Kosta mnogo, a i da ne kosta, nepotrebno je. To se stavlja na frekventnim putevima, gde je veliki protok, radi regulacije samog saobracaja (da se ne usporava bespotrebno veliki broj vozila ako voza nema, nego samo ako voz nailazi i tad se spusti rampa). Gde nije veliki protok, nego samo neki lokalni manji, racuna se da za volanom ne sedi bezumna dvonozna zivotinja koja ne postuje saobracajni znak. Nije tesko usporiti ili stati ispred pruge. Ako on sam ne vrednuje svoj zivot, ne znam zasto bi mi skupljali pare da mu ga sacuvamo, i da je jedan dinar. Uostalom takav ode i mimo rampe, jedino kaveze celicne da pravimo da cuvamo zivot budalama.
Oivaj Bahati ,Ne Odgovoran NAROD Nikako da nauci da POSTUJE ZAKONE ! Nema filozofije Znak stop -Stani !Svuda se strogo postuje - a i kazne ogromne za nepostovanje tog znaka! TO JE SVA MUDROST !
Jel može neko da izračuna koliko ima pružnih prelaza u čitavoj zemlji i koliko bi koštalo da se svi oni obezbede automatskim branicima? Kliko ja vidim, svaki pedeseti prelaz ima rampu a i od th rampi koje imamo većina su ručne! Čisto da znamo koje su to pare pa da se organizujemo, mogli bi da skupimo...
bezbedno.
al` ga tupe... pre 50 godina rampe su ručno spuštane, a nailazak voza putnicima u drumskom saobraćaju oglašavan zvonom, zvučnim signalom i svi su stajali mirno ko bubice dok ne prođe voz, sa isključenim motorom jer je takav bio propis; i automobilisti i biciklisti i pešaci, dakle 100%, svi. I nikome nije bila potrebna neka posebna edukacija osim železničkom osoblju.
A danas im treba pojačana.
@ e
u funkciji dok ne krenu radovi na NS SU, kada je planirano i njeno uklanjanje, a što je trebalo da se desi još u martu, ali ...
Zeleznice Srbije su stavile na youtube snimak sa kamera na pruznom prelazu u Batajnici, kad pogledate taj snimak uhvati vas strava kakvih ljudi ima, bahatih, neodgovornih, pod uticajem opijata...
Jel zna neko, ona pruga preko Bulevara Evrope, jel ona u funkciji? Svi prolecemo bez gledanja sa 70 (i vise) tuda, a ima znak za prugu i ogranicenje na 20, pa se sad razmisljam, jesmo mi ludi svi sto ne stajemo tu, jel rizikujemo zivot, ili je to krajnji nemar ostaviti lazni znak za prugu (ako pruga nije u funkciji, onda je lazni).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Na pružnim prelazima za pet godina poginula 32 putnika, masovno se prelazi preko pruge bez opreza
Autor: Politika
Info
•31.07.2020.
•14:19 > 21:47
Komentari 9
@vzr
Lajosp
Samo bahato‚‚
vzr
Celicni konjovi
sve se mislim
al` ga tupe... pre 50 godina rampe su ručno spuštane, a nailazak voza putnicima u drumskom saobraćaju oglašavan zvonom, zvučnim signalom i svi su stajali mirno ko bubice dok ne prođe voz, sa isključenim motorom jer je takav bio propis; i automobilisti i biciklisti i pešaci, dakle 100%, svi. I nikome nije bila potrebna neka posebna edukacija osim železničkom osoblju.
A danas im treba pojačana.
@ e
u funkciji dok ne krenu radovi na NS SU, kada je planirano i njeno uklanjanje, a što je trebalo da se desi još u martu, ali ...
NS Gari
dijasporac
e
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H