Kad sletis puta ili te neko udari a nema kanala nastavis horizontalno, ostetis mozda podvozje i to je to.
Kad ima kanala, zavrsis vertikalno zaboden u isti (prednjim ili bocnim delom), daleko veca steta i po auto i po putnike.
Kad pravis ovakve kanale pored puta, onda su obavezne i ograde
Bio sam prof. vozac na putnickom automobilu (oko 3.000000 km i evo me kao penzioner) A da su vozaci autobusa BAHATI to je Tacno!Narocito zimi bez obzira da li je sneg,ledc oni voze Ne dopustivo blago receno Bezobrazno! A za kruzni tok imam utisak da se kod nas NE ZNAJU PRAVILO PONASANJA ULASKA-IZLASKA iz i u kruzni tok ,nego voze "Sta bog da" ali moram priznati da ima NEDOPUSTIVO malih kruznih tokova-Bitno je da su izgradili
Ne vidim kakve veze ima bilo kakav kanal, osim ako ne vozite gondolu kroz njega?
Ko nije pohadjao auto-skolu (i da, cak i u manjim mestima postoje izvanredni instruktori) evo informacije za kretnje u kruznom toku:
- ko je usao u kruzni tok ima prednost u odnosu na vozila koja se ukljucuju.
Dakle, nikakav autobus, nikakav kanal, nikakav oblacan dan, nikakva Ruma, Irig, Sirig, Silbas nemaju veze sa tim sto je neko bahat, neodgovoran i nazovite to kako hocete. Jel ima vozila u kruznom toku - ima, molim lepo, stajes, ler, migavac i cekas da se ukljucis. Kakvo crno "naletanje" na vozilo u kruznom toku? Taj isti bi "naleteo" i na zenu s kolicima na pesackom prelazu.
Samim tim sto se pojedinci smatraju superiornim zbog geografske lokacije, slova na tablicama, marke i modela vozila, auto skole u koju su isli, dovoljno govori o tome kakav je vas odnos i prema drugim vozacima. Nekad su ljudi koji dodju u NS, BG sa strane, upravo zbog kompleksnosti saobracaja mnogo posveceniji postovanju propisa nego oni koji "znaju kako se prolece kroz tu raskrsnicu" ili kako se u ovog traci "niko ne prestrojava".
Pravila su jasna za sve i SVUGDE. Provozajte se malo izvan svog sela pa makar ono bilo i Beograd. Otidjite u Segedin, Temisvar, pa cete videti koliko (ne)znate.
Svuda u svetu pored puta postoji bar jos 2-3m zelene površine pa tek onda ide drvored i/ili kanal... kod Srba ide put, 20cm zelenila i KANALČINA od bar 1.5m (neretko i 2m). Koji "stručnjak" se pokriva "odvodnjavanjem" (čega god) pa je to "pokriće" za kanal??? Koji "stručnjak" potpisuje i overava takvu saobraćajnicu? Kao da su sve saobraćajnice u Srbiji napravljene da ubiju ili osakate čoveka, a ne da se tuda vozi bezbedno...
A niko da se seti da pita kakvi su vozaci buseva. Umesto da budu profesionalci, oni su jos bahatiji i bezobrazniji. Svaki dan vozim NS-RU i prilicno cesto bus ide preko 100 km/h i to na deonici kod skretanja za Hopovo, a kada prodju Venac pa pocne nizbrdica, e tada voze i preko 100. Da ne govorim o tome kako obilaze kolone itd. Ako si ti siguran u svoje vestine, bravo majstore ali nemoj da zaboravis da u saobracaju ima mnogo promenljivih i mnogo faktora iznenadjenja. Ne vozis krompir vec tudje zivote!
Autobus je projurio ogromnom brzinom, delovalo je kao da su otkazale kocnice, i pukao u drugi auto. Kolega mi je bio tamo i izvlacio decu napolje. Kaze, jeziva scena
To sam i ja primetio. Odgovor za kanale je da su navodno traktori izlazili na put i iznosili blato, pa su se eto genijalno setili da nas zastite po sistemu "100 za jednog".
Sto se tice kruznis tokova na obilaznici oko Rume - meni kao jedini potreban deluje onaj srednji, koji je zamenio semafor. Medjutim, kao sto neko rece - svi su jako cudno projektovani i umesto da povecaju protocnost bojim se da imaju suprotan efekat, posebno na velika vozila tipa slepera.
Eh, da je kod srba samo problem kruzni tok lako bi smo preziveli. Spisak je podugacak. Pocev sa uslovnim skretanjem, zutim svetlom, zmigavcima, prestrojavanju.... Najezim se kada mi prodje misao da se kupuju fakultetske diplome, kako je tek po vozackim skolama! Strasno!
Ta fora sa Rumljanima kao lošim vozačima se tako uvukla u ljude da iako ima osnova, predstavlja golu budalaštinu. Koliko čobana za volanom u Novom Sadu možete videti, ne znam kako ikom padne na pamet da zeza Rumljane.
Kružni tok je (pogotovo spram tipa vozila koja tuda saobraćaju) napravljen prilično retardirano. Nepregledan je, malen kao da je za barbike i nepotrebno uzan. Svake nedelje prolazim tuda i kad se to kako je napravljen ukombinuje sa stilom vožnje mnogih - eto recepta za crninu.
Nije mi jasmo zbog čega onoliko kružnih tokova na toj deonici. A posebno mi je čudan onaj na uključenju/isključenju sa autoputa. Da li je bilo boljih rešenja jer se tu nikada nije stvarao gužva.
Navukli smo se na te kružne tokove bez razloga.
Prošle nedelje sam tuda prolazila i ostala u čudu visinom kružnog toka koji više liči na omanje brdo nego na kružni tok.Mislim da nigde gori kružni tok nije napravljen.
Vozački sam položio 72.ge u NS;za ovo godina za volanom sam pretabo 2-3 miliona km;a iskustvo mi kaže da Srbi ne znaju šta je KRUŽNI TOK;te kad se to napravi treba postaviti TREPTAČE ( ko ono Androjin krst ) na 200 pa na 100 pa na 50 m dok luđaci se ne NAUČE!
Koji pametnhakovic je uopšte projektovao i izgradio tu kružni tok? Isto kao i duboki kanal odmah uz put na tom putu Irig-Ruma. Pozavrsavaju kojekakve privatne fakultete i pošto nemaju pojma udju u politiku i onda prosipaju neznanje. U taj kanal ako neko upadne kolima sa 20 na sat ima da svi izginu a nalazi se metar od puta i to sa obe strane. Ako iz suprotnog pravca kamion ili autobus nekoga zaobilazi ovi što idu u susret nemaju gde da se pomere nego će sleteti u taj kanal. Debilana žešća kako su to uradili.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dvadeset povređenih u sudaru autobusa i kola na izlazu iz Rume, među povređenima i deca
Autor: 021.rs
Info
•24.06.2020.
•14:31 > 14:48
Komentari 26
@NFS Serijal
Kad ima kanala, zavrsis vertikalno zaboden u isti (prednjim ili bocnim delom), daleko veca steta i po auto i po putnike.
Kad pravis ovakve kanale pored puta, onda su obavezne i ograde
Lajos Pete
NFS Serijal
Ko nije pohadjao auto-skolu (i da, cak i u manjim mestima postoje izvanredni instruktori) evo informacije za kretnje u kruznom toku:
- ko je usao u kruzni tok ima prednost u odnosu na vozila koja se ukljucuju.
Dakle, nikakav autobus, nikakav kanal, nikakav oblacan dan, nikakva Ruma, Irig, Sirig, Silbas nemaju veze sa tim sto je neko bahat, neodgovoran i nazovite to kako hocete. Jel ima vozila u kruznom toku - ima, molim lepo, stajes, ler, migavac i cekas da se ukljucis. Kakvo crno "naletanje" na vozilo u kruznom toku? Taj isti bi "naleteo" i na zenu s kolicima na pesackom prelazu.
Samim tim sto se pojedinci smatraju superiornim zbog geografske lokacije, slova na tablicama, marke i modela vozila, auto skole u koju su isli, dovoljno govori o tome kakav je vas odnos i prema drugim vozacima. Nekad su ljudi koji dodju u NS, BG sa strane, upravo zbog kompleksnosti saobracaja mnogo posveceniji postovanju propisa nego oni koji "znaju kako se prolece kroz tu raskrsnicu" ili kako se u ovog traci "niko ne prestrojava".
Pravila su jasna za sve i SVUGDE. Provozajte se malo izvan svog sela pa makar ono bilo i Beograd. Otidjite u Segedin, Temisvar, pa cete videti koliko (ne)znate.
Djoda
Vozaci buseva
Ocevidac
Pedja
Sremac
To sam i ja primetio. Odgovor za kanale je da su navodno traktori izlazili na put i iznosili blato, pa su se eto genijalno setili da nas zastite po sistemu "100 za jednog".
Sto se tice kruznis tokova na obilaznici oko Rume - meni kao jedini potreban deluje onaj srednji, koji je zamenio semafor. Medjutim, kao sto neko rece - svi su jako cudno projektovani i umesto da povecaju protocnost bojim se da imaju suprotan efekat, posebno na velika vozila tipa slepera.
:/
Ne zaboravite VS.
napredni putari
A kanale su napravili iz jos ludjeg razloga - navodno kako seljaci ne bi mogli svuda da izlaze iz njiva...
Pre se nekako, u slucaju nesrece ili kvara, moglo i skloniti ("pobeci") s puta, sad nema sanse, ko ziv, ko mrtav
Dejan
Prvi Pravi botfucker
Budalaštine
Kružni tok je (pogotovo spram tipa vozila koja tuda saobraćaju) napravljen prilično retardirano. Nepregledan je, malen kao da je za barbike i nepotrebno uzan. Svake nedelje prolazim tuda i kad se to kako je napravljen ukombinuje sa stilom vožnje mnogih - eto recepta za crninu.
nije Mile veverica
Navukli smo se na te kružne tokove bez razloga.
S-NS
Ana
w/e
pavle
jovan
Ariljac
Ruma
avav koalicija
Zlatko
Prvi Pravi botfucker
ko je odgovoran
Keith Flint
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H