Srbija bi do 2025. godine trebalo da ima najmanje pet novih aerodroma i da vazdušnim lukama premreži celu teritoriju zemlje, izjavio je direktor "Aerodroma Srbije" Mihajlo Zdravković.
Jedna od ideja u nacističkoj Nemačkoj pre WWII bila je i postojanje porodičnih aviona koji su, pored dobro znanog automobila Buba, trebali da postanu široko rasprostranjen način prevoza. To je podrazumevalo postojanje ogromnog broja "aerodruma". Takođe, postojala je i organizacija obuke budućih pilota koji su, kad zatreba, mogli da pilotiraju vojnim avionima. Kasnije su stvari krenule nekim drugim tokom...
Umesto da se napravi most u blizine postojeće skele Begeč-Banoštor koji ima ekonomsku opravdanost i veliki strateški značaj, jer od kako se i desna obala Dunava nalazi u okviru ove države, sve do Novog Sada nema mosta.
To je sramota, a ovo sa aerodromima glupost.
Ljudi, ovde imate mega laz...znaci zaboravite na jedan a ne na 5 aerodroma...
Jedina istina u tekstu je sasvim slucajno izrecena...ne isplati se, u smislu da se njima ne isplati da se ugrade ...
Van pameti je investirati u nešto što nije isplativo osim ako nije po naredjenju, a ovo da siromašna Srbija gradi aerodrome očigledno je po direktivi iz Kremlja. Rusiji je Srbija ostala kao zadnji adut u obračun sa zapadom i zato od nas pravi njen nosač aviona ovde na Zapadnom Balkanu. To će njena "braća" Srbi od usta da odvajaju da bi se izgradili ti aerodromi. Skupo nas košta glas Rusije u Ujedinjenim Nacijama u vezi Kosova i tek ćemo to osetiti!
Kakvi sada aerodromi kada je ON najavio leteće automobile, pa u spotu su se već i telepromtovali, a sada najavljuju aerodrome. Nećemo tu zastarelu tehnologiju, vratite nam izbore da ponovo budemo lideri regiona.
Pa to zato sto je onim silnim Madjarima iz okoline Leskovca ili gde je vec ono mesto gde je SVM pobedio, jako daleko da idu do Budipeste na aerodrom. A posto su glasali, valja da makar ustede na gorivu, ha ha ha ha ha ha....
...kad vidim da dobar deo komentatora zaista misli da će neka najava iz Centralne otadžbinske uprave (malo ušminkane i okupane, doduše) biti početak i neke realizacije. Još pišete: "Bolje bi bilo ovo...treba taj novac usmeriti tamo..."
Zaboga, zar još niste shvatili da ove bolesne nakaze niti slušaju, niti razmišljaju šta zemlji i ljudima, zaista, treba!
Evo, da vas probudim - neće biti izgrađen ni jedan aerodrom! Dokle ćete se ložiti???
Ok, napravice se ti aerodromi ali znajte da cete sleteti na isto takve lokalne aerodrome blizu vecih gradova pa ce vas prevoz od takvog aerodroma do veceg grada kostati kao 3-4 avionske karte, to sto budete ustedeli na karti platicete dalje na prevozu ! Ovo je idealno za studente i one koji vole da spavaju po klupama aerodroma !
To je fenomenalan primer kako se odliva naš zajednički novac na zadovoljenje potreba vrlo malog broja obogaćenih pojedinaca kojima nedostaje igralište za njihove aviončiće i helikoptere...
Severni deo ove države, odavno treba pored beogradskog da ima aerodrom makar za srednje trupne avione. No, problem nije ekonomske prirode, već političke, jer će N.Tesla izgubiti na značaju a sever države će se ubrzanije razvijati, prvenstveno u turizmu i ekonomskom smislu, pa je zato i konstantno odlagan razvoj i komunikacija severa prema državama Evropske unije....
Ukoliko je vec utvrdjeno da su projekti neisplativi onda bolje umesto tih beskrosnih pet komada da naprave napr. jedan oveci vojni i to tu kod nas na teritoriji Severne Srbije. Idealna lokacija bi bila tunel Miseluk. Jos da se prosiri tunel i da se postave piste kao i hangari za avione na vise nivoa. Slican podzemni aerodom imala je JNA u Mostaru.
"low cost i privatni letovi će uskoro biti sasvim normalan način putovanja."
Gospodine Vučiću, zašto pišete komentar kao neka "Milena"? Zar na Vas tako uticali uzvike naroda "Vučiću phphphphederu"?
Koja sprdacina. Sve na racun poreskih obveznika naravno, kao i dosad.
Svako ko je samo pogledao broj aerodroma po evropskim drzavama, a kamoli putovao negde moze da vidi da je ovo glupost. Evo recimo, jedna Madjarska, slicne velicine i broja stanovnika kao i mi ima dva medjunarodna aerodroma sa redovnim letovima, Budimpestu i Debrecin, Ceska tri, Bugarska tri itd. Samo sto te zemlje i imaju razvijeniji turizam od nas. Da bi aerodrom bio profitabilan mora postojati oblast sa odredjenim brojem stanovnika koja ce gravitirati ka tom aerodromu. Nismo Hrvati da imamo toliki turizam da nam je ptorebno 5-6 aerodroma na primorju. Beograd i Nis i to je to.
Bolje bi bilo da od tih para naprave brzu prugu Novi Sad-aerodrom Surcin ili autoputem da povezu sva veca mesta tako da im treba maksimum sat-dva do beogradskog ili niskog aerodroma. Na to dovesti low cost kompanije i omoguciti da narod jeftino putuje, a ne da u gubitaskom air Srbiji karte kostaju minimalno 300-400 evra za bilo koju destinaciju koja nije Crna Gora. Ako vec svi placamo to iz naseg dzepa, smanjite cene karata.
Ali da, to bi uradila neka vlast koja razmislja unapred. Kod nas se samo razmislja o zasenjivanju prostote i kradji para. Sazidajte 100 aerodroma u Srbiji, zaduzite se i ugradite se po 1000%, i nismo bolje zasluzili.
Šta kaže naš gradonačenik na sve ovo. Pred prošle izbore, a i za vreme mandata najavljivao je veliko ulaganje u infrastrukturu {prilazni putevi, biciklističke staze itd} za čenejski aerodrom, a ono cvrc. Nemože jel neda "veliki Štrumf" treba na "drugu stranu", a ne u Vojvodinu,jel nju treba još unazaditi.
Krenes bre iz Cacka do aerodrUmom Morava, letecim autom kojeg evo samo sto nismo poceli proizvoditi. Tu autom uzletis kao vazduplohovom do Surcina, pa putem do BgH2O.
Hoće li to narod moći sve da plaća? To nema nigde u svetu, da se grade neisplativi aerodromi. Možda je ovo način da SNS u budućnosti obezbedi glasače preko radnih mjesta u neisplativim aerodromima. Svi znamo da Air Serbia košta desetine miliona eura, a time samo dobija SNS glasače.
Što da ne, low cost i privatni letovi će uskoro biti sasvim normalan način putovanja, bar se nadam da hoće. Nije to više ni toliko skupo, a u današnje vreme, kad nam korona diriguje da li ćemo i gde ćemo putovati definitivno najbolja opcija. Putovala sam nekoliko puta privatnim letovima za grupe i svaki put je bilo odlično. Kad se podele troškovi, nije tako skupo, a zaista je po meri čoveka.
U prestonici nemamo ni autobusku ni železničku stanicu, a ovi bi da grade aerodrome?!? A za koga? Arape ili migrante?!? Neće imati nikom drugom, jer će sva naša deca uskoro zauvek otići iz ove žabokrečine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Plan do 2025: Pet novih aerodroma u Srbiji, iako nisu ekonomski isplativi
Autor: Tanjug, Sputnjik
Info
•16.08.2020.
•17:08 > 17:09
Komentari 37
Pilot
Sabahudin
jedan i u Nestinu
To je sramota, a ovo sa aerodromima glupost.
Dusan
Jedina istina u tekstu je sasvim slucajno izrecena...ne isplati se, u smislu da se njima ne isplati da se ugrade ...
RusoPatoFil
Bog
Letac
Milica
mare
Zaboga, zar još niste shvatili da ove bolesne nakaze niti slušaju, niti razmišljaju šta zemlji i ljudima, zaista, treba!
Evo, da vas probudim - neće biti izgrađen ni jedan aerodrom! Dokle ćete se ložiti???
Dragi Bulatovic
Bojan
Letim samo sa Vojvodina Erlajnz Opančari"
Dakle samo zapregom...
boger
Dejan
M
Pilot
Orko
Piško
Jakov
Реља
/
Maveric
BulevarEvrope
Ajde?
Dema Gogić
Gospodine Vučiću, zašto pišete komentar kao neka "Milena"? Zar na Vas tako uticali uzvike naroda "Vučiću phphphphederu"?
Dokle vise
Svako ko je samo pogledao broj aerodroma po evropskim drzavama, a kamoli putovao negde moze da vidi da je ovo glupost. Evo recimo, jedna Madjarska, slicne velicine i broja stanovnika kao i mi ima dva medjunarodna aerodroma sa redovnim letovima, Budimpestu i Debrecin, Ceska tri, Bugarska tri itd. Samo sto te zemlje i imaju razvijeniji turizam od nas. Da bi aerodrom bio profitabilan mora postojati oblast sa odredjenim brojem stanovnika koja ce gravitirati ka tom aerodromu. Nismo Hrvati da imamo toliki turizam da nam je ptorebno 5-6 aerodroma na primorju. Beograd i Nis i to je to.
Bolje bi bilo da od tih para naprave brzu prugu Novi Sad-aerodrom Surcin ili autoputem da povezu sva veca mesta tako da im treba maksimum sat-dva do beogradskog ili niskog aerodroma. Na to dovesti low cost kompanije i omoguciti da narod jeftino putuje, a ne da u gubitaskom air Srbiji karte kostaju minimalno 300-400 evra za bilo koju destinaciju koja nije Crna Gora. Ako vec svi placamo to iz naseg dzepa, smanjite cene karata.
Ali da, to bi uradila neka vlast koja razmislja unapred. Kod nas se samo razmislja o zasenjivanju prostote i kradji para. Sazidajte 100 aerodroma u Srbiji, zaduzite se i ugradite se po 1000%, i nismo bolje zasluzili.
Novosađana
happy bus
Ja
Stanoje
Inspektor Višekruna
Takođe nije isplativo, ali lepo zvuči!
Milena
Nikola
L
kijac
ahaha
Etihad
Jadan narod
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H