Autor: Glas Amerike

Info
09.12.2020.
20:30
Epidemiološkinja i članica Udruženja Ujedinjeni protiv kovida Ivana Prokić izjavila je danas za Glas Amerike da, pošto se aktuelne mere ne sprovode, proslava Nove godine ne bi smela da se dozvoli i da je možda rešenje uvođenje policijskog časa.
  • Wwe

    13.12.2020 14:20
    Nece da moze! Nismo mi zivotinje!
  • pinokio

    12.12.2020 10:14
    "Srbija ce medju prvima dobiti vakcine", ali posle Mozambika...
  • Vlada

    11.12.2020 14:52
    @Slobodan

    Na tvoju nesreću, ovde svi znaju da čitaju - a i broje - daleko bolje od tebe. Članak je od pre tri nedelje, što znači da tvrdiš da se za to vreme zarazilo dva miliona ljudi, za šta ne postoji apsolutno nijedan dokaz, niti ijedan medicinski radnik stoji iza te tvrdnje. Takođe je lepo što si zapamtio napredne termine poput "geometrijske progresije", ali obično se prvo savlada pravopis i osnove matematike, a ni zdrav razum ne bi škodio. Reci mi, ima li neka odrasla osoba u tvojoj blizini koja bi mogla da brine o tebi, ili treba da pozovemo službi za socijalno staranje?
  • Slobodan

    11.12.2020 14:05
    @ Vlada
    Vlado očigledno si neinteligentan da ne kažem neku grublju reč ili ne znaš da čitaš. Još lepo napišem da je članak od ranije kada je toliko bilo zaraženih u tom momentu i da lepo piše da je broj zaraženih u odnosu na broj pronadjenih koji su zaraženi deset puta veći . Tad je bila ta cifra koja se povećala u medjuvremenu, sada je pronadjenih 250.000 pa valjda si toliko pismen da izračunaš. Broj zaraženih se povećava maltene po principu geometrijske progresije.
    Ali stvarno je suludo izgleda trošiti reči da ti se nešto objasni, jer ipak da bi nešto shvatio IQ mora da bude veći od broja cipela.
  • @ @Vlada

    11.12.2020 12:56
    Ni 10% ljudi iz mog okruzenja do sad nije imalo kovid (tj. simptome, posto je one bez simptoma nemoguce otkriti).
    A sigurno 5-6 (od 45 do 65 godina) ih je umrlo bez da su testirani (ili poslani kuci zbog nedostatka svih trazenih simptoma ili nisu ni hteli da idu na pregled/testiranje), dakle uopste ne ulaze u statitistiku.

    Te price o "prokuzivanju" su teska glupost, doktori koji ih plasiraju ili nemaju pojma ili namerno plasiraju lazi, kako bi "umirili" narod, dali (laznu) nadu i sl.

    Sa ovakvim nonsalantnim, inadzijskim i razmazenim ponasanjem, imamo rezerve da od korone umire >50 dnevno narednih nekoliko godina
  • @JivaNS

    11.12.2020 12:29
    Pozdravljaju te medicinari, nikad nam nije bio problem da lečimo bolesne, takodje i one nemarne koji svojim rizičnim ponašanjem štete svom zdravlju, veliki je broj bolesti koje su ljudi sami izazavali ili tome doprineli, kad bi napuštali bolnicu svaki put kad je neko kriv za svoju bolest, pulmolozi nikad ne bi lečili pušače, kardiolozi pušače i debele, a hitnjaci i hirurzi nikog ko je brzo vozio, upražnjavao sport, a da ne govorimo o narkomanima ili alkoholičarima. Isto tako je i sa ljudima koji nisu dovoljno pazili pa se zarazili. Nisu nam bolesni nikad bili problem.
    Problem nam je ološ koji je zadužen za organizaciju rada, sredstva koja nam se dostavljaju i utvrdjivanje nadoknade za naš rad. A zbog tog problema smo davno trebali napustiti bolnice, protestovati na ulicama dok se ološ ne skloni s mesta na kom nema šta da traži osim da krade i iživiljava se u svom neznanju i pokvarenosti.
  • Vlada

    11.12.2020 12:16
    @Slobodan

    Mogu ja da 'poverujem' u svašta, ali ti si to naveo kao da je činjenica koju su potvrdili svi lekari. Kad ono, ispade da lekari tvrde da zaraženih ima oko pola miliona, znači 5 puta manje zaraženih nego što si ti izneo u svojim anegdotalnim dokazima - koji su potpuno bezvredni u bilo kakvoj ozbiljnoj raspravi. Nadam se da tije sada malo jasnije zašto ljudi iznose tvoju neobrazovanost kao kontraargument za validnost tvojih stavova?
  • @Vlada

    11.12.2020 11:11
    Vlado, zasto vam je tesko da poverujete da na jednog registrovano zarazenog, ide jos 9 koji su bili zarazeni ali nisu imali simptome ili su bili veoma blagi pa se nisu testirali. Znam puno ljudi koji su pokupili virus i naprosto odlezali kuci jer nisu hteli da cekaju X sati red na testiranje da bi saznali ono sto vec znaju a to je da su pozitivni. Svega 30% ljudi iz mog okruzenja NIJE prelezalo kovod do sad. Najvise ih je dobilo u novembru. Sada na prste ruku mogu da nabrojim ko nije imao.
  • JivaNS

    11.12.2020 10:23
    Nova Godina
    Juče šetam kerove iza Tvrdjave i prečujem razgovor tri momka o ovoj temi. Ugostitelji će platiti kaznu, ma kolika bila, isplatiće im se svakako
    Zato medinicari treba 2. januara da zatvore bolnice i svi odu na kolektivni odmor mesec dana, pa neka se leče sami oni koji partijaju i ne poštuju mere. I to je valjda po Ustavu, što bi neko otpadao od nogu 24/7 zbog budaletina koji ne mogu da miruju noć ili dve. Setite se NG ‚92 ili ‚93 ni struje ni ništa, pa smo preživeli. Dosta je lajanja i od mene, ja ću sa džukelama
  • Vlada

    11.12.2020 10:14
    @Slobodan

    Ništa, a?
  • Dukedom

    11.12.2020 10:04
    Lockdown za NG
    Slozicu se sa jednim od prethodnih komentara.
    Anti-maskerima, anti-vakserima, topla preporuka: proslava NG u COVID bolnicama bez maski.
    Naravno podrazumevam da treba da se zatvore svi ugostiteljski objekti i apeluje na svest ljudi (koja je za neke apstraktan pojam) da ne bi zatrpavali više nas koji se bavimo lečenjem ljudi.
    Pošto takvi ljudi veruju pre u teorije zavere i smatraju da treba provedu NG sa što većim brojem ljudi savetujem da se pripreme na eventualni izostanak medicinske nege pošto zdravstvenog sistema ako se ovako nastavi- uskoro nece biti.
    Over&out
  • Slobodan

    11.12.2020 09:43
    @ Vlada
    https://www.blic.rs/vesti/drustvo/skoro-500000-zarazenih-u-srbiji-deset-puta-vise-obolelih-od-zvanicne-statistike-a-na/ktsgrqq


    Evo samo jedan članak od ranije . Da je deset puta više zaraženih od potvrdjenih , slaže se čak i Kon.
    A sa tim se slažu i drugi koji se sa njim ne slažu oko svega drugog. A i bez ove potvrde to je prilično logično da se zaključi čak iako nisi doktor.
  • Vlada

    10.12.2020 20:34
    @Slobodan

    Onda ti neće biti problem da daš link na barem jedan članak gde se spominje cifra barem približna toj.
  • Slobodan

    10.12.2020 18:27
    Mere
    To da ima 2,5 miliona zarazenih nisam ja izmislio, to je jedna od retkih stvari oko koje se slazu svi doktori, I oni u kriznom stabu I oni van njega,pa ako podrzavate mere onda valjda verujete onima Koji su te mere doneli. A sto se tice ugostitelja, da vas obavestim da nisam jedan od njih, cak stavise ne posecujem kafice I ne volim zadimljene klubove I svoj stav ne baziram Prema svom interesu za razliku od vas, Koji sve ocigledno gledate iz ugla svog interesa ,zato I sticete pogresan utisak o nekom.
  • @Slobodan

    10.12.2020 13:40
    To da u Srbiji vec ima 2.5 miliona zarazenih je notorna glupost, a 7000 mrtvih ce biti do proleca, uz sve mere. Bez mera bi bilo 10x vise

    A vi ugostitelji sto ste umislili da ste neki bizmismeni bolje trazite nesto novo, prekvalifikujte se i sl. jer je ugostiteljstvo vrlo rizican biznis i bez ikakve epidemije i sl. vanrednih stanje a tek sad.
    To sto vam je do sad islo lepo i lako je zapravo anomalija a ne pravilo
  • @Slobodan

    10.12.2020 12:18
    Slobodane, povucite se. Setite se stare izreke da se nikad ne treba svadjati s idiotom, uvek te spusti na svoj nivo i onda pobedi iskustvom. Odakle vam ideja da objašnjavate život raspadnutim kućnim parazitima sa državne sise, koji imaju tu svoju stranku, svoju platicu u preduzeću gde su se konačno uvalili, platica leže, ima se za krkanluk, pivo i pljugu, drugo ih i ne zanima niti umeju, samo im joj nedostaje kompletna obustava kretanja da ne moraju u svom jkp ni da se pojave, lepo da srastu sa svojim kaučem i bog da ih vidi.
  • Slobodan

    10.12.2020 12:02
    @ Jelena
    Koliko vidim nemate više ni jedan argument, tj. prepoznali ste se kao jedna sebična osoba koja bi sve uništila da sebe zaštiti. Pa kako nemate šta da napišete najlakše je okretati temu.
    Uostalom sa takvima kao što ste Vi ne treba polemisati. Niste toga vredni.
  • Jelena

    10.12.2020 11:26
    @Slobodan
    Poštovani Slobodane,
    Vaše tvrdnje u u skladu sa Vašim pravopisom. Na nezavrsenu misao se ne stavlja tačka. Najgore je kad loši djaci misle da nešto znaju i da su pametniji od, recimo, lekara.
    Manite se komentara, pravopis i gramatika da se uči i da se vežba. Nikad nije kasno.
    Sve najbolje,
    Jelena
  • Bojan

    10.12.2020 11:16
    @Slobodan

    Ako privredu uništava pola godine skraćenog radnog vremena kafana, ta privreda je već bila na izdisaju - a svakako ne bi izdržala potpuni krah zdravstvenog sistema koji bi se desio bez zatvaranja.

    Išto to važi i za ljude: ako ti od malo sedenja kod kuće propadna mentalno zdravlje ili karijera, ti si prvo kriv što si sebe doveo u situaciju da si tako ranjiv.

    Zato kažem, samo zatvaraj i udri što jače - da se rešimo vas pompeznih slabića kojima je bolje da ljudi oko njih umiru nego da se prilagode.
  • Slobodan

    10.12.2020 10:30
    @ Jelena
    Jelena
    10.12.2020 • 08:07


    @Slobodan
    Imate vrlo sebičan pogled na svet. Svi mogu da umru da biste Vi lagodno živeli. Blago majci koja Vas je rodila I vaspitavala!

    A ko je to rekao. Sebični ste vi i Vama slični. Koji želite da uništite živote , privredu, ekonomiju, sve da uništite, samo da bi zaštitili sebe od "opake" bolesti koja može da ubije 0,1 % populacije. ali Vama je i to dovoljno jer možda ste u tih 0,1 %. Pa možda sam i ja , ali ne želim zbog toga da uništim celu naciju i dovedem je do prosjačkog štapa.
    I blago i Vašoj majci koja Vas je rodila i vaspitala.
  • @Kskskks

    10.12.2020 09:47
    Nema dokaza da zatvaranje pomaze? Pa pogledajte samo primer Kine, N.Zelanda, Australije, Tajlanda, Vijetnama,J.Koreje. Ali da tamo je narod disciplinovan i slusa savete strucnjaka, dok ovde "strucnjaka" po kvadratnom metru koliko hoces...
  • Vlada

    10.12.2020 09:43
    @Bojić
    Evo šta piše u Ustavu:
    Sloboda kretanja i nastanjivanja i pravo da se napusti Republika Srbija mogu se ograničiti zakonom, ako je to neophodno radi vođenja krivičnog postupka, zaštite javnog reda i mira, sprečavanja širenja zaraznih bolesti ili odbrane Republike Srbije.

    I ostale slobode o kojima govoriš su ograničene na sličan način, tako da je sve prilično jasno.
  • Slobodan

    10.12.2020 08:41
    @ The Lalosh
    The Lalosh
    10.12.2020 • 00:39
    Ako ti staneš prvi u red za umiranje ja se slažem sa tobom. Neka tih 0.1% počne od tebe.
    Ali teško. Ako ne daj bože oboliš, drečaćeš kao Damjanov Zelenko kako je vlast neorganizovana i nesposobna jer neće imati dovoljno kapaciteta da ti pomogne.
    Strašno je što jeste nesposobna i neorganizovana. Samo još vi junaci falite pa da skroz propadne zdravstvenimsistem.
    Jednostavno je. Budi hrabar, svaka ti čast. Ali nemoj za sobom da povučeš i paničare jer nije fer da zbog tebe budu u tih 0.1%.

    Ko si ti da odlučuješ ko će biti u tih 0,1 %. Ne pričamo ovde o streljanju .
    Ni ti , a ni ja ne odlučujemo o tome.
    Suština je da je dosta zatvaranja i ograničavanja i neka svako vodi računa o sebi . Uostalom ovo je demokratska država ( zar ne) i sva ograničenja ugrožavaju većinu zarad manjine a to nije demokratija.
  • Slobodan

    10.12.2020 08:33
    Matematičar
    si imao keca iz matematike?

    0,1% od 7.000.000 je 7.000. Uz sve mere, u Srbiji je za 8 meseci umrlo skoro 2.500... 0,1% cemo iovako dostici do leta/jeseni 2021.

    Da pustimo virus da "prodje kroz populaciju u narednim mesecima/godinama) bilo bi 10-15x vise.
    Da se skroz opustimo tj. ponasamo kao pre korone, umrlo bi izmedju 70.000 i 150.000 ljudi. Godisnje u Srbiji umre 104.000, znaci to bi bilo povecanje od prakticno 100%

    Genije, genijalni, dosad je zvanično zaraženih 250.000, što je ustvari deset puta više tj. 2,5 miliona ( a to će ti reći svaki doktor i onaj iz kriznog štaba čak). Onda nije teško da izračunaš da Srbija ne može da ima više od 7.000 umrlih . Ako ne kapiraš džabe da ti se objašnjava dalje.
  • @Kskskks

    10.12.2020 08:31
    Naravno da ima. Samo uporedite Švedsku i Norvešku.
  • Ljubitelj

    10.12.2020 08:25
    Nikako policijski cas. Samo primeniti mere koje se primenjuju vikendom na 31.decembar i 01.januar.
  • Alex

    10.12.2020 08:23
    " ujedinjeni protiv....."
    Konstruktivni predlozi i kritika uvek, ali mnogima služi da izadju iz stručne anonimnosti i da se medijski eksponiraju, često mi se čini da je to jedini cilj .
  • Jelena

    10.12.2020 08:07
    @Slobodan
    Imate vrlo sebičan pogled na svet. Svi mogu da umru da biste Vi lagodno živeli. Blago majci koja Vas je rodila I vaspitavala!
  • Dejan

    10.12.2020 07:33
    Zabraniti
    Treba krizni štab da ZABRANI održavanje dnevnih žurki 31. decembra, ili da zabrani rad ugostiteljskih objekata 31, i 1 januara pošto se već neki u ulici Laze Telečkog reklamiraju na internetu da dnevna žurka uz muziku počinje od 11h.
  • Bojić

    10.12.2020 07:24
    @pravnik
    Šta ono beše piše u Ustavu o prvu na slobodu, život, rad i kretanje?
  • Joca

    10.12.2020 07:22
    Samo ostro
    Sa gradjanima koji nemaju samoodgovornosti treba jedino ostro postupati. To su zabrane i kontrola tih zabrana. Policija i inspekcije da kontrolisu takvu situaciju. Puna podrska ideji policijskog casa.
  • M.A Pulmolog.

    10.12.2020 06:15
    Iracionalno je uvođenje vanr stanja ponovo.
  • Mia

    10.12.2020 04:57
    Ma sigurno! A ko će onda da kontroliše, mup da radi non-stop bez slobodnog dana, a ona gospoja da sedi u četiri zida.... Lepo je to ona smislila. Nisam za uvođenje policijskog časa, svako ponaosob bi trebalo da pokaže odgovornost, prvo prema sebi samima, pa onda prema drugima.
  • Kskskks

    10.12.2020 01:24
    Bukvalno nema dokaza da "zatvaranja" rade. Evo vam čitav svet kao statistički model - od marta meseca su razne mere i razna zatvaranja na snazi i nisu apsolutno nikako uticale na pandemiju.
    U Sloveniji policijski čas od kraja oktobra, pa im se, kako to *epidemiolozi* vole da kažu, "brojke ne smanjuju".
    Osećam se kao da nas neko sad već pravi ludima. Od marta pričaju da ćemo da pomremo i da moramo biti zatvoreni da ne bismo pomrli, ali smo samo povremeno zatvoreni, a ipak ne umiremo, ali onda ipak mnogo umiremo, pa se moramo zatvoriti, jer je virus jako opasan i umrećemo ako se ne zatvorimo i ubićemo starije i tako 9 meseci, a mi i dalje živi pričamo hoće li nas zatvarati.
    Korono, uzmi me.
  • Duka

    10.12.2020 00:54
    Super,
    dnevne zurke nisu obuhvacene policijskim casom!
  • The Lalosh

    10.12.2020 00:39
    @Slobodan
    Ako ti staneš prvi u red za umiranje ja se slažem sa tobom. Neka tih 0.1% počne od tebe.
    Ali teško. Ako ne daj bože oboliš, drečaćeš kao Damjanov Zelenko kako je vlast neorganizovana i nesposobna jer neće imati dovoljno kapaciteta da ti pomogne.
    Strašno je što jeste nesposobna i neorganizovana. Samo još vi junaci falite pa da skroz propadne zdravstvenimsistem.
    Jednostavno je. Budi hrabar, svaka ti čast. Ali nemoj za sobom da povučeš i paničare jer nije fer da zbog tebe budu u tih 0.1%.
  • @slobodan

    10.12.2020 00:34
    Ajde da se menjamo
    Dragi moj Slobodane, hakde da se menjamo.
    Molim te.
    Ja ne mogu nigde, lekar sam i radim u kovid bolnicim popunjenoj rodbinom ljudi koji ne mare.
    Ne marim ni ja, kako radimo tako nam je, samo bih malo odmorio, par sani drafi moj, a ti za to vreme podešavaj kiseonik. Može se, nije strašno veruj mi, obučeš skafander, al nemamo više natikača pa nosimo najlon kese na nogama, malo žiljaju naocare i sve ostalo ap nije frka. Samo par dana dragi Slobodane. Bio bih ti zahvalan. Pa posle pričaj šta hoćeš.
  • Gorki

    10.12.2020 00:16
    Rešelje
    Policijski čas za novu godinu, a onda do petnaestog da organizujemo kakve izbore ili sahranu nekog popularnog ortaka.
    Grehota bi bilo da propadne svo ovo seme korone, koje nosimo u sebi.
  • zaludna

    10.12.2020 00:12
    mene samo interesuje ŠTA SE NE POŠTUJE?
    Grad je pust, sela su odavno opustela, nigde ništa ne radi, frikovi beže od sopstvene senke,
    razmaka se svi drže, maske (posebno one sa visokim sjajem prljavštine) nose SVI, u autobusu sopstveno dete ne bih više prepoznala da ne pamtim garderobu, pored komšinice prođem ko pored turskog groblja pa se posle danima izvinjavam, kod mame idem kao u svemir da polećem, samo da joj štogod ne "ne dovučem", svaka državna ustanova je pod opsadom kovid PRAVILA, škole avetinjske ustanove, zdravstvene ustanove samo KOVID leče...Ovde je jedini problem što je pandemija neprofesionalnosti, laži, amaterizma, primitivizma, nemoralnosti i kojekavih spletkaroša i hohštaplera.
    Ništa ne funkcioniše i ta propast maskira se nesrećnom pojavom ovog virusa koji je nekima pao ko budali šamar.
  • Bimba

    10.12.2020 00:09
    samo da pitam :

    Da li će privatni sektor, mala, srednja i mikro preduzeća preživeti do proleća ?

    Javnom sektoru, budžetlijama i penzionerima podižete plate i penzije (ako, Bogu hvala), ali taj budžet puni Privatni sektor.
  • /

    09.12.2020 23:31
    /
    Stevica
    kaze se sa koca i konopca
    /onaj turski kolac je u pitanju/
  • @Slobodan

    09.12.2020 23:27
    si imao keca iz matematike?
    0,1% od 7.000.000 je 7.000. Uz sve mere, u Srbiji je za 8 meseci umrlo skoro 2.500... 0,1% cemo iovako dostici do leta/jeseni 2021.

    Da pustimo virus da "prodje kroz populaciju u narednim mesecima/godinama) bilo bi 10-15x vise.
    Da se skroz opustimo tj. ponasamo kao pre korone, umrlo bi izmedju 70.000 i 150.000 ljudi. Godisnje u Srbiji umre 104.000, znaci to bi bilo povecanje od prakticno 100%

    A ni onda ne bi bio kraj, nastavilo bi se i dalje nesto smanjenim tempom (posto za koronu nema trajnog imuniteta i posto u Srbiji postoji bar 3 miliona starih i bolesnih, dakle postoji "debela" rezerva kandidata za teze slucajeve i u drugom/trecem/petom izlaganju virusu).
  • culi ljudi da stize

    09.12.2020 23:18
    vakcina pa pozurili dumru
    Alternativa je organizovan docek na trgu uz Pero Deformero nastup sa cuvenim hitom "Masovna sahrana"
  • pravnik

    09.12.2020 22:53
    Jedino resenje je da se pod hitno donesu sledece odluke:
    1. Zabrana kretanja u periodu od 24.12. do 08.01. sa zabranom svakog oblika okupljanja. Izlazak iz kuce/stana samo za potrebe odlaska kod lekara i kupovinu ( samo jedan clan porodice )
    2. Zatvaranje svih proizvodnih, prodajnih i usluznih objekata osim apoteka i prodavnica hrane u tom periodu
    3. Zatvaranje svih granica u periodu od 20.12. do 20.01.
  • Slobodan

    09.12.2020 22:35
    Sloboda
    Aman dosta vise , stvarno dosta vise .Ko hoce nek se zatvori u svoja cetiri zida .Vecno ako hoce. Ostali nek se puste da zive. Od kovid ludaka I panicara se vise ne moze ziveti. Shvatite vise, virus mora da prodje kroz populaciju.Cena nije strasna 0,1 procenat umrlih. U prvom svetskom ratu je 30 procenata umrlo da bi drugi ziveli.I nacija je opstala. Pa valjda smo bar tristoti deo tih nasih predaka.Panicare I zagovarace zatvaranja treba da je sramota od tih predaka od kojih su poteklo.
  • marina

    09.12.2020 22:19
    @Ivan.
    Isto se pitam. Kao i za soping i postopoto putovanje u inostranstvo, trosenje para na proslave krsnih slava sa 30 ljudi... Mozda postoji neki paralelni svet.
  • Pera

    09.12.2020 22:18
    Globalistička botina lupeta. Mere će biti ublažene da dijaspora dođe i da se masa okuplja i slavi, da bi kapitalizam profitirao, a onda da bude kriva za novi haos od nepostojećeg virusa i još žešće mere.
  • Jaa

    09.12.2020 22:12
    Kkk
    Ja odavno predlazem da se uvede policijski cas, ali ne samo za Novu godinu, da se uveo policijski cas imali bi mnogo manje zarazenih.
  • dijasporac

    09.12.2020 22:12
    Nije vama lako bivsi a dragi zemljaci, svi bi da vas strpaju u kazamate, prvo Vucicevi epidemiolozi proletos (Ujedinjeni protic covida su bili apriori protiv toga) a sad vas zele stpati iza vrata ovi iz Ujedinjeni protiv covida (Vucic bezrezervno protiv). Svako ostri... olovku... na sirotinji.
  • Stevica

    09.12.2020 22:11
    A što ne predloži ovu meru vlastima u Holandiji gde i živi? Možda i oni žele da čuju fabulozne predloge Ujedinjenih, čiji su članovi skupljeni s konca i konopca. Pravi lekar brine o SVEUKUPNOM zdravlju pacijenata, a ovi žele da svi razvijemo simptome hronične depresije.
  • S

    09.12.2020 22:05
    glupost
    Treba zabraniti okupljanja i zurke,sto je vec i ucinjeno medjutim slaba karika je kontrola donesenih mera.Ovi sa polumozgom na vlasti nista do kraja nisu sposobni da izvedu,sve nesto ofrlje...
  • V

    09.12.2020 21:59
    Ko je sad pa ova? Misli da se toga niko nije dosetio? Da bi to moglo da se odluči prvo bi moralo da se proglasi vanredno stanje. Onda ko će i kako da kontroliše? Šta je sa ekonomskim gubicima? Šta je sa mogućim ponovnim protestima? Ovo je baš "kako mali Đokica zamišlja donošenje odluka"
  • Milovan t.

    09.12.2020 21:45
    Milovan t.
    Vidi se dasmo pukli kao država novca sve manje,pola građana nema od čega da plati razne račune. Sve su pustili kroz vodu pa ko preživi bez posledica preživi. Država se zadužuje više nego ikada u zadnjih 50 godina dabi isplatili frizirane plate po JKP i penzije. A privatnici,ugostitelji već polako zatvaraju svoje radnje jednu po jednu. Sada je sve već postalo besmisleno jer više netreba ni protesti ni policiski sat kada građani polako otkazuju poslušnost zbog besparice,depresije...i mladi su ušli u neku depresiju i kome je do bilo kog slavlja.
  • Sto mu skupština

    09.12.2020 21:44
    @PFDG
    Đuka jesi li to ti?
  • Beca

    09.12.2020 21:43
    Mere protiv epidemije se primenjuju samo ako niste član vladajuće partije.
    Prolazim svaki dan kroz ulicu Vase Stajića i picerija na ćošku pored kineskog restorana uredno radi svaki dan i posle dozvoljenog radnog vremena. Prošetajte, pa se uverite ako mislite da nije istina.
    Parfimerije sa šminkom i deterdžentom isto tako rade do 21h, slobodno prošetajte pa se uverite.
    A ostali ugostitelji i parfimerije dobijaju kazne ako rade van radnog vremena.
    Partijska knjižica je ipak najjjjbitnija od svih papira ako hoćete da vam država ukloni konkurenciju.
  • Starac

    09.12.2020 21:41
    Jedini luđi od kriznog štaba su ovi ujedinjeni.
  • Calc

    09.12.2020 21:41
    Pogrešan zahtev
    Ako vlast nije sposobna da sprovede već donete mere onda treba tražiti da se sklone i prepuste vlast drugima, a ne tražiti da isti ti nesposobni uvode još strožije mere.
    Izgleda da ovi Ujedinjeni protiv kovida nisu ništa bolji od Vučićevog kriznog štaba.
  • PFDG

    09.12.2020 21:36
    Sve otvoriti, vakcina u Srbiju nece stici jos bar 2 godine, pogeldaje sve drzave koje proizvode vakicnu, rekele su da ce vakcinacija njihovog stanovnistva trajti do sredine 2021, a sigurno nece trecim zemljama prodavati vakcine dok sebe ne vakcinisu. Sta cemo 2 godine da sedimo zatvoreni, zbog smesnog virusa cija je smrtnost ispod 0.1% kod zdravih ljudi? Hronicni bolesnici nek sami sebe kontorlisu, necemo sve da zakljucamo zbog njih. Uostalom kad sve otovrimo, vrlo brzo cemo steci kolektivni imunitet pa cemo sami sebi resiti problem. Ovim tempom zarazavanja kakv je sad, akd bismo sve otovrili za 2 meseca bi imali kolektivni imunitet.
  • x

    09.12.2020 21:35
    x
    Bez mozga-lupetate za sve pare budaletine nenormalne
    Ni jedna jedina nera u svetu nista pametno nije donela
  • box

    09.12.2020 21:31
    ko ne veruje u Korona virus, neka lepo ode u Covid centar izgrli se i izljubi se sa svima.
  • Bns

    09.12.2020 21:27
    Kontrola
    A ko če da kontroliše tu meru? Ona lično?Pridržavam se antiepidemijskih mera. Novu godinu provodim sa suprugom i decom kao i svaki drugi dan. Ali me užasno nerviraju ovakva pretnciozna lupetala. Džabe njoj fakultetska diploma.
  • Treba

    09.12.2020 21:25
    Nova lica
    Lepa i pametna!
  • Ivan.

    09.12.2020 21:21
    Samo jedno pitanje za gradjane
    Otkud vam para tj sredstva za docek, i ako ih imate, otkud vam muda da ih potrosite?
  • Keva

    09.12.2020 21:18
    Policijski čas ništa neće rešiti, jer će slaviti po stanovima i iznajmljenim kućama i hotelima. Sa o treba da zabrane rad u novogodišnjoj noći kao sto je zabranjen sad vikendom. To što kafici već prodaju ulaznice je njihova stvar i verujem da to rade jer se nadaju da će moći da rade. Mesecima se družim sa par ljudi i neće mi biti teško da sa njih dvoje, troje nazdravim u ponoć. Ali da ne mradmq iz kuće dva dana mi je malo frustrirajuće. Samo kazne krizni štab da krene da piše pa ce biti i manje okupljanja pa kome se ispalti nek pravi zirku za 10 plus.
  • Nik

    09.12.2020 21:17
    Cuj ti nju
    Pa izvoli zatvori se prva i zivi od vazduha.
  • /

    09.12.2020 21:17
    Gde bas od 18h...pa okupice se u 17h do ujutru ihaj... msm debilno debilno debilno... svi pametni... korona u 17h startuje... nisu to mere nikakve... bolesni ljudi cekaju satima na ovoj vetrini ne bi li se testirali ...neko moze u bolnicu neko ne... na respirator ide onaj ko je na samrti jer ga do tad setaju sa upalom pluca po ordinacijama....i onda VELIK BROJ ZARAZENIH i preminulih... pa kako i nece... a da ne govorimo da ljudi koji su ozbiljno bolesni ne mogu na redovne kontrole "zbog epidemioloske situacije" samo hitni slucajevi a onda je kasno i nazalost umiru... i onda ovako pametnica daje izjavu ljubi je majka pametnu... gde ce ona za docek...negde gde nema mera... muka mi je od cele ove price...
  • Analiticar

    09.12.2020 21:16
    Mala, daleko je nova godina,svaki sat je haos
  • Cuca

    09.12.2020 21:11
    Anonumus
    Kako se pojavljuju određeni novi epidemiolozi...
  • ///

    09.12.2020 21:01
    Sistem je već pukao, tako da je svejedno sa apelima za zatvaranjima. To je vlast kriva.
    Ima nas koji smo preležali, stekli imunitet, pa opet nećemo ići nigde jer smo siromašni. I da nije ovakva situacija, opet ne bismo ni mrdnuli.
    A, Vi doktorka ako volite da se zaključavate, slobodno to radite.
    Siromašvo nije bitno kada si bogat duhom. Možeš se zabaviti i bez nekih novaca. A, ako si gladan onda ne mislis “svojom glavom”.
  • ozvalavljen

    09.12.2020 21:01
    Kad cujem Krizni Stab da govori o novim merama, sve pomislim da su se skupili naucnici na Marsu,pa krecu ka ostalim galaksijama. Dajte ljudi, babe ispred kuca sto sede preko leta na klupama bi donele nesto znacajnije i jednostavnije nego ova klackalica 10mesecna sto traje. Koje mere vise ili manje samo je jedna ...zatvaraj sve posle 18h i mirna Backa. Cela Evropa zivi tako vec dva meseca,ovde foliranja,te ekonomija,te privrednici.Koja ekonomija,kafici i klubovi?? jadna li je ta ekonomija onda i drzava i narod,ako je to kicma sistema.
  • Neko tamo

    09.12.2020 21:00
    ...
    Bice da je zena u pravu...ako se za ng puste okupljanja gotovi smo...necemo se izvuci nikad. Ja nisam neko ko zeli zatvaranje ali ne bih takodje da ni ne idem na more sl godine. A ovi sto su vec kupili karte za docek to necu ni komentarisati!
  • Nana

    09.12.2020 20:58
    (Ne)Obavešteni
    Da li su ovi što ovo predlažu, nije samo sa jedne strane, totalno neobavešteni ili se prave blesavi?!
    Pa čitam neki dan koliko košta iznajmljivanje vikendica za NG po Fruškoj Gori!?

    Da li je moguće da stvarno veruju da će da spreče proslavu policijskim časom?! Oni koji su planirali da slave, slaviće. Oni koji nisu, neće.
    Mislim da su svi već strašno umorni od svega, neki od straha, neki od neizvesnosti a većina od depresije i represije.
    Zašto se otvoreno ne kaže, ko preživi ide dalje, ko ne.... Meni ovo liči na to.
    Šta mi vredi što sam preležala kovid, na sreću blaga varijanta, ako me strefi srce posto ne mogi do kardiologa. Već sam se naplaćala specijalističkih pregleda od marta do sada, ispunila godišnju kvotu. Većina ne može da plati, a ni ja više.
  • Biba

    09.12.2020 20:50
    Slažem se da treba uvesti policijski čas, od Božića do Božića. I onda od Svetog Stevana do Svetog Jovana, pa od Svetog Save do Mladenaca. Dotle valjda bude vakcina. Ako se to ne uradi, neće nam vakcina ni biti potrebna jer ćemo se svi porazboljevati. A posebno zatvoriti Krizni štab i ukinuti im telefone, kompjutere i ostalu komunikaciju, da nas ne potruju glupostima.
  • Luka

    09.12.2020 20:50
    Ćero sve se razumemo, ali zatvaraj se do mile volje gde hoćeš i sa kim hoćeš. Pusti me da šetam oko zgrade ako mi se šeta.
  • CoNrad-19

    09.12.2020 20:48
    Smešan virus, ne dižite paniku imajte poverenja u komentare stručnjaka koji znaju da nema zaraze. EU nije normalna sto je sve zatvorila. Evo i Rusi zatvaraju noćne klubove zato sto ne citaju komentare sa ovog sajta. Ovde nema Korone i ima dokaza da je Zemlja ravna ploca. Ovde dolaze genijalni da komentarišu.
  • ZX

    09.12.2020 20:47
    udri brigu na veselje
    Slažem se, pogotovu jer u Srbiji se doćekuju dve Nove godine.
  • Stanoje

    09.12.2020 20:47
    Ova dama živi u Hilandiji i verovatno ne zna šta znači šoping u Milanu.
  • Stole

    09.12.2020 20:42
    U pravu je, ne mogu se ljudima objasniti neke osnovne stvari..
  • naravno

    09.12.2020 20:41
    clanove niko nece uznemiravati
    mogli su da pale baklje i ne budi kaznjeni sta im sad neko sme?
    zaboravi
  • KM

    09.12.2020 20:40
    a gospodja ce biti gde tada?
    da da a gospodja na slici ce biti gde u toku Nove godine?Kuci?
  • Ujedinjeni

    09.12.2020 20:39
    Protiv ugostitelja

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna