Mogla si neki inteligentniji odgovor da napises @Milivoju a ne te prostacko-primitivne reci koje su odlike ljudi sa 8 razreda osnovne skole. Obrazuj se bolje uzmi knjigu u sake i procitaj 20 knjiga, a onda sa tim recnikom i fondom reci dodji ovde na 021 da pises komentare.
Hvala lepo na licemernim komplimentima. Licemerje nece obrisati cinjenice. Jer ima ona narodna: "Mozes kako hoces ali ne i dokle hoces". Nemoj se sekirati zbog psihologije i manipulacije narodom to ce se otkriti kad tad napisao ovo ja sada ili neko drugi, to ce izaci na svetlost dana kad-tad.
6. Budjenje emocija: Zloupotreba emocija je klasicna tehnika, koja se koristi u izazivanju kratkog spoja, prilikom razumnog prosudjivanja. Kriticku svest zamenjuju emotivni impuls (bes, strah,...). Upotreba emotivnog registra omogucava pristup nesvesnom, pa je kasnije moguce na tom nivou sprovesti ideje, zelje, brige, bojazni ili prinudu, ili pak izazvati odredjena ponasanja .
7. Neznanje: Siromasnijim slojevima treba omoguciti pristup mehanizmima razumevanja manipulacije njihovim pristankom. Kvalitet obrazovanja nizih drustvenih slojeva treba da bude sto slabiji ili ispod proseka, da bi razlika izmedju obrazovanja visih i nizih slojeva ostao nepremostiv.
8. Velicanje gluposti: Javnost treba podsticati u prihvatanju prosecnosti. Potrebno je ubedjivati ljude da je (in, moda) pozeljno biti glup, vulgaran i neuk. Istovremeno treba izazivati otpor prema kulturi i nauci.
9. Stvranje osecaja krivice: Treba ubediti svakog pojedinca da je samo i iskljucivo on odgovoran za sopstvenu nesrecu, usled oskudnog znanja, ogranicenih sposobnosti ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcinjen pojedinac, opterecen osecajem krivice odustace od trazenja pravih uzroka svog polozaja i pobune protiv loseg ekonomskog sistema.
1. Preusmeravanje paznje: Paznju javnosti preusmeravati sa vaznih problema na nevazne. Prezaposliti javnost poplavom nebitnih informacija, da ljudi ne bi razmisljali i stekli osnovna saznanja o razumevanja sveta.
2. Stvaranje problema: Ta metoda se naziva i "problem-reakcija-resenje". Treba stvoriti problem, da bi deo javnosti reagovao na njega. Na primer: izazvati i prenositi nasilje sa namerom, da javnost lakse prihvati ogranicavanje slobode, ekonomsku krizu ili da bi se opravdalo rusenje socijalne drzave.
3. Postupnost promena: Da bi javnost pristala na neku neprihvatljivu meru, uvoditi je postepeno "na kasikicu", mesecima i godinama. Promene, koje bi mogle da izazovu otpor, ako bi bile izvedene naglo i u kratkom vremenskom roku, bice sprovedene politikom malih koraka. Svet se tako vremenom menja, a da to ne budi svest o promenama.
4. Odlaganje: Jos jedan nacin za pripremanje javnosti na nepopularne promene je da ih se najavljuje mnogo ranije, unapred. Ljudi tako ne osete odjednom svu tezinu promena, jer se prethodno privikavaju na samu ideju o promeni. Sem toga i "zajednicka nada u bolju buducnost"olaksava njihovo prihvatanje.va
5. Upotreba decijeg jezika: Kada se odraslima obraca kao kad se govori deci, postizemo dva korisna ucinka: javnost potiskuje svoju kriticku svest i poruka ima snaznije dejstvo na ljude. Taj sugestivni mehanizam u velikoj meri se koristi i priliko reklamiranja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vučić sutra nastavlja konsultacije o novoj Vladi, razgovaraće sa SPS i Jedinstvenom Srbijom
Autor: 021
Info
•19.07.2020.
•15:02 > 15:03
Komentari 11
Visnja
Slogan Adolfa Hitlera za izbore u nacističkoj Nemačkoj
26. mart 1936. godine.
Unsern Kindern
die Zukunft durch
Pogledajte google!!!
Vladimir
Lala
9
ili kao studenat završne godine propalog fakulteta?
Odsek populizam - terorizam.
Rema
Milvoje
Alo
Ustreptala
Ranko
Milivoje
7. Neznanje: Siromasnijim slojevima treba omoguciti pristup mehanizmima razumevanja manipulacije njihovim pristankom. Kvalitet obrazovanja nizih drustvenih slojeva treba da bude sto slabiji ili ispod proseka, da bi razlika izmedju obrazovanja visih i nizih slojeva ostao nepremostiv.
8. Velicanje gluposti: Javnost treba podsticati u prihvatanju prosecnosti. Potrebno je ubedjivati ljude da je (in, moda) pozeljno biti glup, vulgaran i neuk. Istovremeno treba izazivati otpor prema kulturi i nauci.
9. Stvranje osecaja krivice: Treba ubediti svakog pojedinca da je samo i iskljucivo on odgovoran za sopstvenu nesrecu, usled oskudnog znanja, ogranicenih sposobnosti ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcinjen pojedinac, opterecen osecajem krivice odustace od trazenja pravih uzroka svog polozaja i pobune protiv loseg ekonomskog sistema.
Milivoje
2. Stvaranje problema: Ta metoda se naziva i "problem-reakcija-resenje". Treba stvoriti problem, da bi deo javnosti reagovao na njega. Na primer: izazvati i prenositi nasilje sa namerom, da javnost lakse prihvati ogranicavanje slobode, ekonomsku krizu ili da bi se opravdalo rusenje socijalne drzave.
3. Postupnost promena: Da bi javnost pristala na neku neprihvatljivu meru, uvoditi je postepeno "na kasikicu", mesecima i godinama. Promene, koje bi mogle da izazovu otpor, ako bi bile izvedene naglo i u kratkom vremenskom roku, bice sprovedene politikom malih koraka. Svet se tako vremenom menja, a da to ne budi svest o promenama.
4. Odlaganje: Jos jedan nacin za pripremanje javnosti na nepopularne promene je da ih se najavljuje mnogo ranije, unapred. Ljudi tako ne osete odjednom svu tezinu promena, jer se prethodno privikavaju na samu ideju o promeni. Sem toga i "zajednicka nada u bolju buducnost"olaksava njihovo prihvatanje.va
5. Upotreba decijeg jezika: Kada se odraslima obraca kao kad se govori deci, postizemo dva korisna ucinka: javnost potiskuje svoju kriticku svest i poruka ima snaznije dejstvo na ljude. Taj sugestivni mehanizam u velikoj meri se koristi i priliko reklamiranja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H