Autor: N1

Info
16.08.2020.
08:28
Prvi delovi spomenika Stefanu Nemanji stigli su u Beograd. Iako se svi slažu da Stefan Nemanja zaslužuje spomenik, deo stručne javnosti izgled spomenika i samog trga vidi kao populizam.
  • Janko

    17.08.2020 18:40
    Srpska Napredna Salamura
    Molim sve humane ljude da uplate pare Radikalskim dzepovima. Pozalili su se Loncar i Mali da nemaju para za gume za njihove Mercedese Benz G klase. Molim Vas za pomoc da budemo solidarni za Radikalske dzepove.
  • Gaga

    17.08.2020 18:34
    @Ptić Rugalac
    Evo ga jedan od musavih botova koji misle da njihova "volja" i stav utice na svetsku politiku.
    Vi musavi SNS botovi nikako da ukapirate da ste vi, Vucic i Srbija zajedno nebitni i mali u odnosu na svetske sile i da cete "pevati" kako oni kazu. U suprotnom ce nam se istorija ponoviti kao 1914te, 1941ve, 1991ve ili 1999te tako sto ce mnogo ljudi biti sahranjeno i mnogo zivota biti prerano ugaseno. Tako da te ratno-huskacke Radikalske mantre i snove o Velikoj Srbiji i srpskoj "snazi", igranja oruzijem i tudjim zivotima ostavi nekim kolegama musavim botovima u raspravi, nas normalne koji zelimo da zivimo i da nam deca i unuci budu zivi i zdravi i najvaznije docekaju starost, ostavi na miru.
  • @Pičić

    17.08.2020 16:23
    Dobro kako te nije sramota, braniš vođu i njegovog savetnika Blera, a ovamo spominješ nekog “Milosrdnog anđela”?!?

  • Ptić Rugalac

    17.08.2020 12:24
    @Gaga
    Neobična mi je ta tvoja (u dobroj meri mazohistička) vezanost za 1999. godinu. Šta bi se desilo kada bi neki novi "milosrdni anđeli" poleteli ka Siriji i Venecueli, u pokušaju da svrgnu "zle diktatore" Asada i Madura? Odgovor znamo obojica: S-300 i S-400 spržili bi "nežna anđeoska" krilca. Tempora mutantur...
  • @LiManDolmaPaorPičić

    17.08.2020 10:45
    Različita imena istog bota
    Hajde bote, nazad u svoj brlog....
  • LiMan

    17.08.2020 08:51
    Искрено
    Ово је примерена величина споменика за град, али би зато на Авали уместо оног Мештровићевог ругла (због којег је срушена српска средњовековна тврђава Жрнов) требало да се пододигне споменик цару Душану од 100 метара, а деспоту Стефану на Калемегдану од 20 метара ((уместо оног Мештровићевог соколара).

    Та три спменика би морала бити визуелно обележје престонице Србије, односно Града Београда.
  • Ognjen

    17.08.2020 00:49
    @Ptić Rugalac
    Cuj ovog botinu Nazadnjackog. Znas li ti botino koliko dolara dodje od nasih iz USA? Od te pogane Amerike? Znas koliko se od tih para finansira SNS botova da pisu hvalospeve Vucicu?
  • Eugen

    17.08.2020 00:32
    @Ptić Rugalac
    Gadafija su lincovali Francuzi i njihova obavestajna sluzba. Pitaj Vucica on ti to moze detaljno objasniti poznaje ljude.
  • Mara

    16.08.2020 22:45
    Zna li neko?
    Da li ce ovaj spomenik biti vidljiv iz Kosmosa??
  • Gaga

    16.08.2020 22:26
    @Ptić Rugalac
    USA moze da lincuje male drzavice kao Srbija, Libija,... koje se "ku**e" da su jaki i svemocni. Njima (USA) se moze jer su supersila. A mi smo jedna mala drzavica koja zavisi od takvih supersila u svakom smislu, i lud i glup je svako onaj koji misli da Vucic ili bilo ko drugi odlucuje o bilo cemu. To velicanje Stefana Nemanje, kupovina aviona, kamiona i ostale krs tehnike je samo za retardirane patriJote i njihov ego. Oni koji razmisljaju znaju da svaki pokusaj "glupiranja" i junacenja zna se kako prolazi i tu nas niko nece braniti ni Kina ni Rusija (jer i oni imau svoje interese). Ono na sta mi mozemo da uticemo jesu nasi mali zivoti, da ono malo para sto imamo u ovoj siromasnoj zemlji pametno iskoristimo. Mi nemamo ni naftu ni rudna bogatstva, mozemo da ulazemo samo u pamet i znanje. I sta mi radimo: Pravimo spomenike. Hoce li zivot bilo koga biti bolji zbog tog spomenika? Drugo, ta nasa bolesna okultnost i okrenutost vladarima i spomenicima je pogresna.
    Takodje te price o NATO placenicima, demokratijama je samo produkt Vuciceve propagande jos od 1999te. Sve greske (Miloseviceve i Vuciceve iz 1999te) se placaju, pitanje se namece: Jel bilo pametno ulaziti u sukob sa najjacom vojnom formacijom na svetu i izgubiti 2400 zivota?
  • Bojan

    16.08.2020 21:31
    @Gaga

    Auu sine, sad si mu spržio mozak, $12K prosečni prihod u Bg-u. Jeste da je možda tek 10, ali on botuje za polovinu od toga.
  • Ptić Rugalac

    16.08.2020 21:31
    @Gaga
    Nije u pitanju veličina države, več principi. Iskreno, mislio sam da ćeš napisati nešto u stilu da kip koji predstavlja slobodu ima veću simboličku vrednost nego kip bilo kog vladara. A - ono - ti o "nemogućnosti poređenja" Beograda sa Njujorkom. Načelno, nisam protiv USA. Imali su oni mnoge svetle trenutke tokom istorije, kao i mnoge velike predsednike. Međutim, mislim da su USA posle linčovanja Gadafija (koji svakako nije bio cvećka, ali koji ipak JESTE zaslužio suđenje) izgubili svoj kredibilitet. To je svakim danom sve jasnije. Ali, ako ti i dalje želiš da nastaviš da mantraš o nepogrešivom, liberalnom, "ljudskopravnom" Zapadu i o USA i NATO-u kao garanciji demokratije - nek si blagosloven...
  • Rade

    16.08.2020 21:12
    @Ptić Rugalac
    Kip Slobode je POKLON Francuske Americi i nikakve veze nema sa prosjacima u New York-u i sa njihovim statusom u USA nema veze.
    https://sh.wikipedia.org/wiki/Kip_slobode

    Ali sta ocekivati od musavih lizaca SNS podriguse? Nesto pametnije. Ovaj kiceraj od spomenika placaju preko poreza i onih 35% mucenika koji nemaju kanalizaciju. Toliko o ovim SNS King Kong spomenicima od 30 metara visine. Sad mozete vi SNS botovi i da me nazivate Sorosevac i strani placenik, jer se to od vas i ocekuje.
  • Gaga

    16.08.2020 20:35
    @Ptić Rugalac
    Ja NVO kao sto si ti SNS botina. A porediti Beograd i New York i Srbiju i Ameriku je ne ozbiljno i veoma glupo. I malo dete zna kolika je USA a kolika je Srbija. Prosecna plata u New York-u je 100 000 dolara a u BG-u je 12 000 dolara. Na internetu sam pronasao, a ako tebi to ne smeta sto i jedan % nema kanalizaciju onda ja vise nemam sta da pisem. Za to su strucniji neki drugi obrazovani ljudi.
  • Miodrag

    16.08.2020 19:19
    Postoje i drugačiji spomenici
    Dosta više razvoju kulture veličanja kulta ličnosti (bilo koje). Dajte neki spomenik koji će simbolizovati prirodu, nauku, apstraktne koncepte... Nešto što je zapravo zanimljivo i što podstiče razmišljanje i o drugim stvarima osim o tome kako je neki vladar bio moćan.
  • Ptić Rugalac

    16.08.2020 18:19
    @Gaga
    Uh, pa - ako ćemo tako - i njujorški prosjaci i beskućnici se dive onoj kipetini slobode, dok nuždu obavljaju gde stignu, po njujorškim avenijama... Nego, gde nađe tih 35%? Znam da ste vi NVO-smorovi neumorni u svom pljuvanju po svemu srpskom, bez obzira što vam realno stanje stvari nikako ne ide u prilog...
  • Dr

    16.08.2020 17:48
    A koje neuspehe ima ova vlast.Uradili su više od nazovi demokrata lopova.
  • Mare

    16.08.2020 17:39
    @Sever Srbije
    Vojvoda Djuic ima veze sa Novim Sadom isto koliko i Stefan Nemanja sa Beogradom. Al sta zna novokomponovana Radikalska bagra, njihova je samo turbofolk istorija.
  • Nemanja

    16.08.2020 17:19
    @Ptić Rugalac

    Odlično što spominješ Beč i dotični spomenik, koji je podignut pre 130 godina - znači otprilike tačno onoliko davno koliko ste se vi musavi botovi zaglavili u prošlosti. A kao što sam više puta naveo, ne vidim zašto bih ja napuštao bedni pokušaj zemlje koji će potrajati kraće od mojih poslednjih zimskih guma.
  • Gaga

    16.08.2020 17:13
    @Ptić Rugalac
    Sta ti vrede spomenici kada 35% beogradjana vrse nuzdu iza kuce jer nemaju ulicnu kanalizaciju. Jesu to neki Radikalski fazoni "S**i iza kuce a divi se spominicima"?
  • dule

    16.08.2020 17:00
    Ocemo li se iznenaditi kad osvane neki kip sa zadebljanim usnama, naocarima i rukama tako da mu se prsti dodiruju?
  • Janko

    16.08.2020 16:42
    Srpska Napredna Salamura
    A kako ce ovaj spomenik da utice na Radikalske dzepove?
  • Ptić Rugalac

    16.08.2020 16:33
    @Nemanja
    Nemoj, Nemuse, da nam se jediš. Izradi sebi neki EU-pasoš, pa pravac Beč. Tamo - u Otvorenom srednjoevropskom univerzitetu, jedva čekaju takve kao što si ti. Nemoj da gubiš vreme u Srbiji - ti, koji si tako kosmopolitan, multikulturan, multitalentovan i liberalan... E, da - kaži im (tamo u Beču, kad stigneš) da poruše spomenik carici Mariji Tereziji, i - uopšte - sve spomenike koji prikazuju srednjovekovne i novovekovne krunisane glave...
  • Realista

    16.08.2020 16:30
    Aha
    Ko nezgodi ugodi. Najveci neprijatelji Srbije su sami Srbi. Otkad je sveta i veka. Prema tome Vucicu samo napred. Zivela Srbija. Sujetni i zavidni neka se valjaju u svom mulju i brlogu.
  • Istoricar

    16.08.2020 16:18
    @ Mark16.08.2020 • 15:23
    Kompleksas
    Laznu istoriju?Ajd nam ti pojasni strucnjace za tastaturom.Ljudi,u ns pocinje da smeta sve srpsko..hocete austrougarsku,hrvatsku..more mars..
    Hvala - Vaš glas je zabeležen (-1)


    Za pocetak taj Stefan je bio Albanac i Bugar poreklom, drugo prvu drzavnost ste dobili greskom velikih sila na Berlinskom kongresu.
  • Mark

    16.08.2020 15:23
    Kompleksas
    Laznu istoriju?Ajd nam ti pojasni strucnjace za tastaturom.Ljudi,u ns pocinje da smeta sve srpsko..hocete austrougarsku,hrvatsku..more mars..
  • Filaret

    16.08.2020 15:23
    sa respiratora
    Da ste podigli takav spomenik Zoranu Djindjicu pa da vas svet bar malo postuje, makar kao sazaljenje. Ali ne, trgovci svinjama (droga, oruzje) sada upravljaju vaznim poslovima.
  • kera varosanka

    16.08.2020 15:14
    Da je pravde, spomenik Stefanu Nemanji je trebalo odavno biti podignut, i to u srcu Beograda i svih ostalih gradova, jer da nije njega ne bi bilo ni Srbije koja vec 1000 godina odoleva svemu i svacemu, pa i dezurnim komentatorima na americkim televizijama. Uostalom, ne moze biti populizam ako radite nesto sto je moralo biti uradjeno pre mnogo vekova. I takodje mi se cini, da je kojim slucajem u pitanju spomenik o otvaranju poglavlja 1154 pri pregovorima sa EU, gej paradi ili ucesnicima iz farme, da bi tad taj gospodin i njegove kolege u ekstazi pricali o njemu i da nikad ne bi bio dovoljno veliki.
  • Lale

    16.08.2020 15:08
    @Комша
    Ko ti je napisao taj pismeni sastav?
  • Nemanja

    16.08.2020 14:08
    Uspalile se budale da dižu spomenike, to ti je seljačka tradicija - kad nisi ništa postigao, barem da imaš lep nadgrobni spomenik.
  • Lale

    16.08.2020 14:08
    Spomenik SNS Smrdije. Zar ima vece zaostavstine Radikalcina od ovog spomenika?
    Radikalcine su tako srbovale po Krajini pa je otisla Hrvatskoj. Sta ce sada biti niko ne zna.
  • Retard

    16.08.2020 13:42
    kako je mocna ova Srbija.
  • Sever Srbije

    16.08.2020 13:21
    U NS postaviti Spomenik Vojvodi Djujicu a nad gradom iznad miseluka pravoslavni krst bar 100m visine. Svrha da se separatisti i protivnici Srba i Pravoslavlja potresu kad god ga vide!
  • Aca

    16.08.2020 13:10
    @marko kako neko moze da bude "rodjen" kao katolik? a Srba katolika je bilo do skora, vladali Dubrovnikom npr. pocetkom XX veka. Od njih su takvi kao ti i postali...
  • Штрандуша

    16.08.2020 13:07
    Тек кад би војвођанери знали који ће се споменик и то огроман подићи у НС, мислим да би се моментално усрали. Сем ако се претходно не би одселили.
  • Maxa

    16.08.2020 12:58
    Jarboli, gondole, spomenici i svetlece pevajuce fontane koje se raspadaju.
    Ovo se dobije kada se narod proda za 2000 dinara i glasa za srbijanski kartel.
  • Urke

    16.08.2020 12:51
    @Mile
    Napadaću koga hoću i šta hoću. Na svu sreću sa takvim vladarima, kao što je Nemanja, smo završili, pa mi niko neće osmuditi mošnice , seći nos, ili urezivati krst na čelo. Spaliti mi kuću, pobiti ženu i decu, ili proterati sa imanja. Mada ima spodoba koji bi voleli da budu takvi tirani i u ovo doba. Meni se ne sviđa što nam je država nastala na prolivanju tuđe krvi. Takvu istoriju treba ostaviti istoričarima i knjigama, da znamo da je postojala i da se nikad ne ponovi. A ne da joj se divimo i idealizujemo.
  • Комша

    16.08.2020 12:49
    Marko16.08.2020 • 12:01
    -
    Zadivljujuće velik spomenik za nekoga ko je rođen i kršten kao katolik.
    Нико се не рађа као католик и сл. Крштен јесте по католичком обреду кад је био дете, али је прешао у православље када је схватио да је та вера за њега нешто посебно и другачије. Па он је саградио православни манастир Ђурђеви Ступови, и на крају постао монах Симеон, а после смрти и светац. И зашто се то око католичанства потенцира? Јел Србин не може да буде католик?
    Иначе видим да ови другосрбијанци плачу већ данима око овог споменика као да је то једини проблем у држави. Колики је Франц Јозеф у Бечу? Па сличне величине. Мислите да Аустријанцима смета? Тешко. Само се у Србији дневна политика гура у све и свашта. Свако је данас стручњак око свега па и око споменика и саме уметности. Зато смо ту где смо јер сви све знају.
  • жупан

    16.08.2020 12:38
    Да се оградим,нисам присталица снса,ни осталих пропалих опозиционара,ни ју тјуб политичар.
    С' људске стране гледано ово је сасвим у реду,јер је велика срамота што то пре није учињено.
    Биће пешачка зона,а посађено 3.000 стабала.
    Као школовани архитекта не видим ништа спорно у односу на величину и простор.
    Запаво величина представља величину владара.
  • gradjaninX

    16.08.2020 12:37
    Bolje bi bilo da su digli spomenik Nikoli Tesli...
  • Marko

    16.08.2020 12:01
    -
    Zadivljujuće velik spomenik za nekoga ko je rođen i kršten kao katolik.
  • Daja

    16.08.2020 11:56
    Potpuni sam laik ali mi se čini da ovako monumentalan spomenik više priliči Rusiji. Ona ima ogromne trgove, velike, baš velike, bulevare i sve u svemu sve im je ogromno. Takva visina odgovara tamo a ne ovde.
  • Je l'

    16.08.2020 11:56
    Kakve neuspehe?
    Kakve neuspehe ovaj pominje? Pući će i on i domanlijski gubitnički botovi od jeda, mržnje, pakosti i zlobe. Spomenik je baš lep.
  • novosađanka

    16.08.2020 11:56
    Upropaste sve čeka se dotaknu.
  • Joca

    16.08.2020 11:45
    Još jedan u moru dokaza da je bagra na vlasti i dalje nepromenjena i maloumna - lepi naši, samo da su živi i zdravi, a mi dovoljno letargični da ih trpimo, hranimo i budemo srećni što ne kradu više.
  • Sokic

    16.08.2020 11:39
    Otom botom
    Koliko botova na ovim komentarima odjednom, pa jao jao! Ni oni nemaju godisnji kao ni vodja :D
  • Dejan

    16.08.2020 11:25
    Servusi
    Ovo je ista kiceraj maskarada kao u makedoniji sa aleksadrom makedonskim koji nema ama bas ikakve veze sa makedonijom osim po slicnosti prezimena i sadasnjeg imena vestacke republike ! Kakve veze ima stefan nenanja sa srbijom ? U doba vizantije srbija nije ni bila u nastajanju,znaci ni u snovima !!!
  • Zoki

    16.08.2020 11:21
    smrdija
    Podižu li to spomenik Neptunu ili Stefanu Nemanji ? Pitam povodom trozubca kojeg drži u ruci i delfina koji iskače iz mora.
  • Vojvosadjan

    16.08.2020 11:17
    @orvel vegan
    Da li možeš nekako vegenstvo da povežeš I sa jučerašnjom vešću o krađi građevinskih mašina u Nemačkoj koje završavaju na Balkanu? Brate...
  • Mile

    16.08.2020 11:17
    Spomenik
    Kako vas nije sramota da napadate spomenik Stefanu Nemanji osnivaču srpske države. Koga bi trebalo da stavimo. Zlatno tele? Ujka Sema? Ako ne poštujete sebe i svoju istoriju neće vas niko poštovati. A o dimenzijama odlučuju inženjeri, u zavisnosti od veličine trga i poruke koja se želi postići. Nikom ne smeta visina Ajfelovog tornja u Parizu.
  • Komsha

    16.08.2020 11:11
    Kao makedonci
    Kada se ulazi u centar Skopja, prvo se ugleda ogroman pedastal sa konjem koji se propinje i ogroman konjski ud... Tek posle se vidi da je Aleksandar Veliki na konju, kada je vec kasno...
  • Kompleksasi

    16.08.2020 11:11
    Ono kad imas laznu istoriju pa se deres i uzdizes da ubedis ostale kako si u pravu.
  • SMile

    16.08.2020 11:06
    I onda
    Kad imaš mali pimpek, onda praviš spomenike...
  • Bljuc

    16.08.2020 10:54
    Sindrom Male Azije
    Kad smo vec kod velicine, meni ovo lici na situaciju kada kompleksasi kupe veliki auto da bi kompenzovali manjak na drugoj (donjoj) strani...
  • Urke

    16.08.2020 10:50
    Meni još uvek nije jasno zašto Stefan Nemanja zaslužuje spomenik. Ajde da su mu napravili spomenik u 19. veku, to bi razumeo. Ali na koje njegove moralne osobine treba da se ugleda moderan čovek? Spomenici prirodi, nauci, ljubavi, životu, čoveku nisu poželjni,,, ali Stefan dobija najveći spomenik, dok za to vreme krče nam šume i kradu nam reke.
  • Banacan

    16.08.2020 10:49
    Ovde bi neki radije da vide sponenik izopacenoj i nastranoj m.tereziji ili neki a izgleda isti svom banu jelacicu. Sporna je njima svima Srbija i Srba to sto pretece. Al dovoljno jaki smo da nam i dalje ne smete direktno nista. Kao hijene i u coporu napadate al lav se bori do veka!
  • šumar

    16.08.2020 10:43
    trebali su porušiti par zgrada i napraviti deset puta veći
    kad je bal nek je tanderbal
  • Aca ns

    16.08.2020 10:38
    svi sve znaju
    Ovakvih politicki obojenih i ostrascenih strucnjaka ko ovaj Sarenac puna Srbija,mislim da ni on sam ne zna sta zamera,al eto treba nesto reci i ispasti pametan.Nista lose ne vidim u ovom spomeniku i njegovoj grandioznosti posebno zato sto sto ce ocigledno u pozadini zeleznicke stanice viriti visoki objekti Beograda na vodi,i iskren da budem nece to sve ako se dobro odradi ni izgledati lose,uredice se jedan zapusten deo grada
  • Zeka

    16.08.2020 10:32
    Aman vise
    Hoce li vise sjasiti sa ovog spomenika? Svaki dan se nadje neki strucnjak da komentarise, da kritikuje, da trazi simboliku... Svako ima svoj ukus, nekome ce se svideti a nekome nece i kraj price! Da ga zasluzuje - zasluzuje ga i te kako i to je jedino bitno, a ne koliki je i ko ga pravi i ko finansira
  • Orwell Vegan

    16.08.2020 10:27
    Istina
    Postavljanje ovog spomenika je veoma los predznak. Ne znam zasto ovi BG istoricari precutkuju da je Stefan Nemanja jedan od najvecih zlocinaca u istoriji ovog naroda, ali svakako najznacajniji masovni ubica. Ova animacija sa krstom u desnoj ruci ne odgovara novom resenju spomenika u kojemu ce biti mac u desnoj ruci, sto mu svakako vise odgovara po karakteru. Brutalno istrebljivanje Bogumila u Srbiji pod njegovim vodjstvomm i uz pomoc Inkvizicije i srpskuh velmoza, kao i svih ostalih religioznih grupa koje su bile protiv mesozderskog ucenja zvanicne crkve, koje je protivno originalnom ucenju Hrista o nenasilju i neubijanju i zivotinja takodje, rezultiralo je uvodjenjem totalnog monopola jedne crkve, ali i diktature loze apsolutista. Ovo uterivanje tzv. sabirnosti crkve, vladara i naroda koji moze samo da se krsti i placa poreze bez da se buni trajalo je sve dok polumesec nije zauzeo balkanske prostore. Hriscanstvo uterivano macem i ognjem se pokazalo kao potpuna suprotnost onome sto je poducavao Hrist, ali neki to jos nikako da shvate sto pokazuje i postavljanje spomenika faraonskih ambicija-da traje vecno. Inace, prva podela u hriscanstvu se desila zbog mesa zivotinja i to vec medju apostolima, jer je Pavle dopustao jedenje mesa.
  • @L

    16.08.2020 10:27
    Hm
    Prijatelju, fali mu puno toga, a vala ima i viška.

    Pročitaj šta je pokojni Profesor Živković napisao detaljno na temu svih minusa, vrlo jasno i ne ostavlja dileme koliki je ovo promašaj U pitanju je vajar svetski poznat i priznat, koji je moralno dao i ostavku nakon brljotine na konkursu.
  • /

    16.08.2020 10:22
    /
    BulevarEvrope
    pa zar ti nije dosta onaj na trgu republike
  • Mastodont

    16.08.2020 10:20
    @BulevarEvrope

    Slažem se, Mladenovac je baš odvratna rupa, ovakvo nešto bi mu moglo pomoći da avanzuje u običnu rupu.
  • veca

    16.08.2020 09:53
    od
    sadasmosti,,,,,,
  • ja

    16.08.2020 09:38
    Sta ja znam, meni je ovo ok. Sve ostalo mi je nakaradno i nenormalno ali spomenik mi je ok. Iskreno bezvezde mi je hejt bas bas na sve. Ako ce sve ovo biti neka pesacka zona, sto da ne. Ova ekipa sto je pokupovala stanova na bg.u na vodi, ce se obradovati xD Oni verovatno ljudi vole te megalomanske stvari i jos tako na 'random' mestu. Nek se fotkaju turisti.
  • Orko

    16.08.2020 09:33
    Strasno
    To sranje ce nakon nekoliko godina da se sroza, odmetne i ubije nekog.
  • BmB

    16.08.2020 09:24
    Sve sto vidim je
    skopljanski scenario... festival kiča i šunda...
    Bolje da su opremili neku bolnicu za te pare ili asfaltirali ulicu gde ljudi zive u blatu...
  • peka

    16.08.2020 09:05
    cudjenje
    Ne znam sto se svi cude velikom spomeniku, to je tipicno za azijske zemlje, od Turske i Kazahstana do Mongolije, Kine, Koreje itd.
  • L

    16.08.2020 09:02
    Odličan!
    Ne razumem šta mu fali, osim što ga ranije nisu postavili. Dobar izgled, koncepcija, mesto a veličina taman da jednom zauvek zaseni jugoslovenske simbole.
  • BulevarEvrope

    16.08.2020 08:49
    Interesuje me postoje li kakve naznake da ce biti postavljanja spomenika slicnih ovome i kod nas na Severu Srbije?
  • Milan

    16.08.2020 08:48
    Cirkus
    Eto cirkusa i kičeraja. Slažem se za spomenik,
    ali normalne veličine i da taj spomenik nešto govori o prošlom vremenu.
    Nikako cirkus visine do neba.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna