O osnovnom projektu i tehnologiji izgradnje može da se diskutuje... Ali za sanaciju postojećeg, koliko ja znam, opet mora da se radi kompletan projekat, što je mnogo komplikovanije. I da bi popravio deo mosta koji je oštećen moraš ukloniti i jedan "zdrav" deo koji ćeš povezati sa ovim. A na tom "ćošku" koji je "malo" udaren bili su pokidani svi kablovi koji prednaprežu nosače. Tako da bi se taj deo mosta srušio da se nije uklonio. I zato molim da se svako bavi svojom strukom, jer zato smo i došli ovde gde smo - svi znaju sve i bave se stvarima o kojima ne znaju apsolutno ništa.
Es mostadzijo, citam kako branis tu polugodisnju glupost i nespodobnost domacih ,,strucnjaka,, ! Pitanje, kako je taj tovar prosao visinski sve prethodne mostove i nista se nije desilo ? Verovetno se hidraulika opruzila u toku voznje pa se teret podigao ! Kakav je to bocni udarac da osteti nosece stubove ? Neko je tu kandak muljao u materijalima i dimenzijama ! Ti sad citaj saopstenja tih srbskih puteva i ponosi se stim.
da je projekat dobar, ne bi neko bagerom udario u baš najkrtičnije mesto, već u neku zaštitu pa tek onda u kritično mesto... ako je udario u stranu bližu novom sadu, zašto ponovo rade i stranu bližu beogradu? neko hoće da mi kaže da je čovek udario bagerom i pomerio ceo most... i onda taj isti most je kvalittetno izgrđen...
i najvažnije koliko košta ta popravka?
a koliko košta da se na svim prilazima auto putu posatve one gumeni viseći branici koji služe upravo za sprečavanje ovakvih situacija?
Za posebno zainteresovane
https://www.putevisrbije.rs/images/pdf/harmonizacija/prirucnik_za_projektovanje_puteva/SRDM9-5-nadputnjaci(120430-srb-konacna).pdf
da saznaju nešto više
Nemojte baš sve kritikovati jer ne znate problem kod ovog mosta. I nije samo malo udaren stub...u pitanju su i glavni prethodnonapregnuti nosači. Za svaku sanaciju je potreban dobar projekat a i za svakog takvog projekta stoji dobar projektant. U ovom slučaju, ekipa odličnih inženjera, kako projektanata tako i izvođača, tehničke kontrole i nadzora. O parama i prekidima radova možemo drugi put pričati.
Uzdravlje, dobri ljudi!
Podržimo naše neimare a ne prazne priče političara. Nemojte ličiti na ove druge
naučim... danas je to reč natputnjak...
a za izmenu saobraćaja zbog radova, pa majku vam vašu, udario čovek bagerom u jedan ćošak, vi ceo natputnjak, koji ste napravili pre dve godine, radite kompletno... il isada preterujete il ipre dve godine ste isfušerisali za sve pare... u svakom slučaju ovo je čisto da kažete kao evo mi radimo nešto novo stalno, a u stvari radite jedan te isti mostić pola godine +
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izmena saobraćaja zbog radova na petlji Nova Pazova
Autor: 021
Info
•14.10.2020.
•06:53
Komentari 10
Mostovdzija II
Dejan
Dudarim II
da je projekat dobar, ne bi neko bagerom udario u baš najkrtičnije mesto, već u neku zaštitu pa tek onda u kritično mesto... ako je udario u stranu bližu novom sadu, zašto ponovo rade i stranu bližu beogradu? neko hoće da mi kaže da je čovek udario bagerom i pomerio ceo most... i onda taj isti most je kvalittetno izgrđen...
i najvažnije koliko košta ta popravka?
a koliko košta da se na svim prilazima auto putu posatve one gumeni viseći branici koji služe upravo za sprečavanje ovakvih situacija?
Mostovdžija
https://www.putevisrbije.rs/images/pdf/harmonizacija/prirucnik_za_projektovanje_puteva/SRDM9-5-nadputnjaci(120430-srb-konacna).pdf
da saznaju nešto više
Nemojte baš sve kritikovati jer ne znate problem kod ovog mosta. I nije samo malo udaren stub...u pitanju su i glavni prethodnonapregnuti nosači. Za svaku sanaciju je potreban dobar projekat a i za svakog takvog projekta stoji dobar projektant. U ovom slučaju, ekipa odličnih inženjera, kako projektanata tako i izvođača, tehničke kontrole i nadzora. O parama i prekidima radova možemo drugi put pričati.
Uzdravlje, dobri ljudi!
Podržimo naše neimare a ne prazne priče političara. Nemojte ličiti na ove druge
Jula
Dorx
Baš tako, prošao sam tad kad je zakačio bagerom i bilo je možda 1-2 m2 oštećeno, a ovi rade ceo već 6 meseci.
Zokins
Dejan
Dudarim II
a za izmenu saobraćaja zbog radova, pa majku vam vašu, udario čovek bagerom u jedan ćošak, vi ceo natputnjak, koji ste napravili pre dve godine, radite kompletno... il isada preterujete il ipre dve godine ste isfušerisali za sve pare... u svakom slučaju ovo je čisto da kažete kao evo mi radimo nešto novo stalno, a u stvari radite jedan te isti mostić pola godine +
marko
moram priznati da me je slatko nasmejala
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H