Dok se zvaničnici hvale uspesima nacionalne avio-kompanije, istina je sumorna: Er Srbija je do prošle godine dobila preko 200 miliona evra od države, a sada joj treba još toliko. Tu je pandemija još i najmanji problem.
Lepo zatvorite firmu, nema dugovanja, nema uplate nikakve od svih nas. Novu otvaramo mi sa novim resursima kada dodje vreme.
Oni koji su pokrali njih uhvatite, uzmite im pare, napunite budžet. Novu otvaramo mi sa novim resursima kada dodje vreme.
Mi otvaramo firmu bez dugovanja.
Da se razumemo nesto.nekadasnji JAT je imao samo tako obucen i skolovan kadar i tome se jako pridavala vaznost kad su u pitanju menadzerske funkcije i upravljanje sa kompanijom.Postojala je neka hijerarhija,znalo se kako se postaje direktor,menadzer.Preko noci nista nije moglo u onom sistemu.
Branislav Malovic je pre zaposlenja u Er Srbiji bio taksista,a od skole ima regularnih osam razreda i gro kupljenih diploma po ugledu na Malog,Stefanovica,Nikolica,Vulina, a vec vise od 5 godina vrsi funkciju izvrsnog direktor za odnose sa vladom Srbije.Inace,covek se uopste ne razume u avio saobracaj.On je samo jedan od primera kako se vodi Er Srbija i kojim putem ce u buducnosti ici.Jednom recju KATASTROFA i sigurni raspad sistema.
Naravno da se desava. Jer naravno da let ATR-om traje duze nego let Airbus-om ili Boeing-om. Ti mora da radis u Air Serbia cim se tako dobro "razumes".
Air Serbiom sam leteo jedini i zadnji put pre 2 godine od Londona do Beograda i obrnuto, kad udjete u njihov avion imate osecaj raspada te avio kompanije i neku deja vu na '90-te i jos ranije, nista se nije promenilo u odnosu na stari JAT, isti dozivljaj. Nije ni cudo da su gubitasi.
''u neverici gledali (neki i slikali) kojim prevoznim sredstvom će leteti za Beograd. Da ne pominjem da je iz tog razloga let trajao 45 minuta duže nego što je pisalo na karti, što smo saznali tek kada nam je to kapetan saopštio u avionu!''
...što ogromna većina građana ove države neće leteti Er Srbijom, pa da shvate koliko je ova kompanija propala. Imaju cene karata mnogo veće od konkurencije, a o floti bolje da ne pričam. Pre nedelju dana sam imao tu nesreću da je Er Srbija preuzela let Turkish Airlines-a od Istanbula do Beograda, a ja imao kartu za taj let. U Istanbul su poslali avion sa propelerima iz 70tih godina prošlog veka (koji još ima pepeljare u naslonima za ruke), pošto nije bilo dovoljno putnika za pun avion Erbasa. Problem je što kada sam platio kartu, na karti je pisalo da će koristiti Erbasov avion,i što su drugi ljudi, koji su leteli istim letom, u neverici gledali (neki i slikali) kojim prevoznim sredstvom će leteti za Beograd. Da ne pominjem da je iz tog razloga let trajao 45 minuta duže nego što je pisalo na karti, što smo saznali tek kada nam je to kapetan saopštio u avionu!
Tako to izgleda kada pruzas uslugu low cost kompanije, a cepas karte po redovnim cenama.
Lepo su oni krenuli, ali su ubrzo ukinuli obroke, ubacili jos nekoliko redova sedista i unazadili kompletan servis.
Dopada mi se tekst, jasan je, govori o jasnim činjenicama kojima ozbiljan tekst može da se bavi. Sad bih volela da u komentarima pročitam ono što u tekst ne može, a to je kako se izvlače i peru državne pare držanjem ovakve propale firme.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ima li kraja sipanju para u Er Srbiju i zašto ne?
Autor: Dojče vele
Info
•22.12.2020.
•07:45
Komentari 13
///
Oni koji su pokrali njih uhvatite, uzmite im pare, napunite budžet. Novu otvaramo mi sa novim resursima kada dodje vreme.
Mi otvaramo firmu bez dugovanja.
NENAD
Branislav Malovic je pre zaposlenja u Er Srbiji bio taksista,a od skole ima regularnih osam razreda i gro kupljenih diploma po ugledu na Malog,Stefanovica,Nikolica,Vulina, a vec vise od 5 godina vrsi funkciju izvrsnog direktor za odnose sa vladom Srbije.Inace,covek se uopste ne razume u avio saobracaj.On je samo jedan od primera kako se vodi Er Srbija i kojim putem ce u buducnosti ici.Jednom recju KATASTROFA i sigurni raspad sistema.
9
Djole
Ne mislim na to......zaboravi.......
Malo obrazovanja
Naravno da se desava. Jer naravno da let ATR-om traje duze nego let Airbus-om ili Boeing-om. Ti mora da radis u Air Serbia cim se tako dobro "razumes".
dijasporac
Vlada
Ja sam te krševe od aviona gledao u neverici i pre 15 godina.
#stalnosedesava
Djole
#nijesedesilo
Citalac
NSdjanin
Ahab
Lepo su oni krenuli, ali su ubrzo ukinuli obroke, ubacili jos nekoliko redova sedista i unazadili kompletan servis.
dobar tekst
Stanoje
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H