zastitnik pacijentovih prava nebi trebao da radi u istoj ustanovi u kojoj se pacijent leci.
Ukoliko je zaista njegovo zanimanje da stiti pacijente,saslusa problem i na adekvatan nacin reaguje na problem pacijenata.
Medjutim, to zanimanje u zdravstvenim ustanovama nije nista drugo, nego osoba koja radi u okviru kvaliteta menadzmenta i zaduzena je za prijave reklamacija, prituzbi i sl.kako bi direktori i sefovi odelenja znali gde su problemi i mogli u svojim daljim planovima da ih otklone.Uloga te osobe je samo prikupljanje informacija ali ne i njihovog resavanja.
Mislim da je tom zanimanju dato pogresno ime, i zato dolazi do ljutnje i nezadovoljstva kod pacijenata.
Ljudima treba objasniti do kraja kakva je uloga tih zastinika ( da samo ime nedaje pravo da stite pacijente nego samo da saslusaju pacijente i prenesu problem dalje)i najbitnije od svega, tom animanju dati pravi naiziv kako nebi dolazilo do zabune.
A zaštitnika pacijentovih prava plaća dom zdravlja da me štiti od istog.
To mi je rekla zaštitnica kada sam pričao sa njom.
Pitao sam je gde mogu dobiti potvrdu da pregled kod specijaliste ne mogu da obavim u roku od 30 dana. Naravno nisam je dobio.
Znači funkcija mu dođe ista koa i sindikat u firmi, da te brani od onoga ko ga plaća.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Istraživanje o radu zaštitnika pacijenata
Info
•26.05.2011.
•06:53
Komentari 2
stranac
Ukoliko je zaista njegovo zanimanje da stiti pacijente,saslusa problem i na adekvatan nacin reaguje na problem pacijenata.
Medjutim, to zanimanje u zdravstvenim ustanovama nije nista drugo, nego osoba koja radi u okviru kvaliteta menadzmenta i zaduzena je za prijave reklamacija, prituzbi i sl.kako bi direktori i sefovi odelenja znali gde su problemi i mogli u svojim daljim planovima da ih otklone.Uloga te osobe je samo prikupljanje informacija ali ne i njihovog resavanja.
Mislim da je tom zanimanju dato pogresno ime, i zato dolazi do ljutnje i nezadovoljstva kod pacijenata.
Ljudima treba objasniti do kraja kakva je uloga tih zastinika ( da samo ime nedaje pravo da stite pacijente nego samo da saslusaju pacijente i prenesu problem dalje)i najbitnije od svega, tom animanju dati pravi naiziv kako nebi dolazilo do zabune.
3opaH
To mi je rekla zaštitnica kada sam pričao sa njom.
Pitao sam je gde mogu dobiti potvrdu da pregled kod specijaliste ne mogu da obavim u roku od 30 dana. Naravno nisam je dobio.
Znači funkcija mu dođe ista koa i sindikat u firmi, da te brani od onoga ko ga plaća.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H