ekstravagancija ima onoliko, koliko državni činovnici mogu da nabildaju svoj konto, a u infrastrukturi se ti iznosi kreću u ..... z i l i o n i m a; i nije isključeno da je i Žeželj završen iz ruskog kredita pa moraju da trpe oni koji grade "ekstravagantno 160/200 brzu" Pešta Bg prugu, ali su se gradonačelnik i pokajina umudrili na tu temu i krenuli u nove "artificijelno inteligentne" pothvate za budućnost današnje dece koja se ovih godina ne skida sa Fortnajta i ostalih gluposti i ćute k`o "ekstravagantno zaliveni" .
Cvilite...nije Bg ukro Novom Sadu pare.....nego je i Novi Sad i Beograd....jednako kriv sto se sav narod iseljava iz ostalih delova SRBIJE .......prestanite "kmečati" Bg i Ns su jedno uskoro povezano telo ...za 30min...voznje....Ako ste vec toliko zabrinuti......spomenite napustena sela od severa do juga SRBIJE....od Subotice do Prizrena
davno su se parkirali Francuzi sa svojom "učenicima" i opremom u Bg, samo da im se još "srede papiri":
https://www.urdupoint.com/en/world/serbia-to-build-subway-in-belgrade-with-assis-918623.html
Novi Sade, postajete sporedna stanica na železničkoj karti Evrope, ne baš slepi kolosek ali skoro, šta da se radi. Država je tako odlučila, Batajnica above all.
Koliko će Novi Sad, Vojvodina i ostatak države koštati ova BG ekstravagancija?
Kada se zidaju BG mostovi, zaduži se cela država za kineski kredit.
Kada se obnavljaju porušeni NS mostovi, to plaćaju grad NS, pokrajina Vojvodina i EU, a Republika i BG ne.
Zašto mi da plaćamo sve po BG?
Oni su postali najbogatiji, imaju najveće plate sad, nek plaća BG.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Priprema se teren za izdavanje dozvole za gradnju metroa u Beogradu
Autor: Tanjug
Info
•28.06.2020.
•13:32
Komentari 5
svevid
Ajde
Mili
*
https://www.urdupoint.com/en/world/serbia-to-build-subway-in-belgrade-with-assis-918623.html
Novi Sade, postajete sporedna stanica na železničkoj karti Evrope, ne baš slepi kolosek ali skoro, šta da se radi. Država je tako odlučila, Batajnica above all.
ko će to platiti?
Kada se zidaju BG mostovi, zaduži se cela država za kineski kredit.
Kada se obnavljaju porušeni NS mostovi, to plaćaju grad NS, pokrajina Vojvodina i EU, a Republika i BG ne.
Zašto mi da plaćamo sve po BG?
Oni su postali najbogatiji, imaju najveće plate sad, nek plaća BG.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H