Dakle, gospodin prevarant koji se ovde javlja pod nadimkom "ajde" je odlučio da pruži podršku "oštećenom" koji ne zna ime novosadskog komunalnog preduzeća i dva puta laže za svoju adresu dok istovremeno samouvereno tvrdi da se "potpisuje punim imenom i adresom". Vi ste, "prepoštena" gospodo, sami postavili scenario da država ne funkcioniše i kako vas jadne proganjaju izvršitelji a vi ni krivi ni dužni, te ako je to zaista tako onda je logičan zaključak daljeg delovanja, bar logičan za one koji nisu ostrašćeni lajavi lažovi, je da se pravda potraži alternativnim putem, od kojih je jedan i putem medija. To nikako nije dokaz bilo čega, to je zaključak izveden iz vaših verovanja odnosno nepoverenja u državne institucije. Kada se vama istima predloži da pravdu potražite na sudu, vičete kako su sudovi korumpirani. Šta god da vama čovek predloži dočeka ga bezumni lavež i kritika. Pa hajde, prepametni gospodine "ajde", budite dosledni svom nadimku - šta je vaš predlog da ovaj gospodin "Dragan veljović" uradi, evo pravićemo se da su njegove očigledne laži čista istina? Imate li konstruktivan predlog ili ste sposobni samo da lajete?
@gradjaninX
"Znam mnogo ljudi kojima su dugovi poslednja stavka na papiru koju planiraju da plate. Da policija i/ili izvrsitelji ne dolaze, nikad ih ne bi ni platili."
I meni je pao na pamet jedan čiji se dugovi mere milijardama ali njemu izvršitelji neće zakucati na vrata. A ako i dođu, malo ozonizacije i UV zračenja rešiće probleme.
Nelogično
11.06.2020 • 08:38
... Možda je to i bio razlog zašto niste potražili pomoć medija, tada biste novinarima morali podneti dokaze koji bi možda naslikali drugačiju sliku od one kakvu ste ovde predstavili. Ni sada nije kasno to da uradite...
----------------------------------------------------------------------
Dakle, gospodin izvrsitelj koji se ovde javlja pod nadimkom "Nelogicno" savetuje ostecene da se zale medijima. Pa fenomenalno! Ako to nije dokaz da ovde drzava niti postoji niti funkcionise, onda je ne znam sta je. Ajde, da se javi medijima...
dijasporac
10.06.2020 • 18:16
@Bane
Kad već hrlimo prema prokletoj EU i uvodimo njihove zakone, zašto izvršitelji ovde još uvek postoje, kada ih tamo više nema?
***********************************************
Ima ih i to jos kako ih ima, ako vas bas interesuje ukucajte u google search pojam "debt collection" ciljano za EU i izaci ce vam gomila pojmova i firmi koje se bave tim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
@dijasporac - ne znam da li vam se greska potkrala, ili se namerno pravite da ne znate razliku. U EU, a i u vecini nekih normalnih drzava gde postoji nekakva vladavina prava, ne postoje JAVNI izvrsioci. Ovo sto vi pominjete su privatni izvrsioci, i to je druga prica. Zasto, i u cemu je razlika? Pa u tome sto je na JAVNE izvrsioce u Srbiji preneto ovlascenje drzave, a u sustini su privatni entiteti. JAVNOM izvrsiocu u Srbiji nikako nije u interesu, recimo, vansudsko poravnjanje, niti bilo kakvo kompromisno resenje. U drugim drzavama kreditorima je u interesu da se dug naplati, ali i da onima koji duguju proces omoguci vracanje duga (koji nekad cak bude i reprogramiran). U Srbiji to nije slucaj. Izvrsiocu je u interesu da se dug ne vrati, a oni da uzmu procenat, i to veliki procenat, od zaplenjene robe.
"Boban
Citam ove komentare i nemogu da verujem koliko mrznje u narodu postoi. Pa zar nam nije isti cilj da ukinemo izvrsitelje. Tako treba dase i ponasamo a ne dase prepucavamo svako ima neku muku zbog njih pa se oglasava ovim putem."
Svuda u svetu postoje izvrsitelji. Svuda ih mrze. Ali ne moze da ih nema, jer kako bi vam iko ista naplatio? Ko bi vam ikada kredit dao? A struju bi placali unapred. Neka ih, nek izvrsavaju, makar nesto o cemu da razmisljate pre nego sto vam sve bude prece nego da platite sto ste duzni. Znam mnogo ljudi kojima su dugovi poslednja stavka na papiru koju planiraju da plate. Da policija i/ili izvrsitelji ne dolaze, nikad ih ne bi ni platili.
Jos jednom da se osvrnem na bota pod nickom "Sava Vujakov" a koji navodno ostavlja svoje puno ime i prezime, prezime Vujakov kod nas u Vojvodini ne postoji, postoji Vujkov. Prezime je poreklom iz Loka (odatke je Voshin bivsi fudbaler Djordje), iz Curuga (odatle je i najveca familija sa tim prezimenom, pozdrav za mog vulkanizera sa Najlona) i iz Subotice (ti Vujkovi su za razliku od prethodne dve grupe katolici). Ovo cisto zbog evidencije nas koji jesmo iz tog grada.
Moji roditelji su imali problem sa izvrsiteljima. Ljudi koji nikada nikome nista nisu dugovali dosli su u situaciju da im se preti obustavom penzije, plenidbom imovine... To se sve desavalo 2019.-e a navodno za neizmireno dugovanje prema Elektrovojvodini.
Izvrsitelj bezobrazan, nadobudan, rekao je bukvalno:"Ja sam drzava". Imao sam i sam prilike da razgovaram sa tim olosem, na kraju sam ga poslao u 3 lepe i prekinuo vezu. Roditelji su imali sve priznanice i na kraju nisu nista platili ali za stres koji su preziveli bilo bi ok da olos odgovara samo Srbija i pravda, uf. Otac koji saobracajni prekrsaj nema je tad rekao, ma, ja sam na kraju zivota, za glavu cu ga skratiti.
Dragi izvrsitelji, ljudi su saterani u cosak i brane se kao zveri, nemaju kud. Olabavite malo, upristojite se, niste vi drzava, obicni ste smrtnici. A mi ostali, glasajmo protiv dahija tipa SNS, oni su ti koji omogucavaju ovoliku bahatost na svakom koraku.
Citam ove komentare i nemogu da verujem koliko mrznje u narodu postoi. Pa zar nam nije isti cilj da ukinemo izvrsitelje. Tako treba dase i ponasamo a ne dase prepucavamo svako ima neku muku zbog njih pa se oglasava ovim putem.
Pazi sine kada je kuca na toj adresi iseljena vec godinu dana i spremna na rusenje, znam jer u susednoj kuci zivi moj drugar iz gimnazije kod kog sam bio pred Novu godinu a opet na toj adresi su vlasnici bili ljudi sa drugim prezimenom ( za razliku od tebe koji si namerno izabrao vojvodjansko prezime koje se zavrsava na "ov" ti ljudi su imaju na kraju "ic").
Koji autogol bota iz Beograda, da iz Beograda jer se Informatika u Beogradu zove Infostan a Beogradjani misle da se u Srbiji sve zove isto kao kod njih. Na 021 cesto dolaze komentatori zi Beograda i Informatiku zovu Infostanom, Stan zovu Gradsko stambeno, Trznicu zovu Gradske pijace... u lazi su kratke noge, odmad ste provaljeni.
Uzgred, Informatiku za stan u Kosovskoj sam godinama placao oko 9,000 dimara, a mislim da je pre 2-3 godine otisla na sadasnju cenu nesto ispod 10 hiljada (placam online iz dijaspore pa tacno znam cifru).
Jeste strasno kad dodju da ti oduzimaju imovinu zbog dugova ali ako svi potezemo oruzje za sve sto nas nervira porokacemo se kao u Deadwoodu.
Meni je jedna izvrsiteljka iz NS zbog duga od 600 din parking servisu Nis naplatila 12000 din razne "predujmove", "obezbedjenja" i "nagrade". Otisao sam i sipao joj u bravu kancelarije superlepak, ostavio poruku: "Nagrada za izvrsitelja".
Predlazem da svima isto
Nalazim interesantnim da se sada javlja još jedan komentator koji Informatiku ponovo naziva nazivom beogradskog komunalnog preduzeća koje ne vrši naplatu u Novom Sadu, i koji ostavlja konkretnu adresu i ime, što očekivano kada se proveri iznet podatak ponovo pokazuje da to nije istina i da se nekretnina na toj adresi uopšte ne vodi na takvu osobu. Ovo, skopčano sa izjavom da su se "računi povećali za 50%" u poslednjih nekoliko godina iako su računi za komunalne usluge danas i pre čak 5 godina bezmalo isti, ne samo da pokazuje nelogičnosti već otvara i pitanje o čemu se ovde radi i da li je ovde na delu nekakva orkestrirana kampanja širenja laži i dezinformacija.
Ko je 50 godina uzurpirao društvene stanove sa pozakmljenom sekirom, decom i TITOIvom slikom.Ko je 50 godina uzimao kredite i nije vraćao zbog devalvacije i denominacije. Ko nije plaćao godinama troškove (struju, vodu i ostalo) . Dosta je komunističke pljačke i otimačine. Došlo je vreme da ova bahata bagra od sirotinje plati sve što je pokrala od rata do danas. Sirotinjo došlo je zlo doba za lumpenproletarijat.
Pa, i ti se služiš putevima, institucijama, objektima, zdrastvenim sistemom, koji su izgrađeni u vreme kada ti nisi bio preduzetnik, a otimao bi tuđe penzije. Ok, tebi država još više poveća sve troškove poslovanja koje koristiš bez problema, jer kao preduzetnik nisu učestvovao u izgradnji ove države, već su to umesto tebe radili drugi, pa da te vidim. Prc. Preseli se na zapad i započni biznis i pričaj o reformi penzionog sistema, jer se otprilike svodi na isto. Da ne pričam o tome šta danas u Srbiji znači biti preduzetni - imaš jeftinu radnu snagu, prijavljuješ ljude na minimalac, ako plaćaš reket i niko te ne tuži, ne moraš ni da prijaviš radnike i ti pričaš o penzionom sistemu. Koliku penziju će imati tvoji zaposleni?
Ja sam vlasnik stana koi sam nasledio od pradede u mileticevoj 38 povrsine 147m2. To mi je jedina nekretnina u kojoj zivim sa porodicom tu mi je rodjen deda,otac,ja i moja deca. Ja sam ostao bez posla pre tri godine sada radim na crno kao i supruga. Zadnjih par godina racuni za info stan su se povecali 50%svi u novom sadu znaju da je ovoj mafiji izvrsiteljskoj bas ovakve nekretnine. Svi dusebriznici su mi rekli prodaj uzmi novce i spasices se izvrsitelja. Ja na to nemam prava prvo moralna a da prodajem pradedovinu za par stotina evra duga za info stan nema sanse. Ovo sta rade to je vise od kriminala moje nejce otimati sigurno.
Izvrsitelji su najvece zlo danasnjice, bez suda bez pravde dodju i otimaju.
Zbog greske informatike jer nije dobro proknjizila uplatu, platila sam izvrsitelju 15000 din. za njegovu tkz. uslugu, za "dug" оd 700 din. sad ce neko reci zasto se niste zalili?...zato sto je prosao rok za zalbu, jer resenje, tuzba,... se kaci na oglasnu tablu suda, pod izgovorom da nisu mogli da dostave na adresu i na taj nacin ljudima onemogucavaju da se zale i da se bore za pravdu.
Za komentatore koji se zalazu za sistem "divljeg zapada" jedno pitanje, da li bi voleli da vam se desi situacija da ne prime platu, odete do gazde da traze ono sto vam pripada a saceka vas neki nabildovani tetovirani tip, uperi vam sacmaricu u glavu i izbaci vas napolje kao vrecu krompira? Naravno da ne bi jer je to vas novac, ono sto ste zaradili. Isto je sa Informatikom, sa ElektroVojvodinom ili poreskom sluzbom i svakim drugim kome neko duguje.
Desavalo mi se da neki poznanici koji imaju stanove u centru, na 200m od katolicke Porte traze pozajmice i kukaju kako ne mogu da prezive ili plate racune za nekoliko meseci. Na moju konstataciju da oni imaju mnogo vise od mene jer njihov stan koji gleda na Dunavski park vredi 3 puta vise od mog stana na Podbari pa je logicno da je za mene bolje da duguju drzavi nego meni su se ljutili, 'alo sine ako Informatici dugujes pola godine koliko ces meni dugovati jer ja ne mogu da ti posaljem izvrsioca. Naravno nije im padalo na pamet da prodaju te svoje nekretnine i presele se negde gde je jeftinije a za razliku podignu kvalitet zivota i plate dugove, sve dok im nije bas dogorelo do noktiju. Imam 3-4 drugara iz gimnazije i sa posla koji su mi zauvek ostali duzni po 300-400eura, pozajme 100 pa za pola godine opet 100 i nikad im ne padne na pamet da vrate, hajde da sam ja jedini koga su skratili tako za par stoja. Ali to je takav mentalitet, mene je moj otac ucio da nikad nikome ne dugujem i ja se dan-danas drzim toga.
Daste vi meni zivi i zdravi radili ste placali za penziju i dobijate zasluzeno penziju. Samo ako imate imalo mozga znali bi da ova drzava odavno je potrosila vase novce od uplate. Nego ja kao sitni privatnik moram da placam namete koje nepostoje po zakonu rs da bi punili budzet za penzije. A tu su izvrsitelji koi jos dopunjuju. Da je ovo drzava vi bi znali svaki dinar koi ste uplatili od pocetka vasek radnog veka do penzije i kolika bi vam bila penzija. Da nije ovih lopova nebi imali nista ali vama penzosima odgovara ovakav sistem i zati se prodajete za jednu crvenu. E vala vise nejce moci hocemo zakone eu i pravnu drzavu e tada nisi u nikakvoj obavezi placati pio placas svoj novac kome hoces. E tada da vas vidim prc a toce biti uskoro izacicete na ulicu opravdano sa natpisom gde su nase penzije. Barem vi kao starija gospodja znate u kakvoj drzavi zivimo. Hvala.
@/ Izvinite, uvek zaboravim da mediji upošljavaju gatare za otkrivanje slučajeva o kojima bi pisali i da je zabranjeno pod pretnjom smrtne kazne građanima da im se obrate. Naivno sam verovao da se makar tzv. "nezavisni mediji" profesionalno bave svojim poslom i upošljavaju istraživačke novinare kojima je upravo posao da na ovakve dojave vrše istražne radnje i potom objave serije argumentovanih tekstova sa ciljem da pobedi istina, javnost bude obaveštena tačno i precizno a pravda zadovoljena. Ako pak u Srbiji zaista nema nijedan takav medij, onda povlačim svoj predlog ovom nevaspitanom gospodinu da treba da svoj slučaj preda nekom novinaru sa ciljem da ispravi nepravdu koja mu je navodno naneta.
Izvrsiteljske tarife izmedju ostalog postoje jer izvrsitelj preduzima radnje neophodne radi sprovodjenja izvrsenja i to protiv svakojakih duznika/ljudi, onih koje je bas briga da vrate ono sto duguju, onih koji su neodgovnorni ali i onih koji su stoka ili psihicki bolesnici itd. a kojih u Srbiji ima koliko oces. Onaj ko misli da je izvrsiteljima lako i da plivaju u lovi taj onda nema pojma o cemu prica. Vracajte dugove da posle ne bi plakali ili menjajte truli SNS sistem.
Nisam ja taj koji je "izgubljen", sami ste se upetljali u sopstvene laži a kada neko dovede u pitanje nelogičnosti u izloženom vaš karakter je da vređate, etiketirate i sada još povrh svega "upozoravate" i pretite. Bezmalo sve što ste napisali su najobičnije izmišljotine. Slagali ste za adresu i to dva puta, slagali ste da su vam prinudno naplaćivali neplaćene račune beogradske komunalne kompanije koja ne vrši naplatu u Novom Sadu a osnovano sumnjam i da ste slagali da ni o čemu niste bili obavešteni do samog izvršenja. Uzimajući u obzir bahatost i bezobrazluk kakve ste pokazali ne bi me začudilo da ste se našli u nebranom grožđu i to uveren sam vašom sopstvenom krivicom za šta su vam potom krivi svi drugi osim vas, a ono što takođe verujem je da okolnosti slučaja nisu takve kakve ste prikazali u svom izlaganju punom nelogičnosti. Vi ste sve samo ne "moralan građanin", vi ste bahata i bezobrazna osoba vaspitana da argumente menja uvredama i pretnjama, na takve se gnušam isto koliko i na korumpirane službenike, između vas nema baš nikakve razlike. Možda je to i bio razlog zašto niste potražili pomoć medija, tada biste novinarima morali podneti dokaze koji bi možda naslikali drugačiju sliku od one kakvu ste ovde predstavili. Ni sada nije kasno to da uradite i stanete na put nepravdi ako vam je zaista načinjena, ali vi ste više zainteresovani mene da vređate i upućujete pretnje dok čekate valjda da neko drugi to uradi umesto vas. Kao što sam već napisao, načekaćete se.
drug mi je obisao rampu,pre dobrih 9godina,ja 2017dobijam umeato 590rsd,da platim15500rsd mozda koji dinar gore dole,stiglo u firmu i skinuli,al 590rsd,da sam znao platio bi,nego sto je neko pomenuo na oglasnu tablu niti znas,nit mozes nesto,jos smo nosili u saobr.policiju moj i njegov iskaz povodom toga jer je napravio prekrsaj vozio kontra smer,gde su rekli sve u redu jer je priznao da je on vozio,i meni posle 7godina skoro stigne resenje,to nije normalno,ej preko 15000 zbog 590,treba ih ukinuti i oduzeti ave sto imaju jebo im ja sve...
Pa da li je ovo normalno? Dokle vise, taj izvristelj mu sigurno nije dosao po 2000, nego po 2000 i plus koliko on uzima to ce biti oko 5000 do 15 000 jer moze da naplati koliko mu se hoce. Mi nismo drzava koja moze da ima izvrsitelje i komunalce, jer smo socijalni i 90% ljudi jedva prezivljava kraj sa krajem. Nama je davno obecavano pa i sada se obecava kako cemo imati najjace plate u regionu, a mi jedva da smo u rangu sa Albanijom!
Mislim da pre nego li se osudi ovaj covek u vasim glavama, da se zapitate sta bi ste vi uradili, a naravno da se postavite u njegovu kozu. Lako je da se dodje pleni roba i kuca, a da se posle prodaje to po niskim cenama poslanicima, prijateljima tajkunima, od izvrsitelja deca i tako to ... Ova drzava sve radi stranacki, korumpirano i van zakona, zakoni vaze samo za nas, a za njih su zakoni samo sredstva kojima se sluze da bi nas odrobijali. Zapitaj se koliko narode jos mozes da trpis i koliko treba da trpis da imas dostojan zivot u svojoj drzavi koju su ti preci gradili i branili od koje kakviih dusmana.
Derane nikom ti ne uplaćuješ penziju, naročito ne onima koji su je zaradili! Plaćaš svoje obaveze iz bruto zarade kao što smo i mi radili! Zato pokušaj da ne pametuješ!
Gospodine viste se totalno izgubili u vašem izlaganju. To se vidi po vašem načinu pisanja ja bih vas ovim putem opomenuo da nekomentarišete nešto iako imate na to pravo za šta niste obavešteni i nemate dokaza. Bespotrebno navlačite mržnju i negativnu energiju. Sve što sam napisao je apsolutna istina to sve komšije znaju za koje imam materijalne dokaze. Ali u ovoj državi to ništa nevredi protiv ove bagre kao što sami znate. Te zato živite svoj nazovi"ušuškan"životić i neberite brigu kao i uvek dok vam nekrene nešto po zlu e onda ćete videti dalićete dobiti neku pomoć. O izvršiteljima ima ko da ih dovede u red a to su moralni građani koi se gnušaju nad svim"zločinima"koi su počinili nad narodom.
@Dragan veljović
Zašto niste poslušali sopstveni savet i pročitali šta sam ja naveo u tekstu pre komentarisanja? Ne znam da li ste penzioner, nazovi "pravnik" koji iz dosade piskara i čeka penziju koju mu ja uplaćujem ili vam je vaš šef protivnik izvršitelja koji je prekršio zakon i naredio da napišete svoj proglas. Ono što znam je da ste krajnje bezobrazna lažovčina. Ko je vama dao pravo da mi namećete ko sam i šta sam? Gde u mom tekstu stoji išta od ovoga što ste mi ovde bezobrazno prilepili? Ti meni uplaćuješ penziju je li? A da možda ja tebi ne uplaćujem penziju?
Kuću jesam pogodio, lepo piše broj 14 radionica. Ako ste slagali broj kuće to je vaš problem, niko vas nije terao da lažete. Još nisam čuo da neko Informatiku naziva nazivom beogradskog preduzeća. I zašto lažete da likujem nad nečijom tragedijom? Kako likujem? Tako što gomilu nelogičnosti koje ste naveli dovodim u pitanje? Tako što nisam spreman da bez i najmanje sumnje verujem svemu što neko napiše bez da vidim dokaze? Pored izvršiteljske bagre postoji i građanska bagra koja stalno traži opravdanje za svoje pogrešne postupke i kojoj su uvek za sve drugi krivi, koja jako voli da traži svoja prava ali istovremeno ne poštuje svoje obaveze. Lepo sam pitao zašto niste medije obavestili o svom slučaju i pružili dokaze ako ste oštećeni od državnih službenika ili izvršitelja odnosno niste bili u mogućnosti da tražite privatnu pravnu zaštitu? I posle ovakvog bezobrazluka očekujete podršku? Načekaćete se.
Prvo ovo nije ni nemačka ni amerika ni zapad mi smo 500godina iza njih. Drugo pola grđana preživljava i u skladu sa celokupnom finansiskom situacijom u državi treba uskladiti finansisku politiku sa tim. Niko neželi da bude dužan ali kada ti je plata tolika taman da preživiš mesec i još ako imaš porodicu a drugih prihoda nemaš da se skrpiš pa normalno je daćeš ostati dužan za info stan. Ili smanjite namete ili dižite plate treće nepostoi jedino dase fizički obračunava narod sa izvršiteljima. Daleko smo mi od pravne države itd. Puna podrška za ovog čoveka ko god daje i mislim daće ovo uzeti maha i zaista doći do tragedije. Ne izszivajte narod mnogo je mržnje i besa nakupljeno u zadnjih nekoliko godina na sve a pogotovu na izvršitelje. Sada narod više negleda sada počinje da se brani pojedinačno a biće i organizovano. Izvršitelji pamet u glavu da nebude kasno.
Kad već hrlimo prema prokletoj EU i uvodimo njihove zakone, zašto izvršitelji ovde još uvek postoje, kada ih tamo više nema?
***********************************************
Ima ih i to jos kako ih ima, ako vas bas interesuje ukucajte u google search pojam "debt collection" ciljano za EU i izaci ce vam gomila pojmova i firmi koje se bave tim. Od licnog duga moze da vas spase samo bankrot ali tada ne mozete da imate nista na sebi, ne mozete da imate ni slobodne racune, ni kartice, prakticno ne mozete samostalno da raspolazete sa svojim novcem.
A postoje i profesionalni uterivaci dugova kojima vama prislanjaju pistolj na glavu a ne vi njima, to je solucija ako dugujete nekom privatno. Doduse takva solucija postoji i u Srbiji, ne daj boze da dugujete zelenasima.
No, neka obicna dugovanja, recimo bankama ili gradskim servisima, drzavi za poreze se mogu resiti samo placanjem istih, milom ili silom, ili licnim bankrotom kao sto gore opisah. Na Zapadu niko ne oprasta dugove, kratko i jasno.
Prvo pročitajte dobro šta sam ukratko naveo u tekstu pa onda komentarišite. Iliste penzioner nazovi"pravnik"koi iz dosade piskara i čeka penziju koju vam ja uplaćujem. Ili vam je vaš šef izvršitelj koi je uradio ovaj "zločin" naredio da napišete neki demant. Ulicu ste pogodili kuću niste ja sam dve kuće dalje od automehaničara i perionice. A informatika je stranačko preduzeće kao što svi građani znaju u novom sadu. Nemojte ubacivati kosku zabune kao što vam je običaj koja zluži za pljačku naivnih građana dabi punila svoj stranački buđet a prito nikakve usluge nepruža građanima. Sramite se što likujete nad nečijom tragedijom ali svakom se vraća po zasluzi. Zašto da obaveštavam javnost kad svako čudo tri dana i život ide svoim tokom a nemogu ništa postići pravnim putem. Zato postoi i drugi put koi je efikasniji protiv ove bagre izvršitelja a koi oni jedino razumeju.
Znam da izvršitelji uvek čitaju komentare o njima i ako im neki komentar zasmeta reaguju nekim komentarom ili traže taj slučaj. Mogu vam poručiti daje ovo bio pojedinačan prosac a da svatovi uskoro dolaze a svadba bez mesa nebiva. Možete se podsmevati ali uvek se okrećete kada ste sami sa razlogom. E i vaše počinje polako da odlazi nevredi vam ni policija ni navijači kao obezbeđenje počelo je. Običan narod koi preživljava je pobedio strah od vašeg iživljavanja. E onda ćemo davam naplatimo nemilosrdno kao vi nama u ime naroda. Znate i sami da ništa nije večito.
@Dragan veljović
Ne razumem, za stan ili kuću na Telepu u Novom Sadu ste dobijali račune beogradskog Info Stana koje niste platili pa su vam izvršitelji došli bez najave? Izvinite ali vaša priča mi se graniči sa nemogućim. Ne samo otkud beogradska kompanija za naplatu komunalnih usluga u Novom Sadu, već i da da ste naveli adresu auto servisa kao i to da niste dobili nikakvo obaveštenje pre izvršenja, eventualno ako bilo namerno bilo zbog neodgovornosti bili prijavljeni na drugim adresama na koje vam je slata pošta. Zašto niste u to vreme o tome obavestili makar medije o svom slučaju? U vašem izlaganju ima toliko nelogičnosti te izvinite ako smatram da lažete.
@Nenad
U pravu ste da svaki čovek ima prava na život, vodu, struju, hranu i krov nad glavom. Nema međutim prava da samostalno prisvaja vodu koju nije platio, struju koju nije platio, hranu koju nije platio i na kraju krov nad glavom koji nije platio. Onaj ko ne može da sebi ovo priušti, kakvih nažalost ima, predstavlja socijalni slučaj i naspram krađe struje, hrane ili krova nad glavom treba da se prijavi kao socijalni slučaj kako bi bio zbrinut, sad više ili manje adekvatno. Vi se pravde setite samo kada vama nešto treba, ne setite je se kada vi treba da ispunjavate svoje obaveze prema drugima.
Izvrsitelj ne treba da postoji uopste kao pravno lice.
Ako vec mora da postoji onda staviti neki realan iznos za koji moze da intervenise.Sta se desava ako fizicko lice treba da naplati dug od drzave?Znaci ne mozes imati samo obaveze vec i neka prava kada zivis u ovoj zemlji.
Moja priča je skoro identična Vašoj, jedina razlika je što ja nisam imao APSOLUTNO nikakav dug prema nikome. Što se tiče robijanja, samo neka mi se pojave...
Pitam ove sto ih je izvrsitelj opljackao, kome mislite da date glas? Dali vam jos uvek nije jasno, da ce vam opet ti isti zavuci ruku u dzep. Samo jos dublje, ako ih ne promenimo.
Postupak izvrsenja je protivzakonit, urucenja se laziraju i to je glavni razlog sukoba. Jednom se pokusa dostava a zatim se kaci na oglasnu tablu sa hiljadama kojekakvih resenja i presuda. Nije istina da se duznik ne moze pronaci za rociste ili na kraju za zakljucak. to je segnent koji prefrigani izvrsitelji u saradnji sa advokatima i sudijama koriste a posle plen dele.
ove koji su u ljubavi sa izvrsiteljima treba da se opsete da ako promasite jednu uplatu racuna sledeca uplata je ne pokriva vec ostaje rupa da bi vam doticni sto pre pokucali na vrat
I ja sam prijavio i tuzio izvrsiteljicu preko puta suda jer mi je naplatila 100% kao uspesno naplatu meni kao poveriocu a nije. Ukrala je 3000 dinara. Prijavio sam je Komori izvrsitelja - ta banda nije ni odgovorila. Na Ministarstvo pravde sam je prijavio - pazi meni odgovore preko maila - nema znakova da je prekrsila zakon i necemo je prijaviti hahahaha a ukrala 3000 dinara. Tek nakon 3 mjeseca poslala je novi racun smanjen za 3000 din. i napisala: doslo je OMASKOM do greske. Da sam sutio nikom nista. I dolazili do nje lagala nas njena zaposlena da nije imala kontakte sa duznicima a nama knjigovodja firme napisala mail da ju je ova zvala; da ceka opomenu da ne uplacuje nama nista. WOW. Eto to je Srpska Izvrsiteljska mafija.
Nadam se da ce se gradjani Srbije setiti svih nepravdi ,represije ovog rezima kad budu glasali! Izvrsitelji,advokati i sudije su kriminalne grupe ovog drustva!!!!
Ja se potpisujem punim imenom i adresom. Zbog ovih izvršitelja moja majka je preminula 2018 od stresa koi je doživela kada su nam plenili stvari koje je decenijama sticala poštenim radom sa pokojnim mužem moim tatom. Nikakvog kredita niti bilo šta od toga nije bilo radilo se o neplaćenim računima za info stan od 2010 godine u iznosu od 150 eura u dinarima. Niko nas nije o ničemu obavestio samo su ujutro u 7h upali sa policijom i u pik kap natrpali stvari pokazali rešenje da dugujemo 900 eura u dinarima za usluge,kamate i kozna šta još i zbogom. Tražio sam neku pravdu,zakon ali od toga verujtemi nema ništa. Advokat mi je rekao više ćete koštati moje usluge,takse itd a nejćeš ništa dobiti sigurno jer su izvršitelji zaštićeni od države. Sve mije bilo jasno majka je od stresa dobila infarkt i dijabetes. Kunula ih je do kraja života. E od tada čuvam svaku uplatnicu ceo život ali dami se pojavi bilo ko spreman sam da odrobijam svakog. U čoveku se nešto prelomi i postaneti sve jedno ovo su teške životne priče koje se žive ima i još gorih.
Kad već hrlimo prema prokletoj EU i uvodimo njihove zakone, zašto izvršitelji ovde još uvek postoje, kada ih tamo više nema? Treba pokazati zube i njima i ostalom ološu...
Slažem se sa većinom da su izvršitelji g...Ali ovakve stvari se menjaju na izborima,to je sistem koji mora da se menja,da se nama kao ljudima,gradjanima vrati dostojanstvo.Sa poštenim gradjanima se postupa kao sa kerovima dok oni iz vlasti ne plaćaju nikom ništa i preko veza se bogate.Krši se ustavom zagarantovane slobode gradjana,proglašava se protiv ustavno vanredno stanje, ljude zaključava u stanovima,dokle.Riba smrdi od glave.Kad bude tužilac pokrenuo postupak recimo protiv Vulina i istražio odakle mu 300.000 eura onda možete mene da jurite za dug od 2.000 dinara.Ljudi borite se,razmislite svojom glavom.
Meni su izvršitelji za dug prema informatici od 20,000 dinara na ime usluge naplatili 75000 dinara. Dali je to normalno to rade najveći ološ od zelenaša. I to je sve povezano sud,informatika,izvršitelj ekspresno se donosi odluka na koju nemaš prava žalbe. E izvršitelj kao da ti učini uslugu dati da platiš na rate. Ali ti prvo sve popiše po kući pa ako nemaš ništa vredno samu kuću,auto užas. Svaki čovek ima prava na život,vodu,struju,hranu i krov nad glavom. U ovoj srbiji sva elementarna prava na život se krše. Evo ja još plaćam taj dug svaki mesec a drugi računi stižu a plata da preživimo mesec. I ja sam ušao u dužničko ropstvo zbog informatike to nemože čovek da razume koi ima pristojnu platu. Razumem ovog čoveka jer se i meni mota svašta po glavi dabi zaštitio svoju imovinu i što sam do sada platio glavnicu i još toliko. Podrška za gospodina ukinuti izvršitelje dok nebude neke tragedije.
Naravno da mora da plati dug i troškove, pa nije vam ovo srednji vek, hajdučija i kaubojština....mislim može i pištoljima ali onda ovi što potežu iste u ovo vreme bi prvi plakali i molili za milost. Ovo za 600 dinara je laž, pisalo je tako u novinama ali nema veze sa istinom...znam slučaj...
Ovde coveka proganjaju za 2000 dinara, a ozonirano nasmrkani vlasnik tv pinka i kum ministra odbrane ( julise stare) ne placa poreze i doprinose godinama i niko da mi zapleni imovinu ili da ga uhapsi! Treba da se napravi buna protiv SNS dahija
Јое10.06.2020 • 07:43
600 динара
Да ли сте већ заборавили ону жену из НС којој су због дуга Информатици од 600 динара извршењем узели 19000 динара?
Извршитеље би требало... (дописати по жељи).
Problem kod dužnika je taj što oni misle da svi troškovi treba da budu usklađeni sa visinom duga, pa se čude kako za 600 dinara plate toliko. Jedan podnesak koji advokat sastavi u sporovima vrednosti do 450 000 dinara, košta 6 000 dinara, dakle, bez obzira da li je dug 600 dinara ili 450 000 dinara. Zbog dužnikovog sitnog duga, poverilac mora da pokreće čitav aparat da bi naplatio, a to ne može da ne košta ništa. Zato, pamet u glavu, i ne zadužujte se, ili bar dugove vraćajte na vreme.
Do 2015 e godine pre dolaska SNS na vlast pojam "izvrsioc" nije postojao u nasem"zakonu".od 2015 e godine uvodi se pojam "izvrsioc".
u 100 eura mogu da stavim na stolu da 90% ljudi kojima izvrsioci dolaze na vratima je UPRAVO GLASALO SNS.
Stokholmski sindrom vlada u Srbiji.Zato smo tu gde jesmo.Jedino oruzje bilo koje stranke na vlasti u Srbiji je uterivanje STRAHA i ultra korumpirani MEDIJI.Ne znanje ne bilo sta sto ima veze sa"politikom".
SVe ostalo je produkat zivota u kome zivimo.I u kome cemo TEK ZIVETI.Senatorijum od glasaca mazohista i sadista u senatorijumu u vidu krimogenih politicara onih koji"lece" navedene mazohiste.
Ima krimogenih politicara i u drugim drzavama itekako.Ali nisu toliki sadisti kao u Srbiji.Imaju ono malo ljudskosti u sebi.U Srbiji politicari imaju ovce u stali.
naravno da je poznat kad ima pistolj u kuci. pa valjda mu je ta policija izdala dozvolu za isti; odatle se i znaju! a nije odatle? nema dozvolu? kakvo neprijatno iznenadjenje
u drzavi gde je sasvim normalno imati pistolj bez dozvole, graditi zgrade bez dozvole, voziti kvad bez dozvole... pa normalno je onda uperiti pistolj na privatnog uterivaca koji uteruje sta hoce i koliko hoce. bio duzan ili ne - ima da platis!
Nazalost ovo je jedini nacin, samo steta sto nece biti masovnije, nego ce covek nastradati... No, da se meni ovo desi, ne bih voleo da sam u kozi tog izvrsitelja kada bih izasao iz zatvora.
Svaka čast puna podrška čoveku koije ovo uradio. Nisam za nasilje ali protiv ovih čovek mora sam dase brani i sebe i svoju imovinu. Pa dali je normalno pleniti imovinu za neplaćenu informatiku plus dodavati nenormalne kamate nije sigurno. Niko neželi biti dužan ali dali se neko pita dali čovek ima prihode i koliki su,dali ima da prehrani porodicu niko nepita samo plati ako nemaš pleni. E pa nije ti to babovina da otimaju nešto što se sticalo generacijama,godinama to nemože više. Ovo je početak biće još gorih situacija sa ovima sasvim zasluženo i opravdano. Izvršitelji misle dasu gospodari života i smrti e pa nisu niti će biti dosta su porodica unesrećili i zavili u crno pa koliko ljudi je preminulo od stresa,zastrašivanja,otimanja to niko nepiše. E zato zakon u svoje ruke ier ovde zakon nevaži za svakog. Puna podrška i bravo za gospodina.
Да ли сте већ заборавили ону жену из НС којој су због дуга Информатици од 600 динара извршењем узели 19000 динара?
Извршитеље би требало... (дописати по жељи).
Ispravno i za pohvalu, pitanje dostojanstva je kod coveka pitanje zivota i smrti, ne radi se o tome koliko novca nego da ne moze smrad da se gura u tudji mali problem da bi ga umnozio i izvukao korist
Meni su na ime duga od jednog računa od 1000 dinara u Informatici, poslali izvršitelja koji je naplatio 15-16000. Oarking servis mi je za dva izvršenja skinuo oko 80000 dinaraza godinu dana, tako da razuđem čoveka. To je jedna bahata igra ove nazovi države, uteruje običnim gradjanima, a štiti svoje iz stranke
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prislonio izvršitelju pištolj na slepoočnicu zbog duga od dve hiljade dinara
Autor: Beta
Info
•10.06.2020.
•07:14
Komentari 75
Nelogično
Janko
"Znam mnogo ljudi kojima su dugovi poslednja stavka na papiru koju planiraju da plate. Da policija i/ili izvrsitelji ne dolaze, nikad ih ne bi ni platili."
I meni je pao na pamet jedan čiji se dugovi mere milijardama ali njemu izvršitelji neće zakucati na vrata. A ako i dođu, malo ozonizacije i UV zračenja rešiće probleme.
ajde
11.06.2020 • 08:38
... Možda je to i bio razlog zašto niste potražili pomoć medija, tada biste novinarima morali podneti dokaze koji bi možda naslikali drugačiju sliku od one kakvu ste ovde predstavili. Ni sada nije kasno to da uradite...
----------------------------------------------------------------------
Dakle, gospodin izvrsitelj koji se ovde javlja pod nadimkom "Nelogicno" savetuje ostecene da se zale medijima. Pa fenomenalno! Ako to nije dokaz da ovde drzava niti postoji niti funkcionise, onda je ne znam sta je. Ajde, da se javi medijima...
ajde
10.06.2020 • 18:16
@Bane
Kad već hrlimo prema prokletoj EU i uvodimo njihove zakone, zašto izvršitelji ovde još uvek postoje, kada ih tamo više nema?
***********************************************
Ima ih i to jos kako ih ima, ako vas bas interesuje ukucajte u google search pojam "debt collection" ciljano za EU i izaci ce vam gomila pojmova i firmi koje se bave tim.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
@dijasporac - ne znam da li vam se greska potkrala, ili se namerno pravite da ne znate razliku. U EU, a i u vecini nekih normalnih drzava gde postoji nekakva vladavina prava, ne postoje JAVNI izvrsioci. Ovo sto vi pominjete su privatni izvrsioci, i to je druga prica. Zasto, i u cemu je razlika? Pa u tome sto je na JAVNE izvrsioce u Srbiji preneto ovlascenje drzave, a u sustini su privatni entiteti. JAVNOM izvrsiocu u Srbiji nikako nije u interesu, recimo, vansudsko poravnjanje, niti bilo kakvo kompromisno resenje. U drugim drzavama kreditorima je u interesu da se dug naplati, ali i da onima koji duguju proces omoguci vracanje duga (koji nekad cak bude i reprogramiran). U Srbiji to nije slucaj. Izvrsiocu je u interesu da se dug ne vrati, a oni da uzmu procenat, i to veliki procenat, od zaplenjene robe.
gradjaninX
Citam ove komentare i nemogu da verujem koliko mrznje u narodu postoi. Pa zar nam nije isti cilj da ukinemo izvrsitelje. Tako treba dase i ponasamo a ne dase prepucavamo svako ima neku muku zbog njih pa se oglasava ovim putem."
Svuda u svetu postoje izvrsitelji. Svuda ih mrze. Ali ne moze da ih nema, jer kako bi vam iko ista naplatio? Ko bi vam ikada kredit dao? A struju bi placali unapred. Neka ih, nek izvrsavaju, makar nesto o cemu da razmisljate pre nego sto vam sve bude prece nego da platite sto ste duzni. Znam mnogo ljudi kojima su dugovi poslednja stavka na papiru koju planiraju da plate. Da policija i/ili izvrsitelji ne dolaze, nikad ih ne bi ni platili.
dijasporac
NS
Izvrsitelj bezobrazan, nadobudan, rekao je bukvalno:"Ja sam drzava". Imao sam i sam prilike da razgovaram sa tim olosem, na kraju sam ga poslao u 3 lepe i prekinuo vezu. Roditelji su imali sve priznanice i na kraju nisu nista platili ali za stres koji su preziveli bilo bi ok da olos odgovara samo Srbija i pravda, uf. Otac koji saobracajni prekrsaj nema je tad rekao, ma, ja sam na kraju zivota, za glavu cu ga skratiti.
Dragi izvrsitelji, ljudi su saterani u cosak i brane se kao zveri, nemaju kud. Olabavite malo, upristojite se, niste vi drzava, obicni ste smrtnici. A mi ostali, glasajmo protiv dahija tipa SNS, oni su ti koji omogucavaju ovoliku bahatost na svakom koraku.
Boban
Goran
Kako smo saterani u ćošak tako iz njega reagujemo.
dijasporac
Koji autogol bota iz Beograda, da iz Beograda jer se Informatika u Beogradu zove Infostan a Beogradjani misle da se u Srbiji sve zove isto kao kod njih. Na 021 cesto dolaze komentatori zi Beograda i Informatiku zovu Infostanom, Stan zovu Gradsko stambeno, Trznicu zovu Gradske pijace... u lazi su kratke noge, odmad ste provaljeni.
Uzgred, Informatiku za stan u Kosovskoj sam godinama placao oko 9,000 dimara, a mislim da je pre 2-3 godine otisla na sadasnju cenu nesto ispod 10 hiljada (placam online iz dijaspore pa tacno znam cifru).
Jeste strasno kad dodju da ti oduzimaju imovinu zbog dugova ali ako svi potezemo oruzje za sve sto nas nervira porokacemo se kao u Deadwoodu.
Metalostrugar
Predlazem da svima isto
Lufthansa
Nelogično
ZAVRTAČ
Aradinski Petrov
Tis što pišeš
Sava vujakov
Izvrsitelji-
Zbog greske informatike jer nije dobro proknjizila uplatu, platila sam izvrsitelju 15000 din. za njegovu tkz. uslugu, za "dug" оd 700 din. sad ce neko reci zasto se niste zalili?...zato sto je prosao rok za zalbu, jer resenje, tuzba,... se kaci na oglasnu tablu suda, pod izgovorom da nisu mogli da dostave na adresu i na taj nacin ljudima onemogucavaju da se zale i da se bore za pravdu.
dijasporac
Desavalo mi se da neki poznanici koji imaju stanove u centru, na 200m od katolicke Porte traze pozajmice i kukaju kako ne mogu da prezive ili plate racune za nekoliko meseci. Na moju konstataciju da oni imaju mnogo vise od mene jer njihov stan koji gleda na Dunavski park vredi 3 puta vise od mog stana na Podbari pa je logicno da je za mene bolje da duguju drzavi nego meni su se ljutili, 'alo sine ako Informatici dugujes pola godine koliko ces meni dugovati jer ja ne mogu da ti posaljem izvrsioca. Naravno nije im padalo na pamet da prodaju te svoje nekretnine i presele se negde gde je jeftinije a za razliku podignu kvalitet zivota i plate dugove, sve dok im nije bas dogorelo do noktiju. Imam 3-4 drugara iz gimnazije i sa posla koji su mi zauvek ostali duzni po 300-400eura, pozajme 100 pa za pola godine opet 100 i nikad im ne padne na pamet da vrate, hajde da sam ja jedini koga su skratili tako za par stoja. Ali to je takav mentalitet, mene je moj otac ucio da nikad nikome ne dugujem i ja se dan-danas drzim toga.
Za sremicu
Nelogično
Carls Tejlor
/
da si toliko logican znao bi da se u medijima ne pojavljuje po licnoj inicijativi
Nelogično
Bojan
BojanSavic
Mislim da pre nego li se osudi ovaj covek u vasim glavama, da se zapitate sta bi ste vi uradili, a naravno da se postavite u njegovu kozu. Lako je da se dodje pleni roba i kuca, a da se posle prodaje to po niskim cenama poslanicima, prijateljima tajkunima, od izvrsitelja deca i tako to ... Ova drzava sve radi stranacki, korumpirano i van zakona, zakoni vaze samo za nas, a za njih su zakoni samo sredstva kojima se sluze da bi nas odrobijali. Zapitaj se koliko narode jos mozes da trpis i koliko treba da trpis da imas dostojan zivot u svojoj drzavi koju su ti preci gradili i branili od koje kakviih dusmana.
Sremica
Dragan veljović
Dragan veljović
Nelogično
Zašto niste poslušali sopstveni savet i pročitali šta sam ja naveo u tekstu pre komentarisanja? Ne znam da li ste penzioner, nazovi "pravnik" koji iz dosade piskara i čeka penziju koju mu ja uplaćujem ili vam je vaš šef protivnik izvršitelja koji je prekršio zakon i naredio da napišete svoj proglas. Ono što znam je da ste krajnje bezobrazna lažovčina. Ko je vama dao pravo da mi namećete ko sam i šta sam? Gde u mom tekstu stoji išta od ovoga što ste mi ovde bezobrazno prilepili? Ti meni uplaćuješ penziju je li? A da možda ja tebi ne uplaćujem penziju?
Kuću jesam pogodio, lepo piše broj 14 radionica. Ako ste slagali broj kuće to je vaš problem, niko vas nije terao da lažete. Još nisam čuo da neko Informatiku naziva nazivom beogradskog preduzeća. I zašto lažete da likujem nad nečijom tragedijom? Kako likujem? Tako što gomilu nelogičnosti koje ste naveli dovodim u pitanje? Tako što nisam spreman da bez i najmanje sumnje verujem svemu što neko napiše bez da vidim dokaze? Pored izvršiteljske bagre postoji i građanska bagra koja stalno traži opravdanje za svoje pogrešne postupke i kojoj su uvek za sve drugi krivi, koja jako voli da traži svoja prava ali istovremeno ne poštuje svoje obaveze. Lepo sam pitao zašto niste medije obavestili o svom slučaju i pružili dokaze ako ste oštećeni od državnih službenika ili izvršitelja odnosno niste bili u mogućnosti da tražite privatnu pravnu zaštitu? I posle ovakvog bezobrazluka očekujete podršku? Načekaćete se.
Obren
dijasporac
***********************************************
Ima ih i to jos kako ih ima, ako vas bas interesuje ukucajte u google search pojam "debt collection" ciljano za EU i izaci ce vam gomila pojmova i firmi koje se bave tim. Od licnog duga moze da vas spase samo bankrot ali tada ne mozete da imate nista na sebi, ne mozete da imate ni slobodne racune, ni kartice, prakticno ne mozete samostalno da raspolazete sa svojim novcem.
A postoje i profesionalni uterivaci dugova kojima vama prislanjaju pistolj na glavu a ne vi njima, to je solucija ako dugujete nekom privatno. Doduse takva solucija postoji i u Srbiji, ne daj boze da dugujete zelenasima.
No, neka obicna dugovanja, recimo bankama ili gradskim servisima, drzavi za poreze se mogu resiti samo placanjem istih, milom ili silom, ili licnim bankrotom kao sto gore opisah. Na Zapadu niko ne oprasta dugove, kratko i jasno.
Dragan veljović
Zoka
Nelogično
Ne razumem, za stan ili kuću na Telepu u Novom Sadu ste dobijali račune beogradskog Info Stana koje niste platili pa su vam izvršitelji došli bez najave? Izvinite ali vaša priča mi se graniči sa nemogućim. Ne samo otkud beogradska kompanija za naplatu komunalnih usluga u Novom Sadu, već i da da ste naveli adresu auto servisa kao i to da niste dobili nikakvo obaveštenje pre izvršenja, eventualno ako bilo namerno bilo zbog neodgovornosti bili prijavljeni na drugim adresama na koje vam je slata pošta. Zašto niste u to vreme o tome obavestili makar medije o svom slučaju? U vašem izlaganju ima toliko nelogičnosti te izvinite ako smatram da lažete.
@Nenad
U pravu ste da svaki čovek ima prava na život, vodu, struju, hranu i krov nad glavom. Nema međutim prava da samostalno prisvaja vodu koju nije platio, struju koju nije platio, hranu koju nije platio i na kraju krov nad glavom koji nije platio. Onaj ko ne može da sebi ovo priušti, kakvih nažalost ima, predstavlja socijalni slučaj i naspram krađe struje, hrane ili krova nad glavom treba da se prijavi kao socijalni slučaj kako bi bio zbrinut, sad više ili manje adekvatno. Vi se pravde setite samo kada vama nešto treba, ne setite je se kada vi treba da ispunjavate svoje obaveze prema drugima.
Mile
Tetreb
Ako vec mora da postoji onda staviti neki realan iznos za koji moze da intervenise.Sta se desava ako fizicko lice treba da naplati dug od drzave?Znaci ne mozes imati samo obaveze vec i neka prava kada zivis u ovoj zemlji.
Prvi pravi botfucker
VB
Lalo
Misa
Paja
Jovan
Naprotiv
/
Gustav
Bukurest
Milan Ivkov
yu on
Zašto?
"Kad već hrlimo prema prokletoj EU.."
Pre ce biti da hrlimo ka Kini.
Ana
Prvi pravi botfucker
Dragan veljović
Bane
Разних побуна има...
Ns boy
Nenad
Reket
Izvršitelj
JLZ
RVosha
Miško
600 динара
Да ли сте већ заборавили ону жену из НС којој су због дуга Информатици од 600 динара извршењем узели 19000 динара?
Извршитеље би требало... (дописати по жељи).
Problem kod dužnika je taj što oni misle da svi troškovi treba da budu usklađeni sa visinom duga, pa se čude kako za 600 dinara plate toliko. Jedan podnesak koji advokat sastavi u sporovima vrednosti do 450 000 dinara, košta 6 000 dinara, dakle, bez obzira da li je dug 600 dinara ili 450 000 dinara. Zbog dužnikovog sitnog duga, poverilac mora da pokreće čitav aparat da bi naplatio, a to ne može da ne košta ništa. Zato, pamet u glavu, i ne zadužujte se, ili bar dugove vraćajte na vreme.
zamenik botfucker-a
u 100 eura mogu da stavim na stolu da 90% ljudi kojima izvrsioci dolaze na vratima je UPRAVO GLASALO SNS.
Stokholmski sindrom vlada u Srbiji.Zato smo tu gde jesmo.Jedino oruzje bilo koje stranke na vlasti u Srbiji je uterivanje STRAHA i ultra korumpirani MEDIJI.Ne znanje ne bilo sta sto ima veze sa"politikom".
SVe ostalo je produkat zivota u kome zivimo.I u kome cemo TEK ZIVETI.Senatorijum od glasaca mazohista i sadista u senatorijumu u vidu krimogenih politicara onih koji"lece" navedene mazohiste.
Ima krimogenih politicara i u drugim drzavama itekako.Ali nisu toliki sadisti kao u Srbiji.Imaju ono malo ljudskosti u sebi.U Srbiji politicari imaju ovce u stali.
Bice
/
Kosta
ex chapman
u drzavi gde je sasvim normalno imati pistolj bez dozvole, graditi zgrade bez dozvole, voziti kvad bez dozvole... pa normalno je onda uperiti pistolj na privatnog uterivaca koji uteruje sta hoce i koliko hoce. bio duzan ili ne - ima da platis!
Aleksej
The Lalosh
Razmislite pre nego što pozajmljujete pare za gluposti.
Za zdravlje je već nešto drugo...
Stanoje
Jova
Јое
Извршитеље би требало... (дописати по жељи).
miki
...
PERICA
Naravno da ovo sa oružjem nikako nije u redu ali .........
Gghhhj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H