a kako misli da objasni ona svoja 24 stana sto ima, I koliko je poreza on platio pri kupovini I godisnjeg poreza na nekretnine?? kako misli da objasni odakle mu toliki novac kada se zna da je plata ministra u vladi jedva 1000 evra, neka mi neko objasni tu matematiku posto ja sa 1000evra platom jedva placam kredit za jedan stan. eto ja sam glup Mali je pametan I sposoban ?!
Da li je moguce da pored Americe koja uzima 30% sada ce nasa Drzava uzeti 50% od ostatka. Ne verujem da ce to biti tako, nadam se jer to znaci da smo svi nadrljali I da se vracamu u Feudalizam. Treba proveriti te intormacije detaljnije jer vecina nas ne prima neke plate a defitivno nisu fixbe plate pogotovo sada sje novac mali... Pa Mali znao Sam, eeee boze pomozi
Svako ko se nasladjuje na cinjenicu da 'zli ITevci najzad placaju porez' neka se zapita malo za svoju rodjenu buducnost za jedno 5-6 godina. Kad se zajedno sa tim ITevcima iz drzave pokupi 3milijarde godisnje. Kad devize prestanu da se unose. E onda se plata spusta na manje od 100e. Pa se vi nasladjujte, treba da placete za svim tim sposobnim i vrednim ljudima koje teramo iz drzave a koji su nam verovatno jedina nada za rast
1. Kada dobijes pare imas rok 30 dana da prijavis poreskoj uravi i da platis porez i doprinose sto izadje blizu 60%
Ako pare dobijas od Firme onda uvek moras to da uradis a ako dobijas pare od fizickog lica onda tu tog poreza nema.
2. Ako u kalendarskoj godini imas vise od oko 2.500.000 miliona prihoda onda moras to da prijavis i da platis GODISNJI POREZ NA DOHODAK GRADJANA - znaci ovo je dodatni porez koji nema veze sa onim prvim.
Sad mi je palo na pamet, kako rešiti oroblem, a ne izlaziti sa srpskog govornog područja.
Otvoriš račun u Crnoj Gori i odmah dobiješ platnu karticu.
Pa nek ti stave soli na rep.
“....potrosili ste 5 milijardi na infrastrukturu bez tendera. Kupujete zdravstvenu opremu koja se ne koristi a za lecenje nase dece nema novca. Pare se trose iskljucivo na vama poznat nacin i vama posnate stvari. Narod koji daje taj novac, nema uvid u trosenje jer se koristite lazima i arogancijom....”
Joco,
Odlična analiza SNS vlasti, kratko i jasno, u svoj svojoj bahatosti i brutalnosti!
Nisambot
15.10.2020 • 23:11
Tim za pregovore
Koji ste vi carevi. Tim za pregovore?! Super vam je da imate free skolu za dete, free zdravstvo ( kako takvo ), free predskolsko, najnize cene svega u evropi, a prihod jelte kao da ste iz Nemačke. Jako ste pametni, xaxaxa, super zaradjujemo, a porez 0, realno da se ne lazemo.... Brate, vrati malo drzavi ako mislis da nam bude bolje.
---------------------------------------------------------------------------
Koju free skolu, zdravstvo? Pa ti ljudi nemaju nikakve beneficije iako uplacuju porez.
Najnize sta....ahahahahaha, NAJNIZE CENE SVEGA U EVROPI!? AHAHAHAHAHAHAHAHA.
Buraaaz, izadi iz te varosi negde napolje, budi bar par dana, jedi, obuci se, natoci benzin, radi , pa se vrati u ovaj mrak i prosipaj te izmisljotine nekim glupanima.
evo ti za pocetak , i kraj, cene goriva
https://srb.globalpetrolprices.com/diesel_prices/Europe/
https://srb.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/Europe/
Iskreno hteo sam lepo da vam sve objasnim ali sam stao kada sam video da ste DJB...a to dosta objasnjava.
" Mara
16.10.2020 • 10:23
Poštovani IT-evci, niko vam ne spori stručnost i marljivost, ali da niste bežali sa časova socioligije, makroekonimije, filozofije i ostalih društvenih nauka, da se niste dobrovoljno pretvorili u "fahidiote", ne biste se sad čudili."
Daj zeno oladi, jer ti nemas pojma o cemu pises.
Pravis stigmu i natucas tu neke optuzbe a nemas ni jedan dokaz o svom iskazu.
Ja ne moram da budem SKOLOVAN UOPSTE, da bih bio frilenser.
Ako ja MOGU da radim kao frilenser znaci da nekom moj rad i usluga TREBA,
dakle NE MORAM DA BUDEM SKOLOVANA ELITA vec dobar radnik sa dobrom uslugom.
Vidi se da ste ponosni na svoje diplome
ali to nije razlog da vredate druge ljude jer POJMA NEMATE ko je ko.
POSLEDNJI PUT, ljudi zele da plate porez (naravno regulisan drugacije)ali da zauzvrat dobiju zastitu, da budu u sistemu, da im tece radni staz, razumete!?
Citate li ovo i razumete procitano?
O kakvom autizmu vi pricate zeno...
Hahahaahaahahahaah e jadnici moji pa vi mislite da mi ITevci nemamo u steku za advokata da nas brane od ovakvih stvari?! Pa PRVO smo za to odvojili, idite lepo crknite od bede i zavisti dok mi spavamo na dolarima, sirotinjo BRE
A kad ce da krene ta "popisna komisija" po firmama koje svoje zaposlene plaćaju novcem u koverti, a prijavljeni su na minimalac ili nesto vise? Verovatno NIKAD, jer sve te firme finansiraju ove bolesnike, da bi mogli da rade sta hoce, zauzvrat. Zar to nije utaja poreza ili je neko lud ovde? A bice da smo svi kad sve ovo gutamo, tako lako, nez trunčice otpora!
Jel vi ljudi kapirate o kolikom porezu pricamo? Nije da freelanceri ne zele da plate porez, platili bi svi da je 10-15%, ALI JE 50%!!
Sta ja da radim kad mi na mojih $500 mesecne zarade drzava oduzme 250.. sta da raidm sa 25.000 dinara?? To je manje od minimalca, od toga se jedva prezivljava!!
ovi što se hvataju za besplatno školovanje, zdravstvo itd...niti je školovanje besplatno, niti je zdravstvo besplatno, sve se dobro plaća, samo se svi pravimo i ponavljamo da je besplatno....a druga stvar, znanje koje se primenjuje u IT industriji i frilensu se ne može steći u našem obrazovnom sistemu, drugim rečima, ko hoće da uspe u ovoj grani industrije MORA da ulaže u sebe i svoje znanje, svakog dana, a to mu država ne plaća niti mu daje džabe....
Naravno da svi treba da placamo porez, ali zasto prvo nisu tema oni koji zive od tudjeg rada, neproduktivni, nesposobni da sami stvore bilo kakvu vrednost. Oni nikom ne smetaju. SNS i zeli takve ljude kako bi njima lako vladala i jeftino ih koristila. Problem su ovi sa znanjem jezika i softvera- Njima ne samo da ne treba pomoci, vec ih unistiti, oodrati da bi se na njihov racun prvo nahranili sns krvopije, a narodu sta ostane za lecenja, kulturu, edukaciju...
Poštovani IT-evci, niko vam ne spori stručnost i marljivost, ali da niste bežali sa časova socioligije, makroekonimije, filozofije i ostalih društvenih nauka, da se niste dobrovoljno pretvorili u "fahidiote", ne biste se sad čudili. To što spadate u elitni deo društva, ne znači da niste njegov deo. Naravno da Mali, Vulin i desetine hiljada njihovih nemilice kradu, ali koliko vidim iz komentara vama samo smeta što se i vama to ne dozvoljava. Ili vi stvarno mislite da možete da živite u nekom društvu, a da ne budete njegov deo. Ako nećete da popravljate ukupno društvo, onda je jedino rešenje da se preselite u neko već uređeno, ali tamo će vam naplatiti to što ste došli na gotovo. Ostanete li ovde tako autistično živeći u svom svetu, odbijajući da vidite da ima i drugih stručnjaka koji marljivo rade a kojima država uzima 60 posto zarade, rizikujete da vam neko uskoro otme kesu sa namirnicama dok izlazite iz samoposluge.
Nije reč o tome da IT-evci i prevodioci neće da plaćaju porez, već im je ukinuta mogućnost da to urade kao i svi ostali (zubari, frizeri, advokati...) koji obavljaju delatnost van radnog odnosa - paušalnim oporezivanjem. Oni ne mogu da znaju da li će imati posao sledećeg meseca, namaju nikakvu zaštitu kao zaposlena lica, a država im uzima više nego regularno zaposlenim. DA ne govorimo o tome da u zemlju unose čiste devize što bi trebalo podržati kao što to rade i neke druge zemlje (Irska, Rumunija...).
Izgovara g-din Plagijat reči "plaćanje" i "porez" u jednoj rečenici bez trunke stida! I još "lep gest Poreske uprave". Da, stvarno. Jako lepo što žele da rade svoj posao za koji primaju platu. Aplauz za njih. Ali stvarno isto tako nije lepo, štaviše, ogavno je što ista ta Poreska uprava ne radi svoj posao ispravno. Međutim i to je razumljivo apsolutno. Oni koji nisu sposobni da sami stvaraju, grade i budu uspešni, moraju da parazitiraju. S'toga, za još koji stan u Bugarskoj, još koju njivu u Vojvodini, još samo par miliončića eura i još par takvih sitnica i valjda ćemo konačno moći da vam kažemo "laku noć"!
ostaje debil. Plaća li on porez na najam
24 stana u Bugarskoj?
Da li je i tatko uredno popunjavao poresku
prijavu pri trgovinici oružjem pa se stekao
kapitalčić za kupovinu tih stančića?
Koji ste vi carevi. Tim za pregovore?! Super vam je da imate free skolu za dete, free zdravstvo ( kako takvo ), free predskolsko, najnize cene svega u evropi, a prihod jelte kao da ste iz Nemačke. Jako ste pametni, xaxaxa, super zaradjujemo, a porez 0, realno da se ne lazemo.... Brate, vrati malo drzavi ako mislis da nam bude bolje. Registruj pausalnu radnju, nije toliko skupo, fakturisi uslugu preko deviznog racuna i svi srecni. Ne odgovara sistem? Nemoj da bojkotujes izbore, angazuj se, glasaj, ..... ja recimo, raspadam se koliko su mi poreza u firmi razrezali, pomogli mi 0, zaista 0, pa cutim i guram. Redovno glasam, iako svi troluju da su svi isti, ja nađem nekoga. Sad mi je DJB favorit, eto nek sam budala, bar imam misljenje i neku nadu i dalje... Kad mi dogori spakovacu kofer pa negde gde ima bolje ispaše
Dragi moji It-evci. Sto pre bezite odavde da vas pameti ne uce polupismeni i pljackaju dahije srpske, da se Vasoj nesreci ne raduju babuni sa pola grama mozga. Ako treba platite im i harac a posle toga bjez odavde. Ovoj zemlji netreba pamet, trebaju joj zadrigli primitivci da botuju, mucu i slave faraona.
Ovi ljudi donose Srbiji vise nego svi poljoprivrednici zajedno. Drzava zeli da im uzme vise od 50% krvavo stecenog novca da bi finansirala svojih 700 000 botova. Ovi ljudi unose 3 milijarde godisnje u Srbiju. Pomozite im da se izbore sa dahijama. Potpisi peticiju!
https://peticije.kreni-promeni.org/petitions/ne-unistavajte-it
Dobio sam ideju da kupim kombi i razvoz IT freelance-ra Segedin - Novi Sad, od Z.Stanice do bankomata i banaka u Segedinu. Kao nekad po benzin. Dozvoljeno je 10 000 eura/osobi.
Ali ove pretnje na nivou deteta. Pa idite, šta čekate? Idite lepo u druge zemlje i tamo onda ne plaćajte porez, njima tamo objasnite da vi kupujete tamo u radnjama i plaćate PDV na tu robu i da je to što se vas tiče dosta, štaviše tamo još i možete da dodate da vas oni nisu ni školovali besplatno te da im ništa ne dugujete. Budite bar toliko dobri pa nam javite kako ste se proveli, naravno ako budete imali pristup internetu u zatvoru.
kad su zatvorene granice, a država ti kontroliše slavinu, prilive i internet... češaćete se i vi i core programeri, nećete znati šta vas je snašlo. ko se seća embarga i sankcija devedesetih, zna o čemu pričam.
Ja ga nisam dobio iz inostranstva, ja sam ga zaradio. Ja sam gasterajbajter i nešto nisam primetio da njima naplaćujete porez.
Nedam. Slažem u stranoj banci i jednom godišnje ga podignem. Ili mi ga podignu rođaci i prijatelji. A Vama, NEDAM ! 60% Nedam.
kakve humanitarne akcije, kakva mala privreda... nećete u otvoreni konflikt sa bagrom dok vas ne sateraju u ćošak, jer ne osećate svakodnevne probleme na svojoj koži usled dobrog priliva novca i tačka. prosečna kompanija nema nikakav interes da joj zaposleni budu pod stresom, neproduktivni, da gube vreme na nešto što nije od interesa za posao, dobro za imidž i slično. zaposleni u nekom momentu shvate da kada plata pređe 1000 eura mesečno, mnogo je manji krug problema koji te pogađa, pa se isplati da slobodno vreme ulupaš u zaradu više para, poslovni imidž, stručno usavršavanje, a ne u preganjanje sa političarima i "toplog zeca". kad si ti poslednji put dao 100 eura za neki politički cilj? iseliti svakoga iz porodice sigurno ne možeš (možda samo svoje najbliže), a oni koji ostanu će se lepo provesti kada nestane priliva. šta misliš, hoće smanjiti penzije za još 10% ili više, dok grade sa pajtosima nacionalni stadion? siguran sam da će ajtijevci i o tome imati neko mišljenje i da će to biti vrhunac angažmana. dakle druže moj stiže sve na naplatu, pa i politička prokrastinacija. ne zavidim uopšte bilo kome ko treba sa ovim govnima da izlazi na kraj, ali mi je drago što ćete konačno shvatiti da niste posebne nedodirljive pahuljice u ovom požaru na kome ste uglavnom pravili vikend roštilj. makar i na tako ružan način.
Izmestite racune u inostranstvo ili otvorite of-shore firme i neka vam tamo idu uplate i bas vas briga..Kada vam trebaju pare odete u sloveniju ili rumunuji podignete pare sa of-shore racuna i donesete kes ovde i to je to..Ovoj poreskoj sluzbi koja radi u interesu politicara i samo u njihovom interesu ne treba platiti nista jel sve sto platite te pare ce da ukradu politicari na laznim tenderima i autoputevima koji kostaju 25miliona eura po kilometru e takvima ne treba platiti NISTAA.
Hvala ti sto se trudis da objasnis stvari iz druge perspektive.
Zivot je ovde tezak za postenog radnika.
Umesto sto se grizemo medusobno , treba da uocimo pravi problem
i da ga resimo. Pa onda kada budemo bili posteno, normalno drustvo i drzava,
onda mozemo da pricamo o tome gde pre da ide taj novac od poreza koji cemo svi placati.
Iz krvi i znoja radnih i vrednih ljudi država uzima danak i daje ga svojim partijskim neradnicima, da povećavaju svoj društveni uticaj i status na osnovu kojeg mogu da potkupljuju, maltretiraju, potiru, ucenjuju, vređaju, prete i ponižavaju svakog ko je stručan i ne saginje se pred njihovim kriminalno-partijskim klanom. Ovaj narod to gleda, ćuti i trpi. Mi smo najgore kukavice koje su ikada živele na ovim prostorima, naši preci, junaci, bi se stideli da ovo vide.
Hahahaha, na kraju ce u ovoj rupetini ostati samo NKV radnici i botovi. Neka vam oni placaju taj vas 'porez', citaj lopovluk. Sretno vam bilo i sto dalje vase prste od mene i mojih primanja! Ja da radim ko kreten 12 sati dnevno, a vi da uzimate 2/3 koje cete potrositi na neke budalastine ili neki hram dok mi zena i deca came u bolnicama bez opreme i fasade? Hahahaha, pa vi niste pri svesti. Mozete samo sutuguz da dobijete. Eventualno biber struc. A botovi ce da dobiju 'ovako se roba na magarca stavlja' kao i uvek i lopate da ciste sneg :D Ajde da su mislili da zeznu neke jadnike neobrazovane, ali IT koji se snalazi zadnjih 20 godina bez pomoci drzave? Opasni lakrdijasi. Sto bi reko Manda u Lepa Sela, cut cuti...ajde... ...
Da li je uredu da neko kupi opremu od svojih para ,plati porez na to drzavi , pocne da uci programiranje ili graficki dizajn , ide na kurseve od svojih para , placa sve zivo kako bi se usavrsavao, zatim sedne da radi za inostranog parnera i onda se pojavljuje drzava sa svojim porezima? Jeste k... mog , dobicete jednu backu kulen zmiju ,a ne porez ili bilo kakvu naknadu za novac koji je pojedinac investirao . Podrzavate strance, domace unistavate!!! Dole vlada !!!!!
@Nimbus Oprostite da vas pitam, za kakve se to "cimaju promene" oni koji se javno hvale svojim lopovlukom i namernim neplaćanjem poreza i ispunjavanja svojih građanskih obaveza? Kakve će "njuške" na rukovodećim pozicijama u državi proisteći iz takve gomile secikesa, lažova i prevaranata koji su ceo život hvatali krivine dok su im po pravilu uvek puna usta poštenja?
@Sneza O sada ste se setili ustava i zakona a kada treba plaćati porez onda su ustav i zakon nevažni? Možete li biti veći licemer? Pitanje je retoričko, verujem da možete.
Veoma tipična odbrana ovih kao i ostalih prevaranata je uvek po pravilu da dok ne zavlada utopija koja nikada neće zavladati, on/ona neće da plaća porez. Zato podržavam ovo u potpunosti, ovo društvo nikada neće napredovati dok se lopovluk toleriše i štaviše služi nekima i za ponos, veliki lopovi u ovoj zemlji opstaju zahvaljujući baš vama, gomili malih lopova uvek spremnih da opravdate svoje pogrešne postupke.
Nece ljudi ali IT firme hoce, pogotovo kad im npr Rumunija, Litvanija itd. ponude mizerne poreze...
Ljudi koji rade core programiranje se nebave primitivnim gov***ma u politici, pogotovo sa trulim personama "Za 1 srbina 100 muslimana", ali kad im drpas po zaradi, zatvore radnju i otvore je negde na povoljnijem trzistu. Pogotovo ako neko kodira ceo dan ne znaci da je glup i da ne zna da njegov porez ide npr. za gume od dzipa huligana navijackog Velje Nevolje ili Levijatana, ili nekog svestenika SPC. IT industrija je vrlo mobilna i vrlo lako i jednostavno se zatvori na jednom mestu a na drugom otvore... nemaju nikakvu opremu i infrastrukturu pa ih je vrlo lako najuriti.
I treba DVA PUTA da im naplate, jer su se posakrivali po jazbinama i ne smeju da se bore politički. Penzionerima takođe, da ne bi sufinansirali politički neaktivnu omladinu (starogrčki: idiotes). Novac će se upotrebiti za jaču, bolju i bržu kontrolu demokratskih procesa u zemlji kao i rad svih onih vrednih, dobrih i poštenih ljudi i stražara iz koji žele da budu politički aktivni u opštem interesu, a ne u pojedinačnom ili ličnom interesu.
Samo u Srbiji: covek koji je dokazano nemoralna osoba je ministar finansija. Pitanje za tuzilstvo: ako neko krsi autorska prava da li je to krivicno delo u Srbiji? Pa jos ministar finansija, pa stvarno to nema nigde,
"Ružica15.10.2020 • 11:16
Sanja
Grešiš, to je na kraju godine kada se sve uplate saberu za extra profitere. Za svaku uplatu na račun u roku od 30 dana treba predati PP OPO i platiti porez i doprinose, te tako od para koje su legle na račun pola ide "državi""
Gde to pise? To nisam nasla. Nasla sam samo ono sto sam i napisala.
Prvo, mnogi ljudi iz IT sektora su veoma politicki aktivni i veoma se cimaju za promene. Cak i vise od drugih, doduse, jer im posao ne zavisi od toga ko ce ih videti na protestima.
Dalje, niko se nikom nije smejao. Tacno je da se ide na tim bildige i da se maksimalno zajebavaju. Ali to je od svojih/firminih para. Tesko zaradjenih, iako tvom mozgu verovatno kramp i lopata jedino znace tezak rad. Zasto ne pominjes one koji iz drzavnih firmi, cak gubitasi, idu na razne zajebancije, od tvojih i mojih para.
IT preko svojih zaposlenih podize i standard drugih usluznih firmi, gde ljudi trose svoje plate, ukljucujuci i firme koje organizuju tim bildinge. Sijaset firmi opstaju samo zbog IT sektora.
Ljudi nece otici iz Srbije zato sto im se namece neki porez. Oni koji misle da odu, oticice svakako ili su vec otisli, ali ne zbog novca, vec zbog neuredjene drzave i tebi slicnim ljudima. I ne salju novce porodicama, kao gastarbajteri, nego vode porodice sa sobom.
Takodje, gotovo sve IT firme su veoma humanitarno aktivne i pomazu raznim donacijama.
Treba da se placa porez? Ali kome? Njuskama koje ceo dan zvacu kasicicu u Dunavskoj? Tetkama iz Kanade? Novogodisnjoj rasveti? Jovanjici? Kladionicama? Galens-u? Andreju? Da imamo besplatno zdravsvo koje se placa? Da imamo najgore skolstvo u Evropi? Da imamo policiju koja bije gradjane, a stiti kriminalce?
Vidim da si dosta neupucen, neuk, maliciozan i zavidan. Informisi se malo sta znaci IT sektor ovom drustvu, cak i tebi koji ga pljujes.
Po kom Ustavnom pravu drzava nadgleda racune ?,u svakoj banci se mora potpisati osnov primanja ,ako primate pomoc od rodjaka na sti vam drzava to oporezovala.Ni na jednom Sud u narocito Strazburu to nece proci .Vise ce platiti kazni nego prikupiti sredstava ,svi kojima to urade odmah tuzba!!!! i to ne nasim podkupljenim sudovima vec direkt u glavu!
Zasto zastitnik gradjana cuti?
Zar nije bilo 200 000? I sve to treba umanjiti za 23 povratne avionske karte za Kanadu! Samo kako bi prošao ministar vojske u Kanadi da je kupio stan parama iz inostranstva?
Prosecan Srbenda koji se nasladjuje tudjoj nesreci (haha sad ce oni morati da plate vise od 50 posto poreza) ne razume da ce zli IT-jevac tu lovu koju je zaradio (ne dobio od tetke) potrositi tu u Srbiji, docice kod njega u radnju, kupiti materijal, tehniku, namirnice, stan, platiti za razne usluge.. svako zdravo drustvo treba da reaguje na svako nepravednu akciju vlasti prema bilo kojoj privrednoj grani. Predrasude da IT-jevci ne ucestvuju u drustveno-politicnom zivotu ne zelim ni da komentarisem.
Ionako vecina frilensera koristi inostrane internet banke, Payoneer, Skrill i slicno. Ovde se podize novac na bankomatu sa 2.5 % provizije, sto nije strasno. Njihovim karticama se uredno sve placa, a kurs konverzije je cak povoljniji nego da se promene evri u menjacnici. Cik da tome udju u trag. Da je ovo iole normalna drzava, savetovao bih ljudima da placaju porez. Ovako, kad svi znamo da taj novac odlazi u stranku i dzepove raznih 'biznismena' bliskih stranci, ne placajte nista sto ne morate. Ko moze, neka uplacuje sebi privatno zivotno/penziono osiguranje. Sto je neko rekao, kad bude crkva, narodnjaci i mafijasi placali porez, videcemo. Inace, lepo zvuci sto su sve te grupe u istoj recenici.
Freelanceri su već oporezovani kroz kompanije za koje obavljaju poslove. Znači da i gastarbajteri treba da plate porez na zaradu koju unesu u Srbiju iz inostranstva. Što je nezakonito, jer su porezi VEĆ plaćeni TAMO gde ste zaradili novac. Uvid u račune je takođe nezakonit, jer zakonom je predviđeno da institucije mogu da traže uvid samo ukoliko je lice osumnjičeno za terorizam, krivično delo trgovine oružja ili droge ili za pranje novca. Elem, bićete tuženi ako to uradite i biće nikad lakše dobijena tužba!
drago mi je što vlast hoće da leši frilensere i IT ne zato što želim nešto loše, već zato što vas je stalno boleo tuki da se ozbiljnije cimate oko bilo kakve političke promene.
zato što ste se smejali ljudima koji su "bili negativni" umesto da se zajebavaju na tim bildiznima, hakatonima i sličnim igricama i koji rade još nešto osim što jure pare. eventualno ste dobacivali iz prikrajka.
e eto vam ga sad. makar još neko vreme nećete moći nigde i ovi reketaši će vas skenirati i lešiti kao vola u kupusu, čak će im stranci u tome i pomoći, a klijenti će otići na drugo tržište... i kad pobegnete konačno, cediće vaše porodice kojima šaljete pare.
ne znam da li je bolje napraviti mim sa karikiranom bahatom vlašću ili sa "ozbiljnim" frilenserima kojima su ovi izgovor za tipičan balkanski "e kako ću da zajebem sve i ispadnem faca" mentalitet
Najveca socijalna nejednakost u Evropi (zvanican podatak). Samo 3% upisanih studenata u BG-u je iz ruralnih delova Srbije. To znaci da onaj ko je siromasan nema izgleda da poboljsa svoj status tokom svog zivota i ostaje siromasan do kraja zivota. Ovakva socijalna nejednakost je samo bila veca pred 2 svetski rat i ona mora doci do izrazaja. Znate li sta to znaci? To znaci da ce kao i kod Francuza kada poskupi hleb u Srbiji poceti gradjanski rat.
Grešiš, to je na kraju godine kada se sve uplate saberu za extra profitere. Za svaku uplatu na račun u roku od 30 dana treba predati PP OPO i platiti porez i doprinose, te tako od para koje su legle na račun pola ide "državi"
Lep gest? Uredite to zakonski - sva prava onih koji rade na taj način, beneficije, šta je država spremna da učini za ljude koji na takav način rešavaju svoj radni status, pa onda njihove obaveze.
Umesto sto ovakvim idejama rasterujete mlade i kreativne, samostalne ljude bolje bi bilo da ruskom Gazprom Njeftu naplatite normalnu rudnu rentu za ispumpavanje vojvodjanske nafte i gasa, umesto dosadasnjih 3% naplatite im 22% koliko placaju u Rusiji. LingLongu koji je dosao da spasi Srbiju nemojte da dajete subvencije, isto vazi za Etihad i slicne.
Ovaj stvarno nema granica.
Iz inistranstva je u Srbiju prosle godine stiglo 3.1 milijarde eura, koje se naravno potrose ovde kroz kupovinu dobara na koje svi placaju porez sto znaci da novac iz inistranstva potpomaze privredu Srbije.
I sada ova mafijasko korumpirana vlast jos hoce da oporezuje taj novac i stavlja sebi iz drzavne kasice diretkno u dzepove preko raznih "projekata od drzavnog znacaja" ?
E vala nece!
Preporucujem svim gradjanima da na sve moguce nacine ne placaju porez ovoj smrdljivoj drzavi koja je nista drugo no reket. Pozdravljam svakog ko na bilo koji nacin vodi duple i ne placa porez, od programera pa do freelancera koji su najvise zasluzni za odrzavanje ove kvazi-ekonomije.
2/3 je deo ali većinski!
Zamisli ovako, imaš recimo 24 stana u Bugarskoj i treba da daš 16 Srbiji, da li bi pristao? Ili bi pokušao da izmuljaš nešto?
Znam da nisi sklon sumnjivim radnjama kao i svi tvoji politički istomišljrnici, ali čovek dođe u iskušenje zar ne?
E, sada vise necu ni da donosim novac u Srbiju trosicu ga napolju a u banku stavljam samo najnuznije.. Od vase pohlepe u Srbiji ne moze vise da se zivi. potrosili ste 5 milijardi na infrastrukturu bez tendera. Kupujete zdravstvenu opremu koja se ne koristi a za lecenje nase dece nema novca. Pare se trose iskljucivo na vama poznat nacin i vama posnate stvari. Narod koji daje taj novac, nema uvid u trosenje jer se koristite lazima i arogancijom.
Mislim da je bitno napomenuti i visinu neoporezivanog iznosa posto mnogi koji zaradjuju po 100-200eur ce misliti da moraju to da prijave. Naime kaze ovako za 2019:
"Физичка лица која су остварила доходак у 2019. години преко 2.729.304 динара обавезни су да поднесу пореску пријаву за годишњи порез на доходак грађана.
Доходак за опорезивање представља разлику између оствареног дохотка и неопорезивог износа (нпр. 4.000.000 – 2.729.304 = 1.270.696)."
Znaci svi gore navedeni u tektu koji zarade eto toliko da imaju suplement plati ne moraju da se brinu. Ova vest je za ljude koji godisnje zarade (insotrantsvo+bilo sta u srbiji) preko te cifre od oko 20 000eur
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mali: Najava poreske lep gest, ko je dobio novac iz inostranstva mora deo da plati državi
Autor: 021
Info
•15.10.2020.
•10:00
Komentari 98
nemanja
Igor
kop
/
zato sankcionisu one koji je koriste
cica dario
Ima 2 vrste davanja drzavi.
1. Kada dobijes pare imas rok 30 dana da prijavis poreskoj uravi i da platis porez i doprinose sto izadje blizu 60%
Ako pare dobijas od Firme onda uvek moras to da uradis a ako dobijas pare od fizickog lica onda tu tog poreza nema.
2. Ako u kalendarskoj godini imas vise od oko 2.500.000 miliona prihoda onda moras to da prijavis i da platis GODISNJI POREZ NA DOHODAK GRADJANA - znaci ovo je dodatni porez koji nema veze sa onim prvim.
Teodosije III
Otvoriš račun u Crnoj Gori i odmah dobiješ platnu karticu.
Pa nek ti stave soli na rep.
Gluperda
Samo posmatram
Joco,
Odlična analiza SNS vlasti, kratko i jasno, u svoj svojoj bahatosti i brutalnosti!
Joska
Znaci i Vulin ce da plati !
Vidimo se u Vojvodini !
@Nisambot
15.10.2020 • 23:11
Tim za pregovore
Koji ste vi carevi. Tim za pregovore?! Super vam je da imate free skolu za dete, free zdravstvo ( kako takvo ), free predskolsko, najnize cene svega u evropi, a prihod jelte kao da ste iz Nemačke. Jako ste pametni, xaxaxa, super zaradjujemo, a porez 0, realno da se ne lazemo.... Brate, vrati malo drzavi ako mislis da nam bude bolje.
---------------------------------------------------------------------------
Koju free skolu, zdravstvo? Pa ti ljudi nemaju nikakve beneficije iako uplacuju porez.
Najnize sta....ahahahahaha, NAJNIZE CENE SVEGA U EVROPI!? AHAHAHAHAHAHAHAHA.
Buraaaz, izadi iz te varosi negde napolje, budi bar par dana, jedi, obuci se, natoci benzin, radi , pa se vrati u ovaj mrak i prosipaj te izmisljotine nekim glupanima.
evo ti za pocetak , i kraj, cene goriva
https://srb.globalpetrolprices.com/diesel_prices/Europe/
https://srb.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/Europe/
Iskreno hteo sam lepo da vam sve objasnim ali sam stao kada sam video da ste DJB...a to dosta objasnjava.
@Mara
16.10.2020 • 10:23
Poštovani IT-evci, niko vam ne spori stručnost i marljivost, ali da niste bežali sa časova socioligije, makroekonimije, filozofije i ostalih društvenih nauka, da se niste dobrovoljno pretvorili u "fahidiote", ne biste se sad čudili."
Daj zeno oladi, jer ti nemas pojma o cemu pises.
Pravis stigmu i natucas tu neke optuzbe a nemas ni jedan dokaz o svom iskazu.
Ja ne moram da budem SKOLOVAN UOPSTE, da bih bio frilenser.
Ako ja MOGU da radim kao frilenser znaci da nekom moj rad i usluga TREBA,
dakle NE MORAM DA BUDEM SKOLOVANA ELITA vec dobar radnik sa dobrom uslugom.
Vidi se da ste ponosni na svoje diplome
ali to nije razlog da vredate druge ljude jer POJMA NEMATE ko je ko.
POSLEDNJI PUT, ljudi zele da plate porez (naravno regulisan drugacije)ali da zauzvrat dobiju zastitu, da budu u sistemu, da im tece radni staz, razumete!?
Citate li ovo i razumete procitano?
O kakvom autizmu vi pricate zeno...
Cime se ti bavis?
I od
Visina
Sasa
Halion
Novi
Stefan
Sta ja da radim kad mi na mojih $500 mesecne zarade drzava oduzme 250.. sta da raidm sa 25.000 dinara?? To je manje od minimalca, od toga se jedva prezivljava!!
Nenad
napisi_komentar
Noj(e)
...
Mara
Dragan Miladinovic
VecaWitch
9
24 stana u Bugarskoj?
Da li je i tatko uredno popunjavao poresku
prijavu pri trgovinici oružjem pa se stekao
kapitalčić za kupovinu tih stančića?
Nisambot
SERB
http://www.firmabg.net/registracii_firmi_chujdenci_srybski.html
Pre toga potpisite peticiju:
https://peticije.kreni-promeni.org/petitions/ne-unistavajte-it
i uzivajte a Srbija kraca za 3 milijarde eura
SERB
SERB
https://peticije.kreni-promeni.org/petitions/ne-unistavajte-it
ljilja
Filip
Roka
.
Ozvalavljen
Sve poštenjačine
hmm
VladaN
Jovan Mitrović
Nedam. Slažem u stranoj banci i jednom godišnje ga podignem. Ili mi ga podignu rođaci i prijatelji. A Vama, NEDAM ! 60% Nedam.
Prpa Goran
Litvanac
Dule
Nenad
Da li je on plaćao porez na prihode od stanova u Bugarskoj
@Nimbus
Zivot je ovde tezak za postenog radnika.
Umesto sto se grizemo medusobno , treba da uocimo pravi problem
i da ga resimo. Pa onda kada budemo bili posteno, normalno drustvo i drzava,
onda mozemo da pricamo o tome gde pre da ide taj novac od poreza koji cemo svi placati.
Da tada, Robin Hud.
Naselje
Bugarski Grafolog
VladaN
pera pekar
Admin
Dusan
zunzara
narod
Jelena
Sve poštenjačine
@Sneza O sada ste se setili ustava i zakona a kada treba plaćati porez onda su ustav i zakon nevažni? Možete li biti veći licemer? Pitanje je retoričko, verujem da možete.
Veoma tipična odbrana ovih kao i ostalih prevaranata je uvek po pravilu da dok ne zavlada utopija koja nikada neće zavladati, on/ona neće da plaća porez. Zato podržavam ovo u potpunosti, ovo društvo nikada neće napredovati dok se lopovluk toleriše i štaviše služi nekima i za ponos, veliki lopovi u ovoj zemlji opstaju zahvaljujući baš vama, gomili malih lopova uvek spremnih da opravdate svoje pogrešne postupke.
Pera
Ljudi koji rade core programiranje se nebave primitivnim gov***ma u politici, pogotovo sa trulim personama "Za 1 srbina 100 muslimana", ali kad im drpas po zaradi, zatvore radnju i otvore je negde na povoljnijem trzistu. Pogotovo ako neko kodira ceo dan ne znaci da je glup i da ne zna da njegov porez ide npr. za gume od dzipa huligana navijackog Velje Nevolje ili Levijatana, ili nekog svestenika SPC. IT industrija je vrlo mobilna i vrlo lako i jednostavno se zatvori na jednom mestu a na drugom otvore... nemaju nikakvu opremu i infrastrukturu pa ih je vrlo lako najuriti.
Mita
Orwell Vegan
Pametnijisikadcutis
Tetka not found
Tamara
Sanja
Sanja
Grešiš, to je na kraju godine kada se sve uplate saberu za extra profitere. Za svaku uplatu na račun u roku od 30 dana treba predati PP OPO i platiti porez i doprinose, te tako od para koje su legle na račun pola ide "državi""
Gde to pise? To nisam nasla. Nasla sam samo ono sto sam i napisala.
Nimbus
Dalje, niko se nikom nije smejao. Tacno je da se ide na tim bildige i da se maksimalno zajebavaju. Ali to je od svojih/firminih para. Tesko zaradjenih, iako tvom mozgu verovatno kramp i lopata jedino znace tezak rad. Zasto ne pominjes one koji iz drzavnih firmi, cak gubitasi, idu na razne zajebancije, od tvojih i mojih para.
IT preko svojih zaposlenih podize i standard drugih usluznih firmi, gde ljudi trose svoje plate, ukljucujuci i firme koje organizuju tim bildinge. Sijaset firmi opstaju samo zbog IT sektora.
Ljudi nece otici iz Srbije zato sto im se namece neki porez. Oni koji misle da odu, oticice svakako ili su vec otisli, ali ne zbog novca, vec zbog neuredjene drzave i tebi slicnim ljudima. I ne salju novce porodicama, kao gastarbajteri, nego vode porodice sa sobom.
Takodje, gotovo sve IT firme su veoma humanitarno aktivne i pomazu raznim donacijama.
Treba da se placa porez? Ali kome? Njuskama koje ceo dan zvacu kasicicu u Dunavskoj? Tetkama iz Kanade? Novogodisnjoj rasveti? Jovanjici? Kladionicama? Galens-u? Andreju? Da imamo besplatno zdravsvo koje se placa? Da imamo najgore skolstvo u Evropi? Da imamo policiju koja bije gradjane, a stiti kriminalce?
Vidim da si dosta neupucen, neuk, maliciozan i zavidan. Informisi se malo sta znaci IT sektor ovom drustvu, cak i tebi koji ga pljujes.
Sneza
Zasto zastitnik gradjana cuti?
Lustrator
nex
Pićuka
Dete rock'n rola
Nimbus
vsns
Vlade
Mile
Roki
Sakupi prnjeeee, kreeniii u beeeg.
litvanac
zato što ste se smejali ljudima koji su "bili negativni" umesto da se zajebavaju na tim bildiznima, hakatonima i sličnim igricama i koji rade još nešto osim što jure pare. eventualno ste dobacivali iz prikrajka.
e eto vam ga sad. makar još neko vreme nećete moći nigde i ovi reketaši će vas skenirati i lešiti kao vola u kupusu, čak će im stranci u tome i pomoći, a klijenti će otići na drugo tržište... i kad pobegnete konačno, cediće vaše porodice kojima šaljete pare.
ne znam da li je bolje napraviti mim sa karikiranom bahatom vlašću ili sa "ozbiljnim" frilenserima kojima su ovi izgovor za tipičan balkanski "e kako ću da zajebem sve i ispadnem faca" mentalitet
dd
BojaNS
Igor
Marko
Miloš
Dobro, ne baš baš svi, eto popovi, pevaljke, mafijaši, oni ne moraju.
Ružica
Vlada
Janko
Pitanje
Ovsn
Darko
Ružica
smrdijestina
Maxa
Iz inistranstva je u Srbiju prosle godine stiglo 3.1 milijarde eura, koje se naravno potrose ovde kroz kupovinu dobara na koje svi placaju porez sto znaci da novac iz inistranstva potpomaze privredu Srbije.
I sada ova mafijasko korumpirana vlast jos hoce da oporezuje taj novac i stavlja sebi iz drzavne kasice diretkno u dzepove preko raznih "projekata od drzavnog znacaja" ?
E vala nece!
Preporucujem svim gradjanima da na sve moguce nacine ne placaju porez ovoj smrdljivoj drzavi koja je nista drugo no reket. Pozdravljam svakog ko na bilo koji nacin vodi duple i ne placa porez, od programera pa do freelancera koji su najvise zasluzni za odrzavanje ove kvazi-ekonomije.
snsfuuuun
hej hej hej
Lustrator
Zamisli ovako, imaš recimo 24 stana u Bugarskoj i treba da daš 16 Srbiji, da li bi pristao? Ili bi pokušao da izmuljaš nešto?
Znam da nisi sklon sumnjivim radnjama kao i svi tvoji politički istomišljrnici, ali čovek dođe u iskušenje zar ne?
ns
Joca
Sanja
"Физичка лица која су остварила доходак у 2019. години преко 2.729.304 динара обавезни су да поднесу пореску пријаву за годишњи порез на доходак грађана.
Доходак за опорезивање представља разлику између оствареног дохотка и неопорезивог износа (нпр. 4.000.000 – 2.729.304 = 1.270.696)."
Znaci svi gore navedeni u tektu koji zarade eto toliko da imaju suplement plati ne moraju da se brinu. Ova vest je za ljude koji godisnje zarade (insotrantsvo+bilo sta u srbiji) preko te cifre od oko 20 000eur
e sad ako gresim, nek me neko ispravi.
Mali kida
Sestric
wnj
Joe
Dacha
Nepismen
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H