Plan o izgradnji brze pruge i modernizaciji postojeće od Beograda do Budimpešte nastao je još 2014. godine kada je potpisan dokument sa Kinom, ali prema svemu sudeći, proći će još mnogo vremena dok ova pruga ne bude gotova.
"Svi oni su na nelegalan način postavljeni od strane uhapšenog Miroljuba Jevtića."
Nije valjda? Nije valjda da takvih nije bilo pre Jevtića? Nije valjda da je Jevtić odgovoran za sva ta postavljenja, kada je samo jedan od onih koji su nasleđivali prakse stranačkog i sindikalnog upošljavanja? Nije valjda da je Jevtić mogao sve to sam, na svoju ruku i u sopstvenu korist da uradi, a da mu neko to prethodno ne aminuje? Nije valjda da je mogao sve to da uradi bez znanja odbora direktora i skupštine Infrastrukture, a naročito u klanovskom miljeu kakva je železnica oduvek bila?
Nešto ne vidim da se Simonovićem bavite kao sa Jevtićem, ali očigledno ima dobrog razloga za to?
Kinezi su nam dali kredite koji su skuplji od svetskih kredita. Međutim, oni su pored toga eliminisali domaće firme sa kojima su bili potpisani i ugovori. Radili su mnoge poslovei bez elementarne zaštite na radu. Ponekad su radili kao akrobate u cirkusu. Tako će pare koje su dali kroz skupe kredite uzeti oni sami, a da li neko kontroliše radove, ne znam. Sada se već priča da će najveća brzina biti 160 kilomatara na sat. Kada bude završeno verovatno će to pasti na 120. Pre 80 godina je lokomotiva u Srbiji postigla brzinu od 146 km/h!!! To je još uvek važeći rekord.
ŽTP Novi Sad je osamdesetuh dobili međunarodni kredit za modernizaciju železnice.Napunila magacine uvoznim delovima.Tokom 1991g kad ju je pripojila propali ŽTP Beograd noću su ispražnjeni svi železnički magacini u Vojvodini i Novom Sadu i odvučeni u Beograd.Pre toga ŽTO Novi Sad pozitivno poslovao i zaposleni imali veće plate od zaposlenih u ŽTP Beograd za 50%.
Nije ni čudo kada u Infrastrukturi železnice Srbije imate na stotine ljudi koji imaju završene trogodišnje studije, na fakultetu ili višoj školi (VI-1 sss) koji su u top menadzmentu i direktori, zamenici direktora, pomocnici direktora, načelnici, itd. Svi oni su na nelegalan način postavljeni od strane uhapšenog Miroljuba Jevtića. Tu nije kraj, pored nestručnosti ti ljudi ostvaruju finansijsku korist tako što, recimo direktor nabavki ima trogodišnji fakultet Mihajlo Pupin iz Zrenjanina, sa zvanjem dipl. inž. proizvodnog menadzmenta tj. VI-1 sss a prima platu kao da ima VII-1 sss, to je samo jedan od stotinu primera zloupotrebe radnopravnih i zakonskih normi, za ovu pljačku niko nije odgovarao. Nadamo se da će neko povesti računa o zaposlenima koji imaju VI sss (osnovne strukovne studije 180 espb i spec.struk.studije 60 edpb) da ih skloni sa direktorskih mesta na koja su protivpravno postavljeni. Zato kasne projekti, bezbednost putnika i robe je dovedena u pitanje.
O tome pisati...
A do bacanja jogurta postojao je sinobus, i to kao redovna linija izmedju sela. Uf, to nezgodno pominjanje, do bacanja jogurta. Sta ces, ljutite se ali je tako. Odlazimo mi stariji koji se jos secamo kada je ovaj deo licio na civilizovan deo.
Da znas da citas, procitao bi da je brod finansiran bespovratnim sredstvima EU, za razliku od vuciceve pruge, koja se finansira papreno skupim ruskim kreditom...
planovi su stari, datiraju iz 90'ih, a pruga je Dačićeva, jedino njega nema da se slika na gradilištima. Dačić je sa Orbanom i kineskim premijerom u susednoj Rumuniji, u novembru 2013, zakotrljao nastavak priče o "brzoj" i njenu "modernizaciju".
http://sydney.chineseconsulate.org/eng/zgxw/t1103816.htm
Dok se ne napravi pruga možemo se samo provozati njome na mapi, što je priča za sebe kad pogledaš sve objekte duž pruge koji moraju biti sagrađeni.
Ko god je video rasušene pragove, između šina, iz kojih se šrafovi mogu izvaditi rukom, ne verujem da seda u voz.
Popravite prvo ove normalne pruge, i ne zamlacujte vise ovaj naivni narod, jer su nam pruge najlosije u celoj Evropi.
Predstavljen brod Opštine Sremski Karlovci, niko od čelnika opštine se nije pojavio
NOVI SAD 01.06.2020. | 17:11 > 17:20
Projekat je finansiran iz IPA programa prekogranične saradnje Mađarska – Srbija ukupne vrednosti 377.000 evra, od čega je Opština Sremski Karlovci korisnik bespovratnih sredstava u iznosu od 129.000 evra
Vade se na Mađare,imali problem...? Teeee,pa oni su bolji od nas više puta u svemu i svačemu ..Nego se manipuliše krade ispod žita ,a ko nas šiša !!!Nazadnjačka sramota...a i naša...što ih ne oteramo...!?;?
Srbija i Balkan su prepuni degenerika tako da 10 godina i nije toliko loše. Kada bi majmunima dao da naprave kompjuter a oni ga nekako sklepaju posle 100 godina to bi se ipak smatralo uspehom.
Nismo za sve krivi, ratovi, istorija i ostale prepreke su nas usporile ali ovo sada je čisto debilisanje.
Ali nije to neka velika problematika, nemoj se prodavati za šaku pirinča i svima će biti bolje ali NE, pre bi dupe prodali za 300€ nego da zaradili 3000€ poštenim radom.
Kalen Bohenen je spojio istočnu i zapadnu obalu USA brže neko što su napredni sa kinezima stigli od Bgd do Stare Pazove a i on je imao radnike kineze ali bez današnje tehnike.
Još se Sloba slikao pored brzih pruga Srbije. Bacili nekih 100 metara šina na livadu, fotkali Slobu i rekli narodu da je to početak brzih pruga Srbije. Tu oko Pazove se sve dešavalo. Nije se mnogo promenilo.
Kad bi Vojvodina gradila, taj isti posao bi bio gotov za manje od godinu dana ! Ne vezano za ovo,evo imate kisu sad svaki dan,pogledajte samo svaku raskrsnicu,svu obavezno stoji voda po krivinama raskrsnice,to valjda zastitni znak jkp put,kazem ja da nisu za kapitalne investicije
Nije lako krasti pare i lagati narod, za to treba vremena !!! SNS mafija skriva projekat gradnje zeleznice od Madjarske do beogradskog parsaluka, kao tajna, radi ogromne kradje, pored stardandnog lopovluka sa ulicnom/led rasvetom sto se takodje radi sa madjarskom mafijom
Upravo smo to mogli traziti od EU. Da poveze Budimpestu i Atinu sa brzom prugom.
Ovako je vlast uzela 7,46 milijardi dolara kredita od Kineza, a vraticemo 12 milijardi evra!?!
Jesmo li mi bas toliko ekonomski mocni da mozemo na kamate dati 4,5 milijardi evra?
Pandemija je razotkrila propast i promasaj biblijskih razmera ekonomske politike subvencionisanja stranih kompanija. Tesko placeni porez preduzetnika se poklanja stranim firmama, to je potpuno bez smisla.
U državi gde svako gleda kako da ućari, zakine i sebi stavi u džep, dobro je kad se bilo šta na kraju izgradi. Umesto da makar ovu ravničarsku Vojvodinu imamo umreženu dobrim prugama i brzom železnicom da se među dva najudaljenija grada stigne za sat i po, kod nas su ubili taj oblik prevoza.
i dalje mi nije jasno kome treba brza pruga. dok je oni zavrse nikog vise nece biti u Srbiji. mozda samo u BG. sve ostalo sto jos koliko-toliko opstojava, propasce i ljudi ce se raseliti. na toj trasi jos jedino je NS ziv i to jedva! pruga ce onda sluziti za sta? za koga?
uzgred ta "brza" pruga uopste nece opsluzivati vozove koji idu 200 na sat, vec 120 na sat
to je informacija iz prve ruke. i to ce ici kad bude i ako bude gotova
jer pored pruge potrebna je i sva druga infrastruktura da se prilagodi i da se nabave kompozicije koje mogu da idu 120. za sada koliko shvatam ima nekoliko takvih u Srbiji, neki polovni Stadleri. ali oni NE mogu da idu 200 na sat.
nije mi jasno zasto moraju da lazu! za Srbiju je i 120 ogroman napredak
ali nije lepo lagati. velika je razlika izmedju 120 i 200. evo ja sam visok 1,85m a da sam visok 2,5m bio bih NBA milioner sa dve navijacice u krilu u svakom momentu. prosecno...
Za to vreme kroz masiv Alpa jadni i nesposobni Svajcarci izgradise najduzi tunel na svetu dugacak 57 kilometara u kojem vozovi idu brzinama do 250km/h :
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gotthard_Base_Tunnel
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija prugu po ravnici gradi čitavu deceniju
Autor: Danas
Info
•03.06.2020.
•08:27 > 09:02
Komentari 37
Pitanje
Kakva će to da bude brza pruga, a preko tog mosta da voz “mili”?
?
Nije valjda? Nije valjda da takvih nije bilo pre Jevtića? Nije valjda da je Jevtić odgovoran za sva ta postavljenja, kada je samo jedan od onih koji su nasleđivali prakse stranačkog i sindikalnog upošljavanja? Nije valjda da je Jevtić mogao sve to sam, na svoju ruku i u sopstvenu korist da uradi, a da mu neko to prethodno ne aminuje? Nije valjda da je mogao sve to da uradi bez znanja odbora direktora i skupštine Infrastrukture, a naročito u klanovskom miljeu kakva je železnica oduvek bila?
Nešto ne vidim da se Simonovićem bavite kao sa Jevtićem, ali očigledno ima dobrog razloga za to?
benq
Stanoje
Prosečan Srbin nezna šta znači živeti u nekoj zemlji bez korupcije, imati sva prava i mirno spavati......
septicno
dobrivoje
dragan perković
DonJuan
Toma
O tome pisati...
Prvi pravi botfucker
@zamenik botfucker-a
Piško
(Da ne može Audi da stigne iz Nemanjine do Banovine, otvorio bi se i avionski saobraćaj)
Singer
A kraja mu se ne vidi...
miky
https://youtu.be/SSOMJ84EM1s
Realano
AVAV
/
http://sydney.chineseconsulate.org/eng/zgxw/t1103816.htm
Dok se ne napravi pruga možemo se samo provozati njome na mapi, što je priča za sebe kad pogledaš sve objekte duž pruge koji moraju biti sagrađeni.
Zoran
Velja
ozlojedjen
Popravite prvo ove normalne pruge, i ne zamlacujte vise ovaj naivni narod, jer su nam pruge najlosije u celoj Evropi.
zamenik botfucker-a
Predstavljen brod Opštine Sremski Karlovci, niko od čelnika opštine se nije pojavio
NOVI SAD 01.06.2020. | 17:11 > 17:20
Projekat je finansiran iz IPA programa prekogranične saradnje Mađarska – Srbija ukupne vrednosti 377.000 evra, od čega je Opština Sremski Karlovci korisnik bespovratnih sredstava u iznosu od 129.000 evra
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/244903/FOTO-Predstavljen-brod-Opstine-Sremski-Karlovci-niko-od-celnika-opstine-se-nije-pojavio.html
JEdino sto im ostaje to je da brod stave na sinama i da tako putuju vozom.
Vojvođan
Korupcija
Nismo za sve krivi, ratovi, istorija i ostale prepreke su nas usporile ali ovo sada je čisto debilisanje.
Ali nije to neka velika problematika, nemoj se prodavati za šaku pirinča i svima će biti bolje ali NE, pre bi dupe prodali za 300€ nego da zaradili 3000€ poštenim radom.
Kome ja pričam..
svitac
Kokakole
ozvalavljen
Goran NS
Dejan
jioki
Djole
Ovako je vlast uzela 7,46 milijardi dolara kredita od Kineza, a vraticemo 12 milijardi evra!?!
Jesmo li mi bas toliko ekonomski mocni da mozemo na kamate dati 4,5 milijardi evra?
Marija Terezija
Gulag Plaza
Svetislav
Stanoje
ex chapman
uzgred ta "brza" pruga uopste nece opsluzivati vozove koji idu 200 na sat, vec 120 na sat
to je informacija iz prve ruke. i to ce ici kad bude i ako bude gotova
jer pored pruge potrebna je i sva druga infrastruktura da se prilagodi i da se nabave kompozicije koje mogu da idu 120. za sada koliko shvatam ima nekoliko takvih u Srbiji, neki polovni Stadleri. ali oni NE mogu da idu 200 na sat.
nije mi jasno zasto moraju da lazu! za Srbiju je i 120 ogroman napredak
ali nije lepo lagati. velika je razlika izmedju 120 i 200. evo ja sam visok 1,85m a da sam visok 2,5m bio bih NBA milioner sa dve navijacice u krilu u svakom momentu. prosecno...
/
ej, 32g ima od brzih pruga srbije.
EU
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gotthard_Base_Tunnel
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H