Pošta Srbije demantovala je danas navode da pošiljke naručene preko interneta nestaju u Srbiji, a iz Uprave carina saopštavaju da se paketi komisijski otvaraju, u prostorijama koja su pod video nadzorom.
Ujak mi je poslao orglicu za poklon iz Britanije, stigla u Srbiju za 7 dana, i evo stoji u GPC Beograd od 22. Decembra..niko u postama mi ne daje odgovore..ima li neko bilo koji kontakt ili adresu gde mogu da idem da ih pritiskam za moj paket?
Neverovatno je koliki su to lažovi, bez trunke stida prema građanima od kojih žive. Ono što mi je posebno upečatljivo uopšte ne pokazuju nameru ili želju da reše problem brže i sigurnije dostave paketa. Apsolitno ih ne zanimaju pritužbe građana da nešto nije uredu!
U dva navrata me zvali iz poste za licno preuzimanje vise posiljki. Prvo su me pitali je l iz Kine?! Na moj odgovor da nije sve, da ima iz Belgije i Britanije, sluzbenica me odmeri, predade posiljke a da nisam ama bas nista potpisala pri preuzimanju. Na moje pitanje o potpisivanju pri preuzimanju reče da nema potrebe.
I tako znaci, vec dva puta.
Trenutno cekam posiljku iz Nemacke, narucenu pre mesec dana, trebalo je da DHL uruci, ali, gle cuda, preuzela Posta Srbije!Na ,,pracenju” stoji da je na carinjenju!
Pitam se ko je za ovaj javasluk odgovoran?? Ko ce da odgovara za nerad?
Ja imam plan kako ovo sve da rasturim ovu igrariju i kradje. Uzmem lepo nauricim 1000 proizvoda od 1000 kupaca. Posle kad nista od toga ne stigne cekam refundaciju. Opet narucujem tako 1000 od 1000 razlicitih prodavaca. Sve to sa Aliexpressa. I tako cekam da se sakupi broj od 10000 ukradenih stvari. Posaljem poruku aliexpressu sve reklamacije. I kazem im da tako teramo do jedno 100000 ukradenih stvari. Onda posle svega toga zovem novine i sve to lepo objasnim. Posle toga zovem aliexpress kako je moguce da je nestalo 100000 proizvoda. Od tog datuma godine do tog datuma godine. E onda zove lepo aliexpress njih koga god. Jer moraju da isputaju stvari posto non stop refundiraju. E onda imamo i novine sa clankom tv sta god. Pa onda imamo aliexpress koji zabranjuje da se salje od njih bilo sta Srbiji. Al to ce onda biti picvajz za Srbiju. Nema dranja samo pametno. I opet ja nisam ostecen sve mi je refundirano. To posle aliexpress preuzima sta ce i kako ce. Al sigurno da ce nesto biti. Jer nisu ni kinezi glupi. A ako treba milion stvari od milion razlicitih prodavaca idemo i do te cifre.
Narucio sam pre ⁴5 dana , paket iz Kine , u pracenju paketa sve je bilo optimalno dok nije proslo carinu i depo za isporuku na carini, posle toga paketa nema i nije moguce da se prati, carina kaze da oni nisu nadlezni za preuzimanje paketa, uzgred paket ima vrednost oko 1500eura, a niko nezna gde je, posexpres se ogradjuje kako nije ni preuzeo paket, trenutno u depou za isporuku mi stoji jos jedan paket koji je slicne vrednosti, molim nadlezne da reaguju.
ZID08801899276087,
ZID08802132946170, praceni kroz program 17TRACK.
Nedavno sam se preselio sa Vozdovca na Zvezdaru u Beogradu, na staroj adresi godinama sve stizalo uglavnom do 30 dana retko +30 dana, za elektroniku ili kablice uglavnom do 20 dana. Poslednji put sam imao 6 narudzbina, uglavnom dodatni kablici za punjac i slicno, od tih 6 jedna posiljka je na staru adresu i stigla je za nepunih 20 dana, ovo ostalo evo ne stize +40 dana. Ono sto je zanimljivo je to da sam od istog prodavca narucio isti proizvod na staru i na novu adresu, istovetan kablic 2x na dve adrese. Prodavac je istog dana (provereno vec) poslao oba na dve razlicite adrese. Prvi na staru adresu gde znam postara je stigao a drugog nema sa zakasnjenjem od evo nekih +20 dana.Ne mozes da se zalis u posti kazu sve sto pocinje sa brojem posiljke "UA..." ne mogu da prate, na Aliexpressu za svih 5 tvrde da su stigle u Srbiju a ovde ne znaju gde je. Nemas kome da se zalis, bagra u posti zna i drpa. KAO NE KRADU, KRADU ITEKAKO! SRAMOTA!
Ma ovo je neverovatno. Paketi mi kasne 2meseca. Po praćenju tako stoji. Moj poštar mi ih uvek donosi i čak sam i njega pozvala i setio se čovek i rekao da skoro nije bilo paketa za mene, čaj se i setio kada mi je zadnji dobro. Na carini ih nema. Pitam se da li postoji "luft" izmedju?
Paket težine 3kg, vrednost 70ak evra, društvena igra u pitanju. Naručen iz poznate strane prodavnice iz koje je sve uvek redovno stizalo na vreme. Nestao naravno, trebalo u aprilu da stigne. Očekivao sam makar carina da će me kontaktirati. Srećom prodavnica vratila novac. Ko je uzeo, valjda će se naigrati, ruke mu otpale.
U zadnjih nekoliko meseci dva puta sam sa Aliexpressa naručio ekran za mobilni telefon. Oba ekrana (ocarinjeni) stigla polomljena u nagnječenim kutijama. Jednostavno ne vodi se računa o pošiljkama.
Niš
Pošiljka koju sam naručio sa aliexpresa 7.1.2023 je stigla na carinu u Srbiju početkom februara. Eto ima već dva meseca. Da li neko zna tel. broj gde bih se mogao raspitati. U statusu stoji RS19206, delivered
Situacija sledeća.6 pošiljki stiglo 29.09.u GPC Ugrinovačka,7 pošiljki stiglo u toku meseca oktobra.Saznajem od nadležne pošte krajem novembra da je bilo 6 pošiljki za mene i da me niko nije obavestio navodno nije bilo broja telefona.Što je nemoguće.Pošiljke kao vraćene u Kinu ali prodavac jedne od pošiljki kaže da mu i dalje ništa nije vraćeno.Čak mi je jedan prodavac poslao adresnicu na kojoj jasno stoje svi podaci.Za 7 poŠiljki se i dalje nista ne zna iako mi je isporučeno 8 pošiljki koje su stigle u GPC kasnije.Tako da me je Aliexpress za 10 pošiljki odbio pošto nije njihov problem što je naša pošta zagubila pošiljke ili šta već a za 3 mi vratio novac.Uglavnom je odgovor poste na reklamaciju da se ne poručuju pošiljke bez shippinga.Dok sam poručivala 1-2 pošiljke mesečno ovo se nije dešavalo.U periodu od 3 meseca pola mi pošiljki zagubili a pola isporučili.Katastrofa.
Da postari ne bi krali trebalo bi da se paket potpise pri preuzimanju.
Paketi koji ne zahtevaju potvrdu primaoca mogu da budu pokradeni i sto vise to prolazi bez kaznjavanja to ce kradje biti ucestalije
Od januara 2022. godine mi je stiglo 2 od 20 paketa. Svi vredniji paketi mi nisu stigli. Za sve pakete stoji da su stigli u Srbiju i naravno da prodavac neće da vrati novac jer ga ne zanima naša pošta i isporuka. On je paket poslao i dalje ga ne zanima. Ko ima vezu u pošti on će paket dobiti. Ovo je sramota za našu zemlju i treba svi da nam uvedu veto na poručivanje robe iz inostranstva jer za bolje nismo. Ovakva krađa se ne dešava nigde drugde osim na Balkanu a najviše kod nas. Ja više ništa ne poručujem sa alija ali isto tako ni ne kupujem od raznih prodavaca sa KP platforme koji istu tu robu prodaju za 20x veću cifru. Poručio sam led dinamične migavce za auto za 800din a kod nas su 4800. Verovatno je neko ukrao i stavio na svoja kola. Neka mu je na čast a ukoliko bude neka masovna tužba ja ću prvi stati u red jer je ovo ogromna sramota za Srbiju i treba da nas tretiraju mnogo gore.
Kako god nazvali i šta god uradili dok ne vidim u svojim rukama paket smatram da mi je ukraden opravdanja i glupih izgovora ne priznjajem pogotovo što prvo unapred platimb sa ili bez shipping-a
Iza krađe koju gledam uživo nekoliko godina je uniforma-nije bitno koja-poštara,carinika ili policajca. Do sada sam video i krađu policajaca od lopova oduzetih pokradenih stvari(govorim o stvarima koje su meni ukradene), carinika dok carine robu pa uzimaju za sebe ČAST dok, kao smanjuju carinu,poštare nisam video ali prateci uveyenu robu krajnja destinacija je -Pošta.Dalje ne ide.
Opet neko krade, danas je poštar ubacio 2 paketa (koverte) zaheftane 1 za drugi. Paket u kome je bio "vredniji" sardžaj je isečen skalperom sa zadnje strane i naravno koverat je stigao prazan.
Meni posljednjih dvadeset paketa, prilično malih, nakit, lakovi i sl. nije stiglo. Išla sam do pošte, naravno da nema. Novac više ne vraćaju, a i što bi, oni su poslali, ovi naši kradu.
Zbog velike dioptrije i specifične, i male veličine, već godinama poručujem sočiva iz Mađarske pošto kod nas ljušte za ista. Čak i u vreme korone su mi uredno stizala ali ne i u toku 2021.g. kad mi već treći put Carina ista vraćaju za Mađarsku jer ih cene kao medicinska pomagala a fizičko lice nema prava na uvoz istih. Pošiljalac ne odgovara za pravilnike RS i tako se pola godine igramo mačke i miša pa ko prvi popusti. Zemljo Srbijo!
Zbog velike dioptrije i specifične, i male veličine, već godinama poručujem sočiva iz Mađarske pošto kod nas ljušte za ista. Čak i u vreme korone su mi uredno stizala ali ne i u toku 2021.g. kad mi već treći put Carina ista vraćaju za Mađarsku jer ih cene kao medicinska pomagala a fizičko lice nema prava na uvoz istih. Pošiljalac ne odgovara za pravilnike RS i tako se pola godine igramo mačke i miša pa ko prvi popusti. Zemljo Srbijo!
Danas su mi prodavci sa AliExpressa odbili povracaj novca sto je i sajt odobrio. Kazu mi da su paketi stigli u zemlju ( sto i pise na pracenju posiljke) i da proverim u posti,... ajd, proverila...i naravno da ih nema! Od 5 paketa porucenih u Februaru samo mi je jedan stigao...verovatno ih je pojeo mrak!
Definitivno posiljke nestaju na nasoj carini,mislim da je bacanje vremena i grdnih zalbi na Aliekspres,nasa carina ne radi za fizicka lica,firme komercijalne rade fino,100%
Narucim sa aliexpressa, gospoda drže paket u posti (ili na carini) i izgleda da ne nameravaju da mi ga isporuce.
Narucim paket iz Engleske, stigne, iz poste cak ni ne probaju da me kontaktiraju vec čekaju da odem, ja na pošiljki tacni stoji URUCITI NA KUCNU ADRESU. Plus ih zovem oni kažu nemamo nista, ja odem isti dan i paket se magicno stvori...
Svaki paket koji se poruci ima broj za pracenje, ali ga nasa posta ne priznaje????? paket se kamerama skenira i tacno se zna gde je zadnji put poslat, tu i nestane, posta ne priznaje broj za pracenje zato sto su to paketi male vrednosti, milon paketa male vrednosti eeee moji sugradjani......
Sada je bar lako praćenje pošiljke koju ste naručili. Kod mene uveliko stoji da su prispele ali dalje se ništa ne dešava. Kao jedina opcija se nudi povraćaj novca ali i to je pitanje do kada će prodavci da trpe i tolerišu. Poslali su robu , sada vraćaju novac znači dupli gubitak. Neko bi morao ovim da se pozabavi ako želimo da nas svet gleda pravim očima. Ovako ispadamo obične jajare koje tobož poštuju neke procedure a nažalost ispostaviće se da je u pitanju čist lopovluk. Neko je napisao da se ovakvim ponašanjem ruši ugled zemlje. Pa naravno i zato su mnogi kada je u pitanju Srbija jednostavno odustali od slanja a neki su nabili tako veliku cenu usluge slanja da se ne isplati poručivati. Sve to je posledica upravo ovakvog ponašanja i velikog broja reklamacija, prekida porudžbina i zahteva za obeštećenje. Molim nadležne da se što pre pozabave ovim velikim problemom !
U septembru narucio dva paketa u vrednosti od 136 dolara, na aliexpress u tracking mi stoji da je isporuceno na kucnu adresu 17.11.2020,do dana današnjeg mi nije stiglo
Od oktobra mi nije stigao nijedan paket, danas ovde ostavim komentar (sto retko radim) i malopre mi stigla dva paketa. Jedan porucen u septembru (za koji sam javila u decembru da nije stigao i vraceno mi pola novca) i jedan porucen u novembru. Imam jos gomilu porucenih u oktobru.
U avgustu sam porucila par maski, sve je stiglo posle dva meseca. Ali ono sto sam porucila u septembru i oktobru nista nije stiglo.
Veliki broj nezadovoljnih gradjana ove zemlje zamolilo bi sve nadlezne da rese ovaj problem i da ne prebacuju odgovornost sa carine na postu, vec svi treba da učestvuju u resavanju problema i jedni i drugi.
Iz dve različite prodavnice sam naručio dva ista proizvoda, po sličnoj ceni preko Aliexpresa.. Oba imaju shiping i transport obavlja ista agencija ( Sunyou ). Jedan sam dobio i platio 420 dinara valjda PDV ili carinu, nebitno. Za drugi traking kaže da je u moju poštu stigao 24. 09. 2020. Danas je 29.12.2020. i nema nikakvog traga od pošiljke. Uložio sam disput kod Aliexpresa ali mi nisu vratili novac uz tvrdnju da sam pošiljku dobio. Zvao sam i poštu i poštu carinjenja i kad im kažem broj trakinga oni mi odgovaraju da takav traking ne mogu da očitaju. I još mi kažu da ručno ukucavaju broj trakinga. Alo ljudi, pa ko još u svetu to rućno radi. Potrebno je da imate čitač bar koda i softver za to i imali bi ste sve na dlanu. Ali to vam naravno nije u interesu jer u tom slučaju ne biste mogli da kradete. Znači pošta Srbije je CRNA RUPA gde nestaju naše pošiljke i niko za to ne odgovara. Takođe znam službenika pošte koji je ranije krao novac iz pisama i jedno vreme nije radio pa su ga vratili na posao. i tu godinama radi?! Jednom lopov, uvek lopov. I oni meni tvrde da niko nije ukrao pošiljku. Najverovatnije je isparila?! Ne postoji način da se bilo kome žalite?! Sram vas bre bilo lopovčine i kriminalci.
Evo, ponovo ista priča... Pošiljke "ušle" u Srbiju krajem oktobra ni posle dva meseca "boravka" u Srbiji nisu isporučene. Citiraću autora članka na drugom sajtu "Da li ste svesni da ovim rušite ugled prvo države, a onda i vašeg preduzeća?!".
Pozivam 021 da ponovo aktivira ovu temu kod nadležnih u Pošti, jer kada su to prošli put uradili, u roku od par dana sve mi je stiglo. Hvala 021!
Lopovska vlas na ovaj način štiti uvoznički lobi sa kojim je u dilu. Nije moguće da ministarstvo trgovine nezna za ovu pljačku. Šibicari i džeparoši su na delu a naša roba koju smo platili, završiće u njihovim prodavnicama.
Paket od 860gr. Sa igračkom za dete sam poslao iz Nemacke 16.o6.2020.Posle 2 dana je izašao paket iz Nemacke.Danas je 16.10.2020 i od paketa ni traga ni glasa.Nemam komentar
Kada razmislim, do 2017.te roba je na moju adresu stizala za dve-tri nedelje. Tada sam zivela u Kragujevcu i postar je bio maksimalno korektan, uvek je zvonio, cak mu je i moje radno mesto bilo u okviru reona pa kada me ne bi nasao kuci svratio bi do posla. To mi je bilo fascinantno! (Za Kragujevcane: Ukoliko zivite u Lole Ribara, znate o kome pricam). Onda je roba polako pocela da kasni sve vise i vise, zadrzavali su je na Carini. Dragi moji, poslednja notifikacija nije "posiljka je napustila Kinu" vec "posiljka je prispela u Srbiju". Tada su pocele i da mi stizu potpuno neverovatne stvari: da uplatim carinu od 850 dinara na predmet vrednosti 1100, u razlogu upisano samo "kaput".
Preselila sam se potom u grad gde sa prozora gledam postara kako ubacuje karton u sanduce i bezi. Nikad ne kuca, nikad ne zvoni. Zalila sam se, dao je izjavu kako nam je kapija zakljucana i imamo psa i zbog toga ne dolazi. Kapija nema bravu. Imamo macku. Istovremeno, paketi sve vise kasne, zadrzavaju ih na Carini. Na 17track obavestenje stoji da su posiljke usle u Srbiju i tu je kraj. Od 2018.te pocinju da nestaju paketi. Kao sto je neko napisao: "Ako ste nekog na Carini ili Posti i uspeli da dobijete na telefon, izgovor je uvek bio da imaju jako puno posla i jako malo ljudi." Upravo ovo!!!
10.06.2020.te porucim tri paketa iz BRITANIJE (ne Kine!!!). Firma mi je poslala u julu skrinshotove kako su posiljke odavno prispele u Srbiju. 25. AVGUSTA stizu 2 od 3 paketa, a sva tri su stigla u Srbiju u junu
Evo odgovora pošte na moj upit. Tačno je da zakon ne propisuje odgovornost za neregistrovane pakete, ali postoje drugi zakonski mehanizmi da im se stane na put. ->Пошиљка са ознаком U... је нерегистрована писмоносна пошиљка у међународном поштанском саобраћају – мали пакет, која може да садржи робу и друге предмете. Нерегистровани мали пакет има јединствени бар-код идентификатор и чија је прва словна ознака U (друго слово у распону од А-Z) плус 9 цифара и на крају има кодну ознаку земље порекла, а која се наноси како би се обезбедило пружање прекограничних царинских електронских најава (у циљу једноставније и брже царинске процедуре). Присуство таквог идентификатора не подразумева пружање услуге са потврдом уручења. С обзиром да се ради о нерегистрованој пошиљци, сагласно важећим прописима којима се уређује обављање поштанских услуга, за исте није предвиђена опција праћења статуса. Напомињемо да се сав поштански материјал у долазу из међународног саобраћаја одмах сортира и након спроведеног царинског надзора отпрема према надлежним поштама, а сходно назначеним адресама прималаца. Чињеница је да су на обављање међународних поштанских услуга у великој мери утицали поремећаји у међународном авионском саобраћају као последица вируса, тако да је констатовано кашњење поштанског материјала из већине држава, а поготово из држава из којих пристижу пошиљке генерисане интернет трговином будући да у њиховом преносу, по правилу, учествује више логистичких центара и поштанских оператора
Sve sto ukradu tj. ne isporuce ide na licitaciju, a evidentira se kao pokusana dostava pa niko nije na adresi. A sve krenulo da se doganja s pocetka 2020, pre toga je uredno i uvek sve stizalo do najmanje sitnice.
"Zoran26.08.2020 • 10:59
Jadno
Svi kojima su "tajanstveno" nestali paketi negde u crnoj rupi izmedju Carine i Poste mogu da potpisu peticiju ovde : https://www.peticije.online/peticija_posti_i..."
Druže, link ti nije ok. Kaže da je naslov predugačak.
Proveri i potpisujem.
Svi kojima su "tajanstveno" nestali paketi negde u crnoj rupi izmedju Carine i Poste mogu da potpisu peticiju ovde : https://www.peticije.online/peticija_posti_i_medjunarodnoj_postanskoj_federaciji_povodom_tajanstvenog_nestajanja_postanskih_posiljki_malih_vrednosti_iz_inostranstva_i_zemlje
Mislim da se definitivno krade i na Carini i u Posti, shodno losem vaspitanju i neinteligentnom ponasanju svih onih kojima se ukaze prilika za to! Ono nasta oni racunaju je upravo period za refund jer kad on prodje za odredjenu posiljku tada je cerupaju kako znaju i umeju jer veruju da ce kupac traziti refund a nece juriti posiljku! Zato treba uvesti strogo pravilo za tracking svih posiljki iz Kine kad udju u Srbiju! Srbija skriva posiljku u Srbiji! I najvise vremena do isporuke provede u Srbiji! Free shipping iz Kine stize u Srbiju za 10 dana! Ostalo vreme provodi na teritoriji Srbije...ili joj se gubi trag!
Stigla mi posiljka iz Kine, u stvari iz Litvanije, i lepo se vidi na sajtu da je vec nekoliko dana u Srbiji, ali zato kada se ode na sajt Poste, ne prepoznaju broj za pracenje, i navodno je pogresan. Nikada do sada Kinezi mi nisu dali lazni broj. Jednostavno posiljka nestala... Nije velika vrednost, oko 10 eura, ali braco postari da li morate da kradete i tekstilne maske za lice??? Lopovcine ste da nema vecih. U posti koja je za mene nadlezna niko nista ne radi, zena obradjuje uplatu ili isplatu ili slanje paketa po 15 minuta. Em nista ne radite em kradete!!!!! fuuuuuj
Posiljka narucena 13.februara, nije stigla Kinezi tvrde suprotno, izvinjavaju se kao poslace ponovo. Drugi paket stigao u Srbiju 22.04.2020. jos uvek nije isporucen. I sta reci nakon svega sem da nesto ne stima. A posledice su da AliExpress naplacuje postarinu i na najmanji iznos narucene robe ako ste iz Srbije ili jednostavno ne zele da salju. Sramota i nista vise.
Naime, u avgustu 2019. godine karučio sam paket koji nako 2 meseca stajanja na carini idalje nije dostavljen. Pisao kinezu i on mi poslao novi paket u februaru 2020. Paket je od 3.3.2020. na našoj carini i idalje ga ne dostavljaju! Vrednost paketa je 35 eur i u pitanju je držač za mobilni telefon. Strašno je to sto mi u Srbiji nemamo nikakva prava žalbe ili bilo kakav način da dodjemo do informacija sta se desava sa našim paketima. Ako neko zna kome se moze obratiti kako bi se ovaj problem rešio, bilo bi korisno da napiše.
Do sada ni jedna posiljka iz Kine (preko 360 posiljki) nije nestala u Srbiji bar meni, dvaputa se desilo da posiljka u Kini se zagubi i posalju za zakanjenjem od dva meseca sa njihove carine. Ako niste spremni da cekate ili brinetr da li ce posiljka stici ili ne nemojte porucivati ili platite siping kako treba ( DHL , UPS....) i nema brige ni problema.
Isporučilac robe ima svoj BROJ EVIDENCIJE, pošiljke, pokušao sam da proverim gde je pošiljka.
Poštanski RUKOVODIOC, tvrdi da pošta ne evidetira pošiljku VEĆ ubacuje u neku prostoriju i takvu posle kotrole šalju PRIMAOCU. U nekom vremenu POTPISIVAO SAM PRIJEM POŠILJKE, danas tu pošiljku primam u ZAVISNOSTI OD POŠTENJA POŠTARA. Ili u opšte ne primim jer se zagubila.
U jednom gradu u R:Srbiji, grupa dolazi do naših pošiljki i iste prodaje na OGLASNIKU, pa se pitajte kako pošiljke NESTAJU
Ista prica kao i kod ostalih, paket je trebao stici najkasnije do 2.8. On je u Srbiji vec 2 ipo nedelje, i nista prosto ne znam sta da radim. Nisu velike pare 10€ ali vidim da nisam jedina pa me zanima da li bar novac mogu da povratim nekako?
Iz Slovačke sam poslao dve pošiljke za Srbiju , 2velike koverte a4, na dve različite adrese, poslato istog dana , jedna je stigla druga nije , 70e vrednost je te što nije stigla, i ja računam na naše da ne plaćam duplo slovacima preporučenu ošiljku, , a što se tiče Aliexspresa i ostalih , ovde u Slovačkoj sve što sam naručivao do sad sve je stizalo sad u zadnje vreme malo kasne zbog korone ali dođe, i to govorim o 20ak porudžbenica odnosno pošiljki uvek je sve stizalo.
u mome slucaju svi veci i malo vredniji paketi nisu stigli a ovi manji i jeftiniji jos nekako i stignu.logicno je da se krade na carini kod nas jer pise da je roba dostavljena u srbiji.ni posle 3 meseca cekanja nisu stigli.strasno je to sta se desava.
Radim u pošti 24 godine i odgovorno tvrdim da niko u pošti ne krade pošiljke. Možda se poneka izgubi , zaluta u tuđe sanduče, ali sve primljene se i isporuče.
Upravo sam dobio obaveštenje da mi je pošiljka vrednosti 1.5$ stigla u Srbiju, nakon 9 dana putovanja iz Kine. Praćenje govori da je u postupku carinjenja. Sad, ako mi ne stigne u roku od 60 dana znaću gde je zapelo, i pisaće se tužba. Ovom javašluku mora da se stane na kraj.
Platio sam dostavu (samo dostavu) tri sedišta za bicikl 30$ da bi sve bilo u redu (AliExpress Premium Shipping), no međutim već preko 30 dana je pošiljka u Srbiji, a nema je ni za leka!
Lopovi na kvadrat, jer u poslednjih 6 meseci sve pošiljke čija cena prelazi 10$ nisu se pojavile na mojoj adresi (bez obzira da li platio poštarinu ili ona bila besplatna)... Sramota...
Zna se odavno vec to jos iz vremena Kertesa, Stanisica, Vucelica, Subotica Caneta i ostale svercerske bratije koja danas radi za Vucica. Zanimljivo drustvo.
Parcel Status Arrived in destination country; awaiting customs clearance
Arrived at destination country
2020-06-25 18:35:00 [GMT+8]
Znaci mesec dana ni traga ni glasa od paketa.
Ukucam na sajtu poste kod za pracenje posiljke
Pise: "Пошиљка није пронађена. Проверите исправност унетог броја"
Nije problem vrtice meni Kinezi novac to je najmanje problem, oni su za razliku od nas posteni, nikada se nije desilo da nisu refundirali kada pokrenes Dispute nego meni vise znaci ta roba koja sam porucio da mi stigne nego taj novac, jer ima stvari koje ovde u Srbiji ne mogu da se kupe, znatno su jeftine itd itd...
Zašto se pošiljke ne gube preko DHLa ili AliExpress Premium Shipping?
Gube se samo pošiljke koje idu preko POŠTE. POšiljke stugnu u Srbiju i preuzme ih "Last mile carrier" i nikada ne stignu na odresište.
Iz Kine, DHL košta oko 50evra a AliExpress Premium Shipping oko 20evra i MORA da se evidentira u svakom trenutku gde je pošiljka i tačno se zna gde je nestala.
Pošiljka koja je poručena 07.03.2020,zbog obustave avio saobraćaja nije stigla u aprilu.Dana,21.05.2020 posiljka je doputovala u Srbiju.Danasje 28.07.2020,a moje pošiljke i dalje nema.Ko je tu sad kriv?
Da li se neko od novinara ili od korisnika Aliexpresa raspirao direktno kod njih zašto su dignute cene transporta samo za Srbiju? Hoće li se novinari baviti istraživanjem ili samo *rekla kazala*... Da li imamo zvaničan odgovor od Alija za razlog poskupljenja transporta.?
Raspala opozicija vođena neuspešnim Đilasom preko Aliekspresa pokušava da sruši Milana Krkobabića ali neće mu uspeti, pošta je jača od cele opozicije zajedno sa njihovim tajkunima.
Ceo svet laže, i ja lažem da mi nije stiglo preko 20 pošiljki i pre "pandemije" samo je "naša" pošta u pravu i "naša" carina. Nema kod nas poštenog čoveka, javna preduzeća su najveci lopovi, to je organizovani kriminal!
Ne kradu ma jok,samo ne ostave obaveštenje na adresu ,pa se kao vratila...ja sam jednom iz "inata" pokušala da joj udjem u trag ,nema koga nisam zvala i gde nisam bila,glava,posta carinjenja,carina ,soedicije , Beograd al ona se bas vratila ..nema sanse !!! Go lopov do lopova!!
Inace, skoro sve male posiljke su mi stigle. 30ak ove godine. Problem za kineze je to sto su ovi nasi nesposobni da u roku od 60, 75, ili 90 dana dostave paket.Kinezi mi vrate pare na racun, a posiljka mi stigne, 66, 77, ili 95 dan. I roba i pare, milina
Nestaje mnogo paketa, svih vrsta. Ja sam naručila u Srbiji dečije igračke i u paketu je falila najskuplja! Kad sam kontaktirala firmu tvrdili su da su oni zapakovali, ne moram ni da napišem na koga sam sumnjala da je ukrao, zar ne?! A sigurna sam da jeste neko ukrao pre nego što je stigao paket...
Sta ima tu da se razmislja? Pogledaj samo reciklirane Radikale iz 90ih, Vulina iz Jul-a, Dacica, Palmu, Seselja,... sve je isto samo Slobe i Mire nema. Ista bagra, isto nacionalisticko sr***e. Ovaj narod nije u stanju da se izdigne za 30 godina vec prihvata reciklirano smece iz 90ih. Mozda smo to i zasluzili kakvi smo.
Krajem prosle godine i pocetkom ove sam porucivao svasta preko alija, vecina mi je stiglo, ali su mi ukrali: koznu torbu za lap top, zatim eksterni hard disk, gde sam dobio samo praznu kutiju... Torbu znam da su ukrali ovi iz poste, jer je nasla salterusa po broju posiljke gde je to i jos jedan artikal, i kada sam pisao posti, taj drugi artikal su mi poslali u roku od par dana, a torbe nema jos uvek... Bagra sve...
Upravo i pitanje nije za velike posiljke koje se pod video nadzorom i komisijski otvaraju i carine
(to je tek druga prica, drugaciji bezobrazluk)
Prica ovde je da postoje malecke posiljke, koje obicno carina samo lupi pecat da ne podleze carinjenju. Razne gumice, poklopci, adapteri, sitnice koje kostaju redom manje od 5 eur verovatno stize na stotine hiljada takvih paketa.
Gde su oni ? Gde stoje toliko dana ? I ja sam pratio posiljku do Srbije i onda u Srbiji jos 20+ dana lezi ... a ne zna se gde je.
Zahtevamo ispravku neregularnosti.
Ako nema dovoljno ljudi na carini ili posti, neka zaposle.
Da li neko krade ili ne krade, ne znam, znam da je usla u Srbiju posiljka a meni nije isporucena. Eto toliko.
Ako se i krade, krade se tamo na pravom mestu, ne po lokalnim postama. Nisu nam svi postari lopovi nego ima negde malo lopova na jako vaznom i unosnom mestu.
Posta kaze narod laze, carina kaze paketi u nadleznosti poste. Ispada da gradjani nisu pakete i robu platili niti porucili. Ajmo da potamo Kinesku ambasadu, sta oni misle o ovom poslovnom kolapsu, izmedju dve visoko prijateljske zemlje.
Klasicno prebacivanje vruceg krompira... nije u mojoj nadleznosti, idi negde drugde i tako u krug.
Da, ceo svet kuje zavere protiv nase poste, a paketi se verovatno zbog neke 5G eksperimentalne mreze dezintegrisu, pa se zalite RATEL-u za nestale pakete...
treba pustiti buvu carinicima i poštarima koji su
očito u dobrom dilu da se pojavio novi corona
virus koji prolazi i kroz rukavice pogotovo kod
proizvoda iz ćinejane i da se zadržava na
predmetima i duže od 60 dana. Da vidimo junake
kad ponesu proizvod kući..
Tako vam i treba kad narucujete smece iz Kine, jos vam nestane paket 10 puta kako sami kazete i vi narucijete 11-ti, sad je to vec porez na budale hahahahahahaha
A kako objasnjavete godpodo iz Poste to sto na Alijevom tarkingu pise danima da je roba stigla u Srbiju, i kada ukucam kod za pracenje posiljke u Srbiji pise da taj kod nepostoji.
Kada sam cimnio prodavca i upravu Alija poslali su mi potvrdu njihovog trakinga kao dokaz da je roba u Srbiji vec 17 dana!
Gde je?!
Meni roba sa Aliespresa narucena marta i dalje nije stigla u vrednisti od 3.000,00rsd. Sramota cista kradja!!!! Imam izvestaj da je stigla u Srbiju!!!???
Ajde ove sto 'nestanu' kad stignu na nasu granicu ili aerodrom, ali sto ove manje posiljke dostave i ostave zakacene na kvaku ili na otirac.
A i dalje mi je neverovatno da posiljke putuju iz Kine do 3 nedelje, a onda ostanu jos toliko kod nas pre bilo kakvog obavestenja. Sramota!
ja mogu da kazem da od 2003 narucujem raznu robu sa raznih krajeva sveta i do DEC 2019 svaka posiljka mi je stigla to je nekoliko stotina posiljki... ali od onog njihovog strajka u DEC 2019 nije mi stiglo 5 paketa, stigli do Srbije i tu im se gubi svaki trag... kare ko god stigne od carinskih sluzbenika pa do samih postara i nikom nista i dalje rade primaju plate...
Uspeli smo da upropastimo rekao bih odlicnu postansku sluzbu jednu od najboljih u evropi (moje misljenje) gde se ne zna ko pije a ko placa... Povratak u srednji vek... Niko im nista ne moze imaju jak sindikat... Konkretno postar koji meni donosi posiljke pokusao da ukrade moje pakete, ja ga prijavim, ustanovi se da je pokusao da otudji i nikom nista evo i dalje radi a od tada je proslo 8 meseci.......
Pa koliko vas samo mrzim, vi ste u ovom talogu od zemlje među pet najkorumpiranijih službi!
Od 3 paketa poručena u martu, 3 nisu stigla. Imate 100% realizacije - u krađi.
Nisam video da je iko ovde imao posla sa DHL-om. Mislite da ste zasticeni ako radite sa njima ali vidi vraga. Za predmet od nekoliko dolara sam platio preko 100$ DHL-u za transport (iz Kine )da ne bi bio premet pljacke carine i poste. Na sve to je DHL je zaracunao pogresan uvecani kurs za carinu i PDV (carina i PDV se obracunavaju zato sto se carini i iznos naknade DHL-u pa je to zajedno vise od osnovice bez carine u iznosu do 40$). Ali to nije sve nego je DHL zaracunao i spediciju ( i na svoj iznos troskova transporta) kao da sam uvozio Mercedes G-klase a ne predmet od nekoliko dolara (i to u iznosu takodje vecem od cene same robe). Sticem utisak kako mi Srbi imamo renome stoke gde svako pokusava da uzme sto vise na bilo koji nacin.
Srecom sam jos 2014 sve posiljke preusmerio na susednu civilizovanu drzavu. Tada su mi ovi pilicari naplatitli 400 din na 2 varalice koje mi je drugar poslao iz Svedske. Znaci nikakava trgovina, jos je u koverti bilo neko pismo.
Od tada posiljke redovno stizu bez ikakvih fantomskih troskova. U poslednje vreme jeste se malo produzio rok prispeca, ali nista nije nestalo.
Pa gde je onda moj sobni sat, kabel i maska za telefon?!
Sve je naruceno pre 4 meseca i pose da je roba usla u Srbiju! Ne zna se ko je veći lopov vi ili carina!!!
"Novih 146 dostavnih vozila za prevoz tereta od danas su deo Poštine tehnološke flote, dok će još 111 dostavnih vozila biti isporučeno u narednim danima, nabavljenih u skladu sa strateškim opredeljenjem unapređenja logističkih kapaciteta i liderskom tržišnom pozicijom.
Pošta Srbije nastavlja jačanje najveće i najrasprostranjenije nacionalne distributivne mreže, pouzdanosti i kvaliteta poštanskog servisa, istovremeno idući u susret ubrzanom razvoju e-trgovine i povećanju broja e-pošiljaka. Nova tehnološka vozila povećaće sigurnost pošiljaka u transportu, kvalitet poštanskog servisa i zadovoljstvo korisnika, obezbeđujući istovremeno i bolje uslove rada zaposlenih”, izjavila je Mira Petrović, v.d. direktora Pošte Srbije.
257 vozila, tipa Fiat Doblo Cargo 1.3MTJ, koja će biti distribuirana u sve radne jedinice širom Srbije, gde je predviđeno da se koriste za obavljanje poslova specijalizovane dostave, obezbediće najširu dostupnost, dok će tehnološka flota Preduzeća, brojati preko 1.700 vozila na usluzi korisnicima.
Pošta Srbije je sinonim za brzinu, pouzdanost i kvalitet na polju poštanskih usluga i ima dominantnu poziciju na komercijalnom tržištu ekspres i paketskih usluga. Priznanje kvalitetu Poštinih usluga dali su i potrošači dodeljujući joj nagradu Moj izbor za omiljeni brend u 2019. godini, u kategoriji „Transport”."
Sram vas bilo zadnjih nikad ni jedan mesec nisam dobio sve račune, da bude gore 3 meseca uopšte ne dobijam racune, pošto sam firma da ne dodje do utuzenja od dobavljača i jkp moraću da podnesem tuzbu.
Ne mogu da lazem, meni su paketi stigli na adresu ALI stignu iz Kine u Srbiju za 10-20 dana a na carini kod nas stoje po 30 dana.... tako da gospodo iz poste, sedi jedan.
Svi sitni i jeftini paketi godinama mi stižu redovno.Za poslednjih godinu dana sam četiri puta poručivao Android Tv BOX i nije mi stiga.Na kraju sam odustao,a novac mi je uvek vraćan.
Samo mi je jednom stigao satelitski risiver,koji je kupljen na drugom Kineskom sajtu,ali je isporučen direktno DHL-om.
Iz Novog Sada u jugozapadnu Srbiju pošaljem staru, ispravnu, odličnu ručnu kosilicu (na prijemu 12.4 kg) - čovek odande sutra dobije ručke.
Onaj cilindar sa 6 sečiva "se zagubio" (potrebna su dva ključa ISTOVREMENO da se skine).
Pošto nisam bez uticaja, pobesnim i krenem redom da zovem i pretim, a za mnom i moji advokati, novinari itd. - oštrice se u roku od nekoliko sati nađu u BG "na odeljenju sa izgubljenim pošiljkama".
Preko ličnih veza, nađoh i ko je: novozaposleni koji nije znao da video nadzor radi i u toaletu 24/7.
Vidim da je komentator koji je rekao da mu je sve stiglo dobio gomilu munusa... Zasto? Mislite da je bot Poste? Nemojmo tako. Podelili smo se na dve strane, ne valja to. Ja sam iz NS i dobio sam mozda i trocifren broj paketa iz Kine, pocevsi od 2015-16. do danas. Bilo jeste kasnjenja, ali sam svaku dobio. Kasnjenja su bila iz objektivnih razloga i tu mislim na ovu godinu, Korona i sve to, ali bilo ih je i zbog lenjosti carine. Svi mi vidimo kada su paketi dosli u srb i koliko se zadrzavaji na carini. Svasta mogu da kazem i za AV, i za Postu, i za carinu, ali sam svaki paket na kraju dobio.
Ono što je pravi problem je da su naši mufljuzi napravili "biznis" da poruče paket bez praćenja, i kada im stigne prijave AliExpress podršci da ga nisu dobili, i dobiju i pare nazad. Mislili su da su zeznuli sistem, a sada je "sistem" sabrao sve to i podvukao crtu i uzvratio udarac i sad su naravno krivi poštari i carinici. Ne kažem da i među njima nema bitangi, ali ko bi normalan rizikovao državni posao zbog neke kineske kerefeke od par stotina dinara? A ovih što su tako uspešno "poslovali" sa Kinom ima na sve strane, čega se pametan stidi time se budala ponosi, pa ih je izuzetno lako naći, samo treba znati gde tražiti ;-)
Onaj tekst koji je objavila Efektiva je pisao neko ko očigledno nije nikad poručivao sa AliExpresa, jer nije ništa poskupelo, niti je postojao free shipping. Poštarina za neregistrovane pakete je uvek bila par desetina centi, neko je to uračunavao u cenu pa stavljao "free shipping" napomenu, a neko je obračunavao posebno pa ispadne artikal tih par desetina centi jeftiniji nego kod onog sa "free shippingom", a u suštini te izađe na isto. Registrovane pošiljke su koštale od par dolara do par desetina dolara, u zavisnosti od toga koliko je ono što se šalje teško i koliko košta. To je u stvari osiguranje pošiljke, i ako se pošiljci nešto desi pošiljalac može da naplati štetu, kod nas se to zove "preporučeno pismo". Ali isključivo pošiljalac, dokle god se primaocu ne uruči i on potpiše, nema nikakvo pravo na to. I ako je plaćeno osiguranje pošiljke, ona može da se prati svugde, ima standardizovani broj za praćenje koji važi u većini pošta u svetu. Kako on izgleda može lako da se izgugla, oznaka standarda je S10 UPU, i sve što ne počinje slovom R i nije tačno u tom formatu kako predviđa standard NEMA praćenje (možda eventualno u Kini i u zemlji preko čije pošte se šalje pošiljka, jer roba sa AliExpresa stiže preko raznih kurira), to što vam neki opskurni kineski sajt tvrdi da je roba stigla u Srbiju je samo maštarija nekog softverskog algoritma. Poštarina za DHL i FedEx i slične je uvek koštala toliko kao sad, samo je ukinuta opcija sa ovim "preporučenim pismima" preko obične pošte
Kao poštar radim 5 godina. Preprodavci koji ne plaćaju porez, večito se žale, jer polazeći od svojih besčasnih radnji, misle da i neko drugi se isto tako ponaša. Prijavljuju da nisu dobili paket, jer im u 90% slučajeva refundiraju bilo da su dobili ili nisu dobili paket. Loš smo narod generalno
Pre par godina, roba je na moju adresu stizala za dve-tri nedelje. Onda je polako pocela da kasni sve vise i vise.
Onda ce umesala i Carina, na kojoj se roba zadrzavala prvo dan-dva a onda na kraju dostigla i mesec ipo dana bez objasnjenja, jer yakonom nije regulisano maksimalno vreme yadryavanje robe na Carini. Oni su nedodirljivi.
Ako ste nekog na Carini ili Posti i uspeli da dobijete na telefon, izgovor je uvek bio da imaju jako puno posla i jako malo ljudi.
A onda je dosao na red i strajk radnika Poste, koji je na misteriozan nacin obustavljen i posledicno stvari sto se tice uvoza iz Kine dosle na jos gore stanje koje je bilo pre Korone. Uz sve to, zid cutanja svih nadleznih o nastalom problemu se digao u nebesa.
Nesto je tu jako sumnjivo. Stete su ogromne, a nadlezni se ponasaju autisticno. Da nije sve ustvari isplanirano?
Lako je sve proveriti. Policija i Tuzilastvo vrlo lako mogu da utvrde istinu. Obzirom da su prituzbe brojne, velika suma je u pitanju. Reakcija nadleznih ne sme izostati. Kad reakcije nadleznih nema, onda je ocigledno da je sve radjeno uz blagoslov vlasti sa odredjenim ciljem. Dali Vlada Srbije ovo naziva saradnjom sa bratskom Kinom?
Nije samo kradja paketa vec kradu i na naplacivanju posiljaka za inostranstvo.Pismo obicno ne mozete poslati ako je mali predmet unutra a pismonosna posiljka je do 2 kg.Traze vam da saljete preporuceno uz popunjavanje dve carinske deklaracije CN22 i CN23 i plus priznanicu preporucene posiljke koju vi dobijate overenu pecatom i pratecim brojem.Posiljka za Hrvatsku 267 g pismo prvo mi je trazila blizu 1.000 dinara kad sam zatrazio da izracuna ponovo rekla je oh nisam dobro iztacunala i sledeca cifra je bila 886 dinara.
Odem na sajt poste i ukucam u kalkulator sve parametre i dobijem cifru 846 dinara !??
https://www.dropbox.com/t/ENugjYAknll4xdGN
Ma u ovoj tzv.drzavi svi kradu od drzavnih sluzbenika i moram napomenuti da iz Hrvatske i ostalih zemalja moze obicna posiljka i sve usluge su za 40 % jeftinije.
Pa gde su onda?!!! A ove koje nisu nestale stizu neverovatnom brzinom. Posiljka iz Budimpeste do Novog Sada je dostavljena posle 2 meseca i 21 dan... Sram vas bilo!!!
Vi demantujete da je sada juli mesec 2020 godine i sve koji tendenciozno tvrde da je bas tako vi cete sudski progoniti i smatracete se uvredjenim zato sto to mozete. Kao sto mozete da kupite kablovskog operatera za, verovatno, 50 puta veci iznos od trzisnog i da tvrdite kako je to bio odlican dugorocni posao makar vas to odvelo u likvidaciju, koju takodje necete priznati.
Mi smo naručili 2 seta slušalica preko aliexpressa od lika od kog smo naručivali već 5-6 puta, uvek sve bilo ok. Paket može da se prati samo dok ne izađe iz Kine, posle ga nema nigde u našem sistemu. Mi čekamo, paket ne stiže, tek posle 2 meseca nam javlja lik da su mu slušalice vraćene i da će nam refundirati keš, što je i uradio. Niti nam je poštar doneo slušalice (koje staju u običnu kovertu), niti smo dobili papirić da ga pokupimo u pošti, a kad smo zvali da proverimo tracking naši nisu mogli da ga nađu. Više ništa ne naručujemo.
Sta drugo ocekivati od odgovornih u nasoj (njihovoj) zemlji nego da poricu i optuze nekog drugog.
Posto ne smu da optuze bracu Kineze, naravno krivci ce biti iz ''naroda'', tacnije jedan od njih...verovatno je Djilas pokrao sve posiljke!
Da li bi onda gospoda iz Pošte mogla da mi pojasne šta se desilo sa pošiljkom iz Austrije, koja je poslata 12.02. iz Beča, dospela je u Srbiju i gubi joj se svaki trag?
U pošiljci se nalazio promo materijal - majica, šolja, USB stik i zahvalnica.
U Novom Sadu, Pošta Srbije neće da raznosi pošiljke na naznačene adrese a neće ni da ostave poruku da su pokušali te da možemo to podići u radednih 5 dana.
...onda čete mi lako odgovoriti na pitanje gde je moja pošiljka pod brojem SY13919742717 koja je stigla na aerodrom Beograd 17.6.2020. godine u 09;47 časova?
7 (recima: SEDAM) paketa mi je nestalo prosle godine.
Od tih sedam, pet je imalo pracenje i u srbiji ( malo pocetno slovo ).
BIlo da je neka elektronika ili knjiga, cim je malo skuplje odma ima 50% sanse da se "zagubi" nekome u dzep.
Znam da je tuzno ali znate kako narucujem skuplje posiljke iz inostranstva?
Dam adresu od drugara iz Madjarske ili Hrvatske i kad stigne odem licno tamo.
Apsulutna sramota je kako se carinici ponasaju, preko pola sveta paket stigne za 3 dana a kod nas na carini vise od 3 nedelje ostane "zaglavljen".
A na to dodajte postare koji vole da se posluze ili da vam jednostavno paket prebace preko kapije/ograde u dvoriste ( i ako postansko sanduce je prisutno i dovoljno veliko i ako je neko kod kuce ).
Reforme neke su potrebne da bi to sve iole krenulo na bolje. Recimo zabraniti bavljenjem politikom ljudima iznad 35 godina. Pa da vidimo onda.
meni je od 5 posiljlki, od koje je svaka od 500 do 1000 din, 2 stiglo. zato vise ni ne narucujem
kolega je narucio nesto skuplje iz kine, 3d stampac, carinik ga je zvao na telefon da mu ponudi saradnju ako planira to i dalje da radi, naravno uz nadoknadu.
zato telefoni stizu i to sto se valja po oglasima, tu postoji dil carine, poste i narucilaca. svi mi ostali obicni smrtnici mozemo biti pokradeni kad god. otvaraju pakete kad im se prohte, pa to onda jos i naplate.
Samo kazu da nisu i zaprete onome ko objavi. Hoce posta srbistana zapretiti i Kinezima i Aliexpressu? Mozda i oni lazu? Svi lazu, samo posta ne laze, a svet nam uvodi sankcije.
Tri stvari kupljene na AliExpressu stigle su u Srbiju pre više od 40 dana. Gde je zastoj? Ako nije u pošti koliko je potrebno carini da pregleda paket? Neko ovo mora da istera do kraja.
Nee, gde bi pošta kraduckala. Za početak i kad ne opelješe pošiljke, opelješe novčanike na izmišljene troškove "otvaranja pošiljke radi carinjenja" i "ležarinu". Dodatno na to poštari često ne donesu pošiljku već ostave izveštaj o prispeću sa napomenom "nikog nije bilo kod kuće" - iako je adresa firma, a izveštaj ostavljen u radno vreme.
Samo da mi neko objasni zasto paketi stoje po mesec,dva u posti????Zasto se toliko otima na pregled paketa????Postarina je free a roba od 20 dolara i za to se otme 560din!!!!Za čega?
Jedno od najgorih javnih preduzeća u Srbiji, ako i uopšte može da se napravi neka top lista među očajnim. Sve zbog javašluka političara i stranačkih interesa...
Otac mi je umro u Nemackoj. Poslata je medjunarodna umrlica postom negde krajem decembra. Nikada nije stigla. Tracking nemacke poste je potvrdio da je pismo u Srbiju. Pokosao sam vise puta da dodjem do informacije sta se desava. Uzalud.
Ja sam naručivala nekih 15ak puta sa Aliexpress-a i uglavnom sitnice koje koštaju manje od 5 dolara. Samo jedan paket mi nije nikada stigao ali zato uglavnom svi kasne mesecima. Npr prošlog novembra sam poručila par stvari koje su koštale oko 2-3 dolara i jednu koja je koštala oko 25. Ta od 25 dolara je stigla čak i pre roka za isporuku i nisam ništa platila, a uglavnom mi naplate oko 300 dinara čim je vrednost veća od 5 dolara. Ove ostale sitnice što sam istog dana poručila su mi stigle tek pre 2 nedelje, a stigle su početkom januara u Srbiju. Znači punih 7 meseci su stajale na carini. U međuvremenu su mi te porudžbine naravno refundirane jer su prošli svi rokovi.
Tacan je i navod da su tokom pandemije zestoko usporeni dostavljaci, i periodi dostave produzeni. Ali, ne bi se ljudi za dzabe bunili, gde ima dima ima i vatre, tako da umesto sto se prepucavaju bolje da krenu u internu kontrolu i vide sta se zaista desava. Kod nas jedino sto drzavne institucije umeju jeste da prete tuzbama i advokatima.
Aha,sve je u redu samo se mi gradjani kopcamo na ledjima kad kazemo da nas posta i carina potkrada decenijama. Necu nikad zaboraviti pismo citaoca iz Sveta Kompjutera kome su iz paketa jos pre dvadeset godina digli jedan od prvih bezicnih miseva a obrazlozenje lopurdi je bilo da je paket KALIRAO u transportu,hahahha.
Malo sutra. Nestaju vam i preporucene posiljke a kamoli ovo . Zasto se pisu potraznice za posiljke? Imao sam slucaj da je firma slala Novi Sad - Novi Sad i da je putovalo pismo DVE NEDELJE!!! Nego, ko onda maznjava? Carina? Vrlo moguce.
Pošta kaže "... prerađuju, distribuiraju i uručuju u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama ..."
Pa ako je sve u skladu sa Zakonom na njihovu reč, čemu onda služe interne i eksterne kontrole, revizije, auditi i sve ostalo? Čemu služi policija za privredni kriminal, čemu služe sudovi? Ako je sve na "keve mi" i po zakonu, zašto postoje kazne i kažnjavanje? Da li taj koji je pisao saopštenje 100% sigurno zna da je svaki pojedinačni službenik pošten i da niko nikad nije uzeo ono što mu ne pripada? Znači, što se pošte tiče, sve je u najboljem redu a vi se narode Srbije lepo je**ite i više nećete kupovati preko AliEkspresa? To je poruka?
Paketi su nestajali i pre pandemije. Mnogo pre pandemije.
Pa i kad se uruce, mesecima stoje u Srbiji. I naravno, istekne rok. Mene cudi kako su Kinezi izdrzali do sada.
И онда је мрмот замотао чоколадицу а Деда мраз преузео пакет....
Како бре лажете народ. Мени лично је нестала пошиљка вредности 400€ a бисте се правили грбави и неупућени док нису истекли сви рокови за жалбу! Срамота!
Ne porucujem mnogo sa AliExpressa, ali meni je da sada sve stiglo. Bilo je problema da posiljka stoji dosta dugo kod nas u posti pre nego sto se isporuci. Da ne pominjem da Posta nikako ne azurira statuse posiljke. Sve se lepo isprati kada posiljka stigne u drzavu, ali nakon toga je mrak. Stoga ne sumnjam da nesto od posiljaka i nestane.
Lazu sami sebe, 5 posiljki iz Kine koje sam cekao su posle 3 meseca lezanja na carini iscezle, a po poslednju sam obavesten telefonom da dodjem sam po nju, jer oni imaju puno paketa pa ih ne nose.
1. Zatražiti oduzimanje licence Pošti Srbije za međunarodne pošiljke.
Ima toliko privatnih koje bi se rado prihvatile toga.
Nije im dosta onih 150 dinara za selotejp - oduzeti licencu!
2. Obratiti se međunarodnoj Organizaciji Crvenog Krsta za pomoć oko ostvarivanja prava na prijem pošiljki.(U Drugom svetskom ratu su pomagali logorašima)
3. Tužiti organizovano, ako treba formorati NVO građana ovim povodom.
Dosta je bilo sramoćenja Srbije i osuđivanja građana na kupovanje robe pet puta skuplje.
4. Nijedno Ministarstvo, Policija, Sudstvo, Interna Sigurnost Pošte - niko nije reagovao ovim povodom.
Pošiljke jasno ulaze u Srbiju i NESTAJU!
Carina je pokušala da zaštiti svoj obraz naplačivanjem carine na pošiljke minimalne vrednosti. Takvim zaduživanjem, lopovi ne mogu da odnesu bez plaćanja i carine i onih 150 dinara Pošti - za selotejp.
Ja doziveo 3 ili 4puta! A oni kazu NEEEE, to se ne desava!!!
Plus ono njihovo naplacivanje otvaranja/zatvaranja paketa pa ti postar samo tutne papir u sanduce da je pokusao da dostavi a u sustini im nije no palo na pamet da to urade…
Da ne branim poštu, ali suludo je pomisliti da postoji samo jedan razlog za to što smo na "crnoj listi". Kod nas je problem ceo sistem pod kojim je i Pošta. S druge strane, i pandemija je imala uticaja na trenutno stanje. Mi smo malo i nebitno tržište, nije veliki rizik ne poslovati s nama.
Upravo je obrnuto, tacno je. Ili ih blokirate pod carinsku proceduru i cekamo je jer nemate dovoljno radnika i Posti Carina o cemu je vec pisao 021 ili ih ukradu bas u posti jer im niste dali dovoljen plate. Na tajk nacin nas blokirate jer je neko rekao da se mora kupovati u Srbiji a nikako iz inostranstva, da bi Win Win i drugi uvoznici zaradili na marzi. Lopine
Sta nije tacno lopurde. Oduvek su rovarili po posiljkama. Kada podizem posiljku uvek mora nesto da se doplati, koja stotina dinara koje nema nigde u pisanom obliku, valjda za burek. Carinu i lopove u posti treba sve otpustiti i kazniti ih da nadoknade kompletnu stetu svima koje su poharali. Proveriti trag svake posiljke koja je usla, a nije izasla gde je nestal, ko ju je UKRAO.
Da, kradu, ne znam da li posta ili carnici ali od 10 porucenih paketa, 8 mi stignu. Dva predmeta sam porucio u januaru, jos ih nisam dobio, a pise da su na carini. Tako da....
Hm... ne bih verovala posti. Ja sam imala velikih problema na poslu zbog brze poste, napise da je bio u 8:40, 9h i nikog nije bilo, a ja u kancelariji, nije ni zvonio. Sef je mislio da kasnim na posao i napravio mi frku veliku. To je stalno desavalo... jako neodgovorno, nisu ni svesni sta sve ljudima mogu napraviti, jer nece da se muce da zvone, a kamoli da se popnu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pošte Srbije: Nije tačno da pošiljke nestaju; Carina: Pošiljke su isključivo u nadležnosti Pošte
Autor: 021.rs, Fonet
Info
•27.07.2020.
•17:42 > 17:48
Komentari 175
A
Vid
Zoi
I tako znaci, vec dva puta.
Trenutno cekam posiljku iz Nemacke, narucenu pre mesec dana, trebalo je da DHL uruci, ali, gle cuda, preuzela Posta Srbije!Na ,,pracenju” stoji da je na carinjenju!
Pitam se ko je za ovaj javasluk odgovoran?? Ko ce da odgovara za nerad?
Zika
Vladan Tasić
ZID08801899276087,
ZID08802132946170, praceni kroz program 17TRACK.
Goran
Sanja
Boki
Miki
Niš
Žika
Gale
Ivan Potulic
Paketi koji ne zahtevaju potvrdu primaoca mogu da budu pokradeni i sto vise to prolazi bez kaznjavanja to ce kradje biti ucestalije
Mane
David
Duka
Ljubo
Ivan
Marko
Zvao sam poštu, uputili su me na neki broj telefona na aerodromu koji sam zvao preko dvadeset puta u toku nedelju dana, niko mi se nije javio.
Očigledno su opet počeli sa kraduckanjem. Bedno.
Dana
Ćorava posla
Ćorava posla
Marija
Dragan
Teodora
Narucim paket iz Engleske, stigne, iz poste cak ni ne probaju da me kontaktiraju vec čekaju da odem, ja na pošiljki tacni stoji URUCITI NA KUCNU ADRESU. Plus ih zovem oni kažu nemamo nista, ja odem isti dan i paket se magicno stvori...
Marko Cvetkovic
Miroslav
Dusan
Nikola
Vladan Mitrovic
Vukoslav
Cedomir
dechkotzar
Ja ni jedan paket još uvek nisam dobio.
Milica
Milica
Veliki broj nezadovoljnih gradjana ove zemlje zamolilo bi sve nadlezne da rese ovaj problem i da ne prebacuju odgovornost sa carine na postu, vec svi treba da učestvuju u resavanju problema i jedni i drugi.
Zoran
Gradski šrafciger
Pozivam 021 da ponovo aktivira ovu temu kod nadležnih u Pošti, jer kada su to prošli put uradili, u roku od par dana sve mi je stiglo. Hvala 021!
Mile
Marko
M
Preselila sam se potom u grad gde sa prozora gledam postara kako ubacuje karton u sanduce i bezi. Nikad ne kuca, nikad ne zvoni. Zalila sam se, dao je izjavu kako nam je kapija zakljucana i imamo psa i zbog toga ne dolazi. Kapija nema bravu. Imamo macku. Istovremeno, paketi sve vise kasne, zadrzavaju ih na Carini. Na 17track obavestenje stoji da su posiljke usle u Srbiju i tu je kraj. Od 2018.te pocinju da nestaju paketi. Kao sto je neko napisao: "Ako ste nekog na Carini ili Posti i uspeli da dobijete na telefon, izgovor je uvek bio da imaju jako puno posla i jako malo ljudi." Upravo ovo!!!
10.06.2020.te porucim tri paketa iz BRITANIJE (ne Kine!!!). Firma mi je poslala u julu skrinshotove kako su posiljke odavno prispele u Srbiju. 25. AVGUSTA stizu 2 od 3 paketa, a sva tri su stigla u Srbiju u junu
Sara
Milena
Predrag
Jadno
Svi kojima su "tajanstveno" nestali paketi negde u crnoj rupi izmedju Carine i Poste mogu da potpisu peticiju ovde : https://www.peticije.online/peticija_posti_i..."
Druže, link ti nije ok. Kaže da je naslov predugačak.
Proveri i potpisujem.
Zoran
Svetlana
Goran
Rada
ZBNS
Profesor
THEuca
Sreća
Poštanski RUKOVODIOC, tvrdi da pošta ne evidetira pošiljku VEĆ ubacuje u neku prostoriju i takvu posle kotrole šalju PRIMAOCU. U nekom vremenu POTPISIVAO SAM PRIJEM POŠILJKE, danas tu pošiljku primam u ZAVISNOSTI OD POŠTENJA POŠTARA. Ili u opšte ne primim jer se zagubila.
U jednom gradu u R:Srbiji, grupa dolazi do naših pošiljki i iste prodaje na OGLASNIKU, pa se pitajte kako pošiljke NESTAJU
Milos
sss
2020-06-22 17:40:38 [GMT+8]
...ma verujem vam bas
Aleksandar Stojanovi
igi
Joca poštar
Aca
Mamba93
Lopovi na kvadrat, jer u poslednjih 6 meseci sve pošiljke čija cena prelazi 10$ nisu se pojavile na mojoj adresi (bez obzira da li platio poštarinu ili ona bila besplatna)... Sramota...
Ivan
Goga
nik
Neko
Arrived at destination country
2020-06-25 18:35:00 [GMT+8]
Znaci mesec dana ni traga ni glasa od paketa.
Ukucam na sajtu poste kod za pracenje posiljke
Pise: "Пошиљка није пронађена. Проверите исправност унетог броја"
Nije problem vrtice meni Kinezi novac to je najmanje problem, oni su za razliku od nas posteni, nikada se nije desilo da nisu refundirali kada pokrenes Dispute nego meni vise znaci ta roba koja sam porucio da mi stigne nego taj novac, jer ima stvari koje ovde u Srbiji ne mogu da se kupe, znatno su jeftine itd itd...
Rešenje
Gube se samo pošiljke koje idu preko POŠTE. POšiljke stugnu u Srbiju i preuzme ih "Last mile carrier" i nikada ne stignu na odresište.
Iz Kine, DHL košta oko 50evra a AliExpress Premium Shipping oko 20evra i MORA da se evidentira u svakom trenutku gde je pošiljka i tačno se zna gde je nestala.
Anonimni Ališa
Pedja
Milos NS
Hinkel
Иги
Било како било, то што се грађанима правдате, не значи ништа, убедите ви Кинезе да нисте лопови.
Nemanja
Sve zbog “nas”
/
zaboravite etsy i sl
Zoran
Sneza
Zarko
Vesna
Mastodont
Rade
I ja sam pokraden
Upravo
(to je tek druga prica, drugaciji bezobrazluk)
Prica ovde je da postoje malecke posiljke, koje obicno carina samo lupi pecat da ne podleze carinjenju. Razne gumice, poklopci, adapteri, sitnice koje kostaju redom manje od 5 eur verovatno stize na stotine hiljada takvih paketa.
Gde su oni ? Gde stoje toliko dana ? I ja sam pratio posiljku do Srbije i onda u Srbiji jos 20+ dana lezi ... a ne zna se gde je.
Zahtevamo ispravku neregularnosti.
Ako nema dovoljno ljudi na carini ili posti, neka zaposle.
Da li neko krade ili ne krade, ne znam, znam da je usla u Srbiju posiljka a meni nije isporucena. Eto toliko.
Ako se i krade, krade se tamo na pravom mestu, ne po lokalnim postama. Nisu nam svi postari lopovi nego ima negde malo lopova na jako vaznom i unosnom mestu.
/
nisu samo problem narudzbine sa aliexpresa vec i amazona i bookdepositorija.
Misa
w/e
Da, ceo svet kuje zavere protiv nase poste, a paketi se verovatno zbog neke 5G eksperimentalne mreze dezintegrisu, pa se zalite RATEL-u za nestale pakete...
9
očito u dobrom dilu da se pojavio novi corona
virus koji prolazi i kroz rukavice pogotovo kod
proizvoda iz ćinejane i da se zadržava na
predmetima i duže od 60 dana. Da vidimo junake
kad ponesu proizvod kući..
Djordje
Pošteno
DonJuan
Limanac
Kada sam cimnio prodavca i upravu Alija poslali su mi potvrdu njihovog trakinga kao dokaz da je roba u Srbiji vec 17 dana!
Gde je?!
Zabac
https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/226154/Pismo-od-Novog-Sada-do-Sapca-putovalo-15-godina.html
Lazete
Maja
Nikola
A i dalje mi je neverovatno da posiljke putuju iz Kine do 3 nedelje, a onda ostanu jos toliko kod nas pre bilo kakvog obavestenja. Sramota!
Aleks
Uspeli smo da upropastimo rekao bih odlicnu postansku sluzbu jednu od najboljih u evropi (moje misljenje) gde se ne zna ko pije a ko placa... Povratak u srednji vek... Niko im nista ne moze imaju jak sindikat... Konkretno postar koji meni donosi posiljke pokusao da ukrade moje pakete, ja ga prijavim, ustanovi se da je pokusao da otudji i nikom nista evo i dalje radi a od tada je proslo 8 meseci.......
Kao rukom odneseno
Izvukli su sta im se svidelo, ostavili mi cd.
Digao sam frku u sred poste jer sam znao da su radnici ukrali!
Nece niko da krade u Američkoj poštu, sve je pokriveno kamerama i dobro su probrali radnike.
Kod nas valjda dobijes posao u posti samo ako ti mama ili tata rade vec godinama.
samo u srbiji...
Auu
Od 3 paketa poručena u martu, 3 nisu stigla. Imate 100% realizacije - u krađi.
Remus
Smuđ
Od tada posiljke redovno stizu bez ikakvih fantomskih troskova. U poslednje vreme jeste se malo produzio rok prispeca, ali nista nije nestalo.
Mare
Sve je naruceno pre 4 meseca i pose da je roba usla u Srbiju! Ne zna se ko je veći lopov vi ili carina!!!
Brka
Pošta Srbije nastavlja jačanje najveće i najrasprostranjenije nacionalne distributivne mreže, pouzdanosti i kvaliteta poštanskog servisa, istovremeno idući u susret ubrzanom razvoju e-trgovine i povećanju broja e-pošiljaka. Nova tehnološka vozila povećaće sigurnost pošiljaka u transportu, kvalitet poštanskog servisa i zadovoljstvo korisnika, obezbeđujući istovremeno i bolje uslove rada zaposlenih”, izjavila je Mira Petrović, v.d. direktora Pošte Srbije.
257 vozila, tipa Fiat Doblo Cargo 1.3MTJ, koja će biti distribuirana u sve radne jedinice širom Srbije, gde je predviđeno da se koriste za obavljanje poslova specijalizovane dostave, obezbediće najširu dostupnost, dok će tehnološka flota Preduzeća, brojati preko 1.700 vozila na usluzi korisnicima.
Pošta Srbije je sinonim za brzinu, pouzdanost i kvalitet na polju poštanskih usluga i ima dominantnu poziciju na komercijalnom tržištu ekspres i paketskih usluga. Priznanje kvalitetu Poštinih usluga dali su i potrošači dodeljujući joj nagradu Moj izbor za omiljeni brend u 2019. godini, u kategoriji „Transport”."
https://www.posta.rs/lat/info/vest-detaljnije.aspx?ID=1795
Bombon
Bela ladja kisacka21
StevaDjubre
Tata Ikun
BokBgd
Samo mi je jednom stigao satelitski risiver,koji je kupljen na drugom Kineskom sajtu,ali je isporučen direktno DHL-om.
NS
Avenger
Čestitka je, inače, poslata bez novca unutra. I bilo je jasno spolja gledano da je čestitka.
Da pogađamo zašto su uopšte otvarali pismo jednoj devojci? Haha...
Lajosp
Avenger
Onaj cilindar sa 6 sečiva "se zagubio" (potrebna su dva ključa ISTOVREMENO da se skine).
Pošto nisam bez uticaja, pobesnim i krenem redom da zovem i pretim, a za mnom i moji advokati, novinari itd. - oštrice se u roku od nekoliko sati nađu u BG "na odeljenju sa izgubljenim pošiljkama".
Preko ličnih veza, nađoh i ko je: novozaposleni koji nije znao da video nadzor radi i u toaletu 24/7.
Ne, ne kradete, nego šta...
ime
Nisam robot
jova limanac
jova limanac
Kostadin Jevtić
Joca
Onda ce umesala i Carina, na kojoj se roba zadrzavala prvo dan-dva a onda na kraju dostigla i mesec ipo dana bez objasnjenja, jer yakonom nije regulisano maksimalno vreme yadryavanje robe na Carini. Oni su nedodirljivi.
Ako ste nekog na Carini ili Posti i uspeli da dobijete na telefon, izgovor je uvek bio da imaju jako puno posla i jako malo ljudi.
A onda je dosao na red i strajk radnika Poste, koji je na misteriozan nacin obustavljen i posledicno stvari sto se tice uvoza iz Kine dosle na jos gore stanje koje je bilo pre Korone. Uz sve to, zid cutanja svih nadleznih o nastalom problemu se digao u nebesa.
Nesto je tu jako sumnjivo. Stete su ogromne, a nadlezni se ponasaju autisticno. Da nije sve ustvari isplanirano?
.
Sima
nik
Odem na sajt poste i ukucam u kalkulator sve parametre i dobijem cifru 846 dinara !??
https://www.dropbox.com/t/ENugjYAknll4xdGN
Ma u ovoj tzv.drzavi svi kradu od drzavnih sluzbenika i moram napomenuti da iz Hrvatske i ostalih zemalja moze obicna posiljka i sve usluge su za 40 % jeftinije.
Bane
00384
0_0
Jovan
Remus
Ma daaa
Lu
Alex
Mare
Salajčanin
NS
Posto ne smu da optuze bracu Kineze, naravno krivci ce biti iz ''naroda'', tacnije jedan od njih...verovatno je Djilas pokrao sve posiljke!
Za tržišnu inspekcij
Na Kupujem Prodajem ima stotine oglasa povoljnih proizvoda - verovatno iz Kine.
Međutim, kad ih naručite, a traže vam lične podatke, prave vas ludim, više se ne javljaju i ne daju više nikakav odgovor.
Još ispadne kao da vi njih uznemiravate što ih zivkate da dobijete neki odgovor.
A i dalje se oglašavaju da prodaju sve to.
Alex
Kerefeke
Nomad
U pošiljci se nalazio promo materijal - majica, šolja, USB stik i zahvalnica.
Džoni Vajsmiler
Petar
/
Od tih sedam, pet je imalo pracenje i u srbiji ( malo pocetno slovo ).
BIlo da je neka elektronika ili knjiga, cim je malo skuplje odma ima 50% sanse da se "zagubi" nekome u dzep.
Znam da je tuzno ali znate kako narucujem skuplje posiljke iz inostranstva?
Dam adresu od drugara iz Madjarske ili Hrvatske i kad stigne odem licno tamo.
Apsulutna sramota je kako se carinici ponasaju, preko pola sveta paket stigne za 3 dana a kod nas na carini vise od 3 nedelje ostane "zaglavljen".
A na to dodajte postare koji vole da se posluze ili da vam jednostavno paket prebace preko kapije/ograde u dvoriste ( i ako postansko sanduce je prisutno i dovoljno veliko i ako je neko kod kuce ).
Reforme neke su potrebne da bi to sve iole krenulo na bolje. Recimo zabraniti bavljenjem politikom ljudima iznad 35 godina. Pa da vidimo onda.
pera
kolega je narucio nesto skuplje iz kine, 3d stampac, carinik ga je zvao na telefon da mu ponudi saradnju ako planira to i dalje da radi, naravno uz nadoknadu.
zato telefoni stizu i to sto se valja po oglasima, tu postoji dil carine, poste i narucilaca. svi mi ostali obicni smrtnici mozemo biti pokradeni kad god. otvaraju pakete kad im se prohte, pa to onda jos i naplate.
Zoran
Pa,
Pravda 2.0
Profi
Pa ko je ovde lud??!!
NN
Vujadin Boškov
Pa šta!
Bane
Lexv
Rade
Nemanja
Čika Pera
Branko Nemačka
-Gaj Trankvil Svetonije, 70. – 140., rimski pisac
socko
miki
rale
S
Mitar
Lazete.
Frajla
Omg
Dejan
Prvi Pravi botfucker
Janko
Pa ako je sve u skladu sa Zakonom na njihovu reč, čemu onda služe interne i eksterne kontrole, revizije, auditi i sve ostalo? Čemu služi policija za privredni kriminal, čemu služe sudovi? Ako je sve na "keve mi" i po zakonu, zašto postoje kazne i kažnjavanje? Da li taj koji je pisao saopštenje 100% sigurno zna da je svaki pojedinačni službenik pošten i da niko nikad nije uzeo ono što mu ne pripada? Znači, što se pošte tiče, sve je u najboljem redu a vi se narode Srbije lepo je**ite i više nećete kupovati preko AliEkspresa? To je poruka?
Ja
Pa i kad se uruce, mesecima stoje u Srbiji. I naravno, istekne rok. Mene cudi kako su Kinezi izdrzali do sada.
Како да не
Како бре лажете народ. Мени лично је нестала пошиљка вредности 400€ a бисте се правили грбави и неупућени док нису истекли сви рокови за жалбу! Срамота!
Kiki
XxxxxX
Nebrica
Hm...
POŠTA JESTE LOPOV!
Ima toliko privatnih koje bi se rado prihvatile toga.
Nije im dosta onih 150 dinara za selotejp - oduzeti licencu!
2. Obratiti se međunarodnoj Organizaciji Crvenog Krsta za pomoć oko ostvarivanja prava na prijem pošiljki.(U Drugom svetskom ratu su pomagali logorašima)
3. Tužiti organizovano, ako treba formorati NVO građana ovim povodom.
Dosta je bilo sramoćenja Srbije i osuđivanja građana na kupovanje robe pet puta skuplje.
4. Nijedno Ministarstvo, Policija, Sudstvo, Interna Sigurnost Pošte - niko nije reagovao ovim povodom.
Pošiljke jasno ulaze u Srbiju i NESTAJU!
Carina je pokušala da zaštiti svoj obraz naplačivanjem carine na pošiljke minimalne vrednosti. Takvim zaduživanjem, lopovi ne mogu da odnesu bez plaćanja i carine i onih 150 dinara Pošti - za selotejp.
Pauly Ester
Branko
Plus ono njihovo naplacivanje otvaranja/zatvaranja paketa pa ti postar samo tutne papir u sanduce da je pokusao da dostavi a u sustini im nije no palo na pamet da to urade…
Buda
Puniša
Mike
khm
Nenad
Popov
/
Vlada
Problem rešen.
Ns
Hahahohohuhu
Gojko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H