Neverovatnim žarom predsednik Vučić zagovara izgradnju više luksuznih saobraćajnica prema Kosovu; tu su autoputevi Niš - Merdare, Bujanovac - Gnjilane - Štrpce, dve kraće trase po Kosovu, pruge Niš - Merdare, Priština - Đeneral Janković... Prati ga resorna ministarka Zorana Mihajlović, ne zaostaju ni ostali državni funkcioneri i čelnici Srpske napredne stranke. Javnost je zbunjena, stručnjaci iznenađeni.
Pravi se Mini Sengen/Velika Albanija, lakse NATO trupama da dodju od Draca do Crnog mora, a lakse i albancima da dodju do Nisa.
Enver Hodza nekada nije hteo da pravi puteve ni u albaniji, da ne bi 'strane vojske lakse izvrsile invaziju'. Sad ce Musliu Junior da im napravi puteve.
Sećate li se onog radikalskog k***a koji je imao ideju da gradi luku Kraljevo, i kanal Morava-Vardar-Solun. Eno ga u Kini, pošto je udao ćerku u Nikoliće. Ipak izgradiše kućerine na Savskom nasipu, tako da su preteče izgradnje na vodi. Danas mu prijatelj gradi neki splav.., tako ljudi moji ima nešto u toj hidrogradnji.. Možda će se graditi i na moru posle izgradnje ovih "koridora". Ma 100% je u pitanju budući prihod od izvoza i turizma.Nema tu politike, samo nova radna mesta . A možda je u pitanju i baza Ratne mornarice Srbije ili otvaranje Visoke pomorske i trgovačke škole u Skadru. Tamo nam gradnja najbolje ide.
Наравно да ћу кривити претходну власт за све што се сада лоше дешава. Да су били добри ови не би били ту. А што се тиче процесуирања тих предодних, оканите се тог дивана, докле год постоје они који их бране нема помака. Да ови оду, а они се не врате!
Kako god, ono sto je super i sto je za nas najvaznije je jedan lep autoput Nis - Prokuplje - Kursumlija. Sto da ne? Iz Kursumlije bi mogao neki fini put do Kopaonika. Da je para pa da imamo duplo guscu mrezu autoputeva od sadasnje.
Pa zato da bratija moze da se ugradi.Gradjani ce vracati skupe kredite,albanci ce se o nasem trosku povezati sa Evropom a albanci ce videti zapad.Zapad ce preko Draca moci da doveze tehniku do Devesela u Rumuniji i napad na Rusiju moze da pocne jednog dana.Usput ce promet droge iz Albanije dostici vrhunac.Sad mogu kamionima da prenose.Sta ces kad kauboji znaju sve o bratiji.Pitanje je samo kad ce povuci vodu.
Gradi zato sto ce krediti biti americki,izvodjaci radova stranci a drzavljani Srbije ce ovu ludost da placaju godinama.Cilj je da se Albanija poveze sa Evropom kao i siptari sa Kosmeta.Sve ce to nasa deca vracati do zadnjeg evrocenta.
Ne pitamo se mi tu nista, daju ti kredit ,dovedu svoju firmu i postave trasu puta,a mi se kao jos radujemo investiciji.Cela Vojvodina bez ispravne pijace vode i bez kanalizacije a o lokalnim putevima da ne govorim, ali bitno je da se povezemo sa Dracom?!
Kosovska Mitrovica nova prestonica R.Srbije. Državni vrh planira preseljenjem prestonice i institucija državnog aparata da vrati Kosovo, a mora biti saobraćajno pristupačno palanci budućoj Beogradu kako bi išli u svoje selo za vikend.
Ne znam sta je sporno, imamo autoput do Zagreba i dalje na primorje i do vecih morskih luka, imamo do Grcke, do Bugarske, zasto ne bi bio autoput od Draca jedne vecih luka do Srbije? Ljudi koji koriste pomoroski sao racaj u sklopu svog transporta ne intetrsuje odnos Srbije i Albanine ili bilo koga, njima treba luka koja je povezana dobrim putem do unutranjosti... samo nek grade, BOLJE AUTO PUT nego magistrala!
Živane, drago mi je što si , po ko zna koji put, posle mog komentara na vest napisao tekst na kojem ti svi čestitaoju! Nego, fulao si suštinu. Akcentovao si naš ekonomski interes za izgradnju ovig druma, a suština je da je kaubojima živitno neophodan za prebacivanje trupa i naoružanja na obale Crnog mora, jer se Turska pokazala kao nepouzdan partner.
Nego, evo ti teme za ozbiljno istraživanje. Svi prosvetari svoja predavanja kače na gugl učionice. Njihov vlasnik je gugl. A njgov vlasnik je bil gejts. Svi znamo da je on pion u rukama cie. Ovo je način da se prikupe doslovno sva znanja ovog sveta. Pred našim očima se stvara nova aleksandrijska biblioteka! Umesto da kauboji to plate suvim zlatom, prosvetari su srećni što mogu da prikažu svi znanje i veštine koje su stekli, a da pritom ne moraju da plate dodatne gigabahte! neko će reći' pa kakva su vaša predavanja?' Možda Perino, Žikino i Mićino nusu atraktivna, ali Đokino već može biti ključno. Pa tako i Đoka u Nišu, Šidu, Ubu... Nakupi se. Pa onda još pita 200 država, i oni tako mogu da se uhvate za 10000 Đoka i njiva predavanja i stvore opasnu brljotinu.
A gde su jiš timsovi?
Verujem da ćeš ovaj test dobro da odradiš.
Vojvodina za to vreme ima 1 autoput i nekoliko “brzih saobraćajnica” koje se najavljuju kao autoput... A istina je da bismo voleli da imamo makar Bulevar oslobodjenja bez rupa i zakrpa i lokalne puteve izmedju opština. Šumadija ima bolje puteve, Užice, Zlatibor...
Dosovci nisu na vlasti već više od osam godina. Zato što nisu radili kako treba su i izgubili izbore. Ako su nešto pogrešno uradili sadašnja vlast ih je trebala već procesuirati. Ovo je već treći mandata SNS-a, a još uvek im je DOS kriv za sve. Ako imaju dokaze da je neko nešto ukrao neka podnesu krivične prijave, ako ne neka ćute. Najlakše je prethodnu vlast optužiti za sve što ne valja.
Ja ne vidim nista lose u ovome, prosle godine sam bio kod njih na moru, ono moze da parira Grckoj, a izaslo je svega 250 evra u privatnom smestaju i to odmah do mora i to 10 dana.
Iznenadili bi se koliko je srpskih gradjana na albanskom primorju.
Budite kulturni i isto ce vam se vratiti, nisu to nikakvi neprijatelji, nemojte se valjati u tabloidnom blatu
Kosovo vec ima autoputeve.srbija pravi samo do kosova.naravno da ce nas "albanci" prestici i osvojiti... oni neidu u kockarnice,ne piju ne drogiraju se, ne igraju fudbal, bave se sopstvenim napretkom.za sad smo ispred njih...no kako ce biti u buducnosti...
Smešno je pomisliti da se Srbija, Kosovo ili Albanija bilo šta pita.Sve su interesi velikih sila i to je zlatno pravilo.Najbolje da će DFC još sve okolo da anketira da li su zadovoljni i srećni planom.
Zato što će iz NIša biti bliže, jednostavnije i jeftinije nego do Bara a i da Srbija ali i prevoznici i uvoznici imaju još jednu alternativu koja njima može biti bliža ili jeftinija.
Sem toga ako Drač ( koji je inače 1912 sprski grad ) bude više bio zavisio od naše robe i naših puteva ka njemu i Srbija će biti uticajnija u regionu.
P.S.
Izvinjavam se svim teoretičarima zavere jer u pitanju sušta ekonomija i ekonomska strategija a ne prodaja Kosova ili masovno naseljavanja migranata na Liman.
Ово је свакако бољи пројекат од аутопута за Црну Гору, пошто већ постоји аутопут између Приштине и Драча, дакле остаје далеко мањи део за изградњу него до ЦГ и у самој ЦГ. Црногорци никада неће завршити свој део а ни ми нисмо много бржи. Аутопут према ЦГ је већи промашај него ауторпут према Албанији, из економског угла посматрано. Иако добра замисао и овај аутопут,као и онај према ЦГ, ће проћи слично, угушиће се у корупцији београдских мафијаша.
Ludilo je praviti trase albancima da se ceo jug Srbije ekonomski povezuje sa Dračem i Prištinom. Ovakvom politikom na kraju će uža Srbija imati većinsko albansko stanovništvo i otcepiti se od Vojvodine i pripojiti Albaniji.
Да ти освежим сећање да су досовци тј дсовци отварали у више наврата исту деоницу ауто-пута Батајница - Бешка.
Но желим и да похвалим досовце и дсовце да су први после много година почели да сређују Ибарску магистралу, и многе локалне путеве.
Написао стручњак. Све је то лепо написано, али, какви су нам путеви,колика је мрежа ауто-путева у Аустију, Швајцарској, Немачкој, Француској? Да лу је боље да се клацкамо по локалним путевима три дана до неке дестинације или директ ауто-путем до скретања ка жељеној дестинацији? Сваки пут треба да има полазну и крајњу тачку, тако да на жалост или срећу Драч је циљна дестинација. Економски је исплативо, тренутна цена јесте ,,велика" , само нека се гради. Опет да напоменем да је Грчка била у великој кризи због кредита за изградњу ауто-пута, спајање Солуна и Атине.
Zato nas najperspektivniji deo drzave ima ulaganje nula dinara. Ima samo dugove da placa.
Saobracajnu infrastrukturu za veliku albaniju ce placati srbija po premijum cenama. Djura ce nam oprostiti sto nas je tukao.
Ne da nismo dobili nista za sebe nego smo sve dali i jos prilozili novaca uz to. Tako izgleda politika vaseg vucica.
Mozemo ugraditi mini elektrane na sve pretke koji se okrecu u svojim grobovima.
Mene interesuje kada će od Šida moći da se stigne u Bačku Palanku za pola sata, a ne ko sada naokolo preko Novog Sada. Znači da se napravi most i da domaće stanovništvo ne mora da koristi skelu, a da se Dunav iskoristi za rečni međunarodni transport.
Svi ratovi na Balkanu su vođeni zbog izlaska švaba kroz moravsko-vardarsku dolinu na topla mora( luke Solun i Drač). Džaba su nam preci ginuli ,sad ćemo od švaba uzeti kredit da im to omogućimo, a potom ci će vraćati . Mi ćemo "junački" oćutati
Mini sengen surovanje sa albancima, cela ova politicka vlast i mentalitet ljudi mislim da se ODLICNO uklapa u mentalitet ovih sa kojim prave mini sengen i vuku se levo desno kome pripada Kosovo. Odlicno pravite jednu drzavu i stvar resena ali severnu pokrajinu ostavite na miru ona pripada jednom drugom sengenu i drugoj uniji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zašto Srbija gradi skupe saobraćajnice do albanskog Drača
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•08.10.2020.
•11:00 > 11:02
Komentari 49
/
Penzioner
stvarnost
Enver Hodza nekada nije hteo da pravi puteve ni u albaniji, da ne bi 'strane vojske lakse izvrsile invaziju'. Sad ce Musliu Junior da im napravi puteve.
Ja bre
Samo posmatram
Ti “oni”, su odavno kod ovih, koji treba da odu.
Мирко
Limanac
Bravo smajli, to je jedini način da Srbija bude ponovo sa Kosovom, a da nema rata!
Znaju Ameri šta rade, u ostalom, Ameri su bili poslednji, koji su odustali od Jugoslavije....
:)
Тако је Перо, то је поента целе приче!
Да би се Косово повезало са Европом, мора прво да се повеже са Србије, зар не?
Другим речима, Србија ће опет бити повезана са Косовом, биће заједно, што је одавно српска жеља, а спона је економија.
max
On
Ja
Cccc
jaPAja
Kao normalan
V
Spindoktors
Nego, evo ti teme za ozbiljno istraživanje. Svi prosvetari svoja predavanja kače na gugl učionice. Njihov vlasnik je gugl. A njgov vlasnik je bil gejts. Svi znamo da je on pion u rukama cie. Ovo je način da se prikupe doslovno sva znanja ovog sveta. Pred našim očima se stvara nova aleksandrijska biblioteka! Umesto da kauboji to plate suvim zlatom, prosvetari su srećni što mogu da prikažu svi znanje i veštine koje su stekli, a da pritom ne moraju da plate dodatne gigabahte! neko će reći' pa kakva su vaša predavanja?' Možda Perino, Žikino i Mićino nusu atraktivna, ali Đokino već može biti ključno. Pa tako i Đoka u Nišu, Šidu, Ubu... Nakupi se. Pa onda još pita 200 država, i oni tako mogu da se uhvate za 10000 Đoka i njiva predavanja i stvore opasnu brljotinu.
A gde su jiš timsovi?
Verujem da ćeš ovaj test dobro da odradiš.
E moji Vojvodjani
Kaja
pajo patak
Lale
Nikola
Iznenadili bi se koliko je srpskih gradjana na albanskom primorju.
Budite kulturni i isto ce vam se vratiti, nisu to nikakvi neprijatelji, nemojte se valjati u tabloidnom blatu
E
pera
Zzzz
Dzordz
Aleksej
Pa da moze albanski poljoprivrednik da nam prodaje paradajz.
Чика Стева
Giga Moravac
Voja
Zoki021
Storno
Sem toga ako Drač ( koji je inače 1912 sprski grad ) bude više bio zavisio od naše robe i naših puteva ka njemu i Srbija će biti uticajnija u regionu.
P.S.
Izvinjavam se svim teoretičarima zavere jer u pitanju sušta ekonomija i ekonomska strategija a ne prodaja Kosova ili masovno naseljavanja migranata na Liman.
prioriteti
kru
Zoran
Novosadjanin
Мирко
Но желим и да похвалим досовце и дсовце да су први после много година почели да сређују Ибарску магистралу, и многе локалне путеве.
Ivanko
"poznat je po korišćenju za prevoz nekonvencionalnog transporta" genijalno
Мирко
Toma
Saobracajnu infrastrukturu za veliku albaniju ce placati srbija po premijum cenama. Djura ce nam oprostiti sto nas je tukao.
Ne da nismo dobili nista za sebe nego smo sve dali i jos prilozili novaca uz to. Tako izgleda politika vaseg vucica.
Mozemo ugraditi mini elektrane na sve pretke koji se okrecu u svojim grobovima.
Ns
Vlade
para
Milo
Tole
Anonimus
Kaja
PUT DROOGEEEEE !!!!
Minisengen
Skitam i pricam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H