Autor: FoNet

Info
13.10.2020.
10:08
Poreska uprava Srbije saopštila je danas je utvrdila da poreski obveznici, fizička lica koja u inostranstvu ostvaruju prihod pružanjem usluga razvoja softvera, prevođenja, držanja časova stranog jezika, grafičkog dizajna, zatim jutjuberi, influenseri ne plaćaju porez i druge doprinose.

Komentari 114

  • RBanat

    19.10.2020 13:37
    @RVosha
    Evo ih besprstaši smrdljivi i njihovi glupi komentari. Sada će da smrde ovde po komentarima i da preživaju svoje sendviče sa Matijević podrigušom, kao neko podgojeno goveče na livadi. Govanija od ljudi! Ono kada prvi smrdljivac koji godinama ovde smrdi i širi svoju verbalnu dijareju spočitava nekome da smrdi po komentarima. Neprocenljivo.
  • Mihajlo

    16.10.2020 20:18
    meni je drago sto je uvedeno, jer ce malo bavaniste na tezi nacin da shvati da nije veliko i najzad ce da proglasi republiku.
  • Rusofil_IQ0

    16.10.2020 15:12
    Za dijasporca i ostale koji misle da vani buranija placa poreze?!

    U USA na kraju godine sam pises izvestaj ako imas veceg prihoda od 2 Milki $ od toga odbijas sva svoja ulaganja i troskove, znaci sam friziras papir i prinosis IRS koliko ces para da im DAS!, 99.999% pa i sam tramo toliko isfrizira taj papir da im da 0.00000001% samo kako bi na sva usta pricao svima kako su oni SVI jadni platili neke velike poreze!
    Da se ne zaboravi u USA nema PDV-a vec je porez negde reda oko 8%

    Posle takvi ovde nama pricaju da za svaku crkavicu drzavi sto ti padne iz vana treba da das 20-50% bez oduzimanja tvojih troskova i resursa koje su potrosio da iste pare dobijes???

    Ljudi lazu sirom sveta da to nije normalno ima samo oni koji guraju pa misle da smo mi ovde kao povlasceni a istina je SASVIM suprotna!
    U francuskoj su doneli zakon da placas 10% od profita NISTA fiksni mesecni troskovi i da imas radni staz, socilano i penziono pa se opet vecina prercunala i odlucila dal da se prijavi ili ne (znaci da i dlaje placa 0 drzi)
  • RZrenjanin

    16.10.2020 13:19
    @RBanat
    Meni je drago što je ovo uvedeno, jer će Zrenjanin na teži način shvatiti da mu Smrdobanat nikad nije ni bio potreban. I zato podržavam ovu odluku o porezu da što pre odapne ova tvorevina Smrdobanat.
  • RVosha

    16.10.2020 13:04
    @RBanat
    Evo ih troprstasi smrdljivi i njihovi glupi komentari. Sada ce da smrde ovde po komentarima i da prezivaju svoje sendvice sa Matijevic podrigusom, kao neko podgojeno govece na livadi. Govanija od ljudi!
  • RBanat

    16.10.2020 11:00
    Meni je drago što je ovo uvedeno, jer će Banat na teži način shvatiti da mu Smrdojvodina nikad nije ni bila potrebna. I zato podržavam ovu odluku o porezu da što pre odapne ova tvorevina Srmdojvodina.
  • Oslobodjenje

    16.10.2020 10:25
    @Maximus
    Drzava je postala nacisticka tvorevina, a mi imamo fasiste na vlasti. Da li narod to vidi? Naravno da ne jer je glup, retardiran i ne bori se za oslobodjenje. Nasi dedovi bi se prevrtali u grobu da ovo vide.
  • Maximus

    16.10.2020 05:36
    smrt u Srbiji
    Država ne razume da ljudi koji drže časove engleskog nisu preduzetnici nego robovi inostranih kompanija. Budem li plaćao ove poreze ostaće mi između 7 i 12 hiljada za „život" u Srbiji. Godišnji nemam, a kada sam bolestan ne zarađujem ništa. Hvala ti Srbijo! Ostalo mi je za konopac. I najgora smrt je bolja od života u Srbiji!
  • Kako ne bi

    15.10.2020 22:50
    @dijasporac
    Ne znam što bi neko ko ne živi u Srbiji imao mišljenje o tome šta treba ili ne treba da rade oni koji žive u Srbiji. Iza svih tih soljenja pameti ostaje, kako vidim, jedino činjenica da sebe smatrate boljim od drugih, jer ste iskoristili blagodeti socijalizma, stekli kvalifikacije i otišli. Sad nama nešto pričate o SFRJ i vraćanju nekakvog duga kad većina radno sposobnih nema ni bledo sećanje na tu zemlju, ali zato dobro znaju gde žive? Vi niste smatrali da treba da ostanete ovde i da sami uplaćujete doprinose da bi vam otac imao penziju? Već neko drugi to umesto vas treba da radi dok vi dajete donacije crkvi u Kanadi...Malo se još izmaknite, pa sagledajte kako bi vam to izgledalo da se slučajno ne radi o vama.
  • u tom zecu lezi grm

    15.10.2020 20:10
    Cek, cek, znaci na sve prilive (fizickim licima) iz inostranstva. Znaci na doznake od dijaspore. Znaci na 4-5 milijardi evra godisnje.

    To je cilj a ne youtuberi i instagramuse
  • RVojvodina

    15.10.2020 18:34
    Meni je drago sto je ovo uvedeno, jer ce Vojvodina na tezi nacin shvatiti da joj Smrdija nikad nije ni bila potrebna. I zato podrzavam ovu odluku o porezu da sto pre odapne ova tvorevina Srmdija.
  • dijasporac

    15.10.2020 17:12
    Dragi a bivsi zemljaci jasno je meni vase ogorcenje, uzima vam se novac koji je do danas bio iskljucivo vas a da niste osecali nikakvu obavezu prema nikome drugome, sto ovde napisase: dobro dosli u svet odraslih, ljudi koji znaju da imaju i neke druge obaveze ka nekome sa strane a ne samo ka sebi.

    Svet je nepravedan, uvek ce biti onih koji ce ziveti na tudjoj grbaci, od politicara do tajkuna ali sistem je jednostavan, drzava funkcionise novcem koje ubira od svojih gradjana (sem ako ne izvlaci enorman novac iz porobljenih teritorija). Pa ako zelite drzavu tu gde zivite morate prisatti na njene uslove, u suprotnom selidba tamo gde vama odgovaraju uslovi. No, nigde necete naci drzavu gde ne placate porez, mozda ce negde drugde biti lakse naci stalan posao kao programer ( onaj ko stvarno ima znanje i diplome u rukama je vec otisao iz Srbije i ne gubi zivotno vreme na slabo placenim freelance poslovima). No, tad ce morati da placa sve zivo, poreze, dosta skuplji zivot ( za ilustraciju 300Mbs unlimited cabel ovde kosta 8500 din a data od 50Gb za sad 4G mreze 6000 din) i da se zivi po normama voleli to ili ne.

    Ali opet, na stranu sve price nas koji vas ubedjujemo da je placanje poreza ispravna stvar, odluka je vas, placati ili ne (uvek postoji nacin da vam vlasti ne udju u trag), ostati, ilegalisati se ili otici.
  • @programer

    15.10.2020 15:08
    dronovi i krajina
    Programer
    15.10.2020 • 10:03
    "Kako šta država daje?
    ...
    Kako ja vidim stvari neko živi na tuđoj grbači."

    Pa evo recimo ,ja treba da dam pola od zaradene sume a ne dobijam nista.
    Ne ide mi radni staz, nemam zdravstveno, nemam nikakvu zastitu, ne osecam se sigurno ni spokojno, ne dobijam ama bas nista. A treba da finansiram korumpiranu mafijasku grupu koja ne radi za dobrobit drustva, razumes?

    Sutra kada budes imao decu , stici ce nevolja i do tebe kada ne budu mogli u vrtic, kada budu isli u poluraspadnutu skolu gde ih maltretira neki glavati buzdovan ,bilo ucenik ili nastavnik, kada budu trebali da idu kod doktora, da se lece itd. Stici ce to i do tebe. Taj novac ne ide tamo gde treba da ide. Mahom se krade dok ja i dalje kuckam SMS za bolesnu decu i obnovu ovoga ili onoga. Ja bih voleo da niko ne placa porez dok se banda ne isusi i skloni. Vi poredite razvijene zemlje sa Srbijom, greska u startu. Te zemlje ti nude zastitu, tada je razumno platiti porez. Bacanjem svojih para u crnu rupu apsolutno ne menjam nista na bolje sto se tice drustva i sistema.Menjam svoj zivot je cu lakse da odem odavde,nije floskula. Ja tebi,drzavi i ovom drustvu apsolutno nista ne dugujem, nemoj bit arogantan. Ako se oseacs kao ovca, radi freelance pa placaj 50% od tih zaradenih para, ne dobij nista zauzvrat, pa pricaj o ljudskim odnosima.
  • MonteDushano

    15.10.2020 11:33
    Pošalji nam još 100 eura, da vas malo praštamo i zavolimo..
  • Posmatrac

    15.10.2020 10:42
    U NS u na Akademii postoji grupa proesora koji rade u Novom Sadu i u Beogradu,uz to imaju osnovanu privatnu firmu za pripremu buducih studenata gde taj kurs kosta 1300 eura po osobi,takodje svoje privatne tezge uvaljuju mladim studentima da rade i to nazivaju vezbama,,,,, Tehnika se uzima na revers ako treba nesto privatno da se uradi,,,i naravno plata leze svakog meseca,,,,o porezu niko ni ne razmislja,,,,sta da rade ljudi koji imaju svoje privatne registrovane firme gde se placaju dazbine,i kako mogu biti konkurentni pored ovakvih likova,,,,Jedan profa je i politicki veoma aktivan i radio je za Dosta je bilo a sada radi za firmu gde deo kapitala ima SNS,,,sve u svemu takvi likovi ne placaju nista ,a bogami otimaju na sve strane,,,,dok se takvi likovi ne sankcionisu nema nista id ozbiljne ekonomije,,,,mogu misliti kako je u ostalim bransama
  • M.

    15.10.2020 10:23
    Zarađujem 100-150€ na mesečnom nivou, bukvalno od ove pare mi zavisi opstanak. Da nemam ove pare, ne bi mogao ni studirati .
  • Programer

    15.10.2020 10:03
    Kako šta država daje? Ja sam se na primer školovao džabe jer sam bio dobar. Hoću isto i za moju decu. Ne da ih školuju razni profiteri.

    Pitanje za ove komentatore koji samo viču da ne daju svoje: Kako ćete svojim parama da promenite to što ne valja? Zašto se ne zalažete da niko onda ne plaća?

    Kako ja vidim stvari neko živi na tuđoj grbači.
  • Zeljko

    15.10.2020 10:01
    @dijasporac
    Zato se ovde velikodostojnicima od tog poreza kupuju dzipovi od 80 000 do 100 000 Eura. Da li je to normalno u zemlji sa najnizim minimalcem u Evropi?
  • Eugen

    15.10.2020 09:45
    @dijasporac
    Ako mislis da je mafija jedan uredjen sistem zasto si otisao?
    Placanje poreza mafiji je reket koliko ja znam.
    Tvom ocu je protivustavno Vucic uzeo 10% od ZARADJENE penzije, jel odgovarao za to Vucic?
    To znaci da pare od poreza Vucic gleda kao svoje licne, i da on moze da ih trosi kako mu je volja, i da uzima takodje.
    Mafijaska drzava nije isto sto i uredjen sistem gde su institucije jake, gde te sudstvo stiti, kako od politicara i partija tako i od drugih gradjana. Da li gradjana Srbije sudstvo (koje on placa kroz porez) stiti od kriminala? Kako bilo koji platisa poreza da gleda na to kada vidi Mitrovicevog (tajkunskog) sina koji je oslobodjen kazne za gazenje devojke?
  • Bojan

    15.10.2020 09:12
    @dijasporac

    Tvoj ćale sutra neće dobiti penziju zato što bagra podiže 10 crkava po Bosni, zato od mojih honorara ni dinara neće videti.
  • Ivan

    15.10.2020 01:10
    Nestalo para za dzipove bez tablica, za celavce bez mozga sa torbicama, za navijacku bagru koja lomi i gazi studente, za naprednjacke Rolex satove, za bahanalije.... Najodvratnija vlast jos od Milosevica, cak i njega se trude da prestignu po odvratnosti i poganosti!
  • dijasporac

    15.10.2020 00:26
    @Eugen
    Drugi par opanaka je ono u sta ti VERUJES i sta NECES a sasvim treci da li MORAS da placas porez. Ako mislite da je ova vlast korumpirana i da zbog toga nemate poverenje u nju onda treba da je menjate ako ste u vecini no porez ne zavisi od toga ko je na vlasti nego tako ljudsko drustvo funkcionise, u svim sistemima, u svim drzavama.

    Zato sto ti ili Pera necete platiti porez moj otac sutra nece dobiti penziju a on je finansirao tvoje skolovanje kroz njegove poreze. Ili tvoje dete sutra nece imati skolu zato sto Mika nece da uplati svoj porez itd.
  • dijasporac

    14.10.2020 23:51
    @Eugen
    Crkve u Kanadi, pazi sad, ne placaju porez. Postoji opcija da ako das donaciju crkvi skinu ti uz potvrdu koju ti zida crkva porez za tu sumu, sto su opet, nasi ovde koristili i zloupotrebili. Kanadske vlasti su cak pretile i da zatvore jednu od nase dve crkve.
  • Salakka

    14.10.2020 22:14
    @dijasporac
    Prošetaj, gari do svratišta ili do centra za zbrinjavanje beskućnika, pa proceni kako šljaka sistem "socijalnih davanja" u ovoj verziji kapitalizma. U SFRJ se sakupljao i samodoprinos i gradilo se šta kome treba (škola i asfalt i vodovod u selima, znam pouzdano). Nije "država" iz Beograda udeljivala milostinju po nahođenju. Ali SFRJ ne postoji već 30 godina, ne znam gde si proveo 90te, pa se ne sećaš da nestade ljudima i štednja iz banke, a o "besplatnom" školstvu i "zdravstvu" ne bih trošio reči. Ovo sad je kontinuirana pljačka, jer je neko tako u mogućnosti. I evo, ja govorim nekoliko jezika (jer su moji roditelji plaćali časove) i imam diplome (zarađene i stojim iza svakog zareza), plaćam poreze, a neću da se iselim već bih da se moje pare troše na dobrobit i planski, a ne na fatiranje džepova nedostojnika koji više i ne prikrivaju svoje lopovske šeme. Sada kako stvari stoje, sve se raspada na očigled, dok se neki valjaju u bestidnom luksuzu i ne pomaže evociranje uspomena.
  • Eugen

    14.10.2020 19:52
    @dijasporac
    Da li prosecan gradjanin veruje institucijama sistema Srbije? Da li veruje sudstvu, skolstvu, policiji? Eto ti odgovora zasto prosecan gradjanin HOCE da bude u sivoj zoni i zasto NECE da placa porez. Vucic je oteo 10% od penzija, protivustavno, da li posle toga mozes da imas poverenja u penzioni sistem Srbije? Ljudi logicno razmisljaju, ako moze 10% moze i 50%, moze i 70%.... Zasto crkva ne placa porez, a jedan freelance programer mora? Jel crkve u Kanadi placaju poreze?
  • Nada

    14.10.2020 19:04
    Ovlašenja poreske
    #nebesky

    uuuu grešiš silno... ako te ne mrzi baci pogled na Zakon o poreskom postupku, pa ćeš videti kakva sve ovlašćenja ima poreska u traženju dokaza za poreske prekršaje i krivična dela, neće ti biti dobro.
  • ...

    14.10.2020 18:25
    ....
    Ne verujem da se njima isplati da proveravaju manje sume...
  • dijasporac

    14.10.2020 18:05
    @Joker
    Kad cujem ljude koji kazu da treba bojkotovati placanje poreza onako iz prve pomislim, jarani, jarani a u kakvom skolskom sistemu ste se vi obrazovali, koristili ste blagodeti besplatnog skolskog sistema (u kom ocito niste naucili nista) a sad bi da to ukinete nekim novim generacijama. Kad je na vas dosao red da vam odvajaju od zarade za funkcionisanje drzavnog sistema onda pobuna, licemercine.

    Politicki sistem nema veze sa tim da li postoji ili ne postoji porez, porez je postojao i u socijalistickoj SFRJ, porezom se postize da funkcionise drzava, da se postigne neka vrsta socijalne pravde (stariji gradjani koji ne mogu vise da rade dobijaju nesto sto se zove penzija, postoji nesto sto ze zove deciji dodatak, pomoc ugrozenim grupama, socijalna pomoc itd).
    Neverovatna zemlja, jos neverovatniji ljudi zive u njoj, svi bi ne znam koja prava ili svajcarski standard i uredjenje u zemlji ali da ne ide i preko njihovih ledja.

    Imam kuma koji radi kao programer (iako nikad nije zavrsio faks), kaze da zaradi 1200-1500 eura mesecno i kuka kako programeri napolju zaradjuju 5 puta toliko, pa hajde napolje onda i ovako odlazis tamo vec 20 godina, ma koji cu, u Srbiji je jeftinije, ovde mi je rodbina, da sam mladji 10 godina otisao bih iz ovih stopa... a nije nego, bez diplome, odlicnog poznavanja jezika, straha i ulenjenosti to bi uradio samo da si 10 godina mladji.
  • Joker

    14.10.2020 15:20
    Sram vas bilo
    Borba protiv sive ekonomije se uvek svodi na babe sa wc papirom i šnalicama, al zato roba iz Mađarske bez poreza nesmetano ulazi na pijace i pod karantinom, crkva krčmi nacionalne parkove, a Pink se širi ko epidemija - problem je što se naš novac rasipa na gluposti, a ne što jutjuberi i frilenseri ne plaćaju porez i doprinose. Zarađujem solidno, plaćam sve dažbine, uzmu mi pola plate, ne vidim da od toga nešto imam. Kad mi treba lekar platim, kad trebaju časovi jezika, muzike, matematike, platim opet, kad mi treba parking plaćam i kod kuće i na poslu, auto-putem kad se vozim platim i na sve to još platim i pdv...ako se razbolim, znam da za mene neće biti efikasne terapije ako nemam da platim i da će mi doći izvršitelj ako ne platim tri računa. Voza nema, pola puteva je razvaljeno mesecima, ljudi godinama nemaju ispravnu vodu, rafinerija svaku noć ispušta neke smradove bez ikakve kontrole, kanalizacija ne funkcioniše, Dunav smrdi sve gore, smeće ne recikliramo. Socijalna zaštita je nula, školstvo i zdravstvo očajno i korumpirano. Gde odu te moje paretine? Mi finansiramo mafiju - porez je reket za njihove vile na dedinju, vinske podrume, brodove i splavove, provode i putovanja po amerikama, spomenike, fontane i beograde na vodi. Dok se trošenje ne uredi niko ne treba dinara poreza da plati.
  • sunkaisir

    14.10.2020 14:14
    Au, kakva botovska aktivnost na plusevima i minusima. Sve odmah jasno. Samo klikcite za sendvice, najedite se...
  • Anja

    14.10.2020 12:05
    "Korisničko iskustvo onih koji novac dobijaju iz inostranstva neće se menjati ni nakon 1. juna, kada će u skladu sa Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma zaživeti Registar korisnika novčanih doznaka, kažu za RTV u Narodnoj banci, a informacije da će svaku prekograničnu transakciju oporezivati demantuju." - OVO SAM ČITALA NA INTERNETU

    Šta se podrazumeva po " prekograničnom transakciju" ??
  • Banderaš

    14.10.2020 11:37
    Korupcija
    A kako bi bilo da Ceca plati porez,Djani,ostali pevaci koji masu parama voze bentlije milos bojanic ima kucu od milion evra super,ali jeli platio porez na zaradu,
  • Ima li neko iskustva

    14.10.2020 11:28
    @Peki
    Postoji li mogucnost otvaranja firme u Rumuniji sa njihovim bankama ili negde "offshore" a podizanja novca u Srbiji? Hvala unapred ako iko zna.

    Ne zelim da finansiram Velju Nevolju, Levijatan i kupovanje dzipova huliganima...
  • Zulum

    14.10.2020 11:27
    "Ukoliko se Zakon primeni bolje ce proci oni koji ne kradu."

    :) pa ne kradu oni nikome. Drzava njima uzima pare koje su oni zaradili, dok im ista ta drzava nije dala primer kako se posteno radi niti im je dala uslove da zive i rade u zemlji kao posteni radnici. Hajde prvo da vidimo stare duznike, i velike privrednike, da se procesljaju racuni bogatih, porekla imovine, pevaljke, pinkovi, ucesnici bakljada, saradnici klanova i drzavni paraziti, stranacke hulje i pravi lopovi. E ona ce se platiti porez, kada bude postena drzava.
    Malo logike druze.
  • @nema

    14.10.2020 11:21
    ZulumHarac
    Pa nemoj da placas, pa vidi sta gubis (stalan posao, zdravstveno?).
    Ja recimo nemam nista od toga.
    Nemam nista od toga ni kada bi placali porez.
    Mogu da me povuku, kada mi ponude fer uslove
    i razlog zato bih ja placao porez, platicu ga.
    Dok oni kradu, oprastaju dugove... ne hvala.
    Apsolutno nista ne dugujem ovom drustvu ni drzavi.
  • Peki

    14.10.2020 10:24
    > ova "država" nema mehanizme da to sprovede u delo

    Ne brini, ima i to samo tako. Komercijalne banke, NBS i Poreska su odavno uvezani. 15 i vise godina sam u IT-u, i prosao sam sve, od placanje na ruke, do Moneybookers-a (kasnije Skrill-a), do 7 godina pausala i evo na srecu vec 3 godine sve na belo, agenciju zatvorio i radim za firmu sve na belo. Kad sam radio preko Moneybookers-a, svaka uplata na devizni racun je podrazumevala da u banci popunim formular po kom osnovu sam primio uplatu. Tu informaciju naravno ima i NBS.
    Osim ako se radi preko Pyoneer-a, ne znam da li i dalje funcionise otkako je pukao Wirecard, kada pare ne dovlacis na svoj racun nego direkt sa kartice svlacis pare, nema sanse da izbegnes da NBS i Poreska nema uvid u prilive.
    Iz tog razloga sam i pobegao u pausalce, em zbog te sive zone (ako prodje - prodje), em sto sam ocekivao da ce doci momenat da uzjase drzava, a i klijenti sve vise nisu hteli da placaju tako na privatan racun ili Moneybookers nego preko fakture.
    Dakle, drzava i te kako ima mehanizme da ovo sprovede. Da li ce ili ne videcemo, za sada pustila upozorenje. Ja sam siguran da hoce. Kao pausalac, onog momenta kada je drzava namirisala koliko para se vrti tu, i da ce "pomoci" IT sektor, znao sam da su dani odbrojani i brze bolje zamrznuo agenciju.
  • Nemanja

    14.10.2020 10:06
    @@Nemanja
    Evidentiraj mi i automatizuj Payoneer, pa naplaćuj porez koliko hoćeš :)
    Hint: ne može! ;)

    Za one koji ne znaju: otvorite nalog/račun u Payoneeru ili nekoj drugoj globalnoj online banci (meni je kao ID prošao broj vozačke dozvole, mrzelo me da prekucavam broj lične karte...). Kartica (Master ili Visa) vam stigne na kućnu adresu. Istu koristite za plaćanja u prodavnicama i podizanje keša sa bilo kog bankomata (tu ide provizija kao i za bilo koje podizanje van matične banke). Cena imanja računa je oko 35 evra godišnje. Gubite malo na kursnim razlikama, ali vam lopovska država ne zavlači pare u džep i nema nikakvu mogućnost da vas stavi u bilo kakvu "evidenciju". Bitno je samo da vam novac ne leže na račune u domaćim bankama (ni preko PayPala), za sve ostalo mogu da se slikaju!!!
  • /

    14.10.2020 09:51
    /
    mada ovo moze da se uzme i kao jos jedna mera za zatvaranje srba u smrdiju.
    narudzbine iz inostranstva ne mogu stici u nju, sankcije i sada jos ova nemogucnost samozaposljavanja
  • @Neuk

    14.10.2020 09:27
    Dosta si ti neuk i naivan. Hajd probaj da se naseliš u neku od tih uredjenih zemalja pa tamo njima to tako lepo da objasniš zašto i kako ti treba da zaradjuješ, a sve pare sebi da zadržiš. a ja ću da ti gradim bolnice, škole i puteve...
  • ja

    14.10.2020 09:09
    !!!!!
    Zaposlite te mlade, skolovane i pametne ljude, da ne moraju da se snalaze na ovaj nacin. Drzavo!!!!!! kako te nije sramota da za program "moja prva plata" za fakultetski obrazovane mlade ljude izdvajas 24.000 dinara. Drzavo ne poklanjas ti te pare, mladi RADE za tu jadnu platu. Neka Brnabicka radi za te pare i ostali ministri. Deco bezite iz ove drzave.
  • B

    14.10.2020 08:39
    @ Limanac
    Limanac13.10.2020 • 22:09
    Koji harač---
    Turci su uzimali 10% i nije nam valjalo.
    Ovi hoće 46 %...?

    Smail aga Cengic je bio dobrotvor u odnosu na Poresku upravu.
    Svuda u demokratskom svetu je tako: Donald Tramp zaradi 429 miliona USD i plati 750 dolara poreza. Obican svet oderu i u Americi i u Srbiji.
    Mozete da se uclanite u Partiju i da vrednim i predanim radom zasluzite mesto u javnom sektoru, ali cete i tada morati da dajete deo plate Partiji... bilo kojoj Partiji.
    Zao mi je sto nisam otisao... ranije.
  • Kosta

    14.10.2020 07:13
    Porez plati
    Samo u jadnoj Srbiji vecina musli da porez je namet.Ovi sto to ne zele neka pomisle koliko su I'm roditelji placanju vrtice, koliko su placalji Osn.skolu, srednju skolu...Koliko su placalji lecenje.E idite tamo gde zaradjujete pa ce te videti koliko ce vas kosta ti.Kad je piocela oandemija svi nagrnuli u nasu Srbiju kako bi dobili ave besplatno, a to sve po dzepu pireskih obveznika Srbije.MRS
  • @Nemanja

    14.10.2020 06:10
    Evidencija postoji, sistem je automatizovan. Samo je pitanje da li ce se primeniti vazeci Zakon.
    Obzirom na anarhiju u zemlji korektno je da se da upozorenje. Ukoliko se Zakon primeni bolje ce proci oni koji ne kradu.
  • Nemanja

    13.10.2020 22:29
    Paz’
    Paz’ da vam ne platim, bado lopovska!!!
  • Limanac

    13.10.2020 22:09
    Koji harač---
    Turci su uzimali 10% i nije nam valjalo.
    Ovi hoće 46 %...?
  • /

    13.10.2020 22:08
    /
    nije stvar da li porez treba ili ne platiti.
    problem je u nacinu na koji se racuna.
    uvesti normalan nivo neoporezovanog dela.
    ne moze se uzeti isto od onoga ko je prihodovao 300e i od onoga ko je uzeo 30.000e
  • Trt

    13.10.2020 19:13
    Sva ova botovska drvljenja o tome kako je ovo pravedno i neophodno su beskorisna, kad ova "država" nema mehanizme da to sprovede u delo. Lepo je neko napisao da su pretnje o hvataju na nivou nekadašnjeg "švedskog detektora" - kada braća doguraju do nivoa da pišu poreska rešenja na vreme, neko će im možda i poverovati da mogu ovo da sprovedu u delo.
  • @Neuk

    13.10.2020 17:13
    Dobrodosao u klub onih koji legalno posluju. Porez plati da ti se dobrim vrati :)
  • Pera

    13.10.2020 17:11
    Svaki put kada se ukaze na grupu koja taji - krade porez, krece povika te grupe na one koji po njima ne placaju porez. Porez treba da plate svi i onda bi stopa bila manja.
    Najveca je nepravda da neko placa a da neko ne placa porez. Ako ste porez platili u inostranstvu nece biti dvostrukog oporezivanja ali ako ste se pozvali da ste nas drzavljanim i da ovde zivite i da na osnovu toga tamo niste platili porez, treba da ga platite ovde.
  • pera

    13.10.2020 16:41
    ..
    @Carls Tejlor
    81 clanova SNS don't like this.
  • Brale

    13.10.2020 16:37
    Prvo normalne plate
    Naravno da porez treba da se plaća! Ali hajde prvo da imamo plate od kojih možemo normalno da živimo, a novac dat za porez da ide tamo gde treba, a ne za nečije enormno bogaćenje. I svako će hteti da odvoji deo za porez, bez problema.
  • /

    13.10.2020 16:28
    /
    @tatjana
    ima nekoliko dana kako ljudima stizu stavke za placanje poreza za priliv iz inostranstva tako da ovo nije targetirana vest

    ocigledno je da drzava vise nema love
  • Peki

    13.10.2020 16:23
    Da, da hranim Marka Đurića u Americi, da me bruka.
  • Ali

    13.10.2020 16:15
    Već rade ispod svake cene i kubure
  • Nepravda

    13.10.2020 16:10
    Opšta krađa
    Ljudi u tim poslovima nisu zaštićeni autorskim pravima.
    Sns ne samo da im uzima prihod nego im oduzme ceo plod rada kao osnovu da razvije svoj posao koji će onda imati monopol.
  • @Nisam bot

    13.10.2020 15:58
    Hahaaaaaa Al Pacino je uvek placao svoj porez i nije isao u zatvor, eno ga jos glumi... :)
  • Hans

    13.10.2020 15:44
    Sve po redu...
    Slazem se da je potrebno svaki prihod gradjana oporezovati kako bi se ojacala drzava i kako bi bilo cisto ko zaradjuje koliko i na koji nacin. Ovim bismo dobili bolje zdravstvo, skolstvo,....

    Ali krenimo redom:
    1. Oduzmimo imovinu stecenu krimalnom (sva imovina bez dokaza o poreklu)
    2. Vratimo iznete pare iz drzave sa racuna sa Bahama 90-tih
    3. Naplatimo prinudno sve velike duznike zbog cega nam sluze izvrsitelji (ne samo sirotinju)
    4. Naplatimo porez na prihod svima bez povlascenih

    Mozda ispunjenjem prve i druge tacke postanemo kao Norveska
  • 201

    13.10.2020 15:44
    frilenser
    A npr. termoelektranu od koje dobijas struju su izgradili vanzemaljci. I ne koristis puteve , vodovod, kanalizaciju, mostove...
  • Boba NS

    13.10.2020 15:33
    porez
    Vraticemo se na otvaranje racuna u bankama u okruzenju. Bijeljina, Bitolj, i niko te nista ne pita

    Moze u Estoniji da se otvri pausalno oporezovana agencija za usluge kao ne rezident i samo jednom se mora otici tamo i nikad vise. Sve ostalo elektronski. Samo ce se poreznici iznenaditi kad prestane priliv u Srbiju.
  • Hah

    13.10.2020 15:30
    idi begaj
    Da sami sracunaju koliko duguju?Sa sve kamatama?
    Sto jel ove tamo mrzi?
    Hahaahhaah kakvi carevi :)
  • Sa90

    13.10.2020 15:29
    @Nisam bot
    Al Pacino? Bolje da si bot....
  • dj zex

    13.10.2020 15:27
    jeste li mene proverili?
  • nebesky

    13.10.2020 15:08
    Tapkanje u mraku
    Došao mi pre par godina jedan koji je uzeo 30.000 dolara za godinu dana od prodaje nekih klipova za 1-2 dolara komad... Da plati porez. Ajde druže, da platiš porez, i još koješta, uzeli bi ti najmanjanje trećinu.
    Pretpostavljam da je ovo tapkanje u mraku.
    Na osnovu čega oni imaju prava na uvid u tvoj račun? Banke nisu smele da im daju podatke zbog zagarantovane tajnosti računa. Mogu da te tuže za nešto, pa tek Sud da naredi da te banka ofira. Ako znaju tvoja primanja samo ovako, kao rekla Poreska daj stanje, ti možeš da tužiš banku!
    Ako primaš od fizičkih lica - poslala ti tetka iz Kanade.
    Ako primaš od pravnih lica - oni su platili porez.
    Dosta je to komplikovano i cela materija nije regulisana zakonima!
    Najbolje je konsultovati nekog advokata, tek da znaš šta te (možda) čeka.
  • Vlada

    13.10.2020 14:32
    @Izi

    Od svih kojima je u ovoj zemlji oduzeta imovina, jedino je crkvi u potpunosti vraćena, tako da su te priče o vraćanju otetog samo lopovski izgovori. A osim što mora da se skine sa budžeta, sve ono što crkva 'stiče' od raznih priloga treba da se oporezuje na isti način kao i prihod kockarnica, pošto je osnova sticanja ista - glupost naroda.
  • Neuk

    13.10.2020 14:29
    PDV?
    Apsurdno je da mi ode 50% mog rada i truda u inostranoj firmi drzavi koja mi nista nije obezbedila dobio sam dete skorije nikakva pomoc od drzave, odbili su nas za svaku mogucu pomoc, nisu nam dali ni deciji dodatak. Zar im nije dovoljno sto sam otvorio svoju produkcijsku firmu i placam uredno doprinose i sve ostale dazbine preko iste? Hoce i novac gotov, opran tudj da uzmu koji vec 20% ostaje cist u drzavi? Potrosio sam tonu para na edukaciju da bih mogao da radim to sto radim, gde je drzava tu bila da mi pomogne oko toga? Odbili su mi stipendiju jer sam radio dok sam bio na fakultetu? Zar je nisam zasluzio svojim uspehom na fakultetu? Nemojte da mi pricate te gluposti kako nema drzava pare da pokrije popravke drzavnih ustanova, to su price za malu decu, placam sve iz svog dzepa lekare u drzavnim ustanovama placam iz svog dzepa, od moje inostrane plate 20 posto ostaje drzavi cisto i to je dovoljno da se zavrsi bilo kakav posao renovacije/rekonstrukcije itd. Plus na sve to dok nisam otvorio firmu iz dzepa sam placao lekare. O cemu pricate? Kakvi porezi, to je tudj novac nije zaradjen u drzavi, to su tudje pare koji drzava hoce da uzme za sebe, po cemu su oni zasluzili 50 posto mog rada i truda i mog ulaganja u edukaciju i ostala cuda. Je l mi je drzava kupila iMac od 1000e? Je l mi je drzava kupila laptop od 500e da mogu da radim svoj posao? Ne oni su samo uzeli PDV! Nisu mi ni obezbedili start up kredit za firmu, sve iz svog dzepa. Od drzave NISTA!
  • Carls Tejlor

    13.10.2020 14:24
    Novac od poreza je zapravo reket koji SNS uzima te s toga apelujem na sve da se nikako ne odazivaju pozivima SNS poreske uprave i ne daj boze postupe u skladu sa njihovim zahtevima.
  • teror u

    13.10.2020 14:14
    smrdistanu
    Da li sve ovo vredi i za clanove vladajuce partije?
  • frilenser

    13.10.2020 14:08
    porez na 'pamet'
    Koliko znam, od PDV ide najveci prihod i on upravo ide u te pomenute bolnice/zdravstvo i republicke organe; ovaj porez ne znam na sta ide, ali koliko sam shvatio - ide lokalnoj samoupravi jer se na osnovu sedista preduzetnika i zarezuje - koja, bas kao ni republicka vlast, nema nikakve veze sa onim cime se bavim jer to cime se bavim mogu da radim iz bilo koje zemlje i taj posao cak ni ne ukljucuje obradu podataka drzavljana Srbije, tako da ni na tome ne zaradjujem... dakle ama bas nikakve veze drzava nema - cak ni obrazovanjem jer ne radim u struci.
  • Sekula-R

    13.10.2020 14:04
    "Pope, da te pitam samo, ovo što ti dođemo mi pola groša, jel može u naturi?"
    "Ja, ja, daj, šta?"
    "Da uzmeš ovo parče slanine, znaš kakva slanina, vredi više od pola groša..."
  • Uxon

    13.10.2020 13:51
    Prioriteti
    Prvo poreklo imovine političara pa onda na niže! Tako, malo po malo doćićemo do usluga tipa časovi isl. Ovo kad država uvodi red na ovakav način meni liči na operaciju krajnika kroz guzicu! Izvinjavam se na izrazu.
  • Anonimus

    13.10.2020 13:50
    Svuda u svetu svaka radna aktivnost podleže oporezivanju, naravno i juutjuberstvo, rad kompjuterima, držanje časova stranog jezika... Trebalo bi ukinuti mogućnost advokatima da budu paušalci, neka poreze plaćaju prema učinku.
  • Trt

    13.10.2020 13:46
    @Nana

    Bojim se da će biti obrnuto. Neka država prvo pokaže građanima da njihove pare troši na vrtiće, škole i zdravstvenu zaštitu - a ne na političare, popove i okolne države, pa će onda oni da plaćaju porez.

    Ništa nije besplatno.
  • Ddd

    13.10.2020 13:40
    ha
    prvo Crkva, Mitrovic i slicni
  • Milan

    13.10.2020 13:36
    Brena i Ceca?
    Posto stalno slusamo u kakvom izobilju zive, da vidimo da li estrada placa porez!
  • Tamaš

    13.10.2020 13:34
    A crkva?
    Bolje se potrudite, i prvo uvedite crkvu na listu, kao poreske obveznike, posle možete sve ih redom...
  • Дејан

    13.10.2020 13:29
    Је л' то Пореска управа почела да запошљава конобаре, пошто је ово класичан АПП.
  • J

    13.10.2020 13:22
    J
    Šta bi ponestalo para sns-sekti pa ajde u pljačku. Dabi ubirao porez prvo trebaš šta imati da ponudiš oporezovanom. A ova država koliko vidim nema šta da ponudi sem date opljačka po običaju. Daleko smo mi od uređene države baš daleko to ćevam svako potvrditi ko radi i zarađuje po evropskim državama. Pa jedan čovek koji uredno plaća porez državi ima veća prava nego bilo koji poslanik u skupštini. E stvarno ste smešne lopurde mislite da ljudi još žive u socijalizmu e svašta sa budalama.
  • PetarPP

    13.10.2020 13:21
    Pa budite i dalje apstinenti.
  • pera

    13.10.2020 13:12
    ..
    Samo kad Pink moze da ima poreski dug veci nego dug SFRJ.
  • Piško

    13.10.2020 13:08
    ...
    Platiću i ja! Naravno, kad crkva plati svoj.
  • A

    13.10.2020 13:07
    Treba ih tužiti jutjubu
  • Lustrator

    13.10.2020 13:04
    A onaj
    Koji poseduje zemlju u Vojvodini, za koju se ne zna čija je, plaća li on porez?
  • jaa

    13.10.2020 13:04
    porez
    ima svi da placaju bez izuzetka
  • Татјана Јовановић

    13.10.2020 12:58
    Људи, зашто се пецате на ове удице? Па, ова вест, највероватније, није пласирана тек тако, већ са циљем да изазове баш овакву реакцију - бес и гнев једног дела грађана.
    Овде је значајније које се делатности нису нашле у изјави представника Пореске управе, што много говори о томе с којим циљем је све ово пласирано. А, где су певаљке и други назови естрадни уметници? Једноставном претрагом на интернету, долазимо до невероватних података да су убедљиво највећи дужници, који десетинама година не плаћају порез нити икакве доприносе својим запосленима, управо велике државне компаније, што оне које су пропале, отишле у стечај, што оне које и даље послују, остварују профит, али имају дил са државом да им се сви досадашњи накупљени неплаћени порези и доприноси и камате на све то отпишу. Кад то знамо, зашто смо спремни да бацамо дрвље и камење на малог, обичног човека зато што се бави неким делатностима и можда не плаћа порез? Ево, ја кажем, па шта?! Зашто црква не плаћа порез? Плаћамо порез на имовину, плаћамо ПДВ ... на многим рачунима плаћамо ставке које су или непостојеће (измишљене) или неуставне. Шта ја, као порески обвезник, у држави Србији, добијам заузврат? Какав ми је квалитет живота, пружених здравствених и других услуга (вртић за децу, комунална инфраструктура, (не)решавање комуналних проблема, да ли на суду имама једнака права, које су ми могућности запослења итд.) Овде се краде и то лопатама! Да видим како ћете ме натерати да плаћам порез.
  • nema

    13.10.2020 12:55
    Harac Zulum13.10.2020 • 11:36
    Zasto dati pola novca koji se zaradi a da drzava pri tome nije nista obezbedila?
    Cak i ako se plati porez ti ljudi nemaju nista od toga (zdravstveno osiguranje?).
    Niko nema nista od toga, sem krem drusta u partiji i oko nje.
    Oni ce da zive lagodno, drugi ce da grcaju kao i do sada.

    Velika pljacka gradana od strane nesposobnih neradnika.

    Apsolutno se slažem, treba da se ukinu i porezii doprinosi na sve plate , neću ni ja da dajem 60% od plate državi. Za sve jednako .
  • Goran

    13.10.2020 12:52
    Sramota
    Neda ti država dinar da uzmeš a da ti ne otme pola.
    Što smradovi naprdnjački ne naplate porez od Kostića i ostalih najvećih poreskih dužnika u državi ??!!
    Stamota !
  • DonJuan

    13.10.2020 12:48
    Moz'te da me povucete.
  • Sve poštenjačine

    13.10.2020 12:39
    @. Tako je, u Srbiji su samo iz računice da se okoriste o javašluk kojem i sami aktivno doprinose i ne plaćaju poreze, nešto što im tamo gde bi se navovno odselili ne bi ni palo na pamet da urade. Gledam ovu plejadu sitnih prevaranata i lopova kako se utrkuju da nađu opravdanje za svoj lopovluk i čudom se čudim kako je moguće iz ovoliko poštenog naroda da poteknu ovoliko nepošteni političari.
  • Konkurencija

    13.10.2020 12:34
    To su sfere u kojima je prevelika konkurencija i sve je veća 0.0.1% njih se probije jer na srpskom govornom području slabo ljudi i pretražuju već gledaju šta im se prvo nudi. Da li se država pita kako se neko probija kroz konkurenciju i koliko njih nema nikakvu zaradu. Svi će odustati kad se država okači na vrat.
  • Izi

    13.10.2020 12:31
    @Ajd vazi
    " A pre svega toga, CRKVA NEK PLATI POREZ!!!!!!!!!! Ma sram vas bilo!"

    Vidiš pre nego što država traži porez od crkve treba da joj vrati ono što joj je otela. A to što joj je otela nije CRKVA otela ili prevarom do toga došla nego se tačno zna kako je postala vlasnik i zna se kad joj je sve to oduzeto.
    Prema tome u svemu ovome tebi smeta CRKVA a pojma nemaš o čemu govoriš.
  • VladanO

    13.10.2020 12:27
    Nesposobna PU
    Poreska uprava (PU) nije sposobna da obradi zahteve za porez koji joj ljudi podnose po osnovu kupovine stana a kamoli da prihvati dodatan posao prosirivanja svojih nadleznosti i obaveza.
    PU nije sposobna po nekoliko godina da ljudima dostavi resenje po osnovu kupoprodaje nepokretnosti bez obzira na redovno podnetu dokumentaciju isporucenu od strane notara kod koga je ugovor overen.
    Ljudi kupe i ponovo prodaju stan a oni nisu sposobni da dostave resenje ni za prvobitnu kupovinu.
  • Nisam bot

    13.10.2020 12:25
    Nisam bot,nisam clan ni jedne politicke stranke. Nisam bila ni u jednoj politickoj stranci. Nisam stoga ni dobijala privilegije po politickoj osnovi. Ali ljudi urazumite se, da li vi stvarno mislite da zaradjujete tako sto cete tajiti porez? Vi zaradjujete na grbaci ove drzave,za to se ide u zatvor aman! Al Pacino je osudjen u Americi na 20 godina robije zbog utaje poreza jer nisu uspeli nista drugo da dokazu. Da svi gradjani placaju porez,sve bi lepse funkcionisalo! Ja bih licno uvela da ko zaradi do 30.000 ne placa nista drzavi jer to je neki minimum za golo prezivljavanje i ne bih nikog gonila za male pare. Ali ovi sto zaradjuju po 1000e I vise,pa izvini plati pa se klati.
  • Nana

    13.10.2020 12:12
    @Перица
    Spazem se, alo onda oni koji ne plaćaju porez ne mogu da se leče od rzavnom trosku. Takođe nema vrtića, škole i faksa.
    Znači svi gledaju prečice i krivine, a svi bi da koriste sve besplatno. Ništa nije besolatno.
    Ovde može da dođe na vlast bilo ko ali ostaje isti narod, kvaran do srži. Nukada ne igra pošteno, uvek traži način da nešto uradi na muhte, da ušićari , da za...... sistem. E zato nam i jeste tako. Ne postoji vlast koja će to promeniti, osim ako se narod sam ne počne menjati. A to je nemoguće.
  • profesor

    13.10.2020 12:09
    kako
    Kako је у списку пореских неплатиша изостао бакшиш који добијају певачице и други естрадни "уметници" и учесници разних реалитија. По свему што се зна, тај бакшиш износи више зараде за једну ноћ но што професор може да заради за два-три месеца
  • cluffas

    13.10.2020 12:00
    Poslala mi je tetka iz Canade.
  • Ajd vazi

    13.10.2020 12:00
    U teoriji odlicna ideja...
    Recimo i da oni koji rade preko neta plate porez, ŠTA država nudi za uzvrat? Hoće tim ljudima pružiti neke pogodnosti? Tipa da manje plaćaju internet, jer su poreski obveznici, da jeftinije dobiju pribor za rad (kancelarijski sto, stolicu, računarsku opremu itd.) Ionako se te zarađene pare potroše u Srbiji, bolje da ćute, jer te pare upravo i pomažu državi, ali ne odgovara političarima, treba im još, još, samo daj još, guzice su gladne kavijara!! Ako krenete da oporezujete ljude koji rade preko neta, onda oporezujte i pevaljke, pa nek od svakog nastupa odvoje par SMS-ova za decu, jer se tako kod nas leče, eto, ne moraju da plate porez, nek to urade. A pre svega toga, CRKVA NEK PLATI POREZ!!!!!!!!!! Ma sram vas bilo!
  • Светолик

    13.10.2020 11:57
    Дакле, ако неко одавде онлајн ради за страну фирму и за то буде плаћен треба Србији да плати порез за шта тачно?
    То није порез него харач, Пореска управа се понаша као друмски разбојник.
  • caki

    13.10.2020 11:53
    pozadina
    kad crkvi naplatite onda prozivajte ostale
  • Termiti

    13.10.2020 11:53
    Jasno vam je ko dobija kada vidite botine kako lepe minuse.
    Najveca gamad i posast u skorasnjoj istoriji Srbije.
    Ne dam!
  • .

    13.10.2020 11:50
    Da li se u svim zemljama plaća porez za to, ta zanimanja su već nesigurna i ti poslovi nestaju preko noći.
    Umesto da bude srećna što ima manje socijalnih slučajeva, država hoće da ih uništi.
    Nije jutjub sedneš i snimiš video i pljušte pare, mnogi ne zarađuju ništa godinama pa onda tek jedva i sve je neizvesno, on traži ogroman rad i pre i posle snimanja pa čak i to nije garancija da li će ikada donositi prihode, a pre toga godine besplatnog rada dok se ne skupi dovoljno veliki broj pratilaca da bi jutjub počeo da naplaćuje.
    Znači da ljudi imaju druge troškove vezane za taj posao.
    Ti poslovi ne obezbeđuju drugi posao je ne šire znanja već samo stvaraju vrstu specifičnog proizvoda i kada taj posao propadne - a može preko noći jutjub da ga ugasi, ljudima mora ostati dovoljno novaca da započnu drugi posao, a ne da ostanu na ulici jer im je sav profit uzimala država.
    Država će sve to uništiti.
    Skini se državo ljudima sa grbače.
    Nećeš biti srećna ni sa Bosancima, ko će tio plaćati porez kad ti u državi ostane samo SNS.
  • Perica

    13.10.2020 11:47
    Bagra
    Potrosili ste pet milijardi za infrastukturne radove bez tendera. Nas novac ste potrosili ne zakonito. Sad vam je zafalilo pa bi narod da kaznjavate. Bagro nezasita.
  • -

    13.10.2020 11:42
    Država uopšte ne uračunava da ljudi da ne prihode imaju troškove posla i obezbeđenja stručnog znanja, ako ne mogu sebi platiti kurseve, pući će im posao jer se sve stalno menja i oni moraju pratiti znanjima.
    Od postojeće zarade i onako mnogi jedva opstaju.
    Ako ste npr jutjuber a uvek ste neraspoloženi jer puno radite i nikad se ne odmarate i ne zabavite, izgubićete gledaoce. A to že biti slučaj kad im država uzme pola.

    Treba da se obezbedi kao u drugim zemljama, neoporeziva osnovica od 1000 eur.
  • Mr.M

    13.10.2020 11:40
    Zaboravili ste porez na disanje,porez na postojanje,...
  • Kaj

    13.10.2020 11:39
    Kaj
    Svi ovi sto kazu sve trcim da platim cete posle plakati kad vas cepnu po dzepu. A ako nemate nista na sebe od imovine,blikirace vam racune,vase i vasih bliznjih. Sve ekonomije sveta su rigorozne kada su doprinosi u pitanju,Samo se kod nas placanje poreza izbegava. Pa mi dodje neko ko drzi casove I kaze ja zaradim 1000e, a ja pitam a koliko dajes drzavi? Nista. I onda odete u Klinicki centar I cudite se sto nemaju sredstava da poprave zidove,sto imaju znanje kakvo kod privatnika necete naci ali nemaju sredstava. Vadite se na cinjenicu da politicari kradu. Kradu ali ne mogu da ukradu koliko narod zataji! Pozdrav za sve postene male preduzetnike koje pune budzet Srbije!
  • .

    13.10.2020 11:37
    Pa onda će se iseliti iz Srbije jer neće moći da žive kada Srbiji daju pola primanja. U Srbiji su i onako samo zbog računice.
  • Harac Zulum

    13.10.2020 11:36
    Zasto dati pola novca koji se zaradi a da drzava pri tome nije nista obezbedila?
    Cak i ako se plati porez ti ljudi nemaju nista od toga (zdravstveno osiguranje?).
    Niko nema nista od toga, sem krem drusta u partiji i oko nje.
    Oni ce da zive lagodno, drugi ce da grcaju kao i do sada.

    Velika pljacka gradana od strane nesposobnih neradnika.

  • NS

    13.10.2020 11:35
    021 420
    Zašto onda privatne škole stranih jezika ne moraju da prijavljuju svoje profesore???
  • vulin

    13.10.2020 11:32
    pozdrav
    Veliki pozdrav od bake iz Kanade,,,,,
  • Перица

    13.10.2020 11:19
    Оћу баш ме брига. Имам страну картицу и са њом дижем паре. А трошим новац у Србији. Дакле доносим новац у Србију и то је довољно. Нек порез плаћају певаљке, а не људи који уберу неки динар преко интернета. И шта нуди држава ако платиш порез? Пензију? Како да не.
  • Miha

    13.10.2020 11:08
    Miha
    Evo sve trcim dase prijavim nemam prihode vec 6 meseci zbog ovog virusa.
  • Laloš

    13.10.2020 11:07
    Uvatiće ih ko što su vatali neplatiše TV pretplate osamdesetih godina " švedskim lokatorom".
  • Erlavi

    13.10.2020 10:59
    Aha
    Da, da... Kako da ne...
  • evo saaceee!!!!

    13.10.2020 10:54
    samo sto nisu....
    dace vama najvecim lopovima !!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mare

    13.10.2020 10:24
    Državne usedelice
    Samo smišljaju kako bi opljačkali svaki vid aktivnosti, a oni sede na bezbrižnim državnim jaslama!
    Gospodo, ta usluga se pruža u inostranstvu, i ako su poreski obveznici, onda je to tamo a ne u Srbiji. Pa vi dobijate poreze i doprinose od motača kablova, jer ste se za takve opredelili i njima dali stotine hiljada evra državne pomoći.
    Dovoljno je što se tako zarađeni novac troši i ulaže u Srbiji, jer može i to da vam izmakne, pa da ostanete samo na kablovima!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna