrić "Mara Milosnica".
  • .

    31.05.2020 11:36
    .
    Za našu decu...
  • Komsha

    31.05.2020 11:35
    Ko je ovde lud
    Lepo mu je rekla da dete trpi ako je tacno i da treba prijaviti zlostavljanje deteta.
    Do kada ce da ceka dokaze i sta ce do tada biti sa tim detetom?
  • Roditelj

    31.05.2020 11:26
    Klošarka
    Državna sekretarka MUPa: "Gospodine Juriću gde ste bili kad Vam je ćerka ubijena?"
    Bože, ne opraštaj, znaju oni šta rade

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna